Buprenorfiini (mm. Subutex)
-
CYKO
- Kameleontti
Re: Buprenorfiini (mm. Subutex)
^ok. EN väittänytkään olevani faktapohjalla.
kiitos tästä.
kiitos tästä.
-
frogi
- Karvakuono
Vortex wrote:On tämä yhtä perkelettä, subut on itse ssaatanasta, sanon minä.
Itsekuri ei riitä lopetteluun ja kun koittaa kuivana olla niin johan tuntuu kaikki paikat repeilevän.
Fyffee menee, jotta pystyis duunissa käymään, josta saa ees hieman fyffee, että saa tarvikket duunissa käyntiä varten.
Aika tyhjänpäiväinen oravanpyörä
mikäli ton tulkitsin oikein itellä aivan sama!
Dont hate the love, love the hate
-
whee123
- Tuppisuu
Jäin nalkkiin, nyt 4kk päivittäin vetäny... Älkää koskeko ollenkaa, se itsekuri pettää jokatapauksessa.
-
peltsi
- OD
Kyllä toi on ihan selvä juttu et bupre näyttelee suurta osaa noissa bupre+alko+jyvät-kombossa silloin kun henki lähtee.
En oo kuullu koskaan et alko+bentsot olis ilman opioideja tappanu jengii, vaikka onhan tossakin kai hengityslamaan riski.
Hyvä esimerkki ku yks hyvä ystävä tossa kuoraili aika rankalla kädellä ja se oli syöny ryynejä ja dokannu sit sai kasipallon ja vetäs töötit sit hetken päästä ku rupes futaa ni nukahti siin eikä enään heränny ku petti pumppu. Ja usein tukehdutaan omaan oksennukseen mikä myös viittais bupre+alkoholi duoon..moni ei bygee juomaan edes yhtä bissee subuis ku rupee oksettaa.
En oo kuullu koskaan et alko+bentsot olis ilman opioideja tappanu jengii, vaikka onhan tossakin kai hengityslamaan riski.
Hyvä esimerkki ku yks hyvä ystävä tossa kuoraili aika rankalla kädellä ja se oli syöny ryynejä ja dokannu sit sai kasipallon ja vetäs töötit sit hetken päästä ku rupes futaa ni nukahti siin eikä enään heränny ku petti pumppu. Ja usein tukehdutaan omaan oksennukseen mikä myös viittais bupre+alkoholi duoon..moni ei bygee juomaan edes yhtä bissee subuis ku rupee oksettaa.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
Koke
- Psykonautti
Itelläkään ei uppoo alkoholipitoset millään bupreissa, vaikka olis vaan yhen teemun ottanu. Muut nesteet kyllä menee. Onko se sitten joku kehon oma itsesuojeluhässäkkä, tiedä tuota.
Itsenäisyytemme on ylpeytemme ja sen kemialliset kaavat ovat; C10H15N ja C21H23NO5 joita nykyään häpeämme ja pelkäämme.
-
frogi
- Karvakuono
itse tossa vedin puol pulloo viinaa ja 6pacom subuissa aiemmmi. huono oloha siitä tuli mut kaikkein vittumaisin on tää jatuva hikka 
Dont hate the love, love the hate
-
CYKO
- Kameleontti
Kyllä mulla putoaa alkoholi ihan normaaliin tapaan bupreissa.
Sit vaan pitäis olla malttia jättää ne darravedot seuraavaan aamuun.
o:
Sit vaan pitäis olla malttia jättää ne darravedot seuraavaan aamuun.
-
Timp3
- Kameleontti
Joo ei oo kyllä mitää ongelmaa saada alkoo alas bupreissaa, mutta eipä tuota tuu otettuu ku hirveen harvoin 
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx
— Nikki Sixx
-
Death
- Apteekki
Joskus aikoinaan ei sen pienen pahoinvoinnin takia tehny mieli juoda viinaa subun päälle. Nykyään taas on vähän pakko juoda jos haluu ees pientä kuosia päälle. Buustaa muuten hyvin toinentoisiaan subu ja viina 
You don´t need a Ph.D. to figure this out. I got high ´cause it was good to me...
-
Timp3
- Kameleontti
Joo just tuossa kuosausmielessä sitä tuli itelki joskus otettuuDeath wrote: Buustaa muuten hyvin toinentoisiaan subu ja viina
— Nikki Sixx
— Nikki Sixx
-
Death
- Apteekki
Mulla on joku ihme ongelma ku mun on pakko olla kuoseissa, vaikka oon subua kohta toistakymmentä vuotta vetäny ni pakko hakee jotan kuosia just noilla komboilla. Se voi kyl joskus koitua mun kohtaloks..Timp3 wrote:Joo just tuossa kuosausmielessä sitä tuli itelki joskus otettuuDeath wrote: Buustaa muuten hyvin toinentoisiaan subu ja viinaei enää ku yrittää pittää itteni vaa terveenä
You don´t need a Ph.D. to figure this out. I got high ´cause it was good to me...
-
peltsi
- OD
Mulla kuollu monia kavereita just nimenomaan subuun ja viinaan..usein ollu kyl vielä bentsoi mukana kuvassa.
Off: 1000. Postaus...Wheee!
Off: 1000. Postaus...Wheee!
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
Death
- Apteekki
On niitä frendei lähteny subu+bentso komboonkin, vaikka toleja on löytynyt.
-
Vortex
- Psykonautti
Luultavasti tulkitsit aivan oikein, eikä tämä kierre ole mitenkään jumaltasoinen. Saatanalliset vapinat ja hiet ja ärtymykset ku n päivänkin koittaa olla ilman.frogi wrote:Vortex wrote:On tämä yhtä perkelettä, subut on itse ssaatanasta, sanon minä.
Itsekuri ei riitä lopetteluun ja kun koittaa kuivana olla niin johan tuntuu kaikki paikat repeilevän.
Fyffee menee, jotta pystyis duunissa käymään, josta saa ees hieman fyffee, että saa tarvikket duunissa käyntiä varten.
On sitä ihmisraunio onnistunut itsensä koolaamaan todelliseen saumaan, saatana.
Duunin jälkeen bisset/ryynit ja kohtuu usein savut. Lopulta tiputtaa itsensä sänkyyn reilulla ketipinor annoksella, jotta nukkuminen onistuu.
Aamulla jälleen tuttu oravanpyörä edessä. "Pakko" saada, jotta pysyy ihmisten kirjoissa, annosta lisätään muutaman tunnin kuluttua ja jälleen muutaman tunnin kuluttua.
Kyllä tuo rintalastan takana täyttä työtä tekevä pumppu on toisinaan tai oikeammin liian usein todella lujilla.
Tyynyt imevät itseensä yön aikana lähemmäs 10ltr hikeä. Aamulla tai yöllä herätessä janottaa niin että voisi juoda saavillisen.
Vessakäynneistä lienee turha edes mainita. Kuulostaa kuitenkin kuin kusella kävisi, olkoot tarpeet kumpia tahansa. Siinä on Imodiumitkin koittaneet kaikkensa antaa.
Kehotan kaikkia harkitsewvia pysymään visusti erossa koko mömmöstä. Satunnainen käyttö kun muuttuu satunnaisettomaksi niin kovin helposti ja huomaamatta. VAikka kuvitteletkin sen olevan täysin hallinnassa. Vaikkapa vuoden kulutua saatat havahtua ettei se ehkä olekaan hanskassa.
Siitä alkaa todellinen taistelu. Saattaa toki olla joillekin helpopaa kuin toisille.
Itse koitan bentsoilla lievitellä, ellei mistään ole saatavilla, mutta kun niihinkin on tolet kirkontornin korkeudella. Arvanette että apu on melko minimaalinen.
Toki mikäli joltain löytyy helpottavia poppakonsteja, kuuntelen mielelläni. Sillä välin odotellessa, tuuttaan uutta uutetta
When weird turns into pro, pro turns into weird.
-
Vortex
- Psykonautti
Luultavasti tulkitsit aivan oikein, eikä tämä kierre ole mitenkään jumaltasoinen. Saatanalliset vapinat ja hiet ja ärtymykset ku n päivänkin koittaa olla ilman.frogi wrote:Vortex wrote:On tämä yhtä perkelettä, subut on itse ssaatanasta, sanon minä.
Duunin jälkeen bisset/ryynit ja kohtuu usein savut. Lopulta tiputtaa itsensä sänkyyn reilulla ketipinor annoksella, jotta nukkuminen onistuu.
Aamulla jälleen tuttu oravanpyörä edessä. "Pakko" saada, jotta pysyy ihmisten kirjoissa, annosta lisätään muutaman tunnin kuluttua ja jälleen muutaman tunnin kuluttua.
Kyllä tuo rintalastan takana täyttä työtä tekevä pumppu on toisinaan tai oikeammin liian usein todella lujilla.
Tyynyt imevät itseensä yön aikana lähemmäs 10ltr hikeä. Aamulla tai yöllä herätessä janottaa niin että voisi juoda saavillisen.
Vessakäynneistä lienee turha edes mainita. Kuulostaa kuitenkin kuin kusella kävisi, olkoot tarpeet kumpia tahansa. Siinä on Imodiumitkin koittaneet kaikkensa antaa.
Kehotan kaikkia harkitsewvia pysymään visusti erossa koko mömmöstä. Satunnainen käyttö kun muuttuu satunnaisettomaksi niin kovin helposti ja huomaamatta. VAikka kuvitteletkin sen olevan täysin hallinnassa. Vaikkapa vuoden kulutua saatat havahtua ettei se ehkä olekaan hanskassa.
Siitä alkaa todellinen taistelu. Saattaa toki olla joillekin helpopaa kuin toisille.
Itse koitan bentsoilla lievitellä, ellei mistään ole saatavilla, mutta kun niihinkin on tolet kirkontornin korkeudella. Arvanette että apu on melko minimaalinen.
Toki mikäli joltain löytyy helpottavia poppakonsteja, kuuntelen mielelläni. Sillä välin odotellessa, tuuttaan uutta uutetta
-
Velho
- LD50
Lyricoilla ja bentsoilla saa oloo helpotettuu vähäsen. Myös piri pitää viekat loitolla mutten suosittele sitä kiskomaan sit siitä tulee ongelma. Myös jotkin muut miedommat opiaatit auttaa jonkin verran. Tärkein on kuitenkin oma motivaatio yritykseen. Savut lievittää oloja ja masennusta.Vortex wrote:Luultavasti tulkitsit aivan oikein, eikä tämä kierre ole mitenkään jumaltasoinen. Saatanalliset vapinat ja hiet ja ärtymykset ku n päivänkin koittaa olla ilman.frogi wrote:Vortex wrote:On tämä yhtä perkelettä, subut on itse ssaatanasta, sanon minä.
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
-
kokasmurffi
- Psykonautti
aika paska aine pitkään käytettynä tolet kasvaa todella nopeasti..
ekalla kerralla illalla otin 1mg ja ihan qseis jaaamulla olin vielä melko tokkurainen olo.. mut onhan toi ekoilla kerroilla melko taivaallinen aine..
toka seuraavana päivänä taas milli ei oikeen hirveitä vaikutuksia..
sit alkoi heittään hihaan ja milli toimi jonkin aikaa..
parin kk jokapäivä käytön jälkeen vedin parhaillaan 8mg vetoja ja ei saanut enää mitään ihanaa valveunta..(tuli turhn kalliiksi)
koskaan en ole kyllä oksentanut bupresta..
niin ensikertalaisille ei kannata ottaa ekal kerral etes sitä milliä jos ei ole opiaatti/opiodi toleja,
kun ainetta voi buustailla niin ottaa alkuuun 0,5 ja tunnin pääst vaik 0,2..
kun jotkut on alkanu oksentelee jo siitä 0,5 millistä..
ekalla kerralla illalla otin 1mg ja ihan qseis jaaamulla olin vielä melko tokkurainen olo.. mut onhan toi ekoilla kerroilla melko taivaallinen aine..
toka seuraavana päivänä taas milli ei oikeen hirveitä vaikutuksia..
sit alkoi heittään hihaan ja milli toimi jonkin aikaa..
parin kk jokapäivä käytön jälkeen vedin parhaillaan 8mg vetoja ja ei saanut enää mitään ihanaa valveunta..(tuli turhn kalliiksi)
koskaan en ole kyllä oksentanut bupresta..
niin ensikertalaisille ei kannata ottaa ekal kerral etes sitä milliä jos ei ole opiaatti/opiodi toleja,
kun ainetta voi buustailla niin ottaa alkuuun 0,5 ja tunnin pääst vaik 0,2..
kun jotkut on alkanu oksentelee jo siitä 0,5 millistä..
-
Koke
- Psykonautti
Ekalla kerralla 4 millii, oli aika pimee kuosi. :heh:
Itsenäisyytemme on ylpeytemme ja sen kemialliset kaavat ovat; C10H15N ja C21H23NO5 joita nykyään häpeämme ja pelkäämme.
-
FlyingH
Ite käytän buprea noin kerran kahdessa viikossa. Jäin henkiseen koukkuun ekan kerran jälkeen.
Otan kerralla 1-4mg ja kombotan siitä kannabiksen kanssa, eli yleensä kun havahtuu nuokuista/valveunista niin polttaa hitit ja sen jälkeen takaisin unimaailmaan. Bentojen kanssa en kombota, koska bentsot eliminoivat itsellä kaiken euforian ja jos ottaa enemmän niin nukahtaa.
Tätä on jatkunut nyt noin 8kk ja päivittäjäiskäyttäjäksi en usko päätyväni, koska ainoa mitä aineelta haen on nuokut, euforia yms.
En koe käyttöäni ongelmaksi, ainoa mitä pelkään että nyt kun tietää(?) minkälaisia oloja vahvoista opiaateista voi saada, ja jos sattuis saamaan kontakteja heroiiniin tai oksikodoniin niin mitä siinä sitten kävis...
Olis kiva saada kommentteja, moni ollu samanlaisessa tilanteessa varmaan joskus...
Otan kerralla 1-4mg ja kombotan siitä kannabiksen kanssa, eli yleensä kun havahtuu nuokuista/valveunista niin polttaa hitit ja sen jälkeen takaisin unimaailmaan. Bentojen kanssa en kombota, koska bentsot eliminoivat itsellä kaiken euforian ja jos ottaa enemmän niin nukahtaa.
Tätä on jatkunut nyt noin 8kk ja päivittäjäiskäyttäjäksi en usko päätyväni, koska ainoa mitä aineelta haen on nuokut, euforia yms.
En koe käyttöäni ongelmaksi, ainoa mitä pelkään että nyt kun tietää(?) minkälaisia oloja vahvoista opiaateista voi saada, ja jos sattuis saamaan kontakteja heroiiniin tai oksikodoniin niin mitä siinä sitten kävis...
Olis kiva saada kommentteja, moni ollu samanlaisessa tilanteessa varmaan joskus...
-
Petri6
- OD
Mulla on aika sama tilanne ollut jo 1,5 vuotta, sillä erotuksella, että koskee kaikkia opioideja mitä nyt sattuu milloinkin olemaan eli kodeiinia, etyylimorfiinia, tramadolia (eniten), buprenorfiinia, oopiumia, morfiinia ja oksikodonia tänä aikana on mennyt. Käyttötiheys on vaihdellut siinä 1 krt viikossa - 1 krt kuukaudessa välillä.
Minulla tuo oksikodoni ei ole ollut mitenkään noita muitakaan opioideja kummempi aine, itse asiassa jopa huonompi, koska ei nuokuta samalla tavalla kuin muut. Minulla ei ole suoraa kontaktia opioideihin, mutta se ei ole ollut millään tavalla käyttöä rajoittava tekijä, koska aina niitä vastaan tulee tasaisin väliajoin. En siis usko, että oksikodoni muodostuisi sinullekaan ongelmaksi. Paljon enemmän käyttötiheyteen ja addiktioriskiin olen huomannut vaikuttavan elämäntilanteen sekä elämän muun sisällön. Silloin kun on koko ajan mielekästä tekemistä, ei niitä oloja edes muista kaivata.
Nimimerkillä tramadolia 19 päivää sitten, seuraavaksi saatan ottaa oksikodonia ensi viikon lopulla.
Minulla tuo oksikodoni ei ole ollut mitenkään noita muitakaan opioideja kummempi aine, itse asiassa jopa huonompi, koska ei nuokuta samalla tavalla kuin muut. Minulla ei ole suoraa kontaktia opioideihin, mutta se ei ole ollut millään tavalla käyttöä rajoittava tekijä, koska aina niitä vastaan tulee tasaisin väliajoin. En siis usko, että oksikodoni muodostuisi sinullekaan ongelmaksi. Paljon enemmän käyttötiheyteen ja addiktioriskiin olen huomannut vaikuttavan elämäntilanteen sekä elämän muun sisällön. Silloin kun on koko ajan mielekästä tekemistä, ei niitä oloja edes muista kaivata.
Nimimerkillä tramadolia 19 päivää sitten, seuraavaksi saatan ottaa oksikodonia ensi viikon lopulla.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
eNZYMe
- OD
Mulla on ihan sama ollut itselläni jo 3 vuotta. Vedän 2-3 päivän putkia joskus, mut sit pidän ainakin 2 viikon tauon. Niin sitä vain voi muutaman vuoden strettailun jälkeen päivittäiskäyttäjästäkin tulla kohtuukäyttäjäksi, kun vaan on elämässä paljon muutakin tekemistä ja menetettävää. Tietää, että toleranssi nousee pilviin jos käyttö karkaa käsistä ja reflat joskus kokeneena ei tee mieli enää pelleillä oppareiden kanssa. Tosin jos on masentunut tai ahdistunut ja muutenkin ikävässä elämäntilanteessa, voi olla todella vaikeata käyttää kohtuudella.Petri6 wrote:Mulla on aika sama tilanne ollut jo 1,5 vuotta, sillä erotuksella, että koskee kaikkia opioideja mitä nyt sattuu milloinkin olemaan eli kodeiinia, etyylimorfiinia, tramadolia (eniten), buprenorfiinia, oopiumia, morfiinia ja oksikodonia tänä aikana on mennyt. Käyttötiheys on vaihdellut siinä 1 krt viikossa - 1 krt kuukaudessa välillä.
-
Vortex
- Psykonautti
Velho wrote:Lyricoilla ja bentsoilla saa oloo helpotettuu vähäsen. Myös piri pitää viekat loitolla mutten suosittele sitä kiskomaan sit siitä tulee ongelma. Myös jotkin muut miedommat opiaatit auttaa jonkin verran. Tärkein on kuitenkin oma motivaatio yritykseen. Savut lievittää oloja ja masennusta.Vortex wrote:Luultavasti tulkitsit aivan oikein, eikä tämä kierre ole mitenkään jumaltasoinen. Saatanalliset vapinat ja hiet ja ärtymykset ku n päivänkin koittaa olla ilman.frogi wrote:
Juup, bentsotpa ne ja savut jeesaa pahimpaan. Onneksi sattuu olemaan satoa varastossa, mutta lähinä tarkoitin olisiko jollain tullut mieleen jtn muuta "niksiä" refloihin ym. kuin kemikaalilla kemikaalia vastaan tai piiputtelu?
Tuosta kylmiltään voin kertoa ettei sauhuttelukaan kuukausikaupalla aivan kaikkein taivaallisin vaihtoehto ole :evil:
Kyllä sitä osaa olla itsellen todella vihainen kaikesta mitä taakseen on jättänyt. Alkoa en juurikaan enää käytä, ainakaan päihtymys- saati viihdekäytössä.
SAunaoluet tai muutama ehkä kerran/vko. En saa siitä oikein mitään enää irti. Tuollainen 6-vuoden juomaputki opettaa melkoisesti *ot*.
-
Vortex
- Psykonautti
Velho wrote:Lyricoilla ja bentsoilla saa oloo helpotettuu vähäsen. Myös piri pitää viekat loitolla mutten suosittele sitä kiskomaan sit siitä tulee ongelma. Myös jotkin muut miedommat opiaatit auttaa jonkin verran. Tärkein on kuitenkin oma motivaatio yritykseen. Savut lievittää oloja ja masennusta.Vortex wrote:Luultavasti tulkitsit aivan oikein, eikä tämä kierre ole mitenkään jumaltasoinen. Saatanalliset vapinat ja hiet ja ärtymykset ku n päivänkin koittaa olla ilman.frogi wrote:
Juup, bentsotpa ne ja savut jeesaa pahimpaan. Onneksi sattuu olemaan satoa varastossa, mutta lähinä tarkoitin olisiko jollain tullut mieleen jtn muuta "niksiä" refloihin ym. kuin kemikaalilla kemikaalia vastaan tai piiputtelu?
Tuosta kylmiltään voin kertoa ettei sauhuttelukaan kuukausikaupalla aivan kaikkein taivaallisin vaihtoehto ole :evil:
Kyllä sitä osaa olla itsellen todella vihainen kaikesta mitä taakseen on jättänyt. Alkoa en juurikaan enää käytä, ainakaan päihtymys- saati viihdekäytössä.
SAunaoluet tai muutama ehkä kerran/vko. En saa siitä oikein mitään enää irti. Tuollainen 6-vuoden juomaputki opettaa melkoisesti *ot*.
-
peltsi
- OD
Siinäpä ne mutta tärkein puuttuu eli kannabis. Ja korjailuja sen verran että usein unohdetaan toi amfetamiinin vaikutus vierotuksessa. Ei siitä mitään ongelmaa tuu jos pitää rännit ehjinä. Siis pirii ei kyllä pysty käyttää kohtuullisesti jos rännää..siis ainakaan tähän tarkotukseen. Muuten vois hyvinkin toimii pieniä pommeja muutama päivässä..hyvissäajoin eli ei siis mitään valvomista tai yybertäpinöitä vaan pien annos ja sen tulee huomaamaan että kun oikee annoskoko on löydetty niin auttaa hyvi noihi refloihi ja ei aiheuta sen kummempia vipinöitä tai täpinöitä kun et on sosiaalinen ja hyväntuulinen.Velho wrote: Lyricoilla ja bentsoilla saa oloo helpotettuu vähäsen. Myös piri pitää viekat loitolla mutten suosittele sitä kiskomaan sit siitä tulee ongelma. Myös jotkin muut miedommat opiaatit auttaa jonkin verran. Tärkein on kuitenkin oma motivaatio yritykseen. Savut lievittää oloja ja masennusta.
Oon ite ajatellu tällasta suunitelmaa kun mulle tulee eteen seuraava opioidivieroitus, mikä siis tulee ihan kroonisen selänvian takia välttämättä: Eli tietysti annoskoon vähentäminen lääkärin ohjeiden mukaan ja samalla keskustelee ton lopettamisen yhteydessä jonkuu bentson auttamaan hommaa. Rivatril ja diapam parhaat tohon IMO. Muut säännölliset lääkkeet ainaki lyrica aamuin-illoin, toi benjo 1-3kertaa päivässä ja mahdollisesti yöks joku unilääke riippuen bentsojen määrästä /pvä ..ja alkuun imodiumia 1-2kertaa päivässä löysään vatsaan.
Niin sit siis niillä lääkkeillä ja noihin liittyy aina masennusta ja muuta paskaa mieltä..niin päivisin aion kokeilla tohon tarkotukseen amfetamiinia niin että otan jonkun pienen annoksen niin ettei se vaikuta yöuniin siispä aamulla ja ehkä päiväruoan jälkeen toinen pommi tai nokat. Tähän päälle jokin työ tai muu aktiviteetti. Paljon harrastuksia mitkä kiinostaa (huom. ei tarvii olla urheiluu)niin siinä saa kyllä päivät vierähtämään sosiaalisesti syrjäytymättä. Hiljalleen sit jättää tota amfetamiinia vain niinä päivinä kun mistään ei tuu mitään ja suhteellisen nopeesti jo kokonaan pois. Tarvittaessa muutamat annokset alkoholia ja kannabista illoin mahdollisuuksien mukaan. Väitän että näillä päästään helposti yli.
Toinen vaihtoehto olis yksinkertaisesti norspan-buprelaastarit mahdollisimman pienellä annoskoolla ja mahdollisesti sit kans sen joutuu asteittain laskee..ja myös tähän jaksoon bentsot ja lyrica noin kuukaudeks vähintään.
Asiahan on täysin eri kun keskimäärin 8mg IV-käyttöä subutexia päivässä. Tosin myös tässä tapauksessa (etenkin tässä) ottaisin yhteyttä lääkäriin..kertoisin suoraan kuinka asiat on ja ehkä lääkäriltä tulis noita yllämainitsemia apuja ja terapeuttista apua mitä ei myöskään kannata vähätellä.
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
Timp3
- Kameleontti
itellä oli just tuo norspan-laastari avovierotus.. annostus meni näin: ekalla viikolla 2x 20ug/h laastaria, toisella viikolla 1x 20ug/h, ja kolmas viikko 20ug/h.. Ehotin kyllä että ois vähä pitempi hoito ja lopuksi laskettas 10ug/h pariksi viikoksi ja sitte 5ug/h pariksi viikoksi mutta ei muka passannupeltsi wrote: Toinen vaihtoehto olis yksinkertaisesti norspan-buprelaastarit mahdollisimman pienellä annoskoolla ja mahdollisesti sit kans sen joutuu asteittain laskee..ja myös tähän jaksoon bentsot ja lyrica noin kuukaudeks vähintään.
— Nikki Sixx
— Nikki Sixx
-
Death
- Apteekki
Lyrica on kyllä todella hyvä lääke subu viekkareihin. Auttaa ihan oikeesti, jopa niihin kipuihin. Mun mielestä pamit ym. ei niinkään auta ku vähän siihen ahdistukseen. Myös Catapresan, Imodium ja savu siihen lyrican päälle ni pitäis pärjää. Ja toi piri olis pienillä annoksilla hyvä tohon päälle pahimmille päiville. Tietty joku tramadoli on vitun hyvä, mut sitä ei kannata vetää refloihin ellei oo oikeesti vitun pahasti koukussa. Se vaan pidentää niitä refloja, ellei oikeesti osaa ottaa mahd. pienillä annoksilla ja pudottaa sitä pikku hiljaa. Paras olis melkeen ottaa 1 depot tramali siinä illan suussa ni pääsee hyvin nukkuu ja voi vähän käydä ulkona.. Ja sit pikku hiljaa hinaa siihen, et 1 panacod ennen nukkumaan menoa ni saa nukuttuu..
-
peemies
- Lepakko
Itsellä ainakin vielä onnistunu pitämään taukoja, nytkin oli pari viikkoa. Mutta sitten taas saattaa mennä pallo vuorokaudessa, kun vetää. Kuten tänään, tän toisen pallon jälkeen laittaa breikki taas päälle. Tohon tapaan on tullut otettua kesästä asti, niin ainakin nuokut on säilyneet tämän aineen mukana. Toisaalta viimeaikoina ollut aina mukana bentsoja ja/tai lyricaa, että tiedä sitten...
No oli kummin vain, niin tää notkuilu on silti niiiiiiiin nannaa. Vaan voi herran jestas kun palaa kessua subuissa.
No oli kummin vain, niin tää notkuilu on silti niiiiiiiin nannaa. Vaan voi herran jestas kun palaa kessua subuissa.
It's 4:30 in the morning, it's always 4:30 in the morning. -Bukowski
-
CYKO
- Kameleontti
Tänään oon piiiiiiiitkän tauon jälkeen subua hihattamassa. Oon jo valmiiks niin femapäissäni et oksat pois. Kivaa nähdä valveunia.
-
kilpikonna
- Psykonautti
Mukava taas pitkästä aikaa hihattaa tätä mukavoo subtanssii <3.Milli ja vaan yksi milli tuo jo melkei nuokut aah kivaa kyllä tauko aina palkittaa.
Täytyy muistaa vaa ettei retkahda tähän joskus tää vaa on nii mukavaa vielku paukut sais päälle nii avot.
Täytyy muistaa vaa ettei retkahda tähän joskus tää vaa on nii mukavaa vielku paukut sais päälle nii avot.
-
jopasjota
- Psykonautti
Meikä on tämmönen wanha, mut sanonpahan vaan, että ittekkin olin aikoinani henkisesti vahva buprenorfiinin+muiden opiaattien kohtuukäyttäjä, i.v.
En tietenkään voinut jäädä koukkuun moisiin aineisiin, toisin kävi. :evil:
En väitä, etteikö voisi olla käyttäjä tyyliin kerran kuussa, mut uskon että ehkä 0.5% ihmisistä siihen pystyy, ellei nyt sitten satu asumaan jossain inarissa ja ei tunne ketään. Uran vanhetessa niitä kontakteja tulee lisää ja sitten vaikkapa kissan kuolema (stetsonista heitetty juttu, got the point kuiteski?) voi aiheuttaa ketjureaktion ja huomaat viiden vuoden päästä olevasi hemmetin pitkässä korvaushoitojonossa. Huonommassa tapauksessa suht lyhyen köyden jatkona...
Kun kerran nuokut loppuu, takaisin niitä ei saa, muuta kuin komboilemalla ja/tai vahvemmilla opiaattiryhmän edustajilla... Tuohon pisteeseen kun päästää, varsinki i.v, aletaan laskea jo aika jyrkkää alamäkeä.
Mut kyllähän vaikka ekat morkku/oxy/polle -töötit aika mahtavan fiiliksen tuo toki. Jos siis positiivisia asioita haetaan...
Ps. sori, mä oon vaan näiden opiaattien/opioidien suhteen ihan hitonmoinen saarnaaja, mut hei, nyt oon pääsemässä hoitoon, töitä teen ja oon noussu jo monta askelta tuolta montun pohjalta...
En tietenkään voinut jäädä koukkuun moisiin aineisiin, toisin kävi. :evil:
En väitä, etteikö voisi olla käyttäjä tyyliin kerran kuussa, mut uskon että ehkä 0.5% ihmisistä siihen pystyy, ellei nyt sitten satu asumaan jossain inarissa ja ei tunne ketään. Uran vanhetessa niitä kontakteja tulee lisää ja sitten vaikkapa kissan kuolema (stetsonista heitetty juttu, got the point kuiteski?) voi aiheuttaa ketjureaktion ja huomaat viiden vuoden päästä olevasi hemmetin pitkässä korvaushoitojonossa. Huonommassa tapauksessa suht lyhyen köyden jatkona...
Kun kerran nuokut loppuu, takaisin niitä ei saa, muuta kuin komboilemalla ja/tai vahvemmilla opiaattiryhmän edustajilla... Tuohon pisteeseen kun päästää, varsinki i.v, aletaan laskea jo aika jyrkkää alamäkeä.
Mut kyllähän vaikka ekat morkku/oxy/polle -töötit aika mahtavan fiiliksen tuo toki. Jos siis positiivisia asioita haetaan...
Ps. sori, mä oon vaan näiden opiaattien/opioidien suhteen ihan hitonmoinen saarnaaja, mut hei, nyt oon pääsemässä hoitoon, töitä teen ja oon noussu jo monta askelta tuolta montun pohjalta...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Älkää välittäkö, diipadaapaa ja offtopiccia pukkaa hirveetä tahtia, mulla on taas maniakausi meneillään.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Älkää välittäkö, diipadaapaa ja offtopiccia pukkaa hirveetä tahtia, mulla on taas maniakausi meneillään.