Laskut maksettava

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
RiotStarter
Apteekki

Laskut maksettava

Post by RiotStarter » Tue 13 Mar 2007, 13:26

Millä porukkaa täällä maksaa laskujaan kun on ollut kyseessä stimulanttien täysin yli menevä viihdekäyttö...?Amfetamiini vittumaisuudessaan verraton ja jotkin adhd lääkkeet myös..Tästä topicista ehkä voi olla jollekkin jotain hyötyä joskus.

Mut itsensä syömään pakottaminen on aika hyvä jo..Stilkkarit ja imovanet eivät ole parhaita mahdollisia lääkkeitä laskuihin..Useimmiten sekoaa pää jos on monta päivää takana. :roll:
2000-luvun sakilainen.

CharlieBigPpotato
Kameleontti
Location: Current Short Duration Personal Saviors: Dr. Tom, FMAN, DToX, Crowley, Nietcshe, Artaud

Post by CharlieBigPpotato » Tue 13 Mar 2007, 13:37

No sen ainakin huomannut että ei ehkä kannata ottaa neuroleptejä akuutteihin laskuihin ensimmäiseksi, eli niin kuin joku sanoi: ei jarruja pohjaan täydestä vauhdista. Tullut kokeiltua muutamia kertoja kun ei muuta ollut ja nukkumaan halusi, seurauksena lähes psykoottista käytöstä. Parhaiten jeesannut ehkä opiaatit, sen jälkeen parhaita bentsot ja gamma/lakka. Näitähän monet kombottaa jo stimulanttien kanssakin pehmentääkseen vaikutusta. Sitä mikä pidemmän päälle auttaisi vaikea sanoa, 5-HTP:tä olen joskus masennukseen syönyt.
Yes, YOU can rape your own mind. Fake it till you make it! YOU can finally relax in the safety of your own delusions. Just pray to "Bob", bend over, heil BULLSHIT 3x times, and inject often!
http://www.subgenius.com/bigfist/classic/classic.html

medicineman
Lepakko

Post by medicineman » Tue 13 Mar 2007, 15:16

Tramadoli tai bentsot plus siihen päälle savut. Näillä valuutoilla ainakin mun laskuja on maksettu. Imovaneja kun ottaa niin meno muuttuu ainakin mun kohdalla aika villiksi.
Fear is the price of imagination.

Lännen nopein
Apteekki

Post by Lännen nopein » Tue 13 Mar 2007, 16:58

Kyllä se on savut jokka miehen tiellä pitää, ja sitten kun on laskut ollu jo muutaman tunnin, niin ryyneillä pääsee hyvin nukkuun.
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.

Lännen nopein
Apteekki

Post by Lännen nopein » Sat 31 Mar 2007, 02:14

Joo, toi jugurtti on aika vakio täälläkin.
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.

Kyz
Lepakko

Post by Kyz » Sat 31 Mar 2007, 17:07

kaverit sanoo että se danonen actimel jogurtti autta laskuissa ja vie mahakipua jos on semmoista
"Kaksi Euroopan suurinta päihdettä ovat alkoholi ja kristinusko."

Friedrich Nietzsche

Happohuppu
Apteekki

Post by Happohuppu » Sun 01 Apr 2007, 11:06

Tramadoli ja miksei muutkin opparit muuttavat laskutkin hauskoiksi. Kannabis pelkiltään ei ainakaan itselleni sovi, koska jos on kyseessä pahatkin laskut, niin kannabis vain pahentaa oloa. Mutta mikäli olon on jo saanut mukavaksi vaikkapa Tramaleilla ja Xanoreilla, siinä tapauksessa kannabis on paikallaan.
Looking for planet Gong...

MetsänNeito
Apteekki

Post by MetsänNeito » Wed 18 Apr 2007, 00:31

Bentsot ja savut. Jos olisi valittava vain jompi kumpi, ottaisin savut.
Yleensä jelppii aika hyvin. Paras on tietty molemmat. :wink:
"It is your mind that creates this world"
-The Buddha-

downstair
Psykonautti

Post by downstair » Fri 20 Apr 2007, 20:58

Actimel on kyllä helmi, menee niin ihastuttavan helposti alas. Banaani kans aika jees. Kerran ei ollu mitään muuta ku leipää ja pakkohan sitä oli sit syödä ettei ihan olis ihan hajonnut. Eipä oo kovin moni asia tuntunu yhtä luonnottomalta.

veke
Psykonautti

Post by veke » Sun 06 May 2007, 17:58

kunnon laskuihin ei auta oikein mitään..kun tuntuu että pää hajoaa ja että se hajoaa vaan lisää jos nappaa jotain vettä väkevämpää
...

growy
Kameleontti

Re: Laskut maksettava

Post by growy » Wed 20 Jun 2007, 01:12

Tramadolia,savuja ja jugurttia. Se on mun laskunmaksutapa.
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.

medicineman
Lepakko

Post by medicineman » Sun 08 Jul 2007, 11:00

Subua ja pari bissee...lähtee laskut kun laskut, ainakin mulla toiminu aina.
Fear is the price of imagination.

skirtfeber
Moderator

Post by skirtfeber » Tue 10 Jul 2007, 15:51

savuu ja pikkase bissee.
when the going gets weird, the weird turn pro.

PsyLandMan
Tuppisuu

Post by PsyLandMan » Wed 11 Jul 2007, 22:54

Kaks sanaa: Kanna & bis :)
Kannattaa tajuta mitä tekee, muuten tekee mitä tajuaa.

skirtfeber
Moderator

Post by skirtfeber » Thu 12 Jul 2007, 12:30

PsyLandMan wrote:Kaks sanaa: Kanna & bis :)
tietenki kannabista tarkotettu mut onks kukaa kokeillu kannaa(skelee) laskuihin? savujen kanssahan se ihan hassusti toimii, jos niitä sit palautumiseen kombottais.
when the going gets weird, the weird turn pro.

RiotStarter
Apteekki

Post by RiotStarter » Wed 29 Aug 2007, 21:54

Viimelaskuihin neuroleptejä sekä hitit päälle.Meni valuutat vaihtoon..Vittu noilla ala enää maksaa ikinä.Ärsyttävän tuskainen olo..Psykoottinen edestakas hortoilu.Unesta nyt puhettakaan :x
2000-luvun sakilainen.

MetsänNeito
Apteekki

Post by MetsänNeito » Mon 03 Sep 2007, 12:53

Eieieiei neuroleptejä ilkee myrkky imo.
Erittäin harvoin yllätän itseni sanomasta näin jostain, mut täst oli pakko.
"It is your mind that creates this world"
-The Buddha-

RiotStarter
Apteekki

Post by RiotStarter » Fri 02 Nov 2007, 16:01

Näillä lähti jokin aikaa sitten laskut:

2x Xanor2mg + 10mg diapam +karstat + sikspäk + oxa +muistikatko ja kaikki päihteet menny...Ties kuinka paljon oon sit loppupeleissä noita bentsoja suuhuni tunkenut.Ihan kivat laskunmaksajaiset :lol: .Kai.
2000-luvun sakilainen.

Shakti
Psykonautti

Re:

Post by Shakti » Fri 02 Nov 2007, 16:05

aivoruoska wrote:safka kun ei mene alas niin litran purkki jugurttia kaupasta, se menee helposti. jotain hedelmiä kanssa hyvä yrittää mussuttaa.
Minä myös yritän syödä hedelmiä tai mitä vain semmoista "tuoretta". Sitten ehkä poltan savut ja käyn nukkumaan. Herätessä on levännyt ja virkistynyt olo.
Candy is dandy but liquor is quicker

Thoxium

Post by Thoxium » Fri 02 Nov 2007, 18:42

Ei oo tullu kertaakaan laskuja, saattaa johtua siitäkin etten yli yhtä päivää pitempään vedä piriä ja yleensä otan pari xanoria alle ennen piriviivoja, tai niitä nyt otan muutenkin melkein joka päivä.

Walrus
Psykonautti

Post by Walrus » Wed 07 Nov 2007, 21:40

Laskut lähti viimeks:x määrä alproxeja(0.5) 6 panacodia,1 propral, 1.5 jotain random unilääkettä,1 sepram. Sit rupes pikkase väsyttää mut en menny nukkuu, vaan hain kaljaa ja sain jopa juotua humalan ja sit lisää alproxeja ja muisti pois.

Lännen nopein
Apteekki

Post by Lännen nopein » Sun 11 Nov 2007, 03:23

Tänään karkoitin laskut parilla millillä subua, viidellä temestalla ja viidellä xanorilla. Vielä jokunen olut nappien päälle ja toki polttoo tuli hiisailtua aina välillä. Toimi!

Halluusi
Psykonautti

Post by Halluusi » Wed 14 Nov 2007, 15:38

Monesti ainakin itselle tulee todella pahat henkiset laskut vauhdista. Ei välttämättä niinkään fyysiset. Monta päivää menee masennuksessa pyöriessä. Kyllä niistä aina jotenkin selviää ja on selvitty. Essoista tulee itselle tää sama x10 :?

korolli
Apteekki

Post by korolli » Fri 16 Nov 2007, 17:26

Halluusi wrote:Monesti ainakin itselle tulee todella pahat henkiset laskut vauhdista.
Joo sama juttu. Olin tuossa 4 tuntia sitten pinna niin kireellä pirilaskuissa, venailin että milloin kaveri tuo jarruja. Ja koko mun elämä ja kaikki päätökset mitä viimeaikoina olen tehnyt / jättänyt tekemättä tuntuivat aivan turhilta ja mitättömiltä jnejne ihan paska olo.. Yhtä turhautumisen juhlaa, vaikka tiesin että kohta helpottaa, kun jarruja on tulossa.
Noh, nyt on aivan helvetin mukava olla taas kun vajaa 2 milliä subua ja 0,25 xanorin nappasin. Sossussakin ravailin ja teki kaikkien kanssa mieli jutella matkan varrella. Nyt skriivailen ihan fiiliksissä kaverin läppärillä tänne vaulttiin kaikkea mitä tässä nyt on tapahtunu ja hehkutan miten hyvä mieli on. Ei paljoa laskut paina. Toista oli se 4 tuntia sitten.
Frendillä alla samat setit (pirilaskut, subut, xanorit) ja sälli imuroi, lauleskelee ja tiskailee... Et sillee
Koitan aina pirin kanssa varmistaa että olisi jotain jarruja laskuihin. Siitä kun tulee niin vittumainen olo seuraavaksi päiväksi vähintään, ettei se ole niiden nousujen arvoista.
Tällä reseptillä millä nytkin porskutan on aika monet hyvät illat, yöt, päivät ja taas illat vietetty. Buprella laskut maksetaan.
Halluusi wrote:Essoista tulee itselle tää sama x10 :?
Magmalaskut on mun mielestä ehkä vähän siedettävämmät. Niihin ei välttämättä mitään ees tarvii. Hyvä leffa serovajareihin kenties (+paukut).

Halluusi
Psykonautti

Post by Halluusi » Fri 16 Nov 2007, 21:03

korolli wrote:
Halluusi wrote:Monesti ainakin itselle tulee todella pahat henkiset laskut vauhdista.
Joo sama juttu. Olin tuossa 4 tuntia sitten pinna niin kireellä pirilaskuissa, venailin että milloin kaveri tuo jarruja. Ja koko mun elämä ja kaikki päätökset mitä viimeaikoina olen tehnyt / jättänyt tekemättä tuntuivat aivan turhilta ja mitättömiltä jnejne ihan paska olo.. Yhtä turhautumisen juhlaa, vaikka tiesin että kohta helpottaa, kun jarruja on tulossa.
Noh, nyt on aivan helvetin mukava olla taas kun vajaa 2 milliä subua ja 0,25 xanorin nappasin. Sossussakin ravailin ja teki kaikkien kanssa mieli jutella matkan varrella. Nyt skriivailen ihan fiiliksissä kaverin läppärillä tänne vaulttiin kaikkea mitä tässä nyt on tapahtunu ja hehkutan miten hyvä mieli on. Ei paljoa laskut paina. Toista oli se 4 tuntia sitten.
Frendillä alla samat setit (pirilaskut, subut, xanorit) ja sälli imuroi, lauleskelee ja tiskailee... Et sillee
Koitan aina pirin kanssa varmistaa että olisi jotain jarruja laskuihin. Siitä kun tulee niin vittumainen olo seuraavaksi päiväksi vähintään, ettei se ole niiden nousujen arvoista.
Tällä reseptillä millä nytkin porskutan on aika monet hyvät illat, yöt, päivät ja taas illat vietetty. Buprella laskut maksetaan.
Halluusi wrote:Essoista tulee itselle tää sama x10 :?
Magmalaskut on mun mielestä ehkä vähän siedettävämmät. Niihin ei välttämättä mitään ees tarvii. Hyvä leffa serovajareihin kenties (+paukut).
Mä en tiedä, mikä mulla tossa on, mutta ei vaan meinaa mikään auttaa noihin essolaskuihin. Kai siitä sitten vaan tulee niin pahat serovajarit, että kaikki on yhtä paskaa.. Mutta niinkun topic sanoo: laskut on maksettava :lol:

korolli
Apteekki

Post by korolli » Sat 17 Nov 2007, 21:08

Kaipa sekin on aika yksilöllistä että miten pahasti esim. serotoniinivajarit kenelläkin tuntuu..?

korolli
Apteekki

Post by korolli » Wed 12 Dec 2007, 08:24

Olen nyt ollut 24h pireissä, 2g ehkä päällekkin on mennyt. Väsäsin jonkun 0,8 pommin varmaan joskus puolenyön jälkeen, ja sydän hakkaa 120bpm ja tulee vähän väliä kylmiä väreitä. Ei siis vielä mitään tietoa laskuista. Mut voi hitto... inhottaa jo valmiiksi. Buprea saisi ehkä illemmalla...
Hei! Mullahan on 2*50mg tramalia pahanpäivän varalle. No kaipa sekin voi jotain jeesaa, opiaatti kun on. Mutta bupre toimisi monin kerroin paremmin. Paras lääke laskuihin IMO.

Hmm.. Mikähän mulla on kun alkaa pirilaskuissa aina särkee päätä..? Se ei ole tietääkseni kovin yleistä? Tai ainakaan en ole kuullut.

RiotStarter
Apteekki

Post by RiotStarter » Wed 12 Dec 2007, 09:43

Kyllä mulla joskus on särkeny päätä.Tai aika useinki.Ja muutenki tuntuu et kemikaali pistäny paikat matalaks päässä ku sellane puuromaine olo... :?
2000-luvun sakilainen.

korolli
Apteekki

Post by korolli » Wed 12 Dec 2007, 11:23

Jaahas, noniinno. Luulin jo olevani lajini ainoa. Eipä se vissiin niin harvinaista sitten olekkaan.

korolli
Apteekki

Post by korolli » Thu 13 Dec 2007, 08:51

Joo nyt on tullut kiskottua 3 tai 4 päivää poretta. Rahaa lystiin on mennyt jotain 120e kait. En oo luonnollisesti nukkunu koko aikana. Ensimmäinen kerta mulla kun tullut näin paljoa pirillä kuosailtua putkeen. Vikat poreet vedin n. klo 1, joku melkeen puolen kemmin pommi.
Vielä ei laskuista ole tietoa, mutta innolla odotan ratkiriemukkaita laskufiilistelyjä. Pistän varmaan myöhemmin raporttia kuinka hajalle noista laskuista meen.