rogues wrote:Kodeiini mustapippurin kanssa! Toimii niiiiin paljon paremmin.
Ekal kerralla kun kokeilin kodeiinia en ollut huomata mitään, pari päivää sen jälkeen otin saman annoksen mutta mustapippurin kans, ja joo...
paljon suunnilleen otit mustaa pippuria sekaan ja miten otit ne ?[/quote]
Ite oon 1-2 teelusikallista pistänyt noin 30 min ennen kodukkalitkua. Lusikasta maistuu kyrvälle ja pistää yskittään, mut sekotat vesilasiin ni hyvin menee.
ordo wrote:Mihis vittuu toi pippurijuttu sit perustuu?
Mustapippuri sisältää piperiiniä, joka sitten tekee tepposiaan entsyymien kanssa. En jaksa Googlettaa nyt mihinkä CYXYZ-666-entsyymiin se sitten vaikuttaa, mutta kuitenkin buustaa ilmeisesti. On tainnut muuten tulla tässä ketjussa aikaisemmin tarkempaa tietoa.
Se myös sitten buustii parasetamolia, eli EI buustata erottelemattomia pannareita pippurilla.
Siirappien kanssa en oo huomannut mitään vaikutusta...
Kerran jopa pureskelin puoli pussukkaa ja voi että oli juhlaa.....
Siis ylipäätänsä itselläni kodeiini on tavattoman epästabiili vaikutuksiltaan... Joten pelkän kodeiinin ottaminen saattaa poiketa kokemuksena huomattavasti kerrasta toiseen.
Pippuria olen muutaman kerran kokeillut ja ei ole poikennut mitenkään pelkästä kodeiinista siinä missä esim. etanoli aina vahvistaa kodeiinin pohjavirettä oli lähtökokemus minkätasoinen tahansa...
Oikeesti epäilen että on samaa kategoriaa jemkemin kanssa...
Vois oikeestaan päivittää tuon pippuritarinan siten että ne toimii ainoastaan peräruiskeena.
Niin, teen jäätä toisinaan, se ruokani sulattaa.
Jos tahtoisit paljon sulattaa, sinä oppisit jäätäni rakastamaan.
Oon aika suurpiirteisesti annostellu muutaman suuntäydellisen sitä mustapippurii, suoraan maustepurkista ja huuhtonut ne vedellä alas.
Vesilasiin sekotettuna menee ehkä vähän helpommin, nopeesti vaan huikkaa.
Psychonautilus wrote:Placebon vaikutusta ei sovi myöskään aliarvioida; vaikutus se on sekin.
30%
Eli siis kolme ihmistä kymmenestä saa positiivisia vaikutuksia kun näille syötetään jotain ihmenappulaa joka oikeasti on kalkkitabletti.
Juuri tästä johtuen kaksoisokkotutkimuksissa vaaditaan huomattavaa tehoa lääkkeeltä, siten että ylittää tämän placebon 30% vaikutuksen ennenkuin tulokset ovat tilastollisesti merkittäviä...
Mut itse aiheeseen....
Ou george, 150mg kodeiinia (siirappii) ja neljä pientä oluttölkkiä päälle. Neljä raivoraitista vuorokautta takana.
Eufororia on niin rankka että alkaa oikeasti jo koskemaan..... Parintunnin mittainen sähkönsininen orgasmi.......
Setti on parhaassa mahdollisessa kunnossa, eli huomenna kotitoimistolla joten euforisoitu yö ei näy habituksessani ja saan orkkuilla hyvällä omalla tunnolla koko yön.
Eli siis kolme ihmistä kymmenestä saa positiivisia vaikutuksia kun näille syötetään jotain ihmenappulaa joka oikeasti on kalkkitabletti.
Juuri tästä johtuen kaksoisokkotutkimuksissa vaaditaan huomattavaa tehoa lääkkeeltä, siten että ylittää tämän placebon 30% vaikutuksen ennenkuin tulokset ovat tilastollisesti merkittäviä...
Taitaapi riippua ihan aineesta toi placebo homma.
Eli käsittääkseni suurimmalla osalla ellei jokaisella lääkeaineella tehdään lumetesti ja tulokset vaihtelevat eri aineilla aika rajusti.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
peltsi wrote:
Taitaapi riippua ihan aineesta toi placebo homma.
Eli käsittääkseni suurimmalla osalla ellei jokaisella lääkeaineella tehdään lumetesti ja tulokset vaihtelevat eri aineilla aika rajusti.
Toki näin.
Jos tutkitaan ilmavaivojen vähentymistä niin jako lienee voidaan tehdä simppelisti kahteen ryhmään, placebo ja antikaasuagentti.
Sit jos tutkitaan esim. vaikeasti masentuneita, niin olettaisin että jako tulee tehdä tehdä jo olemassaolevaan masennuslääkkeeseen ja uuteen masennuslääkkeeseen jonka tehoa tutkitaan.
Ei tietenkään vakavissa sairauksissa voida verrokeille nyt ihan kalkkia syöttää...
Mut nyrkkisääntönä psykologian tunnilta muistelen että placebon teho on 30%.
Niin, teen jäätä toisinaan, se ruokani sulattaa.
Jos tahtoisit paljon sulattaa, sinä oppisit jäätäni rakastamaan.
Hm.. Lääkkeen plasebo-vaikutusta ei voi oikein varsinaisesti mitata, sen sijaan plasebohoidon vaikutusta eri vaivoihin voidaan. Toiset vaivat on enemmän psykologisia ja plaseboefektin osuus on niiden hoidossa suurempi.
Lääkkeiltä vaaditaan vaan, että niillä on tilastollisesti merkittävä apu annettuun indikaatioon verrattuna kalkkitablettiin..
Tulipa tuossa viikonloppuna kokeiltua taas 8 pore panacodii ja siihen päälle diapamia ja savuja. On se välillä kyl ihan kivaa, mut ei oo erityisemmin mun juttu.
Parhaat olot mitä kodeiinista oon saanu, on todella kevyt korkeintaan pari tuntia kestävä euforia ja lämpö joka muuttuu loppupuolella vähän oksettavaksi oloksi. Täydessä vaikutuksessa olo on toki ihan kiva, mut sitte tajuaaki jo että se laskee ja käteen jää lähinnä olo että haluais vaan vahvempia opiaatteja kokeilla ja että "siinäkö se nyt sitte oli"... Melko turhaa ainetta IMO. Sauhun, bentsojen jne. kanssa ois ihan kiva kokeilla kombottaa, mut eipä tuota nyt juuri ole käden ulottuvilla.
SahkoinenVelho wrote:Parhaat olot mitä kodeiinista oon saanu, on todella kevyt korkeintaan pari tuntia kestävä euforia ja lämpö joka muuttuu loppupuolella vähän oksettavaksi oloksi. Täydessä vaikutuksessa olo on toki ihan kiva, mut sitte tajuaaki jo että se laskee ja käteen jää lähinnä olo että haluais vaan vahvempia opiaatteja kokeilla ja että "siinäkö se nyt sitte oli"... Melko turhaa ainetta IMO. Sauhun, bentsojen jne. kanssa ois ihan kiva kokeilla kombottaa, mut eipä tuota nyt juuri ole käden ulottuvilla.
Jep, itseäni ainakin vituttaa tuo älytön dose noita panacodeja ja helvetin lyhyt kesto. Mut kyl kaikki on sanonu et oparit pitää lyödä jos haluu ne kunnon euforiat. Itellä kontitkaa sanonu oikeestaa mitää ku söin.
Toi on aika yksilöllistä et miten ja missä määrin toi on haitallista maksalle,
mulla tuttava joka söi n. 30kpl pannareita erottelemattomana vrk sisään eikä jälkeenpäin mitää vauriota,
tosin tulihan siitä varmaan suurin osa oksennuksen mukana ulos, mut kuitenkin.
kyseinen henkilö käyttänyt myös alkoholia aktiivisesti usean vuoden ajan =D (jos nyt vaikuttaa asiaan jotenkin)
Mut en todellakaa silti suosittele ylittää ainakaa 4g päivittäisii annoksii.
Lääkelaitos wrote:Yli 10 g annos parasetamolia aiheuttaa todennäköisesti maksavaurion aikuiselle.
Lääkelaitos wrote:5g 24 tunnin aikana 3 ½ vuotiaalle lapselle, 15-20g aikuiselle ja 10g alkoholistille on aiheuttanut letaalin myrkytyksen.
Lapsille ja aikuisille toksinen annos on tavallisesti > 140 mg/kg.
Nälkiintyminen, dehydrataatio ja lääkitys entsyymi-induktiota aiheuttavilla lääkeaineilla, kuten tietyillä antiepilepteillä (fenobarbitaali, fenytoiini, karbamatsepiini), rifampisiini ja mäkikuisma sekä säännöllinen alkoholin suuri kulutus ovat riskitekijöitä maksan vaurioille jopa vain lievänkin yliannostuksen jälkeen.
Jopa subakuutti ”terapeuttinen” yliannostus annoksella 6g/päivä yli yhden viikon ajan tai 20g 2-3 päivän ajan johti toksisiin vaikutuksiin.
tälläinen löytyi tuolta takaa...
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
Tässä ihmettelen nyt kodeiinin vaikutuksen muuttumista.Nälkä/mässyt tullu nyt about 1h nauttimisen jälkeen.Ja kun on syöny sit riittävästi,niin melkeen nuokututtaa. En mä valita,täähän on nyt parhaasta päästä humehia leffa iltaan.
Ennen nuo vaikutukset oli mulla siis sellaiset että syventyneenä touhuihinsa tuli valvottua jonnekki aamu yölle,ja seuraavanakaan päivänä ei ollu oikeen nälkä.
Voisko se johtua siitä että oon oppinu paremmin poistamaan tuon parasetamolin?
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
Huiko wrote:Voisko se johtua siitä että oon oppinu paremmin poistamaan tuon parasetamolin?
Itseasiassa varmaan voisi. Parasetamoli -> n-asetyyli-p-bentsokinoni-imiini-metabolia tapahtuu CYP2D6:n kautta, joka luultavasti vähentää kodeiinin muuttumista morfiiniksi saman entsyymin avulla. Yksi syy lisää poistaa parasetamoli, siis (sen lisäksi että se on vitun myrkkyä). Lisäksi hyvin erotellussa litkussa on varmaan huonosti eroteltua paremmin kodeiinitkin tallella
mietin että vaikuttaa ihan siltä että noi panacod poretabletit pärisis jotenki enemmän ku noi normi panacod ryynit. muistna ku joskus otin kolme panacod nappia ni ei tullut oikeastaan mitään muita oloja kun vähän väsytti, mutta noista poretableteista kolmesta tulee kyllä jo ihan vaikutuksiakin kun ei ole toleja juurikaan. mutta onko tämä siis mahdollista jos kummassakin on yhtä paljon kodeiinia ja parasetamolia?
Oli mun mielestä vähän tyhmästi muotoiltu lause että boostaako dexmi kodeiinia.
Taitaa se dxm viedä kuitenkin voiton ja saat vaan dissotripin vartalopuudutuksella.
Ellei sitten ihan pienestä määrästä ole kyse mitä meinaat dexmiä ottaa.
Oon kyl muistaakseni kuullut kehuja kode+dxm kombosta, mut jos pelkkää nuokkupöhnää etsii niin en suosittelis sotkee dekstrometorfaania siihen.
Itse asiassa bluelightissa monet ovat käyttäneet opioidien buustaamiseen pientä annosta (yleensä alle 100mg) dexmiä. Kodeiinin kohdalla asia on kuitenkin ilmeisesti hieman mutkikkaampi, koska molemmat metabolisoituvat cyp2d6-entsyymin kautta.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
en selannut koko trediä läpi mutta meneekö kodeiini pilalle kun jäätyy ? oli pari päivää pakkasessa 10 kpl vesieroteltuja tabuja. onkohan terveellistä juotavaa kun sulaa ??
rogues wrote:en selannut koko trediä läpi mutta meneekö kodeiini pilalle kun jäätyy ? oli pari päivää pakkasessa 10 kpl vesieroteltuja tabuja. onkohan terveellistä juotavaa kun sulaa ??
Ei haittaa yhtään mitään. Vesipohjaiset jutut säilyvät juuri parhaiten jäädytettynä. Ei pääse bakteerit/sienet/homeet kasvamaan...
mul on niin cottonmouth nautittuani 150mg eroteltua kodeiinia. ei paukkua alla muutakun muutama tunti sit lefat...
muilla vastaavanlaisia kokemuksia ??
ei ainaskaan unikkoteen kohdalla oo vastaavanlaista huomannu, bupren kohdalla en enää muista. mut tramalista ei myöskään kuivu...