Salvia Divinorum

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
User avatar
King Ink
LD50
Posts: 3911
Joined: 2009-07-10 10:38

Re: Salvia Divinorum

Post by King Ink »

metman wrote:Joka kerta lun poltan salviaa niin unohdan polttaneeni sitä ja ihmettelen että mitä mulle tapahtuu,sekosinko mä.Näkökenttä on sellanen ihme väri sekamelska eikä tiedä missä on lattia ja missä katto.Viimeks kun poltin niin menin taas paniikkiin ja päätin etten enää polta.Ainakaan hetkeen.
Kuulostaa tutulta. :)
User avatar
DaCapo
Psykonautti
Posts: 65
Joined: 2010-07-02 22:52
Location: Lappi

Re: Salvia Divinorum

Post by DaCapo »

DaCapo wrote:http://img716.imageshack.us/img716/7738/dsc069090.jpg

ajattelin nauttia tänään 30g märkää lehteä joka on erowidin mukaan common dose... eli kohta ajattelin alkaa jauhamaan tuota ja vois pestä ne hampaat että ei maistu niin pahalta? mut joo päivittelen sitten tänne jos pääsin matkalle.
meinas tulla oksennus tuota jauhaessa... liian pieni suu että olisin pystnyt moiseen urotyöhön... en saanut jauhettua kuin viitisen minuuttia ja vaikutuksia kyllä tuli mutta ei trippi ole tuon arvoinen :D parempi tehdä extractia ja poltella... palataan asiaan myöhemmin
tutki ja sitten vasta tuomitse jos moraalisi kestää enään
User avatar
sarq
Psykonautti
Posts: 74
Joined: 2008-07-30 04:03
Location: Somewhere over the Rainbow

Re: Salvia Divinorum

Post by sarq »

DaCapo wrote:
DaCapo wrote:
DaCapo wrote:oon polttanut tosi vähän niitä lehtiä mitä pistoissa tuli mukana ja mausta en voi paljoa sanoa mutta ehkä hieman sellainen rautaisen kitkerä, mutt katotaas tässä parin viikon päästä kun pääsee luultavasti teesimään jos kehtaa muutaman lehden taittaa :)
Nonin nyt on taitettu muutamia lehtiä kuviteltua aikaisemmin ja ovat kuivumassa, jokos sitä iltasella pääsis testaamaan, sen näkee sitten... mut piti tulla hehkuttamaan tänne.

Hyvä piettää hieman päiväkirjaa omasta elämästään täällä netissä.

EN päässyt fraktaaleja näkemään mutta erittäin syviin mietiskyleihin pääsin. Kadotin itseni muutamia kertoja mutta palasin taas maan pinnalle kun jakauduin 2-4 eri henkilöksi.

Onko muut kokenut mielensä jakautumista moneksi?
Mulla tollasta mielenjakautumista esiintyny vain sallyn vaikutuksen alasena. Lehteä poltellut siis jokusen kerran.
Tuntuu kuin olisi "itse" sekä useampi "pieni" ääni (pienellä tarkoitan jotain lapsenomaista, alistuvaa.Niitä on n. 3 eri persoonaa) päässäni/mielessäni, sekä joku suurempi tumma entiteetti, jolle ollaan näiden "pienien" kanssa vastuussa. Eräs "pieni" kutsui tätä entiteettiä tänään Tädiksi, on se myös ollut mm Opettajatar :D Kuitenkin entiteetti on aina feministinen, ei äidillisellä tavalla, vaan enemmänkin ilkeä äitipuoli.

Happolaskuissa kun sallya polttelin, nämä muut yrittivät työntää "oman" mieleni pois sekä tuntui kuin takanana olisi ollut lapsikuoro lällättämässä, mitään ääntä ei kuitenkaan kuulunut. Se oli pikkasen pelottavaa, enkä sen jälkeen oo sallya tullut poltelleeksi pitkään aikaan..Paitsi tänään taas tuli moikattua "komentajatarta" :mrgreen:
Trippi oli harvinaisen miellyttävä ja oon aikasemmin pelännyt näitä muita päässäni, mutta tämän iltaisen jälkeen haluan päästä tutustumaan lähemmin "pikkusiin", ku tuntuu et niillä olisi paljonkin kerrottavaa eikä ne niin pelottavia ollutkaan, ku vähän uskals tutustuu :D
Just go with the flow ;)
"People who don't think probably don't have brains; rather, they have grey fluff that's blown into their heads by mistake."
User avatar
wRRa
Moderator
Posts: 2228
Joined: 2010-05-29 20:30
Location: Pääsi sisällä

Re: Salvia Divinorum

Post by wRRa »

sarq wrote:...joku suurempi tumma entiteetti, jolle ollaan näiden "pienien" kanssa vastuussa. Eräs "pieni" kutsui tätä entiteettiä tänään Tädiksi, on se myös ollut mm Opettajatar :D Kuitenkin entiteetti on aina feministinen, ei äidillisellä tavalla, vaan enemmänkin ilkeä äitipuoli.
Joskus aiemmin ku kuuntelin sun kertomuksia sun salviakokemuksista niin en osannut samaistua. Nyt kuitenkin joku tossa sun kuvailussa nappas! Mulle on olemassa sellanen henki, kuin Kuningatar Sally D., komentajatar. Mä siis koen ns. "salvia-hengen" femiinisenä ja erittäin vahvana komentelijana jolle tällaisella "pikku minällä" ei oo mitään saumaa laittaa vastaan.

Kuningatar Sally ei tosin oo koskaan komennellut mua sanallisesti, mutta mä oon vaan jotenkin aistinut ja tuntenut sen läsnäolon mun matkoilla. Se, et Sally vie ja mul ei oo mitään muita mahiksia ku tanssia sen pillin mukaan.... Siks salviatrippailu on ollut jokseenkin pelottavaakin.

Ja "Neiti Salvia" on tosiaankin oikukas ja vahva, ettei jopa jumalallinen henkiolento.

Tää on vähän tulkinnast kii haluuks funtsii enteogeenien olioita henkiolentoina vai minä, mut must se kuvaa parhaiten mun kokemusta niistä. Toi entiteetti (eiks se tarkota just oliota?) on ihan hyvä sana joka ei oo mulla tullu ennen mieleen, oon puhunu vaa hengistä.

Puhuttiin muuten joskus aiemmin siitä, että kun myös esim. DMT:ssä aistin tällaisia henkiolentoja, mutta koen että DMT:ssä niitä olis useampia ja Salviassa vaan yksi, se Itse Kuningatar Sally. Tajuttiin siinä keskustelun lomassa sit, et kaikki salviakasvithan on sitä samaa kasvia, salviahan lisääntyy vaan pistokkaista, ei siemenistä. Toisin sanoen, salviaa on tosiaankin vain Yksi. Aika mielenkiintost, eiks ookin? Mä en esimerkiks tiennyt tätä faktaa salviasta sillon kun ekoja kertoja kohtasin Kuningatar Salvian.

Kasvit kertoo meille itsestään?
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
metman
Psykonautti
Posts: 128
Joined: 2010-10-01 19:35
Location: HÄME

Re: Salvia Divinorum

Post by metman »

Mulle salvia on psykiaktiivinen yrtti.
I love you Mary Jane
User avatar
maakari
Karvakuono
Posts: 39
Joined: 2010-10-30 20:20

Re: Salvia Divinorum

Post by maakari »

Miley Cyruskin tätä polttelee niin kai minunkin pitää joskus kokeilla.
vapaus
Tuppisuu
Posts: 10
Joined: 2010-10-26 12:32

Re: Salvia Divinorum

Post by vapaus »

maakari wrote:Miley Cyruskin tätä polttelee niin kai minunkin pitää joskus kokeilla.
Jep, lisää vettä myllyyn jenkkilässä, että saavat mahd. nopeasti laittomaksi Sallyn. :x
User avatar
Aukikco
OD
Posts: 1492
Joined: 2007-08-29 00:42

Re: Salvia Divinorum

Post by Aukikco »

http://www.physorg.com/news/2010-12-con ... fects.html
Tuore tutkimus Salvian vaikutuksista ihmiskoehenkilöillä.
psy01

Re: Salvia Divinorum

Post by psy01 »

http://www.physorg.com/news/2010-12-con ... fects.html
Tuore tutkimus Salvian vaikutuksista ihmiskoehenkilöillä.
Kiitos tästä!
User avatar
Jussi
Apteekki
Posts: 463
Joined: 2006-09-03 15:52

Re: Salvia Divinorum

Post by Jussi »

no vaa'an kanssa on ollut probleemia silloin tällöin. joskus vähän heittää, joskus ei niin vähää. eli riskipelillä mennää, mutta onhan sitä oma silmäkin :D. laitoin siis pesään ne ja huomasin bongia imiessäni että onpas tuhti savu tällä kertaa.. mutta eihän niitä savuja voi harakoille antaa, ne pitää raikkaasta ilmasta, vaan keuhkoihin mä ne vedin sitten. no sittenhän sitä mentiin ja sellasta.
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
User avatar
wRRa
Moderator
Posts: 2228
Joined: 2010-05-29 20:30
Location: Pääsi sisällä

Re: Salvia Divinorum

Post by wRRa »

Mä en oo ku yhen kerran annostellu salviaa vaa'alla. Yleensä aina silmämääräsesti jaan esimerkiksi gramman 10 osaan ja poltan yhden. "Hyppysellinen" on aika hyvä määrä jos extractia polttaa.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
User avatar
Jussi
Apteekki
Posts: 463
Joined: 2006-09-03 15:52

Re: Salvia Divinorum

Post by Jussi »

En minäkään ole käyttänyt vaakaa. Jostain syystä vaan halusin miettiä tuollaisen "hienon jutun" kun olin pienissä salvioissa :mrgreen: :mrgreen:
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
User avatar
Aksu6
Psykonautti
Posts: 117
Joined: 2010-08-28 14:40
Location: Kääpiösaari

Re: Salvia Divinorum

Post by Aksu6 »

Olin viimeksi kun poltin sellainen jännä kone joka vei ihmisiä alas, ja joku kuiskas mun päässä kun katoin niitä ihmisiä et "on ne kaikki tullu sieltä takasi", hämärää toki mutta sitten muijja näytti yhen kuvan ja mun kädet oli ihan samanlaiset mitkä tässä kuvassa on tuossa "ihmishommassa" oikeella alakulmassa, toki sitten "käsien" sisältö näytti täytekakkujen kerroksilta.
http://wall.alphacoders.com/wallpaper.php?i=34759
Et pysty selittämään totuutta, vaan totuuden esteitä.

Otin niitä monta ja osasin tanssii
-Allu
User avatar
Jussi
Apteekki
Posts: 463
Joined: 2006-09-03 15:52

Re: Salvia Divinorum

Post by Jussi »

Jonkinlainen rakkaus on päässyt kehittymään tätä lääkekasvia kohtaan. Kunnon trippiä en ole vielä kokeillut.
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
User avatar
Asidyyli
LD50
Posts: 2143
Joined: 2005-09-22 14:25
Location: Hki

Re: Salvia Divinorum

Post by Asidyyli »

Aksu6 wrote:Olin viimeksi kun poltin sellainen jännä kone joka vei ihmisiä alas, ja joku kuiskas mun päässä kun katoin niitä ihmisiä et "on ne kaikki tullu sieltä takasi", hämärää toki mutta sitten muijja näytti yhen kuvan ja mun kädet oli ihan samanlaiset mitkä tässä kuvassa on tuossa "ihmishommassa" oikeella alakulmassa, toki sitten "käsien" sisältö näytti täytekakkujen kerroksilta.
http://wall.alphacoders.com/wallpaper.php?i=34759
sekavasti kuvattu, mutta voin silti assosioitua tohon täysin. Kuulostaa just salviakokemukselta. Jos tietyt deelit on egon hävittämiseen, niin salvia hävittää ruumiin täydellisesti. Dissosiatiivista salviassa on juuri ruumiillisuuden tunteen katoaminen ja irrallaan lentelevä mielikuvitus. Ihmisyyttä ei tunnu edes olevan olemassa. Sen sijaan on helppoa olla hissi, auto, höyryveturi, kerrostalo tai kokonainen kaupunki...
User avatar
Hitler
Apteekki
Posts: 452
Joined: 2010-06-22 20:04
Location: minä pesen itse minun jalkani minä

Re: Salvia Divinorum

Post by Hitler »

Mä näen maailman semmosena aika konemaisena salvian vaikutuksen alaisena. Joskus tuntui kun selkäranka ja kädet olisivat jotenkin mekaanisesti ohjailtavissa.

Toisaalta mun kädet ON mekaanisesti ohjailtavissa.
pirun hyvä nuolla kuorena
User avatar
Status1
Karvakuono
Posts: 15
Joined: 2011-02-14 01:31

Re: Salvia Divinorum

Post by Status1 »

Itellä ~0.2g 40x extraktia bongista, ei ollut mitään hajua miksi näin tapahtuu taikka missä tämä tapahtuu mikä on ilmeisesti aika tuttua monelle :)
Metrin matka sänkyyn ei ollut mitenkään mitattavissa metreissä koska syvyydet muuttui niin tiheää tahtia ja maailma liikkui mukana.
Jälkeenpäin oli tosi tyhmä olo koska ei käsittänyt mitä tapahtui eikä ajatuksia saanut oikeen kokoon.
HIHIHIHIHIHIIH
User avatar
deckard
Psykonautti
Posts: 90
Joined: 2010-11-27 23:15
Location: cyberspace

Re: Salvia Divinorum

Post by deckard »

Onko kukaan muu huomannut salvioissa semmosia kuvioita? Itse tajusin vasta vähän aikaa sitten että siinä näkee tietyntyyppistä toistokuviota, ja olen nähnyt niitä joka ikinen kerta, en vain muistanut tai kiinnittänyt huomiota niihin koskaan aikaisemmin. Näitä kuvoita ei ole mun mielestä muissa deeleissä tullut vastaan, joten en oikeen tiedä miksi niitä kutsua. Yritin tuossa nopeasti tehdä kuvan siitä miltä ne hieman näyttää, tavallaan tollasta linnun jalanjälkeä toistona, toi ei itseasiassa oo lähelläkään miltä ne oikeesti näyttää mutta sinne päin.
User avatar
Jussi
Apteekki
Posts: 463
Joined: 2006-09-03 15:52

Re: Salvia Divinorum

Post by Jussi »

Heh taas tuli mietittyä mielipidettää siitä miksi kaikki on just sen yhe jutun muotoisesti olemassa, ilman lupaa, mutta juuri sen verran ku voi ilman seuraamuksia... Ja sitten huomasin että jahas se tais toimia vähän enemmän tällä kertaa se sally. :mrgreen: :mrgreen:
http://img231.imageshack.us/img231/4234/belike.jpg

äskein 'sekaisin' olin
mutta jotenkin
salvioissa ahdistusta tuntea pysty en
ajatukset kuitenkin
tulee ja on
negatiiviset
mutta neutraaliksi miellän ne
ja siis
järki mukaan tulee
ja asiat kertoo
mutta ei helpota
koska ei oo mitää mitä helpottaa
ahdistusta ei ole
että sellast



blah taitaa olla turhaa tää salvia. se vaan luulee et se on vieläki kasvissa... sit se luulee et sen varsi on jossai vieres.. sit MÄ oon vaan joku paska oksa joka flippailee ja luulee et tjauu jotai hienoo
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
User avatar
mizuy
Tuppisuu
Posts: 11
Joined: 2011-03-08 17:33

Re: Salvia Divinorum

Post by mizuy »

metman wrote:Joka kerta kun poltan salviaa niin unohdan polttaneeni sitä ja ihmettelen että mitä mulle tapahtuu,sekosinko mä.Näkökenttä on sellanen ihme väri sekamelska eikä tiedä missä on lattia ja missä katto.Viimeks kun poltin niin menin taas paniikkiin ja päätin etten enää polta.Ainakaan hetkeen.
Mun ekalla polttelukerralla (15x) tuli kanssa sellane fiilis että oonkohan sekoamas vai mitä, koska muistin vasta jälkeepäin että oltiin poltettu salviaa, joka aiheutti sen kiinnostavan olotilan. Jotkut kokeneet, että salviasta on tullut negatiivinen trippi. Mun ja kavereiden kohdalla toi eka kerta oli todella hilpee, naurettiin vatsamme kipeiks:D Musiikinkuuntelusta sai paljon enemmän irti kun normaalisti:)

Siinä hetken kuluttua vajosin koko ajan taaksepäin kuin jokin henkilö olisi vetänyt mua olkapäistä. Sitten sain "älynväläyksen", että näinhän se on aina ollut, miksen aikasemmin ollut tajunnut että mua vedetään taaksepäin hmmm:p
"Ainiin, poltamme salviaa" josta tää olo johtuu eli olen huumausaineessa..
Tunsin sulavani pikkuhiljaa, joten lähdin liikkeelle toiseen huoneeseen, johon kaverit menivät kuunteleen musiikkia.
Matkalla tuntui voimakkaasti siltä, että kaikki mun ympärillä on teeskentelyä, kuin eläisin videopelissä tai muovisessa maailmassa. Koin kilpailevani 3D labyrintissä siitä kuka löytää nopeimmin reitin ulos.
Näkökenttä oli tavallaan "tässä maailmassa" mutta vääristynyt.
Huoneessa kaveri laittoi soimaan luontoääniä ja menin pitkäkseni sohvalle.
Oletin loikoilevani nurmella ja lattialla makaava kaverini oli kanootti:D Havahduin, että olimmekin olohuoneessa ja hämmennyin kun huoneessa oli tavaroita. Miksen ollut tiedostanut niitä aikaisemmin, vaikka olin ne nähnytkin ennen polttelua? Ihailin televisioo joka tuntui kutsuvan mua luokseen.. sitten hiljalleen back to real life..

Tykkäsin kyl paljon ekasta kokeilusta, ainoo että nukuin pari tunnin yöunet tosi levottomasti. Kaveri nukku kuin tukki.
Oiskohan salvialla ollut tohon osaa? emt..
Äläkä saata meitä kiusaukseen, löydän niitä itsekin.. ;P
User avatar
Jussi
Apteekki
Posts: 463
Joined: 2006-09-03 15:52

Re: Salvia Divinorum

Post by Jussi »

Onko muut huomannu, että salvia nopeuttais alkoholin palamista ja aineenvaihduntaa muutenkin?
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
User avatar
Bateman
Apteekki
Posts: 328
Joined: 2009-03-15 15:48
Location: Pohjanmaa

Re: Salvia Divinorum

Post by Bateman »

Enpä siitä tiedä, mutta tulipa tätä ("20x extract" ei standardisoitu :roll: ) poltettua jälleen kerran kun löysin jonkun vanhan putkilon extractia, ja täytyy taas ihmetellä, että miksi oikeastaan jokainen salvia-kokemukseni on ollut poikkeuksetta uhkaava. En tiedä miten kyseisestä tavarasta voisin pitää, kun aina on jollain pelkotripillä kun polttaa - ja miten uskaltaisin polttaa enemmän jos melko pienillä annoksillakin jo käy noin... Kai se on itsestäkin kiinni, en kyllä osaa sanoa miten voisin valmistautua kokemukseen siten, että se olisi mukavampi :| Jälkiolot on kyllä ihan jees aina.
you see them on the freeway, it don't look like a lot of fun
but don't you try to fight it; "an idea who's time has come"
User avatar
Jussi
Apteekki
Posts: 463
Joined: 2006-09-03 15:52

Re: Salvia Divinorum

Post by Jussi »

Hmm.. Mulla pienillä annoksilla tosi rento ja 8) :up: :right: :love:

EDIT: Ja 25x ja 20x:ää polttelen.
Last edited by Jussi on 2011-03-23 13:50, edited 1 time in total.
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
User avatar
wRRa
Moderator
Posts: 2228
Joined: 2010-05-29 20:30
Location: Pääsi sisällä

Re: Salvia Divinorum

Post by wRRa »

Bateman, 20x on sen verran vahvaa tavaraa että sitä saa olla toooosi vähän jos ei halua rajuja vaikutuksia. koita polttaa silleen että miksaat vaikka johki tupakkaan tms. ja poltat hyvin pieniä määriä kerrallaan, alotat annoksesta joka ei ees toimi jne.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
User avatar
Silmä
Karvakuono
Posts: 40
Joined: 2011-03-09 18:50
Location: Sinun silmässäsi

Re: Salvia Divinorum

Post by Silmä »

Mulle tulee tällaisia kuvioita tripin alkuvaiheessa. Ne liukuvat/lentävät mun näkökentän poikki vasemmalta oikealle hyvin hitaasti. Kuvioiden taustalla näen tulevan tripin elementit ja kun kuviot häipyvät, niin tavallaan sukellan sisään siihen unimaailmaan ja todellinen ympristö katoaa tajunnastani juuri ja juuri.

En ole polttanut kuin pieniä määriä, vain sellaisia, että olen jatkuvasti siinä tiedostavan ja tiedostamattoman karkkimaailman välillä.
(saattaa johtua siitäkin, että koen polttamisen äärimmäisen vastenmieliseksi ja siksi en vedä niin syvälle henkeen savuja, jotta irtoaisi kunnon trippi [?] )
Last edited by Silmä on 2011-03-24 22:31, edited 1 time in total.
User avatar
Jussi
Apteekki
Posts: 463
Joined: 2006-09-03 15:52

Re: Salvia Divinorum

Post by Jussi »

Mulla usein näkyy jotain tällästä silmät kiinni samassa tilassa
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
User avatar
deckard
Psykonautti
Posts: 90
Joined: 2010-11-27 23:15
Location: cyberspace

Re: Salvia Divinorum

Post by deckard »

Ilmeisesti aika yksilöllisiä noi salvia-kuviot..

Ainoa asia mikä salviassa harmittaa on että siitä ei koskaan oikeen muista tarkalleen et mitä vittua äsken tapahtus, jotain pientä sumua aina. Niin ja se epämiellyttävä hiki... Muuten kyllä erittäin asiallinen kasvi. :love:
User avatar
tzyrehai
Psykonautti
Posts: 70
Joined: 2010-08-22 15:57
Location: Tamperkele

Re: Salvia Divinorum

Post by tzyrehai »

Salvia on hassu.

Se on mun mielestä kauheen epämiellyttävän tuntunen fyysisesti. Kun painettas alaspäin kohti maapallon ydintä ja samalla kiskottais kuitenki eri suuntiin ja leuka menee sellaseks ettei pysty puhuun.
Maku on ällö.
Ajatuksissa ei oo tolkkua, ne ei oo selkeitä ja niistä on hankala saada mitään irti.
Visuaalit on jotain vaan ei mitenkään selkeitä tai kauniita, sellasia kummia kiertyneitä kerroksia.
Välillä looppaa ja sekään ei oo kivaa.

siltikin oon aika ihastunu. Siinä on sitä jotain jännyyttä miks haluun edelleen polttaa.
Tykkään kun pääsen irti kokonaisvaltaisesti ja unohdan tän kaiken muun.
Ja salvia on niin salaperäistä et musta ois ihan mielettömän siistiä jos se avautuis mulle vähän enemmän. Tuntuis spessöliltä saada tuntee sitä jotenki... paremmin.
no mitäs
User avatar
Silmä
Karvakuono
Posts: 40
Joined: 2011-03-09 18:50
Location: Sinun silmässäsi

Re: Salvia Divinorum

Post by Silmä »

tzyrehai wrote:Kun painettas alaspäin kohti maapallon ydintä ja samalla kiskottais kuitenki eri suuntiin ja leuka menee sellaseks ettei pysty puhuun.
Mä puristun kasaan. Kerran minusta tuntui kuin maha olisi ollut täynnä makkaroita - siis syötäviä sellaisia.
Alkoi naurattaa hillittömästi ja kun yritin selittää kaverille, niin puhe oli hidastettua ja en ollut varma selitinkö englanniksi vai suomeksi :)
User avatar
King Ink
LD50
Posts: 3911
Joined: 2009-07-10 10:38

Re: Salvia Divinorum

Post by King Ink »

Kerran salviatripin jälkimainingeissa tunsin ihan älytöntä fyysistä kipua, raajoissa ja rinnassa, mahassa tuntui myös pahalta.
Ihan kipua, ei mitään jännitystä. Alkoi sen jälkeen kun palauduin tähän todellisuuteen. En tajuu mistä tommonen voi johtuu, mut hirveeltä se tuntui.
Onneks ei 5 minuuttia pidempään kestänyt.
Post Reply