Mitä et missään nimessä heittäisi hihaan?

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Tiia
Karvakuono

Mitä et missään nimessä heittäisi hihaan?

Post by Tiia »

Haittavaikutukset, omakohtaiset tai tuttujen kokemukset, esim. övereiden seuraamukset jne.
Syntipukin asemassa on velvollisuuteni kaiketi katkeroitua, turhautua, syrjäytyä, menettää järkeni ja lopulta henkeni. Eikä mua tuu kaipaamaan kukaan, vähiten auktoriteetit, mut mä lupaan ku se menee siihen pisteeseen. Sori, te tuutte mukaan.
ferox
OD

Re: Mitä et missään nimessä heittäisi hihaan?

Post by ferox »

En hihattaisi esim: Klooria, humushappoja, maissitärkkelystä, nitraattia, mangaanibakteereja, taloussokeria, magnesiumsulfaattia, villakoiria, talkkia, ksantaanikumia, peräsuolessa tuotuja ulkomaan tuliaisia, ...
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa
Siva
Kameleontti

Post by Siva »

No jos nyt päihteistä puhutaan, niin en (enää) ikinä MDPV:tä.
I'm maybe bad
But I'm so perfectly good at it.
peemies
Lepakko

Post by peemies »

Siva wrote:No jos nyt päihteistä puhutaan, niin en (enää) ikinä MDPV:tä.
Minä taas kuola suupielistä valuen ootan että pääsis tätä taas rätkimään..
It's 4:30 in the morning, it's always 4:30 in the morning. -Bukowski
Tiia
Karvakuono

Post by Tiia »

peemies wrote:
Minä taas kuola suupielistä valuen ootan että pääsis tätä taas rätkimään..
Todellakin. Samoilla silmillä ja vedoilla ku tän kirjotin eilisen puolella. :shock:
PV-kuumotus on pelkkää propagandaa ja sillä ootte ihmiset päähänne vanteen psyykannut, ei ihme että flippaa päässä. :twisted:
En tietenkään kiellä, etteikö herkulla pää sekois ku tarpeeks rajojaan revittelee, ja elimistöähän tää syö pala palalta, mut se nyt ei tullu mulle uutisena.
Parasta ja kamalinta mitä oon ikinä elämässäni vetäny, ihan niinku Polakka useille.

Mutta takaisin aiheeseen ihmiset, ei tehdä tästä pevekkitopiccia, eihän?
Syntipukin asemassa on velvollisuuteni kaiketi katkeroitua, turhautua, syrjäytyä, menettää järkeni ja lopulta henkeni. Eikä mua tuu kaipaamaan kukaan, vähiten auktoriteetit, mut mä lupaan ku se menee siihen pisteeseen. Sori, te tuutte mukaan.
jaabajaaba
Psykonautti

Post by jaabajaaba »

Bentsoja en heittelis, poikkeuksena tietty DC kun on vesiliukoinen. On kyllä vähän niin ja näin reilusti jatketun vauhdinkin kanssakin jos ei tedä millä on jatkettu, ja eipä nuo tiian doset nin erikoisilta kuullosta mitä oon katsellut päivittäin mdpv:tä vetävien meininkejä.
Boilder
Lepakko

Post by Boilder »

Kaveri jätti mun varoituksen kuuntelematta ja tööttäs kerralla: 8mg 2c-e + 15mg 4-aco-dmt + 15mg pv..huh huh miten kauhistunut ilme kaverilla oli kun pyöri sohvalla..illasta kertoi että rajoilla käytiin..onneksi ei käynyt kuitenakaan pahemmin ja kaveri lupasi jättää nuo pois sieltä hihasta.
“The more Chaotic I am, the more complete I am.”
-A.O.Spare
Muru
Psykonautti

Post by Muru »

DC:tä lukuunottamatta mitään bentsoja. Meinaan aina saada sydärin pelkästä katsomisesta, kun eräs kaveri rätkii kaikki mahdolliset diapamitkin sinne hihaansa, ilman minkäännäköstä filtteröintiä ofcöörs. Ihmeen sitkeä kaveri, vielä se hengissä on.
Non, je ne regrette rien.
Tiia
Karvakuono

Post by Tiia »

jaabajaaba wrote:Bentsoja en heittelis, poikkeuksena tietty DC kun on vesiliukoinen. On kyllä vähän niin ja näin reilusti jatketun vauhdinkin kanssakin jos ei tedä millä on jatkettu, ja eipä nuo tiian doset nin erikoisilta kuullosta mitä oon katsellut päivittäin mdpv:tä vetävien meininkejä.
Noni, sitä mä kelasinki " et helvetti, oonko muka nii vitun ylivoimane et voin rykii pvtä muutamia ketolia päivässä ", mut tietenki voin, ku tolet o katossa ja ilman tolejaki. Mun mielestä siihen tarvii aika paljon, et ihmiseltä henki lähtee. Nopeisiin övereihin en usko ilman alkuperäissairauksia tai miksauksia, ja siinäki överiöverimäärät ja huono tsägä. Pää siinä menee ennen ku henki ja se on varma, ja mikäs siinä, ei niitä pidä ottaa nii vakavasti. :!

Bentsoja en itekkään tykitä vaikka joskus skidimpänä sitä teinki, ja essoja, jossa ei oo yhtään mitään järkeä. Plus haluun madameni jauheena, en karkkeina, vähän ku salmiakki. :) dormareita tosiaan ja subuja rännään, mut hitaita ku vedän vaa niin randomisti, ni siitä sen enempiä.
Joo, toi kotikemistipiri on vittumainen juttu, mut fimattamalla suurimmat vahingothan poistuu, mut on mieluiten toimin niin; et jos lähen vetämään PÖHINÄÄ, ni sit kans vedetään PÖHINÄÄ. Tosin nyt huijasin, en melkeen koskaan vedä itse Amfetamiinia, vaa aina Metamfetamiinia.
Tiia
Karvakuono

Post by Tiia »

Ihme kiukuttelua. :shock:
Nooh, jääpä meitsylle enemmän! :cheers:
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

Mun mielestä tässä topikissa kiteytyy aika hyvin toi mitä pevekki tekee ihmisille. Lesoilua, paskanpuhumista ja aivovaurioita.

Aiheeseen: Ryynejä en heittelis hihaan mitkä ei oo vesiliukoisia ja neki hyvin fimattuina.
Tiia
Karvakuono

Post by Tiia »

Boilder wrote:Kaveri jätti mun varoituksen kuuntelematta ja tööttäs kerralla: 8mg 2c-e + 15mg 4-aco-dmt + 15mg pv..huh huh miten kauhistunut ilme kaverilla oli kun pyöri sohvalla..illasta kertoi että rajoilla käytiin..onneksi ei käynyt kuitenakaan pahemmin ja kaveri lupasi jättää nuo pois sieltä hihasta.
Juu, hyi, en kyllä mielelläni tollastt cocktailii heittäs.
Kaveri tööttäs multa nuorempana joskus jalan tukkoon, ku iski jalkapöytään ränniveret+subut. Räjähti vaa suoni, ku se oli liian ohut ja heiveröinen, myös olin ronkkinu käsiä kauan, joten veri oli sitä paksua mömmöö jo.
Voin kertoo et meinasin kusta alleni ja sattu nii rajattomasti, et herran haltuun vaan! :(
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Ootitsä että tää on joku vapaamielisten ajattelijoiden mekka.. :D Anteeksi jos joudut nyt pettymään, mutta ei ole. Ei semmoista ole olemassakaan.

Ja niin, viititkö kirjoittaa asiasi samaan viestiin etkä postata useampaa postausta peräkkäin. Tupla(tai neli)postauksia ei katsota yleisesti hyvällä.
-moderaattori

Itse voin kertoa mitä heittäisin hihaan, heroiinia ja DMT:tä. Muita en, ainakaan ihan heti.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Tiian pevekkiä.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
ferox
OD

Post by ferox »

Siirsin turhan offtopicin MDPV-ketjuun. Raiteilla pysymistä edesauttaisi jos edes topicin aloittaja pysyisi alkuunkaan aiheessa.
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa
Farao
Psykonautti

Post by Farao »

mauseri wrote:Tiian pevekkiä.
:up:

Enkä mitään ryynejä tai epävarmasta lähteestä saatua tuotetta ainakaan.
tolkuton tajunnanköyrijä
(lintuslangi) harrastajan tajunnan totaalisesti sekoittava suurharvinaisuus
Koke
Psykonautti

Post by Koke »

Muroja ei mee, paitsi conut hyvin väsättynä. Kerran meni vähän kiireessä väsätty conu letkuun ja se turpos ihan vitusti. Ekana kelasin, et menee ohi ja otin pakkia ni tulee verta ruiskuun, sit painoin takasi ni turpoominen vaan jatkus. Varmaanki pari minuuttia sitä tuli ryittyä edes takas. 15 min. jälkeen turvotus laski normaaliks, mutta pistojälki jäi vähän rumaksi. Kolisi kyllä niin hyvin, et alkujärkytys unohtu nopeesti. :)
Itsenäisyytemme on ylpeytemme ja sen kemialliset kaavat ovat; C10H15N ja C21H23NO5 joita nykyään häpeämme ja pelkäämme.
Neuromoottori
Psykonautti

Post by Neuromoottori »

Subuu en enään koskaan heitä hihaan! mulle ei muutenkään sovi subu yhtään meen jo 0.3:n millin nokista niin mettään et oon 2 päivää yhtä nuokkuu ja oksennusta.. ekaa kertaa ku vedin subuu nii kaveri löi mulle yli millin vedot ja semmost helvettii en enään halua :) toisille sopii ja toisille ei... toisekseen en löis essoi,pelkkää tuhlausta ja muutenki huonoo räpylä kamaa vaikka tuleeki kovemmat nousut ja kolmanneks en heittäis mitään lääkkeitä... swimba on ainut mitä voisin heittää räpylään...
Koke
Psykonautti

Post by Koke »

psykedeeli wrote:Subuu en enään koskaan heitä hihaan! mulle ei muutenkään sovi subu yhtään meen jo 0.3:n millin nokista niin mettään et oon 2 päivää yhtä nuokkuu ja oksennusta.. ekaa kertaa ku vedin subuu nii kaveri löi mulle yli millin vedot ja semmost helvettii en enään halua :) toisille sopii ja toisille ei... toisekseen en löis essoi,pelkkää tuhlausta ja muutenki huonoo räpylä kamaa vaikka tuleeki kovemmat nousut ja kolmanneks en heittäis mitään lääkkeitä... swimba on ainut mitä voisin heittää räpylään...
Notkut on kamalia aineita. Nopeita vaan :)
Itsenäisyytemme on ylpeytemme ja sen kemialliset kaavat ovat; C10H15N ja C21H23NO5 joita nykyään häpeämme ja pelkäämme.
Mechanix
Karvakuono

Post by Mechanix »

En mitään, rännittäminen ei oo mun juttu...
Maybe the way you look it doesn't matter to me
Maybe I don't think so
Maybe you don't want me to hang around anymore
Maybe I best just go
Olio
Kameleontti

Post by Olio »

^Sama juttu. Koettu on eikä mitään järkeä. vaikutusaika paljon lyhyempi+ mahdollinen hepatiitti. Ei kiitti.
InvisiblePain
Karvakuono

Post by InvisiblePain »

En mitään.. tai sen ainakin pitänyt rajana tähän asti että kaikki muut menee mutta hihaan ei mitään... sen verran tuntee itseään että kerran jos meen sen tekemään niin varmaan jää sille tielle.. kiinnostusta kyllä tavallaan olis kokea nekin tunteet...
"It is sleeping within all of you
A force seldom awakened
Undiscoverable by modern science

The intention of our minds is powerful
And a curse

Explore the power of the mind"
-Headhunterz
sEnsIsAmuRAi
Psykonautti

Post by sEnsIsAmuRAi »

Mitään en hihaan heittäis. Ollu vaan aina periaatteena, et ei koskaa hihaa ja siinä oon pysyny, vaikka toki yllytetty on mut kantti on kestäny (:

SS
We are pioneers in an age where everything it not yet known.
Cosmologist
Karvakuono

Post by Cosmologist »

Ei sinne oo mitään tarkotus heitellä, nokkaa on yleensä sujahtanu. Muttaa jos nyt rehellisiä ollaann ni nään semmosen hämärän sumun läpi että kyl se piikki tulee joskus kokeiltu, mut ei vielä..
Just a perfect day, you made me forget myself. I thought I was someone else, someone good.
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Kodinputkimiestä? Newöewö-jutut on vaarallisia... :foil: Aina voi uskoa, luulla, väittää ja vannoa, mut sit voi asetella kysymystä siitä että missä tilanteessa. Täähän mittaa vaan just sen hetkistä vakaamusta, vai mitä? :/
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

Joo, oon mäki aikanaan kuullu niin monen tyypin suusta että ei ikinä hihaan mitään ja pelkää piikkejä yms. perus paskaa, mutta jonkun ajan päästä onki päässyt tilanteiden muuttumisesta päässyt kuittailemaan takaisinpäin.

Koskaan ei pidä sanoo, ei koskaan!
Koke
Psykonautti

Post by Koke »

xxx-men wrote:Joo, oon mäki aikanaan kuullu niin monen tyypin suusta että ei ikinä hihaan mitään ja pelkää piikkejä yms. perus paskaa, mutta jonkun ajan päästä onki päässyt tilanteiden muuttumisesta päässyt kuittailemaan takaisinpäin.

Koskaan ei pidä sanoo, ei koskaan!
Nimenomaa.. Itsekkin sanoin reilu vuosi sitten ettei ikinä suonee ja tässä sitä ollaan ja melkeen kaikki mitä käsiin saa menee sinne suoneen. Ihan puhdasta järjen köyhyyttä se IV-käyttö on, mutta siinä on se oma viehätyksensä.
Presidentijoe
Karvakuono

Post by Presidentijoe »

mitään
Vape
Lepakko

Post by Vape »

Kiinnostusta ois kokeilla, mutta taidanpa jättää suosiolla nämä hommat muille

Eli en mitään :up:
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

Vape wrote:Kiinnostusta ois kokeilla, mutta taidanpa jättää suosiolla nämä hommat muille...
I.V ura edessäpäin... :mrgreen: