Buprenorfiini (mm. Subutex)
-
Koke
- Psykonautti
Re: Buprenorfiini (mm. Subutex)
Liika on liikaa eikä se oo koskaan kivaa, ellei sitten tykkää törkeistä oloista. Oma ensikosketus subuun oli myös turhan tuhti annos.swimbasami wrote:Ensimmäinen kosketus subuun oli ku mutsi tööttäs kakkosen hihaan. sen jälkeen oon kokeillut vaan kerran ja se oli nokkaan 1mg. Voin sanoo että jälkimmäinen oli parempi kokemus...
Itsenäisyytemme on ylpeytemme ja sen kemialliset kaavat ovat; C10H15N ja C21H23NO5 joita nykyään häpeämme ja pelkäämme.
-
peemies
- Lepakko
Enpä oo koskaan kuullut kenenkään äitin jeesaavan douppihommissa.. Anteeksi ja jatkakaaswimbasami wrote:Ensimmäinen kosketus subuun oli ku mutsi tööttäs kakkosen hihaan. sen jälkeen oon kokeillut vaan kerran ja se oli nokkaan 1mg. Voin sanoo että jälkimmäinen oli parempi kokemus...
It's 4:30 in the morning, it's always 4:30 in the morning. -Bukowski
-
avantGarde
- Lepakko
Mistähän johtunee että aina kun menen bupreissa nukkumaan, niin koko yön on helvetinmoista hikoilua?
Onko muilla tällaista?
Onko muilla tällaista?
-
mentalhell
- Kameleontti
Kaikki opiaatit pistää hikoiluttaa itteäni ainaki, bupre on pahin. Joskus kun en ollut vielä opiaattiriippuvainen, niin bupre juuri teki hirveet hikoilut. Tyyliin hiki valu otsalla vaikka istu sohvalla notkuissa. En kyl tiiä mistä johtuu..avantGarde wrote:Mistähän johtunee että aina kun menen bupreissa nukkumaan, niin koko yön on helvetinmoista hikoilua?
Onko muilla tällaista?
-
Koke
- Psykonautti
Melkeempä sama asia kun menet bupreissa ulos pakkaseen niin ei tunnu kylmyys missään. "Opiaatit hoitaa, lämmöllä hoivaa" vai miten se meni?mentalhell wrote:Kaikki opiaatit pistää hikoiluttaa itteäni ainaki, bupre on pahin. Joskus kun en ollut vielä opiaattiriippuvainen, niin bupre juuri teki hirveet hikoilut. Tyyliin hiki valu otsalla vaikka istu sohvalla notkuissa. En kyl tiiä mistä johtuu..avantGarde wrote:Mistähän johtunee että aina kun menen bupreissa nukkumaan, niin koko yön on helvetinmoista hikoilua?
Onko muilla tällaista?
Itsenäisyytemme on ylpeytemme ja sen kemialliset kaavat ovat; C10H15N ja C21H23NO5 joita nykyään häpeämme ja pelkäämme.
-
mentalhell
- Kameleontti
Ei tartte olla kämpässä edes lämmitystä..Koke wrote:Melkeempä sama asia kun menet bupreissa ulos pakkaseen niin ei tunnu kylmyys missään. "Opiaatit hoitaa, lämmöllä hoivaa" vai miten se meni?mentalhell wrote:Kaikki opiaatit pistää hikoiluttaa itteäni ainaki, bupre on pahin. Joskus kun en ollut vielä opiaattiriippuvainen, niin bupre juuri teki hirveet hikoilut. Tyyliin hiki valu otsalla vaikka istu sohvalla notkuissa. En kyl tiiä mistä johtuu..avantGarde wrote:Mistähän johtunee että aina kun menen bupreissa nukkumaan, niin koko yön on helvetinmoista hikoilua?
Onko muilla tällaista?
-
ville5
- Tuppisuu
Ei se pupre enää paljo lämmitä sen jälkeen ku sillä on ittensä koukuttanu. Koko ajan saatana kylmä, vaikka vetäis kuinka paljo varsinki xone. Texillä saa lähemmäs normi olot..
-
Koke
- Psykonautti
Onneks ei tätä tuomiopäivänhuumetta mun käsiin kovin usein eksy. Piirit on pienet ja käyttö jokseenki hansikkaassa 
-
xxx-men
- Kameleontti
Xonesta jää semmonen vittumainen vajari olo aina. Varsinkin jos oot muutenkin jo koukussa subuun.ville5 wrote:Ei se pupre enää paljo lämmitä sen jälkeen ku sillä on ittensä koukuttanu. Koko ajan saatana kylmä, vaikka vetäis kuinka paljo varsinki xone. Texillä saa lähemmäs normi olot..
-
avantGarde
- Lepakko
Nenään vetäjät huom. Kuinka syvälle nokkaan sitä pilliä tungette kun nokitatte?
Oletteko huomanneet että jäisi nenäkarvoihin valkosta?
itse huomasin tänään että kyllähän sitä jää sinne karvoihin ja hirveen pitkälle ei tietty viiti tunkea ettei sit mee tyyliin suoraan nieluun..
tämmössiä tuli vaan mieleen.
Miten TE vedätte?
Oletteko huomanneet että jäisi nenäkarvoihin valkosta?
itse huomasin tänään että kyllähän sitä jää sinne karvoihin ja hirveen pitkälle ei tietty viiti tunkea ettei sit mee tyyliin suoraan nieluun..
tämmössiä tuli vaan mieleen.
Miten TE vedätte?
-
ferox
- OD
Ks. tämä topic.avantGarde wrote:Nenään vetäjät huom. Kuinka syvälle nokkaan sitä pilliä tungette kun nokitatte? Oletteko huomanneet että jäisi nenäkarvoihin valkosta? Miten TE vedätte?
“ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ” — frapa
-
ApteekkiKuningas
- Karvakuono
Tulipas ostettua subua pitkästä aikaa ja kyllä perkele notkuttaa. Mutta sitä ajattelin kysellä että miten bentsot toimii subun kanssa? Buustiiko vai kumoaako vai mitä? Olis 1 millisiä temestoja tossa. Kannattaako napsia? (:
-
CYKO
- Kameleontti
Bentsoilla subua buustaamalla saa diipimmät nuokut. Tai jos on tolea bupreen niin voi saada bentsojen avulla nuokut jos ilman ei enää onnistu.ApteekkiKuningas wrote:Tulipas ostettua subua pitkästä aikaa ja kyllä perkele notkuttaa. Mutta sitä ajattelin kysellä että miten bentsot toimii subun kanssa? Buustiiko vai kumoaako vai mitä? Olis 1 millisiä temestoja tossa. Kannattaako napsia? (:
Kannattaa kokeilla. Ota aluksi 1-2 kpl. Jos ei riitä niin lisäile 1 temesta kerrallaan.
-
ViimeisetHitaat
- Psykonautti
Tervehdys palstalaiset!
Olen pitkään miettinyt onko buprenorfiinilla I.V. käytössä jokin saturaatio määrä, jonka jälkeen on turha ottaa buprenorfiinia lisää? Itse olen jo monta vuotta ottanut yhden 8-pallon kerrallaan. Kun olen yhden Subutexin vetänyt, kannattaa minun seuraavan kerran ottaa Subua vasta noin kolmen vuorokauden jälkeen. Jos otan Subua aikaisemmin, ei se toimi millään tavalla
. Tramadolin maksimi annos taitaa olla 400 mg/vrk ja sen yli menevä annos ei vaikuta juuri mitenkään. Mahtaako buprenorfiinilla olla jotain vastaava kattoannosta?
VH
Olen pitkään miettinyt onko buprenorfiinilla I.V. käytössä jokin saturaatio määrä, jonka jälkeen on turha ottaa buprenorfiinia lisää? Itse olen jo monta vuotta ottanut yhden 8-pallon kerrallaan. Kun olen yhden Subutexin vetänyt, kannattaa minun seuraavan kerran ottaa Subua vasta noin kolmen vuorokauden jälkeen. Jos otan Subua aikaisemmin, ei se toimi millään tavalla
VH
Last edited by ViimeisetHitaat on Wed 16 Feb 2011, 19:08, edited 1 time in total.
Maailma on täynnä kaikenlaista pahaa: Huumeita, Viinaa, Naisia ja Rahaa
-
xxx-men
- Kameleontti
Faktaa ei ole heittää pöytään mutta oma kohtasia kokemuksia jonkin verran. Itse vedän päivittäin subua 6-12mg/per pvä. Riippuu vähän tilanteista. Oikeastaan 8mg on vakiintunut mulle sopivaksi pvä doseks. Aamulla en pääse mihinkään jos en ota vetoja ja otan n.4-6 tunnin välein 2mg.Jari wrote:Tervehdys palstalaiset!
Olen pitkään miettinyt onko buprenorfiinilla I.V. käytössä jokin saturaatio määrä, jonka jälkeen on turha ottaa buprenorfiinia lisää? Itse olen jo monta vuotta ottanut yhden 8-pallon kerrallaan. Kun olen yhden Subutexin vetänyt, kannattaa minun seuraavan kerran ottaa Subua vasta noin kolmen vuorokauden jälkeen. Jos otan Subua aikaisemmin, ei se toimi millään tavalla. Tramadolin maksimi annos taitaa olla 400 mg/vrk ja sen yli menevä annos ei vaikuta juuri mitenkään. Mahtaako buprenorfiinilla olla jotain vastaava kattoannosta?
Jari
Olen myös rätkinyt koko kasin menemään useasti kerralla mutta silti "pakko" ottaa samana päivänä lisää. Olen henkisesti koukussa myös spiguttamiseen, mutta pää tulee kipeäksi jos en ota 6 tuntiin.
Sulla vaikuttais olevan hyvin pullat uunissa jos 3pvä pärjäät yhellä napilla. Ja mitä tramaliin tulee niin 400mg jälkeen epilepsiakohtausten riski lisääntyy jos ei ole bentsoja kylkiäisenä.
Monesti lääkäritkin määränny mulle ja tutuille 600mg/vrk tramadolia. Kitkuihin tulee otettua usein päivässä yli gramman luokkaa tramadolia. Ja voisin väittää että tramadolin kattoannos olisi tai itse en huomaa enää sen vaikutuksissa eroja niin 800-1000mg/vrk.
-
ViimeisetHitaat
- Psykonautti
^Hiisi!
Nyt kun olen vetänyt 0,5 litraa Koskenkorvaa (38%), niin alkoi taas sairaasti tekemään mieli Subu vetoja
. Tänään tiistaina olen siis vetänyt 2 x 8 mg Subua
. Taskussa on enään kaksi 8-palloa. Pitää yrittää tsempata perjantai-iltaan saakka, että ei tulisi piikkikoukun takia vedettyä yhtään enempää. Jos ja KUN selviän perjantai-iltaan saakka ilman vetoja saan korkeintaan keskinkertaiset olot Subusta
. Pitää vaan kovasti yrittää nyt olla ilman vetoja perjantaihin saakka. Muuten mun rahat mene kankkulankaivoon
. Pitäisi varmaan pyrkiä pääsemään sellaiseen 2 x 2 mg/vrk vetoihin päivässä. Jotenkin se vaan on niin vaikeata olla vetämättä kokonaista 8-palloa. Olen pässi, mitä tulee Subun käyttöön ja doseen...
VH
Nyt kun olen vetänyt 0,5 litraa Koskenkorvaa (38%), niin alkoi taas sairaasti tekemään mieli Subu vetoja
VH
-
zan
- Apteekki
buprella oli muistaakseni melko korkea tuo kattoannos, toistakymmentä milligrammaa.ViimeisetHitaat wrote:Tervehdys palstalaiset!
Olen pitkään miettinyt onko buprenorfiinilla I.V. käytössä jokin saturaatio määrä, jonka jälkeen on turha ottaa buprenorfiinia lisää? Itse olen jo monta vuotta ottanut yhden 8-pallon kerrallaan. Kun olen yhden Subutexin vetänyt, kannattaa minun seuraavan kerran ottaa Subua vasta noin kolmen vuorokauden jälkeen. Jos otan Subua aikaisemmin, ei se toimi millään tavalla. Tramadolin maksimi annos taitaa olla 400 mg/vrk ja sen yli menevä annos ei vaikuta juuri mitenkään. Mahtaako buprenorfiinilla olla jotain vastaava kattoannosta?
VH
mitä tramadoliin tulee niin olet väärässä, tramalista saa sitä paremmat notkut mitä enemmän sitä syö, ei ole kattoa, paitsi OD. joskus on mennyt 1.5g tramadolia vrk ja ihanat notkut ja valveunet. nykyään notkuilen 800mg:lla se on riittävä, mutta tolettomalle aiheuttaa melko varmana oksentelua ym.
-
sxoxyvg
- OD
Buprenorfiinin varsinainen kattoannos tosiaan on jossain tuolla 30mg hujakoilla näin ulkomuistista heitettynä, mutta omien kokemuksien mukaan siinä vaiheessa kun on itsensä onnistunut koukuttaa, on lähes sama vetääkö 2mg vai 20mg. Ei siitä oloja saa.
Ja tramadolin kanssa ei tietääkseeni mitään tuollaista rajaa ole, vaan tuo 400mg/vrk on annos jota pidetään vielä turvallisena. Sen ylittyessä kouristuskynnys madaltuu.
Ja tramadolin kanssa ei tietääkseeni mitään tuollaista rajaa ole, vaan tuo 400mg/vrk on annos jota pidetään vielä turvallisena. Sen ylittyessä kouristuskynnys madaltuu.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
-
ViimeisetHitaat
- Psykonautti
Moi!zan wrote:Mitä tramadoliin tulee niin olet väärässä, tramalista saa sitä paremmat notkut mitä enemmän sitä syö, ei ole kattoa, paitsi OD. joskus on mennyt 1.5g tramadolia vrk ja ihanat notkut ja valveunet. nykyään notkuilen 800mg:lla se on riittävä, mutta tolettomalle aiheuttaa melko varmana oksentelua ym.
PF-kirjasta olen lukenut, että kun analgeettistä maksimi tehoa haetaan on se 400 mg
VH
-
jamaka
aika paljon kielteistä propagandaa tullu subutexistä median osalta. meikäst subu on paras opa imo! kestää kauiten mm.
suosittelen annokseksi korkeintaan 25mg (kavereille jotka ei oo käyttäny aikasemmi kovia) aine on vaikutuksiltaan erinomainen mutta ensikertalaiselle se voi antaa turhan huonon kuvan. monet oksentavat, luonnollinen reaktio
itellä on nyt muutaman kerran jälkeen tununu helvetisti paremmalta ku aluksi. aikasemmi on testattu kode ja oxy.
paras imo. aika nitkuttavaa mut kanttii kokeilla
suosittelen annokseksi korkeintaan 25mg (kavereille jotka ei oo käyttäny aikasemmi kovia) aine on vaikutuksiltaan erinomainen mutta ensikertalaiselle se voi antaa turhan huonon kuvan. monet oksentavat, luonnollinen reaktio
itellä on nyt muutaman kerran jälkeen tununu helvetisti paremmalta ku aluksi. aikasemmi on testattu kode ja oxy.
paras imo. aika nitkuttavaa mut kanttii kokeilla
Last edited by ferox on Fri 18 Feb 2011, 04:20, edited 1 time in total.
Reason: tuplapostaus yhdistetty
Reason: tuplapostaus yhdistetty
-
ferox
- OD
I beg your pardon?jamaka wrote:suosittelen annokseksi korkeintaan 25mg (kavereille jotka ei oo käyttäny aikasemmi kovia)
“ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ” — frapa
-
Koke
- Psykonautti
En oo ikinä törmänny kaveriin ku heittää 25 kerta tuutilla menee. Järjetöntä, koska: A) Tuhlausta B) Helvetin vaarallista C) WTF?!ferox wrote:I beg your pardon?jamaka wrote:suosittelen annokseksi korkeintaan 25mg (kavereille jotka ei oo käyttäny aikasemmi kovia)
-
kirkas
- Lepakko
Entiä mitä tos tarkotettiin wtf? mutta, yleensä itellä esim taas kun ei oo hoidossa ja "joutuu" i.v käyttään säästösyistä, niin oletetaan et olisin viel alkava buprenorfiinin käyttäjä ja tolet ei viel korkeet, niin silloin 4mg hihaan päivässä oli aika kattoannos (ettei siis olot ja notkut parantunu yhtään enempää koska antagonisti vaikutus alkaa silloin, eli periaatteessa kaikki sen yli menevä I.V käytössä menee hukkaan jos oloja hakee, mutta tietysti isommal annoksella ainetta on enempi elimistössä ja reflat alkaa myöhemmin). Nykyään 2½vuoden päivittäiskäytön jälkeen josta 1½v i.v käyttöä, sniffailua aluks, pitkää vierotusta ½vuotta (jolloin opin oikeella annoksella pärjään ihan kielenalla sulattamalla käyttään tota), tosin nyt oon ollut kuukauden pois koska no, hoitosuhde loppu.. (korvaushoitoon haku pääl ja 2kk sisään pitäis päästä taks). No nyt on taas "katulääkkeil" ja i.v:na joutunu alkaan taas heittään niin huomaa, että ei toi 4mg (joka on kaikissa lähteissä tosta lääkkeestä se ns.kattoannos jolloin huumaava vaikutus ei enään nouse) ole enään itellä se ns katto. Jos esim yhtenä päivänä 3mg i.v, pysyn kyl terveenä seuraavaan päivään kevyesti, mutta 6mg tuntuu jopa vähän ns.huumaavan edelleen, ei notkuja, mutta mieliala nousee selkeesti ja rauhottuu olo, et kyl jotenkin kummasti vaikuttaa yli 4mg:n annoksetkin vaikkei pitäis 12tuntia väliä. No kaikilla toimii erilailla opioidit ja varsinkin buprenorfiini, itellä aina ollut lempi opioidi vaikka kaikki kovatkin kokeillu ja käyttäny, kipuun tosin ei auta enään mitään, mutta terveenä pysyy ja vaikuttaa mieleen piristävästi edelleen.Kottonmouth wrote:Eiköhän tuossa tarkoitettu max. päiväannosta
-
Petri6
- OD
Veikkaan kuitenkin, että tuosta on unohtunut joko nolla tai ainakin pilkku. Eli on tarkoitettu joko 0,25mg tai 2,5mg annosta.Kottonmouth wrote:Eiköhän tuossa tarkoitettu max. päiväannosta
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
King Ink
- LD50
Jos suosituksia latelee niin kannattais katsoo vähän mitä kirjoittaa.
-
ViimeisetHitaat
- Psykonautti
Tere!
Etsin jonkin aikaa netistä tietoa mikä on buprenorfiinin liukoisuus veteen. En löytänyt mistään tälläistä tietoa, eli osaako joku sanoa kuinka paljon buprenorfiinia liukenee yhteen ml vettä ennen kuin liuos on kylläinen?
VH
Etsin jonkin aikaa netistä tietoa mikä on buprenorfiinin liukoisuus veteen. En löytänyt mistään tälläistä tietoa, eli osaako joku sanoa kuinka paljon buprenorfiinia liukenee yhteen ml vettä ennen kuin liuos on kylläinen?
VH
-
lonecell
17mg/ml. Lähde: http://www.naabt.org/documents/packageinsert.pdfViimeisetHitaat wrote:Etsin jonkin aikaa netistä tietoa mikä on buprenorfiinin liukoisuus veteen. En löytänyt mistään tälläistä tietoa, eli osaako joku sanoa kuinka paljon buprenorfiinia liukenee yhteen ml vettä ennen kuin liuos on kylläinen?
-
ViimeisetHitaat
- Psykonautti
^OK!
Kiitos tiedosta. Yleensä rännään kerralla 8 mg Subua ja ajatus tuli, että ehkä koko tuo Subu annos ei kerkeä liueta minun käyttämään vesimäärään. Huoli taitaa olla täysin turha, sillä yleensä käytän vettä 10 ml siihen 8 mg Subua ja annan aineen liueta veteen noin 2-3 min ennen kuin vedän sen Sterifiltin läpi 10 ml pumppuun. Kaikki siis varmasti liukenee Subusta eikä yhtään ainetta mene harakoille
...
VH
Kiitos tiedosta. Yleensä rännään kerralla 8 mg Subua ja ajatus tuli, että ehkä koko tuo Subu annos ei kerkeä liueta minun käyttämään vesimäärään. Huoli taitaa olla täysin turha, sillä yleensä käytän vettä 10 ml siihen 8 mg Subua ja annan aineen liueta veteen noin 2-3 min ennen kuin vedän sen Sterifiltin läpi 10 ml pumppuun. Kaikki siis varmasti liukenee Subusta eikä yhtään ainetta mene harakoille
VH