LSD (Lysergihapon dietyyliamidi)

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
Varjo

Re: LSD (Lysergihapon dietyyliamidi)

Post by Varjo »

King Ink wrote:Ensi wiikonloppuna pitkäst aikaa, kolmat kertaa, habboa. Jee, en malta odottaa. Aattelin kokonaisen lapun syödä, en oo varma miten on tehoja jäljellä kun aika kauan ollut kaapis. On se kyl kunnon orgasmia koko rippi äsidin kanssa.

Ja meinasin et vois 4-ho-mettiä ottaa laskuvaiheessa jos tekee sitten mieli.
Ois kans tarkotus, mut neljättä kertaa. En malta odottaa mäkään, koska edellisestä pyöräretkestä on nyt noin 3kk ja sitä ennen ne kerrat oli n. viikon välein kaikki. Lisäks nyt on luntaki maassa ja silleen, erilainen vuodenaikakin. Jänskää!
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Miullakin on useempia kuukausia kun keskikesän aikoihin pari kertaa nappasin. Pidetääs hauskaa, jooks. :razz:
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

King Ink wrote:
Ei pitäis lähteä kunnolla enään futaan tuo mun mielestä tuossa, kandee ottaa siinä heti tripin alussa noi samaan aikaan niin futaa paremmin... tulee kato nää toleranssit sun muut tiiätz?
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Dexma wrote:
King Ink wrote:
Ei pitäis lähteä kunnolla enään futaan tuo mun mielestä tuossa, kandee ottaa siinä heti tripin alussa noi samaan aikaan niin futaa paremmin... tulee kato nää toleranssit sun muut tiiätz?
Nostaaks psykedeelit noin yleistä ''psykedeelitoleranssia'' vai, eli vaikuttaako kaikki psykedeelit tohon toimimattomuuteen, esim.. ois kans 2c-e:tä ja bromoa, sekä sieniä? Jos otan huomenna 4-ho-mettiä tai happoa, niin toimiiko toinen ylihuomenna? Tuleeko niistä niin kovaa ristikkäistoleranssia et seuraavanakin päivänä on tehot kadoksissa.

Ja, jos otan molempina päivinä happoa, niin onko toi nyt miten fakta juttu et toisena ei toimi, kun oon kuullut niin monenlaista juttua asiast. 3 lappua siis on hallussa eli voin ottaa isompaakin dosea seuraavana.

Oisin itse kiitollisuus jos vastailisitte tietävät.

Miul on siis 3 päivää aikomuksena vetää kaikkea mahdollista, ja kolmas päivä on varattu dexmille, eli 2 päivää oisin mielellään tsugedeeleissä. Enkä kaipaa moraalisointia sen johdosta et käytän liikaa psykedeelejä enkä saa niistä kaikkea siksi irti. :D
frapathea

Post by frapathea »

Ja, jos otan molempina päivinä happoa, niin onko toi nyt miten fakta juttu et toisena ei toimi, kun oon kuullut niin monenlaista juttua asiast. 3 lappua siis on hallussa eli voin ottaa isompaakin dosea seuraavana.
Mä oon ottanu happoa kyllä peräkkäisinä päivinä, ja kyl ne potkii. Isompien annoksien ottaminen jopa yllätti tehollaan, lispahti kai vähä liikaa ku tuplasin dosea! Olin aika tähtitaivais! Nouseminen tuntu kestävän vähän pidempään, mut et vittu kylläpä siinä tuli fraktaalia poikineen nähtyä. Myös hapon laskettua lisää happoa ottaneena uskallan väittää, et sittenkin toimii, joskin vähän eri tavalla. Vaikutus tuntuu lähtevän käyntiin about saman tien, mut pysyvän aavistuksen verran tasaisempana ja kesympänä.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Okei, kiitti frapa. Pitää katsoa et mitä tekee, toivottavasti noista ei ole tehot kadonneet, onneks sentäs on ainakin 10 muuta vaihtoehtoa jos ei toimikkaan. :D
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

mul on kyl toinen kokemus, otin ekana päivänä yhden hapon joka toimi todela hyvin ja toisena päivänä otin kaksi happoa jotka ei toiminu juuri ollenkaan.

jostain oon kuullu jutun et jos haluaa hapon toimivan seuraavana päivänä yhtä hyvin niin pitää ottaa väh. kolminkartanen dose.
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
Death
Apteekki

Post by Death »

Harold wrote:mul on kyl toinen kokemus, otin ekana päivänä yhden hapon joka toimi todela hyvin ja toisena päivänä otin kaksi happoa jotka ei toiminu juuri ollenkaan.

jostain oon kuullu jutun et jos haluaa hapon toimivan seuraavana päivänä yhtä hyvin niin pitää ottaa väh. kolminkartanen dose.
Ite kuullu samaa.
Mut en osaa sanoo ku en oo ikinä ite kokeillu 2päivää peräkkäin ja miks edes vetää. Mulle riittää ku vedän happoa kerran vuodes.
You don´t need a Ph.D. to figure this out. I got high ´cause it was good to me...
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Nono. Otin ekana iltana puolikkaan, toimi oogoo. Toisena iltana kokonaisen toimi tositosi oogoo.
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Mä oon kuullut niin paljon erilaisia versioita siitä, kasvaako happoon toleranssia vai ei, että alan pikkuhiljaa kallistua siihen suuntaan et toi toleranssin kasvaminen ois hyvinkin yksilöllistä.

Oon esim. kuullut, että happo "toimii kunnolla vasta kolmantena peräkkäisenä päivänä". Interesting? Sit taas on näitä jotka on sanoneet ettei seuraavana päivänä edes toimi, mulla itselläni esim. 2 päivän tauollakaan ei toimi kunnolla, vähintään viikko pitää olla taukoa että toimii hyvin ja siltikin tuntuis olevan jonkunlainen toleranssi havaittavissa.

Jollekin puhuin "happotoleista" ja hän väitti, ettei hänen kokemuksensa mukaan happoon synny minkäänlaista toleranssia, et bullshit.

Joku taas väitti, että happotoleranssi fyysisessä mielessä ois ihan täyttä potaskaa, mutta että happoon saattaa syntyä ns. henkinen toleranssi, jonka vuoksi se ei enää toimi kunnolla. Hyvänä esimerkkinä ihmiset, jotka ovat ottaneet happoa päivittäin vaikkapa kuukauden ajan ja oppineet elämään "happotodellisuudessa", mutta kun ovat lopettaneet hapon käytön, selvinpäin oleminen onkin tuntunut todella hankalalta, koska heistä tuntuu että selvinpäin ollessaan he vasta tripeillä ovatkin. Mielenkiintost! Tää analyysi toisaalta selittäis sen, minkä takia happotoleranssin syntyminen riippuu niin paljon ihmisestä.

Ite en tiedä miten asian laita oikeasti on, onko kyseessä fyysinen vaiko vain henkinen toleranssi tai mihin tuo toleranssin kasvaminen liittyy. Sen verran kuitenkin osaan sanoa että huimaa eroa näyttäis olevan yksilöiden välillä toleranssin kehittymisessä! Mistä lie johtuvan?
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Itselläni tuntuu olevan happo toleranssi myös erittäin erilailla tullut muihin psykedeeleihin. Nykyään hapon toimiminen on aika niukkaa... Tai ei enään tuota kauheasti niin paljoa fyysisen tuntuisia fiiliksiä, ajattelu kyllä nopeutuu aina, mutta jotenkin tuntuu tosi niukalta. Verrattuna esim tryptamiineihin joista räjähdän kunnolla joka kerta...
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Dexma wrote:Itselläni tuntuu olevan happo toleranssi myös erittäin erilailla tullut muihin psykedeeleihin.
Mitä tarkotat tällä?
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
ferox
OD

Post by ferox »

wRRa wrote:Joku taas väitti, että happotoleranssi fyysisessä mielessä ois ihan täyttä potaskaa, mutta että happoon saattaa syntyä ns. henkinen toleranssi, jonka vuoksi se ei enää toimi kunnolla. Hyvänä esimerkkinä ihmiset, jotka ovat ottaneet happoa päivittäin vaikkapa kuukauden ajan ja oppineet elämään "happotodellisuudessa", mutta kun ovat lopettaneet hapon käytön, selvinpäin oleminen onkin tuntunut todella hankalalta, koska heistä tuntuu että selvinpäin ollessaan he vasta tripeillä ovatkin.
Kyllä se kuitenkin taitaa olla niin että psykedeeleihin (5-HT₂ₐ-agonisteihin) muodostuva välitön, korkea ristikkäistoleranssi johtuu serotoniinireseptorien vaimennussäätelystä, eikä LSD liene mikään poikkeus. Toleranssin ja riippuvuuden muodostumiseen liittyy toki aina myös henkinen komponentti, sillä kaikkeen, mitä harrastaa taukoamatta kyllästyy ennen pitkää.
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Niinjoo, totta ferox, senhän takia se ristikkäistole niihin muodostuukin.

Mut siitä huolimatta yksilölliset erot näyttäis olevan aika huimia?
kansanmurha
Karvakuono

Post by kansanmurha »

heipä hei! hommasin 5 sokeripalallista happoa, mutta ei ole vielä vähään aikaan mahdollisuutta nauttia noita ihanuuksia :(( elikkä kaipasisin neuvoja säilyttämisestä. eli miten säilytetään kunnolla ettei tehot häviä ja kuinka pitkään mahdollisesti säilyy?
tällä hetkellä ovat folioon käärittynä minigrip pussissa, onko hyvä näin vai mitenkä?
kiitos kaikille jo näin etukäteen!
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Ilmatiivis viileä ja pimeä on kai parhain säilytystapa kaikille psykedeeleille. En tiedä tarkemmin miten hyvin happo säilyy, mut itse hankin kesällä lappuja jotka säilytin huoneenlämmössä pimeässä ja minigripissä, pienesti tehot väheni mutta edelleen toimi HYVIN.
SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho »

Vaikka happo onkin herkkä tuhoutumaan, niin ilmeisesti sekin säilyy oikein säilöttynä ERITTÄIN pitkiä aikoja tehojen häviämättä. Kylmässä, ilmatiivissä, pimeässä ja jos vielä kuivassa niin säilyy varmaan ihan ikuisuuksia...
kansanmurha
Karvakuono

Post by kansanmurha »

King Ink wrote:Ilmatiivis viileä ja pimeä on kai parhain säilytystapa kaikille psykedeeleille. En tiedä tarkemmin miten hyvin happo säilyy, mut itse hankin kesällä lappuja jotka säilytin huoneenlämmössä pimeässä ja minigripissä, pienesti tehot väheni mutta edelleen toimi HYVIN.
kiitti taas neuvosta. säilytitkö itse kuinka kauan?
edit:mainitsit sähkövelho ton kylmän. kannattaako siis laittaa vaikka jääkaappiin?
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Vajaa puolisen vuotta pidin säilössä vaan.

Psykedeelisten aineiden säilyvyys ja liukeneminen:
viewtopic.php?f=8&t=1736
Happohuppu wrote:
bol wrote:Katoaako LSD-lapusta paljon tehoja jos sitä säilyttää ilmatiivisti ja valolta suojattuna 1-2 kuukautta ?
Olen säilyttänyt LSD-lappua pakastimessa jopa kolme vuotta, ja senkin jälkeen se potki vielä hyvin.

Kiedon laput aina ensin folioon ja sitten tuorekelmuun. Sen jälkeen pistän ne vielä ilmatiiviiseen rasiaan ja pakkaseen. Eli tehot säilyvät jos laput ovat pakkasessa, pimeässä, kuivassa ja ilmatiiviisti suojattuja.
Pakastin on ilmeisen hyvä vaihtoehto.
kansanmurha
Karvakuono

Post by kansanmurha »

kiitos kinkin inkki! mitä tekisinkään ilman sua :D
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

wRRa wrote:
Dexma wrote:Itselläni tuntuu olevan happo toleranssi myös erittäin erilailla tullut muihin psykedeeleihin.
Mitä tarkotat tällä?
Niin siis tällä tarkoitin sitä, että happoon on tullut mulla ihan pienellä aika isohko toleranssi, varsinkin haposta on lähtenyt paljon visuaalista puolta, yleensäkkin itse "trippi" on tosi lyhyt, ja samalla kiskomisella taas tuntuu nykyään, että kaikkiin muihin psykedeeleihin mulla on toleranssit mennyt ihan erilailla, tällä hetkellä oikeastaan kaikkea menee normaalia vähemmän, paitsi hapon annoksen jos sen haluaa toimia kovempaa niin kolme annosta melkein joutuu ottaan. Kombotukseen taas sopii hyvin.
Aukikco
OD

Re: LSD (Lysergidihapon dietyyliamidi)

Post by Aukikco »

seiken wrote:Mitkäs on ollut suurimpia satseja mitä tyypit täällä ottanut happoa?
Otin tossa kesällä Boomeilla 7 lappua kerralla, vahvuuksista ny ei luonnollisesti oo liiemmin hajua. Yllätyin siitä, kuinka pehmeä ja totaalinen kokemus siitä syntyi. Huomattavasti normaalia vähemmän turhaa mukisemista ja vaiheilua - normaalia helpompi päästää irti. Oikeestaan voimakkain vaikutus oli kristallinkirkas viesti minulta minulle: Turpa kiinni ja keskity kehoon. Sit keskityin ja oli autuasta, ja sit soitin myöhemmin kitaralla enkelimäistä musiikkia ja lauloin, ja sit päädyin nykimään ja virtaamaan chillouttiin Ishqn tahdissa. Yön aikana kävin täyskuutamo-alastonuinnilla ja yks sit tyyppi tarjos mulle changaa, ja aamun tullen joogasin rannalla auringon noustessa ja meinasin haljeta euforiasta, ja sit se sama tyyppi tarjos mulle taas changaa ja mun käyttöjärjestelmä päivitettiin, taas. Ihanaa.

Peräkkäisinä päivinä oon myös popsinu muutamia kertoja, sillä meiningillä että seuraavana päivänä aina tuplat edellisestä. Nousut ei oo peräkkäisinä päivinä välttämättä niin selkeät, mutta toisaalta tuntuu ettei se vaikutus myöskään ehdi mennä kokonaan ohi; toisin sanoen miellän että tolla meiningillä se yksittäinen trippi nyt vaan ulottuu yhdemmän päivän ajalle. Diggaan kyl.
Trapped
Psykonautti

Post by Trapped »

Nyt tuli tilaisuus ostaa pari hittiä imeytettynä sokerinpalaseen.
Kysymys kuuluukin et onko mahdollista puolittaa tollasta palasta vai onko ees tarpeellista.
Kyseessä ois siis eka lsd kokeilu ja kuumotus on dosen kannalta sen mukainen. :shock:
Звуки Дождя
Örsöt Syö Vain Leipää.
Huiko
LD50

Post by Huiko »

On kait aina kiinteä aine mahdollista jakaa, tosin en tiedä kuinka tasan sen sais. Kyselitkö paljonko sisältää, eli mikrot palassa? Älä kuumottele vaan järjestä aikaa ja paikka jossa ei turhia tarvii. Näihinhän ei kuole, ja vaikutukset on väliaikaisia. :)
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Trapped
Psykonautti

Post by Trapped »

Näinhän se on kiitos vinkeistä täytyypä kysellä mitä määriä noissa on :>
Звуки Дождя
Örsöt Syö Vain Leipää.
dazerc

Post by dazerc »

Pyöräilijät pirkanmaalla ainakin hyviä lappusia 8)
Jussi
Apteekki

Post by Jussi »

Mistäköhän johtuu, että mulla tulee aina alaselkä kipeäksi hapoissa. Selvänä ei ole koskaan kipeä.

Ja joku kysy niistä sokerinpaloista. Mulla oli ruskeita sokerinpaloja huoneenlämmössä, pimeässä ja ilmatiiviisti lähes puoli vuotta. Tehot ei lähteneet kyllä yhtään.. Ei oo koskaan toiminut niin hyvin.
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
frapathea

Post by frapathea »

Jussi wrote:Mistäköhän johtuu, että mulla tulee aina alaselkä kipeäksi hapoissa. Selvänä ei ole koskaan kipeä.
Mulla tulee jalat. Jos venyyttelen ja hieron niitä, niin siirtyy alaselkään... Miehelläin tulee samoin jalat pipix! Etenkin laskuvaiheessa huomattavaa, on yleensä tosi levoton fiilis ku yrittää jo nukkuu mut koipii senkus kolottaa. Ha! Ehkä sitä tulloo jänniteltyy jotai huomaamattaan ja herkistynees tilas tuntee sen helpommin. Chakramallin mukaan niillä main sijaitsevaan chakraan liittyy sisäisen lapsen jutut. 8-cirquit -mallissa se vastais muskelikehoa, eli emotionaalis-territoriaalisia asioita. Ootko varautunu tyyppi? Onks sul usein reviirillisesti uhattu olo? Jos ajattelet ihmisyhteisöjä laumana, ni ooks enemmän top vai bottom dog?
dazerc wrote:Pyöräilijät pirkanmaalla ainakin hyviä lappusia 8)

Muistuttaisin, että meillä on täällä erikseen LSD / RC -lappu topic. Sinne tuollaiset viestit.
Voevitalis
Karvakuono

Re: LSD / RC-lappu topic

Post by Voevitalis »

Kahden viikon päästä olisi suunnitelmissa lähteä ensimmäiselle happotripille. Noin 200ug annos olis tarkoitus tiputtaa.

Wish me luck jne.
SinatraPesonen
Lepakko

Re: LSD / RC-lappu topic

Post by SinatraPesonen »

^Lycka till.. taiteile jottai samalla kun kerran osaat.. kynä sauhuumaa..
"All in all not a bad guy - if looks, brains and personality don't count"