Ekstaasi-info

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
Velho
LD50

Re: Ekstaasi info

Post by Velho »

Tietääkö kukaa oks tää samaa erää viel timanteis vai jopa uusi? (hieman tummempia kuin aikasemmat) ja toimii aika tykisti :D
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
dazerc

Post by dazerc »

Noita timantteja on kiva combotella hapon tai kolan kanssa 8) Oli kyllä eilen semmoset pärinät että huh huh ku 2 startin otti.
Hekkis
Psykonautti

Re: MDMA

Post by Hekkis »

Ite otin juts tos alkukesästä punasen timantin helsingin alueelta.. vaik olis voinu ottaa kakski ni tää oli kyl parhaita kokemuksia ikinä... ja niist on jääny jälkeenpäi kaikkii keloi siit kuinka atomit rakastaa toisiaan, puut, ihmiset. Kaikki natsaa vailla tarkoitusta.. :)
Mua ei tuu sekottaa heikkikseen. Vaihdan nikin heti kun jaksan selvittää miten se tehdään.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Emmää tiedä mitä noissa timanteissa oli, mutta kyllä ne mukavasti toimi.
*ylistys jatkuu*

Puolikas ja parin tunnin päästä kokonainen lisää.
Velho
LD50

Post by Velho »

King Ink wrote:Emmää tiedä mitä noissa timanteissa oli, mutta kyllä ne mukavasti toimi.
*ylistys jatkuu*

Puolikas ja parin tunnin päästä kokonainen lisää.
Tuo muuten toimii! :D Itse otin poretta ja ½ timanttia ja hetken pääst 1 lisää jumalauta ja sit mentii :D
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Mulle kerrottiin juttua et puolikkaalla buustaaminen ois vaan voinut pidentää eikä nostaa.
Niin laitoin sitten kokonaisen menemään ja puolen tunnin päästä HUMAHTI ja sit HUMISI.
Zeke
Lepakko

Post by Zeke »

Jostai on jääny kätee tuommone pinkki timantti myöski. Pitänee heittää huivii lähipäivinä. : o
Älä välitä sun välittäjäaineista, sanoi välittäjä aineista.
peltsi
OD

Post by peltsi »

King Ink wrote:Mulle kerrottiin juttua et puolikkaalla buustaaminen ois vaan voinut pidentää eikä nostaa.
Niin laitoin sitten kokonaisen menemään ja puolen tunnin päästä HUMAHTI ja sit HUMISI.
:twisted: :twisted: :twisted:
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
Konnabis
Karvakuono

Post by Konnabis »

Turun seudulla ainakin vielä timangeja liikkeellä. Ite harvemmin essoja syön, mutta nyt oli pakko kokeilla kun kaikki noita ovat hehkuttaneet, ja KYLLÄ PÄRISEE! Yhden vasta ottanut ja hyvät täpinät ;)
Konnabis
Karvakuono

Post by Konnabis »

ja taas timantteja. Nyt lähdetään kakkosen startilla. Nousuja odotellessa :P

Jumalavita, en oo pitkään aikaan ollu näin sekasin naksuissa!

Noi kakkosen startit oli kyllä vähä liikaa mulle. Vaikeeta kirjottaakki. näyttää et näppäimet nousee ilmaan...
Jatkumo
Psykonautti

Post by Jatkumo »

Timantit siis toimivat. Niitä ehdottomasti. Luulen, että kokemukseni mihin vain napsuihin voi olla positiivinen, koska en odota mitään. Vaikutus mikä tahansa (kunhan sellanen on), niin siitä pitää nauttia.
dazerc

Post by dazerc »

Kannattaa ottaa suht varovasti näitten timanttien kans... Oon näitä nyt suht paljon syöny ja noissa on joukossa semmosia jotka on paljon tykimpiä kun normaalit timantit. Otin 1 startin (onneks) vaikka olin aikasemmin ottanu paljon isompia startteja ja toimii paljon paremmin ku 2 startti :coool:

Oon fiktaillu mielenkiinnosta että paljonko nää timantit painaa ja n. 0.25g painavat. Voisin väittää että tässä timantissa minkä otin ei juurikaan ollu jatkeita :D
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

timangei kans varmaan täs lähiaikoin :)
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
Jenkem

Post by Jenkem »

Noita punasia timantteja on tullut rouskittua ja kyllähän noilla mitä mainioimmat olot saa, visuaalejakin on tullut jonkin verran. Näitä lisää jostain äkkiä :twisted:
Jere
Karvakuono

Post by Jere »

sienien kanssa tuli noita timantteja popsittua, aivan loistava kombo. hyviä nameja :mrgreen:
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

Pari timanttia tuli tässä popsittua, en oo ihan varma mut jostain hiipi epäilys että ei ois ollu ihan sama erää? Leukoja jäkitti pidempään, valvotti pidempään. Ei ehkä ihan niin putseja, tai sit se on mun päässä. Mut hyvii oli silti, harmi ku yllärinä tyrkättiin suuhun ja olin vähän Rivatrilia syöny ni varmaan laimensi. Mut jopa Rivat ei hallinnu niitä pirimäisiä vaikutuksia, niin voisin mutuilla että eri satsia.

Tai vitut mä tiiä, syöny tänäänki rivoja ja hiisannu kukkaa vitusti.
Jatkumo
Psykonautti

Post by Jatkumo »

Tuli otettuu timanttei tos viikonloppun. Su aamuna dokailu päivän/illan jälkeen vetäsin pari namaan ja tuli ihan jees fiilis. Yllätyksesks oli aika kylmä ja tosi "hiippari"-fiilis, niin kun muutamaan kertaan toistelin. Puhuin rauhallisesti ja keinuin musiikin tahdis, jopa järjestelin himas paikkoi ja todella relax-meininki.
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

noita timantteja vissii iha hyvin liikenteessä. Ite pääsin 2 maistelee ja oli ne kyllä ihan oikeeta juttuuuu :) nomnom<3
Ois kiva ku niitä vaan sattuis täälä pohjoissuomessaki enempi pyörimään.
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
Comadope

Post by Comadope »

Juu nyt olisi mahdollisuus saada timantteja. Eli siis vissiin ois kannattava ostos? ;)
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Philosophize wrote:Juu nyt olisi mahdollisuus saada timantteja. Eli siis vissiin ois kannattava ostos? ;)
Jos kysees ei ole paska kopio (mitä liikkuu ilmeisesti) niin ehdottomasti.
Jatkumo
Psykonautti

Post by Jatkumo »

Philosophize wrote:Juu nyt olisi mahdollisuus saada timantteja. Eli siis vissiin ois kannattava ostos? ;)
Mielestäni oli ihan kannattava ostos. Poistin kerralla vähän enempi ja nyt taas kun viikonloppu koittaa, niin aijjaaiijj. :) haluun hyvin nukutun yön jälkeen, rauhas tesmaa mikä vaikutus ja nauuttiii. hyvät vkl suunnitelmat..ei jaksa venaa :oo:
Uke
LD50

Post by Uke »

Jatkumo wrote:
Mielestäni oli ihan kannattava ostos. Poistin kerralla vähän enempi ja nyt taas kun viikonloppu koittaa, niin aijjaaiijj. :) haluun hyvin nukutun yön jälkeen, rauhas tesmaa mikä vaikutus ja nauuttiii. hyvät vkl suunnitelmat..ei jaksa venaa :oo:
Kuulemma uutta erää tullu näistä mitkä ei oo ihan niin hyviä, mut..kandee niitä kai silti ostaa - ei ne piperatsiinipaskaa ole.
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
horna
Kameleontti

Post by horna »

Nyt tuli noita timantteja vastaan ja oli pakko poistaa muutama, vaikkakin kauheeseen nylkyhintaan. Fiksuna sitten yksi baari-illan päätteeksi kauheessa tuubassa ja sammuin sohvalle nousujen alussa. Money well spend :) No loput sitten parempaan aikaan.

Paljonko porukka on näistä muuten maksellut?
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

Uke wrote:
Jatkumo wrote:
Kuulemma uutta erää tullu näistä mitkä ei oo ihan niin hyviä, mut..kandee niitä kai silti ostaa - ei ne piperatsiinipaskaa ole.
KingInk sano paskakopiosta, en tiiä - tiiän vaan et yhet luultavasti alkukesän timangeja vähän heikkolaatusemmat satsit on liikentees. Silti ihan jees, mut ei samanverosia. Voi olla et on ihan tosi schaiboja sit erikseen kans, who knows.
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

mää vedin naksukännit tiistaina ja hyvin toimi toi timantti, aika madmamainen fiilis =)
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
Jatkumo
Psykonautti

Post by Jatkumo »

Eilen otin yhden timantin siinä ysilt illal. Ei mikään kauhee nousu, ihan skarppi olo, jäi kyllä todella vajaaks ja olin ehkä vähän pettynyt. Sit kelasin, et ei helvetti ja otin puol kolmen aikaan kaks ja sit tuli ihan mieletön nuosu. Loistava olo, tanssittiin ja pyörittiin ja kyl leuat löi lukkoon. Testailtiin kaikkii eri musiikki tyylei ja kaikki vei mukanaan. Kipeet muuvit! Sit siinä kuuden seiskan aikaan chillailin, kuuntelin musaa ja nukkumaan.
sitten puolilta päivin heräsin pirtsakkana uuteen päivään, kielen reunat vähän arkana, vähän hömpsähtänyt olo, mutta hyvvwee fiilis. :)
luulisin, että noissa on jtn eroja, koska kelasin yhden olevan itselleni enemmän kuin tarpeeksi. ei mulla mtn toleranssia oo..olen hyvin herkkä.
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

Nyt on kuulemma jo useita eriä timantteja jäljellä (ja alkuperäisiäkin ilmeisesti vielä). Huhu kertoo, että osassa uusista olisi jopa pevekkiä, toisissa kai normaalit piperatsiinikuviot.
kilpikonna
Psykonautti

Post by kilpikonna »

Psychonautilus wrote:Nyt on kuulemma jo useita eriä timantteja jäljellä (ja alkuperäisiäkin ilmeisesti vielä). Huhu kertoo, että osassa uusista olisi jopa pevekkiä, toisissa kai normaalit piperatsiinikuviot.

kaikki ne täypi pilata ei jeesus ton pevekin ja pipertsaanin kanssa no enyway meitsi ei ennen naksui syö ennenkuin on taas madame kehis.
horna
Kameleontti

Post by horna »

Psychonautilus wrote:Nyt on kuulemma jo useita eriä timantteja jäljellä (ja alkuperäisiäkin ilmeisesti vielä). Huhu kertoo, että osassa uusista olisi jopa pevekkiä, toisissa kai normaalit piperatsiinikuviot.
Osaako joku sanoa, erottuuko noi feikit jotenkin alkuperäisistä esim. koon / muodon suhteen?
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
kilpikonna
Psykonautti

Post by kilpikonna »

horna wrote:
Osaako joku sanoa, erottuuko noi feikit jotenkin alkuperäisistä esim. koon / muodon suhteen?
Ei samankokosia saman värisiä mutta näin jälkeenpäin ajateltuna se suolanmaku muistutti muokin pevekistä.
Ajattelin itse et kai se joku vaa ihme feikki aavistus oli.Mutta nyt hokasin et itsekkin syöny noita pevekki nameja yökyök yök sairasta menoo.