Methoxetamine bliss

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
Tofupekoni
Kameleontti

Methoxetamine bliss

Post by Tofupekoni »

Testailin tuossa ekaa kertaa ihan kunnolla tätä (ottanut kerran aikaisemmin, mutten tällätavoin asiaan omistautuneena) eräänä iltana muutama päivä sitten.

Minulla oli 0,5g kahdesta eri erästä korkealaatuisemmaksi arvioidusta erästä otettua mxe:tä. Tästä meni noin 100mg tyttöystävälleni ja loput minulle.

Aloitin ottamalla 55mg, sitten 76mg, 96mg, 100+mg ja loput 50-70mg otin pienissä erissä laskujen loiventamiseen. Uuden annoksen otin aina, kun olin palautunut sen verran että pystyin mittaamaan vaa'alla seuraavan.

Ensimmäinen annos nosti mielenkiintoisen, joskin hieman sekavan ja mielestäni miellyttävällä tavalla vinksahtaneen, olotilan.

Toinen annos voimisti tätä huomattavasti ja koin huomattavan menetyksen artikulaatiokyvyissäni, josta johtuen minulla oli suunnattomia vaikeuksia saada ajatuksia toiselle henkilölle puhumalla.

Kolmas annos vei puhekyvyn lähes kokonaan ja näkökenttäni oli niin harhainen, että en saanut selvää irc:stä vaikka kuinka räpelsin fonttikokoa isommaksi. Tässä kohtaa viimeistään aineella oli jo huomattava vaikutus ajatuksenjuoksuuni ja voisin jo kuvailla olevani voimakkaalla tripillä.

Neljäs annos vei minut selvyyden tilaan. Ensin kaikki meni kovin sekavaksi, sitten selväksi ja mieleni oivalsi itsensä irti fyysisestä solukostani. Olin tästä läpimurroksellisesta oivalluksesta mitä onnellisin ja ymmärsin mieleni olevan matrian ja energian ilmenemä, joka pystyy muokkaamaan fyysistä todellisuutta täysin haluamallaan tavalla. Tunsin olevani erittäin tietoinen tilanteestani sijainnistani sekä maailmankaikkeudessa, että planeetalla. Henkeni leijaili makuuhuoneen yli ja laskeutui hempeästi elämänkumppanini rakastavaan syliin. Heräsin lukemattomia kertoja eri mittakaavoihin, kokoihin, etäisyyksiin itsestäni ja olemukseni muotoihin. Kuitenkin olin joka kerralla hitusen lähempänä arkista tilaani ihmisen mielenä. Kun lopulta palauduin olin täynnä arvostusta todellisuuden ihmeellisiä kerroksia ja säikeitä kohtaan, sekä aivan tavattoman onnellinen tiedostessani elämän ainutkertaisuuden ja ikuisuuden.

Tästä aiheutuneet laskut olivat hieman vittumaisen oloisia ja otin niihin 100mg tramadolia, 40mg opamoxia, 800mg buranaa, 1500mg parasetamolia ja 90mg kodeiinia ja loput mxe:t.. Kyllä helpotti ja tuli unikin kivasti :)

Seurraavana päivänä ja itseasiassa tähän päivään asti on ollut aivan mahtava olo, eikä se näytä hiipumisen merkkejä. Aionkin tehdä tästä kokemuksesta minulle ja lähipiirilleni käänteentekevän kokemuksen, jota ennen olin eri olento, kuin jälkeen.
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
Pen
OD

Re: Methoxetamine bliss

Post by Pen »

MXE on on kyllä siitä hauska aine, että ainakin itselleni tulee helposti "roboottimode" päälle. Niinkuin kyllä ressustakin. Esim. kommunikointi on tosi takkuisaa - vain suoria lyhyitä lauseita voi sanoa ja nekin tulee tönkösti. Myös kirjoitus- ja lukutaito katoavat.

Itse en enään nykyään edes vahvaa erää olevalla MXE:llä erityisiin "sfääreihin" pääse, kiitos kuukausia jatkuneen lähes päivittäisen käytön, mutta silti tuota ottaa lisää ja lisää vähintään kolmena iltana viikossa. Ehkä 200-400mg per ilta tulee nauttia milloin mihinkin combottaen.

Ketamiiniin haluaisin siirtyä takaisin mutta se on hintansa ja tarvittavien käyttöannosten takia huonohko vaihtoehto, vaikka vaikutuksista pidänkin enemmän verrattuna MXE:hen.

Mutta tosi hienolta kokemukselta kuulostaa, itsekin aikoinaan sain noita out of body experiencenä vielä dissojen avulla, lähinnä niinä ekoina ressu- ja ketkukertoina mutta nykyään ne on aika pitkälti historiaa. Joskus tosin käy niin että luulen olevani avaruusaluksessa tai jotain vastaavaa vitun häröä.

Kiva että pidit aineesta, omalla kohdallani ainakin vielä toistaiseksi tää taitaa olla se ykkönen. Tai siis sillä tavalla, että tätä käytän eniten - useita kertoja viikossa kun taas monilla toisilla vaikkapa bupre on se huume jota yleensä otetaan. Tietenkin ne MDMA, heroiini, LSD ja muut joita sitten ottaa paljon harvemmin ovat vertaansa vailla, mutta ei tätä oikeen voi verrata mun mielestä.

Kannattaa ihmeessä jatkossakin aina välillä mexeillä, mutta sitä turhan paljon käyttäneenä voinen sanoa että liika on liikaa, kuten varmasti tiedätkin. Mitään fyysisiä reflojahan tosta ei oo koskaan mulle tullut edes lähes kuukauden mittaisen bingen jälkeen mutta henkisesti sitä mieli tekee, vaikka ei varsinaisesti ole paska olo tai muuta vastaavaa jos ei niitä vetoja saa. Siihen olotilaan haluaa vain palata.

Pahin ongelma MXE:stä joka tulee mieleen on se, että vatsa menee joskus sekaisin ja ilmavaivoja havaittavissa, eli ei kauhean vakavaa. En sitten tiedä mahtaako tuo olla tosi pitkäaikaisella käytöllä kuinka pahaa sisäelimille - jotkuthan on ainakin ketamiinin kanssa bladderinsa (en muista suomen sanaa) tuhonneet.

Vittu, taidanpa kyllä imasta MXEt klyyvariin kun niin pisti innostumaan tää sun kirjotus vaikka eilenkin sitä taisi joku 150mg mennä. Mutta noh, 3g kun vielä tota on niin vedetään siihen asti että loppuu ja sitten hakemaan apteekeista resilaria. :D
Tofupekoni
Kameleontti

Post by Tofupekoni »

Joo,
mitä dissoihin tulee,
ni imo toi MXE tuntu olevan tosi paljo sellanen,
ku DXM oli ensimmäiset 50-100 trippii,
ku siinäki oli viel jotain taikaa.
Voin hyvin kuvitella,
et miten se taika lähtee MXE:stä pois jonkun ajan käytön jälkeen.
Ja se ei tule takaisin,
ei ainakaan DXM:llä tullut,
ei oikeestaan huvita ees ottaa sitä,
ku tietää mimmonen olo siitä tulee,
eikä ne tripit oo enää sellasia "henkisiä",
lähinnä se fyysinen osuus tuntuu,
mut seki vähän laimeesti vaan.
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Tofupekoni wrote:Joo,
mitä dissoihin tulee,
ni imo toi MXE tuntu olevan tosi paljo sellanen,
ku DXM oli ensimmäiset 50-100 trippii,
ku siinäki oli viel jotain taikaa.
Kuulostaa aika omilta huomioilta. Mexellä tän rajan vaan vetää paljon nopeemmin esiin kun sitä kiskoo jokapäivä. Dexmiä saa vetää jonkun aikaa ihan huolella ennen kyllästymistä jos vähän harvemmin käyttää.
Pen
OD

Post by Pen »

Dexmiä ite käytän tosi harvoin joten se on joka kerta ainutlaatuista. Ainoa ongelma on se, että mulle tulee paniikkikohtaus muutama tunti dexmin laskemisen jälkeen lähes joka kerta niin eipä oo tullut ressua eroteltua pahemmin. MXE sen sijaan joo on aika nähty, silti sitä tulee otettua aina uudestaan ja uudestaan. Noh, eilen meni päivän aikana 2x 100mg viivaa nokkaan ja vikat 100mg plugattuna kahden viikon mexetauon jälkeen ja kyllähän sen huomas että taukoa oli pidetty, sen verran pärähti. Mutta ei toi MXE sekavuus ees oo kauhean kivaa kun siinä ei pääse mihinkään toiseen "ulottuvuuteen" - on vain vitun sekasin, vähän kuin ois kovassa kännissä mutta silti eri tavalla.