^ Piipuista menee osa myyntiin, kunhan olen saanut tehtyä tarpeeksi monta polttoa varten. Ne joita kiinnostaa, voivat laittaa yksityisviestiä niin ilmoitan kun ovat valmiita.
Taajuuden noustessa huippuun, kaikki mitä aistin, tiivistyi voimakkaan kuohuvasti yhdeksi pisteeksi, joka räjähti auki uskomattomaksi mandalamaiseksi kukaksi.
Mitään muuta ei enää ollut. Vain kaikkeus kauneimmillaan kukassa.
Taajuuden noustessa huippuun, kaikki mitä aistin, tiivistyi voimakkaan kuohuvasti yhdeksi pisteeksi, joka räjähti auki uskomattomaksi mandalamaiseksi kukaksi.
Vaikken mitään taiteen tekemisestä ja maalauksesta ymmärräkkään, jäbä kyllä kehittyy aina, kun tänne oot kuvia postannu! Selailin tota sun galleriaa ja oli pakko gräbbää sielt itelle uus taustakuva, sen verran mageita et osast noista sais kyl omalle seinälle täytettä
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
jumalatjalassa wrote:Komppaan Dexmaa! Törkeän nätti on. Ja kehtaavatkin jotkut väittää, että graffiti ei ole taidetta.
Mä muuten kehtaan
Mut siis tollanen graffiti on taidetta, mut en kyl tykkää siitä kulttuurista, kun mennään rätäseen pieni paska viiva ja kirjoitus seinälle, mut luulenkin, että sen taiteen kohalla on osa sitä, että joku ajattelee niinkuin mää.
Eihän punk musiikkikaan ois punkkia jos munlainen jazzihomo sitä hehkuttais
5ante wrote:Laittaisin tänne mielellää omii duussei, mutten osaa oon nii tekniikan ihmelapsi!, voi kyl olla osasyynä metadonit,holi ja vitulliset pajarit
Ketjusta Ohjeistusta foorumietikettiin löytyy ohjeet kahteen eri tapaan liittää kuvia viestiin. Ylläpitäjistö suosittelee kuvien linkkaamista ulkopuolelta (esim. photobucket, imgshack) mikäli mahdollista.
Palasia kankaista joita on joskus tullut tehtyä. En oo kyllä ite tyytyväinen mutta minkäs sille voi kun ei vaan taidot riitä.
Mageehan toi on. Punanen väri tuntus hyppivän silmille.
Vissiin uv-maaleilla tehty? Itestäkin ois kiva uv-maaleilla leikkiä, tehdä joku seinäkangas. ^^
Jenkem wrote:Joskus vauhti/concertapäissäni tuli väsättyä tälläne Psykoottisen mustahumoristinen abomination, tekotaiteellinen kuvaus ihmiskokeista, ihmisten brutaalisuudesta,mielenhallinnasta ja yliampuvasta ruumiin muokkaamisesta. En muista kyllä puoliakaan mitä kaikkee tässä kuvassa tapahtuu, oli siinä tullu valvottuaki jonkiaikaa niin varmaan jotain hyvin hämärää ja typerää on tullu kelailtua. Eihän tätä tosissaan voi ottaa kun kyseessä on jyrsijäpäinen ihmishybridi johon pumpataan ilokaasua ja Zyklon-B:tä jnejne. Humoristinen-Horrorshow paperilla.
Enjoy or despise!
Elä nyt vie kaikkee kunniaa kuomaseni mähän tuon jäniksen piirsin... Alan piirtämään omaa "mangaa" kun olen¨tarpeeksi selvillä sarjan juonesta. Oon sitä nyt noin vuoden verran hahmotellut alitajuisesti ilman sen kummempia paineita tai tuloksia. Mutta tuosta jäniksestä se kertoo.
Mushru wrote: Siistiä seurata sun kehitystä tässä vuosien ajalta.
Ennen sillain fiilistelin, että joo ohan toi nyt taas tollainen psykedeelipiirros, mutta mun silmään (enhän mä mitään taiteesta oikeesti ymmärrä) niin tuntuu, että sul Smokeweed kehittyy toi taito.
Kehitys on mun mielestä jotenkin kaikista siistein asia taiteilijalla.
Mr Smokeweed/Otorongo, maximum respect & awesome. Varsinkin tuo keskimmäinen on oikein AIJJAIJJAIJJAI SWEEEEEEEET... tyylistä tuli nyt tällä kertaa vähän mieleen Louis Wain, eli se kissoja piirtänyt skitsahtanut ukkeli 1900-luvun alun Lontoosta. Hieno mies.
edit: eiku nyt tajusin että sullahan taitaa olla Wainin teos avatarinakin no niin.
Ei nyt taas mitää hajuu, et onks tää oikee mesta tunkee omaa musaa, siirtäkää tai heivatkaa vaikka helvettii koko audiotuotos jos sääntörikkomus tapahtuu. :---)
Oltiin tosiaan subuvierotusoireis katkolla duunaa musaa, täs tää nyt o