Submit yer art!

Keskustelua taiteista ja luovuudesta.
VXA
Kameleontti

Re: Submit yer art!

Post by VXA »

cool
innovatiivista
smoothisti häiriintynyttä
Jos metsään haluat mennä nyt,
niin takuulla pajautat.

Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.

Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Meikä on täs viime aikoin innostunu kannuil maalaamisesta. Tekniikassa vielä opettelemist mut kyl tää täst pikkuhiljaa.... :D Tällanen tuli tänää väännettyy. Ois voinu paremminki onnistuu, meni vähän kieroon toi naama, mut ihan jees siihen nähden et eka tällanen vähä huolellisempi työ mitä oon tehny kannuil.

Image
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
frapathea

Post by frapathea »

^ Wooooow! :shock:

Onks toi johonkin lailliseen paikkaan väsätty vai mites? :o
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Hieno. :) Ja toi oli sun eka? :shock:

Mulla vaan tuli heti mielikuva wRRasata kannu kädessä, pipo ja haalarit päällä, sekä jenkki-huivi naamalla pälyilemässä virkavaltaa. Sellasta UG-meininkiä? 8)
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

frapathea wrote:Onks toi johonkin lailliseen paikkaan väsätty vai mites? :o
Ei periaattees laillinen paikka, mut sellanen hylätty iso tehdasrakennus, joka on ihan täynnä graffitei. Sellanen paikka ettei virkavaltaa jaksa kiinnostaa niin sai rauhassa maalailla.
Kallio wrote:Hieno. :) Ja toi oli sun eka? :shock:

Mulla vaan tuli heti mielikuva wRRasata kannu kädessä, pipo ja haalarit päällä, sekä jenkki-huivi naamalla pälyilemässä virkavaltaa. Sellasta UG-meininkiä? 8)
Kiitti :). Ei toi nyt ihan eka ollu mut aiemmin oon vaa jotai tosi basic kirjaimii vääntäny jonku kaverin kannuilla. Ja en siis kovin montaa kertaa tosiaankaan, ehk joku 4 kertaa. Ostin omat maalit eilen vast. Mut siis tää oli eka jonka tein sillee huolella ajan kans (joku vajaa pari tuntii meni).

Ehkä täst ku vähä kehittyy nii voi alkaa suunnata kuumottavammillekin mestoille 8). Mut toi on kiva paikka maalata ku siel saa rauhas tehä eikä tarvi juosta karkuun :P. Oisin aika surullinen jos kytät veis mun maalit ku niihin meni aika paljon rahaa. :D
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
Psyyke
Tuppisuu

Post by Psyyke »

Juu.

Piirrustuksia en ole hirmu paljoa skannaillut, mutta joskus tuli bändille tehtyä jotai:

https://scontent-b.xx.fbcdn.net/hphotos ... e=548505A7

Tää on erityisesti legendaarinen koska onnistuin typottamaan oman bändini nimen :D

Ja jos joku vahingossa itse bändistä kiinnostui kanssa niin tässä vielä sinnekin linkki:

https://soundcloud.com/cumulushead

EDIT: Ja niin, tosiaan, tosi hienoja juttuja löytyy teiltä! Tosi visuaalista porukkaa selvästi. Selailen tätä threadia aika sekavasti, mutta hyvältä näyttää. Jotkin kuvat ei jostain syystä tosin näy: lukee vaan että "kuva" tai jotain muuta vastaavaa?
Last edited by Psyyke on Wed 24 Sep 2014, 16:15, edited 1 time in total.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish on its ability to climb a tree, it will live its whole life believing it is stupid."
- Albert Einstein
getto
Apteekki

Post by getto »

Psyyke wrote: https://scontent-b.xx.fbcdn.net/hphotos ... e=548505A7

Tää on erityisesti legendaarinen koska onnistuin typottamaan oman bändini nimen :D

Cumululushead :D Hyvää musaa teillä, tervetuloo foorumille :)

Niin ja voi olla et ne kuvat jotka ei näy on poistunu niiltä palvelimilta mihin ne on lisätty.
Psyyke
Tuppisuu

Post by Psyyke »

mätäkuu wrote:Selvinpäin tehtyjä, mutta kenties muuttuneet tajunnan tilat ovat inspiroineet...

http://4.bp.blogspot.com/-UbMtV_vbrrw/U ... G_3745.jpg

^ Akryyli -ja öljyväreillä jotain 75x60cm

http://3.bp.blogspot.com/-ymsbH2SnWpM/U ... öräily.jpg
http://4.bp.blogspot.com/-ik1Eox_SE1E/U ... G_5278.jpg

^ Pari serigrafiavedosta about A4 koko

http://2.bp.blogspot.com/-tgimrgfPf8g/U ... 3734_2.jpg
http://1.bp.blogspot.com/-XY3DizKm2xs/U ... 3732_2.jpg

^ ja vielä pari serigrafiaa lisää suunnilleen A2 kokoa

Joo ja en tiiä miten semmoset thumbnailit laitetaan, joten semmosiks saa muuttaa jos ne ois paremmat =)
Näähän on melkein kuin valmiita levynkansia jollekin retropsykestoner bändille. Logot vaan tohon niin avot.

Mutta toimii siis ihan itsenäisinä teoksinakin. Selkeästi oma tyyli sulla. Tykkään tosta että yhdistetään valokuvaa ja sit ilmeisesti ihan digitaalista taidetta? Tulee sellainen fiilis, että nää on samaan aikaan tosi kiinni maailmassa, realistisia siis siinä mielessä, mutta kuitenkin samaan aikaan ihan täyttä fantasiaa. Sit jollain pervolla tavalla tykkään myös tosta että noi tähdet / lumihiukkaset tossa patsaskuvassa ei oo sellasia täydellisen symmetrisiä, niin kuin helposti ajattelis että tekis ne sillä tavalla tarkasti symmetrisiksi, vaan tässä ne on silleen snadisti vinksallaan.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish on its ability to climb a tree, it will live its whole life believing it is stupid."
- Albert Einstein
RL
Psykonautti

Post by RL »

Image

"katastrofi"
öljy vanerille
Näätiäinen
Lepakko

Re:

Post by Näätiäinen »

tRip wrote:Image

Oli pakko skannata :roll:

Hmm.. en tiedä uskallanko pistää omia kuviani yleisesti nähtäville.. liikaa kuumotusta :?
Image

Koska dexmi :up:
e: En tiedä lasketaanko omatekemät fingerporiläpät taiteeksi. :D
"Taktisesti narkaten ja huoraten kohti maailmanloppua."
Kiibok zey ahrk hi fen koraav vahzen
Dexma
Moderator

Re: Re:

Post by Dexma »

Näätiäinen wrote: e: En tiedä lasketaanko omatekemät fingerporiläpät taiteeksi. :D
Todellakin on.

Haistan tässä tyylilajissa samaa kuin Asidyylin Egokuolemassa... :D
http://psyvault.net/viewtopic.php?f=7&t ... egokuolema
Näätiäinen
Lepakko

Re: Re:

Post by Näätiäinen »

Dexma wrote:
Näätiäinen wrote: e: En tiedä lasketaanko omatekemät fingerporiläpät taiteeksi. :D
Todellakin on.

Haistan tässä tyylilajissa samaa kuin Asidyylin Egokuolemassa... :D
http://psyvault.net/viewtopic.php?f=7&t ... egokuolema
Paint + päihteet. Olen löytänyt sielunveljeni. :love:
jm8k
Karvakuono

Post by jm8k »

Kävin jonkinlaisissa tiloissa... https://soundcloud.com/jm8k/diphenidine
frapathea

Post by frapathea »

Päädyn aina kerran vuodessa pitämään pensseliä kädessä kymmenen tuntia putkeen :o Harjoituksen puute näkyy mut sainpahan viihdytettyä itteäni yhden päivän.

Sekatekniikka, akvarelli/tussit/lyijäri/geelikynät.

Image
Huiko
LD50

Post by Huiko »

^Hyvin onnistunu. :)

Oot saanu tuon liikkeen kuvaan hyvin. Alkuun piti kyllä vähän aikaa katsoa että hahmotti.

Onko tuo kristallin säteily raaputettu vai miten toteutit?
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
frapathea

Post by frapathea »

Kallio wrote:Oot saanu tuon liikkeen kuvaan hyvin. Alkuun piti kyllä vähän aikaa katsoa että hahmotti.
No hyvä et sen hahmottaa kuitenki. :D Siit on niin pitkä aika ku viimeks oon liikettä piirtäny et toi oli kyl vähän pohtimisen takana. Valinnassa ei tietenkään taustalla vaikuttanut se et tissejä on niin uskomattoman kiva piirtää tossa liikkeessä ja asennossa :P
Onko tuo kristallin säteily raaputettu vai miten toteutit?
Geelikynällä. Highlightit ja kaulaketju kans. Kaulaketju on livenä hopeanhohtoinen :3
getto
Apteekki

Post by getto »

Mä tykkään siit miten tuo tukka hulmuaa...

Tissin oisit kyä voinu jättää piiloon.
frapathea

Post by frapathea »

getto wrote:Tissin oisit kyä voinu jättää piiloon.
Miks? Ne on luonnollinen osa kehoa :) Tässä maalauksessa tissin näkyminen kuvastaa sitä miten hahmolta vedetään äkillisesti valheen viitta (etualan kangas) tämän pudotessa alastomaan totuuteen!

Jos näet tississä jotain piilottamisen arvoista niin kyse on kyllä jostain ihan sun omista sisäisistä ongelmista. :|
getto
Apteekki

Post by getto »

Ei tommonen silari oo mitenkään luonnollinen :D Mut makuasia :)
frapathea

Post by frapathea »

Ei se oo silari :3 Kuten hiuksista ja kaulakorusta näkee ja kuten Kallio jo välillisesti mainitsikin, neidin putoamiskiihtyvyys on kuvassa 9,81m/s2 ja tissit näyttää tolta silloin – testasin tarkkaan omilla tisseilläni, miten tissi liikkuu ja asemoituu tissinpidikkeen alkaessa putoamisliikkeeseen :3
getto
Apteekki

Post by getto »

Ai, no kai sä sit tiedät :D
getto
Apteekki

Post by getto »

Image

Anatomiaa
frapathea

Post by frapathea »

Mitä ihmettä, yleensä maalaan tasan yhden maalauksen per vuosi :o Tää on samaa akvarellit/tussit/lyijäri/geelikynä -sekatekniikkaa.

Image
Näätiäinen
Lepakko

Post by Näätiäinen »

Mitä helvettiä sä getto sekoilet? Tissit ovat kauniita, niin miehen kuin naisenkin. Ihan sairaan hyvin tehty kuva(ihan kylmiltäänkin).
Oisko frapa mitään mahkuja et väsäisit jonkun kuvan/kuvia mun ideoista/visioista albumartiks? Haluamaanne palkkiota vastaan tietysti. :foil:
ps. Älä koskaan lopeta kuvien väsäilyä. :)
getto
Apteekki

Post by getto »

I got my aesthetics.

"Ei mitää tissei vaa sielupussukoita."
-Hitler
Hitler
Apteekki

Post by Hitler »

frapathea wrote:
Image
Tän saa aseteltua aika moneen asentoon.
Seisooko se? Maakaako se? Onko se noita?
Kaisse sit putoo Mut ihan eka katoin Frapathean omakuvan makaavan selällään lakanalla, peruukki kaljun päänsä tyynynä. Tissi sitten paljasti totuuden joten se on hyvä olla esillä siinä
Luulin myös tota toista kuvaa sun omakuvaks jotenkin heti
koska emme ole tavanneet

Letti näyttää siltä et on ollu somiaa hommaa vetästä se. Mä kokeilin ekaa kertaa öljyvärejä tossa viime kuussa. Kaveri anto käyttää kaikkia kamojaan. Sain maalattua hyvän matkaa invalan siltaa, ompa siistiä maalata tumman tumman sinisellä pimeintä talvea

Tässä vaiheessa kaverini oli ilmeisesti nauttinut dormareita (lisäksi iltamien tarjoiluun kuului ainakin metyylif, piri, viini ja lyrica ) tai jotain koska alkoi saatana maalata päälle mun näkymää pimeeltä sillalta, aloitti maalisodan ja antoi välillä mestoilla olijoille omaisuuttaan joululahjoina (sain työhanskat ja jotain sälää ja työhanskat keikattiin myöhemmin samana iltana mun kämpiltä. En epäile lahjan lahjoittajaa.)

Minä ja kaverini maalasimme vuoronperään toistemme päälle, turhauttavahkoa.
Kaveri päätti sotkea myös kynsilakkojaan tauluumme. Kaikkine ärsytysväreineen perkele.

Viimeisen viivan vetäjä olin minä. Vedestä tuli nousta ristejä, aamuun asti, eikä viholliseni taiteessa ja sodassa voinut sietää sitä vaan peitti ristini kuin riivattu.

Paskaa taulua kehuttiin paljon tietyltä taholta ja minä opin jotain kehujista.

Stimulantteja ja muita huumeita menee nykyään aina kun piirrän,
se liittyy siihen, piirrän piripäissäni pitkien keskustelujen aikana, piirtäessäni
minusta tulee niukkasanaisenpi, väittelevänpi, synkkämielisenpi.

Piirrän vähän.
pirun hyvä nuolla kuorena
frapathea

Post by frapathea »

getto wrote:I got my aesthetics.

-Hitler
Sellasta se misogynia on :/

Onneks ei tarvii kunnioittaa pätkän vertaa ihmisiä, joiden mielestä naiskehossa on jotain epäesteettistä tai epätoivottua.
Hitler
Apteekki

Post by Hitler »

Hitlerhän pitää naisista useammin kuin miehistä etenkin esteettisinä olioina!
pirun hyvä nuolla kuorena
getto
Apteekki

Post by getto »

frapathea wrote:
getto wrote:I got my aesthetics.

-Hitler
Sellasta se misogynia on :/

Onneks ei tarvii kunnioittaa pätkän vertaa ihmisiä, joiden mielestä naiskehossa on jotain epäesteettistä tai epätoivottua.
Ei tohon mä en kyl mee. Can't trap the getto.
Olento
Apteekki

Post by Olento »

Toi wrran piissi ihan magee silleen alkajan maalaamaks, mut huomaa kyl selkeesti et kumpi on se vahvempi ala koska noi filleissä olevat kasvot näyttää siltä et ois maalannu jo jonkuverran aikasemminkin. Kantsii melkeen panostaa sit noihin hahmoihin jos luonnostaan tulee tolleen smuutisti.

Jos puhutaan nyt graffitista, joka on siis aivan eriasia kun katutaide eli streetart jota muumuassa kaikkien tuntema Banksy harrastaa..

Graffiti perustuu nimenomaan niiden kirjainten elämään. Saada kirjaimet mätsäämään keskenään ja itse koitan saada myös omaamaan jonkunlaisen "luonteen". Luonteella tarkoitan sitä että sen kirjaimen olemuksesta ja muodoista välittyy tietynlainen fiilis.

Mutta graffitiin tutustuessa kannattaa aloittaa vaan ihan basic lettereistä ja koittaa saada ne esteettisesti riviin keskenään.
Kun se on hallussa niin voi alkaa jo hakemaan vähän sitä "sielua" niihin kirjaimiin.

Ja lekoilla maalatessa tärkeää on myös oppia käyttämään sitä purkkia niin, että tietää miten se käyttäytyy, ja saa siitä senlaista jälkeä kun haluaakin. Kun ton purkin kontrollin oppii hyvin, niin voi melkeen väsätä seinään samat jutut mitä piirtää paperille.

Teki mieli avautua hieman aiheesta kun itselle graffiti ollut elämässä läsnä jo yli puolet ikävuosista, eli on muodostunut hyvin läheiseksi osaksi omaa persoonaa ja elämää.

Graffiti ei (pitkään harrastaneena) ole vaan jotain töhertelyä, vaan helposti elämäntapa ja kulttuuri.

Ainiin ja on mul yks kuvakin, tuli kaljaa juodessa eilen vähän piirreltyä.

Image

Ei tossa nyt pahemmin loista noi yllämainitut kirjainten sielut ja luonteet, mutta kaljaa juodessa piirtelen aina huvikseen ajankuluksi mitä mielestä ulos tulee, joten ei mikään "panostus" tämä..

Eikä tietenkään kannattais olla ikinä niin tyhmä että laittais tänne virtuaalimaailmaan sketsejä omalla sanalla jota väsää, tai edes samantyylisiä sketsejä jota yleisesti kyhäilee koska jos joku oikeusjuttu ikinä tulee näistä jutuista niin voi olla aivan varma että sieltä löytyy useampikin "asiantuntija" joka yhdistelee tyylejä tyyliin. Toisin sanoen koittaa tuputtaa lisää syytettävää, ja ainakin itse noissa tilanteissa olleena se syyttäjä on jokakerta hyväksynyt näyttönä tälläisen "asiantuntijan" käsiala-analyysit...

Mut joo, graffiti on cool!