Katukauppahinnasto amatööreille

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
hahaviv
Lepakko

Re: Katukauppahinnasto amatööreille

Post by hahaviv »

mites toi koksu pk-seudulla? kaveri pohti mun kuullen, et sita neuvottiin pyytaa grammast hyvaa 150e, mut haluis pyytaa vahemman. mut tappioohan tossa jo tekee jos 200 vitun euroa siita joku hullu on valmis maksamaan? :shock:
theres not enough love, you gotta make love, remake love, co create love, cremate love, reincarnate love, gotta make love,
just make love
Pen
OD

Post by Pen »

Riippuu kuin hyvää koksua on. Kunnon kristalli on 400e tyyliin, perus "paskakoksu" on sen 150e ketsi, selllaiseen en itse rahojani tuhlaa
LeFairylette
OD

Post by LeFairylette »

Itse pk seudulla maksanu kokkelista 80€/g. Mut se oli mun makuun aika mitäänsanomatonta, vaik vertailukohtaa ei ole. Tai sit koksu ei oo mun aine.
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!
Personaes
OD

Post by Personaes »

Pen wrote:Riippuu kuin hyvää koksua on. Kunnon kristalli on 400e tyyliin, perus "paskakoksu" on sen 150e ketsi, selllaiseen en itse rahojani tuhlaa
Paljonko pitää vetää kristalli kolaa nokkaan että saa hyvät olot? Entä tota 150e;n kolaa?

Hullulta kuulostaa jo joku +200e/g, puhumattakaan 400e/g. Ite olen lähinnä ulkomailla vaan käyttänyt, joitakin kertoja suomessa kimpassa ottanut, hinta ollut reippaat 100e ja laatu 6/10.
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe
Illuusio

Post by Illuusio »

Personaes wrote: Paljonko pitää vetää kristalli kolaa nokkaan että saa hyvät olot? Entä tota 150e;n kolaa?

Hullulta kuulostaa jo joku +200e/g, puhumattakaan 400e/g. Ite olen lähinnä ulkomailla vaan käyttänyt, joitakin kertoja suomessa kimpassa ottanut, hinta ollut reippaat 100e ja laatu 6/10.
Jos on oikeesti hyvää kokaiinia, niin 40-50mg riittää. Ja joo, onhan tuo hinta aivan käsittämätön, tervetuloa suomeen!

En kyllä ole kuullut, että vaikka olis miten hyvää leikkaamatonta että 400e grammasta pyydettäis. :roll:

Paha sanoa, paljonko tarvii ottaa paskaa koksua, vähän sama ku kysyisin paljon tarvii ottaa piriä että toimii ja vahvuudesta ei tietoa. :D

Mut oikeesti paska sit varmaa about 150-200mg.

Tulee melko kalliiks yks linkku joka toimii sen max 45-50min. :mrgreen: :mrgreen:

Ei sitä koksua ole mitään järkeä vetää suomessa, ellei ole vitun hyviä suhteita. Harvoilla on.

Tai kai sitä joku raharikas voi kokeilla, jos haluaa, suomessakin. :D
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

TersePerse wrote:
LeFairylette wrote:Eipä näköjään... Mitä hintoja vailla? Ei kai paljoo voi erota eteläsuomesta...
Lähinnä kannabis kiinnostais, se pitää testata ihan miekenkiinnosta ja kipumielessä. Mutta ei sitä täältä edes löydy!?!

06-alueella:

Kannabis: väistämättä 20e jossei itse huslaa tai ole hyvää pataa huslaajien kanssa (mitään en myönnä)
Amfetamiini: 60e/g
Nipsut: 20-25e/kpl
Subu: 60-100e/pallo
OC (oxycontin): 1e/1mg (eli esim. 40mg/40e)
Bentsot:
- Xanor 1mg/ 1e
- Rivatril 2mg/1,5e
- Diapam 10mg/2e
Bentsot monesti aika pitkälti jeesaus tavaraa ainakin eräässä kaupungissa 06-alueella. Jotkut sitä ryynikauppaakin jaksaa pyörittää.
Heroiini (ollut nyt 5 eri satsia tämän vuoden sisällä): 130e/g
Xone: 45e/pallo
MDMA: 20e/0,1g

Tässä nyt ne päällimmäiset. En rupee mitään kaupungin nimeä sanomaan mutta keskellä nollakutosta mennään.

Onneksi on hanat auki ihan muualla kuin 06-alueella.
Vai toimiiko?
palokoo22
Tuppisuu

Post by palokoo22 »

Savon kalakukkokaupungin sydäntä lämmittävät hinnastot kuluttajalle:
Subutex (8mg) 80-95€
Suboxone (8mg) 50-60€
Temgesic
* 0,4mg 5-12€ (yleisimmin 10€)
* 0,2mg 2,5-7€
Norspan (10mg) 50-80€ / laastari
Xanor / Alprox
* 0,5mg 0,5 -1€/kpl
* 1mg 1 -1,5€/kpl
* 2mg 2 - 4€/kpl
- Debotit hiukan halpemmia millihinnaltaan
Opamox
* 15mg 0,5€/kpl
* 30mg 1-1,5€/kpl
MDMA 0,1 kerta-annos 15€
LSD (kerta-annos / en muista annosmäärää) 15€
Savut
* Budi 20-30€/g
* Nurtsi 3-5€/g
* Peltsi 20€/g
* Mixi 15-25€/g
- Hinnat ovat ja eivät ole riippuvaisia lajikkeista. Kaikki menee oikeastaan myyjän markkinoilla ja helvetin huonolla tarjonnalla.
Amfetamiini 50€/g (ja vaihtelee paskasta semi-paskaan)
Lyricat
* 150mg n. 25-30€ läppä
* 225mg n. 40-60€ läppä
* 300mg n. 50-70€ läppä

Ja bensa maksaa melkein kahta euroa litralta (joo heh.). Tervetuloa jos haluat maksaa itsesi kipeäksi miltei mistä tahansa :up:
52485-79-7 Teki minusta erinlaisen ihmisen?
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

Onneks on alkanut hinnat tippumaan.

Kiekoista kymppi tai kaks pois ja porskeesta 5 - 20 euroa.

Toisaalta bentsojen hinnat nousseet. Ja Lyricasta myös maksetaan järkyttäviä hintoja.

Piristä se 40 tai 45 euroa. Enintään 50 euroa mutta pitää olla tod. hyvää. 35 euroakin toisinaan.
Kiekot 80 euroa ~.

PL maksaa sen 10 - 12 euroa ja kukka sen 16 - 20 euroa.

Mistää hippipsykedoupeista en tiiä. Piriä. Suomessa liikkuu nykyisin myyjillä metaa ja normi aata? Eri pusseissa. Nyt se on siis rantautunut tännekin. Liian pyryttävää kamaa vaan, normi amppelipäissään kykenen jotenkin hallitsemaan itseni mutta metapäissään alkaa kaverin työntäminen sirkkeliin kuulostamaan hyvältä idealta, sen jälkeen sit voi vaikka mennä kämpille ja pesarin kanssa oven takana olla pari päivää ja miettiä kuka tulee, sekottaa pään niin pahasti. Tosi skitsottavaa, vainoharhat 10x kovempia kuin amppelilla ja ihan vitun hullut asiat kuulostaa ihan OK ideoilta.
renttuni
Apteekki

Post by renttuni »

Oulun eteläisessä.. noin-hintoja. Semmosia mitä ite oon maksanut yleensä, mitä jengi maksaa ja mitä pyydetään.

Oxycontin 1e/1mg eli 10mg nappi 10e
Norspan 20mg 100e
Piri 50e/g
Bentsot vahvuudesta riippuen 1-5e/kpl
Stilnoct 2e/kpl
Kokaiini 80e/g
Subutex 80e/kpl
Parin millin pala Norspania on noin 20e
Temgesic 0,4mg 10e/kpl
Lyrica 75mg 2e/kpl
Durogesic 75ug 150e
Tramal 100mg 3e/kpl
Diapam 10mg 20e/lätkä
Piri 400e/10g
placebo
Kameleontti

Post by placebo »

aika rajut hinnat kyl siel renttuni :O
Periaatteet perustana, totuus selustana.
Skilla
Lepakko

Post by Skilla »

Hämeestä..

Subuxone 40€
Subutex 45-50€
Norspan 10mg 30€
Piri 25-30€
Kukka 15€
Yleisesti bentsot euron per.
Essot 8-15€
Tutkari deelit 5-10€ lappu
Happo 20€ hitti
CW 100-150€
Kokaiini n. 120€ (en digaile)
Freshii
Psykonautti

Post by Freshii »

PK-seudulla:

subutex 30-50€, useimmiten yli 40€
xone 20-25€
piri 30-40€
oksikodoni 0,50-1€/mg (riippumatta siitä, minkä valmistajan)
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

mentalhell wrote:Onneks on alkanut hinnat tippumaan.

Toisaalta bentsojen hinnat nousseet. Ja Lyricasta myös maksetaan järkyttäviä hintoja.

Piristä se 40 tai 45 euroa. Enintään 50 euroa mutta pitää olla tod. hyvää. 35 euroakin toisinaan.
Kiekot 80 euroa ~.

Mistää hippipsykedoupeista en tiiä. Piriä. Suomessa liikkuu nykyisin myyjillä metaa ja normi aata? Eri pusseissa. Nyt se on siis rantautunut tännekin. Liian pyryttävää kamaa vaan, normi amppelipäissään kykenen jotenkin hallitsemaan itseni mutta metapäissään alkaa kaverin työntäminen sirkkeliin kuulostamaan hyvältä idealta, sen jälkeen sit voi vaikka mennä kämpille ja pesarin kanssa oven takana olla pari päivää ja miettiä kuka tulee, sekottaa pään niin pahasti. Tosi skitsottavaa, vainoharhat 10x kovempia kuin amppelilla ja ihan vitun hullut asiat kuulostaa ihan OK ideoilta.

Durogesicien hinnat ovat olleet nyt 75 euroa per. isoin laastari, essot 15 euroa.

Nämä hinnat 014 alueelta. Poreen hinta oli 40 euroa äsken ainakin.

Temgesicit on ollut aikalailla niin et pienet maksaa 3 - 5 euroa ja isot 7 - 8 euroa.
Hz0
Apteekki

Post by Hz0 »

mentalhell wrote:
mentalhell wrote:Onneks on alkanut hinnat tippumaan.

Kiekot 80 euroa ~.

Durogesicien hinnat ovat olleet nyt 75 euroa per. isoin laastari, essot 15 euroa.

Nämä hinnat 014 alueelta. Poreen hinta oli 40 euroa äsken ainakin.

Temgesicit on ollut aikalailla niin et pienet maksaa 3 - 5 euroa ja isot 7 - 8 euroa.
Lähiaikoina

Subutex 8mg = 50...70€ ( netissä)
Temgesic 0.4mg = 7€/kpl, n. 5 / kpl isommissa erissä.
Stilnoct 10mg = 50snt - 1€ / kpl
Diapam/medipam 10mg = 1€..2€/kpl.

Perus - kasipallon hinta on välillä jotain aivan käsittämätöntä, mutta ilman toleranssia 8mg riittää toki todella pitkäksi aikaa... :)

Ollaan tosiaan sovittu ettei mainita näitä "verkkoja" edes suuntaa antavilla nimillä. -Mode

EDIT: Anteeksi Mushru! :/
Last edited by Mushru on Fri 06 Mar 2015, 23:24, edited 2 times in total.
Reason: muokkasin juttuja pois
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
peemies
Lepakko

Post by peemies »

Tampereelle muutto lähestyy. Millaiset huumehinnat siellä päin näinä päivinä?
It's 4:30 in the morning, it's always 4:30 in the morning. -Bukowski
NatiHero
Kameleontti

Post by NatiHero »

peemies wrote:Tampereelle muutto lähestyy. Millaiset huumehinnat siellä päin näinä päivinä?
Budi (jota tuntuu olevan loputtomasti :shock: ) pyörii aika siinä kahdeskympis/alle. Lätkää/kunno hasaa tms. ei oo tullu vastaan moneen vuoteen, voi olla ku piirit vaihtunu.

Amfe on ollu mitä ite poistanu satunnaisesti yleensä hyvää, länsitreellä ollu melki poikkeuksetta paskaa. n.40e/g

Xone 35-neljääkymppiä, texi kuuttakymppiä. Kuulemma kallistunu texit hitosti tai ainaki välis oli, johtuen jostain jutusta, mistä en päällisin puolin enempää tie. Viime kerrat sen 60.

300mg lyrica tyyliin aina jos randomisi poistaa niin olleet vitosen. Bentsoista en osaa sanoo, kohtuu hintasii ja laadukkaita alpratsolaami blottereit pyöri joku aika sit. Muute aika hiljasta.

Tutkareit salee löytyy ku vähä hakee, varmaa muuallaki suomes vähä sama(?).

Äkkiseltää tuli nää mielee koian lisää viel pari myöhemmi.
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää :doh: :foil:
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Tampereella on tosi paljon huumeita, mut siellä ne huumeet on jakautunut vähän sillai. Nuoret hipit, vähän vanhemmat bileskene hipit ja sit nistit... Ihan kaikkialta ei saa kaikkea kokoajan. Mut ennen tampereella tuntui olevan äsidi ja putsi mämmi vähän huonosti, mutta bileskenen tullessa tampereelle tiukemmin niin hapot ja mämmikin on aina saatavilla. Myös kola. Tai näin oli muutama vuosi ainakin sit vielä...

Tää on jännä, kuin esim sit Turussa tuntuu, että täällä on vain yhtä porukkaa jolta sitä douppii saa enemmän. Se bileskene on huomattavasti pienempi ja sen takia täällä on vähän ns vanhanliiton jäbiä enemmän. Subua, piriä ja tälläistä on tosi paljon. Hatsille taas on omat porukkansa. Sieltä mistä saa piriä ei ikinä saa hatsia kunnolla jne...

Nää on nää, että ketä tuntee jne. Mut siis se mitä sanoin, niin Tampereella on vitusti douppii kuhan vain jaksaa ihmisiin tutustua.
NatiHero
Kameleontti

Post by NatiHero »

Joo vähä heikon menyyn listasin, kun on bilettelyt jääny vähemmälle. Komppaan deksmaa, et kaikkee tuntus kyl löytyvän. Mulle kävi niin, et olin menos kuselle kauppakeskukses ja sit vessakopista huikkas joku jantteri ja vilkutteli jauhopussukkaa. Mdenin sinne koppii ja kysy haluunko loput ja osotti pöntölle ja kehu, et on helvet hyvää kolaa. Ja olihan se.

Täl viikol tuli kans kolaa kauppaan todella mieleenpainuvan näköinen vanhempi mies. Ei ollu fyrkkaa, mut toivottavasti tavataan toiste! Jos tunnistat itsesi niin mää olin se nahkatakkinen-lökäpöksy-rastapipo hemmo.

Tämä ei ole ostoyritys. Enemmönkin jos sattuis törmään netin ihmeellises maailmassa.
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää :doh: :foil:
Opiaate

Post by Opiaate »

palokoo22 wrote:Savon kalakukkokaupungin sydäntä lämmittävät hinnastot kuluttajalle:
Subutex (8mg) 80-95€
Suboxone (8mg) 50-60€
Temgesic
* 0,4mg 5-12€ (yleisimmin 10€)
* 0,2mg 2,5-7€
Norspan (10mg) 50-80€ / laastari
Xanor / Alprox
* 0,5mg 0,5 -1€/kpl
* 1mg 1 -1,5€/kpl
* 2mg 2 - 4€/kpl
- Debotit hiukan halpemmia millihinnaltaan
Opamox
* 15mg 0,5€/kpl
* 30mg 1-1,5€/kpl
MDMA 0,1 kerta-annos 15€
LSD (kerta-annos / en muista annosmäärää) 15€
Savut
* Budi 20-30€/g
* Nurtsi 3-5€/g
* Peltsi 20€/g
* Mixi 15-25€/g
- Hinnat ovat ja eivät ole riippuvaisia lajikkeista. Kaikki menee oikeastaan myyjän markkinoilla ja helvetin huonolla tarjonnalla.
Amfetamiini 50€/g (ja vaihtelee paskasta semi-paskaan)
Lyricat
* 150mg n. 25-30€ läppä
* 225mg n. 40-60€ läppä
* 300mg n. 50-70€ läppä

Ja bensa maksaa melkein kahta euroa litralta (joo heh.). Tervetuloa jos haluat maksaa itsesi kipeäksi miltei mistä tahansa :up:

Toi Norspani, mitä vittuaaa :D Eräs nimeltä mainitsematon henkilö maksoi PK-seudulla neljästä (4) kappaleesta 10mg Norspania 20e. Toi hinta nyt olikin ihan ylihalpa, mut 50-80e kipale. Fuck.
heihoi
Lepakko

Post by heihoi »

joo vittu kukasta 25??? kaikki ketkä pk-seudulla asuu ni suosittelen että haistattaa vitut/vetää turpaan jos joku yli 20 euroa pyytää pilvestä :DD ite oon sitä mieltä et 20e mihin nää hinnat on nyt noussu ni ei missään nimessä pidä mennä senttiäkäään sen yli ja jos joku niin tekee ni se henkilö on vaa ihan helvetin syyhky rotta :D sori nyt vaan... Sit ite oon kukasta huomannu sen että sillon ku alko polttamaan 2010 ni jos kasvattajalta suoraa hommas ni sai 10e/g mutta nykyää se on noussu 12e/g en oo kuullu vuosiin et kukaa omasta piiristä ois kympillä myyny.

Se on tosi jännä ku tuntuu et mitä pohjosemmaks menee ni sitä korkeemmat hinnat? Kaveri muutti Kittilään ni se kerto et siel oli ihan perus et peltsi makso 25e/g ku taas tääl pk seudul 15 euroo on iha maximi, ja texistä pyydettii välil 120e/kpl ku tääällä pk seudul 45e kpl on aika perus mut halvemmallki oon kuullu et porukka ostaa. Vai olikohan hänellä sit vaa huonot luukut.. Toisaalta eiks ne reindeerspottingissaki ostanu 60e/kpl texiä.. Mistäköhä johtuu, oiskohan syynä et on vähemmän porukkaa ni pienemmät piirit hallitsee markkinoita?
kirkas
Lepakko

Post by kirkas »

heihoi wrote:joo vittu kukasta 25??? kaikki ketkä pk-seudulla asuu ni suosittelen että haistattaa vitut/vetää turpaan jos joku yli 20 euroa pyytää pilvestä :DD ite oon sitä mieltä et 20e mihin nää hinnat on nyt noussu ni ei missään nimessä pidä mennä senttiäkäään sen yli ja jos joku niin tekee ni se henkilö on vaa ihan helvetin syyhky rotta :D sori nyt vaan... Sit ite oon kukasta huomannu sen että sillon ku alko polttamaan 2010 ni jos kasvattajalta suoraa hommas ni sai 10e/g mutta nykyää se on noussu 12e/g en oo kuullu vuosiin et kukaa omasta piiristä ois kympillä myyny.
Jep, kyllä on vituttanut tää touhu kun oon nyt puoli vuotta ostanut kukkani (3vuotta olin tossa omavaranen, mutta muuton jälkeen ei oo kehdannut asunnossa enää kasvattaa, mutta taidanpa jonkun stealthin tehdä, mitä vieraat ei huomaa), tänään viimeks 5g kukkaa hain ja vittu 100e.. eli sen 20e/g, kyllä pitäis jengin (minä mukaanlukien) äänestää lompakoilla ja jättää noi budit ostamatta niin kauan kun hinta alkaa laskeen). Käyttäjälle 12-15e/g on ihan ok vielä. Toisaalta oma vika, laiska oon ollut tässä nyt ja en oo nähnyt vähän vaivaa ja alottanut kasvattamista taas itse, mukavampi polttaa omaa priimaa reilun euron grammahintaan ja siitä voi kavereille vielä poistaa kympillä gemmi ja tienata vähän taskurahoja..

Dexma myös oikeessa, pitkästä aikaa oon tässä vähän muitakin douppeja (kuin korvaus bupree ja kukkaa) useemman vuoden tauon jälkeen hommailaan silloin tällöin ja oon yllättynyt kuinka hyvin Tampereella on kaikkea, mämmiäkin todella hyvin jatkuvasti. 5 vuotta sitten kun viimeks oli aktiivinen ei ihan näin hyvä tilanne ollut mielestäni (vaikkei silloinkaan täälä huonosti tavaraa ollut).

Mut toi budin hinta on saatava laskeen. :roll:
Huiko
LD50

Post by Huiko »

^Vapaat markkinat. :) Siitä se vain johtuu että jokainen kasvattaja haluaa tavarastaan vähintään 15€/g, ja välikädet kasvattaa hintaa. Ahneus on perseestä, koska luulisi sen laskevan hintaa että näitä puskia on vähän siellä täällä.

Silloin kun suomessakin oli lähinnä erillaisia hassiksia, isot pojat istu pöytään ja päätti hinnat. Ne myös valvoi kaikessa kamakaupassa touhua, eikä kukaan joka pyysi liikaa tai jatkoi liikaa pysynyt kauaa terveenä. (Poliisit, skinit, kerhot, yms. samassa pöydässä. :) ) Sanokaa mitä sanotte mutta mun mielestä se oli ennen kunniallisempaa touhua.

En ole ostanut itse kuin erikoisuuksia lähivuosina ja niissäkin on toi hinta ollut alle teidän perushintojen. :P Koen että tuo mitä te yleensä vedätte kannabiksena on paskaa. THC:t tapissa ja maku kuin saunavastassa. Kait te tiedätte, että vähän panostamalla noista kasveista saa ihan imailtavaakin tavaraa? Koska ootte edes saanu loppuun asti kasvatettua ja kunnolla kuivattua? Mutta hei, en mä yritä vittuilla vaan antaa ajattelun aihetta. Sori jos alkoi jotakuta ahdistamaan. :|

Syitä miksi maksaa ylihintaa:

-Kaveri pulassa ja tarvii rahaa.
-Speciali tuote.
-Ostat pois jämät ja saat hyvityksen seuraavalla kerralla.

Siinä ne. Toivoisin että ymmärrätte että joka kerta kun maksatte paskasta teette karhunpalveluksen kaikille.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
kirkas
Lepakko

Post by kirkas »

Kallio wrote:Sanokaa mitä sanotte mutta mun mielestä se oli ennen kunniallisempaa touhua.

En ole ostanut itse kuin erikoisuuksia lähivuosina ja niissäkin on toi hinta ollut alle teidän perushintojen. :P Koen että tuo mitä te yleensä vedätte kannabiksena on paskaa. THC:t tapissa ja maku kuin saunavastassa. Kait te tiedätte, että vähän panostamalla noista kasveista saa ihan imailtavaakin tavaraa? Koska ootte edes saanu loppuun asti kasvatettua ja kunnolla kuivattua? Mutta hei, en mä yritä vittuilla vaan antaa ajattelun aihetta.
Varmasti oli kunniallisempaa touhua.

Tohon toiseen, oon saanut kunnolla loppuun asti kasvatettua, kuivatettua, pitkään curetettua ja helvetin hyvän makusta ja niitä lajikkeita ja vaikutuksia joita olen halunnut viimeksi puoli vuotta sitten kun omat varastot loppui ;) ei se sen kummempaa, onneks tota yrttiä pystyy aika pienin panostuksin kasvattamaan huippulaatua itse, ei ole rakettitiedettä. Rakastan kasvatusta, nyt on vaan ollut laiskuus päällä.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Niin no.

Mun mielestä just ongelma on se, kun kotikasvattajia on niin paljon, jotka kasvattaa pieniä satseja vain myyntiin. Näin ne pistää aluksi hinnan sille 100grammalle minkä ne myy sit kympillä, että saa edes tonnin siitä. Sit se myydään vaik kahdelle välikädelle joille kummallekkin tulee 50g. Siitä 10 g omaan käyttöön ja 40 geesillä pitäis maksaa se 500 e ja tienata muutama eurokin. Jo se velan maksu nostaa sen budin hinnan 12 egeen. Tästä jos haluaa sillä 40 geesillä tienata vaik 200 egee niin pitää hinnoitella se budi 17 egeen. Ohan toi hinta ihan ok jos on viikonloppu käyttäjä vain tai ostaa sen kerran kuussa tyyliin. Mut tääkin välikäsi tyyppi polttaa nopeesti 10 gramman settinsä pois ja sen jälkeen se 200 egee joka piti mennä ruokaan ja yhteen laskuun meneekin siinä budia poltellessa kaljaan ja pizzaan samalla viikolla. Sit taas pitää nihkeillä ja odottaa jostain seuraavaa satoa...

Päivittäis sauhuttaja tarttee kummiskin aina omat puskat tai muutaman kotikasvattaja frendin pysyäkseen hyvis kokoajan nykyään.

Mun mielestä tuntuu, että se kotikasvatuksen yleisyys on tehnyt sen, ettei oo enään paljoo sellaisia jotka vain säätää budia välikätenä. Niitä tyyppejä joilla ei kasvanut puskat himassa, mutta silti löyty isot satsit budii tai ne löysi sitä heti tarvittaessa ja hinta oli sen 8-13 euroo grammalta riippuen ostomäärän koosta. Nämä tyypit rahoitti sillä osan elämästään. Sit varsinkin nämä jotka kasvattaa pienempiä satoja joita nykyään on vain tosi paljon enemmän kuin ennen, niin ne tyypit nostaa sen hinnan ylös, kun "kaikki myy budinsa tähän hintaan". Kotikasvattaja ei sais pyytää budistaan 10 egee enempää, koska se tietää olevansa se myynnin alkupää... Tietenkin on onneksi niitä jotka tekee isoja satoja jotka myydään ensimmäisille käsille pienillä hinnoilla ja niis porukoissa tuppaa budi oleen ihan kunnioitettavassa hinnassa portaan pienemmillekkin.

Nykyään moni budin polttaja tuntuu aloittavan sillai, että pari geesit ostetaan frendeiltä ja heti, kun asutaan omassa kodissa poissa vanhemmilta aloitetaan se oma kasvatus ja ajatellaan, että nyt tehään ISOOO RAHAA tällä. Ja sit tulee näitä jotka sadostaan myy 50 grammaa ja tienaa sillä kaljarahat kuukaudeksi jolloinka biletetään sitä satoa parin frendin kanssa. Ennen sitä budia ei kaikki lähtenyt heti kasvattaan vain se oli hieman varovaisempaa hommaa tämä taas antoi mahollisuuden siihen, että piti olla välikäsi myyjiä joidenka piti pitää kotikasvattajien hinnat kurissa.

Muutenkin tuo kotikasvattajien myymä geesihinta on tehnyt sen, että kun budilla ei voi tehä niin helposti rahaa ns välikäsi myyjänä niin moni myy ja jatkaa sit piriä. Tai oon huomannut ite, että monesti ne jotka yrittää elantonsa ansaita myymällä huumeita nopeesti vaihtuu siihen pörrin kanssa pläräämiseen jos eivät ala tekeen isoja kotikasvatuksia... No pirin kanssa plärääjät jää kiinni aina :D

Happojen ja nipsujen myynti on helppo tapa tehä pikkuruokarahaa tai hommata baari iltaansa rahat drinkkeihin ja niiden douppien liikuttelu on turvallista ja helppoa. Varsinkin, kun myy näitä niille jotka ostaa niitä vain ns lauantai illalle hetken mielijohteesta ja näitä ihmisiä kyllä riittää yleensä tietyis piireissä tai klubi skenessä. Tällöin niitä ostetaan pieniä määriä ja jengi ihan iloisena maksaa jotta saa hyvän illan niin vaik yhestä lapusta sen 15-20 egee, kun se joka ostaa niitä lappuja isomman kasan niin se saa ne puolet halvemmalla. Huonoa näis doupeissa on se, että näitä myydään yleensä vähän sillai pikkuhiljaa, mut silti käyttäjäkunnan yleisen skarppiuden takia niin ne aineet herättää vähemmän huomiota, kuin piri tai hatsi joka tekee noiden kanssa säätämisestä aika turvalliselta noin lain puolesta.

Bupren kohalla moni päivittäiskäyttäjä tuntee aina sen korvaushoito potilaansa ja sit sillä päivittäiskäyttäjällä on kaveri jossain pienemmässä kylässä jossa ei ole kylän "omaa korvaushoitopotilasta", niin tämä tyyppi pystyy helposti myymään yhden korvaushoitopotilaan lomalääkkeet yhelle kylälle joka viikko ja hinta pysyy kohtuullisena helposti, kun on monta asiakasta ja niitä bupre palloja voi jakaa puokkiin ja paloiksi. Sit opiaateilla varsinkin buprella on tapana lähteä käsistä vaikka isollakin hinnalla, koska kun sille opiaatti käyttäjälle on NYT se tarve ja sitä ei saa mistään muualta niin se muutama kymppi ei tunnu missään siinä hinnassa jos sillä pysyy terveenä viikon. Kohtuutonta on mun mielestä buprekaupassa se, kun korvaushoitopotilaat jotka myy niitä douppejaan enemmän alkaa pyytään koukussa olevilta ei korvaushoitopotilailta 50 egee per pallo. Texin hinta mua ärsyttää joskus, kun se ylihinnoitellaan, kun se on mukamas bupree parempaa.

Tähän hinta touhuun on vaikuttanut mun mielestä myös netti ja se, että nuoret ostaa netistä ensi huumeensa eikä enään opi tavoille vanhojen tyyppien kautta. Oikeastaan on hauska katsella välillä niitä kohtauksia ja riitoja joita syntyy ns uuden polven käyttäjien ja vähän vanhemman porukan yhteen törmätessä vaikka jollain kämpillä, kun "Jonne" ei suostu myymään hatsi keostaan alle 15 egeen grammaa tyypille joka on tottunut vuosia maksaan 13 egee geesist vaik. Puhumattakaan siitä, että "Jonne" ei anna iltasavuja ilman, että on jotain vaihdettavaa heti sillä toisella siinä kädessä antaa. Tässä on sukupolven ero. Eri säännöt eri kausina. Nuoret tottuu ostaan putsii mämmiä ja netin hinnastosta muodostuu se minimi hinta joka auttaa niitä isompia myyjiä nostaan omaa alkuperäistä hintaa, kun ne saa silti isommat satsit kumminkin lähtemään käsistä pois nopeasti. Silti kyl pidän netti douppi kauppaa hyvänä tapana, koska se on vaivatonta ja välttyy kaikelta säätämisen paskoilta jutuilta...

Tietyllä tapaa. Mun mielestä on loppunut se porras, kun päivittäis käyttäjä myy henkilölle joka käyttää silloin tällöin olevalle viihdekäyttäjälle joka ei ole kummiskaan mikään kokematon "Jonne" jota kustaan silmään. Vain päivittäiskäyttäjä joutuu ostaan ns normi hintaan douppinsa aina niiltä tyypeiltä jotka tekee rahaa myymällä silloin tällöin ison satsin mitä nyt tulee eteen menolla. Tämä ei takaa tasaista kaman liikettä ja tämän takia huumeiden liikkuminen varsinkin vähemmän käyttäville viihdekäyttäjille hidastuu ja se myynti päivittäiskäyttäjän ja "lauantai reivarin" välissä ei ole kannattavaa. Ja jos olisi niin sitten se hinta olisi yllättävän korkee perusdoupeissa sille reivarille. Tässä ongelmana on sen jälkeen, että päivittäiskäyttäjä "Kadunkulman Nipa" ei saa douppi rahaa myymällä ja sen omakin käyttö tulee kalliiksi sille jos ei se rupee tyyliin sit jatkaan sitä piriä jonneille.

Jotenkin nykyään on vähän liikaa sellaista kaikki tai ei mitään kulttuuria mun mielestä doupin myynnissä. Tai ainakin tälläistä itse olen huomannut.

(vittu mä oon pireissä kirjoitin tätä viestiä kaksi tuntia. deletoin tavaraa pois, kirjoitin lisää ja deletoin ja luultavasti ihan väärän asiankin kirjoitin mut vittuuuu)
heihoi
Lepakko

Post by heihoi »

Kallio wrote:^

En ole ostanut itse kuin erikoisuuksia lähivuosina ja niissäkin on toi hinta ollut alle teidän perushintojen. :P Koen että tuo mitä te yleensä vedätte kannabiksena on paskaa. THC:t tapissa ja maku kuin saunavastassa. Kait te tiedätte, että vähän panostamalla noista kasveista saa ihan imailtavaakin tavaraa? Koska ootte edes saanu loppuun asti kasvatettua ja kunnolla kuivattua? Mutta hei, en mä yritä vittuilla vaan antaa ajattelun aihetta. Sori jos alkoi jotakuta ahdistamaan. :|

- Toivoisin että ymmärrätte että joka kerta kun maksatte paskasta teette karhunpalveluksen kaikille.
mullakin meni nyt ihan ohi että mistä ihmeestä revit ton että vaikka ois ylihinnoteltua ni se ois jotenki paskaa? :DD kyllä mä ainaki saan ihan helvetin hyvää pilveä vaikka oiski kallista ei se siihen liity mtenkää
Hoomie
Karvakuono

Post by Hoomie »

Huh, mun mielestä toi 20€/g kukasta on ihan vitusti liikaa, 15 menis vielä satunnaiskäyttäjällä mut kyl sen alle kympin pitäs olla. Vaikka onhan se aika priimaa omasta mielestä monesti. Harmi niille kenellä ei ole mahdollisuutta itse kasvatella.... En todellakaan kehtaa maksaa suomessa sitä kahtakymppiä, mielummin oon sit ilman jos ei hinnat muutu

En puhu nyt suomen hinnoista, mut itelle on tälläsii:
Sauhu sen 2-6€
Hapot 4-10€
Pore 20-30€
Kola 50€
Tatit 10€
Unikko 40€

Nojoo, suomessa ihan hitosti kalliimpaa sit taas...
We can't stop here, this is bat country!
Huiko
LD50

Post by Huiko »

heihoi wrote:mullakin meni nyt ihan ohi että mistä ihmeestä revit ton että vaikka ois ylihinnoteltua ni se ois jotenki paskaa? :DD kyllä mä ainaki saan ihan helvetin hyvää pilveä vaikka oiski kallista ei se siihen liity mtenkää
Mitenhän mä tän selittäisin ettei menisi ihan ohi taas... Noh, Vaikka thc:t olisi tapissa se ei tarkoita että se olisi hyvää. Muovipussikin menee päähän. Samoin vaikkapa Lasoli. :left:

Mä en arvosta nykyisiä kannabistuotteita, koska niissä on haettu aivan vääriä asioita aivan väärin. THC:n pitäisi olla tasapainossa muiden vaikuttavien ainesosien kanssa. (esim. CDB:n.) Useimmiten "lääkekannabiksessa" nuo on aika hyvin tasapainossa ja siitä nyt voi vaikka sen kympin grammalta maksaakin. 8)

Hyvä olisi myös jos tuote olisi jalostettu siten että sitä riittäisi pienempikin määrä. On ärsyttävää kiskoa isoja määriä perusbudin makuista sontaa. :foil:

Se mitä useimmat polttelee aiheuttaa myös niitä psykooseja useammin. (Vähän niinku toistaitoisten tekemä pontikka vie näön tai tappaa. :mrgreen:) Vähän Googlettamalla löydät kyllä lukemista.

On siinä sekin että vaikka sulla nyt sattuisikin vastoin todennäköisyyksiä hyvää budia se ei tarkoita että se mitä pääosin liikkuu olisi edes lähellä. :right:

Se mistä mä tämän mielipiteeni revin, on ihan kokemusta. Stadissa on jokunen hyvä kasvattaja mutta ellei jostain ole ilmestynyt lapsineroa, ei niistä yksikään ole junnu. Voi toki olla että meidän käsitykset hyvästä vain eroaa paljon toisistaan. Tykkäähän ne toiset Tolustakin. Silloinhan mun on ihan turha yrittää selittää tätä, mutta toivottavasti selvensi?
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
heihoi
Lepakko

Post by heihoi »

No ymmärsin joo sillee mut sillee en koska siis käsotin et toi miten kuvailit millast nykyajan budi ois sust eli jotai märkää paskan makust skeidaa ja pelkkää jotai skunkkii? mikä ei tosiaankaa pidä paikkaansa :D tai siis joo kylhän se noin taiaa olla mutta kyllä täältä saa ihan priimaluokan budiaki sen paskan lisäks mitä ei tartte polttaa paljoo yhtää. Mut tietty joo riippuu mistä tykkää ja meil on ehk eri käsitys et kyllä mun mielestä oikein ja hyvin kasvatettu skunkkiki on tosi hyvää jos se tosiaan ollaan kasvatettu _hyvin_ vaikkei mun lempilajikkeita ookaan.
Mut käsitin tost et sun mielestä täältä ei saa ku huonosti kasvatettua märkää pahan makust settii mikä ei pärise kunnol ja se ei oo totta :D
mistery
Karvakuono

Post by mistery »

Sudenpentujen käsikirjasta (alkuperäispainos) löytyy seuraava hinnasto:

Kannabis: 12-20€/g (lähinnä 20€)
PL, tai "laatuhasiksena" myyty PL: 9-20€/g
Hasis: 15-20€/g
Lefa: muutamia euroja/g
LSD: 10-20€/lappu
Sienet: 10€/g
Amfetamiini: 25-40€/g
Essot: 10-20€/kpl
MDMA: 100€/g, pikkumäärissä voi olla 15€/100mg
Bentsot: hinnat nousseet viimeaikoina, hintahaitari aika leveä
Harvinaisissa kemikaaleissa kysyntä ja tarjonta määrää hinnan. n. 3x ulkomaalaisten vendorien hinta tuntuu olevan ihan hyvä lähtökohta hakuammuntaan.
reseptorit
Psykonautti

Post by reseptorit »

Oulun kynyhinnasto tässä
subutex 8mg: 90-100e
pore: 50e
LSD: 15-20e/lappu
Bentsot: 0.25e-2e
essot: 20e/nipsu
Sienet: 5-15e
Hasis: 15-20e
oxycontin: 0.25e-0.50e/mg yhden kerran törmännyt ja tähän hintaan niitä kaveri poisti/antoi piuhalle. Hyvä että loppuivat ajoissa koska olivat parhaimpia jarruja mitä on tullut vedettyä 8)