Katukauppahinnasto amatööreille

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Personaes
OD

Re: Katukauppahinnasto amatööreille

Post by Personaes »

Saako stadista minkälaatusta poretta 30e/g hintaan? Onko se tuo keskiverto katuhinta poreesta.
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe
Opiaate

Post by Opiaate »

Personaes wrote:Saako stadista minkälaatusta poretta 30e/g hintaan? Onko se tuo keskiverto katuhinta poreesta.

Riippuu mistä ja keneltä ostaa. Mut yleisesti 30-35e/g. Monet ostelee sitä perus klubijauhoa ja selittää "Joo toi kake sano et tää o 80% kunnon sporttii, nenä tippuu ku tätä vetää!!" Mut tietyissä piireissä saa hyvääkin piriä just tohon samaan reikään. Mielelläni maksan sen 40e grammaltakin jos se on oikeasti kohtuu hyvää amfea. Viime viikolla maistoin 0.15g yhestä pussista ja tolla dosella pöhisin yön yli seuraavaan päivään. Hyvä, vähän euforisoiva ja tasainen olo ilman tappolaskuja.
Azee
Psykonautti

Post by Azee »

No perusjauhoa löytyy 30-35 e, laatu vaihtelee, joskus hemmetin hyvää piriksi, joskus vähän jatketumpaa. Ei oo huonoa katupiriä tullut vastaan, kaikki on toiminut. Sit jos maksaa 20 e ekstraa niin saattaa saada sellasta 40-60% tavaraa. Mut siis valikoimaahan stadissa on. Myyjä vaihtoon vaan.
No More Games. No More Bombs. No More Walking. No More Fun. No More Swimming. Boring. I am always bitchy. No Fun – for anybody. You are getting Greedy. Relax – This won’t hurt.
Petri6
OD

Post by Petri6 »

Mahtaa olla hyvää piriä Helsingissä, jos ei huonoa tule vastaan ollenkaan. Turussa sitten toisinpäin, hyvää ei meinaa tulla vastaan ollenkaan (hinta kuitenkin aina se sama 30-40e). En tosin kyseisen aineen ystävä ole koskaan ollutkaan enkä harrasta IV-käyttöä.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Petri6 wrote: Turussa sitten toisinpäin, hyvää ei meinaa tulla vastaan ollenkaan (hinta kuitenkin aina se sama 30-40e). En tosin kyseisen aineen ystävä ole koskaan ollutkaan enkä harrasta IV-käyttöä.
Musta tuntuu, että täällä piri pyörii vähän sillai kahessa porukassa. Eka porukka on sitä jossa sitä perus 30-40egestä piriä jossa doset pyörii 50-100mg (itellä kyl stimut toimii aina pienemmillä doseilla) Sit on sitä supersupersuper yyyber ihmesotku piriä joka jatkettu ihan kaikella mahollisella. Niitä viedään paljon varsinkin sellaisiin laatualueille kuin Kaarina, Piikkiö ja Paimio jossa on vitusti huumeita, mutta laatu heikkenee matkalla :D Yleensä, kun Turusta lähtee spiidi liikenteeseen niin puolet heitetään jatkeita sekaan...

Toisaalta taas sellaista yber loistavaa "putsiiiiii" tuntuu olevan hankalempi saada, mut eipä se liikukkaan katukaupassa, mutta tyyliin helsingissä ja tampereella niin saattaa moista löytää yllättävän perusviihdekäyttäjiltä jopa joskus sillai, että joku on ostanut hyvää piriä itelleen pussin ihan omaan käyttöön.

Mä veikkaan, että tätä Turun skeneä muokkaa tosi paljon se, että täällä ei ole sillai klubi skeneä niinkuin Tampereella tai Helsingissä. Tampereella ja Helsingissä saa hyvää douppia puistosta istuvilta hipeiltä perjantaisin auringonlaskun aikaan tyyliin, mutta Turussa kun lähtee etsiin puistosta niin saattaa olla pari jotain 20 v hippiä jolla on ehkä tarjota yhet sauhut :D Taikka on täällä niitä hippejä.... kait? Mutta sellainen happoskene puuttuu aika lujaa. Tai sitten en vain ole löytänyt sitä missään kohtaa. Turussa näkee katukuvassa tosi vähän nuoria käyttäjiä, mutta taas vanhempia 30 v käyttäjiä spottaa aika helpolla.

Piriä löytyy Turusta varsinkin vähän vanhemmilta käyttäjiltä aina ja se hinta pysyy siinä 30-40e/g Turun sisällä voi odottaa, että tietty laatu on pakko pitää yllä, mutta tosiaan lyhyet on kilometrimäärät jossa se pirin laatu putoaa siihen, että 200mg on se aloitus annos. Bupree taas löytyy Turusta ja syrjäkunnista. Niissä on sellaiset vakio hinnat joista ei lähetä kauheesti keskusteleen. Xone on sen 30e ja texi 50e. PV ja APVP on olleet kans aina välillä aika helppoa saada täälläpäin tai ainakin jos kyselee kyseisiä huumeita joiltain niin ihmiset tietää mitä ne on ylipäätänsä jopa. Mut sit tollaiset happo, kola ja koni on sellaisia huumeita joita en ite oo oikeastaan täällä ole nähnyt.

Toisaalta ehkä tää mun mielipide on tämä, kun viimeaikoina pyörinyt suurimmaksi osaksi asiantuntevassa piri harrastajien joukoissa :D (ihan jees turkulaista virtaa nytkin mennyt. Kaksi valvottua yötä takana ja nyt vasta alkaa gramma loppuun...Doset jotain 50mg luokkaa itellä)
Petri6
OD

Post by Petri6 »

Joo, mulla on sitten ollut niin paljon nuorempaa tai sekaisempaa porukkaa sitten aina toisella puolella, että piri on sitä niin vitun sotkettua, että grammasta saa kvasti tyyliin kaksi pommia tehtyä. Tai no, toimiihan se nyt varmaan pienemmilläkin annoksilla, mutta toi on se, mitä joutuu ottamaan jos oikeasti haluaa olla "pireissä".
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
zero
Kameleontti

Post by zero »

mikä on sopiva hinta ketkulle ja 2c-b:lle? kiitos vaustauksista.
Tässä vain olen enkä sille mitään mahda.

http://www.soundcloud.com/suni-4 - Soundcloud
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Ketkusta maksetaan yleensä 100-120€/g.

2c-b:tä on yleensä kaupattu 0,5-1€/mg.

Jos tarjoan tässä vielä omaa mielipidettäni niin molemmat on hivenen ylihintaisia suhteessa saavutettuun tilaan, mutta menettelee kuriositeettina. :up:
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

014

Equasym 30 mg - 8 tai 10 euroa per pilleri.
Concerta 54 mg - 9 euroa per pilleri.
Medikinet 30 mg - 8 euroa per pilleri.

Keskisen Suomen ADHD pillerie hintoja viime ajoilta..
soulmate
Lepakko

Post by soulmate »

Oulun kynyhinnasto tässä
subutex 8mg: 90-100e
pore: 50e
LSD: 15-20e/lappu
Bentsot: 0.25e-2e
essot: 20e/nipsu
Sienet: 5-15e
Hasis: 15-20e
Osui silmään tämä. Itsellä ihan erilaisia kokemuksia oulun hinnoista, vaikken todellakaan syvällä pyöriskele oulun douppiskenessä.

Subutex 8mg 40-50€ (itse en edes käytä, vaan enemmän kuin usein tulee vastaan kyseisellä hinnalla)
Pore 30€
Lsd suurin osa arkeista 10€
Bentsojen katuhinnat tosiaan tuon 0,25-2€
Essot 10-15 riippuen naksusta. Mdma 100€/g
Sienet 5-10€
hasis 10€/g
Mutta minä olin tulehen tuijottaja
jolle tuli niin tukalasti kuuma.
Personaes
OD

Post by Personaes »

Aika jännä soulmate nuo sun hinnastot. Subua oulusta 40-50e hintaan on aika yli halpa hinta, kun samat hinnat about kun täällä etelässä loppukäyttäjille.

Noh, oon mä itekkin saanut essoja 6e/kpl hintaan, vaikka muut maksoi 15e-20egee, mut otinkin vähän enemmän sillon ja porrasta ylempää. Näähän on vaan siitä kiinni että ketä tuntee.

Nykyään tosin maksan kynyhintoja, kun en osta keltään kavereilta tai tutuilta.
-Edgar Allan Poe
soulmate
Lepakko

Post by soulmate »

Joo, nää on vaan mun kokemuksia. Muutamia kertoja ostellut pieniä määriä ja perushinta sen 40-50€. Useammasta eri lähteestä ostellut ja sama homma. Kaveripiirissäni subunkäyttät pitävät 60-70€ riistohintoina, eivätkä osta. Ehkä mä vaan pyörin halvois piireis. Ikinä en oo yli 80€ palloon törmännyt. Tänään viimeksi ostin 50€ perus valkosen kasin. Enkä ikinä subua ole varsinaisesti etsinyt, se on tullut luokseni.

Ehkä mä sit vaan olen jokin onnenpekka ja pyörin kummallisen halvois piireis, i dont know, mut tää on mun kokemus oulun hinnoista.
Mutta minä olin tulehen tuijottaja
jolle tuli niin tukalasti kuuma.
Travel
Psykonautti

Post by Travel »

Hei! Tätä aloin tää miettiin, et miten tein siel kotikonnuissa menee niiden xonen ja suboxonefilmin myyntihinnan erottelu? Esim sä poistat 2mm xonee pallost tai viet vaihtoehtosesti 2mm palasen filmii..?

Vähä ristiriitaisuutta, ois mukavuuksia suunillee oikeen tehä :) Pikaisuuksien vastauksia olisin kiitollinen <3
Kaikki mitä kirjoitan, on vain oman pääni sisäistä fiktiota, jossa todellisuus on kaukaa haettua.
Personaes
OD

Post by Personaes »

Paljonko maksatte PK-seudulla bentsoista?
-Edgar Allan Poe
kissankorva
Apteekki

Post by kissankorva »

Paljo jengi normisti maksaa noista 20mg Medikineteistä, siis niistä vahvimmista ,(täysin nopeavaikutteinen). Mikä on valkonen pilleri jakouralla, liukenee veteen heti ja potkii ku perkele... Ainaki iv..
Freshii
Psykonautti

Post by Freshii »

Ihan nyt alkuvuoden ajalta PK-seudulta:
Subu kasipallo 30-40€ (on tullut kyllä hinta alaspäin, onneksi)
Zolpideemi 2€/kpl
oxycontin 0,75-1€/mg

Muita ei ole tullut vastaan. Bentsoja on kyllä paljon kyselty, muttei ole oikein selvinnyt, missä niiden hinnat liikkuu.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Personaes wrote:Paljonko maksatte PK-seudulla bentsoista?
Nykyhinnat taitaa olla siinä euron per milli laameista ja paameista 2-3e per kybämilli.

Jeesinkimeiningillä nappi ku nappi pari euroa max.

Depo-äksät egi-pari kalliimpia.

Zolpideemi femman.
Midatsolaami 7.5-10e/15mg

••

Mediikinetit, rehtihinnoilla 4-8e/20mg
Dexamfe: 6-8e zibis

••

Oksikodini 20-30e/40mg

••

Panacodi 10-30e lista
Ardinex vähän usein tyyriimpi.

••
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Musta8
Lepakko

Post by Musta8 »

Kaakossa alueel hinnat muuttunu radikaalisti viime postauksest ni vois tylsyyspäissää ku viel on virtaa :twisted:

Subutex: 45-60e

Amfe: 30-50 ( Laatu vaihtelee tosi paljon riippuen tiestysti. Täällä pörrin taso laskenu niin helvetisti ettei ees huvittas vetää. Nyt viime öinen 40e kaavaan ja tasoon nähden toimivaa (yleensä paskaa poretta vaan mut tää ylltti positiivisetsti vaikka on kaukana samasta kun 6-7 vuotta sitten. Sillon näitä paskoja ei voinu edes myydä ja hintaki oli aina se 30)

Budi: 15-20

Bentsot:
Fenatsepaami: 2,5mg 1e zip. 1mg 0,50snt zip
Rivatril: 2e
1mg Alprox 1,5-2e
Opamox: 30mg 1e, 50mg 2e
2mg Xanor Depot: 2,5
2mg Xanor. 2,5

Noi bentsohinnat on omakohtasia. Ite tollasil hinnoil mut monet maksaa enemmä tääl.
Hi..!
renttuni
Apteekki

Post by renttuni »

Nyt on Oulussaki hinnat pudonneet. Oon nähnyt kun lautaa selaillut että Subutexiä myyty jopa 60e/kpl. Kun ite sitä käytin muutama vuosi sitten, 80e/kpl oli perushinta.

Piriäki näkynyt nyt 40e/g, mutta yleensä on sen 50e/g.

Kannabista en ite käytä, mutta oon nähnyt että perushinta on 20e/g.
blöräys
Tuppisuu

Post by blöräys »

renttuni wrote: Sun 16 Aug 2020, 16:57 Nyt on Oulussaki hinnat pudonneet. Oon nähnyt kun lautaa selaillut että Subutexiä myyty jopa 60e/kpl. Kun ite sitä käytin muutama vuosi sitten, 80e/kpl oli perushinta.
Jep totta! Asun Oulun läheisyydessä ja hinnat on just sitä 60-65e luokkaa pallosta.
Galenikan ksalolit 30e-35e
Galenikan rivat 30-35e
Galenikan Dormicumit 90e-110e levy
Suomi bentsot aivan älyttömissä hinnoissa esim; Suomi Riva 5e/kpl, 2MG Xanorit 7-10e/kpl, mustikat 5e/kpl. Moxit 2e/kpl....jne kallista on
Priima savu omilla linkeillä 15e/g
Alakerta 40e-50e
Ylis 100e-120e/g
Ekstaasi/MDMA Essot 20e/kpl ja kristalli 160e/g
Ketamiini 120e-140e/g
Sienet 15e/g
LSD 100uq 10e/lappu ja vahvemmat 15-20e
Changa 100e/g

En oo näitä huumeita kaikkia läheskään käyttänyt, mutta tuossa hinnastoa Oulun alueelta :)
Luulin olevani ainoa laatuaan kunnes katsoin ystäviäni ja tajusin että he ovat aivan yhtä sekasin kun minäkin :cheers: :up:
Lyricaman
Tuppisuu

Post by Lyricaman »

Onko 2,50e 150mg Lyricoista PK-seudulla OK hinta? Vai todella riisto hinta. Levy missä 14kpl sitten 35e?
TOO MUCH JUNKIE BUSINESS
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Lyricaman wrote: Sat 29 Oct 2022, 13:25 Onko 2,50e 150mg Lyricoista PK-seudulla OK hinta? Vai todella riisto hinta. Levy missä 14kpl sitten 35e?
On se riistohinta, mutta aika yleinen nykyään. :mrgreen:
Lyricaman
Tuppisuu

Post by Lyricaman »

Dexma wrote: Sat 29 Oct 2022, 16:03
Lyricaman wrote: Sat 29 Oct 2022, 13:25 Onko 2,50e 150mg Lyricoista PK-seudulla OK hinta? Vai todella riisto hinta. Levy missä 14kpl sitten 35e?
On se riistohinta, mutta aika yleinen nykyään. :mrgreen:
Mikä olisi ns. OK hinta sitten pyytää? 2e 1,50 vai 1e nappi 150mg? Ja hinta Levystä onko se 30e Levy?
TOO MUCH JUNKIE BUSINESS
Lyricaman
Tuppisuu

Post by Lyricaman »

Tramaleiden hinnat kiinnostavat eli paljon maksaa

100mg

150mg

200mg

DEPOT NAPIT?
Last edited by Lyricaman on Sun 30 Oct 2022, 02:56, edited 2 times in total.
TOO MUCH JUNKIE BUSINESS
Lyricaman
Tuppisuu

Post by Lyricaman »

Mikä on Oxycodone 20mg ratiopharm hinta? PK-seudulla?
TOO MUCH JUNKIE BUSINESS
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Lyricaman wrote: Sat 29 Oct 2022, 19:18
Mikä olisi ns. OK hinta sitten pyytää? 2e 1,50 vai 1e nappi 150mg? Ja hinta Levystä onko se 30e Levy?
Nooh eks nää mene jotenkin kysynnän ja tarjonnan lakien mukaan?

Itse muistan joskus ajan, kun 300mg oli sen 2e :mrgreen:
dpi
Lepakko

Post by dpi »

Dexma wrote: Mon 31 Oct 2022, 11:12
Lyricaman wrote: Sat 29 Oct 2022, 19:18
Nooh eks nää mene jotenkin kysynnän ja tarjonnan lakien mukaan?

Itse muistan joskus ajan, kun 300mg oli sen 2e :mrgreen:
1-2e vahvuus kuin vahvuus.

3-4e jos ei oo vaihtoehtoi.

Yli femma menee jo.. öh.

Siis per zibbe.

Mutta siis reilu hinta listalle (75-150mg) on parikybää. Kybästä nyt ei jää käteen mitään myyjällekään.
Keep It Unreal.
Alleria
Karvakuono

Post by Alleria »

Paljon DMT kustantaa nykyään?
Booze is the answer. I don´t remember the question..
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

Alleria wrote: Wed 21 Dec 2022, 00:40 Paljon DMT kustantaa nykyään?
Ei tätä juurikaan vissiin liikutella. Itse olen muistaakseni maksanut 100 euroa grammalta sen pari kertaa, kun ainetta ostin kymmenen vuotta sitten.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
Alleria
Karvakuono

Post by Alleria »

Touchet wrote: Sat 31 Dec 2022, 20:25
Alleria wrote: Wed 21 Dec 2022, 00:40 Paljon DMT kustantaa nykyään?
Ei tätä juurikaan vissiin liikutella. Itse olen muistaakseni maksanut 100 euroa grammalta sen pari kertaa, kun ainetta ostin kymmenen vuotta sitten.
Itse tuli maksettua sitten pikkasen ehkä liikaa. Noh harvinaista kyllä mutta liikkuu sitä välillä.
Booze is the answer. I don´t remember the question..