Tälläinen RC. Eli mitä ihmettä? Myytiin 10ml pullossa.Vedetääks sitä sit pikku huikka ja ollaan perseet? Tai vaikka suoraan hihaan jos tykkää. Siirtäkää tää viesti mieluisellenne alueelle.
2M2B (2-Methyl-2-butanol) is a amylene hydrate. A clear liquid with a strong aroma of peppermint. It has effects very similar to ethanol and is a byproduct of the process of the fermentation of grain.The oral
LD50 of 2M2B is in the range of 1000 to 1700 mg/kg (1.6-2.5 mL/kg).
2M2B (2-Methyl-2-butanol)
-
metman
- Psykonautti
- Posts: 128
- Joined: Fri 01 Oct 2010, 20:35
- Location: HÄME
2M2B (2-Methyl-2-butanol)
I love you Mary Jane
-
ferox
- OD
- Posts: 1070
- Joined: Sun 29 Mar 2009, 01:45
- Location: ?f=7
Re: 2M2B (2-Methyl-2-butanol)
2-metyyli-2-butanoli on tertiäärinen alkoholi, psykoaktiivisilta vaikutuksiltaan ilmeisesti jonkinlaisen humalatilan aiheuttava depressantti, mutta noin 20 kertaa etanolia potentimpaa. Pikku huikasta tulee varmaan päihinsä, mutta terveellisyydestä en anna mitään lupauksia. "Vaihtoehtokännit" saa vedettyä muillakin orgaanisilla liuottimilla, esim. isopropanolillla. Keskushermostoa lamaava vaikutus näillä lienee samantapainen ja alkostahan saa jo sitä juotavaksi tarkoitettua myrkkyä, niin kannattaisikohan kuitenkin pysyä siinä. Myrkytystila eli yliannostus seuraa hyvinkin arvaamatta monien litkujen kanssa, ellei tunne oikeaa annostelutapaa.
“ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ” — frapa
-
CYKO
- Kameleontti
- Posts: 531
- Joined: Thu 14 Jan 2010, 09:41
Re: 2M2B (2-Methyl-2-butanol)
Ainakaan tertiäärinen alkoholi ei pysty metabolisoitumaan toksiseksi aldehydiksi..ferox wrote:2-metyyli-2-butanoli on tertiäärinen alkoholi, psykoaktiivisilta vaikutuksiltaan ilmeisesti jonkinlaisen humalatilan aiheuttava depressantti, mutta noin 20 kertaa etanolia potentimpaa. Pikku huikasta tulee varmaan päihinsä, mutta terveellisyydestä en anna mitään lupauksia.
-
Matkustaja
- Psykonautti
- Posts: 87
- Joined: Sat 06 Aug 2011, 23:30
Re: 2M2B (2-Methyl-2-butanol)
Onkos kukaan kokeillut tätä, ihan mielenkiintoiselta vaikuttaa sinänsä. Vielä en kyllä itse uskalla tilata kun ilmeisesti aika vähän tietoa siitä mitä keho tästä tykkää.