Sama homma, ja niin se tosissaan on. Sen jälkeen kun hihaneitsyys meni niin sinnehän ne roippeet on mennyt lähes aina.Mushruumis wrote:mulla on ollut ihan pienestä asti himmee fetissi piikkejä kohtaan.Aika huono juttu sinänsä pidemmän päälle,
IV käyttö
-
sxoxyvg
- OD
Re: IV käyttö
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
-
frapathea
Siis jooooooooooooooooooooooooooo. Vittu mult otettii tänää taas verikoe. Aloin hytkyy ja kikattaa innosta, ku näin hoitajan ottavan neulan esiin. Ja sitä ennen tuuletin lääkäriaseman aulassa riemuisasti verikokeeseen pääsyy.sxoxyvg wrote:Sama homma, ja niin se tosissaan on. Sen jälkeen kun hihaneitsyys meni niin sinnehän ne roippeet on mennyt lähes aina.Mushruumis wrote:mulla on ollut ihan pienestä asti himmee fetissi piikkejä kohtaan.Aika huono juttu sinänsä pidemmän päälle,
Muistan omanneeni tosi rajui fantasioit neuloista mun kehossa jo joskus päiväkoti-ikäsenä.
Mihin lammas taljastaan pääsis. Vittu.
Ei vittu se euforiantunne mikä seuraa sitä ku neula uppoo suoneen ja veri lähtee valuu. Eivittuvituuvituivutiuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.,
-
wRRa
- Moderator
Tuohan siinä tosiaan pitkälti on että monet IV-käyttäjät tykkää nimenomaa neuloista tai verestä tai muusta vastaavasta. Musta se on tosi jännä ilmiö että jotkut vetelee vesivetoja jos ei ainetta ole, eli siis spiguttajat oikeasti tykkää spiguttamisesta, kun taas ei esim. minusta tuo nokkaan vetäminen mitään kamalan kivaa aina ole 
Aiemmin oli muuten jotain keskustelua c-hepatiitista... Niin ei kai tuommosia tarvii pelätä jos huolehtii että on puhdas neula tavaraa kiskoessa? Ainakin siis minun tutut huolehtivat (aina alkuun...) että niillä on omat neulat eivätkä käytä kavereiden likaisia, kyl sitten tiedän yhden joka oli mennyt ottamaan kun tuttava oli tarjonnut ja myöhemmin saanut selville että ko. tuttavalla oli HIV ja tarkoitus oli kai kostoksi jostain tartuttaa se... Kurjaa tommonen.
Miten te muuten, onko teillä aina varmasti oma puhdas neula mukana vai kelpaako se kaverin käyttämäkin jos ei muuta oo saatavilla siihen hätään?
Aiemmin oli muuten jotain keskustelua c-hepatiitista... Niin ei kai tuommosia tarvii pelätä jos huolehtii että on puhdas neula tavaraa kiskoessa? Ainakin siis minun tutut huolehtivat (aina alkuun...) että niillä on omat neulat eivätkä käytä kavereiden likaisia, kyl sitten tiedän yhden joka oli mennyt ottamaan kun tuttava oli tarjonnut ja myöhemmin saanut selville että ko. tuttavalla oli HIV ja tarkoitus oli kai kostoksi jostain tartuttaa se... Kurjaa tommonen.
Miten te muuten, onko teillä aina varmasti oma puhdas neula mukana vai kelpaako se kaverin käyttämäkin jos ei muuta oo saatavilla siihen hätään?
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
-
Dexma
- Moderator
off topik.wRRa wrote: kun taas ei esim. minusta tuo nokkaan vetäminen mitään kamalan kivaa aina ole![]()
Mulle välillä on huumeiden käyttö sellaista glamourin hakemista, on jotenkin siistiä vain sujauttaa nenään jotain mikä ei kirvele niinkuin pevekkiä ja sitten vartin päästä jo kolisee. Tää oli ehkä suurin ja siistein asia pevekissä yhteen aikaan mulla. Jos oikeasti koksuu liikkuis mun ympyröissä niin varmaan menis koko ajan, sillä on se EGO.
Mutta toisaalta sitten taas nautin psykedeelejä vetää niinkuin dpteetä nokkaan, se kipu, se raateleva maku myös AAAH. OKSENNUS UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH.
-
frapathea
En mä kyllä nykytään neuloi sen kummemmin harrasta, mutten ikimaailmas jakais värkkejäni. Hyisaatana. Yhen kerran oon jakanut senaikaisen poikaystävän kans niin, et mä otin ensin puolet vedoist ja se mun jälkeen. Mut eihä se o mulle jakamist, vaa sille. Ja nussittiin silloin kuitenki.wRRa wrote:Miten te muuten, onko teillä aina varmasti oma puhdas neula mukana vai kelpaako se kaverin käyttämäkin jos ei muuta oo saatavilla siihen hätään?
-
Mushru
- Moderator
IKINÄ en hankkis sellasta hätää et pitäis jonkun neuloja lainaa,ne on niin henk.koht.juttuja. Vähä niinkuin hammasharja.
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
Uke
- LD50
Hei toihan oli ihan vitun hyvä vertaus! Hyyii.. en haluis käyttää toisen hammasharjaa..hyyyi... tosin tuskinpa tuun ikinä tekemään ite reikää tuohon suonen kohdalle, kun on tullu nähtyä tuota turailua niin helvetisti piikkien kanssa.Mushruumis wrote:IKINÄ en hankkis sellasta hätää et pitäis jonkun neuloja lainaa,ne on niin henk.koht.juttuja. Vähä niinkuin hammasharja.

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
frapathea
Paitsi et piikit on viel henkilökohtaisempii. Vittu. Jakaisin mielummin vaik anaalidildoni ku värkkini.Uke wrote:Hei toihan oli ihan vitun hyvä vertaus! Hyyii.. en haluis käyttää toisen hammasharjaa..hyyyi... tosin tuskinpa tuun ikinä tekemään ite reikää tuohon suonen kohdalle, kun on tullu nähtyä tuota turailua niin helvetisti piikkien kanssa.Mushruumis wrote:IKINÄ en hankkis sellasta hätää et pitäis jonkun neuloja lainaa,ne on niin henk.koht.juttuja. Vähä niinkuin hammasharja.
-
peltsi
- OD
mitä vittua kirjotin just viestin tähä ja sitä ei enää oo. Mihi hävis???
E: mut joo pointti oli kuitenkin et valitettavasti usein noi värkit jaetaan ennenpitkään kun ei puhtaita oo saatavilla. Ja että jokainen joka on kokeillut Iv hyvää amfetamiinia varmasti ymmärtää minkätakia jauhetaan että suonensisäinen käyttö koukuttaa kovempaa.
Toki muutkin aineet kuten buprenorfiini toimii paremmin hihaan mutta en suosittele ketään kokeilumielessä lyömään amfetamiinia hihaan. En oo metaa enkä muita vastaavia testannu hihaan mut uskoisin et niissä vielä korostuu tuo homma. Omalla kohdalla ero nokkiin ja hihaan on jotain niin käsittämätöntä että ei oo epäilystäkään etteikö iv-käyttö ainakin tämän aineen kohdalla koukuttais huomattavasti rajummin.
Mitä muut on mieltä tästä asiasta?
E: mut joo pointti oli kuitenkin et valitettavasti usein noi värkit jaetaan ennenpitkään kun ei puhtaita oo saatavilla. Ja että jokainen joka on kokeillut Iv hyvää amfetamiinia varmasti ymmärtää minkätakia jauhetaan että suonensisäinen käyttö koukuttaa kovempaa.
Toki muutkin aineet kuten buprenorfiini toimii paremmin hihaan mutta en suosittele ketään kokeilumielessä lyömään amfetamiinia hihaan. En oo metaa enkä muita vastaavia testannu hihaan mut uskoisin et niissä vielä korostuu tuo homma. Omalla kohdalla ero nokkiin ja hihaan on jotain niin käsittämätöntä että ei oo epäilystäkään etteikö iv-käyttö ainakin tämän aineen kohdalla koukuttais huomattavasti rajummin.
Mitä muut on mieltä tästä asiasta?
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
Mushru
- Moderator
Jjuu kyllähän juu,mut ehkä se on enemmän sitä riippuvaisten keskuudessa?peltsi wrote:mut joo pointti oli kuitenkin et valitettavasti usein noi värkit jaetaan ennenpitkään kun ei puhtaita oo saatavilla.
kyllä munkin kohalla toi IV koukuttais rajummin,yx syy miks en hihaa tätä vedä,vaikka nokittaminen ja rännäys onkin niin eri luokkaa.peltsi wrote:Omalla kohdalla ero nokkiin ja hihaan on jotain niin käsittämätöntä että ei oo epäilystäkään etteikö iv-käyttö ainakin tämän aineen kohdalla koukuttais huomattavasti rajummin.
Siks en ikinä rännää tätä etenkään silloin kun on saatavilla hyvin.
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
sxoxyvg
- OD
Tuntuu että aineiden futaamista IV-käytön myötä liioitellaan rajusti, joka puolestaan voi johtaa siihen ekaan rännittämiseen joillain. Ei se peruspöhinä räpylään mitenkään erilaista ole kuin muilla tavoilla nautittuna imo. Meta on erikseen, mutta ei sekään nyt mikään maailman räjäyttävä kokemus ole. Opioidien kanssa rushi houkuttelee, mutta jos kunnon mopohyökyt täräyttäis ensikertalaiselle jolla nollatolet, kokemus tuskin olisi miellyttävä. Opittu maku sekin kai.
Vitusti helpommin koukkuun, snadisti kovemmat efektit.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> Okei okei.
-
frapathea
No kyl musta meta on suoneen ihan vitun eri juttu ku muualle. Tai no nii, lähinnä se nousuvaihe. Ku. Sen. vaa. Tuntee. Miten. Hiljalleen. Paisuu. Ääriin., Aaaaaaaaaaaaa
.. Ja psykedeelit!! Herrajjesta.
Mua kutkuttaa tällä hetkellä ajatus uudesta deeli-IV -kokeilusta.
.. Ja psykedeelit!! Herrajjesta.
-
Mushru
- Moderator
muakin snadisti kiinnostais tuo. ehkä joskus sitten....frapathea wrote:Mua kutkuttaa tällä hetkellä ajatus uudesta deeli-IV -kokeilusta.
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
peltsi
- OD
Niinku mainitsinkin että nimenomaan puhtaan amfetamiinin intravenöösi käyttö muuttaa omalla kohdalla aineen luonteen täysin ja ei todellakaan oo epäilystäkään etteikö ainakin mulla olisi huomattavasti koukuttavampaa noin nautittuna. Buprenorfiini taas ei ollut kovinkaan kummoinen iv.sxoxyvg wrote:Tuntuu että aineiden futaamista IV-käytön myötä liioitellaan rajusti, joka puolestaan voi johtaa siihen ekaan rännittämiseen joillain. Ei se peruspöhinä räpylään mitenkään erilaista ole kuin muilla tavoilla nautittuna imo. Meta on erikseen, mutta ei sekään nyt mikään maailman räjäyttävä kokemus ole. Opioidien kanssa rushi houkuttelee, mutta jos kunnon mopohyökyt täräyttäis ensikertalaiselle jolla nollatolet, kokemus tuskin olisi miellyttävä. Opittu maku sekin kai.
Jos stimulantit kuten amfetamiini koukuttaa vitusti helpommin iv niin mistä se sitten johtuu jos efektit on vaan snadisti kovemmat, kun ko substanssi aiheuttaa nimenomaan psyykkistä riippuvuutta pääosin.
Mut omasta mielestä ei ehkä merkittävästi kovemmat efektit mutta aineen luonne muuttuu jotenkin todella paljon miellyttävämmäksi, euforisemmaksi ja näin ollen koukuttavammaksi.
Psykedeelejä en edes uskalla ajatella iv..vaikka ajatus onkin todella houkutteleva.
Onneks toi koko neulahomma on mulle jotenkin kuvottavaa ja on jäänyt muutamaan kokeiluun eikä tosiaankaan oo mitenkään puoleensavetävä ajatus..mutta kieltämättä ymmärrän miksi jotkut on niin pahasti retkahtanu etenkin pirin rännäämiseen.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
mentalhell
- Kameleontti
Kyl toi IV-käyttö koukuttaa vaikka aineena on bupre, saan kiksit nykyisin taas siitä, että lykkään subua suoneen vaikka mitään rushia/nousuja ei tule. Tarkemmin tässä pohtinu asiaa niin, kyllä se piikkikin aiheuttaa riippuvuutta. Varmaan pohjautuu siihenkin että se piikki luo sen mielikuvan siitä euforiasta.
Piriä tuli vedettyä pari grammaa tossa joku kuukaus sit about hihaan (ei siis kerral tietty
), ja se ei kyl säväyttäny juurikaan, enkä jääny kaipaamaan sitä nousuoloa. Mulla oli siis 2 vuotta taukoa piristä. Ei oo mun juttu.
Oksikodoni taas luo helvetin ihanat nousut hihasta, mutta sen jälkeen olo ei minusta ole kovin superhyvä.
Bupressa taitaa olla vaan tuo että se vie mun masennuksen täysin pois, ja hihaan sitä on pakko laittaa koska toleranssi ja rahattomuus. Tiivistettynä bupre + I.V. on itselleni se ongelma päihteissä nykyään.
Myös esim. stilkkareita tulee heiteltyä välillä mutta niihinkään en koe mitään pakottavaa tarvetta rännätä.
Huhuh, tässä postauksessa tuskin kauheasti on järkeä, mutta nyt kun kirjoittelin niin menkööt. :jou:
Piriä tuli vedettyä pari grammaa tossa joku kuukaus sit about hihaan (ei siis kerral tietty
Oksikodoni taas luo helvetin ihanat nousut hihasta, mutta sen jälkeen olo ei minusta ole kovin superhyvä.
Bupressa taitaa olla vaan tuo että se vie mun masennuksen täysin pois, ja hihaan sitä on pakko laittaa koska toleranssi ja rahattomuus. Tiivistettynä bupre + I.V. on itselleni se ongelma päihteissä nykyään.
Myös esim. stilkkareita tulee heiteltyä välillä mutta niihinkään en koe mitään pakottavaa tarvetta rännätä.
Huhuh, tässä postauksessa tuskin kauheasti on järkeä, mutta nyt kun kirjoittelin niin menkööt. :jou:
-
Dexma
- Moderator
Vittu joku sais tulla törkkään mua dpteetä tai ketamiinia piikillä... mut muuten ei..Mushruumis wrote:muakin snadisti kiinnostais tuo. ehkä joskus sitten....frapathea wrote:Mua kutkuttaa tällä hetkellä ajatus uudesta deeli-IV -kokeilusta./
toisaalta sitten kun tuo ensi kokemus ois tehty nii nvoisin vetää ihan vitusti.
-
frapathea
Mä oon kyl etenki spirit moleculea luettuani ihan tosissani heitelly itselleni keloja, et seuraavan kerran, ku törmään Dimitriin, ottaisin sitä IV.
-
sxoxyvg
- OD
Mä kans, vaikken oo Strassmania lukenukaan.frapathea wrote:Mä oon kyl etenki spirit moleculea luettuani ihan tosissani heitelly itselleni keloja, et seuraavan kerran, ku törmään Dimitriin, ottaisin sitä IV.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> Okei okei.
-
Zeke
- Lepakko
Mun ajatus oli kirjan luettua, että oikean tilaisuuden sattuessa voisin koittaa Dmt:n ampua IV.sxoxyvg wrote:Mä kans, vaikken oo Strassmania lukenukaan.frapathea wrote:Mä oon kyl etenki spirit moleculea luettuani ihan tosissani heitelly itselleni keloja, et seuraavan kerran, ku törmään Dimitriin, ottaisin sitä IV.
Älä välitä sun välittäjäaineista, sanoi välittäjä aineista.
-
medicineman
- Lepakko
), ja se ei kyl säväyttäny juurikaan, enkä jääny kaipaamaan sitä nousuoloa. Mulla oli siis 2 vuotta taukoa piristä. Ei oo mun juttu.
Niitä ihan ensimmäisiä kunnon nousujahan sitä yleensä haetaan joka kerta...
Niitä ihan ensimmäisiä kunnon nousujahan sitä yleensä haetaan joka kerta...
Fear is the price of imagination.
-
Psychonautilus
Dimitriä tai ehkä LSD:tä voisin heittää ehkä räpyläänkin. Sain tossa vähän aikaa sitten sairaalasta midatsolaamiampullin mutten vielä uskaltanut rännää, en ole koskaan tykittänyt. Pelkään sitä, et kynnys rännäillä uudestaan laskee huomattavasti, ja se "narkkariraja" menee mulla tavallaan henkisesti siinä. Toisaalta, putsia apteekkikamaahan vois ihan hyvin rännäillä, kun ei oo sen suhteen riskejä - enkä todellakaan esim. jossain sairaalassa päivystyksessä sanois et "Ei mulle IV morfiinia, en käytä suonensisäisiä huumeita".
Mikäli sais ihan ampulleissa ja takuulla puhasta tavaraa niin esim tota midatsolaamia olisin voinut testata, ku haluan kokea miltä ns. bentso-rush tuntuu. Sit jos jostain tulis vastaan vahvaa opioidia/opiaattia niin saattaisin kokeilla... Mut pelkään kyl aika paljon tohon lipsumista. Sen lisäks monet on tosiaan sanonu, et ainakin joidenkin aineiden kohdalla se ei todellakaan oo sen väärttiä, pärähtää vaan pikkasen nopeemmin ja tehokkaammin mut ei toimi vastaavasti niin paljoa paremmin, ja sit koukutuspotentiaali ja muiden annostelutapojen tehon huomattava vähentyminen huolettaa. Vituttaa jos vetää vedot jotain ainetta ja sit sitä ei voikaan enää koskaan syödä tai nokittaa, ku toimii hihaan niin paljon bättrimmin.
Mikäli sais ihan ampulleissa ja takuulla puhasta tavaraa niin esim tota midatsolaamia olisin voinut testata, ku haluan kokea miltä ns. bentso-rush tuntuu. Sit jos jostain tulis vastaan vahvaa opioidia/opiaattia niin saattaisin kokeilla... Mut pelkään kyl aika paljon tohon lipsumista. Sen lisäks monet on tosiaan sanonu, et ainakin joidenkin aineiden kohdalla se ei todellakaan oo sen väärttiä, pärähtää vaan pikkasen nopeemmin ja tehokkaammin mut ei toimi vastaavasti niin paljoa paremmin, ja sit koukutuspotentiaali ja muiden annostelutapojen tehon huomattava vähentyminen huolettaa. Vituttaa jos vetää vedot jotain ainetta ja sit sitä ei voikaan enää koskaan syödä tai nokittaa, ku toimii hihaan niin paljon bättrimmin.
-
LD50
- Apteekki
Itsellä oli paskat ja pelottavat midatsolaaminousut ku iv:nä otin. Ja suonia poltti. Pelottavia harhoja hetken ja sitten tippuminen. Minun kokemukseni oli tämä ja annostus oli kai se 15mg, en oo varma.
I haven't been this scared since Mother Teresa OD'd in my car
-
avantGarde
- Lepakko
Kokeiltu on.
Ei kiinnosta moinen touhu kyllä yhtään joten en tule luultavasti jatkossakaan enään koskaan käyttämään mitään IV:sti
Ei kiinnosta moinen touhu kyllä yhtään joten en tule luultavasti jatkossakaan enään koskaan käyttämään mitään IV:sti
-
antihippi
- Karvakuono
Oon aina harrastanu ainoastaan viihdekäyttöä, joten en oo piikittäny kertaakaan. En oo tavannu viihdekäyttäjää joka piikittäis. Voihan sellasia toki olla, mut KAIKILLA jotka tunnen on karannut mopo käsistä jossain välis. Ite ei oikeesti oo edes käyny mieles pistää, vaik kaikki kaverit sitä teki sillon ku piireis vielä pyörin. Mulla on kyllä kohtuu paha piikkikammo, joka on osaltaan kans hillinny ajatuksia pistämisestä. Ja tosiaan ku nähny miten tutut aloitellu touhua. "Joo joo, mä pistän vaa sillon tällöin". Sitte parin vuoden päästä itketään ja yritetään sörkkiä jalkapöytään tai kämmeneen, ku käsivarresta ei löydy mitn. Hyi vittu.
"Replace fear of the unknown with curiosity"
-
xxx-men
- Kameleontti
Mäki luulin etten piikittäis itteeni ikinä. Aattelin myös et en osaa yms. Kerran sitten ostin apteekista värkit ja pyysin kaveria pistämään mulle ja siitähän se sitten lähti. Tota aikasemmin mulle on kerran kaveri pistäny morfiinia. Sitten sitä tosiaan oppi itsekkin harmillisesti rännäämään "hyvin" ja kaikki on ollu pakko pistää i.v.antihippi wrote:Oon aina harrastanu ainoastaan viihdekäyttöä, joten en oo piikittäny kertaakaan. En oo tavannu viihdekäyttäjää joka piikittäis. Voihan sellasia toki olla, mut KAIKILLA jotka tunnen on karannut mopo käsistä jossain välis. Ite ei oikeesti oo edes käyny mieles pistää, vaik kaikki kaverit sitä teki sillon ku piireis vielä pyörin. Mulla on kyllä kohtuu paha piikkikammo, joka on osaltaan kans hillinny ajatuksia pistämisestä. Ja tosiaan ku nähny miten tutut aloitellu touhua. "Joo joo, mä pistän vaa sillon tällöin". Sitte parin vuoden päästä itketään ja yritetään sörkkiä jalkapöytään tai kämmeneen, ku käsivarresta ei löydy mitn. Hyi vittu.
Sitä on kokeiltu nokkaamista ton i.v. touhun jälkeen mut tosiaan se ei tunnu enään miltään.
-
CYKO
- Kameleontti
Itse nautin amfetamiinini suonensisäisesti vesiliuoksessa nestehukan välttääkseni... 
-
hurja
- Lepakko
Ahhhhh, mikä ihana tekosyy.CYKO wrote:Itse nautin amfetamiinini suonensisäisesti vesiliuoksessa nestehukan välttääkseni...
Olen kerran piikittänyt kaveri ku se ei ite pystyny... En kyllä oo iteeni kertaakaan. Mut tosiaan joku dmt iv:nä vois olla jotain....
Tämä hetki... viimeinen NISTIRETRKI!
-
CYKO
- Kameleontti
Mun IV käyttö alkoi juuri buprekoukun takia. Sitä ennen olin vakaumukseltani "ei mitään suoneen"-mies. Sen jälkeen alkoi ajattelemaan että miksei sitten heittäisi muutkin einekset räpylään kun tää on jo aloitettu.mentalhell wrote:
Kuten olen aikaisemmin maininnut olen viimeiset 10v. ollut on/off buprekoukussa. Tällä hetkellä jo yli kk. ilman.
Bupresta kannattaan ottaa etäisyyttä jos ei ole korvaushoidossa. Esim. työpaikka jää vain haaveeksi jos päivittäinen saatavuus ei ole 100%.
Kävin eilen työhaastattelussa ja äskön soitettiin että minut on valittu ko. työtehtävään.
-
SadPanda
- LD50
kyllä svimba on pakko heittää aina hihaan. ne nousut on niin grrr... rakastan. nyt myös muistan miks rakastan pienimuotoisia psykooseja ja niiden ohella otettuja hikipäässä iv.nousuja ja pääle imovaneja ja pönmttö sekasi 
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
niksu
- Psykonautti
Hukkaan? Eikös ne kaikki tule hyötykäyttöön, mutta vaikutus on tasaisempi. Nousee hitaammin, mutta myös vaikuttaa kauemmin?mentalhell wrote:Itse alotin taas uudestaan rännäämään mikä tällä hetkellä hieman vituttaa. Tosin buprea vaa oikeastaa koska nokasta menee nii paljo hukkaa ja kultaaki kalliimpaa tuo aine täällä.
Mulle kävi hieman outo juttu. Olen rännännyt n. 3 kk:tta ja eilen huomasin molemmissa hauiksissa mustelmat. Molempiin taipeisiin olen lyönyt yhtä paljon. Rännäyksistä 95% on subutexiä, aina filtterin läpi. Oxykontit (n. 20 krt.) olen väsätty sillein, että pinnoite pois, sitten voipaperin välissä kaulimella (tai vast.) hienoksi jauhoksi ja sitten se jauho sekoitetaan (juuri kiehautettuun, kuumaan) veteen. Sitten imaistaan mössö ruuttaan ja laitetaan toisen ruuttan pohjalle pumpulia ja puristetaan mössö pumpulin läpi puhtaaseen kuppin. Tämä toimenpide 2 krt. niin se on kirkasta ja "puhdasta".
Nolona tunnustan lyöneeni 10 mg pameja 6 kpl:tta hihaan (n. kk sitten), yhdellä keralla. 2 millin ruuttaan vettä niin paljon, kuin sinne mahtuu, sitten sama operaatio, kuin noille konteille, mutta 3 krt. Myös sirdaludeja löin toissa päivänä (2 millisiä tabletin) hihaan ja taas tuollein "kontti-väsäämällä". Oli siinä seassa subua n. 0,2 mg. Voisikohan noi mustelmat olla niistä sirdaludeista? Ne siis vedin toissapäivänä ja sen jälkeen huomasin noi mustelmat. Oikeassa kädessä mustelma on pahemman näköinen (kuva). Ne ei ole kipeitä, mutta aika härskin näköisiä ja aivan varmaan johtuu niistä sirdaludeista, mutta en ole varma. Toisaalta mustelmat ovat samassa kohdassa, molemmissa hauiksissa. Jos aivan oikein muista, niin tästä sirdaludi-väsäyksestä tuli puolitoista ruutallista ja löin molempiin taipeisiin. Toiseen hieman enemmän. En muista kumpaan löin enemmän, mutta voisikohan olla, että löin enemmän tuohon käteen, missä mustelma on suurempi ja selkeämpi?
Täytyy nyt tarkkailla noita mustelmia. Mikäköhän on seuraava vaihe, jos noi on jotain haitallisia? Apua! Ei kai mitään amputaation mahdollisuuksia ole, tai tulehdus? Damn, nyt loppu rännäys. Muutenkin oli tarkoitus lopettaa subun käyttö ja samalla rännäys (no ehkä sitten joskus vuoden päästä herkuttelen oxykontilla, puhtailla värkeillä jne), mutta noi mustelmat ei ainakaan hidasta päätöstä. Muutenkin olen nyt ajamassa subu-tolea alas (kuten tuolla esittely-topikissa oli puhetta). Just one more fixit, ja just vedin ne kuuluisat viimeiset. Blaa-blaa. Mut tosiaan subutoleranssin alas ajaminen alkoi nyt. Onneksi saa sativaa alkuviikosta, niin se autaa kärsimyksen tiellä. Näkee asiat hieman valoisammin, heh.
Oikea hauis, molemmissa kuvissa.