Mitä et missään nimessä heittäisi hihaan?
-
Tiia
- Karvakuono
Mitä et missään nimessä heittäisi hihaan?
Haittavaikutukset, omakohtaiset tai tuttujen kokemukset, esim. övereiden seuraamukset jne.
Syntipukin asemassa on velvollisuuteni kaiketi katkeroitua, turhautua, syrjäytyä, menettää järkeni ja lopulta henkeni. Eikä mua tuu kaipaamaan kukaan, vähiten auktoriteetit, mut mä lupaan ku se menee siihen pisteeseen. Sori, te tuutte mukaan.
-
ferox
- OD
Re: Mitä et missään nimessä heittäisi hihaan?
En hihattaisi esim: Klooria, humushappoja, maissitärkkelystä, nitraattia, mangaanibakteereja, taloussokeria, magnesiumsulfaattia, villakoiria, talkkia, ksantaanikumia, peräsuolessa tuotuja ulkomaan tuliaisia, ...
“ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ” — frapa
-
Siva
- Kameleontti
No jos nyt päihteistä puhutaan, niin en (enää) ikinä MDPV:tä.
I'm maybe bad
But I'm so perfectly good at it.
But I'm so perfectly good at it.
-
peemies
- Lepakko
Minä taas kuola suupielistä valuen ootan että pääsis tätä taas rätkimään..Siva wrote:No jos nyt päihteistä puhutaan, niin en (enää) ikinä MDPV:tä.
It's 4:30 in the morning, it's always 4:30 in the morning. -Bukowski
-
Tiia
- Karvakuono
Todellakin. Samoilla silmillä ja vedoilla ku tän kirjotin eilisen puolella.peemies wrote:Minä taas kuola suupielistä valuen ootan että pääsis tätä taas rätkimään..Siva wrote:No jos nyt päihteistä puhutaan, niin en (enää) ikinä MDPV:tä.
PV-kuumotus on pelkkää propagandaa ja sillä ootte ihmiset päähänne vanteen psyykannut, ei ihme että flippaa päässä.
En tietenkään kiellä, etteikö herkulla pää sekois ku tarpeeks rajojaan revittelee, ja elimistöähän tää syö pala palalta, mut se nyt ei tullu mulle uutisena.
Parasta ja kamalinta mitä oon ikinä elämässäni vetäny, ihan niinku Polakka useille.
Mutta takaisin aiheeseen ihmiset, ei tehdä tästä pevekkitopiccia, eihän?
Syntipukin asemassa on velvollisuuteni kaiketi katkeroitua, turhautua, syrjäytyä, menettää järkeni ja lopulta henkeni. Eikä mua tuu kaipaamaan kukaan, vähiten auktoriteetit, mut mä lupaan ku se menee siihen pisteeseen. Sori, te tuutte mukaan.
-
jaabajaaba
- Psykonautti
Bentsoja en heittelis, poikkeuksena tietty DC kun on vesiliukoinen. On kyllä vähän niin ja näin reilusti jatketun vauhdinkin kanssakin jos ei tedä millä on jatkettu, ja eipä nuo tiian doset nin erikoisilta kuullosta mitä oon katsellut päivittäin mdpv:tä vetävien meininkejä.
-
Boilder
- Lepakko
Kaveri jätti mun varoituksen kuuntelematta ja tööttäs kerralla: 8mg 2c-e + 15mg 4-aco-dmt + 15mg pv..huh huh miten kauhistunut ilme kaverilla oli kun pyöri sohvalla..illasta kertoi että rajoilla käytiin..onneksi ei käynyt kuitenakaan pahemmin ja kaveri lupasi jättää nuo pois sieltä hihasta.
“The more Chaotic I am, the more complete I am.”
-A.O.Spare
-A.O.Spare
-
Muru
- Psykonautti
DC:tä lukuunottamatta mitään bentsoja. Meinaan aina saada sydärin pelkästä katsomisesta, kun eräs kaveri rätkii kaikki mahdolliset diapamitkin sinne hihaansa, ilman minkäännäköstä filtteröintiä ofcöörs. Ihmeen sitkeä kaveri, vielä se hengissä on.
Non, je ne regrette rien.
-
Tiia
- Karvakuono
Noni, sitä mä kelasinki " et helvetti, oonko muka nii vitun ylivoimane et voin rykii pvtä muutamia ketolia päivässä ", mut tietenki voin, ku tolet o katossa ja ilman tolejaki. Mun mielestä siihen tarvii aika paljon, et ihmiseltä henki lähtee. Nopeisiin övereihin en usko ilman alkuperäissairauksia tai miksauksia, ja siinäki överiöverimäärät ja huono tsägä. Pää siinä menee ennen ku henki ja se on varma, ja mikäs siinä, ei niitä pidä ottaa nii vakavasti.jaabajaaba wrote:Bentsoja en heittelis, poikkeuksena tietty DC kun on vesiliukoinen. On kyllä vähän niin ja näin reilusti jatketun vauhdinkin kanssakin jos ei tedä millä on jatkettu, ja eipä nuo tiian doset nin erikoisilta kuullosta mitä oon katsellut päivittäin mdpv:tä vetävien meininkejä.
Bentsoja en itekkään tykitä vaikka joskus skidimpänä sitä teinki, ja essoja, jossa ei oo yhtään mitään järkeä. Plus haluun madameni jauheena, en karkkeina, vähän ku salmiakki.
Joo, toi kotikemistipiri on vittumainen juttu, mut fimattamalla suurimmat vahingothan poistuu, mut on mieluiten toimin niin; et jos lähen vetämään PÖHINÄÄ, ni sit kans vedetään PÖHINÄÄ. Tosin nyt huijasin, en melkeen koskaan vedä itse Amfetamiinia, vaa aina Metamfetamiinia.
-
Tiia
- Karvakuono
Ihme kiukuttelua.Siva wrote:No jos nyt päihteistä puhutaan, niin en (enää) ikinä MDPV:tä.
Nooh, jääpä meitsylle enemmän!
-
xxx-men
- Kameleontti
Mun mielestä tässä topikissa kiteytyy aika hyvin toi mitä pevekki tekee ihmisille. Lesoilua, paskanpuhumista ja aivovaurioita.
Aiheeseen: Ryynejä en heittelis hihaan mitkä ei oo vesiliukoisia ja neki hyvin fimattuina.
Aiheeseen: Ryynejä en heittelis hihaan mitkä ei oo vesiliukoisia ja neki hyvin fimattuina.
-
Tiia
- Karvakuono
Juu, hyi, en kyllä mielelläni tollastt cocktailii heittäs.Boilder wrote:Kaveri jätti mun varoituksen kuuntelematta ja tööttäs kerralla: 8mg 2c-e + 15mg 4-aco-dmt + 15mg pv..huh huh miten kauhistunut ilme kaverilla oli kun pyöri sohvalla..illasta kertoi että rajoilla käytiin..onneksi ei käynyt kuitenakaan pahemmin ja kaveri lupasi jättää nuo pois sieltä hihasta.
Kaveri tööttäs multa nuorempana joskus jalan tukkoon, ku iski jalkapöytään ränniveret+subut. Räjähti vaa suoni, ku se oli liian ohut ja heiveröinen, myös olin ronkkinu käsiä kauan, joten veri oli sitä paksua mömmöö jo.
Voin kertoo et meinasin kusta alleni ja sattu nii rajattomasti, et herran haltuun vaan!
-
King Ink
- LD50
Ootitsä että tää on joku vapaamielisten ajattelijoiden mekka..
Anteeksi jos joudut nyt pettymään, mutta ei ole. Ei semmoista ole olemassakaan.
Ja niin, viititkö kirjoittaa asiasi samaan viestiin etkä postata useampaa postausta peräkkäin. Tupla(tai neli)postauksia ei katsota yleisesti hyvällä.
-moderaattori
Itse voin kertoa mitä heittäisin hihaan, heroiinia ja DMT:tä. Muita en, ainakaan ihan heti.
Ja niin, viititkö kirjoittaa asiasi samaan viestiin etkä postata useampaa postausta peräkkäin. Tupla(tai neli)postauksia ei katsota yleisesti hyvällä.
-moderaattori
Itse voin kertoa mitä heittäisin hihaan, heroiinia ja DMT:tä. Muita en, ainakaan ihan heti.
-
mauseri
- LD50
Tiian pevekkiä.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
ferox
- OD
Siirsin turhan offtopicin MDPV-ketjuun. Raiteilla pysymistä edesauttaisi jos edes topicin aloittaja pysyisi alkuunkaan aiheessa.
“ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ” — frapa
-
Farao
- Psykonautti
mauseri wrote:Tiian pevekkiä.
Enkä mitään ryynejä tai epävarmasta lähteestä saatua tuotetta ainakaan.
tolkuton tajunnanköyrijä
(lintuslangi) harrastajan tajunnan totaalisesti sekoittava suurharvinaisuus
(lintuslangi) harrastajan tajunnan totaalisesti sekoittava suurharvinaisuus
-
Koke
- Psykonautti
Muroja ei mee, paitsi conut hyvin väsättynä. Kerran meni vähän kiireessä väsätty conu letkuun ja se turpos ihan vitusti. Ekana kelasin, et menee ohi ja otin pakkia ni tulee verta ruiskuun, sit painoin takasi ni turpoominen vaan jatkus. Varmaanki pari minuuttia sitä tuli ryittyä edes takas. 15 min. jälkeen turvotus laski normaaliks, mutta pistojälki jäi vähän rumaksi. Kolisi kyllä niin hyvin, et alkujärkytys unohtu nopeesti. 
Itsenäisyytemme on ylpeytemme ja sen kemialliset kaavat ovat; C10H15N ja C21H23NO5 joita nykyään häpeämme ja pelkäämme.
-
Neuromoottori
- Psykonautti
Subuu en enään koskaan heitä hihaan! mulle ei muutenkään sovi subu yhtään meen jo 0.3:n millin nokista niin mettään et oon 2 päivää yhtä nuokkuu ja oksennusta.. ekaa kertaa ku vedin subuu nii kaveri löi mulle yli millin vedot ja semmost helvettii en enään halua
toisille sopii ja toisille ei... toisekseen en löis essoi,pelkkää tuhlausta ja muutenki huonoo räpylä kamaa vaikka tuleeki kovemmat nousut ja kolmanneks en heittäis mitään lääkkeitä... swimba on ainut mitä voisin heittää räpylään...
-
Koke
- Psykonautti
Notkut on kamalia aineita. Nopeita vaanpsykedeeli wrote:Subuu en enään koskaan heitä hihaan! mulle ei muutenkään sovi subu yhtään meen jo 0.3:n millin nokista niin mettään et oon 2 päivää yhtä nuokkuu ja oksennusta.. ekaa kertaa ku vedin subuu nii kaveri löi mulle yli millin vedot ja semmost helvettii en enään haluatoisille sopii ja toisille ei... toisekseen en löis essoi,pelkkää tuhlausta ja muutenki huonoo räpylä kamaa vaikka tuleeki kovemmat nousut ja kolmanneks en heittäis mitään lääkkeitä... swimba on ainut mitä voisin heittää räpylään...
Itsenäisyytemme on ylpeytemme ja sen kemialliset kaavat ovat; C10H15N ja C21H23NO5 joita nykyään häpeämme ja pelkäämme.
-
Mechanix
- Karvakuono
En mitään, rännittäminen ei oo mun juttu...
Maybe the way you look it doesn't matter to me
Maybe I don't think so
Maybe you don't want me to hang around anymore
Maybe I best just go
Maybe I don't think so
Maybe you don't want me to hang around anymore
Maybe I best just go
-
Olio
- Kameleontti
^Sama juttu. Koettu on eikä mitään järkeä. vaikutusaika paljon lyhyempi+ mahdollinen hepatiitti. Ei kiitti.
-
InvisiblePain
- Karvakuono
En mitään.. tai sen ainakin pitänyt rajana tähän asti että kaikki muut menee mutta hihaan ei mitään... sen verran tuntee itseään että kerran jos meen sen tekemään niin varmaan jää sille tielle.. kiinnostusta kyllä tavallaan olis kokea nekin tunteet...
"It is sleeping within all of you
A force seldom awakened
Undiscoverable by modern science
The intention of our minds is powerful
And a curse
Explore the power of the mind"
-Headhunterz
A force seldom awakened
Undiscoverable by modern science
The intention of our minds is powerful
And a curse
Explore the power of the mind"
-Headhunterz
-
sEnsIsAmuRAi
- Psykonautti
Mitään en hihaan heittäis. Ollu vaan aina periaatteena, et ei koskaa hihaa ja siinä oon pysyny, vaikka toki yllytetty on mut kantti on kestäny (:
SS
SS
We are pioneers in an age where everything it not yet known.
-
Cosmologist
- Karvakuono
Ei sinne oo mitään tarkotus heitellä, nokkaa on yleensä sujahtanu. Muttaa jos nyt rehellisiä ollaann ni nään semmosen hämärän sumun läpi että kyl se piikki tulee joskus kokeiltu, mut ei vielä..
Just a perfect day, you made me forget myself. I thought I was someone else, someone good.
-
Huiko
- LD50
Kodinputkimiestä? Newöewö-jutut on vaarallisia...
Aina voi uskoa, luulla, väittää ja vannoa, mut sit voi asetella kysymystä siitä että missä tilanteessa. Täähän mittaa vaan just sen hetkistä vakaamusta, vai mitä? 
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
-
xxx-men
- Kameleontti
Joo, oon mäki aikanaan kuullu niin monen tyypin suusta että ei ikinä hihaan mitään ja pelkää piikkejä yms. perus paskaa, mutta jonkun ajan päästä onki päässyt tilanteiden muuttumisesta päässyt kuittailemaan takaisinpäin.
Koskaan ei pidä sanoo, ei koskaan!
-
Koke
- Psykonautti
Nimenomaa.. Itsekkin sanoin reilu vuosi sitten ettei ikinä suonee ja tässä sitä ollaan ja melkeen kaikki mitä käsiin saa menee sinne suoneen. Ihan puhdasta järjen köyhyyttä se IV-käyttö on, mutta siinä on se oma viehätyksensä.xxx-men wrote:Joo, oon mäki aikanaan kuullu niin monen tyypin suusta että ei ikinä hihaan mitään ja pelkää piikkejä yms. perus paskaa, mutta jonkun ajan päästä onki päässyt tilanteiden muuttumisesta päässyt kuittailemaan takaisinpäin.
-
Presidentijoe
- Karvakuono
-
Vape
- Lepakko
Kiinnostusta ois kokeilla, mutta taidanpa jättää suosiolla nämä hommat muille
Eli en mitään
Eli en mitään
-
Kottonmouth
I.V ura edessäpäin...Vape wrote:Kiinnostusta ois kokeilla, mutta taidanpa jättää suosiolla nämä hommat muille...