LSD (Lysergihapon dietyyliamidi)

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
Velho
LD50

Re: LSD (Lysergihapon dietyyliamidi)

Post by Velho »

seiken wrote:
peltsi wrote:Mitkä on mikrodotteja? :oops:
Noihin sais vissiin aika pirusti happoo mahtumaan :o
Image
Jep ei vissiinkää oo mitään kevyitä nuo :D Itse joskus kuullut näistä muttei koskaan ole sattunut eteen.
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
Freakout
Psykonautti

Post by Freakout »

King Ink wrote:Muokkasin tän ketjun nimee siks minkä wRRa sanoi, mul ei oo mitään käsitystä tosta nimestä. Et kiistelkää ja muokkailkaa sen mukaan mikä mielipide on, luotan itse wRRahan. ;)
ja jos pilkkua nussitaan niin oikea nimitys on d-lysergihapon dietyyliamidi
Men must be free to do what they believe. It is not our right to punish one for thinking what they do, no matter how much we disagree.
ferox
OD

Post by ferox »

Freakout wrote:ja jos pilkkua nussitaan niin oikea nimitys on d-lysergihapon dietyyliamidi
Joopa joo. Ja jos pilkkua nussitaan vähän lisää niin oikeampi nimitys on D-lysergihapon N,N-dietyyliamidi, jne. jne.
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa
Freakout
Psykonautti

Post by Freakout »

ferox wrote:
Freakout wrote:ja jos pilkkua nussitaan niin oikea nimitys on d-lysergihapon dietyyliamidi
Joopa joo. Ja jos pilkkua nussitaan vähän lisää niin oikeampi nimitys on D-lysergihapon N,N-dietyyliamidi, jne. jne.
näin on hyvä veli. vaikee ois vaan muuttaa koko paska pelkäks äläsdeeks?
Men must be free to do what they believe. It is not our right to punish one for thinking what they do, no matter how much we disagree.
amsterdan
Tuppisuu

Post by amsterdan »

Tässä joku päivä ottamassa ensimmäistä kertaa happoa. Sokeripaloissa ostettu, ja yhden sokeripalan annoksesta en sen tarkemmin tiedä. Kiinnostaisi tietää, että onko hapoissa kiva mässäillä? Maistuuko ruoka tavallista paremmalta vai onko tripillä edes nälkä?
Death
Apteekki

Post by Death »

amsterdan wrote:Tässä joku päivä ottamassa ensimmäistä kertaa happoa. Sokeripaloissa ostettu, ja yhden sokeripalan annoksesta en sen tarkemmin tiedä. Kiinnostaisi tietää, että onko hapoissa kiva mässäillä? Maistuuko ruoka tavallista paremmalta vai onko tripillä edes nälkä?
Se vähän kai riippuu.. Mulle tulee kyl mässyt, joilleki ei tuu ollenkaan. Mut kyl mun mielestä on kiva syödä jotain kevyttä ja kokista on kiva juoda, se maistuu hapoissa hyvältä. Viimeistään sit ku se laskee ni tulee nälkä.
You don´t need a Ph.D. to figure this out. I got high ´cause it was good to me...
Uke
LD50

Post by Uke »

Death wrote:
amsterdan wrote:Tässä joku päivä ottamassa ensimmäistä kertaa happoa. Sokeripaloissa ostettu, ja yhden sokeripalan annoksesta en sen tarkemmin tiedä. Kiinnostaisi tietää, että onko hapoissa kiva mässäillä? Maistuuko ruoka tavallista paremmalta vai onko tripillä edes nälkä?
Se vähän kai riippuu.. Mulle tulee kyl mässyt, joilleki ei tuu ollenkaan. Mut kyl mun mielestä on kiva syödä jotain kevyttä ja kokista on kiva juoda, se maistuu hapoissa hyvältä. Viimeistään sit ku se laskee ni tulee nälkä.
Mä oon aina ollu happoiluni ilman mitää, ellei oo sitte pajautettu ennen hapon ottamista. ja minä jos kuka tykkään syömisestä, hapoissa se vaa ei luonnistu.
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
frapathea

Post by frapathea »

Hapoissa iskee yleensä mässyt vaan jos on tosi nälkäinen. Mut sit jos sattuu olemaan, ni vittu ruoka onkin sit kans jumalallista. Nälkää ei kuitenkaan kauheen helposti tunnu huomaavan, vaan ruokahalu herää vast ku sattuu pistämään jotain suuhunsa ja toteemaan et vittu mul on nälkä. Erilaiset siemenet on ollu kaikist Jumalallisimman makuisia mun mielestä. Ne maistuu puhtaant elämänvoimalt.
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Itellä kyl sama ettei toi syöminen oikeen hapoissa luonnistu. Ehkä just joku pikkupurtava voi olla ihan jees, ituja yritin kai viimeks mutustaa mutten saanu niitäkään alas :D Riippuu vähän minkä kanssa happoa combottelee. Candyflip on semmosta ettei meinaa saada seuraavana päivänäkään mitään alas...
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
Death
Apteekki

Post by Death »

Joo en mäkään muuta ku juo limsaa tai bissee, mut sit ku alkaa laskee ni mulle tulee ihan sairas nälkä ja ruoka maistuu tosi siistille. Se on niin kiva pureskella ja pyöritellä sitä ruokaa suussa :D
No mut noin mulle käy melkeen kaikissa deeleissä. Pienemmillä happo annoksilla myös tripin aikana syön mielelläni jotain.
You don´t need a Ph.D. to figure this out. I got high ´cause it was good to me...
CYKO
Kameleontti

Post by CYKO »

ferox wrote:
Ja se mitä lappuihin imeytetään on ko. aineen tartraatti suola. :heh:
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Freakout wrote:
King Ink wrote:Muokkasin tän ketjun nimee siks minkä wRRa sanoi, mul ei oo mitään käsitystä tosta nimestä. Et kiistelkää ja muokkailkaa sen mukaan mikä mielipide on, luotan itse wRRahan. ;)
Erona kuitenkin on, että d-lysergihappo on lysergihappo, mutta sellaista asiaa kuin "lysergidihappo" ei ole edes olemassa. Toisin sanoen, d-lysergihapon dietyyliamidi = lysergihapon dietyyliamidi, eli kyse on vain täsmentävästä sanasta, vähän niin kuin ylä- ja alaluokasta: hevosen lapsi on varsa ja suomenhevosen lapsi on suomenhevosvarsa mutta sitäkin voidaan kutsua varsaksi eikä se varsinaisesti oo väärin junou? jos sitä kutsuttais vardisaksi niin asia olis vähän eri.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
Freakout
Psykonautti

Post by Freakout »

wRRa wrote:
Freakout wrote:
Erona kuitenkin on, että d-lysergihappo on lysergihappo, mutta sellaista asiaa kuin "lysergidihappo" ei ole edes olemassa. Toisin sanoen, d-lysergihapon dietyyliamidi = lysergihapon dietyyliamidi, eli kyse on vain täsmentävästä sanasta, vähän niin kuin ylä- ja alaluokasta: hevosen lapsi on varsa ja suomenhevosen lapsi on suomenhevosvarsa mutta sitäkin voidaan kutsua varsaksi eikä se varsinaisesti oo väärin junou? jos sitä kutsuttais vardisaksi niin asia olis vähän eri.
kyseessä olikin pilkun nussinta?
peltsi
OD

Post by peltsi »

LSD:stä tuli hyvä dokumentti ykköseltä eilen alkuillasta. Siinä tutkittiin sen potentiaalia lääkkeenä vaikka mihin sairauksiin ja oli tosin juttua psilosybiinista lääkkeenä. Melko positiiviseen sävyyn tuossa puhuttiin mutta tietenkin mainittiin myös vaarat ja kerrottiin negatiivisista tapauksista mitä lähinnä 60-luvulla kävi.
Mut kaikenkaikkiaan isoo edistystä et tollanen tulee parhaaseen katseluaikaan ku kaiken ikäiset kattoo töllöö.
Selkeesti LSD:n käyttö lääkkeenä on mahdollista ja arkkitehdit, taiteilijat, suunnittelijat yms. kertoivat lsdeen selkeyttävän ja helpottavan huomattavasti työtä, ku tehtii valvottu testi mis ne huikkas hapot naamaan ja rupes piirtelee.

Se siitä..rupespa tekee mieli äsidii omnom... noit sinisii shivoja oli muutama mut tarjosin kavereille ja otin ite yhen ni ei sanonu paljookaan. Aika mietoja oli noi, varmaa kaks olis ollu hyvä.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
lonecell

Post by lonecell »

peltsi wrote:LSD:stä tuli hyvä dokumentti ykköseltä eilen alkuillasta
Postailin aiheesta jo tänne. Sieltä löytyy nimikin jolla voi haeskella Areenasta jos ei TV-ohjelmatietoja halua selailla :)
Flood
Lepakko

Post by Flood »

Perjantaina ois tarkotus vähän happoa maistella..
Oli kyllä niin riistohintaisia sokeripaloja (20€) että sais kyllä luvan olla ihan sitä minä on myyty :D

Vai mikäs verran teillä on eteen tullu noita DOx tai Bromo sokereita?
Onko noissa paloissa yhtä yleistä että tulee jotain tutkaria kuin lapuissa?
"welcome to the world of your mindless life; away from the reality of your lifeless mind"
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Flood wrote:Perjantaina ois tarkotus vähän happoa maistella..
Oli kyllä niin riistohintaisia sokeripaloja (20€) että sais kyllä luvan olla ihan sitä minä on myyty :D

Vai mikäs verran teillä on eteen tullu noita DOx tai Bromo sokereita?
Onko noissa paloissa yhtä yleistä että tulee jotain tutkaria kuin lapuissa?
Ei oo itellä koskaan tullu muuta vastaan ku happoa... mut en kyllä oo ikinä joutunu tollasta hintaa maksaakaan. 7-15e ollu, jotain 10e yleensä, välil ilmasiks saanu... Mut kylhän sitä aina kuulee et joku on saanu jotain muuta ku happoa happona. Mul on kai vaa nii hyvät suhteet ettei oo käyny tollast.

Mut siis kai myyjä oli itse testannut tavaraansa? En ite ostais ellei joku kavereist ois kokeillu tavaraa tai ellei ois tosi luotettava tyyppi jolt on aina ennen tullu sitä mitä pitäny...
Jussi
Apteekki

Re: LSD (Lysergidihapon dietyyliamidi)

Post by Jussi »

dredi wrote:
Ekalla kerralla se yritti tavotella sitä palloa, ja menetti aika nopeesti tajuntansa ja tais kaatua aika pahasti pöydän kulmaan tai jotain tollasta.
Kuulostaa aika skitsolta. Miks taju lähtis jos yrittää tarttua kuvitteelliseen energiapalloon? Ehkä happo yritti vähän kouluttaa tätä kaveria, ettei pitäisi deelejä käyttää väärin. Tiedä häntä.
Ehkäpä "energiapallo" oli "tähti", joita voi nähdä kun on taju lähtemässä..

Mut happoputki? Ööh toimiiko edes kolmea kertaa viikon sisällä..
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
wRRa
Moderator

Re: LSD (Lysergidihapon dietyyliamidi)

Post by wRRa »

Jussi wrote:Mut happoputki? Ööh toimiiko edes kolmea kertaa viikon sisällä..
Toimiiha se ku tarpeeks vetää. Ite vedelly nyt välil 2 kertaa viikos happoo ja onha se toiminu vaik ois ollu vaan yks välipäivä. Ei tietenkää nii hyvin ku mitä sit jos pitää pidempään taukoo, mut toimii kuitenki.

Jotkut on kyl sanonu et jos ottaa vaik 3 päivää putkeen happoa ni se toimii ihan överisti kolmantena päivänä.
Jussi
Apteekki

Post by Jussi »

Pitääpi kai etsiä se tutkimus, jossa koehenkilöt ottivat happoa viikon putkeen ja lopulta he joivat sitä tyyliin pullosta, eikä toiminuit.

EDIT: Etsin myöhemmin.

Täsäs jotain keskustelua aiheesta http://www.shroomery.org/forums/showfla ... r/12979911
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Jussi, emmä tiiä onks se kyse enää sit siit ettei se toimi vai siit et siihen olotilaan tottuu?
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Jos olotilaan tottuu niin ettei tunnu mitään niin eikai se sillon toimi enää?
Flood
Lepakko

Post by Flood »

Flood wrote:Perjantaina ois tarkotus vähän happoa maistella..
Joo.. Olihan ne ihan happoa. Aivan turkasen laimeita vain.. Ois tolla hinnalla luullu saavan vähän enemmän..
Noh, oli vikaa kyllä aineen ottajissakin. Luultiin ottavamme melko paljon, mutta kun haluttua olotilaa ei alkanut heti kuulua, niin luovutettiin ja ruvettiin katselemaan telkkaria/youtubea ja keskustelemaan..
Ilta oli kyllä muuten ihan mukava, mutta kun luuli että nyt on se ainakin 300ug, niin vähän laimeaksihan se jäi.. :roll:
"welcome to the world of your mindless life; away from the reality of your lifeless mind"
peltsi
OD

Post by peltsi »

Aah pitkästä aikaa happotrippi tuntui hyvältä ja sain taas innostukseni happoon palaamaan :D
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Onko porukka huomannut hapon vaikutuksissa sellaista limaista tunnetta, mikä eroaa paljon esim tryptamiineista tai fenyistä. Tulee sellainen huomattavasti päihtyneempi olotila haposta. Kehossa on sellainen ihmeellinen kylmä tunne joka tuntuu vähän kuin miedolta opiaatti reflalta välillä, silti kyllä jotenkin ihana olotila, mutta jotenkin "likainen".

Muutenkin huomannut, että jos happoa ottaa paljon niin tulee välillä aika yllättävän skitsoja mielentiloja nykyään tuntuu, että hapoissa lähtee vähän ajatus kiertään liian lujaa. Vähän kuin piriä vetäneellä. Ja esim hapoissa oon huomannut, että oon huomattavasti vähemmillä estoilla, kuin esim tryptamiineista. Jotenkin on juurikin päihtyneempi olo.

Luulen että se johtuu juurikin dopamiinista johonka happo vaikuttaa. Tai tää on mun teoria....
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Dexma wrote:Onko porukka huomannut hapon vaikutuksissa sellaista limaista tunnetta, mikä eroaa paljon esim tryptamiineista tai fenyistä. Tulee sellainen huomattavasti päihtyneempi olotila haposta. Kehossa on sellainen ihmeellinen kylmä tunne joka tuntuu vähän kuin miedolta opiaatti reflalta välillä, silti kyllä jotenkin ihana olotila, mutta jotenkin "likainen".

Muutenkin huomannut, että jos happoa ottaa paljon niin tulee välillä aika yllättävän skitsoja mielentiloja nykyään tuntuu, että hapoissa lähtee vähän ajatus kiertään liian lujaa. Vähän kuin piriä vetäneellä. Ja esim hapoissa oon huomannut, että oon huomattavasti vähemmillä estoilla, kuin esim tryptamiineista. Jotenkin on juurikin päihtyneempi olo.

Luulen että se johtuu juurikin dopamiinista johonka happo vaikuttaa. Tai tää on mun teoria....
Joo. Mulla tulee haposta aina sellanen outo kuiva limanen kummallinen maku suuhun... ei tuu mistään muista aineista. Esimerkiks rööki maistuu tosi erilaiselle hapoissa kuin muuten, eli kai happo jotain jännää tekee limakalvoille? tai joku juttu siin on... Samal tapaa ku vaik 2c-jutuist tulee niskat kipeeks.

Ja joo, must vaikkapa tatit on enemmä sedatiivei ja happo enemmän stimuloiva.
Varjo

Post by Varjo »

Mulla taas alkaa kuplimaan koko suu, tai ainakin tuntuu siltä :D Mut se nyt on vaan mukava fiilis
frapathea

Post by frapathea »

Mulle tulee haposta tosi pehmee ja puhdas ja kevyt ja valoisa olo. Mut joo, limakalvot kyl muuttuu. Mietittii sitä just tos Lymyn kans vajaa viikko sit ku matkusteltii, et tuntuu limakalvot paksuuntuvan ihan kummallisella tavalla haposta. Mut must esim. maut on aivan taivaallisia LSD:n vaikutuksen alaisena! Kesällä ku iski kerran ihan tajuttomat happomässyt ja oltiin eräässä hylätyssä kämpässä jonka ainoat syötävät olivat nousuissa ostamamme olutpullon pohjalimat ja pussillinen siemensekoitusta niin ne siemenet.. Aaaaaaah.......... Vittu joku elämänenergia vaan virtas mun kielelta kaikkialle kehoon.. <<<<<<<<<33333333333

Kiihottunu pillukin muuten on aika jännän tuntunen hapoissa o_o Sen liman koostumus ja määrä on aivan omaa luokkaansa.. o_o

Mut mitä ajatuksenrientoon tulee, niin musta tuntuu, et happo on mulle tosi meditatiivinen aine. Katoo kaikki turha löpinä päästä ja kokemukset keskittyy tosi olennaisiin juttuihin ja keskittyminen onnistuu paljon tiiviimmin kuin yleensä. Kerran esim. istuin varmaan tunteja tuijottamassa vasenta kättäni ja kierrättämässä energioita sen kautta :D Tosin hapon jälkioloissa on yleensä ajatuksellisesti levoton fiilis, tai ennemmin ei pysty esim. nukkumaan niiltä elämää suuremmilta oivalluksilta ja kokemuksilta saati silmissä pyöriviltä fraktaaleilta :-0
siqqe
Apteekki

Post by siqqe »

Perjantaina happoa yhden sokeripalasen nautin, hyvin toimi. Olin alkutripin ajan kissa, ja vielä dexman väriset lapaset on niin toi hienon konstrastin.
ʘʘ
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Ensi wiikonloppuna pitkäst aikaa, kolmat kertaa, habboa. Jee, en malta odottaa. Aattelin kokonaisen lapun syödä, en oo varma miten on tehoja jäljellä kun aika kauan ollut kaapis. On se kyl kunnon orgasmia koko rippi äsidin kanssa.

Ja meinasin et vois 4-ho-mettiä ottaa laskuvaiheessa jos tekee sitten mieli.