mattipatti wrote:jäi mietityttämään aine jota kaveri pisti parikuukautta sitten iv:nä.. nimeä ei kertonut mut aine oli vihreän väristä ja ilmeisesti jtn aivan uutta shittiä.. 400€ ku oisin antanut niin oisin saanut itekkin yhen pistoksen, eli ilmeisesti jtn kallista. harmi sinäänsä et jäi arvotuksesti tuo aine kun kaveri kuolla kupsahti kun oli vissiin ottanu tota liikaa. kuvaili ainetta paljon paremmaksi kuin piri.
jmitäköhän ois ollu varmaa tota m2pykköstä vois olla vai mitä mut kuoliks oikeesti vai leikisti onks jätkä ees tosissaan mut pahalt kuulostaa ja melko kalliilta mun mielest mut ei siin mitää onks hautajaiset jo tulos
jos kuoli oikeeesti nii ei ollu tarkotus loukata sua tai kertää no ei voi tietää mitää
tuli vaa mielee että matilla vitun outoo juttuu ennestäänkin oli varmaa jo tiedossa
"Energy-1 also called E1 or E-1
Energy-1 is a Brand New "Designer" research chemical.
Designed to assist with research into Cocaine, Amphetamine, MDMA and similar substances.
It is far stronger than any of the above and longer lasting.
Testing ammounts of 0.05g to 0.1g are the maximum recommended for research use."
Kukaa enne kuullu tost/ kellää kokemuksii tai enempää tietoo?
about kolmekybää ketola, et vois khyl kokeilla..
teemi wrote:"Energy-1 also called E1 or E-1
Energy-1 is a Brand New "Designer" research chemical.
Designed to assist with research into Cocaine, Amphetamine, MDMA and similar substances.
It is far stronger than any of the above and longer lasting.
Testing ammounts of 0.05g to 0.1g are the maximum recommended for research use."
Kukaa enne kuullu tost/ kellää kokemuksii tai enempää tietoo?
about kolmekybää ketola, et vois khyl kokeilla..
Voi ristus mitä mainontaa... Suosittelisin venaamaan että selvittävät mitä myrkkyä tuo on. Bluelightissa jotain arveluja tuon sisällöstä jo taisikin löytyä.
mattipatti wrote:jäi mietityttämään aine jota kaveri pisti parikuukautta sitten iv:nä.. nimeä ei kertonut mut aine oli vihreän väristä ja ilmeisesti jtn aivan uutta shittiä.. 400€ ku oisin antanut niin oisin saanut itekkin yhen pistoksen, eli ilmeisesti jtn kallista. harmi sinäänsä et jäi arvotuksesti tuo aine kun kaveri kuolla kupsahti kun oli vissiin ottanu tota liikaa. kuvaili ainetta paljon paremmaksi kuin piri.
jmitäköhän ois ollu varmaa tota m2pykköstä vois olla vai mitä mut kuoliks oikeesti vai leikisti onks jätkä ees tosissaan mut pahalt kuulostaa ja melko kalliilta mun mielest mut ei siin mitää onks hautajaiset jo tulos
jos kuoli oikeeesti nii ei ollu tarkotus loukata sua tai kertää no ei voi tietää mitää
tuli vaa mielee että matilla vitun outoo juttuu ennestäänkin oli varmaa jo tiedossa
no kyllä mää sen hautajaisissa kävin et tuskimpa leikisti kuoli..
mut seuraavalla kerralla voit olla ihan vastaamatta jos tolle linjalle lähet.
Ei sitten selvinnyt ruumiinavauksessa tai poliiisin laboratoriossa?
“ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ” — frapa
Nyt on kyllä lähtenyt viime perjantain brittien rc -bannin jälkeen mopo käsistä jollain myyjillä. Ei helvetti mitä tuotteita: NRG-1 (ilmeisesti Naphydronea), Jolly Green Granulates, NeoMeph, Energy-2. Noi kuulostaakin juuri todella turvallisilta.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
joo vissiin "vähä" lähteny käsistä lueskellu sinivaloo niin huhhuh mitä kaikkee sinne markkinoille on tullukkaa. Mä luulin et tää on jo vähä rauhottunu tää "rc-skene" mut hohhoijaa =D ihmiset kohta enää tiijä mitä ottavat taino ei oo varmaa tieny jo vähään aikaan..hohhoh. Ku tää on tätä nyt niin minkähänlainen toi skene on joskus 20v päästä ihmisistä on tullu mutantteja / /
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
dredi wrote:Tässä vielä englannintaidottomille a lá google translaatta:
Käytetään mephedrone kerran, noin 400mg tammikuussa, kaksi pommia ja linja. Oli hauskaa, joi paljon sen kanssa ja polttaa kannabiksen kanssa.
Aloitti huomaamatta sydän / keuhkojen weirdness lähipäivinä, yhdistettynä huimaus, nopea ja sitten hidas pulssi ja asioita. Rinnassa "jännitteitä" ja tunne siitä, että sydämeni oli lähempänä pintaa rintaani jatkui useita viikkoja, jossain mielessä se ei koskaan täysin disapeared, varsinkin jos vasara stimulantteja voin tuntea vähän. Tuolloin se oli aika pelottavaa, olin saada ahdistus liian ja löytäminen on vaikeaa mennä nukkumaan. Huomasin sen pahenivat yöllä, ja se innoitti minua yrittää mennä nukkumaan aikaisemmin, sekä juoda vähemmän ja lopettamaan tupakoinnin (useimmiten).
Minulla oli EKG (kaikki oli melko tavanomainen) ja pari tarkistaa yritysten ja aivan ensimmäinen (ehkä viikon kuluttua meph käyttö) Oma lääkäri ajatteli voivansa kuulla hieman nurista sydämelläni. Se näytti haalistuneet toisen viikon jälkeen, että vaikka. Lähtien meph kokemus minulla on ollut näitä punaisia läikikäs täpliä rintaan .... keskitytään minun nännit ja myös kaksi varsin näkyvästi keskellä minun rintakehän yläosaan ja alaosaa kohti. Ne ei todellakaan ole haalistuneet ollenkaan tammikuusta lähtien, ja yksi oikeassa yläkulmassa on tummempaa punaista. En ole koskaan lähetetty kuvia, mutta en voi.
En usko, kuten olen tehnyt vakavan vakavaa vahinkoa itselleni, mutta 8 kuukautta myöhemmin olen edelleen sitä mieltä, kuten olen tunne vaikutuksia meph käyttöä. Kaikki ATM on lyö sitä festivaaleilla ja klubeilla kuin MDMA on pulaa. Olen ehkä yksi epäonninen vähän, mutta se on tarpeeksi, jotta minut pois tavaraa. Ole koskaan ollut mitään tällaista peräisin lääkkeen ennen, olen vain 20 ja nuoria ja sydän huolet eivät ole jotain, olen innokas! Vitut siitä! En silti käyttää huumeita ja piristeiden n tuntuu aika vitun terve yleensä, mutta minä hieman huolestuttaa aivan mitä mephedrone teki minulle, ja jos jotain on muuttunut, N, miksi nämä läikikäs paikat ovat edelleen olemassa. Minä vielä ne 60? Olen vaurioitunut minun sydämen järjestelmä rikkoutuu? Kuka vittu tietää, olen edelleen elää elämää, enkä oikeastaan pahoillani yrittää mephedrone, vaikka asioita. Se on vain yksi asia, joka on edessään hyvä elämä nyt ....
Huomasin tän stoorin. Mulla kans samoja oireita ku kyseisellä kaverilla, sekakäyttö (nopeet ja hitaat yhes) mut runsaan peeveen käytön jälkeen näitä tullu (pevekin piikkiin kaikki) ja rinnassa kans noita ihme läiskiä. Vai liittyiskö C-hepaan?
NF2 ( N-(furan-2-ylmethyl)-N-methyl-1-p-tolylpentan-2-amine ) ja NF3 ( N-(furan-2-ylmethyl)-N-methyl-1-(3,4-methylenedioxyphenyl)pentan-2-amine ) .
Onko kellään titoa mitä nämä ovat? Sinivalossa oli juttua, että kyseessä olisivat mephen ja madman progdrug versiot. Ilmeisesti melko turhukkeita ja mahdollisesti karsinogeenisia.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
SadPanda wrote:joku tuttu oli ostanu jotain testikemikaalia..en tiijä mitä oli mut oli nakannu 0,3 hihaan ja puolet naamasta halvaantunu ja verisuonitukkoutumia yms.. toinen niistä sitte oliki heittäny lusikan nurkkaan. elkää urpot rännittäkö niitä testikemikaaleja. en kyllä ite edes tuota mephedronea koittais hihata.. hyi.
Tässä ollaan kuosailemassa. Piriä, lakkaa ja tota jotain stimuloivaa jauhoo mitä hallusinoi vaikutuksiltaa ku ottaa sellasen "OD":n jos mieli vaa kestää.
Ite diggailen näitä ottaa 5 kertaa isompia annoksia ku muut ja annan virran viedän. Nään kaikennäkösiä poliiseja ja sotajoukkoja ku psyykkaan itteäni
Mutta tiedän että ne eivät ole tosia ja sitten kun riittää napsautan sormia ja ne katoavat! Harvat osaa tätä mutta minun psyyke näköjään kestää.
EN SUOSITTELE KOKEILEMAAN. TÄMÄ ON MINUN TYYLI VETÄÄ NÄITÄ UUSIA STIMUJA. TIETÄKÄÄ RAJANNE. LIIAN MONI ON KUOLLUT TAI PSYKIATRISELLA!
KENENKÄÄN PSYYKE EI KESTÄ LOPUTTOMIIN, EI EDES MINUN MUTTA TIEDÄN RAJANI.