DMT (dimetyylitryptamiini)

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
telerush
Tuppisuu

Re: DMT

Post by telerush »

lueskellu täs sivusilmäl tätä topikkii, ja nyt kun vielä muistan ni pistetäänpä ilmoille:

tuli mieleen tossa et kun demttiä bongista polttelee, ni valaiskaa frendejänne jotka sitä samaa bongia saattavat käyttää jälkeenpäin budihiiseihin tms että saatat nähdä värejä josset rassaa skriiniä ja mieluiten ihan koko beissiäkin ;)

voi tulla (joillekkin) kivoja ylläreitä kun aamuhitiks tuleeki elf spicee ;P

ja valaiskaa myös etteivät missään nimessä heitä karstoja pois(kuka sellaista muutenkaan tekee, hyi hävetköön) sillä pieni changa-terva-thc-terva-paska-terva hitti voi joskus tehä ihmeitä
Uke
LD50

Post by Uke »

telerush wrote:lueskellu täs sivusilmäl tätä topikkii, ja nyt kun vielä muistan ni pistetäänpä ilmoille:

tuli mieleen tossa et kun demttiä bongista polttelee, ni valaiskaa frendejänne jotka sitä samaa bongia saattavat käyttää jälkeenpäin budihiiseihin tms että saatat nähdä värejä josset rassaa skriiniä ja mieluiten ihan koko beissiäkin ;)

voi tulla (joillekkin) kivoja ylläreitä kun aamuhitiks tuleeki elf spicee ;P

ja valaiskaa myös etteivät missään nimessä heitä karstoja pois(kuka sellaista muutenkaan tekee, hyi hävetköön) sillä pieni changa-terva-thc-terva-paska-terva hitti voi joskus tehä ihmeitä
Eikö nuo jauheet tipu veteen jos niitä vetelee esim. verkkokauhan kanssa? Vai oonko mä tyhmä..
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Gandalffi wrote: Eikö nuo jauheet tipu veteen jos niitä vetelee esim. verkkokauhan kanssa? Vai oonko mä tyhmä..
Pohjalle vaikkapa tuhkaa/budia ja dimitri siihen päälle. Sitten voi vielä heittää päällekin vaikka sitä budia ettei varmasti ole suoraan kosketuksissa liekin kanssa.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
dredi
LD50

Post by dredi »

Hengästyin todella paljon ja kädet tärisi.
Lämmitit vapoa liian kauan, DMT ylikuumeni ja kärtsäsi keuhkosi. Myös pyrolyysi mahdollinen on jos lämpö nousee liiaksi, ja ne palamistuotteet vasta raiskaavatkin keuhkoja...

Myös on mahdollista: hutiloimalla uutettu Dee saattaa sisältää emäksiä kuten lipeää sekä kasviöljyjä ja -rasvoja, ja nämä höyrystyessään hyvinkin riipivät kovimmankin karstakonkarin keuhkot karrelle.

Rekristallisaatio poistaa monet huolet, oikea vapotustekniikka loput.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

Jussi wrote:Poltin tänään vähän.. Set&setting ei ollut kunnossa, koska luulin että siinä olis todella vähän DMT:tä. Poltin hehkulamppuvapossa ja en pystynyt ottaa kaikkea koska, Kesti kokonaisen sekunnin että vaikutus alkoi. Näin kaikkialla samaa visuaalia, näin sitä myös hapoissa. Menin vähän paniikkiin ja konttasin olohuoneeseen ja ties minne ja soitin kaverille ja selitin kuinka kauheaa se oli (johtui kai dmt:n mausta suussa ja tunteesta keuhkoissa ja kurkussa). Hengästyin todella paljon ja kädet tärisi. Aistit herkentyi yli tunniksi. Jälkiolot oli samanlaista kuin olisi "vain hapoissa".
Luulin että vaikutus kesti alle 3 minuuttia mutta siinä meni 20 minuuttia.. Jälleen kerran failasin enkä pystynyt miettimään mitään siinä ahdistuksen keskellä.
Kauhea maku...Näin 7 tunnin päästä haistan vielä välillä DMT:n.. Muovia..Stydiä muovia.
Vapoon jäi vähän ja taidan antaa kaverin kokeilla.

Ei todellakaan jäänyt viimeiseksi kerraksi vaikka kokemus oli negatiivinen!
Set & setting :roll:
Taisit polttaa 5-MeO-DMT:tä, joka on ihan eri aine.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
bUkkA

Post by bUkkA »

Touchet wrote:
Jussi wrote:Poltin tänään vähän.. Set&setting ei ollut kunnossa, koska luulin että siinä olis todella vähän DMT:tä. Poltin hehkulamppuvapossa ja en pystynyt ottaa kaikkea koska, Kesti kokonaisen sekunnin että vaikutus alkoi. Näin kaikkialla samaa visuaalia, näin sitä myös hapoissa. Menin vähän paniikkiin ja konttasin olohuoneeseen ja ties minne ja soitin kaverille ja selitin kuinka kauheaa se oli (johtui kai dmt:n mausta suussa ja tunteesta keuhkoissa ja kurkussa). Hengästyin todella paljon ja kädet tärisi. Aistit herkentyi yli tunniksi. Jälkiolot oli samanlaista kuin olisi "vain hapoissa".
Luulin että vaikutus kesti alle 3 minuuttia mutta siinä meni 20 minuuttia.. Jälleen kerran failasin enkä pystynyt miettimään mitään siinä ahdistuksen keskellä.
Kauhea maku...Näin 7 tunnin päästä haistan vielä välillä DMT:n.. Muovia..Stydiä muovia.

Ei polttanut, mulla on siitä 100% varma tieto.
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

bUkkA wrote:
Touchet wrote:

Mistä kasvista kyseinen ekstrakti tehtiin?
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
bUkkA

Post by bUkkA »

Touchet wrote:
bUkkA wrote:
Touchet wrote: Taisit polttaa 5-MeO-DMT:tä, joka on ihan eri aine.
Mistä kasvista kyseinen ekstrakti tehtiin?
Mimosasta
Crunkfool

Post by Crunkfool »

Moikka, todennäköisesti löytyy vastaus tältäkin foorumilta, mutta laitan uhkarohkeasti kysymyksen silti. Eli ajatuksena olisi laittaa freebase dmt (N,N-Dimetyylitryptamiini) gelatiinikapseliin ja nauttia se oraalisesti. Eli löytyykö keneltäkään tästä kokemuksia, jos löytyy, niin millä annostuksilla olisi hyvä kokeilla?

MAO-I tulee syrian rue:sta, josta teen uutetta ja laitan toiseen kapseliin.

Tälläisen läpän löysin:

Pharmahuasca
For pharmahuasca, 100 mg N,N-DMT and 50 mg harmaline is usually the recommended dosage per person. However, combinations of 50 mg harmaline, 50 mg harmine, and 50 mg, N,N-DMT have also been tested with success. As a rule, the fewer the β-carbolines, the less the nausea; the more DMT, the more spectacular the visions. The constituents are put into separate gelatin capsules. The capsules with harmaline/harmine is swallowed first and the capsule containing the DMT is taken some fifteen to twenty minutes later. The purely synthetic MAO inhibitor Marplan is also suitable in place of harmaline and harmine (Ott 1996, 34).
tRip
Moderator

Post by tRip »

desoxy wrote:luulin jo kokeneeni deeleillä aika paljon mutta tuo dmt..
dredi wrote:Tämä kuvaa hyvin freebase-DMT:n vaikutusta

Image
DMT <3
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
dredi
LD50

Post by dredi »

Moikka, todennäköisesti löytyy vastaus tältäkin foorumilta, mutta laitan uhkarohkeasti kysymyksen silti. Eli ajatuksena olisi laittaa freebase dmt (N,N-Dimetyylitryptamiini) gelatiinikapseliin ja nauttia se oraalisesti. Eli löytyykö keneltäkään tästä kokemuksia, jos löytyy, niin millä annostuksilla olisi hyvä kokeilla?
Tjooh. Kyllähän se niinkin käy mutta itse kyllä muuttaisin tuon freebase DMT:n suolamuotoon jos meinaa syömällä vetää. Freebase sopii hyvin vapottamiseen, mutta syötynä se ärsyttää vatsaa - voi tulla huono olo tai oksettaa.

Jos ei kemian taito riitä muuttamaan DMT:tä suolaksi, kannattaa ainakin huuhdella jollain happamalla juomalla alas - coca cola on hyvä koska se sisältää fosforihappoa, ja DMT-fosfaatti on tiemmä kaikista DMT:n suoloista miellyttävin vatsalle.

Annostuksesta sen verran, että 100mg DMT:tä sekä 2-3 grammaa ängelmää tai vastaava määrä ekstraktia on hyvä.

ps. triphip: hyvinkö toimii? ;)
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
tRip
Moderator

Post by tRip »

dredi wrote:ps. triphip: hyvinkö toimii? ;)
meditatiivisesti..
Keep it unreal.

Jussi
Apteekki

Post by Jussi »

Kauanko säilyy? Kaverilla ei toiminut vuoden vanha tavara ja haisi vaipalta muovin käryn sijaan.
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
peltsi
OD

Post by peltsi »

Joo itse aion kokeilla ihan älystä jos/kun tota käsiini saan..mietin tässä vaan tuota IV-käyttöä..millä dosella? Onko muuta mitä pitäis tietää jos sitä meinaa kokeilla? Harkinnassa vielä toi.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

peltsi wrote:Joo itse aion kokeilla ihan älystä jos/kun tota käsiini saan..mietin tässä vaan tuota IV-käyttöä..millä dosella? Onko muuta mitä pitäis tietää jos sitä meinaa kokeilla? Harkinnassa vielä toi.
Uskoisin että suurinpiirtein samat doset kuin vapottamalla, ehkä snadisti vähemmän kompensoimaan polttotekniikast johtuvaa hävikkiä. Hitto ku rupes tekee mieli SUONENSISÄISIÄ AVARUUSHUUMEITA.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
Velho
LD50

Post by Velho »

On muuten jännä tää :o :love: Pitänee joskus kokeilla isommalla dosella ja vähemmän mujita päihteitä alla ja päällä.
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

offtopic: Trip toi kuva, missä tyyppi katselee tuonne "universumin kalvon toiselle puolelle" ja näkee merkabat sun muut on mun suosikkeja. En vaan millään keksi että mistä se on peräisin, onko sulla tietoa?

Wikipediasta sen aikoinaan nappasin
-trip
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Ihan uskomaton aine tämä DMT. En ole mistään muusta psykedeelistä saanut yhtä tajuntaa räjäyttäviä kokemuksia. Huh!

En lukenu koko topicia läpi joten voi olla et tämä on jo mainittu, mutta mainitsenpa uudestaan et kannattaa polttaa basilikan kanssa. Röökin kanssa ei ainakaan kannata... ei toiminut yhtään niin hyvin röökin kanssa, sillä ei saanut tarpeeksi isoja hittejä otettua. Basilika oli jees.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

wRRa wrote:Ihan uskomaton aine tämä DMT. En ole mistään muusta psykedeelistä saanut yhtä tajuntaa räjäyttäviä kokemuksia. Huh!

En lukenu koko topicia läpi joten voi olla et tämä on jo mainittu, mutta mainitsenpa uudestaan et kannattaa polttaa basilikan kanssa. Röökin kanssa ei ainakaan kannata... ei toiminut yhtään niin hyvin röökin kanssa, sillä ei saanut tarpeeksi isoja hittejä otettua. Basilika oli jees.
Basilikaa mäkin käytin aikanaan ko bongist suhauttelin avaruuksiin. Ehdottomasti suosittelen kans, ei riivi keuhkoja ja maistukaan juuri millekään.

Sittemmin oppi ton hehkulamppuvapon kans toimivan tekniikan niin ei tarttenut ylimääräisiä yrttejä keuhkoihin imeskellä. Mut... DMT <3
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

sxoxyvg wrote:Sittemmin oppi ton hehkulamppuvapon kans toimivan tekniikan niin ei tarttenut ylimääräisiä yrttejä keuhkoihin imeskellä
Mua kiinnostaisi tietää mikä on toimiva tekniikka hehkulamppuvapon kans? Mulla ei oo hehkulamppuvaposta toiminu paljo yhtään... Siis kyllä se sillee on toiminu että on huomannu polttaneensa DMT:tä mutta aika mitäänsanomattomaksi jääny vaikutukset verrattuna esim. tohon basilikan kanssa polttamiseen...
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Lämmittää tasasesti joka puolelta, antaa reilusti höyrystyy, sit tasasta pitkää imaisua. Vaikee selittää, harjotteluu vaan. Sen huomaa sit ku onnistuu :}
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
tRip
Moderator

Post by tRip »

sxoxyvg wrote:Lämmittää tasasesti joka puolelta, antaa reilusti höyrystyy, sit tasasta pitkää imaisua. Vaikee selittää, harjotteluu vaan. Sen huomaa sit ku onnistuu :}
Joo, tosiaankin vaatii harjottelua toi. Meni pitkään itellä et täysin hiffasin sen.-. et se ikäänku pitää saada kiertään se höyry siel. sillee.. vaikee selittää^^

Sit ihan oma lukunsa on vapon 'karstat.' %P

Kuunnelkaas biisi 'A New Way to Say HooooooooooooooooO...';- siin T.McKenna alussa selittää tota.

Välillä yhä tuntuu et hehku'kräkki-nisti'lamppu-vaposta vapottaes ei saa oikeen millään kunnollisia hittejä.
Mut sitkun onnistuukin saamaan sinne lampun-henkeen kunnon höyryt, imasee keuhkoihinsa sen dmt:n hengen.. rauhallisesti ja syvään.....
ZiNNiiNNGh..

Syvämeditaatio, alitajunta lähtee purkautumaan mielen kuvina.
Joskus jääny johonkin häijyyn luuppiin, kun polttanut vähän 'hätäsesti', ts. ei o muistanu pyhittää ja kunnioittaa riittävästi sitä dmt:n henkeä.

Syvämeditatiivinen, astraaliSfäärinen, valaistumisdeeli.. Lääke sen syvimmässä olemuksessaan ayahusacan rinnalla.

Jotain niin kihetovan mieletöntä, et.. aina 'viel ne yhet..' ;D

Mul on kirjotettuna pidempääkin stooria-pohdintaa mitä tullu koettua DMT:n parissa. Koitan jossain vaiheessa innostuu kirjottaan puhtaaks.

Ainii viel piti sanoa, että kaikis poltteluvälineis on se oma juttunsa, ikäänku toimii vähän eritavoin eri metodein poltettuna.
Kaboomilla ajattelin seuraavaksi lähteä eksperimentoimaan. Ainakin Sallyn kohdalla sen totesin yhdeksi parhaita metodeja saada keuhkoihinsa nopeesti ja riittävästi.. mielellään sil yhel hitillä. Koska jos DMT:t joutuu sen toisenkin hitin imasemaan, ni sit alkaa tuntuu jo ihanku joku muovikalvo sulais limakalvoille.. inha tunne ja maku :&
Keep it unreal.

ferox
OD

Post by ferox »

Melko vakuuttavaa, että melkein jokainen DMT:tä vapotettuaan pitää ainetta ainutlaatuisen syvällisenä kokemuksena, ylistää sitä psykedeelien kuninkaaksi. Toisaalta muita psykedeelejä on usein tapana annostella eri reittejä. Eikö kukaan tule huomanneeksi ainetta arvioidessaan, että ei koskaan ole nauttinut mitään muuta psykedeeliä keuhkojen kautta?

Olen tässä mietiskellyt lähinnä, voisiko DPT poltettuna olla DMT:n veroinen kokemus.
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa
snusmumrik
Psykonautti

Post by snusmumrik »

ferox wrote:Melko vakuuttavaa, että melkein jokainen DMT:tä vapotettuaan pitää ainetta ainutlaatuisen syvällisenä kokemuksena, ylistää sitä psykedeelien kuninkaaksi. Toisaalta muita psykedeelejä on usein tapana annostella eri reittejä. Eikö kukaan tule huomanneeksi ainetta arvioidessaan, että ei koskaan ole nauttinut mitään muuta psykedeeliä keuhkojen kautta?

Olen tässä mietiskellyt lähinnä, voisiko DPT poltettuna olla DMT:n veroinen kokemus.
Vähän Off-topic mutta...
Bluelightissa löytyy jonkun verran raportteja poltetusta DPT Freebasesta ja hyvin positiivisia kokemuksia monilla. Mutta se ei yllä DMTn rinnalle. Mutta vaikuttaa erittäin mielenkiintoiselta etenkin poltettuna muiden trippien peakien kohdalla.
Hankin luultavasti jossain vaiheessa DPTtä ja kokeilen vapottaa sitä sitten. Ja kun ainoa toinen toimiva vaihtoehto on käyttää sitä IM ja minulla ei ole 0.2 micronin filtteriä niin ne kokeilut saa jäädä toistaiseksi. Nasaalisesti ei voi koskaan tietää miten hyvin aine vaikuttaa joten se ei ole luotettava annostustapa. Rektaalisesti ja oraalisesti ei toimi juuri yhtään.
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

ferox wrote:
Hatarien muistikuvien perusteella olen tätä joskus tyypannut. Ei tainnut olla itselläni ainakaan mitenkään erityisen tajunnanräjäyttävä kokemus. Suonensisäisestikin tuli kokeiltua, sekään ei ihmeempiä tarjonnut. Saattaa olla että tavara oli sekundaa, tai sitten oli liiaksi toleranssia niinä aikoina.

Mutta kyllä tuossa polttamisjutussa voi olla jotain perää, eikös se keuhkojen kautta nopeammin koppaa kuin nahkaankin tumpattuna?
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

ferox wrote:Melko vakuuttavaa, että melkein jokainen DMT:tä vapotettuaan pitää ainetta ainutlaatuisen syvällisenä kokemuksena, ylistää sitä psykedeelien kuninkaaksi. Toisaalta muita psykedeelejä on usein tapana annostella eri reittejä.
Etkö koskaan ole esim. huascasta kuullut, että sitä pidettäisi ainutlaatuisen syvällisenä kokemuksena?

Enpä oo muita hallusinogeenejä kuin DMT:tä ja Salviaa polttanut. Molemmat todella vahvoja, DMT mielestäni silti henkisempi kokemus.

Olet kyllä oikeassa että poltettuna vois moni muukin deeli toimia huomattavasti intensiivisemmin, eihän salviakaan käsittääkseni pureskeltuna niin paha ole.

Mut jos nyt ei mietitä pelkästään polttamista vaan vaikkapa myös hihattamista, niin käsittääkseni aika moni on kuitenkin hihattanut DMT:tä ja tiedän myös tyyppejä jotka on hihattaneet paljon psykedeelitutkareita jne. ja niiden joukosta ylistävät DMT:tä suonensisäisessäkin käytössä. Joku siinä DMT:ssä vaan on?
ferox
OD

Post by ferox »

wRRa wrote:Etkö koskaan ole esim. huascasta kuullut, että sitä pidettäisi ainutlaatuisen syvällisenä kokemuksena?
Olen, siinä missä olen kuullut samaa lukuisista muistakin aineista. Kyllä minä varmasti keksisin miten niitä syvällisiä kokemuksia saa aikaan millä hyvänsä serotoniiniagonistilla: Aloitetaan kiinnittämällä huomio semmoiseen pikku yksityiskohtaan nimeltä annostus, valvotaan muutama vuorokausi, sitten tankataan riittävästi MAO-estäjää sekä em. serotoniiniagonistia ja lähdetään vaikka isoisän hautajaisiin arkunkantajaksi...
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Niin, mutta toisaalta mun empiiristen tutkimusten ("hehheh") mukaan huascaa juoneet pitää usein sitä ainutlaatuisen syvällisenä/hengellisenä muihin kokeilemiinsa deeleihin verrattuna... Vähän sama homma DMT:ssä vapotettuna, niin kuin sä itse aiemmin totesit. Toisaalta onhan jokainen päihde ainutlaatuinen omalla tavallaan.

Mutta jos nyt mietitään muita tryptamiineja ja fenetyyliamiineja niin niitä on niin paljon samankaltasia että se ainutlaatuisuus ei ehkä ole ihan niin suurta kuin esim. vaikka DMT (ja huasca) tai salvia joita vahvasti muistuttavia aineita on käsittääkseni vähemmän. Toki tää munkin käsitys voi vaan johtua siitä, etten ole kovin samankaltaisia kokemuksia millään muulla saanut.

Musta DMT tuntuu pienilläkin doseilla tosi spesiaalilta.
SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho »

Itse tykkään ajatella, että DMT on tavallaan tryptamiinien ja kaikkien psykedeelien yksinkertaisin "kantamuoto", ja kaikki muut psykedeelit, ainakin tryptamiinit, rakentuu vähän kuin sen päälle. DMT:hän on kemiallisesti yksinkertaisin psykedeelinen aine, ja ainakin itse tykkään verrata sitä vähän kuin sokereihin kemiallisesti. Melkein kaikki sokerit rakentuu glukoosin päälle ja vaikuttaa loppupeleissä glukoosin "kautta" esim. kehossa, mutta niiden rakenne on monesti paljon monimutkaisempi ja koostuu esim. monesta glukoosimolekyylistä. Samahan pätee aika helvetin moneen ryhmään erilaisia kemiallisia aineita. Monethan sanovat, että kaikki tryptamiinit järjettömän isoilla annoksilla aiheuttaa lähes toisistaan erottamattoman samankaltaisen tilan. Aivan kuin vaikka psilosybiiniä ottaessakin psilosybiinissä "vaikuttaisi DMT" loppujenlopuksi aivoissa. Ei nyt aivan suoraan ehkä, mutta ehkä tajuatte pointin. Ylimääräiset osat monimutkaisemmissa tryptamiineissa on sitten vähän kuin "ylimääräistä höttöä", ja DMT "puhtaimpana" tryptamiinina päästää sen ottajan pisimmälle ja niihin ainutlaatuisimpiin tiloihin :roll:

En tiedä onko tossa loppujenlopuksi hirveästikään pointtia, mut ainakin omasta mielestäni toi itselleni ainakin selittäisi hieman DMT:n "ainutlaatuisuutta", jos siinä sellaista näkee :roll:
lonecell

Post by lonecell »

SahkoinenVelho wrote:Itse tykkään ajatella, että DMT on tavallaan tryptamiinien ja kaikkien psykedeelien yksinkertaisin "kantamuoto"
Tälle kyllä kaipaisin jotain perusteluita. DMT:ssä on 30 atomia, kun taas halogenoiduissa 2C-sarjalaisissa (2C-B, 2C-C, 2C-I), jotka ovat oraalisesti aktiivisia sellaisenaan, on 28.
DMT "puhtaimpana" tryptamiinina päästää sen ottajan pisimmälle ja niihin ainutlaatuisimpiin tiloihin :roll:
Tähän en osaa kommentoida muuta, kuin että muita psykedeelejä on tosiaan harvemmin tapana vapottaa, ja varmasti mikä tahansa monoamiinideeli kombotettuna MAO-estäjän kanssa saa potentiaalisesti aikaan vielä ayahuascaakin ainutlaatuisemman tilan (ts. esim. kuoleman), niin kuin ferox tuossa aiemmin totesikin.

Kai joku nyt on esim. 5-MeO-DMT:tä sekä DMT:tä vapottanut, vieläpä pitäen välissä sellaisen tauon että toleranssi on kerinnyt laskea?