Ekstaasi-info
-
kuumottelija
- Lepakko
Re: Ekstaasi info
Ei taida enää tulla pinkkei
Poliisit löysi 15 000 pinkin timantin erän ladosta Kotkan ja Kouvolan väliltä, ja totesi kiinnittäneen jo kesällä huomiota laajalti levinneisiin pinkkeihin, timanttilogoilla varustettuihin ekstaasinappuloihin. Nii hyvii ku oliki :hmh:
-
Kottonmouth
Jaa. Mitenkäs kun liikkeellä on pinkkejä/punaisia timantin MUOTOISIA naksuja myös? (pelittävät kuin unelma.)
-
King Ink
- LD50
Otaksun että tuolla uutisella tarkoitettiin nimenomaan timantin muotoisia..
-
Kottonmouth
No sitähän minäkin. En ole timanttikuvioisiin vielä törmännyt. On varmaan sellaisiakin tosin.
-
naponen
- OD
Punaiset timantit (pinkki timantin muotoinen naksu) toimi todella kuin unelma ja yksi kappale riitti vallan mainiosti.
Testattua on tullut myös valkoinen toyota-merkkinen naksu joka toimi miltei yhtä kovaa kuin timantti. Nousemaan toyota alkoi tosin vasta 1,5h päästä ottamisesta.
Tänään jos sais timanttei uudeks vuodeks <3
Testattua on tullut myös valkoinen toyota-merkkinen naksu joka toimi miltei yhtä kovaa kuin timantti. Nousemaan toyota alkoi tosin vasta 1,5h päästä ottamisesta.
-
Kottonmouth
Kaveri veti noiden timanttien kanssa klassiset 4vko sitten. Veti yhden. Odotti 15 min ja sanoi : täyttä paskaa, ei tee mitään = 3 lisää. Seuraavat 5 tuntia äijä sitten makasikin takapenkillä ja jutteli muumeille yms. Kivaa näytti olevan.naponen wrote:Punaiset timantit (pinkki timantin muotoinen naksu) toimi todella kuin unelma ja yksi kappale riitti vallan mainiosti.
-
hahaviv
- Lepakko
Olin just tulossa kyselemään että onko noista valkosista toyotoista mihinkään.naponen wrote:Punaiset timantit (pinkki timantin muotoinen naksu) toimi todella kuin unelma ja yksi kappale riitti vallan mainiosti.
theres not enough love, you gotta make love, remake love, co create love, cremate love, reincarnate love, gotta make love,
just make love
just make love
-
naponen
- OD
Joo mäki olin ekalla kerralla jonku 40min venannu ja meinasin ottaa just toisen, mut sit mies (joka oli oman timantin ottanu aikasemmi ku mä) sanoi että elä helvetissä, kyllä tää tästä potkii ku aika tuleeKottonmouth wrote:Kaveri veti noiden timanttien kanssa klassiset 4vko sitten. Veti yhden. Odotti 15 min ja sanoi : täyttä paskaa, ei tee mitään = 3 lisää. Seuraavat 5 tuntia äijä sitten makasikin takapenkillä ja jutteli muumeille yms. Kivaa näytti olevan.
Ihan hyvä etten ottanut toista. Tuli sellaset euforia-rushit ku nousi et whiuuu!
-
Selko-Uni
- Karvakuono
Perkele oli tarkotus saaha muutama timantti UV:n viettoon mut oli just menny viimiset...joutu sitte tyytyy keltasiin euroihin. Onko kellään tietoo onko kyseisist naksuist mihinkää?
-
muhennos
- Lepakko
onko mitään suurta vaaraa ottaa tramalia seuraavana päivänä kun on essoja ottanut????
nyt on hyviä pinkkei timanttei etelä suomes
, pienet testinokat tota kokeilin ja kyllähän noissa on ytyä. Parempi vaa säästää loput huomiselle 
nyt on hyviä pinkkei timanttei etelä suomes
diagnoosi: kroonisesti kuoseissa
-
xxx-men
- Kameleontti
Eipä tuo vaarallista ole.muhennos wrote:onko mitään suurta vaaraa ottaa tramalia seuraavana päivänä kun on essoja ottanut????
-
junky
- Psykonautti
Se on sitten sesonkiaika epuille tänää. Halataan kun tavataan! 
i know a girl who cries when she practices violin
-
THC
kylläpä tuli eilen hyvä valkoinen toyota vastaan.. otin vaan yhen, ensin tuli piikki ja sit mahtavaa nousua monta tuntia... oikeestaan laskutkin oli kivat :haha: ja tossa niitä 4kpl eessä.. hyvät uudet vuodet kaikille
-
araknoth
- Karvakuono
onko kellään mite kokemuksia noista kruunu essoista elikkä noita sinisiä nappuloita missä on se kruunu kuva toisella puolella ite otin yhen semmosen olis kuulemma pitäny toimia suhteellisen hyvin mutta minkään laista vaikutusta ei ilmennyt ja alkoholia ei ollu iha älyttömiä määriä tullu otettua

Uni on taivas harva sitä tajuaa, tajunta laajenee kunnes se hajoaa..
-
Zoidberg
- Psykonautti
Sininen rolexi! Ihan jees, aika nopeita olivat mielestäni, pisti hihttään ja jakso pitkäänaraknoth wrote:onko kellään mite kokemuksia noista kruunu essoista elikkä noita sinisiä nappuloita missä on se kruunu kuva toisella puolella ite otin yhen semmosen olis kuulemma pitäny toimia suhteellisen hyvin mutta minkään laista vaikutusta ei ilmennyt ja alkoholia ei ollu iha älyttömiä määriä tullu otettua![]()
Minulle annetaan valtaa mutta minä käytän valtaani tullakseni alistetuksi.
-
Kottonmouth
täysin samaa mieltä! Yhdellä ei tee mitään, mutta kun ottaa yhden, puolen tunnin päästä toisen ja siitä tunnin päästä kolmannen ni on kyllä niin hyvissä että alta pois
tuo naurattamaan laittaminen on kyllä noille sinisille ominaista, en tiedä miksi :-O punaisissa ei ollu samaa ominaisuutta.
-
Kottonmouth
Kertokaahan naksuttelijat , miten erilainen kokemus on naksut + savut? vrt. pelkkiin naksuihin.
Itse en ole kokeillut tuota komboa yhdessä ihan yksinkertaisesti siitä syystä, että savuja ei ole ollut saatavilla.
Naksuja kyllä sitten kymmeniä.
Itse en ole kokeillut tuota komboa yhdessä ihan yksinkertaisesti siitä syystä, että savuja ei ole ollut saatavilla.
-
sikarisakari
- Karvakuono
Itse testasin tuossa taannoin yhden sinisen rolexin. Vaikutukset n. 45min nauttimisesta värinällä (niin fyysisesti, kuin visuaalisestikin), josta sitten uskomaton ns. 70's cliche visuaalimättö, joka oli oikein mukava. Ainut miinus ehkä siinä, etten saanut lauseita oikein kasattua, sekä väsymys. Edit: Ainiin, noissa rolexeissa ei muuten tainnut olla lainkaan mdma:ta, vaan 2c-b:tä.
Nipsut ja savut saa itsellä ainakin vähän enemmän notkean olon + pientä visuaalin pukkailua sinne tänne
Nipsut ja savut saa itsellä ainakin vähän enemmän notkean olon + pientä visuaalin pukkailua sinne tänne
-
sikarisakari
- Karvakuono
Ja seuraaviin nipsuihin
Nyt on liikkeellä etelä/itä-suomessa valkoisia #1 logolla varustettuja nameja, joissa ilmeisesti on 54mg mdma:ta ja 30-40mg amfetamiinia. Näillä meni uusivuosi oikein sutjakasti. Viinalla ja savuilla boostattuna tietysti 
-
THC
Monet on valittanu et ei toimi siniset kruunut. Mulla niistä ei tuu ku vähän visuaaleja, oikeastaan aika paskoja nippeleitä. Hintaaki täälläpäin vaan jotain 8e kpl just sen takii..araknoth wrote:onko kellään mite kokemuksia noista kruunu essoista elikkä noita sinisiä nappuloita missä on se kruunu kuva toisella puolella ite otin yhen semmosen olis kuulemma pitäny toimia suhteellisen hyvin mutta minkään laista vaikutusta ei ilmennyt ja alkoholia ei ollu iha älyttömiä määriä tullu otettua![]()
-
THC
Mun mielestä ainakin sopii todella hyvin yhteenKottonmouth wrote:Kertokaahan naksuttelijat , miten erilainen kokemus on naksut + savut? vrt. pelkkiin naksuihin.
-
Kottonmouth
Ohhoh :Osikarisakari wrote:Itse testasin tuossa taannoin yhden sinisen rolexin. Vaikutukset n. 45min nauttimisesta värinällä (niin fyysisesti, kuin visuaalisestikin), josta sitten uskomaton ns. 70's cliche visuaalimättö, joka oli oikein mukava. Ainut miinus ehkä siinä, etten saanut lauseita oikein kasattua, sekä väsymys. Edit: Ainiin, noissa rolexeissa ei muuten tainnut olla lainkaan mdma:ta, vaan 2c-b:tä.
Joo taitaa mennä meikälläkin sitten tutkarikaupoille
Tykkäsin vitusti enempi noista sinisistä ku ihan kunnon essoista.
-
Kottonmouth
Halle ja vitun lujaa. Joensuu- sininen rolex: 15-20e/kplTHC wrote:Monet on valittanu et ei toimi siniset kruunut. Mulla niistä ei tuu ku vähän visuaaleja, oikeastaan aika paskoja nippeleitä. Hintaaki täälläpäin vaan jotain 8e kpl just sen takii..araknoth wrote:onko kellään mite kokemuksia noista kruunu essoista elikkä noita sinisiä nappuloita missä on se kruunu kuva toisella puolella ite otin yhen semmosen olis kuulemma pitäny toimia suhteellisen hyvin mutta minkään laista vaikutusta ei ilmennyt ja alkoholia ei ollu iha älyttömiä määriä tullu otettua![]()
-
THC
Joo, oon huomannnu et toiset tykkää noista ja valittaa esim toyotista ja timanteista. Ja sit taas toisin päin. Ite oon enemmän jälkimmäisten ystävä. Kruunut on kyl ihan kivoi sillon ku kattoo vaik leffaa =PKottonmouth wrote:Ohhoh :Osikarisakari wrote:Itse testasin tuossa taannoin yhden sinisen rolexin. Vaikutukset n. 45min nauttimisesta värinällä (niin fyysisesti, kuin visuaalisestikin), josta sitten uskomaton ns. 70's cliche visuaalimättö, joka oli oikein mukava. Ainut miinus ehkä siinä, etten saanut lauseita oikein kasattua, sekä väsymys. Edit: Ainiin, noissa rolexeissa ei muuten tainnut olla lainkaan mdma:ta, vaan 2c-b:tä.
Joo taitaa mennä meikälläkin sitten tutkarikaupoille
Tykkäsin vitusti enempi noista sinisistä ku ihan kunnon essoista.
-
Kottonmouth
Minä en kyennyt tekemään mitään kun vedin noita sinisiä .... 
Nauroin tyyliin 3 tuntia putkeen ja silmät kun sulki niin oli sellainen disko päällä että oksat pois
Olin silloin kaverin kyydissä ja tuntui jotenkin hiton oudolta. Välillä havahduin katselemaan itseäni auton ulkopuolelta
Välillä tuntui että putoan auton lattian läpi. Frendi kyselikin että "miks vitussa sie roikut siinä kauhukahvassa??" - noku noku lattian läpi tipppuuuuuuuuu
TAHTOO DEELEJÄ!!!!! (nuo olivat siis aikalailla ekat deelikokemukset jos niissä kerta oli 2c tutkaria.)
Nauroin tyyliin 3 tuntia putkeen ja silmät kun sulki niin oli sellainen disko päällä että oksat pois
Olin silloin kaverin kyydissä ja tuntui jotenkin hiton oudolta. Välillä havahduin katselemaan itseäni auton ulkopuolelta
TAHTOO DEELEJÄ!!!!! (nuo olivat siis aikalailla ekat deelikokemukset jos niissä kerta oli 2c tutkaria.)
Last edited by Kottonmouth on Mon 03 Jan 2011, 15:22, edited 1 time in total.
-
xxx-men
- Kameleontti
Joo, on taas vitun kynyä myydä ja markkinoida noita sinisiä essoina.
-
peemies
- Lepakko
Liikkuuko naksuja Oulussa päin yhtään? Oo tullu about puoleen vuoteen vastaan. Vai tunnenko minä vaon jarruttelijoita..
It's 4:30 in the morning, it's always 4:30 in the morning. -Bukowski
-
xxx-men
- Kameleontti
Kyllä niit liikuskelee aina silloin tällöin. Piirithän on aika pienet verrattaen esim. etelä-suomeen.peemies wrote:Liikkuuko naksuja Oulussa päin yhtään? Oo tullu about puoleen vuoteen vastaan. Vai tunnenko minä vaon jarruttelijoita..
-
Kottonmouth
5 timanttia olisi. Ilta aikaa kaikessa rauhassa, vähän alkoa (3dl viskiä, 6-8 olutta).
Olen tottunut ottamaan kovat startit (2-5) ja sen jälkeen ottamaan redosen tunnin parin päästä. Olisiko fiksumpaa tapaa napata nuo? vartin välein yksi? 2,2,1?
Olen tottunut ottamaan kovat startit (2-5) ja sen jälkeen ottamaan redosen tunnin parin päästä. Olisiko fiksumpaa tapaa napata nuo? vartin välein yksi? 2,2,1?
-
dazerc
Jos noin kovia startteja joudut ottamaan niin suosittelisin että jättäisit ottamatta kokonaan ja pitäisit pienen tauon.Kottonmouth wrote:5 timanttia olisi. Ilta aikaa kaikessa rauhassa, vähän alkoa (3dl viskiä, 6-8 olutta).