Katukauppahinnasto amatööreille

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
haittavaikutus
Tuppisuu

Re: Katukauppahinnasto amatööreille

Post by haittavaikutus »

frapathea wrote:
haittavaikutus wrote: Wat wat wat wat waaat, nii mistä etelämmäks :foil: :)
Raaseporista Hankoon? :D
Haha piti vielä tarkistaa wikipediasta et onks se oikeesti etelässä :D vitun kuntayhdistymiset, karjaalta päi ku katotaa nii se on jo lännessä.
Hirveesti en kyllä oo nähny että jengi ostais 40€/g täällä päi enään, mut se höpinä tulee kyllä idästä päin :foil:
Petri6
OD

Post by Petri6 »

haittavaikutus wrote:
frapathea wrote:
haittavaikutus wrote: Wat wat wat wat waaat, nii mistä etelämmäks :foil: :)
Raaseporista Hankoon? :D
Haha piti vielä tarkistaa wikipediasta et onks se oikeesti etelässä :D vitun kuntayhdistymiset, karjaalta päi ku katotaa nii se on jo lännessä.
Hirveesti en kyllä oo nähny että jengi ostais 40€/g täällä päi enään, mut se höpinä tulee kyllä idästä päin :foil:
Turussa en edes muista, koska olis vauhti ollut alle 35e, yleensä 40e ja 49/50 kerroista laatu joko paskaa tai erittäin paskaa.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
Olio
Kameleontti

Post by Olio »

^ Tosi hyvää oli 30€/g turussa pari viikkoo takaperin.

subutex o yleensä aina 50-60.
porter

Post by porter »

Mdma 60-120e/g
Amfe 20-30e/g
Naksut 10-20entsipp
Subutex 50-65e
Suboxone 30-65e
Teemut 2-5e
Savut 5-15e/g
Tatit 10e/g
Ketamiini/mxe 10-15e/0.1g

Tossa jotain mitä mieleenntuli.
frapathea

Post by frapathea »

porter wrote:Tossa jotain mitä mieleenntuli.
Kertokaa mieluiten myös, missä päin hinnat pätevät. Ainakin noin suunnilleen. Jos ei uskalla tarkemmin kertoa niin ainakin ilmansuunnan voisi mainita. Vaikuttavat kuitenkin heittelevän etenkin etelä/pohjoinen-akselilla aika roimastikin, kuten tässä ketjussakin on jo todettu.
Travel
Psykonautti

Post by Travel »

Savut 15-20e
Amfe 50e
Subu 80-120e :|
Tutkarilippuset 10-25e
Lyrit yms 2-4e kipale
Essot 20e

Täs jotain Pohjois-pohojanmaalta siis.
Kaikki mitä kirjoitan, on vain oman pääni sisäistä fiktiota, jossa todellisuus on kaukaa haettua.
LeFairylette
OD

Post by LeFairylette »

Oh god, onneksi täällä on subut hiukan halvempia...
Muuten ois asiat vielä huonommin!
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!
Travel
Psykonautti

Post by Travel »

TaGGu wrote:Oh god, onneksi täällä on subut hiukan halvempia...
Muuten ois asiat vielä huonommin!
Täällä kyllä tohon saa uppoon rahansa jos siltä tuntuu. :down:
Kaikki mitä kirjoitan, on vain oman pääni sisäistä fiktiota, jossa todellisuus on kaukaa haettua.
italypasta
Karvakuono

Post by italypasta »

Mihin hintaan porukat on täällä löytänyt 25C-NBOMe? Satuin törmäämään kyseiseen tuotteeseen ja puhuivat 800ug vahduudesta. Hintaa tulisi lapuille 5e/kpl. Onko pahakin hinta? Noita erilaisia lappuja kun on niin paljon liikenteessä niin en oikein osaa sanoa hinnasta mitään.
Pen
OD

Post by Pen »

5€ lappu on aika kallis hinta mielestäni, toisaalta eihän sitä tarvitsekaan kun sen 1-3 lappua riippuen henkilöstä.

20mg HCL:ää tuota näyttää olevan 40€. Blottereita ei näy tällä hetkellä olevan, mutta jotain 2€ kpl ne muistaakseni maksoi, saman vahvuiset kun 2 tilasin. 5€ maksoi ja sain 3. Jos ostaa 100, niin veikkaisin että euron kappale jos sitäkään.

Toisaalta, nyt ei kyseessä ole katukauppa joten hieman menee aiheen ohi.

Silti, jos olet halukas tota testaamaan, niin kyllä sen 10€ voi hyvillä mielin tuhlata pariin lappuun, joiden pitäisi olla riittävä annos mikäli et paljoa deelejä käytä. Riistohinta kuitenkin mielestäni, mutta kyllä tuo on paljon parempi vaihtoehto kuin esim puoli grammaa budia tai 12 kaljaa imo.
italypasta
Karvakuono

Post by italypasta »

Kiitos tiedosta, Pen.

Ostopaikkana oulu

Ostin 4 lappua ihan piruuttani kun ei se 20e nyt paha oo. Mulla on vissiin aika heikkot tolet kukan suhteen kun joku 0.1-0.05 kukkaakin pistää nupin tutkalle oikein hyvin. :D Mukavaa kun grammalla pärjää viikon tai kaksi päivittäiskäytöllä. Saas nähä mitä näistäkin lapuista tulee. Kieli ainakin meinaa olla vähän turtunut jo. Kirjottelen tässä samalla mahdollista trippistooria, jos tästä mitään tulee. Pistän sitten tänne, mikäli on jotain kerrottavaa. Tasolle 2 jos pääsee niin ihan riittävä mulle. :)

*edit juu....kyllähän tuota tarinaa kertynyt. Postasin sen tuonne trippistooreihin...
*toinen edit....jees, taas selvänä tai ainakin sen tuntusena taas. Koitan kirjotella lisää trippistooriin...
*´kolmas edit....lisäsin ostapaikan kun sitä tunnutaan suosivan noissa hinnoissa....Taas trippistooria kirjoteltu...
Last edited by italypasta on Wed 01 May 2013, 08:07, edited 2 times in total.
porter

Post by porter »

frapathea wrote:
porter wrote:Tossa jotain mitä mieleenntuli.
Kertokaa mieluiten myös, missä päin hinnat pätevät. Ainakin noin suunnilleen. Jos ei uskalla tarkemmin kertoa niin ainakin ilmansuunnan voisi mainita. Vaikuttavat kuitenkin heittelevän etenkin etelä/pohjoinen-akselilla aika roimastikin, kuten tässä ketjussakin on jo todettu.
Lounaassa päin , mut ei missään turussa saakka kuitekaa.
FlyingH

Post by FlyingH »

Texi 60€
Xone 40€

03-seudulla
Personaes
OD

Post by Personaes »

On kyllä suomessa nämä hinnat(puhumattakaan laadusta) niin naurettavia, että itse ihan periaatteesta olen mielummin ilman. Ja itsellä on kuitenkin sen verran hyvät kontaktit, että saan perus katu nistiä parempaa/halvempaa ja silti jätän nykyään väliin kokonaan(ei rahan takia, periaatteen).

On niin härskiä että jotkut maksaa subuista +100e, kun hollannissa sillä hinnalla saa jo gramman hyvää kolaa ja puoli grammaa hyvää herskaa. Joo, tottakai ei voi verrata maita keskenään, kun se maaginen raja-linja vaikuttaa aineiden hintoihin/laatuun tavalla joka muistuttaa taikuutta.

Tässä onkin yksi syy miksi olen muuttamassa pois suomesta, pitkään tehnyt jo valmisteluja ja säästänyt rahaa. Sillä tykkään laadukkaista huumeista ja niiden satunnaisesta viihdekäytöstä. Masentaakin asua tässä maassa tuon takia, on toki muitakin syitä, mutta tuo on yksi niistä, miksi haluan pois.

Kehotankin muita tekemään samalla tavalla(välttämään huonoja/kalliita huumeita). Se on ainut tapa saada tähän maahan laadukkaampia aineita parempaan hintaan, kun vanhat paskat ei mene enää kaupaksi samalla tavalla.

edit.Ja toki täällä on mahdollista saada hyväkin aineita(siis ihan hankkimatta ulkomailta), mutta se vaatii sitten kontakteja ja niiden jatkuvaa ylläpitoa/hoitamista jonka takia "tavallisilla ihmisillä"(satunnais viihdekäyttäjillä) ei juurikaan ole mahdollista niitä hyviä aineita saada. En kyllä ole mikään asiantuntija mitä tulee suomen tän hetkiseen katukauppa tilanteeseen, kun useamman vuoden olen ollut erossa touhussa ja silloin kun ottanut, niin saanut kavereilta hankittua suoraan tai lomaillessa maistellut. Eli mutu pohjalta puhun, että mitä touhu oli silloin joskus ja mitä olen kuullut sen olevan nykyäänkin.
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

narcocorrido wrote: edit.Ja toki täällä on mahdollista saada hyväkin aineita(siis ihan hankkimatta ulkomailta), mutta se vaatii sitten kontakteja ja niiden jatkuvaa ylläpitoa/hoitamista jonka takia "tavallisilla ihmisillä"(satunnais viihdekäyttäjillä) ei juurikaan ole mahdollista niitä hyviä aineita saada.
So true, Suomestakin saa hyvii douppeja välillä ihan hyvään hintaan, mut se vaatii sit sitä, että soittelee ja on ns ajan hermoilla kokoajan, parhaillaan laatukin on ihan jees ja homma voittaa sen ulkomailta tilailun.

En mä ees tiiä paljon huumeet maksaa enään ja niistä joista tiiän en viitti kertoa, kun en mä enään douppaa. Ihan oikeaasti en mä enään douppaa. Saan vain huumeet jostain... Rastapäiseltä tyypiltä kadulta...

Ilokaasua saa 24 tuubia kybällä.
Alkosta saa ihan hyvää valkkaria 7 egeen.

Okei okei. Pirin hinta jotain 35 /geesi, mut sitä saa vetää just sen 100 milliä vähintään, että alkaa silmät seisoon päässä. Sit on niitä pirjeä joita vedetään 60-70 e (tais olla hinta), mut sitä otan 30 milliä ja yhtälailla jeejee. Porukka väittää tota ensimmäiseksi mainittua pirilaatua hyväksi... No en tiiä ohan se toisaalta. Silläkin pärjää viikonlopun.

Mun mielestä huumeet pitäis hinnoittaa sillai, että millä pärjää kuinka pitkään. (kaikkihan me narkkeja ollaan ja vedetään mitä pystytään vain). Eli jos jollain setillä pärjää sen viikonlopun niin se ois ok maksaa sen about 50 e. Sit koko viikon huumeet noin 100 e. Tai jotain. Vitun nihkeetä, jos ostat kolaa geesin maksat siitä 60 egee vedät sen päivässä sit samalla voit ostaa kaksi palloo bupree tolla ja narkkailla melkein kaksi viikkoa. Törkeetä kusetusta koko huumekuvio, sen takia mä tykkäänkin siitä. :P Tai esim deelien hinnat pitäis mitoittaa niiden vaikutusaikojen mukaan. Lsd maksaa 12 euroo, dmt 15 senttiä jne...

No joo mä oon hiljaa. Mähän en ole ikinä ostanut huumeita, uskotteks?
anarchy
Psykonautti

Post by anarchy »

mitäs te ootte maksanee metasta? siis ihan putskista kristallista(0.4g riitti neljän päivän valvomiseen ja tosta tuli tarjottuuki laineja, 0.05 oli aika perus dose) / jatketusta(grammalla selvis hyvinki pe-su). onks mua ihan kauheesti kusetettu ku makselin 250e tosta paremmasta ja paskemmasta 50e. toi kristalli on muuten aivan helvetin hienoo settii poltettuna, uus rakkaus <3
NYHC
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

anarchy wrote:mitäs te ootte maksanee metasta? siis ihan putskista kristallista(0.4g riitti neljän päivän valvomiseen ja tosta tuli tarjottuuki laineja, 0.05 oli aika perus dose) / jatketusta(grammalla selvis hyvinki pe-su). onks mua ihan kauheesti kusetettu ku makselin 250e tosta paremmasta ja paskemmasta 50e. toi kristalli on muuten aivan helvetin hienoo settii poltettuna, uus rakkaus <3
250e grammasta? Ootko tosissas? Metukka ollu yleensä samois hinnois ku normi pore. Ite maksanu 20-40e per gramma riippuen mistä hommattu.
Olento
Apteekki

Post by Olento »

xxx-men wrote:
anarchy wrote:mitäs te ootte maksanee metasta? siis ihan putskista kristallista(0.4g riitti neljän päivän valvomiseen ja tosta tuli tarjottuuki laineja, 0.05 oli aika perus dose) / jatketusta(grammalla selvis hyvinki pe-su). onks mua ihan kauheesti kusetettu ku makselin 250e tosta paremmasta ja paskemmasta 50e. toi kristalli on muuten aivan helvetin hienoo settii poltettuna, uus rakkaus <3
250e grammasta? Ootko tosissas? Metukka ollu yleensä samois hinnois ku normi pore. Ite maksanu 20-40e per gramma riippuen mistä hommattu.
Hey hey hey, annat väärää infoa! Ei todellakaan oo missään samoissa hinnoissa kun normaali pore! Varsinkaan suomessa..
Ja puhehan oli nyt kristallimetasta, eikä normi jatketusta pulverista..
En osaa itekkään sanoo mitään tarkkaa "hintaa" mut jos sattuisin suomessa kristallimetaan törmäämään ni helposti maksasin siitä vaikka huntinkin.
Vaikka eiköhän se hinta liiku siinä 50-100e hujakoilla.. Ketola siis.
JarruIgor

Post by JarruIgor »

spirit wrote:
xxx-men wrote:
anarchy wrote:mitäs te ootte maksanee metasta? siis ihan putskista kristallista onks mua ihan kauheesti kusetettu ku makselin 250e tosta paremmasta ja paskemmasta 50e.
Hey hey hey, annat väärää infoa! Ei todellakaan oo missään samoissa hinnoissa kun normaali pore! Varsinkaan suomessa..
Ja puhehan oli nyt kristallimetasta, eikä normi jatketusta pulverista..
En osaa itekkään sanoo mitään tarkkaa "hintaa" mut jos sattuisin suomessa kristallimetaan törmäämään ni helposti maksasin siitä vaikka huntinkin.
Vaikka eiköhän se hinta liiku siinä 50-100e hujakoilla.. Ketola siis.
Puhdas kristallimeta maksaa keski-euroopassa oman kokemuksen mukaan tuota 50-100e/g, mutta yleensä lähempänä 100. Omasta mielestä 250e on ehkä skidisti liikaa, mutta kyllä itse maksaisin koska vaan 0.1 kristallista 25e. Tolla nollaygösel kuiteski ite pärisen varmaan koko viikonlopun...
Personaes
OD

Post by Personaes »

Joo, huvittavia juttuja kuulee välillä. Etenkin mitä tulee aineiden vahvuuteen(vitun hyvää piriä, vedin 0.6g hihaan ja kyllä toimii!11) tai hintaan.

Kyllä pitäisi jo maalaisjärjen sanoa, että jos amfetamiini maksaa 20-40e/g, niin metamfetamiini ei voi mitenkään maksaa saman verran grammalta. Koska
a)Meta on parempaa/arvostetumpaa
b)Meta on vahvempaa, eli annokset on pienempiä.

Sama kuin että baarissa pyydettäisiin oluesta 3e/tuoppi, mutta samasta paikasta saisi myös lonkeroa tai siideriä 1e/tuoppi.

Mitä tulee hintoihin...

Niin jos oon jotain oppinut, niin sen että on aina "hinta" ja hinta.

Suomessa kyllä liikkuu ihan hyvääkin kamaa kohtuulliseen hintaan(siis katukaupasta hankittuna, ei esim. deepnetistä). Ainut millä on merkitystä oikeesti, jopa enemmän kuin sillä, että missäpäin suomea asut. On että ketä tunnet. Narkkari-diilereiltä, voit olla varma että saat paskaa kalliiseen hintaan. Oikeasti kunnon diilerit ei ikinä kehtais myydä mitään vauhtia, josta saa grammasta jotkut kahdet tai kolmet vedot. Oman maineen takia. Myymällä kallista paskaa, paitsi että karkotat asiakkaita, niin lasket omaa statusta piireissä.

Tämä ihan vinkkinä. Jos saatte kallista paskaa, niin älkää tyytykö siihen ja ajatelko "no, suomessa liikkuu vaan paskaa, minkäs teet", vaan lopettakaa paskan ostaminen ja etsikää uusia, parempia kontakteja.
Last edited by Personaes on Tue 06 Aug 2013, 10:55, edited 1 time in total.
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe
Velho
LD50

Post by Velho »

Mietin tässä että minkä hintasta tuo metadoni on kadulla? Kun jotkut myyvät tyyöiin 5mg/10e tai jotain siihen suuntaan kiinnostaa tietää mitä tästä huudetaan yleensäkkään vaiko ei tätä liiku katukaupassa :!
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

Velho wrote:Mietin tässä että minkä hintasta tuo metadoni on kadulla? Kun jotkut myyvät tyyöiin 5mg/10e tai jotain siihen suuntaan kiinnostaa tietää mitä tästä huudetaan yleensäkkään vaiko ei tätä liiku katukaupassa :!
Jaa a. Tutut kerto maksaneensa 5mg dolmedista 5 euroa.
peemies
Lepakko

Post by peemies »

Oulussa päin nuista huudettiin pari kolme vuotta sitten 5-10 euroa. Eli ihan järkeenkäypältä toi femma kuulostaa
It's 4:30 in the morning, it's always 4:30 in the morning. -Bukowski
dopE
Lepakko

Post by dopE »

Tämä ihan vinkkinä. Jos saatte kallista paskaa, niin älkää tyytykö siihen ja ajatelko "no, suomessa liikkuu vaan paskaa, minkäs teet", vaan lopettakaa paskan ostaminen ja etsikää uusia, parempia kontakteja.
Komppaan. Vituttaa, kun porukka vielä pokkana kitisee siitä kuinka jotkut myy esim. lakkabudia ym. pilalle jatkettua paskaa. Uskomattoman moni vielä ihan tietoisesti tuhlaa rahansa tähän huonoon tavaraan. Vittuako ostatte sitä.
Petri6
OD

Post by Petri6 »

Velho wrote:Mietin tässä että minkä hintasta tuo metadoni on kadulla? Kun jotkut myyvät tyyöiin 5mg/10e tai jotain siihen suuntaan kiinnostaa tietää mitä tästä huudetaan yleensäkkään vaiko ei tätä liiku katukaupassa :!
Kai se riippuu ihan sitä poistavan korvaushoitopotilaan kulloisestakin mielialasta (jos ei siis puhuta Dolmedeista). ;) Itse olen maksanut n. 1e/1,5mg, mutta 1e/mg pitäisin myös ihan kohtuullisena, kun ottaa huomioon että metadoni on huomattavasti oksikodonia ja morfiinia potentimpaa (joskaan ei yhtä nautinnollista).
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
Pen
OD

Post by Pen »

Ei tunnu tota dolmedia täällä Pirkanmaalla meitsin tuttavapiireissä ees pyörivän. Eivät taida KH-potilaat jotka tota saa niin paljon sitä levitellä eteenpäin? (Joka nyt on kyl tavallaan ihan ok homma vaan)

Polle, mopo, oksy, bupre ja monet muut on koettu kyllä mutta metadoni on ruksimatta.

Noh, ehkä joskus sekin eteen tulee vaikken suuria odotakkaan kyseiseltä substanssilta.
Petri6
OD

Post by Petri6 »

Pen wrote:Ei tunnu tota dolmedia täällä Pirkanmaalla meitsin tuttavapiireissä ees pyörivän. Eivät taida KH-potilaat jotka tota saa niin paljon sitä levitellä eteenpäin? (Joka nyt on kyl tavallaan ihan ok homma vaan)
Dolmedia ei käsittääkseni käytetä ollenkaan korvaushoidossa, vaan korvaushoitolaisten metadoni olisi tällä hetkellä aina jonkinlaisessa oraaliliuos muodossa.
Pen
OD

Post by Pen »

Ahh okei. Mihin tuota dolmedia sitten muuten käytetään?

Hitsi, vähän menee väärään topikkiin nyt kyllä. Pahoitteluni siitä.

Mitäs mä hinnoist sanoisin:

Täällä Tampereella hinnat on sitä aika perus settiä mun piireissä:

Subutex 8mg 60€-80€, muista bupretuotteista en tiedäkkään
Oxycontin 0,75snt-1€ / milli johon en lähe. Maximiraja mulla on 50 senee millilltä itselläni
Panacod joku 8€-15€ lätkä, vaihtelee
Tramadol oisko joku 15 euroa gramma. Vaihtelee toikin tosi paljon
Hyvä kukka 15€-20€ / gramma
Vauhti, seon ollu aika hyvää viimeaikoina; on sitä 35€ grammalta
Concerta: vitusti - tyyliin 10€ per 54mg, 7€ per 36mg jne. En itse käytä ja jos käytän niin saan frendilt 36 millisii onneks 3 euroon kipale
Naksut, kunnolliset vissiin parinkympin luokkaa,paskemmat sit 10-15€, en kyl naksuihin ees koske oikein
MDMA sitä 80€-120€ gramma, kunnollinen
Hapot jotain 10€-15€ per 100µg - vaihtelee
Sienet 8€-10€ grammalta
Lyricaa 14 x 300mg levt 50€-65€, vaihtelee. Ite en yli 50€ maksa tostakaan
Xanorit ja rivat jotain 1-2€/mg. Itellä kipuraja on eurossa. Muita bentsoja ei tuukkaan poisttettua ku ne on tyyliin 20mg tenox, 30mg opamox, tai sit 1mg loratsepaami jotain 2 euroa kappale. No thanks. Pameista en oo tietonen mut kalliita salee neki.

Ja sit noit tutkareit en jaksa listata. Kolaa ja heppaa näkyy niin harvoin itse mun piireissä, ne pitää melkee netistä hommata jos haluaa. Sama homma ketamiinin ja MXEn kohalta mut onneks apteekista saa aina resilarin pahimpiin dissonitkuihin.

1kk täällä vasta asunut joten onhan toi tyyristä, mutta oon iloinen että valikoimaa on noinkin hyvin. Sitten kun saa taas ton ulkomaanliikenteen toimimaan niin alan toki siihen panostamaan.
paarmasisti
Apteekki

Post by paarmasisti »

Pen wrote:Ahh okei. Mihin tuota dolmedia sitten muuten käytetään?
Kipuun.
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.
Pen
OD

Post by Pen »

mellow wrote:Kipuun.
Johonkin tiettyyn kipuun vai tuleeko se esim. fentan jälkeen? Tai siis mitkä on määrysperusteet?

Ihan mielenkiinnosta kyselen koska äidillenihän alkuun oli määrätty norspan, mutta se vaihettiin dosen noston jälkeen kutinan takia fentalaastariin. Fenta kuitenkin nukuttaa liikaa joten varmaa tuo tai oksy alkaa olee viimeiset vaihtoehdot? Ellei sitten temgesic.. Tosin siinäkin varmaan tulis toi kutina - en tiedä. Vai onko fenta jo "korkeammalla" noissa kipulääkkeissä kuin metadoni? Sehän ainakin dosemääräsesti on aika vitun tiukkaa tavaraa.

Ja ei, ei tulis mieleenkään viedä oman äitini kipulääkkeitä, jos joku oikeesti tollasta aattelee.