Kratom
-
W10
- Kameleontti
- Posts: 640
- Joined: Wed 21 Sep 2005, 20:24
- Location: Mirrorland
-
Enth
-
tRip
- Moderator
- Posts: 6170
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 02:40
-
Ahab
Olen ymmärtänyt että joissain tapauksissa ei pitäisi maksaa EU:n sisällä mutta sitä maksuvaihtoehtoa ei ole koskaan ollut käytettävissä kun olen tilaillut. Mulla ainakaan se A:n 15x kratom ei oikeen toiminut.
EDIT: Nordea mulla verottanu jonku reilu 20€
EDIT: Nordea mulla verottanu jonku reilu 20€
Last edited by Ahab on Sat 02 Sep 2006, 02:36, edited 1 time in total.
-
viaticus
- Psykonautti
- Posts: 103
- Joined: Mon 07 Nov 2005, 19:16
- Location: Hermokeskus
Itse kun olen A:sta tilaillut niin tilisiirto on aina ollut ilmainen. Tosin edellisestä tilauksesta on jo puolisen vuotta aikaa, onhan asian laita voinut muuttuakin. Kyseisen paikan kratom-extracteja ei ole tullut kokeiltua mutta peruslehteä kylläkin. Ja hyvin toimi ainakin allekirjoittaneelle.
"I'm all over myself - I'm all over the place - I AM the place"
-
psyvault
- Karvakuono
- Posts: 22
- Joined: Wed 21 Sep 2005, 19:17
Nyt on Kratom resin-extractia (5:1). Ensin testikupillinen, ei oikein tullut mitään. Kahden tunnin päästä toinen vahvempi kupillinen ja ei vieläkään mitään erikoista. Perään sitten skunkkia ja olo oli taas makoisa.
En tiedä tehoaako tuo sitten minuun, mutta aika laihalta näytti testimaistiaiset.
PS. Muutoin tuli viikossa maya:lta maksamisesta ja kaikki ok.
En tiedä tehoaako tuo sitten minuun, mutta aika laihalta näytti testimaistiaiset.
PS. Muutoin tuli viikossa maya:lta maksamisesta ja kaikki ok.
-
CharlieBigPpotato
- Kameleontti
- Posts: 694
- Joined: Mon 20 Feb 2006, 11:53
-
CharlieBigPpotato
- Kameleontti
- Posts: 694
- Joined: Mon 20 Feb 2006, 11:53
-
Pot Head
- Psykonautti
- Posts: 143
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 16:03
Mulla alko jonku 20min teen juomisen jälkeen pikku hiljaa tuntuun. Ehkä tunnin paikkeilla oli vaikutukset kovimmillaan ja sitten alko pikkuhiljaa hiipiin pieni päänsärky ja krapulainen olo nautinnon tilalle. Otin sillon muistaakseni joku vähän alle 10g sitä ihan normaali lehtee tai mitä kaikkee siinä nyt olikaan.
-
gaia
- Kameleontti
- Posts: 712
- Joined: Sun 29 Oct 2006, 04:26
-
Kyz
- Lepakko
- Posts: 170
- Joined: Wed 13 Sep 2006, 11:31
- Location: Vantaa
-
Shogun
- Psykonautti
- Posts: 101
- Joined: Fri 08 Sep 2006, 18:14
-
lanttu
- Apteekki
- Posts: 355
- Joined: Sat 25 Nov 2006, 06:20
-
Lasipallo
- Kameleontti
- Posts: 872
- Joined: Wed 21 Sep 2005, 18:09
Voi sen antaa kiehuakkin. Heitä myös hunajaa sekaan, niin se maistuu ihan hyvältä.
Jotkut suosii sellaista, että pistää matskun vain mehun sekaan ja antaa likoilla siellä tai hörppäsee samantien kurkusta alas. Appelssiinimehu on todennäköisesti hyvä tuohon.
Jotkut suosii sellaista, että pistää matskun vain mehun sekaan ja antaa likoilla siellä tai hörppäsee samantien kurkusta alas. Appelssiinimehu on todennäköisesti hyvä tuohon.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
-
Shogun
- Psykonautti
- Posts: 101
- Joined: Fri 08 Sep 2006, 18:14
Keitin purut kahteen otteeseen.. Join teen sellaisenaan. Maistui todella kitkerältä, mutta hyvältä.
Vaikutukset tuntui mukavalta. Jotain Kodeiinin suuntaan, mutta jollain tavalla parempaa, vaikka midommalta tuntuikin. Rentoutunut mukava olo.. Uutena vuotena uudelleen. Ajattelin keitää 20g Lsa laskuihin. Kallista kyllä on, mutta ei saa olla liian nuuka. Ryynitkin lopetin ja Kratom puskuroi Lsa:n vaikutusta. Joten.. Olishan se kiva lopetus.
Neljä tähteä, koska on hyvä laillinen vaihtoehto Artoille ja Subulle.
Vaikutukset tuntui mukavalta. Jotain Kodeiinin suuntaan, mutta jollain tavalla parempaa, vaikka midommalta tuntuikin. Rentoutunut mukava olo.. Uutena vuotena uudelleen. Ajattelin keitää 20g Lsa laskuihin. Kallista kyllä on, mutta ei saa olla liian nuuka. Ryynitkin lopetin ja Kratom puskuroi Lsa:n vaikutusta. Joten.. Olishan se kiva lopetus.
Neljä tähteä, koska on hyvä laillinen vaihtoehto Artoille ja Subulle.
Ei sitä voi pukea sanoiksi...
-
Shro
- Apteekki
- Posts: 322
- Joined: Wed 21 Sep 2005, 21:43
Otin 7,5grammaa 5:1 extract kratomia josta tein teetä. Kratom extract liukeni loistavasti veteen ja sain teestä juomisen arvoista (mustaherukkamehua ja paljon sokeria), maistui aivan puolukkamehulta.
Jostain kumman syystä kratom ei kolissut juuri paljoakaan joten poltin tuhdit kukkasavut jonka jälkeen oli vaikea sanoa toimiko kratom juuri ollenkaan. Ehkä pieni erilainen pöhnä kunnon kukkasavuoloon.
Onko muilla samanlaista luonteistolea kratomiin? Harmittaa itseäni tuo kun uskoisin tykkääväni kratomista todella paljon.
Taitaa olla edessä vielä yksi kratom kokeilu jolloin täytyy kokeilla jotain isoa hevosannosta kratomia, vaikka 10grammaa 5:1 extractia.
Jostain kumman syystä kratom ei kolissut juuri paljoakaan joten poltin tuhdit kukkasavut jonka jälkeen oli vaikea sanoa toimiko kratom juuri ollenkaan. Ehkä pieni erilainen pöhnä kunnon kukkasavuoloon.
Onko muilla samanlaista luonteistolea kratomiin? Harmittaa itseäni tuo kun uskoisin tykkääväni kratomista todella paljon.
Taitaa olla edessä vielä yksi kratom kokeilu jolloin täytyy kokeilla jotain isoa hevosannosta kratomia, vaikka 10grammaa 5:1 extractia.
-
NoLife1%Lowlife
Ihan jees yrtti. Join teenä n. 7 grammaa. Tein kamomilla teetä jonka sekaan heitin Thai-Kratom lehteä ja jonkunverran mustaherukkamehua, tämän jälkeen hörppäsin mukillisen kratomista sakeena olevaa "teetä".
Toi mustaherukka mehu tekee teestä hyvänmakusen. Ei minkäänluokan kakomisia tai irvistelyitä tarvinnu harjottaa
Vaikutukset suurinpiirtein samat kuin kodeiinilla mut pahasta olosta ei tietoakaan
Röökille ja sen jälkeen unimaailma kutsuu...
Toi mustaherukka mehu tekee teestä hyvänmakusen. Ei minkäänluokan kakomisia tai irvistelyitä tarvinnu harjottaa
Röökille ja sen jälkeen unimaailma kutsuu...
-
Kratom
- Tuppisuu
- Posts: 6
- Joined: Thu 11 Jan 2007, 11:19
- Location: around
-
urhopurho
- Karvakuono
- Posts: 41
- Joined: Sun 12 Nov 2006, 21:02
Saako joku tollasella annoksella jotain aikaanki? 10g on ihan ehoton, jos jotain fiilistä haluaa. Joku 13e on melko kallis hinta kerta-annokselle, ottaen huomioon aineen vahvuuden. Itse ostaisin mielelläni kratomia jos hinta olis luokkaa alle 10e/10g.aivoruoska wrote:alle euron gramma ja annostus 3-5g, juu-u. ei sossupummimassit riitä moiseen herkkuun.immuzu wrote:En ajatellu että toi ois ihan noin kallisaIhan kipee hinta. Tässähän tarvii kohta töitä
Edit. säätöä
Edit2. Pitääpä vielä kysyä, ovatko muut saaneet "krapulaa" tuosta aineesta?
-
Hiljaisuus
- Tuppisuu
- Posts: 8
- Joined: Wed 29 Nov 2006, 17:44
- Location: Somewhere Around Nothing
Ite vedin äsken ekaa kertaa kratomia 10 gramma, Bali tai Thai lehtee, en oo varmaa kumpi oli kyseessä.. En kuitenkaan huomannu mitään oloja
Alkaa olla aika tarkalleen tunti nauttimisesta, vähän kuitenkin pöhnä olo mut taitaa johtua kaljasta. Keitin seosta noin 20 min ja sen jälkeen laitoin kaakota sekaan ni oli hyvää. Mut mikäköhän on ettei kolise yhtään, pitäskö noi keittää toiseen kertaan vai mitä? Onneks on tossa viel 10 g:n pussukka jäljellä, alkaa epäilyttämään vaan et tein jotain väärin, totahan kannattais varmaan ottaa tyhjään mahaan että saatto tulla siinäkin tehtyy virhe 
Ehkä riipasen
-
Selket
- Karvakuono
- Posts: 20
- Joined: Tue 23 Jan 2007, 13:15
-
Shogun
- Psykonautti
- Posts: 101
- Joined: Fri 08 Sep 2006, 18:14
Mul on sitä 15x. Semmonen 3g rokittaa ihan hyvin. Parhaiten tähän mennessä. Kallis hinta, mut yks tuttu ostaa subun ni se menee sillä melekin saman tien. Et et.. Ei se välttämättä olekaan niin kallista. Riippuu suhtautumisesta.Selket wrote:Halvin mitä mä olen netistä löytänyt on ollut 28 g lehtiä/15€, tiedä sitten kannattaako noin halpoihin luottaa.
Onko tosiaan se jauhe parempaa vai nuo lehdet?
Ei sitä voi pukea sanoiksi...
-
Inovix
- Apteekki
- Posts: 417
- Joined: Sat 28 Oct 2006, 19:26
Kuulostaa tuo ehkä hieman epäilyttävältä hinnalta. Taidan tietää kyseisen mestan mistä olet katsellut. 5-15x on kuulema hyvä vaihtoehto, hintavaa kyllä, mutta varmasti kokeilemisen arvoista.Selket wrote:Halvin mitä mä olen netistä löytänyt on ollut 28 g lehtiä/15€, tiedä sitten kannattaako noin halpoihin luottaa.
Onko tosiaan se jauhe parempaa vai nuo lehdet?
Itsellä ei ole ollut toistaiseksi vielä sopivasta budjettia kratomin ostamiseen.
Inovix
-
kurz
- Psykonautti
- Posts: 124
- Joined: Tue 11 Jul 2006, 14:21
- Location: Kuopio
-
meedio
- Karvakuono
- Posts: 20
- Joined: Tue 30 Jan 2007, 21:47
- Location: Location?
Onko kukaan kokeillu 7-Acetoxy-Mitragynine (7ACOM) tai 7-Hydroxy-Mitragynine (7OHM):a joka on kratomista eristetty alkaloidi.
Lainaus:
Lainaus:
tai7-Hydroxy-Mitragynine is a very complex isolated alkaloid which is present in small amounts naturally in Kratom (Mitragyna specosia). We have isolated and converted through very complex and costly procedures; Mitragynine into 7 Hydroxy Mitragynine. This material has huge promise both in pain management as well as addiction interuption and possible supplementation as methadone is currently used. We are thrilled to be able to bring this to market and hope for the best in current research and studies.
7-Acetoxy-Mitragynine is a very potent material derived via extraction and chemistry from Kratom (Mitragynia specosia). This is currently being looked into and investigated as a natural treatment for chronic pain as well as addiction treatment and supplementation similar to methadone.
-
Selket
- Karvakuono
- Posts: 20
- Joined: Tue 23 Jan 2007, 13:15
15X on perseestä.
Vedin jotain 4,5g, helvetin pahan makuista, eikä mulle ainakaan muuta kuin rento olo mutta nauseaa. Kaverille ei tullut pahaa oloa, ainakaan niin paljon kuin mulle. Sillä tais muutenkin olla miellyttävämpi olo, mutta kuitenkin.
Yäk >_o
Vedin jotain 4,5g, helvetin pahan makuista, eikä mulle ainakaan muuta kuin rento olo mutta nauseaa. Kaverille ei tullut pahaa oloa, ainakaan niin paljon kuin mulle. Sillä tais muutenkin olla miellyttävämpi olo, mutta kuitenkin.
Yäk >_o
This week dragged past me so slowly/ The days fell on their knees/ Maybe I'll take something to help me/ Hope someone takes after me.
-
Inovix
- Apteekki
- Posts: 417
- Joined: Sat 28 Oct 2006, 19:26
-
tRip
- Moderator
- Posts: 6170
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 02:40