Dekstrometorfaanin erottelu aloittelijalle
-
King Ink
- LD50
Re: Dekstrometorfaanin erottelu aloittelijalle
Tossa Bebantenin ohjeessa on muutama jyrkkä mielipide mitä en voi allekirjoittaa.
1) Vaahtoaminen ei ainakaan itselläni ole koskaan vaikuttanu lopputuotteen tehoon, silloin voi vain kestää pidempään erottelussa sillä itse ainakin varman päälle erotellessani odottelen että vaahto laskee ja sitten ravistelen hiljalleen lisää. Jos se kohahtaa vaahdoksi heti parilla ravistuksella, niin ei ole järkeä jättää ravistelua siihen.
2) Se että lios on mustaa tai ruskeaa ei ole omien kokemuksieni mukaan vaikutusta lopputuotteeseen, oon saanut mömmöstä ihan pikimustaa, ja myös tosi vaaleaa maitokahvia muistuttavan väristä, ja _aina_ on pärissyt samalla tavalla.
Tottakai voi olla eriasia freebasea erotellessa, mutta en usko ennenkuin tulis jotain järkevää perustelua miksi näillä seikoilla olisi enemmän merkitystä freebase-erottelussa..
Jokatapaukses ihan hyvä ohje Bebanten, kiitos siitä, voisin lisätä tuon Lamppuöljyn tuonne Ainelistaukseen, onko muilla kokemuksia, ja käykö mitkä vaan lamppuöljyt? /muita seikkoja mitä pitäis tietä siitä.
1) Vaahtoaminen ei ainakaan itselläni ole koskaan vaikuttanu lopputuotteen tehoon, silloin voi vain kestää pidempään erottelussa sillä itse ainakin varman päälle erotellessani odottelen että vaahto laskee ja sitten ravistelen hiljalleen lisää. Jos se kohahtaa vaahdoksi heti parilla ravistuksella, niin ei ole järkeä jättää ravistelua siihen.
2) Se että lios on mustaa tai ruskeaa ei ole omien kokemuksieni mukaan vaikutusta lopputuotteeseen, oon saanut mömmöstä ihan pikimustaa, ja myös tosi vaaleaa maitokahvia muistuttavan väristä, ja _aina_ on pärissyt samalla tavalla.
Tottakai voi olla eriasia freebasea erotellessa, mutta en usko ennenkuin tulis jotain järkevää perustelua miksi näillä seikoilla olisi enemmän merkitystä freebase-erottelussa..
Jokatapaukses ihan hyvä ohje Bebanten, kiitos siitä, voisin lisätä tuon Lamppuöljyn tuonne Ainelistaukseen, onko muilla kokemuksia, ja käykö mitkä vaan lamppuöljyt? /muita seikkoja mitä pitäis tietä siitä.
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
Toi, että kerrosten pitäis antaa erottua täysin, on mun mielestä semmonen seikka jota pitäis painottaa niille jotka ekaa kertaa kokeilee dexmiä erotella. Siihen jää aikamoisia vaahtokerroksia tosiaan helposti, ja niistä voi luulla että kerrokset on jo kokonaan erottuneet, mutta sitten kun kerrosten antaa oikeasti TÄYSIN erotta, on kerrosten välillä erittäin selvä ero ja pinta on sileä. Voin kuvitella, miten varmaan aika moni jättää aikamoiset vaahdot kerrosten väliin eikä vaan millään tajua, että kerrosten välillä pitäis olla ihan hieno sileä pinta, kuin peilityynen lammen veden pinnan ja ilman välillä
Jos jättää vaahtoja, hävikkiä tosiaan melko varmasti tulee jonkin verran.
-
Koke
- Psykonautti
Jos ei anna erottua viimesessä vaiheessa rauhassa niin maistaa ainakin bensan jos on vähänkin kiire. Itse onnistuin kerran huitasemaan pari milliä bensaa kurkkuun ja ei ollu kivaa.
Itsenäisyytemme on ylpeytemme ja sen kemialliset kaavat ovat; C10H15N ja C21H23NO5 joita nykyään häpeämme ja pelkäämme.
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
Sit jos erottaa sen vikan vaiheen niin että kaikki tulee "varman päälle" eli bensaa lurahtaa pakostikin pieni luraus mukaan niin sen juotua on pitkään älytön bensan katku nenässä(vaikka luuli että kaikki bensa on haihtunut jo pois), hyihhhelvetti kun alkaa etomaan ajatuskin taas...Koke wrote:Jos ei anna erottua viimesessä vaiheessa rauhassa niin maistaa ainakin bensan jos on vähänkin kiire. Itse onnistuin kerran huitasemaan pari milliä bensaa kurkkuun ja ei ollu kivaa.
-
Koke
- Psykonautti
Kuosista tulee äärimmäisen epämielyttävä, jos sitä bensaa ei oo saanu kokonaan pois. Itse sytytin litkun palamaan, haihduttelin hetken ja sytytin taas palamaan ja oletin, että bensat on lähteny pois, mutta eipäs ollutkaan. Silmät pyörii vieläkin päässä sen maun takia.
Itsenäisyytemme on ylpeytemme ja sen kemialliset kaavat ovat; C10H15N ja C21H23NO5 joita nykyään häpeämme ja pelkäämme.
-
King Ink
- LD50
Miul kyl pyörii ihan silmät päässä normaalinkin dexmilitkun takia, ei siihen sitä bensaa tarvita.
Oon kerran vahingos lorauttanut bensaa vähän sekaan, silleen et sen ihan pinnalla huomas, ja juonut sellasenaan.
Kyl se maistui paskalle, ja haisi paskalle, mut niin se normaalistikin tekee. Enkä todellakaan usko et pienet bensamäärät on vaarallisia.
Tää onkin yks seikka miks tota kunnon lämppäystä suositellaan, siinä vaiheessa kun nestettäkin on vähän haihtunut niin kaiken järjen mukaan pienten bensajämienkin pitäis olla pois.
Edit: Voisin ohjeeseen lisätä huomautuksen tuosta et kannattaa antaa kerrosten erottua täydellisesti, kiitos siitä teille.
Oon kerran vahingos lorauttanut bensaa vähän sekaan, silleen et sen ihan pinnalla huomas, ja juonut sellasenaan.
Kyl se maistui paskalle, ja haisi paskalle, mut niin se normaalistikin tekee. Enkä todellakaan usko et pienet bensamäärät on vaarallisia.
Tää onkin yks seikka miks tota kunnon lämppäystä suositellaan, siinä vaiheessa kun nestettäkin on vähän haihtunut niin kaiken järjen mukaan pienten bensajämienkin pitäis olla pois.
Edit: Voisin ohjeeseen lisätä huomautuksen tuosta et kannattaa antaa kerrosten erottua täydellisesti, kiitos siitä teille.
-
Madventurer
- Tuppisuu
Ei siihen reiluun desiin bensaa onneks kuole, eräs ystäväiseni ensimmäistä kertaa vuosia sitten erotellessaan joi bensat ja ihmetteli kun ei toimi kunnolla
Sillon aluks säikäytti vähän sen puolesta et tarvisko mitä tehdä, mut jo myöhemmin illalla sille naurettiin
On se oppinut erottelunkin tässä aikojen saatossa hyvin
Mutta en väitä että se silti terveellistäkään olis, en en. Ja maistuukin se aika pahallekin eikä ne bensan hajuset röyhtäykset ei oo mitään mukavimpia jos nauseasta kärsii. Suosittelen sitä lämmitystä ihan TÄYSIL ja KYBÄL omasta puolestani, ei tarvi kiehua mutta vähän höyryä ku nousee ni on sopivan lämpöstä. Valossa näkee hyvin kiiltääkö siinä nesteen pinnalla enää bensaa.
Eipä tässä mitää uutta Wanhoille Kokeneille Reikäpäille ole mutta musta ainakin tuntu sillon joskus ettei noita vinkkejä ja ohjeita ollu ainakaa liikaa
Eli sanon sen nyt tässäki notta propsit King Inkille ja kaikille ketkä kaikki noiden ohjeiden kirjoitukseen on osallistunu, kiitos teille päihteilevät partisaanit ja kulttuuriamme kultivoivat takkutukat 
Joo jotenki sellanen lähimmäisen rakkaus ja empaattisuus ja yliaktiivinen sosiaalisuus on nyt kuvaavia sanoja, hyvää poretta ^.^
Mutta en väitä että se silti terveellistäkään olis, en en. Ja maistuukin se aika pahallekin eikä ne bensan hajuset röyhtäykset ei oo mitään mukavimpia jos nauseasta kärsii. Suosittelen sitä lämmitystä ihan TÄYSIL ja KYBÄL omasta puolestani, ei tarvi kiehua mutta vähän höyryä ku nousee ni on sopivan lämpöstä. Valossa näkee hyvin kiiltääkö siinä nesteen pinnalla enää bensaa.
Eipä tässä mitää uutta Wanhoille Kokeneille Reikäpäille ole mutta musta ainakin tuntu sillon joskus ettei noita vinkkejä ja ohjeita ollu ainakaa liikaa
Joo jotenki sellanen lähimmäisen rakkaus ja empaattisuus ja yliaktiivinen sosiaalisuus on nyt kuvaavia sanoja, hyvää poretta ^.^
-
Bebanten
- Karvakuono
erotteluhan ei eroa millään tavoin, tekeekö freebasea vai perinteistä happoliuosta. Erona on ainoastaan se että freebasesta näkee erottelun onnistumisen asteen konkreettisesti, perinteisen onnistumiseen ainoa mittari on "pärinä".King Ink wrote:Tossa Bebantenin ohjeessa on muutama jyrkkä mielipide mitä en voi allekirjoittaa.
Tuosta lamppuöljystä vielä sen verran että sillä tulee huomattavasti puhtaampia kiteitä kuin zippobensalla. Itsellä zippobensalla tehtynä, kiteet on harmaita, epäsäännöllisiä ja öljyisen tuntuisia/tuoksuisia. Lamppuöljyllä taas lasin kirkkaita ja suorakaiteen muotoisia.
Ja kuten jo aiemmin sanoin, se erottuu/kerrostuu paljon nopeammin kuin zippobensa, ilman kuplia.
Mitä noita lamppuöljyjä katselin, kaikki näyttäisivät olevan maaöly pohjaisia teollisuus bensiinejä ja tuo "tunnnelma lamppuöljy" yleisin, ainakin kuopiossa näkyy olevan myytävänä jokaisella huoltoasemalla ja tavaratalojen autotarvike osastoilla 3-5€ litra.
Puhun pelkästään omasta kokemuksestani ja sen perusteella ainakin omalla kohdalla epäonnistumiset näyttävät liittyneen vaahtoamiseen, joka on helpoin todeta lipeä/yskänlääkelitkun väristä. Jokainen tehköön tyylillään, mutta tällä ainakin onnistuu.

Uploaded with ImageShack.us
-
Bebanten
- Karvakuono
vrt. aloitussivun kiteiden väriin ja määrään. käsittääkseni molemmissa yhden ressupullon sisältö.Bebanten wrote:erotteluhan ei eroa millään tavoin, tekeekö freebasea vai perinteistä happoliuosta. Erona on ainoastaan se että freebasesta näkee erottelun onnistumisen asteen konkreettisesti, perinteisen onnistumiseen ainoa mittari on "pärinä".King Ink wrote:Tossa Bebantenin ohjeessa on muutama jyrkkä mielipide mitä en voi allekirjoittaa.
Tuosta lamppuöljystä vielä sen verran että sillä tulee huomattavasti puhtaampia kiteitä kuin zippobensalla. Itsellä zippobensalla tehtynä, kiteet on harmaita, epäsäännöllisiä ja öljyisen tuntuisia/tuoksuisia. Lamppuöljyllä taas lasin kirkkaita ja suorakaiteen muotoisia.
Ja kuten jo aiemmin sanoin, se erottuu/kerrostuu paljon nopeammin kuin zippobensa, ilman kuplia.
Mitä noita lamppuöljyjä katselin, kaikki näyttäisivät olevan maaöly pohjaisia teollisuus bensiinejä ja tuo "tunnnelma lamppuöljy" yleisin, ainakin kuopiossa näkyy olevan myytävänä jokaisella huoltoasemalla ja tavaratalojen autotarvike osastoilla 3-5€ litra.
Puhun pelkästään omasta kokemuksestani ja sen perusteella ainakin omalla kohdalla epäonnistumiset näyttävät liittyneen vaahtoamiseen, joka on helpoin todeta lipeä/yskänlääkelitkun väristä. Jokainen tehköön tyylillään, mutta tällä ainakin onnistuu.
Uploaded with ImageShack.us
-
myrsky
Koke wrote:Jos ei anna erottua viimesessä vaiheessa rauhassa niin maistaa ainakin bensan jos on vähänkin kiire. Itse onnistuin kerran huitasemaan pari milliä bensaa kurkkuun ja ei ollu kivaa.
Epämiellyttävä ajatus, vaikkakin itse olen kaikilla kerroilla antanut erotellun litkun olla hetkisen liedellä (enkä siis ole huomannut mitään merkkiäkään bensasta hajussa tms.) mutta kahden erottelun jäljiltä olen saanut tuosta apteekin desin pullosta talteen n. puoli desiä.
-
Tanz
Eikös tuo ole kiinni siitä kuinka paljon vettä käytät? Aavistelen vain..
-
metman
- Psykonautti
Kyllä.Eikös se yskänlääke heitetä pois,vain dekdtrometorfaani siirtyy siitä bensään ja siitä sitruunalitkuun.(rautalangasta väännettykkö?)Tanz wrote:Eikös tuo ole kiinni siitä kuinka paljon vettä käytät? Aavistelen vain..
I love you Mary Jane
-
King Ink
- LD50
En ihan käsittänyt että mikä on kiinni siitä?Tanz wrote:Eikös tuo ole kiinni siitä kuinka paljon vettä käytät? Aavistelen vain..
-
Tanz
Ymmärsin että puuluuranko kauhistelee, kun hän on saanut ressusta vain puoli desiä DXMmää talteen. Mutta tuo lienee kiinni siitä paljonko vettä käyttää.puuluuranko wrote:Koke wrote:Jos ei anna erottua viimesessä vaiheessa rauhassa niin maistaa ainakin bensan jos on vähänkin kiire. Itse onnistuin kerran huitasemaan pari milliä bensaa kurkkuun ja ei ollu kivaa.
Epämiellyttävä ajatus, vaikkakin itse olen kaikilla kerroilla antanut erotellun litkun olla hetkisen liedellä (enkä siis ole huomannut mitään merkkiäkään bensasta hajussa tms.) mutta kahden erottelun jäljiltä olen saanut tuosta apteekin desin pullosta talteen n. puoli desiä./
Mutta jos tässä puhuttiin nyt bensasta niin sitten minun kommentit voi hyppiä yli.
-
Puliukko
- Tuppisuu
Mitä vittua. Tokan erottelun jälkeen alempi kerros on väritön ja ylempi keltane?!
Kyykkään niin paljon, että selkään sattuu.
-
Pariah
Puliukko wrote:Mitä vittua. Tokan erottelun jälkeen alempi kerros on väritön ja ylempi keltane?!
-
Koke
- Psykonautti
Mitä käytit erottelussa?Puliukko wrote:Mitä vittua. Tokan erottelun jälkeen alempi kerros on väritön ja ylempi keltane?!
-
Huiko
- LD50
Keltasuuteen on yleensä vaan nää kaks syytä. Toinen on C-vitamiini ja toinen on vähäisen määrän siirappia livahtaminen joukkoon. Käyttistä pitäis kuitenkin olla. 
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
-
Puliukko
- Tuppisuu
Zippo bensaahan käytin, kuten ennenki. Kesti vähä aikaa miettiä kumman vedän, mutta vedin sit alemman kerroksen ku ei haissu bensalle. Toimi kyllä ihan kiitettävästi.Koke wrote:Mitä käytit erottelussa?Puliukko wrote:Mitä vittua. Tokan erottelun jälkeen alempi kerros on väritön ja ylempi keltane?!
Kyykkään niin paljon, että selkään sattuu.
-
dv3ng4l
- Tuppisuu
Terve!
Ite oon kova DXM-fani, ja mukava huomata että "skene" on kehittymässä >D
Niin, Bebantenin kirjoitusten mukaan LAMPPUÖLJY korvaisi puhdistetun bensiinin/zippobensan.
Jos näin on, niin helvetin hyvä, desi bensaa apteekista 4e vs. lirta lamppuöljyä 4e prismasta.
Ennenkun käyn tuota hakemassa haluisin kuulla jotain kritiikkiä, voiko tosiaan olla näin,
hoitaako se hommansa, eikä siitä jää mitään paskaa siihen sitruunahappoliuokseen.
Muutenkin tosi kallis päihde tämä, kun tosta desin bensasta katoaa se 30% erottelun aikana.
Ja kuten moni on todennut, ekan kerran kun vetää sen sitruunashotin, se maistuu jopa hyvältä,
mutta harrastuksen jatkuessa pikkuhiljaa pelkkä hajun ajatteleminen saa kielen kananlihalle..
Tähän on ratkaisuna kiehauttaa liuosta tarpeeksi kauan, että juotavaa on enää milli pari.
Jostain täältä luin kun joku sano että "dxm-sitraatilla paljon korkeempi kiehumispiste kun vedel"
niin pakko sanoa että muutaman kerran kun on ihan kiehumalla antanu kiehua, niin tehot siinä lähtee.
Kerran taas unohdin levyn ykköselle, kun lämppäsin 1200mg satsia. Tuloksena oli voimakkain trippi tähän mennessä,
ja satsin sai vedettyä ilman irvistelyä lääke(huume)ruiskulla, lakkatyyliin.
Ite oon kova DXM-fani, ja mukava huomata että "skene" on kehittymässä >D
Niin, Bebantenin kirjoitusten mukaan LAMPPUÖLJY korvaisi puhdistetun bensiinin/zippobensan.
Jos näin on, niin helvetin hyvä, desi bensaa apteekista 4e vs. lirta lamppuöljyä 4e prismasta.
Ennenkun käyn tuota hakemassa haluisin kuulla jotain kritiikkiä, voiko tosiaan olla näin,
hoitaako se hommansa, eikä siitä jää mitään paskaa siihen sitruunahappoliuokseen.
Muutenkin tosi kallis päihde tämä, kun tosta desin bensasta katoaa se 30% erottelun aikana.
Ja kuten moni on todennut, ekan kerran kun vetää sen sitruunashotin, se maistuu jopa hyvältä,
mutta harrastuksen jatkuessa pikkuhiljaa pelkkä hajun ajatteleminen saa kielen kananlihalle..
Tähän on ratkaisuna kiehauttaa liuosta tarpeeksi kauan, että juotavaa on enää milli pari.
Jostain täältä luin kun joku sano että "dxm-sitraatilla paljon korkeempi kiehumispiste kun vedel"
niin pakko sanoa että muutaman kerran kun on ihan kiehumalla antanu kiehua, niin tehot siinä lähtee.
Kerran taas unohdin levyn ykköselle, kun lämppäsin 1200mg satsia. Tuloksena oli voimakkain trippi tähän mennessä,
ja satsin sai vedettyä ilman irvistelyä lääke(huume)ruiskulla, lakkatyyliin.
-
HPHP
Mikäs bensa kannattaisi valita, kun olen ekaa kertaa erottelemassa? Tässä pikaisesti selaillessani sain sellaisen kuva, että lamppuyljy olisi kannattava valinta?
Osaisikohan joku suositella tarkemmin, esim merkkiä/nimeä, niin että löytyisi paremmin?
Entäs, mistä aloittelija voi olla sitten täysin varma, että mitkä litkut pitää heittää menemään ja mitkä imastaan naamariin?
Rupesi vaan hiukan mietityttämään tuo puliukon viesti.
Osaisikohan joku suositella tarkemmin, esim merkkiä/nimeä, niin että löytyisi paremmin?
Entäs, mistä aloittelija voi olla sitten täysin varma, että mitkä litkut pitää heittää menemään ja mitkä imastaan naamariin?
Rupesi vaan hiukan mietityttämään tuo puliukon viesti.
-
SinatraPesonen
- Lepakko
^Ärrältä vaa zippobensat jos ei jaksa haeskella, hyvin on aina pelannu..hintavampaa kylläki, jos meinaa tavaks ottaa..mut nii, ite en oo niin tavaks tota ottanu ett ois tarvinnu quantity-hintamielellä bensoja hakea. Eikä varmaankaan kannata, meinaan tavaks ottaa
Tuosta erottelusta muuten..helppoo ku mikä. Siitä vaa orjallisesti lähet vääntämää ni kyl se siitä..saap iha omaa huolimattomuuttaan syyttää jos väärät litkut kulauttaa..ei millää pahalla puliukolle, kaikkiha myö välillä hosutaan
Ohjeet ovat varsin hyvät..siitä vaa heilumaa pullojen kans. Rasittavaa hommaa kyllä, mut jollain tavalla terapeuttistakin.
Tuosta erottelusta muuten..helppoo ku mikä. Siitä vaa orjallisesti lähet vääntämää ni kyl se siitä..saap iha omaa huolimattomuuttaan syyttää jos väärät litkut kulauttaa..ei millää pahalla puliukolle, kaikkiha myö välillä hosutaan
"All in all not a bad guy - if looks, brains and personality don't count"
-
HPHP
^ No hyvä kuulla. Ehdinkin jo melkein huolestua. Niin selvät ohjeet ja vaikuttaa helpolta kuin mikä, niin ajattelin että mahtaa olla jopa hieman noloa jos ei tuon mukaan osaa oikein tehdä.
Rasittavaa? Voin kuvitella, ehkä joo jos on kärsimätön. Mutta mä kyllä viihdyn tuolla keittiön puolella muutenkin paljon, joten mä voisin veikata taipuvani enemmän tuon "terapeuttista" -vaihtoehdon puoleen, kunhan vaan pääsen kokeilemaan. Sama se sitten varmaan mitä litkuja siellä keittelee (tai sekoittelee).
Maagisuus varmaan piileekin itse keittössä ja siinä, että soppien hämmentelyjen jälkeen saa jotain suuhun pantavaa. Vaikkakaan nesteestä puhuttaessa "suuhun pantava" (ehheheh
) ei olekaan mitä parahain ilmaisu.
Rasittavaa? Voin kuvitella, ehkä joo jos on kärsimätön. Mutta mä kyllä viihdyn tuolla keittiön puolella muutenkin paljon, joten mä voisin veikata taipuvani enemmän tuon "terapeuttista" -vaihtoehdon puoleen, kunhan vaan pääsen kokeilemaan. Sama se sitten varmaan mitä litkuja siellä keittelee (tai sekoittelee).
-
SinatraPesonen
- Lepakko
Believe juu miii, juu will nou. Ku saat ekat erottelut tehtyy.. mietit, kuin pala kakkua.. ja myöhemmi saat jottai muuta mietittävvää sitte..HPHP wrote:Sama se sitten varmaan mitä litkuja siellä keittelee (tai sekoittelee).
"All in all not a bad guy - if looks, brains and personality don't count"
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
Kunnon deksmit kun vetäsee, niin se on todellakin aika MITÄ HÄH TÄH KUMILAVUAARI??? Että siinä vaiheessa aikaisemmin tehdyt erottelut ja hienot fiilikset omista kemiallisista aikaansaannoksista tuntuu yleensä erittäin kaukaisilta ja hämäriltäSinatraPesonen wrote:Believe juu miii, juu will nou. Ku saat ekat erottelut tehtyy.. mietit, kuin pala kakkua.. ja myöhemmi saat jottai muuta mietittävvää sitte..HPHP wrote:Sama se sitten varmaan mitä litkuja siellä keittelee (tai sekoittelee).
-
King Ink
- LD50
Ör, mulle on rituaali erotella dexmiä.
Ja niin, dexmin erottelu on _pirun_ _helppoa_ piste. Kyllä sen pystyy kusemaan, mutta jos keskittyy ja ihan rauhassa tekee niin tuskimpa. Emmä näitten ohjeiden hyvyydestä voi mitään sanoo ku ite kirjotin, mut kuulemma on selkeet, ja seuraa vaan niitä orjallisesti niin kohta huomaat että pärissöö, jos.
Onnee vaan ekoille matkoille. Itsekin ensviikonloppuna piiiitkästä aikaa keittelen, saa kattoo jos tulee samalla rutiinilla erottelut kui ennennii.
Ja niin, dexmin erottelu on _pirun_ _helppoa_ piste. Kyllä sen pystyy kusemaan, mutta jos keskittyy ja ihan rauhassa tekee niin tuskimpa. Emmä näitten ohjeiden hyvyydestä voi mitään sanoo ku ite kirjotin, mut kuulemma on selkeet, ja seuraa vaan niitä orjallisesti niin kohta huomaat että pärissöö, jos.
Onnee vaan ekoille matkoille. Itsekin ensviikonloppuna piiiitkästä aikaa keittelen, saa kattoo jos tulee samalla rutiinilla erottelut kui ennennii.
-
HPHP
Pitäisiko tuon bensan olla keltaista toisen ravistelun jälkeen? Aineet ovat selvästi eri kerroksissa (no okei, 2 kuplaa on vielä jäljellä
) ja bensa on keltaista. Läpinäkyvää ja keltaista. Aikalailla väkevän kusen näköistä.
-
Huiko
- LD50
^Huoh... Katso edellinen sivu. 
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
-
HPHP
^ Oho hups, sori. 
Taisin etsiskellä vastausta ihan väärästä päästä ketjua.
Taisin etsiskellä vastausta ihan väärästä päästä ketjua.
-
King Ink
- LD50
Lisäsin maininnan siit että kylmän veden käyttäminen sitruunahapossa estäis ton vaahtoomisen bensa+sitruunahappo vaihees. Yks kaveri kerto ettei sillä oo vaahdonnut koskaan kun on kylmää käyttäny, onko kellään samanlaisia havaintoja?
Edit. Ja tosta lamppuöljystä onko porukal enempikin kokemusta? Kuulostaa ihan hyvält. Pitää joskus kokeilla iteki. Pistän merkinnän jos useempi totee toimivaksi.
Edit. Ja tosta lamppuöljystä onko porukal enempikin kokemusta? Kuulostaa ihan hyvält. Pitää joskus kokeilla iteki. Pistän merkinnän jos useempi totee toimivaksi.