4-HO-MET / 4-AcO-MET
-
sunyata
- Psykonautti
Re: 4-HO-MET
Kropalle ei niin raskas ku 4-ACO-MET, ja annostus oli "reilunpuoleinen". Yhteensä 70 mg nokkaan tukevasssa humalassa, loppuillasta vielä pieni määrä 5-MeO-MiPTiä päälle, annostusta en osaa sanoa, olin vaan merkinnyt itselleni muistiin että sitäkin tuli otettua. Osa annostuksista tais kuitenkin pöllytä pitkin pöytiä, sillä sen verran tujussa kunnossa olin. Seuraavana päivänä nenäverenvuotoa, sydämentykytystä ja nivusten sekä takareisien järjetöntä kramppaamista sekä särkyä.
Muistikuvat ovat melko hataria, havahdun siihen että en pysty erottamaan omaa minääni muista ihmisistä ja todellisuus tuntuu joltakin valveunien, mielikuvituksen ja "todellisuuden" symbioosilta. Tietokoneella käydessä jälleen hankaluuksia hahmottaa ulottuvuuksia, joka tuntuikin siltä, että olisin itse ollut egottomana ruudun sisällä. Yhdessä vaiheessa vuorovaikutus toisten ihmisten kanssa tässä ns. oikeassa maailmassa oli "hieman" hankalaa, sillä kikatin koko ajan kuin pikkutyttö, ja kaikki tuntuivat liikkuvan ja puhuvan pikakelauksella, kun taas oma ääneni kuulosti hidastetulta. Kellon sekuntiviisarikin pyöri todella vinhaa vauhtia. Musiikki kuullosti aivan käsittämättömältä, ja siinäkin oli hankaluuksia hahmottaa olinko itse osa musiikkia, tuliko se pääni sisältä vai mistä.
Myöhemmin illalla luulin itseäni ulkoavaruuden olioksi ihmisen muodossa, jonka puhdas tehtävä oli kokea ihmisen pienuus ja ahdistuneisuus, ja olin parvekkeelta yhteydessä jollekin toiselle planeetalle. Varjoja ja humainoidihahmoja vilisi ympäri kämppää, mutta itse tyydyin vain vilkuttelemaan niille. Pitkin iltaa olin tipahdellut harhatiloihin joissa koko maailma vähintäänkin suli ja egokuolemat olivat läsnä. Ei kropalle mikään terve kokemus, mutta muutoin ihan mielenkiintoista. Vahva humalatila tietty pilasi meininkiä, kun muisti kuvat jäivät melko sekavien muistiinpanojen varaan.
Toisella kerralla otin 30 mg oraalisesti ja selvinpäin, mutta silloin oli mieli jotenkin apaattinen eikä ollut oikeastaan muuta koettavaa kuin lieviä visuaaleja, jotka eivät jaksaneet sen kummemmin kiinnostaa. Taukoa käyttökertojen välillä oli aivan liian vähän. Yksistään 4-ACO-MET tuntui huomattavasti paremmalta kuin 4-HO-MET, vaikkakaan 4-HO-METin kanssa ei ollut järjettömiä jalkakramppeja ja jalkojen sätkimisiä. Reilummin vedetty riskicocktail oli sitten ihan eri sfääreissä.
Muistikuvat ovat melko hataria, havahdun siihen että en pysty erottamaan omaa minääni muista ihmisistä ja todellisuus tuntuu joltakin valveunien, mielikuvituksen ja "todellisuuden" symbioosilta. Tietokoneella käydessä jälleen hankaluuksia hahmottaa ulottuvuuksia, joka tuntuikin siltä, että olisin itse ollut egottomana ruudun sisällä. Yhdessä vaiheessa vuorovaikutus toisten ihmisten kanssa tässä ns. oikeassa maailmassa oli "hieman" hankalaa, sillä kikatin koko ajan kuin pikkutyttö, ja kaikki tuntuivat liikkuvan ja puhuvan pikakelauksella, kun taas oma ääneni kuulosti hidastetulta. Kellon sekuntiviisarikin pyöri todella vinhaa vauhtia. Musiikki kuullosti aivan käsittämättömältä, ja siinäkin oli hankaluuksia hahmottaa olinko itse osa musiikkia, tuliko se pääni sisältä vai mistä.
Myöhemmin illalla luulin itseäni ulkoavaruuden olioksi ihmisen muodossa, jonka puhdas tehtävä oli kokea ihmisen pienuus ja ahdistuneisuus, ja olin parvekkeelta yhteydessä jollekin toiselle planeetalle. Varjoja ja humainoidihahmoja vilisi ympäri kämppää, mutta itse tyydyin vain vilkuttelemaan niille. Pitkin iltaa olin tipahdellut harhatiloihin joissa koko maailma vähintäänkin suli ja egokuolemat olivat läsnä. Ei kropalle mikään terve kokemus, mutta muutoin ihan mielenkiintoista. Vahva humalatila tietty pilasi meininkiä, kun muisti kuvat jäivät melko sekavien muistiinpanojen varaan.
Toisella kerralla otin 30 mg oraalisesti ja selvinpäin, mutta silloin oli mieli jotenkin apaattinen eikä ollut oikeastaan muuta koettavaa kuin lieviä visuaaleja, jotka eivät jaksaneet sen kummemmin kiinnostaa. Taukoa käyttökertojen välillä oli aivan liian vähän. Yksistään 4-ACO-MET tuntui huomattavasti paremmalta kuin 4-HO-MET, vaikkakaan 4-HO-METin kanssa ei ollut järjettömiä jalkakramppeja ja jalkojen sätkimisiä. Reilummin vedetty riskicocktail oli sitten ihan eri sfääreissä.
vain otettu lääke ottaa päähän
-
Neste
- OD
30mg meni eilen. Uskomattoman kauniit visuaalit ja ihan hallusinaatioitakin - haamuja/henkiä ja vihertävää savua. Itkin ilosta monta kertaa koska olo oli niin uskomattoman hyvä. Loppuvaiheilla iski kuitenkin äärimmäisen psykoottiset luuppaukset siitä miten millään ei ole mitään väliä/merkitystä
Olin erittäin varma että nyt päässä napsahti lopullisesti mutta toisin kävi. Masennus/ahdistus kyllä hävisi
Orbital 2 pyöri mooonta kertaa
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
-
derp
- Karvakuono
mulle toi millään ei ole mitään väliä/merkitystä jäi vähän pidemmäksi aikaa päälle sellanen 5kk ja alkaa jo suht normaali olo tässä rupee kohta olemaan mutta enpähän mene sanomaan kun tämä tuntuu aina pahenevan ja helpottavanNeste wrote:30mg meni eilen. Uskomattoman kauniit visuaalit ja ihan hallusinaatioitakin - haamuja/henkiä ja vihertävää savua. Itkin ilosta monta kertaa koska olo oli niin uskomattoman hyvä. Loppuvaiheilla iski kuitenkin äärimmäisen psykoottiset luuppaukset siitä miten millään ei ole mitään väliä/merkitystäOlin erittäin varma että nyt päässä napsahti lopullisesti mutta toisin kävi. Masennus/ahdistus kyllä hävisi
Tietoa siitä mitä tapahtuu, ei tällä hetkellä ole.
-
Neste
- OD
Viikko tuon jälkeen koin melkoisen romahduksen mutta tämä ei ollut ainoa "laukaisin". Nyt ihan kunnossa taas.
BTW millaisella dosella olet nauttinut? Jälkeen päin tullut kelailtua että ~30mg tuo ehkä turhankin hyvän fiiliksen
BTW millaisella dosella olet nauttinut? Jälkeen päin tullut kelailtua että ~30mg tuo ehkä turhankin hyvän fiiliksen
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
-
derp
- Karvakuono
olin syönyt noin 15-25mg annoksia ja paristi joku 7-15mg annoksia nokkaan ja kyseisenä iltana otin 3ssa osassa noin 3-5mg annoksia kerrallaan nenän kautta, vaikutukset eivät koskaan hirmu kovia minulla tämän aineen kohdalla ollu vähän visuaaleja ja pientä ajatustoiminnan muuttumista
-
wRRa
- Moderator
Vähä ot... mut itse näen vaan lähinnä erilaisina todellisuustunneleina noi merkitykset ja merkittömyydet, samaten kuin uskonnot, kulttuurit ym. Flipauttakaa itsenne niin pahasti että opitte vaihtamaan todellisuustunnelianne
Mäkin jään usein rankkojen deelimatkojen jälkeen looppaamaan jotain ajatuskeloja tai kehittämään jotain uutta todellisuustunnelia niistä, mutta yleensä tiedostan kyseessä olevan vaan "vaihtoehtotodellisuuden". Voin itse valita elänkö merkityksellisessä vai merkityksettömässä todellisuudessa :-) Koska noista keloista kehittyneet todellisuustunnelit on vaan vaihtoehtotodellisuuksia, voin valita itselleni sellasen todellisuuden jossa eläminen tuntuu parhaalta... ja sit elelen siinä 
Sit taas tuntuis olevan olemassa myös joku perimmäinen todellisuus, josta subjektiiviset todellisuudet heijastuvat. Se todellisuus ei tunnu mahtuvan käsitteisiin, joten siitä en osaa sanoa mitään tämän enempää.
Oonpas hörhö :-D
Sit taas tuntuis olevan olemassa myös joku perimmäinen todellisuus, josta subjektiiviset todellisuudet heijastuvat. Se todellisuus ei tunnu mahtuvan käsitteisiin, joten siitä en osaa sanoa mitään tämän enempää.
Oonpas hörhö :-D
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
-
derp
- Karvakuono
pahoittelen kanssa ot, mutta täältäpähän joku löytää jos samallaisia saman aineen kohdalla tulee vastaan, siirtäkää muualle jos näätte sopimattomaks tänne
Njoo kyllä mä vaikka mitä kerkesin tossa yrittää ja vaikka mitenkä päässäni juttuja pyörittelin mutta ei aivot vaan totellu ja paskat ajatukset tunki väkisin päähän. Kävin ton koko ajan kyllä jotain vaiheita läpi missä vaihtu aina olot mm sellaseen että jossain vaiheessa analysoin hirveästi itteäni ja ajatuksiani että ovatko nämä nyt normaaleja joskus se oli vaan sellasta että makas koko päivän sängyssä ja kelas vaan että miks kaikki tuntuu paskalta nyt jälkeenpäin kovin vaikea edes muistaa tai samaistua miltä aina tuntu koska ajatustoiminta on tuntunu muuttuvan todella paljon.
Muistan itekkin ajatelleeni että tän maailman voi nähdä sellasena kun ite haluaa ja sit sainkin ton avulla aina satunnaisia ilonhetkiä kun välillä sai kaivettua sen hyvänolon tunteen ihan pienistäkin asioista, muistan kerran kun pesin käsiä ja se tuntui aivan taivaalliselta. Pidemmän päälle toi sit rupes tuntumaan hirmu rankalta kun piti tavallaan kokoajan ajatella väkisin että täällä on mukavaa, toki oon myös pahentanu tota oloa aina satunnaisella pajauttelulla mutta nyt oon pitäny 2 viikon tauon ja on suht loistava olo, muttei vielä ehkä ihan täysin parantunut. Päivän saa kulumaan mukavasti ilman paskoja ajatuksia mut välillä ne mörköt meinaa hyppiä tuolta mutta suht helposti ajautuvat pois. Jossain vaiheessa mietin kanssa että onko tuo vääristäny mun ajatusmaailmaa ja ajattelen nyt kaikki ikävästi koska "en osaa enää muuten".
Njoo kyllä mä vaikka mitä kerkesin tossa yrittää ja vaikka mitenkä päässäni juttuja pyörittelin mutta ei aivot vaan totellu ja paskat ajatukset tunki väkisin päähän. Kävin ton koko ajan kyllä jotain vaiheita läpi missä vaihtu aina olot mm sellaseen että jossain vaiheessa analysoin hirveästi itteäni ja ajatuksiani että ovatko nämä nyt normaaleja joskus se oli vaan sellasta että makas koko päivän sängyssä ja kelas vaan että miks kaikki tuntuu paskalta nyt jälkeenpäin kovin vaikea edes muistaa tai samaistua miltä aina tuntu koska ajatustoiminta on tuntunu muuttuvan todella paljon.
Muistan itekkin ajatelleeni että tän maailman voi nähdä sellasena kun ite haluaa ja sit sainkin ton avulla aina satunnaisia ilonhetkiä kun välillä sai kaivettua sen hyvänolon tunteen ihan pienistäkin asioista, muistan kerran kun pesin käsiä ja se tuntui aivan taivaalliselta. Pidemmän päälle toi sit rupes tuntumaan hirmu rankalta kun piti tavallaan kokoajan ajatella väkisin että täällä on mukavaa, toki oon myös pahentanu tota oloa aina satunnaisella pajauttelulla mutta nyt oon pitäny 2 viikon tauon ja on suht loistava olo, muttei vielä ehkä ihan täysin parantunut. Päivän saa kulumaan mukavasti ilman paskoja ajatuksia mut välillä ne mörköt meinaa hyppiä tuolta mutta suht helposti ajautuvat pois. Jossain vaiheessa mietin kanssa että onko tuo vääristäny mun ajatusmaailmaa ja ajattelen nyt kaikki ikävästi koska "en osaa enää muuten".
-
wRRa
- Moderator
Ikäviä ajatuksia saa olla. Ikäviin ajatuksiin saa myös samaistua, mutta on hyvä tietää, ettei niihin tarvitse.
Munkaan mieleni ei aina lakkaa tuottamasta pöljiä ajatusketjuja, vaikka ymmärtäisinkin kyseessä olevan vaan "vaihtoehtotodellisuuden". Mut noina hetkinä annan vaan niiden ajatusketjujen olla, saatan tarkkailla niitä vähän niin ku taidenäyttelyssä esillä olevaa sekavaa ja ahdistunutta taideteosta, mutta ei ne muhun vaikuta.
Mä en siis oikeastaan yritäkään tukahduttaa ikävien ajatusten tulvaa mikäli sellainen mun pään sisältä löytyy. Tiedän vaan että mun mielellä ole oikeasti mitään valtaa muhun. Se on vähän niin ku koira: välillä se räksyttää ku haluaisin olla rauhassa ja välillä taas saan siitä paljonki iloa, mutta samalla tapaa kuin koirakin, jos mielen kouluttaa hyvin se myös tottelee ja on hiljaa kun niin pyytää.
Tää teksti voi tuntua tosi vaikeasti tavoitettavalta sellasille ihmisille jotka ei esim. harrasta meditaatiota. Tai ehkä ei, en tiedä.
Munkaan mieleni ei aina lakkaa tuottamasta pöljiä ajatusketjuja, vaikka ymmärtäisinkin kyseessä olevan vaan "vaihtoehtotodellisuuden". Mut noina hetkinä annan vaan niiden ajatusketjujen olla, saatan tarkkailla niitä vähän niin ku taidenäyttelyssä esillä olevaa sekavaa ja ahdistunutta taideteosta, mutta ei ne muhun vaikuta.
Mä en siis oikeastaan yritäkään tukahduttaa ikävien ajatusten tulvaa mikäli sellainen mun pään sisältä löytyy. Tiedän vaan että mun mielellä ole oikeasti mitään valtaa muhun. Se on vähän niin ku koira: välillä se räksyttää ku haluaisin olla rauhassa ja välillä taas saan siitä paljonki iloa, mutta samalla tapaa kuin koirakin, jos mielen kouluttaa hyvin se myös tottelee ja on hiljaa kun niin pyytää.
Tää teksti voi tuntua tosi vaikeasti tavoitettavalta sellasille ihmisille jotka ei esim. harrasta meditaatiota. Tai ehkä ei, en tiedä.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
-
SynaKine
- Psykonautti
Tämä psykedeeli on juuri sitä mitä olen päihteiltä halunnut. Paras mahdollinen tapa olla mitä olen tähän mennessä ollut. Luonnollisinta ja täydellisintä synestesiaa <3
Edit: I FOUND IT! FINALLY!
-
Uke
- LD50
Pääsee diipille, pääsee bilettämää, aika mahti <3

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
wRRa
- Moderator
Mun tekis niin mieli pakkosyöttää 4-ho-mettia kaikille niille kavereille jotka on sitä mieltä että "luonnon psykedeelit ja happo rules, synteettiset tutkarit on paskaa". Mun mielestä 4-ho-met tuntui paljon luonnollisemmalta kuin esim. happo.SynaKine wrote:Tämä psykedeeli on juuri sitä mitä olen päihteiltä halunnut. Paras mahdollinen tapa olla mitä olen tähän mennessä ollut. Luonnollisinta ja täydellisintä synestesiaa <3
Mut tryptamiinit tuntuu jotenki tosi maanläheisiltä verrattuna esimerkiks fenetyyliamiineihin. Luulen et monet tyypit kelaa et kaikki "tutkarit" ois samanlaisii ku esim. 2c-jutut ja sen takia tuomitsee myös tryptamiinitutkarit kuten 4-ho-metin...
-
SynaKine
- Psykonautti
Tryptamiinit > fenetyyliamiinit, vaikka minulla ei ole kauheasti kokemusta, mutta ei se ole edes lähellä imo. 4-HO-MET tuhoaa egon, mutta niin niin lempeästi. Happo tuntuu jyräävän yli, happo haluaa ikäänkuin sinun kyseenalaistavan kaiken, jos vertaan happoon, joten ehkä 4-HO-MET ei tuhoakaan egoa vaan olen vain luullut niin. Vaikea sanoa.
Ja jos joskus saan breakthrough-kokemuksen sienistä (epäilen vahvasti, ei huvita edes syödä nausean takia), niin voin kommentoida tämän kemikaalin sienimäisyyttä. Mutuna sanoisin, että kokemus muistuttaa hyvin paljon perinteisiä sienikokemuksia, mutta pitäisi lukea ja vertailla lisää..
Ja jos joskus saan breakthrough-kokemuksen sienistä (epäilen vahvasti, ei huvita edes syödä nausean takia), niin voin kommentoida tämän kemikaalin sienimäisyyttä. Mutuna sanoisin, että kokemus muistuttaa hyvin paljon perinteisiä sienikokemuksia, mutta pitäisi lukea ja vertailla lisää..
-
wRRa
- Moderator
Itse mielsin 4-ho-metin jotenki tosi sienimäiseksi ennen kun eilen ekaa kertaa trippasin sienillä kunnolla. Sienet tuntui paljon hupsummilta ja hupaisammilta, samaten myös ehkä vielä tunteikkaammilta ja kai jotenkin vähemmän visuaalisilta. 4-ho-met oli kuitenkin jotenki paljon "happomaisempi" ku vaan sienet. Mut toi happotatti kuvaa aika hyvin tavallaan.
-
Flood
- Lepakko
Nyt löyty kauppa, josta tätä saa ihan kohtuu hintaan.
Mutta nyt loppui kemian tuntemus kesken.
Kaupan sivulla siis kerrotaan tuotteen olevan 4-HO-MET F.
F, niinkuin Fumarate.
Eli onkos tuo nyt ihan tavallista 4-ho-mettiä, sidottuna johonkin suolaan?
Vaikuttaako tuo fumaraatti tuolla perässä jotain, vai onko 4-ho-met aina tuossa muodossa, mutta sitä ei vain
tavallisesti ilmoiteta?
Mutta nyt loppui kemian tuntemus kesken.
Kaupan sivulla siis kerrotaan tuotteen olevan 4-HO-MET F.
F, niinkuin Fumarate.
Eli onkos tuo nyt ihan tavallista 4-ho-mettiä, sidottuna johonkin suolaan?
Vaikuttaako tuo fumaraatti tuolla perässä jotain, vai onko 4-ho-met aina tuossa muodossa, mutta sitä ei vain
tavallisesti ilmoiteta?
"welcome to the world of your mindless life; away from the reality of your lifeless mind"
-
Neste
- OD
En muista koskaan nähneeni muuna kuin fumaraatti suolana. Sillä on paras säilyvyys. Ymmärtääkseni muissa muodoissa olisi turhan epästabiilia.
Last edited by King Ink on Wed 09 Mar 2011, 22:58, edited 1 time in total.
Reason: Harmaata aluetta kaupoista keskustelun suhteen, joten päätin edittaa poies.
Reason: Harmaata aluetta kaupoista keskustelun suhteen, joten päätin edittaa poies.
-
naponen
- OD
Sit joskus oon miettiny et jos tää homma menee ihan "suunnitellusti" niin joskus kokeilen 40mg.
Tää aine on se millä mä luulen haluavani pääseväni sinne syvemmälle matkalle.
-
wRRa
- Moderator
Ei voi kun suositella! Mutta 40mg dosella voi jeesata fiilistä jos on joku hyvä ja läheinen frendi messis jota voi päästä halaamaan ja joka joko ei ite ota tai ottaa vähän pienemmän annoksennaponen wrote:Sit joskus oon miettiny et jos tää homma menee ihan "suunnitellusti" niin joskus kokeilen 40mg.
Meikä meinasin ehkä ens kerralla koittaa 50mg...
-
naponen
- OD
JOO O, en todellakaan suosittele tai aio tolla dosella!wRRa wrote:Ei voi kun suositella!naponen wrote:Sit joskus oon miettiny et jos tää homma menee ihan "suunnitellusti" niin joskus kokeilen 40mg.
Mut jumalauta, en voi muuta sanoa.
-
wRRa
- Moderator
naponen, 20mg? Toi kuulostaa ihan 40mg kokemukselta
Mulla oli vähän samanmoista meininkiä! 
-
wRRa
- Moderator
4-ho-met on kyllä sellanen tutkari jota tekisi mieli tarjota kaikille hipeille jotka dissaa tutkimuskemikaaleja. Jos jotain tutkaria joskus tilaan niin tätä. Jos pitäisi mun top3 deelit listata niin varmaan ayahuasca, dmt ja 4-ho-met 
-
Huiko
- LD50
Mulla tais olla eka tutkari jota maistoin, ja on kyllä jättäny mielenkiinnon kaikkiin uusiinkin. Pikku hiljaa tässä kartuttanu kokeiltujen listaa, ja tää on aika ykkönen vieläkin. En vaan viitti huudella näin kapealla tiedolla ja tunteella parhaaks, mut erittäin hyvä, ja sopii myös komboiluun toisten hallusinigeenien kanssa, jos sellasesta tykkää.
Vaatii vaan mulla aina pitkähkön tauon ennenku toimii taas niinku pitää. Onnex sulla Napo toimii toi pienemmillä annoksilla noin hyvin. Itehhän tässä vielä sitä ultimate-kokemusta oottelen...
wRRan kanssa annoskoot ois suunnilleen samat, vaikka likka on puolta pienempi.
Ehkä sulla toimii se tunnari että: Parempi överit ku vajarit? Itsehhän pyrin pysymään yleensä tuolla Terapeuttisella leveydellä. 
Vaatii vaan mulla aina pitkähkön tauon ennenku toimii taas niinku pitää. Onnex sulla Napo toimii toi pienemmillä annoksilla noin hyvin. Itehhän tässä vielä sitä ultimate-kokemusta oottelen...
wRRan kanssa annoskoot ois suunnilleen samat, vaikka likka on puolta pienempi.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
-
wRRa
- Moderator
No esimerkiksi torstaina tuli otettua 1 happosokeri, 20mg 2c-b:tä nokkaan ja 30mg 2c-t-7 oraalisesti. Ja noh, 40mg 4-ho-mettia oraalisesti oli kyllä vitusti rajumpi kokemus 
Kai mä vaan tykkään kokeilla rajojani
Musta ne rankat kokemukset on just niitä terapeuttisia!
Jos lasken mdma:n ja kannabiksen mukaan niin 17 hallusinogeeniä kokeillut, jos niitä ei lasketa niin 15. Ja noiden joukosta 4-ho-met tosiaan menisi kolmanneksi, sen verran hieno aine on. Ei noi muut tutkarit oo tälle vetäny vertoja.
4-aco-dmt vois kyllä isommalla dosella kiinnostaa. Sitä monet vertaa 4-ho-mettiin...
Kai mä vaan tykkään kokeilla rajojani
Jos lasken mdma:n ja kannabiksen mukaan niin 17 hallusinogeeniä kokeillut, jos niitä ei lasketa niin 15. Ja noiden joukosta 4-ho-met tosiaan menisi kolmanneksi, sen verran hieno aine on. Ei noi muut tutkarit oo tälle vetäny vertoja.
4-aco-dmt vois kyllä isommalla dosella kiinnostaa. Sitä monet vertaa 4-ho-mettiin...
-
Huiko
- LD50
No, mä siis tarkoitin tätä: terapeuttinen leveys = suurimman turvallisen ja pienimmän tehoavan hoitoannoksen välinen ero (annokset jotka aiheuttavat hoitovaikutuksen ilman vakavia haittavaikutuksia)
Alottelen siis uuden aineen kanssa pienillä, ja siitä kasvattelen siihen miellyttävimpään. Jossain vaiheessa yleensä kokeilen myös sen suurimman non-letaalin annoksen, jos katson aineen sen arvoseksi.
Alottelen siis uuden aineen kanssa pienillä, ja siitä kasvattelen siihen miellyttävimpään. Jossain vaiheessa yleensä kokeilen myös sen suurimman non-letaalin annoksen, jos katson aineen sen arvoseksi.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
-
wRRa
- Moderator
Joo toki, ei muakaan mitään fataaleja comboja kamalasti kiinnosta ottaa. Saatan kyllä ottaa vähän kaikkea sekaisin, mutta yleensä niin pienissä määrin ettei siitä pitäisi mitään suurempia fyysisiä haittavaikutuksia tulla.
Tuo mainitsemasi tapa tutustua substansseihin kuulostaa mielestäni ihan hyvältä. Isommatkaan doset ei kuumota niin paljoa jos aineesta on aiempaa kokemusta pienellä dosella. Mulla itellä tuo ensimmäinen 40mg 4-ho-met -trippihän oli tosiaan vahinko...
Luulin vielä monta päivää tripin jälkeen että annos oli 20mg.
Tuo mainitsemasi tapa tutustua substansseihin kuulostaa mielestäni ihan hyvältä. Isommatkaan doset ei kuumota niin paljoa jos aineesta on aiempaa kokemusta pienellä dosella. Mulla itellä tuo ensimmäinen 40mg 4-ho-met -trippihän oli tosiaan vahinko...
-
Televisio
- Psykonautti
Osaisiko joku kuvata miten nokittaminen muuttaa vaikutusten kokemista?
Bodyload/intensiteetti ja kesto kiinnostaisi.
Bodyload/intensiteetti ja kesto kiinnostaisi.
-
wRRa
- Moderator
Bodyload oli oraalisesti ainakin melko kevyt, hieman raskas olo ja vatsa vähän kipeä nousuissa. Lihakset tuntui lievästi jäykiltä, mutta hyvin pientä verrattuna esim. fenetyyliamiineihin. Nokitettuna en osaa sanoa.
Onko kukaan täältä ottanut mdma:ta ja 4-ho-mettia sekaisin? Mitä mieltä ootte ollu? Mietin että ensi kerralla ottais joko 50mg 4-ho-mettia ja esim. 80mg mdma, tai sitten vaikka 30mg 4-ho-mettia ja 80-100mg mdma...
Onko kukaan täältä ottanut mdma:ta ja 4-ho-mettia sekaisin? Mitä mieltä ootte ollu? Mietin että ensi kerralla ottais joko 50mg 4-ho-mettia ja esim. 80mg mdma, tai sitten vaikka 30mg 4-ho-mettia ja 80-100mg mdma...
-
wRRa
- Moderator
05:54 <@wRRa> hahahaa
05:54 <@wRRa> tulin just kotiin jonku rekkamiehen kyydillä
05:54 <@wRRa> mulla on kengät ihan litimärät
05:54 <@wRRa> ja kädet veressä
DD
05:54 <@wRRa> 4-ho-met <3
05:54 <@wRRa> tulin just kotiin jonku rekkamiehen kyydillä
05:54 <@wRRa> mulla on kengät ihan litimärät
05:54 <@wRRa> ja kädet veressä
05:54 <@wRRa> 4-ho-met <3
-
Silmä
- Karvakuono
Miten mulle tulee tästä sun kirjoituksesta mieleen jokin psykologinen trilleri?wRRa wrote:05:54 <@wRRa> 05:54 <@wRRa> ja kädet veressäDD
-
wRRa
- Moderator
Hahaha joo no ei toi käsien verisyys ollut mitenkään kamalan dramaattista, ihan sellanen pikkuhaava vaan tullut mutta lähinnä nauratti löytää itseni tosta kuosista
Just siistii.
-
Neste
- OD
Haha... Menikö 50mg vai?
Nokitus kiinnostaisi kyllä hyötysuhdetta ajatellen. Oraalisesti nousut kuitenkin ihan riittävän nopeat.
Nokitus kiinnostaisi kyllä hyötysuhdetta ajatellen. Oraalisesti nousut kuitenkin ihan riittävän nopeat.