Oon samaa mieltä et bupre on ihan paskaa mut toi kattovaikutushommellihan on vaan hyvä..eiköhän hyvin moni buprenisti juurikin siksi tahdo lopettaa moisen roinan käytön.C0H0 wrote:Buore vaikuttas olevan yksi huonoikmmista opioideista. Tole noisee, kattovaikutus, ja kuten monet opuhuneet ei enää viikoin köytän jälkeen tule oloja.
Kontit tai jopa se pahanmainen heroiini tai morgfiini spisi tähän paremmin, tai sit fentanyyli, kun niillä ei käsittääksen iolekattovaikutusta, eli voi nostaa loputtomiin ja toimii, kun vaan massit ei lopu kesken,.
Buprenorfiini (mm. Subutex)
-
peltsi
- OD
Re: Buprenorfiini (mm. Subutex)
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
HenkkA_
- Psykonautti
Joo ei kyllä pitkään saa bupresta oloja. Alkuun pari ekaa viikkoa nuokuissa, sit pitää jo vetää vitusti että tuntuu jossai. Jonkun puolen vuoden jälkeen olo pysyy vaan normaalina ja pitää vetää jotain bentsoja/lyricaa/sirkkoja, että saa pienet nuokut.
-
Velho
- LD50
En ite kyl tajuu tätä miks xonee haukutaan vaikka iha samaa paskaa onkin tai no onhan ne texit ja teemut parempia sinäänsä mutta omastamielestäni xonesta tulee se opiaatti olo mihin olen tottunut ja pari kaveria kenelle xonea olen antanut ovat täysin samaa mieltä että ei tää nyt nii paskaa oo mitä puhutaan... Jos ajatellaan asian laita esim näin 1mg texii 20e ja 1mg xonea 10e (siis jos ostetaan millikerrallaan) niin tuo texi on tuplasti kalliimpaa eli suhtetettuna hintaan xonea saat tupla määrän ja jos otat tuplamäärän niin tuskin tuo naloksiini pajoa haittaa kun ei se niin hirveästi muutenkaa haittaa.
Mutta jokaisellahan on omat mielipiteensä tässä siis minun ja muutaman kaverin mielipiteet.
Mutta jokaisellahan on omat mielipiteensä tässä siis minun ja muutaman kaverin mielipiteet.
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
-
peltsi
- OD
Miul ainaki tulee ksonesta enemmän sivuvaikutuksia..kuten pahaa oloa ja päänsärkyy ja pitää tota ottaa enemmän ku teksii kanssa.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
CYKO
- Kameleontti
Hä? Joku siis suostuu myymään 1mg kerrallaan?
Mä olen tottunut siihen et puolikkaan saa ostettua kun on joutunut ensin kuuntelemaan 5-10min avautumista miten paljon blisaajaa vituttaa avata paketteja ja laittaa nappeja puoliks. Sitten saa tietenkin sen pienemmän puolikkaan ja joutuu maksamaan €25, vaikka kokonainen on €45 (Subutex, ei Xone).
Ei tietenkään koukutu niin helposti jos ostaa millin kerrallaan mut hei €10-€20 yhdestä milligrammasta on ihan vitun riistoa.
Mä olen tottunut siihen et puolikkaan saa ostettua kun on joutunut ensin kuuntelemaan 5-10min avautumista miten paljon blisaajaa vituttaa avata paketteja ja laittaa nappeja puoliks. Sitten saa tietenkin sen pienemmän puolikkaan ja joutuu maksamaan €25, vaikka kokonainen on €45 (Subutex, ei Xone).
Ei tietenkään koukutu niin helposti jos ostaa millin kerrallaan mut hei €10-€20 yhdestä milligrammasta on ihan vitun riistoa.
-
xxx-men
- Kameleontti
No oulussa 100-140e nappi. Ni kyllä täälä paria milliäkin saa osteltua. Xonesta tulee vaan se vittumainen päänsärky ja sitä ei paljoo muutenkaan arvosteta mun mielestä täälä. Sen toki ymmärtää et jos nappia maksaa 45e ni en siit mitään paloja alkas lohkomaan ens ees puolittais.CYKO wrote:Hä? Joku siis suostuu myymään 1mg kerrallaan?
Tääl tekee hyväm tilin texillä ku aina on jengii jotka sitä ostaa ja haluu. Just vaihtu ps3 puolikkaaseen subuu ku oli kitkunen kaveri ni se kävi ritsaan sen.
-
Rekkamies
- Karvakuono
Pitäisköhän lähtee maailmalle hakemaan halpoja subuja ja tulla ouluun nyhtämään tollasia hintoja niistä?xxx-men wrote:No oulussa 100-140e nappi. Ni kyllä täälä paria milliäkin saa osteltua. Xonesta tulee vaan se vittumainen päänsärky ja sitä ei paljoo muutenkaan arvosteta mun mielestä täälä. Sen toki ymmärtää et jos nappia maksaa 45e ni en siit mitään paloja alkas lohkomaan ens ees puolittais.CYKO wrote:Hä? Joku siis suostuu myymään 1mg kerrallaan?
Tääl tekee hyväm tilin texillä ku aina on jengii jotka sitä ostaa ja haluu. Just vaihtu ps3 puolikkaaseen subuu ku oli kitkunen kaveri ni se kävi ritsaan sen.
-
Freshi
- Psykonautti
Oon aina ihmetellyt sitä, et monet ihmiset valittaa, ettei ne oo koskaan saanut bupresta mitään oloja ja sit silti ne on siihen koukussa. Jotenkin outoa kiskoa isoja määriä ainetta, josta ei saa mitään..
-
xxx-men
- Kameleontti
No sen takia kiskotaan et pysyy terveenä ja toimintakykysenä.goofy wrote:Oon aina ihmetellyt sitä, et monet ihmiset valittaa, ettei ne oo koskaan saanut bupresta mitään oloja ja sit silti ne on siihen koukussa. Jotenkin outoa kiskoa isoja määriä ainetta, josta ei saa mitään..
-
Freshi
- Psykonautti
^Ymmärrän toki sen siinä vaiheessa, jos on jo koukussa. Mut miks joku hankkii itselleen koukun, jos ei aineesta tykkää? Itse oon ainakin lopettanut hyvin lyhyeen niiden aineiden käytön, josta en oo saanut mielestäni riittävästi iloa.
-
xxx-men
- Kameleontti
Nii i. Se tässä paskassa niin pirullista olikin että koukku syntyy salakavalasti. Ku ekan kerrankin jälkeen tulee joillekki subu"krapula" ni sitte sitä korjataan uusilla vedoilla ja joka päivä sama homma ni siitähän sit jonku ajan päästä huomaa ettei prkl ookkaan enään kivaa ja hankala lopettaa.goofy wrote:^Ymmärrän toki sen siinä vaiheessa, jos on jo koukussa. Mut miks joku hankkii itselleen koukun, jos ei aineesta tykkää? Itse oon ainakin lopettanut hyvin lyhyeen niiden aineiden käytön, josta en oo saanut mielestäni riittävästi iloa.
-
Kosmonautti
- Psykonautti
Ei ollu kiva käydä kattoo vanhoja tuttuja. Ku eivät jaksanu puhua muusta kuin mistä sais päivän pupet et olis terveenä. Bubre on salakavala aine.
Ite en oo koskaan subu"krapulaa" korjannu subulla ku se alkaa viikon jälkeen maistumaan puurolle, ku ei tuu oloja. ja tolet ehtii nousta ihan kauheesti.
En pelkästä bubresta saa haluaamaani vaan komboilemalla savujen, alkoholin ja bentsojen kaa.
Ite en oo koskaan subu"krapulaa" korjannu subulla ku se alkaa viikon jälkeen maistumaan puurolle, ku ei tuu oloja. ja tolet ehtii nousta ihan kauheesti.
En pelkästä bubresta saa haluaamaani vaan komboilemalla savujen, alkoholin ja bentsojen kaa.
Marsin kamaralle päästyä marsin sen ympäri. Marsin ympäri! monta kertaa...
en ole maanympäri matkaaja vaan marsin ympäri matkaaja
en ole maanympäri matkaaja vaan marsin ympäri matkaaja
-
kirkas
- Lepakko
ei voi sanoo kun onneks pääsin reilu kuukausi sitten vuoden korvaushoitoon, 2 vuoden päivittäisen i.v käytön jälkeen aivan paratiisi, ei tarvi maksaa 40-50e päivältä et saa kasinapin ja kaikki muu paska jota joutuu säätään alamaailmassa, nyt saa ilmaseks pidettyä ittensä terveenä ja voi keskittyä muuhun. Onneks tajusin et nyt on aika hakee katkolle ja sielt mainiemeen ja sain nopsaa viel kh paikan, oon kyl ikionnellinen, ton aineen kanssa on tullu tapeltua ja toki viel melkei vuosi tarvii tapella fyysisesti kun annosta aletaan nyt aina milligramma kuussa tiputtaan, mut sit on vielä psyykkiset jutut yms yms sen jälkeen. Mut on hienoo nyt, ei voi muuta sanoo.
-
King Ink
- LD50
Ei voi muuta kuin onnitella, oon iloinen puolestas.kirkas wrote:ei voi sanoo kun onneks pääsin reilu kuukausi sitten vuoden korvaushoitoon, 2 vuoden päivittäisen i.v käytön jälkeen aivan paratiisi, ei tarvi maksaa 40-50e päivältä et saa kasinapin ja kaikki muu paska jota joutuu säätään alamaailmassa, nyt saa ilmaseks pidettyä ittensä terveenä ja voi keskittyä muuhun. Onneks tajusin et nyt on aika hakee katkolle ja sielt mainiemeen ja sain nopsaa viel kh paikan, oon kyl ikionnellinen, ton aineen kanssa on tullu tapeltua ja toki viel melkei vuosi tarvii tapella fyysisesti kun annosta aletaan nyt aina milligramma kuussa tiputtaan, mut sit on vielä psyykkiset jutut yms yms sen jälkeen. Mut on hienoo nyt, ei voi muuta sanoo.
-
Petri6
- OD
En oikein tiedä, mikä siinä on. Itse en saa piristä juurikaan iloa irti, mutta silti sitä tulee toisinaan käytettyä muutakin kuin työkaluna. Oiskohan siinä sitten joku "jos nyt tällä kertaa kuitenkin irtoaisi iloa"?goofy wrote:^Ymmärrän toki sen siinä vaiheessa, jos on jo koukussa. Mut miks joku hankkii itselleen koukun, jos ei aineesta tykkää? Itse oon ainakin lopettanut hyvin lyhyeen niiden aineiden käytön, josta en oo saanut mielestäni riittävästi iloa.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
xxx-men
- Kameleontti
Mulla on aika usein ollu juuri tuo ajatus mielessä et josko tällä kertaa irtois.Petri6 wrote:
En oikein tiedä, mikä siinä on. Itse en saa piristä juurikaan iloa irti, mutta silti sitä tulee toisinaan käytettyä muutakin kuin työkaluna. Oiskohan siinä sitten joku "jos nyt tällä kertaa kuitenkin irtoaisi iloa"?
Ei sitä tarvii ees maailmalle lähteä. Muttta niinhän toi homma toimii.Rekkamies wrote: Pitäisköhän lähtee maailmalle hakemaan halpoja subuja ja tulla ouluun nyhtämään tollasia hintoja niistä?
mod: yhdistin tuplapostauksen -frap
Last edited by xxx-men on Sat 24 Jul 2010, 21:10, edited 1 time in total.
-
Velho
- LD50
No siis tuo milleittäin myyminen on ryöstö hinnoilla mut ku miettii et joutuu avaamaa sen ja pilkkomaan sitä niin siihet tulee työkustannuksetCYKO wrote:Hä? Joku siis suostuu myymään 1mg kerrallaan?
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
-
JOHNRAMBO
- Karvakuono
mulla ainaki aina menny niin että jos jostain hakee ni vähintään puolikas pitää ostaa ja se on sen 25e kokonainen 45e joskus oli jossain puolikas 30e ja kokonainen 40e
vähän vitutti jos oli se 30 e eika saanu mistään kymppiä.. noita millin parin paloja saa yleensä vaan jos kadulta ostaa käyttäjiltä ja hinta on törkee.. oon joskus ku alottelin pahimmissä refloissa ostellu jotain 0.5 palojaki (sellasen halkaseminen 8pallosta on jo haaste)
-
xxx-men
- Kameleontti
Täälä toi puolenmillin biitti annetaan yleensä hakijalle säätöpalaks. Pahimmat kusettajat vetää törkeesti jonku millin-2 välistä.HellHammer wrote:oon joskus ku alottelin pahimmissä refloissa ostellu jotain 0.5 palojaki (sellasen halkaseminen 8pallosta on jo haaste)
-
kirkas
- Lepakko
Kiitos paljon, ilonen ja onnellinen oon myös itseni puolesta, moni asia muuttunut niin paljon parempaan päin, ettei voinu viel keväällä kuvitella edesKing Ink wrote:Ei voi muuta kuin onnitella, oon iloinen puolestas.kirkas wrote:ei voi sanoo kun onneks pääsin reilu kuukausi sitten vuoden korvaushoitoon, 2 vuoden päivittäisen i.v käytön jälkeen aivan paratiisi, ei tarvi maksaa 40-50e päivältä et saa kasinapin ja kaikki muu paska jota joutuu säätään alamaailmassa, nyt saa ilmaseks pidettyä ittensä terveenä ja voi keskittyä muuhun. Onneks tajusin et nyt on aika hakee katkolle ja sielt mainiemeen ja sain nopsaa viel kh paikan, oon kyl ikionnellinen, ton aineen kanssa on tullu tapeltua ja toki viel melkei vuosi tarvii tapella fyysisesti kun annosta aletaan nyt aina milligramma kuussa tiputtaan, mut sit on vielä psyykkiset jutut yms yms sen jälkeen. Mut on hienoo nyt, ei voi muuta sanoo.
-
medicineman
- Lepakko
Sama "vika" mulla. Työkaluna on virta ollu itelläkin, todella harvoin enää nykyisin saanu mitään euforiaa...aina vaan huomaa hakevansa niitä ensimmäisiä nousuja, ikinä onnistumatta. Hmm...taitaa olla hiukan selittelyn makua ja itsensä naruttamista. Tosin viimeisimmästä poreen testailusta on jo yli 4kk., eikä ole mitään haluja siihen nytkään, joten saa mun puolesta olla toistaiseksi.En oikein tiedä, mikä siinä on. Itse en saa piristä juurikaan iloa irti, mutta silti sitä tulee toisinaan käytettyä muutakin kuin työkaluna. Oiskohan siinä sitten joku "jos nyt tällä kertaa kuitenkin irtoaisi iloa"?
Fear is the price of imagination.
-
Timp3
- Kameleontti
Väärä topic... tuonne voitte mennä keskusteleemedicineman wrote:Sama "vika" mulla. Työkaluna on virta ollu itelläkin, todella harvoin enää nykyisin saanu mitään euforiaa...aina vaan huomaa hakevansa niitä ensimmäisiä nousuja, ikinä onnistumatta. Hmm...taitaa olla hiukan selittelyn makua ja itsensä naruttamista. Tosin viimeisimmästä poreen testailusta on jo yli 4kk., eikä ole mitään haluja siihen nytkään, joten saa mun puolesta olla toistaiseksi.En oikein tiedä, mikä siinä on. Itse en saa piristä juurikaan iloa irti, mutta silti sitä tulee toisinaan käytettyä muutakin kuin työkaluna. Oiskohan siinä sitten joku "jos nyt tällä kertaa kuitenkin irtoaisi iloa"?
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx
— Nikki Sixx
-
SadPanda
- LD50
mmm aamulämmitykset 1.5 miliii teki gutaa =) ööööö mun mielestä buprenorfiini on paras mielialalääke, ahistuslääke jne kokoajan hyvä mieli vaikkei notkuja tuliskaan. Huolet katooo ainaki. nam : P
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
xxx-men
- Kameleontti
Hmm. Mulla ja monella tutulla menee pinna vitun kireeks ku on subuissa. Pikku asioista tulee riitaa kokoajan. Heti ku ei oo subuissa ni mieli on kirkas ja pirtee olo ja ei kiukuta. Mä niin vihaan tota subua saatana mut ku mieli vetää sitä aina vetämään ku sitä on kokoajan prkl tyrkyllä joka suunnasta.SadPanda wrote:mmm aamulämmitykset 1.5 miliii teki gutaa =) ööööö mun mielestä buprenorfiini on paras mielialalääke, ahistuslääke jne kokoajan hyvä mieli vaikkei notkuja tuliskaan. Huolet katooo ainaki. nam : P
-
JOHNRAMBO
- Karvakuono
pitää paikkansa että on paras masennus/ahdistus lääke. mullaki tulee tota ärtyneisyyttä mutta se tulee vasta nousujen jälkeen. ite oon nyt ollu melkeen 1.5 kuukautta ilman ja vaikka on morfiinia ja oksikodonia tullu vedettyä tässä paljo ni silti tekee mieli subuu kumma juttu en oo niillä saanu niin huoletonta oloa ku subulla syy voi olla siinä että oon subuun riippuvainen en niihin..ja ku sanotaan että reflat kestää viikon pari ni se on paska puhetta mun mielestä ne vasta alkaa sen jälkeen fyysiset kyllä loppuu mutta henkiset alkaa sit kunnolla ja ne on pahimmat olo on niin masentunu ja ahdistunu että ei halua nähdä ketään eikä tehdä mitään tuntuu ettei lopu ikinä että joutuu loppu elämänsä kestämään tätä paskaa.. kerran vedein subua viikko sitten ja sen jälkeen olin 3 päivää tosi ilonen sit ne taas jatku. mä vihaan sekä rakastan tota ainetta. kannattaa kokeilla mutta ei kannata alkaa päivittäin käyttää! mulla on vaan sellanen ongelma että en kestä päivääkään ilman mitään ainetta. toivottavasti joskus pääsen opiaateista irti ja voin alkaa viihde käyttää niitä kerran pari kuussa ne on vaan niin vitun kivoja. tulipahan kirjotettua taas voi johtua tästä hyvästä piristä
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
Ootko kokeillu morfiinia, oksikodonia tai vastaavia opioidi agonisteja silloin kun sulla ei oo ollu buprea lainkaan veressä? Buprehan aikalailla vie niiden aiheuttamat euforiat pois.HellHammer wrote:pitää paikkansa että on paras masennus/ahdistus lääke. mullaki tulee tota ärtyneisyyttä mutta se tulee vasta nousujen jälkeen. ite oon nyt ollu melkeen 1.5 kuukautta ilman ja vaikka on morfiinia ja oksikodonia tullu vedettyä tässä paljo ni silti tekee mieli subuu kumma juttu en oo niillä saanu niin huoletonta oloa ku subulla syy voi olla siinä että oon subuun riippuvainen en niihin..ja ku sanotaan että reflat kestää viikon pari ni se on paska puhetta mun mielestä ne vasta alkaa sen jälkeen fyysiset kyllä loppuu mutta henkiset alkaa sit kunnolla ja ne on pahimmat olo on niin masentunu ja ahdistunu että ei halua nähdä ketään eikä tehdä mitään tuntuu ettei lopu ikinä että joutuu loppu elämänsä kestämään tätä paskaa.. kerran vedein subua viikko sitten ja sen jälkeen olin 3 päivää tosi ilonen sit ne taas jatku. mä vihaan sekä rakastan tota ainetta. kannattaa kokeilla mutta ei kannata alkaa päivittäin käyttää! mulla on vaan sellanen ongelma että en kestä päivääkään ilman mitään ainetta. toivottavasti joskus pääsen opiaateista irti ja voin alkaa viihde käyttää niitä kerran pari kuussa ne on vaan niin vitun kivoja. tulipahan kirjotettua taas voi johtua tästä hyvästä piristä
-
eNZYMe
- OD
Kai se johtuu monella siitäkin, että on hivellyt ja kyllästänyt opiodireseptoreitaan pelkällä buprella jo niin kauan, ettei saa ilman pitkää taukoa kunnon opiodellakaan niitö samoja fiiliksiä, kuin buprella alkuaikoina.SahkoinenVelho wrote:Ootko kokeillu morfiinia, oksikodonia tai vastaavia opioidi agonisteja silloin kun sulla ei oo ollu buprea lainkaan veressä? Buprehan aikalailla vie niiden aiheuttamat euforiat pois.HellHammer wrote:pitää paikkansa että on paras masennus/ahdistus lääke. mullaki tulee tota ärtyneisyyttä mutta se tulee vasta nousujen jälkeen. ite oon nyt ollu melkeen 1.5 kuukautta ilman ja vaikka on morfiinia ja oksikodonia tullu vedettyä tässä paljo ni silti tekee mieli subuu kumma juttu en oo niillä saanu niin huoletonta oloa ku subulla syy voi olla siinä että oon subuun riippuvainen en niihin..ja ku sanotaan että reflat kestää viikon pari ni se on paska puhetta mun mielestä ne vasta alkaa sen jälkeen fyysiset kyllä loppuu mutta henkiset alkaa sit kunnolla ja ne on pahimmat olo on niin masentunu ja ahdistunu että ei halua nähdä ketään eikä tehdä mitään tuntuu ettei lopu ikinä että joutuu loppu elämänsä kestämään tätä paskaa.. kerran vedein subua viikko sitten ja sen jälkeen olin 3 päivää tosi ilonen sit ne taas jatku. mä vihaan sekä rakastan tota ainetta. kannattaa kokeilla mutta ei kannata alkaa päivittäin käyttää! mulla on vaan sellanen ongelma että en kestä päivääkään ilman mitään ainetta. toivottavasti joskus pääsen opiaateista irti ja voin alkaa viihde käyttää niitä kerran pari kuussa ne on vaan niin vitun kivoja. tulipahan kirjotettua taas voi johtua tästä hyvästä piristä
Sit taas toisinpäin, jos on aloittanut vahvemmilla, niin bupre on kyl aika mitäänsanomatonta. Vie reflat pois ja ehkä muuttaa oloa vähän positiivisemmaks.
-
Ghaledelic
- Karvakuono
Montakos kiekko muute yhessä avaamattomassa paketissa on? Mietin, meinaa jossai pariisissa tulee enempiki vastaa koko boksi ku yksittäine kiekko.
-
xxx-men
- Kameleontti
7kpl.Ghaledelic wrote:Montakos kiekko muute yhessä avaamattomassa paketissa on? Mietin, meinaa jossai pariisissa tulee enempiki vastaa koko boksi ku yksittäine kiekko.