Ekstaasi-info
-
kilpikonna
- Psykonautti
Re: Ekstaasi info
itse syönyt kysymys merkkei vantaal ja niis ei ainakaa happoo ollu 2c-btä reippaasti.
-
SadPanda
- LD50
juu muutaman kerran kuulu tuon "UI HITTO HAPPOPOHJASIA ESSOJA JEEEEEEEEE KANNATTTAAA MAKSAAA 20e (NIITTI"
Tyhmäähä niihi olis happoo laittaa
Tyhmäähä niihi olis happoo laittaa
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
wRRa
- Moderator
litletown, joo no voi olla että ollut eri kyssärit kyseessä, tai sitten joku on sekoittanut 2c-b:n happoon... mun käsittääkseni ne kyl on aika erilaisia?
eilen tuli taas vedettyy jotai jatkismadmaa...
mikä siin hapon laittamises naksuihin teiän mielest on tyhmää? siis ku jos happo maksaa yleensä 5-10e ja porukka aika nihkeesti maksaa ees tota 10e:tä / 100mic mut naksuista maksetaan mielellään 10-15e ni kyl sen sillee ymmärrän jos joku haluu myydä happoo naksuina.. vaikka aika tyhmältä se kyl kuulostaa siin mieles, et onhan ne ihan erilaisia
mikä siin hapon laittamises naksuihin teiän mielest on tyhmää? siis ku jos happo maksaa yleensä 5-10e ja porukka aika nihkeesti maksaa ees tota 10e:tä / 100mic mut naksuista maksetaan mielellään 10-15e ni kyl sen sillee ymmärrän jos joku haluu myydä happoo naksuina.. vaikka aika tyhmältä se kyl kuulostaa siin mieles, et onhan ne ihan erilaisia
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
-
Uke
- LD50
Joo no jos sen noin ajattelee ni sillon on järkee, mut onha se vähä perseestä jos joku painaa pelkkää kalkkitablettia mihi dropataa tippa happoa ja sit ajan saatossa ku ne kulkee käsien kautta ni hapot haihtuu ja sit joutuu imeskelee pelkkää jatketta. Jos taas siihen laitetaa jotain mikä oikeesti vaikuttaa (oli se nyt sitten vaikka sitä madamea) ni sittehä napille tuleeki enemmä hintaa. Mut kyllä mulle kelpaa anytime happo+mdma, harvoin sitä vaa samasta napista saawRRa wrote:litletown, joo no voi olla että ollut eri kyssärit kyseessä, tai sitten joku on sekoittanut 2c-b:n happoon... mun käsittääkseni ne kyl on aika erilaisia?

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
NatiHero
- Kameleontti
2c-b:tä nossa ollut ainakin Treella.wRRa wrote: Toisaalta taas oon kuullut myös naksuista joissa on oikeasti ollut happoa, ainakin joidenkin tuttujen mukaan. Nää oli jotain kysymysmerkkejä.
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää![]()
![]()
-
xxx-men
- Kameleontti
Ja lahdessa myös kysymysmerkkinappulat samaa kemikaalia.NatiHero wrote:2c-b:tä nossa ollut ainakin Treella.wRRa wrote: Toisaalta taas oon kuullut myös naksuista joissa on oikeasti ollut happoa, ainakin joidenkin tuttujen mukaan. Nää oli jotain kysymysmerkkejä.
-
SadPanda
- LD50
ois ees jotain nakkuloita liikkeeelä vaanku ei täälä susirajalla rukalla oo koskaa mitää eemeleitä ainakaa mun linkeillä.
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
XTCVelho
- Lepakko
Nyt uusia pk seudulla liikkeessä valkoisia sinipilkullisia. Mitähän mahtaa sisältää?
Pannul ei muutaku kanaa, hyllys ei muutaku kamaa BITCH!
-
frapathea
Mä oon kyl tyypannu 2C-B:tä vaan kerran, mut aika psykedeeleiss sitä mentiin, vaikka kuulemma enemmän empatogeenin tapaan kuuluis toimii. Siis ei hitto, mä en oo varmaan koskaan ollut niin vitun flipeiss.. Visuaalit oli ainakin jonkin verran happoisia, kaikki hohti ja eli ja kuoli(, ja DMT:n kanssa kombotettuna lähti kyl aika älyttömii fraktaaliklaeidoskooppitodellisuuspikselijuttui käyntii..) ett en mä sen kokemuksen perusteel pitäis noiden sekoittumista ainakaan täytenä mahdottomuutena.wRRa wrote:tai sitten joku on sekoittanut 2c-b:n happoon... mun käsittääkseni ne kyl on aika erilaisia?
-
Morgan
- Karvakuono
Tuli törmättyä vaaleanpunaisiin timantteihin, jotka sisälsi suurella todennäköisyydellä ainoastaan pevekkiä. Maistui salmiakille eivätkä antaneet juuri mitään erityistä psykedeliaa tai empatiaa, mutta vauhtia riitti senkin edestä, eli essojahan nämä eivät ole nähneetkään. Söin eka puolikkaan, sitten nenään puolikas ja sitten vielä hihaan puolikas, ja siitähän se riemu sitten irtosi. Helvetinmoista sinkoilua ja tanssahtelua ympäriinsä, mahdoin näyttää aika ovelalta ulkopuolisten silmissä. Parissa baarissakin tuli häröiltyä kavereiden kanssa ja ihmettelenkin kun ei kukaan edes lentäny pihalle, näytti enemmänkin vaan huvittavan portsareita se sirkus. Helvetin kivaa oli niin kauan kuin kesti, muutamia tunteja. Kumma että noinkin pienestä määrästä (1,5 naksua) tuli järkyttävät melkein 2 päivän laskut, ei kyllä mikään päihde ole sen henkisen tuskan arvoista, mutta onpahan selvinpäin oleminen yhtä juhlaa kun siitä olosta selviää. Ei tätä paskaa enään koskaan, itselleni ensimmäinen ja viimenen kerta kun pevekkiin kosken (niin varmaan).
-
SeuGe
- Tuppisuu
kaikki nappulat hävinny pirkanmaanseudulta...?
/ ainakaan mun tietoon ei oo tullu mitään uutta, vaikka ikävä olis vähä noita timangei
-
Morgan
- Karvakuono
Menee kuin kuumille kiville, ei ollut täällä noita montaa päivää saatavilla. Vaikka ei edes essoja ollut vaan sitä pirun pevekkiä, mutta vahvaa oli kuin mikä. Sanottakoon vielä että se puolikas i.v:nä oli ihan liikaa näin jälkeenpäin ajateltuna, hullut nousut ekana ja hetken päästä piriövereihin verrattava jumitus/hikoilu. Tuosta yhestä timangista olisi saanut ehkä 4-6 hyvät vedot, jos olisi ollut fiksumpi. Aina ne paskan 35e/g dextro-pölysokerin a.k.a katupirin voittaa hinta-laatusuhteessa. Ei välttämättä olis laskutkaan ollu läheskään niin kovat, jos ei olis ryypänny rankasti samalla. Ja jos olis osannu ottaa kohtuudella.. Mutta ens kerralla viisaampana sitten liikenteessä jos näitä vielä tulee vastaan.
-
dazerc
Tuntuu olevanSeuGe wrote:kaikki nappulat hävinny pirkanmaanseudulta...?/ ainakaan mun tietoon ei oo tullu mitään uutta, vaikka ikävä olis vähä noita timangei
-
SeuGe
- Tuppisuu
Ainakin mitä oon lehdistä lukenu niin poliisien ratsiat menny nappii ja saanu kunnon saaliin takavarikoituudazerc wrote:Tuntuu olevanSeuGe wrote:kaikki nappulat hävinny pirkanmaanseudulta...?/ ainakaan mun tietoon ei oo tullu mitään uutta, vaikka ikävä olis vähä noita timangei
Ei löydy edes kovan metsästämisen jälkeen mistään.
Mut eipä oo senjälkee kuulunu että olis nappeja myynnis
-
sipulisoppa
- Tuppisuu
Lauantaina tuli syöty pari timanttia ja baarissahan tuli sen jälkee tanssahdeltuu pilkkuu asti ja siitä kaverille jatkamaa
Näkökenttä täris sivusuunnassa aina välil, mistähä tää mahtaa johtua?
Hampaita ainaki tullu pureskeltuu yhtee ku leuka vieläki kipee...
Hampaita ainaki tullu pureskeltuu yhtee ku leuka vieläki kipee...
-
peltsi
- OD
MDMA On hyvin paljon MDPV:n kanssa samanhajuinen. Puhdas MDMA-kristalli haisee myöskin sellaselle salmiakille, ja timantit on joka kerta haissu sellaselle. Onkohan tullu veettyy muilla substansseilla serotoniinivarastot tyhjäksMorgan wrote:Tuli törmättyä vaaleanpunaisiin timantteihin, jotka sisälsi suurella todennäköisyydellä ainoastaan pevekkiä. Maistui salmiakille eivätkä antaneet juuri mitään erityistä psykedeliaa tai empatiaa, mutta vauhtia riitti senkin edestä, eli essojahan nämä eivät ole nähneetkään. Söin eka puolikkaan, sitten nenään puolikas ja sitten vielä hihaan puolikas, ja siitähän se riemu sitten irtosi. Helvetinmoista sinkoilua ja tanssahtelua ympäriinsä, mahdoin näyttää aika ovelalta ulkopuolisten silmissä. Parissa baarissakin tuli häröiltyä kavereiden kanssa ja ihmettelenkin kun ei kukaan edes lentäny pihalle, näytti enemmänkin vaan huvittavan portsareita se sirkus. Helvetin kivaa oli niin kauan kuin kesti, muutamia tunteja. Kumma että noinkin pienestä määrästä (1,5 naksua) tuli järkyttävät melkein 2 päivän laskut, ei kyllä mikään päihde ole sen henkisen tuskan arvoista, mutta onpahan selvinpäin oleminen yhtä juhlaa kun siitä olosta selviää. Ei tätä paskaa enään koskaan, itselleni ensimmäinen ja viimenen kerta kun pevekkiin kosken (niin varmaan).
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
Olento
- Apteekki
Näinhän se on. Itsellä muistaakseni kaikki naksut jotka ovat MDMA:ta "kunnolla" sisältäneet, ovat tuoksuneet tältä kyseiseltä "salmiakkiselta" tuoksulta.peltsi wrote:MDMA On hyvin paljon MDPV:n kanssa samanhajuinen. Puhdas MDMA-kristalli haisee myöskin sellaselle salmiakille, ja timantit on joka kerta haissu sellaselle-Morgan wrote:Tuli törmättyä vaaleanpunaisiin timantteihin, jotka sisälsi suurella todennäköisyydellä ainoastaan pevekkiä. Maistui salmiakille eivätkä antaneet juuri mitään erityistä psykedeliaa tai empatiaa, mutta vauhtia riitti senkin edestä, eli essojahan nämä eivät ole nähneetkään. Söin eka puolikkaan, sitten nenään puolikas ja sitten vielä hihaan puolikas, ja siitähän se riemu sitten irtosi. Helvetinmoista sinkoilua ja tanssahtelua ympäriinsä, mahdoin näyttää aika ovelalta ulkopuolisten silmissä. Parissa baarissakin tuli häröiltyä kavereiden kanssa ja ihmettelenkin kun ei kukaan edes lentäny pihalle, näytti enemmänkin vaan huvittavan portsareita se sirkus. Helvetin kivaa oli niin kauan kuin kesti, muutamia tunteja. Kumma että noinkin pienestä määrästä (1,5 naksua) tuli järkyttävät melkein 2 päivän laskut, ei kyllä mikään päihde ole sen henkisen tuskan arvoista, mutta onpahan selvinpäin oleminen yhtä juhlaa kun siitä olosta selviää. Ei tätä paskaa enään koskaan, itselleni ensimmäinen ja viimenen kerta kun pevekkiin kosken (niin varmaan).
Muistelisin D.E.A:n sivuilta joskus lukeneeni että heidän vanha MDMA:n tunnistus vinkki on juuri tällainen mustan lakritsin/inkiväärioluen tuoksu.
-
Death
- Apteekki
Nyt on taas tullu noita vitun hyviä vaalenpunasia timantteja vastaan. Mdma pitosuudet on kyl ihan huipussaan. Ihan vitun mahtavia. Mulla on vähän sellanen käsitys, et noi hyvät alkaa loppuu pikkuhiljaa? Vittuku ite tajusin vasta aika myöhään lähtee tohon timantti villitykseen mukaan. Aattelin, et samaa paskaa ne on ku ne joita tossa viime aikoina on pyöriny, mut olin väärässä.
You don´t need a Ph.D. to figure this out. I got high ´cause it was good to me...
-
peltsi
- OD
Jännä et ei oo tullu itellä vastaan viel kertaakaan sellasii timantteja mitkä ei olis toiminu. Eroja kyl ollu..lähinnä sellasii et joissain ollu jotain 2c-sarjalaista tai jotain deelii, ja ehkä mdma-pitoisuuksis ollu vähä eroja mut ei nyt mitään maatamullistavia.
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
Aesma
- OD
Re: MDMA
Noita pinkkejä timantteja on erilaisia mut noin yleisesti ottaen on hyviä.Zoidberg wrote:Olis yks kaveri myymässä pinkkejä "timantteja". On kuulemma happopitoisia essoja? Kuullostaa hyvältä tavaralta, onko kellään kokemuksia tämmösistä?
Jotain stimuja ollut joissakin noissa mukana.
(Laske et kuinka monta kulmaa/reunaa/en keksi oikeeta sanaa niis on pohjassa, parhaissa mitä ite maistelin tais olla 6, vähän heikommissa oli 5)
-
horna
- Kameleontti
Kuten tässä ketjussakin hieman aiemmin oli jo puhetta, ei ole mitään "happopitoisia" essoja. Tuollaisista puhuttaessa kyseessä on yleensä jokin tutkarideeli (2c-x), jota niissä on mukana.Zoidberg wrote:Olis yks kaveri myymässä pinkkejä "timantteja". On kuulemma happopitoisia essoja? Kuullostaa hyvältä tavaralta, onko kellään kokemuksia tämmösistä?
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
-
Reality
- Tuppisuu
Kellään tietoa jostain mustista piltsuista? Näille oma nimikin jota en muista jotenkin siihen nimeen liitty sana "musta".
-
Zoidberg
- Psykonautti
Tätä vähän epäilinkinhorna wrote:Kuten tässä ketjussakin hieman aiemmin oli jo puhetta, ei ole mitään "happopitoisia" essoja. Tuollaisista puhuttaessa kyseessä on yleensä jokin tutkarideeli (2c-x), jota niissä on mukana.Zoidberg wrote:Olis yks kaveri myymässä pinkkejä "timantteja". On kuulemma happopitoisia essoja? Kuullostaa hyvältä tavaralta, onko kellään kokemuksia tämmösistä?
Minulle annetaan valtaa mutta minä käytän valtaani tullakseni alistetuksi.
-
peltsi
- OD
Joo kyl noita tripauttavimpiakin timantteja tuli maisteltuu ja hyviä oli ainaki ne mitä tääl oli jossai vaihees..sopivasti mdmaata ja ehkä olisin toivonu aavistuksen enemmän tota deliaa vielä.
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
junky
- Psykonautti
Timantteja mulle tänne nyt!! :woh:
Ei löydy mistään, kaikilta loppu. Hetki sitten niitä oli vielä takakontillinen..
Ei löydy mistään, kaikilta loppu. Hetki sitten niitä oli vielä takakontillinen..
i know a girl who cries when she practices violin
-
horna
- Kameleontti
Nyt on maailmalla näemmä liikkeellä sinisiä timantteja. Onko näitä rantautunut vielä tänne?
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
-
XTCVelho
- Lepakko
Kyllä ovat...horna wrote:Nyt on maailmalla näemmä liikkeellä sinisiä timantteja. Onko näitä rantautunut vielä tänne?
Pannul ei muutaku kanaa, hyllys ei muutaku kamaa BITCH!
-
kilpikonna
- Psykonautti
Onko nuo hyviä sitten meinaan nuo siniset timantit.Voisko joku valasta millai toimii ?????
-
maakari
- Karvakuono
Kumpa törmäisin sinisiin joulukuusiin/puihin. Pilleriraporteissa aika herkulliselta vaikuttaa... ainakin tuo purppura.