Fentanyyli

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.

Re: Fentanyyli

Postby Harold on Fri 26 Nov 2010, 20:32

eli nää ei sublinguaalisesti toimi yhtään transdermaalista nauttimistapaa paremmin ??

rektaalinen lienee sit parempi vaihtoehto ??
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
Harold
Kameleontti

Postby xxx-men on Fri 26 Nov 2010, 20:53

Harold wrote:eli nää ei sublinguaalisesti toimi yhtään transdermaalista nauttimistapaa paremmin ??

Mä kyllä suosisin rektaalista käyttötapaa. Teet pari kolme pumpullista valmiiks. Vaikka 50mikroo per pumppu ja lähet sitä kautta testaan oikeet doset itelles.
xxx-men
Kameleontti

Postby Harold on Fri 26 Nov 2010, 21:22

käyks siihe joku perus neo-amisepti ? vai liukeneeko veteen/viinaan ? ja mites mä saan laskettua kuinka monta mikkiä on millilitrassa ?
Harold
Kameleontti

Postby kilpikonna on Fri 26 Nov 2010, 21:59

Harold wrote:käyks siihe joku perus neo-amisepti ? vai liukeneeko veteen/viinaan ? ja mites mä saan laskettua kuinka monta mikkiä on millilitrassa ?

Käy hakee Isopropanolii apteeksita tai sit pirtuu jos on royalii 96% ja sit laimennat vedellä.mutta en tiedä pystyykö tota muuten laskee muutakuin et ja-at lastarin ihan uutena sopiviin osiin,että tiedät mikkä micit vaikuttaa ja kuinka paljon niissä osissa on vaikuttavaa ainetta.
mutta en tiedä onnistuuko esim. 40% viinal tiedän vaa et yli kasikympistä täytyy olla.
kilpikonna
Psykonautti

Postby Harold on Fri 26 Nov 2010, 22:25

no esim tuol aikasemmin mainittiin että 12mcg/h matrifen sisältää 1380mcg fentanyyliä. jos tän liottaa sataan milliin isopropanolia niin kymmenessä millissä on 138mcg. eikös tuosta vois lähteä ?
Harold
Kameleontti

Postby LD50 on Fri 26 Nov 2010, 22:59

Mikä tällästen hinta on katukaupassa ? Vaikkapa juuri 100 mikroa/h laastari tai abstralin 800 mikronen resoritabletti. Näkyyhän niitä myynnis, mutta mitä sitä maksais sitte tosiaan...
I haven't been this scared since Mother Teresa OD'd in my car
LD50
Apteekki

Postby Petri6 on Fri 26 Nov 2010, 23:44

Harold wrote:eli nää ei sublinguaalisesti toimi yhtään transdermaalista nauttimistapaa paremmin ??

No kyllä sen pitäisi, tiedä sitten mikä on.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
Petri6
Kameleontti

Postby xxx-men on Sat 27 Nov 2010, 01:31

LD50 wrote:Mikä tällästen hinta on katukaupassa ? Vaikkapa juuri 100 mikroa/h laastari tai abstralin 800 mikronen resoritabletti. Näkyyhän niitä myynnis, mutta mitä sitä maksais sitte tosiaan...

100 durogesic oli tossa viime vuonna 70e. Tosiaan riippuu onko kuka myymässä, mut en oo koskaan kuullu et yli 100e ois maksanu missään toi 100mikkinen. Ja sit on ollu toi 100 jaoteltuna 20e paloihin eli se on ollu 1/5 osa yleensä.
xxx-men
Kameleontti

Postby Harold on Tue 07 Dec 2010, 02:29

tosi omituinen oppari kyl tää, puolikas 25mcg/h laastari tuotti rennon olon. mutta ei verrattavissa esim oksikodoniin tai edes isompaan annosta kodeiinia/tramadolia.

pupillit on ihan minit, mut euforiaa ei vaan oo...
Harold
Kameleontti

Postby xxx-men on Tue 07 Dec 2010, 12:43

Harold wrote:tosi omituinen oppari kyl tää, puolikas 25mcg/h laastari tuotti rennon olon. mutta ei verrattavissa esim oksikodoniin tai edes isompaan annosta kodeiinia/tramadolia.

pupillit on ihan minit, mut euforiaa ei vaan oo...

Nautintotapa vaikuttaa aika paljon siihen miten irtoo olot. Eihän kontistakaan niistämällä saa samoja huminoita ku iv. Otikko millain ton?
xxx-men
Kameleontti

Postby Death on Tue 07 Dec 2010, 20:51

Fenta on kyl mun mielestä vitun hyvä jarru. Humisee IV:nä vitun hyvin. Lyhyt vaikutusaika ja annostelun vaikeus on miinusta.
Joskus kelattiin kavereiden kaa, että hommattais paljo noita laastareita ja pidettäis iholla noita vahvimpii ja kattois että olisko kuoseis sen 3päivää. Vai mikä se vaikutusaika olikaan..Tietty siihen annokseen tottuu, mut välillä vois ottaa pienii vetoi siihen päälle.
Olis kyl kiva joskus kokeilla jollain vahvalla fentanyylilaastarilla, että pysyikö sen paripäivää viekkarit pois ja tilalla olis hyvät olot..
Vois kyl bupre tuntuu joltain buranalta ku on tota vetäny pienen putken. Se on pollenki kaa sama. Parempi on melkeen laskee ensin oksikodonii sit morfiiniin, sit vasta bupreen.
You don´t need a Ph.D. to figure this out. I got high ´cause it was good to me...
Death
Apteekki

Postby Harold on Tue 12 Apr 2011, 19:42

huhhuh, pitkästä aikaa sai 50mcg laastarin ja siitä ehkä kahdeksasosa(jossei pienempi) humisee jo toooosi kovaa. mahtaa johtua kyl siitä kun ajanu toleranssit nolliin tässä parikuukautta 8)

ja siis pureskelin palasta ja liotin kielenalla, durogesic

edit. nuokuttaaaa...
Harold
Kameleontti

Postby JarruMies on Fri 06 May 2011, 18:11

Harold wrote:huhhuh, pitkästä aikaa sai 50mcg laastarin ja siitä ehkä kahdeksasosa(jossei pienempi) humisee jo toooosi kovaa. mahtaa johtua kyl siitä kun ajanu toleranssit nolliin tässä parikuukautta 8)

Vedin itse jokunen päivä sitten 6,3 mg fentanyyliä I.V. Aine ei toiminut juuri millään lailla, vaikka olin pitänyt Subtexin käytöstä taukoa kaksi vrk ennen fentanyyli vetoja :( . Voin vaikka vannoa, että laastariin ei jäänyt edes 1 ug fentaa, vaan kaikki oli liuennut minun valmistamaan litkuuni :shock: . Ainoastaan lievä euforia tuli. Minulla on kesäkuussa isohko gastro leikkaus edessä. Millä hitolla minä saan anestesialääkärin uskomaan, että tarvitse fentanyyliä 10 mg/kerta ja usein leikkauksen/heräämön aikana? Fentanyyli ampulleja pitää tuoda leikkaussaliin ja heräämöön pahvilaatikollinen!

Image

Varokaa vaan, sillä joskus teidänkin toleranssi voi olla samaa luokkaa kuin minun toleranssini on nyt :/ .

Terveisin
JarruMies
Elämä voittaa!
JarruMies
Karvakuono

Postby Harold on Mon 09 May 2011, 22:19

JarruMies wrote:
Harold wrote:huhhuh, pitkästä aikaa sai 50mcg laastarin ja siitä ehkä kahdeksasosa(jossei pienempi) humisee jo toooosi kovaa. mahtaa johtua kyl siitä kun ajanu toleranssit nolliin tässä parikuukautta 8)

Vedin itse jokunen päivä sitten 6,3 mg fentanyyliä I.V. Aine ei toiminut juuri millään lailla, vaikka olin pitänyt Subtexin käytöstä taukoa kaksi vrk ennen fentanyyli vetoja :( . Voin vaikka vannoa, että laastariin ei jäänyt edes 1 ug fentaa, vaan kaikki oli liuennut minun valmistamaan litkuuni :shock: . Ainoastaan lievä euforia tuli. Minulla on kesäkuussa isohko gastro leikkaus edessä. Millä hitolla minä saan anestesialääkärin uskomaan, että tarvitse fentanyyliä 10 mg/kerta ja usein leikkauksen/heräämön aikana? Fentanyyli ampulleja pitää tuoda leikkaussaliin ja heräämöön pahvilaatikollinen!

Image

Varokaa vaan, sillä joskus teidänkin toleranssi voi olla samaa luokkaa kuin minun toleranssini on nyt :/ .

Terveisin
JarruMies

nyt puhut höpöjä tai sitten liotit väärin/laastarissa ei ollut jäljellä mitään. tappava annos fentanyylia ihmisessä on joitakin milligrammoja(mg) olisko ollu 2mg paikkeilla, annokset yleensä mitataan microgrammoissa(mcg,µg)
Harold
Kameleontti

Postby JarruMies on Mon 09 May 2011, 22:36

Harold wrote:Määrissa ei ollut jäljellä mitään. tappava annos fentanyylia ihmisessä on joitakin milligrammoja(mg) olisko ollu 2mg paikkeilla, annokset yleensä mitataan microgrammoissa(mcg,µg)

Hei!

En todellakaan puhu paskaa. Olen liuottanut Durogesic laastarin 100% isopropanoliin. Liuotin laastaria noin 18 tuntia. Tuon jälkeen liimapinta oli kokonaan poissa. Tämän jälkeen imin noin 5 ml fenta litkua 10 ml pumppuun ja loput vodaa. En usko, että laastariin jäi yhtään fentanyyliä :/ . Kyllä nuo minun annokseni pitää paikkansa. Jos haluat, niin voin tehdä LIVE itsemurhan 10 mg fentanyyliannoksella, kunhan vaan tarjoat sen :) .

Lisätietoa:
Apinan LD50 arvo on 30 ug/kg (tämän rajan minä ylitän kevyesti)
Rotan LD50 arvo on 3.1 mg/kg

JarruMies
Elämä voittaa!
JarruMies
Karvakuono

Postby xxx-men on Tue 10 May 2011, 19:07

Siis olitko jarrumies kehittänyt kenties fentaan jo toleranssin kun tuon 6mg olit vetänyt? Jos et, niin tuota määrää ei usko erkkikään ja et olis elossa ja se on satavarma asia. Vai menikö mikrot ja millit sekasin?
xxx-men
Kameleontti

Postby JarruMies on Tue 10 May 2011, 19:17

xxx-men wrote:Siis olitko jarrumies kehittänyt kenties fentaan jo toleranssin kun tuon 6mg olit vetänyt? Jos et, niin tuota määrää ei usko erkkikään ja et olis elossa ja se on satavarma asia. Vai menikö mikrot ja millit sekasin?

Kuules poika. Minä kyllä erotan millin ja mikron. Kuten sanoin, olen valmis tekemään online itsemurhan 10 mg fentanyyli annoksella. En tosiaan kokenut kuin pienen euforian tuolla isolla fentanyyli-annoksella. Minä en koskaan puhu paskaa...

JarruMies
Elämä voittaa!
JarruMies
Karvakuono

Postby Petri6 on Tue 10 May 2011, 19:33

JarruMies wrote:
xxx-men wrote:Siis olitko jarrumies kehittänyt kenties fentaan jo toleranssin kun tuon 6mg olit vetänyt? Jos et, niin tuota määrää ei usko erkkikään ja et olis elossa ja se on satavarma asia. Vai menikö mikrot ja millit sekasin?

Kuules poika. Minä kyllä erotan millin ja mikron. Kuten sanoin, olen valmis tekemään online itsemurhan 10 mg fentanyyli annoksella. En tosiaan kokenut kuin pienen euforian tuolla isolla fentanyyli-annoksella. Minä en koskaan puhu paskaa...

JarruMies

Jep, 6 mikrogrammaa fentanyyliä ei poistaisi edes päänsärkyä. 6mg puhumattakaan 10mg:sta IV-nä on kyllä helvetin iso annos. Olisi mielenkiintoista tietää, miten siihen päädyit. Eli siis millä annoksella aloitit ja kuinka nopeasti päädyit tuohon 6mg ja miten buprenorfiinia on siinä sivussa mennyt?
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
Petri6
Kameleontti

Re: Oksikodoni

Postby lappilainen on Tue 10 May 2011, 19:45

JarruMies wrote:^Tuo sinun oksidoni annos kuulostaa aika pieneltä ainakin minun annoksiin verrattuna (fentanyyli 8 mg I.V. ja buprenorfiini 8 mg I.V.), mutta Lyrica annos kuulostaa pirun isolta. Olin itse tokkurassa kun otin 150 mg. Jos vaan Lyrica tolet on kunnossa, niin anna mennä vaan. Noita ottamiasi Xanoreita ei tarvitse edes huomioida laskuissa...

JarruMies

... offtopiccia mutta fentanyyli 8mg?! :shock: Onko toleranssi päässyt "hieman" lipsahtamaan turhan suureksi?
lappilainen

Postby JarruMies on Tue 10 May 2011, 19:47

Tere!

Kuten olen sanonut pidin ennen fenta vetoja 2 vrk tauon bupressa. Ensin vedin fentaa 3 mg annoksen ja se ei toiminut ollenkaan :cry: . Sitten otin 6 mg eikä sekään oikein toiminut. Sitten otin noin 10 mg joka toimi jo aika hyvin :/ . Esim. Subutexiä voin vetää 24 mg ilman mitään oloja :cry: . Käytin fentan liuottimena isoprobanolia, joka liuotti liimapinnan täysin pois.

JarruMies
Elämä voittaa!
JarruMies
Karvakuono

Postby Harold on Tue 10 May 2011, 21:13

niin siis fentanyyli on vissiin sit tosiaan siihen liimaan imeytetty ?? eli palottelu/pureskelu ei edistä liukenemista lainkaan ??
Harold
Kameleontti

Postby JarruMies on Tue 10 May 2011, 22:05

Harold wrote:niin siis fentanyyli on vissiin sit tosiaan siihen liimaan imeytetty ?? eli palottelu/pureskelu ei edistä liukenemista lainkaan ??

Kyllä pureskelukin auttaa, mutta suosittelen fentanyylin liuottamista isoprobanoliin. Laastarin liimapinta liukenee 100% varmasti tuohon litkuun :mrgreen: .

JarruMies
Elämä voittaa!
JarruMies
Karvakuono

Postby Harold on Wed 11 May 2011, 23:17

JarruMies wrote:
Harold wrote:niin siis fentanyyli on vissiin sit tosiaan siihen liimaan imeytetty ?? eli palottelu/pureskelu ei edistä liukenemista lainkaan ??

Kyllä pureskelukin auttaa, mutta suosittelen fentanyylin liuottamista isoprobanoliin. Laastarin liimapinta liukenee 100% varmasti tuohon litkuun :mrgreen: .

JarruMies

oli muuten ihan väärä topicci, vahinko sorry. voi siirtää.

ei oo kauheen kiva juoda/imeskellä mitään isopropanoli litkuja
Last edited by King Ink on Thu 12 May 2011, 20:12, edited 1 time in total.
Reason: siirretty on
Harold
Kameleontti

Postby lappilainen on Thu 12 May 2011, 20:09

Harold wrote:
JarruMies wrote:

JarruMies

oli muuten ihan väärä topicci, vahinko sorry. voi siirtää.

ei oo kauheen kiva juoda/imeskellä mitään isopropanoli litkuja

Luulisin että sen isopropanolin voi siitä haihduttaa. Ei nimittäin ole kovin terveellistä nauttia sellaisia myrkkyjä, ja se alkoholina haihtuu hyvin helposti huoneenlämmössä taikka vesihauteessa. ;)
lappilainen

Postby JarruMies on Thu 12 May 2011, 20:35

^Terve!

Isoprobanoli pidetään jääkaapissa ja astia on peitetty haihtumisen estämiseksi.

JarruMies
Elämä voittaa!
JarruMies
Karvakuono

Postby xxx-men on Thu 12 May 2011, 23:24

JarruMies wrote:Kuules poika. Minä kyllä erotan millin ja mikron. Kuten sanoin, olen valmis tekemään online itsemurhan 10 mg fentanyyli annoksella. En tosiaan kokenut kuin pienen euforian tuolla isolla fentanyyli-annoksella. Minä en koskaan puhu paskaa...

JarruMies

Kuules nyt sinäkin. Ensiksi väität ettet puhu paskaa mutta jo esittely viestissäsi teet niin.

Ja tuo sinun annoksesis fentaa ei vain pidä paikkaansa. Jos sitä et säännöllisesti käytä niin et sitä tuota määrää ole voinut ottaa mitä mainitsit. Henki olisi lähtenyt. Tai olet tosiaan fiksannut noi vetosi päin helvettiä.
xxx-men
Kameleontti

Postby Harold on Fri 13 May 2011, 14:14

kuis toi liukenee steriiliin veteen tai keittikseen ?? kauan kannattaa liottaa ?? jos sen vaikka sitten plugais...

edit. näyttäis olevan poikkeuksellisesti rasvaliukoinen tuo fenta, niin tuskinpa onnistuu..ois tarvinnu vaan sitä isopropanolia hommata, sillä plugaaminen varmaan natsais ?

nooh, löytyhän tosta kaapista pullo isopropanolii vielä. eli otan pari millilitraa sitä ja laitan laastarin liukenemaan. kannattaako laastari paloitella vai liukeneeko hyvin muutenkin ? ja kuinkahan kauan kannattaa ootella ? niin ja isopropanolin haihtumisen estämiseks klikkikuppi jääkaappiin ja joku kalvo viel päälle ??

nopsaa vastausta kaivattais näin rankan duuniviikon päätteeks

edit2. nyt ollu pari tuntia liukenemassa, joten jospa sitä kohta testailis. mitenhän tuo isopropanoli käyttäytyy peräsuolessa ??

edit3. hyivittu toi kirveleee ihan saatanasti eihän tota voi plugaa :D sinne meni onneks vaan 0,2ml...haihduttelen tota isopropanolia pois ja sekoitan steriiliin veteen. sit uus yritys
Last edited by Harold on Fri 13 May 2011, 17:38, edited 2 times in total.
Harold
Kameleontti

Postby JarruMies on Fri 13 May 2011, 16:30

^En ole kokeillut keittistä tai vettä. Yksi tyyppi, jonka toleranssi oli nolla liuotti laastarin palaa laimeassa sitrunahapossa ja sanoi saanneensa olot, kun pisti litkun suoneen...

JarruMies
Elämä voittaa!
JarruMies
Karvakuono

Postby Harold on Fri 13 May 2011, 16:31

JarruMies wrote:^En ole kokeillut keittistä tai vettä. Yksi tyyppi, jonka toleranssi oli nolla liuotti laastarin palaa laimeassa sitrunahapossa ja sanoi saanneensa olot, kun pisti litkun suoneen...

JarruMies

ei kiinnosta suoneenlaittamiset, joten jos ei oo sanottavaa oraaliseen tai rektaaliseen nauttimistapaan niin jätä vastaamatta.
Harold
Kameleontti

Postby JarruMies on Fri 13 May 2011, 16:58

Tervehdys!

Minusta kaksi vaarallisinta tapaa käyttää fentanyyliä on laastarin palasen nielaisu tai liemen bluggaaminen. Jos et tarkasti tiedä toleranssiasi, niin et pysty mitenkään enää rajoittamaan fentanyyliannosta sen jälkeen, kun olet ”nauttinut” sen :( .

Itse teen litkun 10 ml pumppuun ja pistän sen suoneen TODELLA hitaasti. Jos tuntuu siltä, että alkaa kolisemaan liikaa voin aina lopettaa liemen annostelun ;) .

Noissa kahdessa ensin mainitussa tapauksessa ei ole mitään tehtävissä, jos annos oli sinulle liian suuri :cry:

JarruMies
Elämä voittaa!
JarruMies
Karvakuono

PreviousNext

Return to Jarrut & sedatiivit