Lyrica (pregabaliini)
-
sary
- Karvakuono
Re: Lyrica
Vois kyl hakee faijan kassakaapist lyricoit ..
se laittaa sinne kaikki resepti lääkkeet ja mä löysin joku 20 min sit sen avaimen uudest piilost ^^
-
King Ink
- LD50
Näköjään ihan syystäkin pitää kassakaapissa.sary wrote:Vois kyl hakee faijan kassakaapist lyricoit ..se laittaa sinne kaikki resepti lääkkeet ja mä löysin joku 20 min sit sen avaimen uudest piilost ^^
-
sary
- Karvakuono
Varmaan joo, mutta ei se tiedä et mä välillä vähän otan niitä, voi olla siitä ku pikkuveli otti siltä tramaleita aina suunnilleen joku 10 levyy ja myi ne. Ei se mitään oo ikinä sanonu. Tai voi olla meiän kavereittenkin takii ku välillä nekin ottaa meiltä jotain.King Ink wrote:Näköjään ihan syystäkin pitää kassakaapissa.sary wrote:Vois kyl hakee faijan kassakaapist lyricoit ..se laittaa sinne kaikki resepti lääkkeet ja mä löysin joku 20 min sit sen avaimen uudest piilost ^^
-
xxx-men
- Kameleontti
Onpas kivoja "kavereita". Meilläpäin tommosia kavereita sanotaan rotiksi.sary wrote: Tai voi olla meiän kavereittenkin takii ku välillä nekin ottaa meiltä jotain.
-
niksu
- Psykonautti
Viitsisikö joku vastata, että onko esim. puolet 300 mg:n kapselista vaarallista vetää hihaan? Filtterin läpi tietty? Apua! Akuutti tilanne..
-kiitos-

-kiitos-
-
kilpikonna
- Psykonautti
niksu wrote:Viitsisikö joku vastata, että onko esim. puolet 300 mg:n kapselista vaarallista vetää hihaan? Filtterin läpi tietty? Apua! Akuutti tilanne..
-kiitos-
Ei kannata vetää hihaan ei hyödytä mitään vedä nokkaa jos johonkin on pakko noita vetää.
Kyllä se onnistuu filsun läpi mut hyöty suhde aika nollaa syö mielummin kokemusta ja seurausta on suonet vaan tukotat paskaa täytee.
-
xxx-men
- Kameleontti
Vaarallisuudesta en sano mitään mutta ei tuohon ole toistaiseksi kukaan tuttukaan kuollut.niksu wrote:Viitsisikö joku vastata, että onko esim. puolet 300 mg:n kapselista vaarallista vetää hihaan? Filtterin läpi tietty? Apua! Akuutti tilanne..
-kiitos-
Tosiaan turhaan tuota i.v. heittää nokkaa mielummin ni saa jotain irtikin.
-
niksu
- Psykonautti
ahas, kiitos. meinasitko, että toimii paremmin nokassa?
edit.
ja jos heittää tänään (ainostaan tänään, hätätapaus) ränniin, niin voiko boostata sirdaludeilla?
edit.
ja jos heittää tänään (ainostaan tänään, hätätapaus) ränniin, niin voiko boostata sirdaludeilla?
-
kilpikonna
- Psykonautti
niksu wrote:ahas, kiitos. meinasitko, että toimii paremmin nokassa?
edit.
Kyllä tomii paremmin nokkaan.No koita vaa heittä putkee lyrtsy-sirkka vedot niin huomaat et kannattaako se ei siihen ainakaa kuole sen tiedän.
Mutta itse vetäisin nokaa lyrtsyt ja sirkat hihaan jos on pakko.
-
xxx-men
- Kameleontti
No miksi se lyrica pitäs väkisin tuupata rööriin? Mielummin teet sillain et sirkka hihaan ja lyrica nokkaan.niksu wrote:ahas, kiitos. meinasitko, että toimii paremmin nokassa?
edit.
-
Timp3
- Kameleontti
Tai mieluiten ei sörkkis rännii mitää.. Syö lyrican ja nokittaa sirkan:)xxx-men wrote:No miksi se lyrica pitäs väkisin tuupata rööriin? Mielummin teet sillain et sirkka hihaan ja lyrica nokkaan.niksu wrote:ahas, kiitos. meinasitko, että toimii paremmin nokassa?
edit.
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx
— Nikki Sixx
-
peltsi
- OD
Kirjotinkin tonne iv/im-topiciin jo mut laitetaan kysymys tännekkin. Eli te jotka näitä rätkitte hihaan niin miten toi käytännössä tapahtuu? Jollakin millin neulalla fimaamatta vai fimattuna desin pumpulla? Meinaan vaan et noissa on aika vitusti sitä jauhoo sisällä ja veteen sekotettuna tulee hirveetä mössöö ni kertokaa ihmeessä! hyi vittu...
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
sary
- Karvakuono
Jep, taino yks kaveri oikeastaan mitä tiiän että se on ottanu tramaleita aika paljon, ja sen kaa en nyt kauheen hyvis väleis oo mutta pikkuveli on.. :pxxx-men wrote:Onpas kivoja "kavereita". Meilläpäin tommosia kavereita sanotaan rotiksi.sary wrote: Tai voi olla meiän kavereittenkin takii ku välillä nekin ottaa meiltä jotain.
-
Timp3
- Kameleontti
Ei lyricaa oo viisasta mennä rätkimää..peltsi wrote:Kirjotinkin tonne iv/im-topiciin jo mut laitetaan kysymys tännekkin. Eli te jotka näitä rätkitte hihaan niin miten toi käytännössä tapahtuu? Jollakin millin neulalla fimaamatta vai fimattuna desin pumpulla? Meinaan vaan et noissa on aika vitusti sitä jauhoo sisällä ja veteen sekotettuna tulee hirveetä mössöö ni kertokaa ihmeessä! hyi vittu...
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx
— Nikki Sixx
-
PSebula
- Tuppisuu
Mulla Lyrica vei muistin ihan tyystin. En muistanut sanaa televisio kerran ja siihen loppu käyttö vaikka ihan lekurin määräyksestä sitä hermokipuun otin. Vei myös kaikki halut.
-
peltsi
- OD
Kuka tästä ketjusta on poistanu viestejä muistaakseni aika reilustikin?? Jos näitä topicei siivoilee tai tekee jotain ni eikö vois kirjottaa jotain infoo siitä? Jatkossa näin..pitäis jokaisen moden ja adminin toi sääntö tietääkin!
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
ferox
- OD
Sivun alareunasta: Quick-mod tools: [↳View logs] -> [Go]peltsi wrote:Kuka tästä ketjusta on poistanu viestejä muistaakseni aika reilustikin?? Jos näitä topicei siivoilee tai tekee jotain ni eikö vois kirjottaa jotain infoo siitä? Jatkossa näin..pitäis jokaisen moden ja adminin toi sääntö tietääkin!
“ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ” — frapa
-
SadPanda
- LD50
Tuleeko teillä isommilla annoksilla esim 500-1000mg niin keskittymishäiriöitä ja semmosta helvetillistä levottomuutta?
Itsellä huomannu semmosta...
Itsellä huomannu semmosta...
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
tRip
- Moderator
aika hc doseja moiset jo.. ??
Itsellä kun tosiaan se 75-150 on just..
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
rogues
- Lepakko
ei enään kannata edes ottaa alle 1g viihteilyyn. jos on vaikka kipeenä ja on muita betsoja mukaan niin just voi sen 600 mg ottaa mukaan komboon. tähän nousee tolet koko ajan vaikka pitäs välillä noin 2kk taukoo. ihme lääke. mutta mukava kun toimii. 
-
SadPanda
- LD50
Ite oon kyllä ilman tolejaki vedelly 700mg:tä ja sillon saan parhaimmat vibat. 75-150 ei sano oikee mitää pelkästää. tietty jos on hitaita alla niin sitte.tribh wrote:aika hc doseja moiset jo.. ??
En suosittele silti kellekkää ensikertalaiselle ottamaan tommosia annoksia. Ihmisillä vaikuttaa niin erillailla kaikki ja epilepsia kohtauksiaki kaveri saanu pariin otteeseen kun on ilman tolea ottanu isoja annoksia. Ite en vaan yksinkertasesti saa noista mitään irti ilman hc annosta
Ainii kaveri huomas, (se jolla niitä epilepsiakohtauksia on tullu) että yks tai pari bisseä pitää ne loitolla.
-
jopasjota
- Psykonautti
Ihan vain kolmen millin pumpulla normisti fimattuna.peltsi wrote:Kirjotinkin tonne iv/im-topiciin jo mut laitetaan kysymys tännekkin. Eli te jotka näitä rätkitte hihaan niin miten toi käytännössä tapahtuu? Jollakin millin neulalla fimaamatta vai fimattuna desin pumpulla? Meinaan vaan et noissa on aika vitusti sitä jauhoo sisällä ja veteen sekotettuna tulee hirveetä mössöö ni kertokaa ihmeessä! hyi vittu...
Lopputulos on kirkasta nestettä.
Ot: Meilläpäin vaihtui ton päivystyspakkauksen, eli stoppipussin pumput vuosi sitten 3ml. pumpuiksi, en tiedä miksi, mutta nuo on parempia.
Niin, paras on todellakin jättää ne lyrtsyt spiguttamatta, ja niin on muuten sirkatkin. (älkää tehkö niin kuin minä teen, vaan tehkää niin kuin minä sanon)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Älkää välittäkö, diipadaapaa ja offtopiccia pukkaa hirveetä tahtia, mulla on taas maniakausi meneillään.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Älkää välittäkö, diipadaapaa ja offtopiccia pukkaa hirveetä tahtia, mulla on taas maniakausi meneillään.
-
Voima
- Lepakko
Kyllähä noit voi ottaa vaik kui paljo. Maanantain tuli otettuu 1200 mg,tosin pitkin päivää. Aamul oli kyll melko tunnoton olo.
Astun ulos asunnosta, kastan jalat kuraloskaan, taas uusi päivä mikä ei tuu takas koskaan.
-
jopasjota
- Psykonautti
Lyrtsyihin muuten kasvaa "viihdekäytössä", eli oppareiden ja bentsojen kaa tolet tosi nopeaa.
Jo ihan kolmen-neljän päivän kuurin aikana tole nousee jo ihan säädyttömiin lukemiin.
Jo ihan kolmen-neljän päivän kuurin aikana tole nousee jo ihan säädyttömiin lukemiin.
-
SadPanda
- LD50
ei oo kovin terveelistä rätkiä näitä hihaan. en oo ite onneks rätkiny. kuulemma verenpaineelle tekee todella huonoa ;(
-
jopasjota
- Psykonautti
En ole minäkään lyricaa hihattanut. Ei kyllä tulis mieleenkään.SadPanda wrote:ei oo kovin terveelistä rätkiä näitä hihaan. en oo ite onneks rätkiny. kuulemma verenpaineelle tekee todella huonoa ;(
Sirkkoja olen. Eikös juuri sirdaludit voi "romahduttaa" verenpaineen. Sitä ilmeisesti tarkoitikin?
Vähän niin kuin catapresan tai britlofex tekee joillekkin -> nopea verenpaineen lasku ->pyörtyminen.
-
Death
- Apteekki
Mä oon pariin otteseen pyörtyny sirkan hihattamisesta, siksi en harrasta sitä enää pahemmin. Ehkä ihan pienillä annoksilla max. 2mg. Mut lyricako muka laskis hihaan veettynä verenpaineen niin alas, että pyörtyis? Empä usko. Kyl ne verenpainetta varmasti laskee, mutta pyörtyäkseen pitää varmaan aika paljo tykittää sitä tavaraa sinne verenkiertoon..jopasjota wrote:En ole minäkään lyricaa hihattanut. Ei kyllä tulis mieleenkään.SadPanda wrote:ei oo kovin terveelistä rätkiä näitä hihaan. en oo ite onneks rätkiny. kuulemma verenpaineelle tekee todella huonoa ;(
Sirkkoja olen. Eikös juuri sirdaludit voi "romahduttaa" verenpaineen. Sitä ilmeisesti tarkoitikin?
Vähän niin kuin catapresan tai britlofex tekee joillekkin -> nopea verenpaineen lasku ->pyörtyminen.
You don´t need a Ph.D. to figure this out. I got high ´cause it was good to me...
-
SadPanda
- LD50
tarkotin että ku rätkit näitä tarpeeksi hihaan sun suonet tukkiutuu ja mitähän se tekee? nostaa helevettii sun verenpaineen.,
edit: vai pitäskö sanoo että taivaisiin
/
edit: vai pitäskö sanoo että taivaisiin
-
zerk
Heh, psykiatri mainosti tätä lääkettä täysin addiktiovapaana, alkaa pikkuhiljaa horjua luottamus herran ammattitaitoon
.
Pakko kyllä sanoa, että kyseinen lääke toimii mulla kuin unelma. Vie ahdistuksen täydellisesti pois, mieliala paranee ja tarvittaessa boostaa kivasti opateetä. Annoksena on 300mg/päivä. Väärinkäyttöä en ole edes ajatellut, pitänee syödä ohjeen mukaan kun kerrankin löytyy lääke, joka yllättää positiivisesti <3.
Pakko kyllä sanoa, että kyseinen lääke toimii mulla kuin unelma. Vie ahdistuksen täydellisesti pois, mieliala paranee ja tarvittaessa boostaa kivasti opateetä. Annoksena on 300mg/päivä. Väärinkäyttöä en ole edes ajatellut, pitänee syödä ohjeen mukaan kun kerrankin löytyy lääke, joka yllättää positiivisesti <3.
-
just1fix
- Lepakko
Koitin eilen kuinka paljon buustii subua, otin 150mg lyricaa ja ~0.7mg subuu. Aluks alko heittään päässä ja tuli vähän hölmö olo ja sit ku subu alko pelittää niin välittömästi iski kunnon nuokut vaikka yleensä en tosta määrästä mitään oloja saa tolen takii. Aika kiva ilta oli, tänään ehkä uusiks