Metyylifenidaatti (Concerta, Ritalin, Equasym, Medikinet)

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
tRip
Moderator

Re: Concerta

Post by tRip »

Lasipallo wrote:
tRip wrote:[Depottihan toikin siis on, vähänkuin Ritalinin ja Concertan välimuoto, mutta paras mf-valmiste näistä.
Equasym on 30% heti vaikuttava ja 70% depot
Vaikutus kestää silti sen 4h, eli sama vaikutusaika kuin Ritalinilla, joskin paljon smoothimpi. ts. ei samanlaista nousu-lasku-vuoristorataa.

Olen tosin huomannut miten erilailla ihmiset kokee tuon vaikutusajan..
Joillakin tosiaan toimii se yksi annos Equasymiä koko päivän.. Itse jodun ottamaan 3xPäivässä, että olisi tasainen vaikutus.

Ja juuri tuo heti vaikuttava & smoothi depot-ominaisuus tekee Equasta parhaan mf-valmisteen.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Rollo Tommasi
Psykonautti

Post by Rollo Tommasi »

Joo tosiaan jos tota hihatuskuntoon fiksailee ni siit tulee tollast saatanan siirappia. Jätin töötit väliin ihan suosiolla.
It's just a ride.
Psycobra

Post by Psycobra »

"
hippitatti wrote:
w wrote:Ei toimi mulla oikeestaan ollenkaan, vähän enemmän jaksaa touhuta ja keskittyä mutta sen kummempia "oloja" ei irtoa. Ilman toleranssia ekana päivänä 54mg, seuraavana päivänä aamusta 2x 54mg, kolmantena päivänä viiden tunnin sisään 3x 54mg joista kaksi puolitettuna, eikä seurannu paljoa muuta kuin laskut. :? Enemmänkin laittoi väsyttään. Jos murskattuna piristäis paremmin?
Aika hurja annos jo toi 3x54mg..
Yksikin 54mg concerta murskattuna voi aiheuttaa överöintiä, ts. tosi paskan olon. En suosittele.
Concerta on depotti-tabu, niin et se vapauttaa metyylifenidaattia pitkin päivää. Eli vaikutus kestää sen 10-12h.

Metyylifenidaatti tuntuu vaikutttavan muutenkin eri ihmisillä ihan eri tavoin.
Ja itellä se voi kerrasta riippuen joko koomauttaa tai aiheuttaa hyperaktiivisuutta. Annoksen kanssa pitää olla tosi tarkkana. Liian vähän=epämiellyttävä olo, liikaa=epämiellyttävä olo.
"

hmmm... minun mielestäni toi 3x54 ei ole kovinkaan hurja annos( tosin itsellä on kyllä jo jonkin verran toleranssiakin), omasta kokemuksesta tiedän ja tälläkin hetkellä on 4-5x54mg alla ja eikä olot ole kovin kummosia ilman alkomahoolia..
mutta itsekkin olen sen kannalla että jos concertaa määrätään ja siihen on todellakin tarvetta, niitä ei pitäisi käyttää viihteeseen koska niistä on todellakin apua ja hyötyä todella paljon..
btw aika vittumaista muute syödä concertaa kun on jo valmiiksi univaikeuksia, kenelläkään mitään ideoita miten unesta saisi paremmin kiinni (ilman mitään unilääkkeitä) olisin kiitollinen vastauksesta.
D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S »

Psycobra wrote:"
hippitatti wrote:
w wrote:Ei toimi mulla oikeestaan ollenkaan, vähän enemmän jaksaa touhuta ja keskittyä mutta sen kummempia "oloja" ei irtoa. Ilman toleranssia ekana päivänä 54mg, seuraavana päivänä aamusta 2x 54mg, kolmantena päivänä viiden tunnin sisään 3x 54mg joista kaksi puolitettuna, eikä seurannu paljoa muuta kuin laskut. :? Enemmänkin laittoi väsyttään. Jos murskattuna piristäis paremmin?
Aika hurja annos jo toi 3x54mg..
Yksikin 54mg concerta murskattuna voi aiheuttaa överöintiä, ts. tosi paskan olon. En suosittele.
Concerta on depotti-tabu, niin et se vapauttaa metyylifenidaattia pitkin päivää. Eli vaikutus kestää sen 10-12h.

Metyylifenidaatti tuntuu vaikutttavan muutenkin eri ihmisillä ihan eri tavoin.
Ja itellä se voi kerrasta riippuen joko koomauttaa tai aiheuttaa hyperaktiivisuutta. Annoksen kanssa pitää olla tosi tarkkana. Liian vähän=epämiellyttävä olo, liikaa=epämiellyttävä olo.
"

hmmm... minun mielestäni toi 3x54 ei ole kovinkaan hurja annos( tosin itsellä on kyllä jo jonkin verran toleranssiakin), omasta kokemuksesta tiedän ja tälläkin hetkellä on 4-5x54mg alla ja eikä olot ole kovin kummosia ilman alkomahoolia..
mutta itsekkin olen sen kannalla että jos concertaa määrätään ja siihen on todellakin tarvetta, niitä ei pitäisi käyttää viihteeseen koska niistä on todellakin apua ja hyötyä todella paljon..
btw aika vittumaista muute syödä concertaa kun on jo valmiiksi univaikeuksia, kenelläkään mitään ideoita miten unesta saisi paremmin kiinni? (ilman mitään unilääkkeitä) olisin kiitollinen vastauksesta.
No siis... Vedä vähemmän ku 0,2g sitä? Ihan hirvee annos hyi helvetti. Jos meinasit ihan normaalikäytössä tätä uniongelmaa, niin teeppäs silleen, että et ota lääkettä herättyäsi, vaan laitat kellon soimaan 2h ennen varsinaista herätystä, nappi naamaa, ja 2 tuntia lisää unta palloo.. Tällee "lyhennät" vaikutusaikaa sillä parilla tunnilla. Itse kys. lääkettä kuurittaessa uniongelmat väistyvät kyllä ajan myötä, muiden sivuoireiden kanssa.
"Taste
GhettoGangs
Tuppisuu

Post by GhettoGangs »

Frendi kokeili täs iha just, suht pirin omaiset kokemukset.

Meinas flipata kokeessa totaalisesti, yleinen kuumotus (vilkuilu olan yli).. Vibras ku mikäki ikiliikkuja, sun muuta jänniä juttuja mistä
voi tunnistaa nopeiden käyttäjät. Annos oli kutakuinkin 3 x 36mg (98 mg) pureskeltuna iha molekyyleiks. Alkuvaikutukset alko puolen tunnin sisällä ja maikka tais katella vähä ihmeellisesti ku jätkä pyörii kun mikäkin hyrrä ja hengitys kusee (hyperventilointi ja kun se pidättää henkee nii esiintyy jonkun sorttista hyperventilaation vastakohtaa) iha päi persettä. kaikki nämä vaikutukset melkee 3 tunnin jälkeenki.

Pupillit suurenee ajottain ja supistuu melkein normiks. Pitäs varmaa hankkii tällä jätkälle paperipussi hyperventilaation takii vai pitäskö bongaa jostai jotai hitaita ja pistää se snorttaa niitä? Kolme ja puolen tunnin kohalle pupillit alkaa supistuu olemattomiin. Jätkän pumpulla on outoja biittejä, kuten sydän lyö ku mikäki psykedeelisen trancen basari diipeimmäs kohdassa ja välil sitä ei edes tunne lähes ollenkaan. Normaaliako?

Jep postaillaa lisää salee myöhemmin. Vois lähtee bongaa sille niitä hitaita jostai suunnasta. :D

E: Syksyllä ku se jätkä popsi niitä säännöllisesti (adhd todettu & sai konsuja respoilla, 36mg -> 54mg). Söi syksyllä 5 x 36mg (154mg) ja skidimmät tai no iisimmät vaikutusket kun nyt 98mg:llä. Toleranssi pienentyny suhteellisen huomattavasti.

Btw, ritaliinit paljon parempia ns. 'korvaavalle pirille'? Oon kuullu et ne skulais muutaman tunnin (3-6h) ja concertat lähemmäs koko päivän (ainaki koulupäivän 6-12h) ja onko paljonkin kalliimpia?
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Mä söin noita 27mg vai oliks ne sit niit vahvempii niin niitä 6kpl illanaikana (pureskelin) niin emt kyl ne ainaki panettamaan pisti ja tuli semmone semi-piri-olo :D joinkohan 6 olutta siinä sivussa se boosti vaikutusta kyllä huomattavasti.

Onkohan noita mitää järkee rouskii ilman savua tai alkoholia? Illalla sais lehtee ja saan kohta concertoj muttaku ei malttas oottaa iltaan :P
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
ViCe
Psykonautti

Post by ViCe »

Onko mitää järkeä kombottaa vauhin kanssa? Siis pieniä määriä tietysti, meinasin et buustais oloa. Jos on jotain järkeviä määriä kombolle nii voi heittää. Mulle 54mg consu antaa jo kivan vipinän.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Joskus ku tsygy loppunu kesken, ilta jatku metyylifenidaatilla.
Jonkinlaista synergiaa amfella ja mf:lla tuntuis olevan.
Mut varovasti kandee kokeilla.. ei meinaan pumppu tykkää hyvää jos sillä liikaa rällästeleee.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

itellä tuli concertosta ihan sairas panetus. ja kyl ne iha letkeeesti toimi ku joi bisseä pohjlle ja alko polttaa lefaa <3
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
HenkkA_
Psykonautti

Post by HenkkA_ »

Itellä tuli concertoista hyvät fiilikset vaan parilla ekalla kerralla. Ekalla kerralla vedin viiden panacodin päälle yhden 27mg concertan. Tuli vahvasti euforinen ja nopee olo.
Toisella kokeilu kerralla otin 54mg pelkiltään, ilman muita aineita. Silloin tuli loistavat nousut ja erittäin sosiaalinen olo. En pystynyt olemaan aloillani, koko ajan oli pakko vähintään liikutella käsiä ja puhetta tuli taukoamatta. Noin vahvat vaikutukset saattoivat johtua siitä, että metyylifenidaatti oli ensimmäinen stimulantti jota kokeilin ja kyseessä oli vasta toinen kokeilu kyseistä ainetta.
Vaikutusaika itselläni on ollut jotain 2-4 tuntia. Sen jälkeen alkaa hikoilu, sydämentykytys ja muut epämiellyttävät oireet.
Aina concertaa käyttäessäni olen ensin rauhassa imeskellyt ja pureskellut kapselin rikki ja sen jälkeen liuottanut suussa sitä mönjää jota sieltä kapselista tulee, lopulta nielaisten koko paskan.
Kahden ensimmäisen kokeilukerran jälkeen concerta on joka kerralla aiheuttanut vain ahdistavan ja epämielyttävän tunteen.
CYKO
Kameleontti

Post by CYKO »

Rollo Tommasi wrote:Joo tosiaan jos tota hihatuskuntoon fiksailee ni siit tulee tollast saatanan siirappia. Jätin töötit väliin ihan suosiolla.
Itse olen joutunut vierestä katsomaan kun "kaveri" vetää sitä kellertävää siirappia 5ml tykillä (ettei olisi niin paksua niin hän laittaa enemmän vettä töötteihin) hihaan. Hyi helvetti miten epätoivosta hommaa. Olisi mielellään tarjonnut minullekin vedot. Kiitin kohteliaasti tarjouksesta ja kieltäydyin vastaanottamasta sitä. Järkikin sanoo ettei tosta pidemmän päälle voi seurata muuta kun paskaa.
Morgan
Karvakuono

Post by Morgan »

CYKO wrote:
Rollo Tommasi wrote:Joo tosiaan jos tota hihatuskuntoon fiksailee ni siit tulee tollast saatanan siirappia. Jätin töötit väliin ihan suosiolla.
Itse olen joutunut vierestä katsomaan kun "kaveri" vetää sitä kellertävää siirappia 5ml tykillä (ettei olisi niin paksua niin hän laittaa enemmän vettä töötteihin) hihaan. Hyi helvetti miten epätoivosta hommaa. Olisi mielellään tarjonnut minullekin vedot. Kiitin kohteliaasti tarjouksesta ja kieltäydyin vastaanottamasta sitä. Järkikin sanoo ettei tosta pidemmän päälle voi seurata muuta kun paskaa.
Järjen jättiläisiä taas liikenteessä.. Metyylifenidaatti on kohtalaisen helppo erotella concertasta puhtaassa muodossa kristallisoituna, ja i.v:nä ihan mukavaa tavaraa (miksi ei pomminakin), alkoholin vaikutuksen alaisena käytettynä suorastaan orgastisen euforista. Rätkimistä en tietenkään suosittele kenellekkään minkään aineen kanssa, itsellänikin se touhu jää muutamiin kertoihin vuodessa ja silloinkin pyrin tekemään kaiken niin täydellisesti kuin mahdollista. Niitä pelättyjä laskujakaan ei tule käytännössä ollenkaan kun tekee tuon erottelun, myös nukkuminen ja syöminen onnistuu mainiosti tämän kanssa toisin kuin katupirillä. Ohjetta tuohon kristallisointiin en viitsi laittaa, kun en tiedä miten se sopii foorumin etiikkaan. Parempihan se tietty olisi että homma tehdään oikein, kun jotkut sitä kuitenkin haluaa kokeilla.
peltsi
OD

Post by peltsi »

Kai täällä on noita erotteluohjeita vähän joka lähtöön et en itse ainakaan tuosta piiskaa antais.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

Morgan wrote:
Järjen jättiläisiä taas liikenteessä.. Metyylifenidaatti on kohtalaisen helppo erotella concertasta puhtaassa muodossa kristallisoituna, ja i.v:nä ihan mukavaa tavaraa (miksi ei pomminakin), alkoholin vaikutuksen alaisena käytettynä suorastaan orgastisen euforista. Rätkimistä en tietenkään suosittele kenellekkään minkään aineen kanssa, itsellänikin se touhu jää muutamiin kertoihin vuodessa ja silloinkin pyrin tekemään kaiken niin täydellisesti kuin mahdollista. Niitä pelättyjä laskujakaan ei tule käytännössä ollenkaan kun tekee tuon erottelun, myös nukkuminen ja syöminen onnistuu mainiosti tämän kanssa toisin kuin katupirillä. Ohjetta tuohon kristallisointiin en viitsi laittaa, kun en tiedä miten se sopii foorumin etiikkaan. Parempihan se tietty olisi että homma tehdään oikein, kun jotkut sitä kuitenkin haluaa kokeilla.
Laitahan ohjetta vaan kehiin niin ei tarvii porukan kiskoo tuota siirappia hihaan.
pumpa
Psykonautti

Post by pumpa »

oon samaa mieltä et parempi laittaa ohje kunnon erotteluun- se siirappi on tukkinu kaverilta joskus suonen..
Morgan
Karvakuono

Post by Morgan »

Tästä on hyvä lähteä liikenteeseen: http://www.bluelight.ru/vb/showthread.php?t=490768
Kannattaa lukea netistä muitakin ohjeita niin saa asiasta paremman kokonaiskuvan, tuossa sinivalon ohjeessa kun joitain vaiheita tehty hieman väärin.
Itse en nyt voi mitään kuvallista ohjetta tehdä kun consut loppuivat, mutta näin se käytännössä menee:

Tarvikkeet:

1-2 pientä lasikulhoa
isopropyylialkoholia (apteekista)
concerta pilleri, esim 36mg (näitä voi käyttää kaksi, mutta yhdellä on hyvä aloittaa)
mortteli tai vastaava jolla materiaalin saa hyvin jauhettua
askarteluveitsen terä tms. pillerin kuorimiseen
fimoja suodatukseen, mielellään micronifilttereitä
10ml ruisku
2ml ruisku+neula jos aikoo i.v:nä käyttää

Työvaiheet:

1. Kuori ja halkaise pilleri esim. bluelightin ohjeen mukaisesti. Huom! Kuoret sisältävät 20% vaikuttavasta aineesta, joten ne otetaan talteen ja voidaan käyttää oraalisesti.

2. Jauha vaikuttavaa ainetta sisältävä pillerin puolikas hienoksi, ja kippaa jauhe pieneen lasiastiaan.

3. Kaada päälle pakastinkylmää isopropyylialkoholia sen verran että jauhe peittyy, huljuttele hetki ja laita kippo jääkaappiin 5-10 minuutiksi.

4. Ota kippo jääkaapista, huljuttele muutama kerta ja imaise neste filtterin läpi 10ml ruiskuun. Jäljelle jäänyt töhnä heitetään menemään.

5. Ruiskauta neste toiseen pieneen puhtaasee kulhoon, tai jos käytät vain yhtä niin pese ja kuivaa edellisessä vaiheessa käytetty kippo tavaran ollessa vielä ruiskussa, ja käytä sitä.

6. Haihduta isopropyylialkoholi pois esim. lämpimässä vesihauteessa. Haihdutuksessa ei saa käyttää liikaa lämpöä kuten sinivalon ohjeessa tehtiin, muuten tavara muuttuu ruskeaksi ja myrkylliseksi. Mitä hitaammin haihdutus tehdään, sitä parempi on lopputulos, malttia siis tässä.

5. Kun kaikki alkoholi on haihtunut, kipossa pitäisi olla jäljellä läpikuultavaa/valkoista kiteytynyttä metyylifenidaattia. Lopputuloksen tulee olla täysin hajutonta, maku on kitkerä.

6. Ota steriili 2ml ruisku, ja imaise siihen 2ml kuumaa/lämmintä keitettyä vettä. Ruiskuta vesi kulhoon ja huljuttele jotta kaikki astiaan jäänyt tavara liukenee siihen.

7. Imaise vesi/metyylifenidaattiseos 2ml ruiskuun filtterin kautta, ja homma on valmis.
KKK

Post by KKK »

Kertokaas joku vähä kannattaako tästä tietää jotain tärkeetä ku sain purkin 18mg concertoja 20klp kaverilta nii mitä teen näitten kans? :D monta kerralla? pureskelemalla?
AsiaaAsiastaAsiallisesti
E: savujen kans varmaan jees, mut mites jos ottaa deelin päälle tätä? tai päinvastoi ja siihen viel savut?
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

KKK wrote:Kertokaas joku vähä kannattaako tästä tietää jotain tärkeetä ku sain purkin 18mg concertoja 20klp kaverilta nii mitä teen näitten kans? :D monta kerralla? pureskelemalla?
AsiaaAsiastaAsiallisesti
E: savujen kans varmaan jees, mut mites jos ottaa deelin päälle tätä? tai päinvastoi ja siihen viel savut?
Lueppa aikasempia viestejä tästä topikista ni selvinnee. Mutta oma sopiva annos löytyy kokeilemalla ja toi nautintotapa on kanssa ihan susta kii. Voi toki syödä murskattuna tai lyödä hihaan. Hihatuskuntoon väsäysohjeet löytyikin kans täältä.
Velho
LD50

Post by Velho »

xxx-men wrote:
KKK wrote:Kertokaas joku vähä kannattaako tästä tietää jotain tärkeetä ku sain purkin 18mg concertoja 20klp kaverilta nii mitä teen näitten kans? :D monta kerralla? pureskelemalla?
AsiaaAsiastaAsiallisesti
Lueppa aikasempia viestejä tästä topikista ni selvinnee. Mutta oma sopiva annos löytyy kokeilemalla ja toi nautintotapa on kanssa ihan susta kii. Voi toki syödä murskattuna tai lyödä hihaan. Hihatuskuntoon väsäysohjeet löytyikin kans täältä.
Sori jos menee offiks mut ite en kyl suosittele neuvomaan ketään rännää näitä jos ei ole muunlaista kokemusta.
Mutta ohjeistukseksi antaisin ekalle kerralle 54-90mg ja ei mielellään alkoholia paljoa koska vaikutus muuttuu hyvinkin. Deelien päälle en oo ikinä ottanu mut eipä se varmaankaan huono veto olisi. Savut sopii mainiosti vähän rauhoittamaan puheripulia ja muita vaikutuksia.
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
Trapped
Psykonautti

Post by Trapped »

Onko tolla concertalla jotain yhteisvaikutuksia dxm:än kanssa?
Joka aamu otan 54mg tabletin ja huomenna dxm lärviin.
Eli jätänkö pillerit popsimatta?
Звуки Дождя
Örsöt Syö Vain Leipää.
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Mun mielestä ei kannata stimuja ja dexmiä sotkea keskenään.Saa korjata jos oon väärässä. :confused:
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Huiko wrote:Mun mielestä ei kannata stimuja ja dexmiä sotkea keskenään.Saa korjata jos oon väärässä. :confused:
en oo kokellut tuota mixiä mutta kaiken voi mixta paitsi happo ja huasca, ne on pyhiä
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
Death
Apteekki

Post by Death »

Saan näistä aina ihan törkeen ahdistuksen pitää olla ihan vitusti bentsoosunmuuta alla ettei tuu.. Muilla vastaavaa?
You don´t need a Ph.D. to figure this out. I got high ´cause it was good to me...
Boilder
Lepakko

Post by Boilder »

mauser1911 wrote:
Huiko wrote:Mun mielestä ei kannata stimuja ja dexmiä sotkea keskenään.Saa korjata jos oon väärässä. :confused:
en oo kokellut tuota mixiä mutta kaiken voi mixta paitsi happo ja huasca, ne on pyhiä
mun mielestä ainakin dxm ja pore sopii mainiosti yhteen..dexmin avulla olet totaalisessa kaaoksessa mutta pore silti puskee sua liikkeelle jopa siinäkin tilassa..en tiiä oikee miten siitä tykkään mut jotain kiksejä vissiin ultimaalisesta sekavuudesta saan :P
“The more Chaotic I am, the more complete I am.”
-A.O.Spare
enc0re
Karvakuono

Post by enc0re »

Itselläni consertot toimii ihan ok, eihän niistä nyt mtn kiksejä saa jne mutta seurallisuutta lisää kivasti :)
Juominen on turhaa niiden kanssa, itse otan kyllä kaljaa samaan aikaan kun noita napostelen mutta ei siitä humalaa saa tekemälläkään :D
Mitään järkeviä laskujakaan en ole huomannut, normaali väsymys tila vaan kun valvonut yön.
Mutta kaikilla toimii eritavalla nuo kuitenkin, yhdellä kaverilla tuli pahat laskut :/

Annoksena on: pari kpl 36:sia jonka jälkeen tarpeen vaatiessa muutama 18:nen pitämään olot päällä. Käyttötapana ihan syömällä, en ymmärrä ihmisiä ketkä noita voi tykittää :confused:
Heräätkö koskaan painajaisista
Puhutko paskaa ja kiellätkö kaiken
Haluatko nähdä uuden painajaisen
Hengitä rauhassa ota varovasti
Loppu on lähellä se on viimeinen Rasti
Death
Apteekki

Post by Death »

Toimii kuullemma hihaan vitu hyvin. Ite en moista paskaa kuitenkaan suoneen laita..
You don´t need a Ph.D. to figure this out. I got high ´cause it was good to me...
Trapped
Psykonautti

Post by Trapped »

15:30 otin 3kpl 54mg pureskelemal ja kylhän tää jonkilaiset fiilikset tuo ei oikee paikallaa meinaa pysyy yms.
Iha jees kohta lisää.
E: tällanen hampaiden kiristely on kyl aika vittumaist, mutta eiköhän se siitä tasaaannu.. :hmh:
Звуки Дождя
Örsöt Syö Vain Leipää.
enc0re
Karvakuono

Post by enc0re »

Trapped wrote:15:30 otin 3kpl 54mg pureskelemal ja kylhän tää jonkilaiset fiilikset tuo ei oikee paikallaa meinaa pysyy yms.
Iha jees kohta lisää.
E: tällanen hampaiden kiristely on kyl aika vittumaist, mutta eiköhän se siitä tasaaannu.. :hmh:
Se hampaiden kiristely itellä ainakin loppu ku oli muutaman kerran noita popsinu, ekoilla kerroilla jysähti leuat aika jännään kuosiin mutta sen jälkeen ei ole enää tullut.
Heräätkö koskaan painajaisista
Puhutko paskaa ja kiellätkö kaiken
Haluatko nähdä uuden painajaisen
Hengitä rauhassa ota varovasti
Loppu on lähellä se on viimeinen Rasti
pirinisti82
Karvakuono

Post by pirinisti82 »

enc0re wrote:Itselläni consertot toimii ihan ok, eihän niistä nyt mtn kiksejä saa jne mutta seurallisuutta lisää kivasti :)
Juominen on turhaa niiden kanssa, itse otan kyllä kaljaa samaan aikaan kun noita napostelen mutta ei siitä humalaa saa tekemälläkään :D
Mitään järkeviä laskujakaan en ole huomannut, normaali väsymys tila vaan kun valvonut yön.
Mutta kaikilla toimii eritavalla nuo kuitenkin, yhdellä kaverilla tuli pahat laskut :/

Annoksena on: pari kpl 36:sia jonka jälkeen tarpeen vaatiessa muutama 18:nen pitämään olot päällä. Käyttötapana ihan syömällä, en ymmärrä ihmisiä ketkä noita voi tykittää :confused:
söin 270mg consertoja ja join puol pulloo leijjonaa olin kännissä.
peemies
Lepakko

Post by peemies »

Tänään otin ekan Concertan (36mg), suoneen meni, niin kaveri teki vedot, kun vaatii ne omat kikkansa. Sen kuoren imeskelin poies ja sen toisen puolikkaan nielaisin. Näistä tuli kiva pörräys päähän. Sitten menin kotia ja vedin vedot, piristi ehkä vähän, vaikeutti puhumista ja aiheutti ne kivat laskut. Onneks oli bentsoja. Jos vielä otan näitä, otan usiamman ja heitän naamariin ja varastossa saa olla bentsoja.
It's 4:30 in the morning, it's always 4:30 in the morning. -Bukowski