narcocorrido wrote:
edit.Ja toki täällä on mahdollista saada hyväkin aineita(siis ihan hankkimatta ulkomailta), mutta se vaatii sitten kontakteja ja niiden jatkuvaa ylläpitoa/hoitamista jonka takia "tavallisilla ihmisillä"(satunnais viihdekäyttäjillä) ei juurikaan ole mahdollista niitä hyviä aineita saada.
So true, Suomestakin saa hyvii douppeja välillä ihan hyvään hintaan, mut se vaatii sit sitä, että soittelee ja on ns ajan hermoilla kokoajan, parhaillaan laatukin on ihan jees ja homma voittaa sen ulkomailta tilailun.
En mä ees tiiä paljon huumeet maksaa enään ja niistä joista tiiän en viitti kertoa, kun en mä enään douppaa. Ihan oikeaasti en mä enään douppaa. Saan vain huumeet jostain... Rastapäiseltä tyypiltä kadulta...
Ilokaasua saa 24 tuubia kybällä.
Alkosta saa ihan hyvää valkkaria 7 egeen.
Okei okei. Pirin hinta jotain 35 /geesi, mut sitä saa vetää just sen 100 milliä vähintään, että alkaa silmät seisoon päässä. Sit on niitä pirjeä joita vedetään 60-70 e (tais olla hinta), mut sitä otan 30 milliä ja yhtälailla jeejee. Porukka väittää tota ensimmäiseksi mainittua pirilaatua hyväksi... No en tiiä ohan se toisaalta. Silläkin pärjää viikonlopun.
Mun mielestä huumeet pitäis hinnoittaa sillai, että millä pärjää kuinka pitkään. (kaikkihan me narkkeja ollaan ja vedetään mitä pystytään vain). Eli jos jollain setillä pärjää sen viikonlopun niin se ois ok maksaa sen about 50 e. Sit koko viikon huumeet noin 100 e. Tai jotain. Vitun nihkeetä, jos ostat kolaa geesin maksat siitä 60 egee vedät sen päivässä sit samalla voit ostaa kaksi palloo bupree tolla ja narkkailla melkein kaksi viikkoa. Törkeetä kusetusta koko huumekuvio, sen takia mä tykkäänkin siitä.
Tai esim deelien hinnat pitäis mitoittaa niiden vaikutusaikojen mukaan. Lsd maksaa 12 euroo, dmt 15 senttiä jne...
No joo mä oon hiljaa. Mähän en ole ikinä ostanut huumeita, uskotteks?