Asketismilla?jumalatjalassa wrote:Milläpä se paremmin sujuisi kuin doupilla...
Miksi käytät?
-
frapathea
Re: Miksi käytät?
-
jumalatjalassa
- Lepakko
Totta. Moistakin joissain määrin on tullut tehtyä. Oikeastaan aika monilla tavoin olen toteuttanut itseäni tuossa asiassa. Toisinaan liikaakin. Mutta se on tehnyt musta sen ihmisen, joka mä tänään olen.frapathea wrote:Asketismilla?jumalatjalassa wrote:Milläpä se paremmin sujuisi kuin doupilla...
-
frapathea
Muttei äärimmäisissä määrin?jumalatjalassa wrote:Totta. Moistakin joissain määrin on tullut tehtyä.frapathea wrote:Asketismilla?jumalatjalassa wrote:Milläpä se paremmin sujuisi kuin doupilla...
-
Pen
- OD
Lähinnä tylsyyden ja tavan takia? Elämässä kun ei ole oikein muutakaan sisältöä, niin vapaa-ajat tulee sitten kiskottua päihteitä. Vaikka eihän ne tylsyyttä edes poista, mutta jonkin aukon ne täyttää elämässä.
Mikään normaali harrastus ei oikein nappaa ja duuni/opiskelukin on sellaista pakottamista, onneksi ei ole menoa kuin kolmena päivänä viikossa.
Matkustus olisi hyvä tapa pitää päihteilyä kurissa - sillon kun lähtee johonkin reissuun niin menee helposti vaikka se kuukausi selvin päin. Harmi ettei tuota voi useammin harrastaa kun rahaa ei hirveämmin säästy.
Kai mulla jonkinlainen pakonomainen tarve on myös päihtyä. Mihinkään tiettyyn aineeseen en ole koukussa, mutta käytän lähes kaikkea joko yhdessä tai sekaisin. Jos on tilanne, että päihteet pääsee loppumaan niin ei ole suurempaa ongelmaa olla selvin päin, joskin pyrin siihen ettei ne koskaan lopu. Mutta esim. MXE:tä voi mennä parikin viikkoa päivittäin ja sitten parin viikon tauko kunnes sitä saa uuden satsin.
Mikään normaali harrastus ei oikein nappaa ja duuni/opiskelukin on sellaista pakottamista, onneksi ei ole menoa kuin kolmena päivänä viikossa.
Matkustus olisi hyvä tapa pitää päihteilyä kurissa - sillon kun lähtee johonkin reissuun niin menee helposti vaikka se kuukausi selvin päin. Harmi ettei tuota voi useammin harrastaa kun rahaa ei hirveämmin säästy.
Kai mulla jonkinlainen pakonomainen tarve on myös päihtyä. Mihinkään tiettyyn aineeseen en ole koukussa, mutta käytän lähes kaikkea joko yhdessä tai sekaisin. Jos on tilanne, että päihteet pääsee loppumaan niin ei ole suurempaa ongelmaa olla selvin päin, joskin pyrin siihen ettei ne koskaan lopu. Mutta esim. MXE:tä voi mennä parikin viikkoa päivittäin ja sitten parin viikon tauko kunnes sitä saa uuden satsin.
-
rebirth
- Apteekki
Alunperin aloin käyttämään kaikkea mitä sattuu puhtaasta kokeilun halusta. Jossain vaiheessa tajusin että käytin päihteitä oikeasti tukahduktaakseni sisällä kuohuavan pahan olon ja raivon, unohtaakseni kaiken sen tuskan mikä mieltäni riivasi, helpottaakseni kroonisia kipuja, nollatakseni pääni kaikista ajatuksista ja yksinkertaisesti paetakseni todellisuutta että jaksaisin jotenkin edes elämän reunassa roikkua.
Nykyään käytän opiaatteja sekä muita hitaita pääsääntöisesti kipuja helpottaakseni, mutta yleensä vain lääkärin määräämiä lääkkeitä kylläkin. Talvella olen ottanut toisinaan hitaita myös rentoutuakseni, sekä vaikeina aikoina turruttaakseni tunteita jotta pystyisin olemaan toimintakykyinen ja pystyäkseni käsittelemään itselle raskaat asiat hitaasti ettei tunnekuohuissa tulisi tehtyä typeriä impulsiivisia tekoja.
Stimuja olen käyttänyt satunnaisesti toimiakseni paremmin keskittymistä vaativissa tehtävissä, sekä silloin kuin tahdon olla normaali niin kuin muutkin(vitun add) .
Psykedeeleillä ja dissoilla availen lukkoja päästäni, sekä koitan oppia tuntemaan itseäni paremmin jotta voisin kehittää itseäni paremmaksi ihmiseksi, mutta myös oppiakseni hyväksymään itseni sellaisena kuin olen. Nämä ovat toimineet loistavana terapeuttisena työkaluina kannabiksen ohella ja olenkin pitkälti näiden ansiosta kyennyt muuttumaan selkeästi psyykkisesti tasapainoisemmaksi ja muutenkin kaikin puolin paremmaksi ihmiseksi joka itse hallitsee elämäänsä.
Vielläkin tietenkin kokeilen erinlaisia päihteitä ihan puhtaasta uteliaisuudesta ja tottakai myös viihdekäyttäen niitä.
Nykyään ei ole enää kauheaa päihteiden himoa eikä kauhistuta ajatus jos olisi pakko lopettaa täysin kaikkien päihteiden käyttö. Enää ei ole myöskään ole tarvetta paeta pahaa olo tai todellisuutta päihteiden taakse sillä osaan nyt käsitellä vaikeita asioita paremmin ja muutenkin elämä on paremmalla mallilla. Olen onneksi saanut päihteistä melkeimpä enemmän hyvää kuin pahaa vaikka sitä pahaakin on piisannut aika perkeleesti, mutta nuo hyvät asiat mitä on tullut niin ovat olleet niin suuria positiivisia muutoksia elämässä että melkeimpä ne voittaa kaiken sen paskan mitä päihteistä on seurannut.
Hyhhy kun tuli taas kauhia romaani ja välillä meinaa aiheestakin eksyä
Nykyään käytän opiaatteja sekä muita hitaita pääsääntöisesti kipuja helpottaakseni, mutta yleensä vain lääkärin määräämiä lääkkeitä kylläkin. Talvella olen ottanut toisinaan hitaita myös rentoutuakseni, sekä vaikeina aikoina turruttaakseni tunteita jotta pystyisin olemaan toimintakykyinen ja pystyäkseni käsittelemään itselle raskaat asiat hitaasti ettei tunnekuohuissa tulisi tehtyä typeriä impulsiivisia tekoja.
Stimuja olen käyttänyt satunnaisesti toimiakseni paremmin keskittymistä vaativissa tehtävissä, sekä silloin kuin tahdon olla normaali niin kuin muutkin(vitun add) .
Psykedeeleillä ja dissoilla availen lukkoja päästäni, sekä koitan oppia tuntemaan itseäni paremmin jotta voisin kehittää itseäni paremmaksi ihmiseksi, mutta myös oppiakseni hyväksymään itseni sellaisena kuin olen. Nämä ovat toimineet loistavana terapeuttisena työkaluina kannabiksen ohella ja olenkin pitkälti näiden ansiosta kyennyt muuttumaan selkeästi psyykkisesti tasapainoisemmaksi ja muutenkin kaikin puolin paremmaksi ihmiseksi joka itse hallitsee elämäänsä.
Vielläkin tietenkin kokeilen erinlaisia päihteitä ihan puhtaasta uteliaisuudesta ja tottakai myös viihdekäyttäen niitä.
Nykyään ei ole enää kauheaa päihteiden himoa eikä kauhistuta ajatus jos olisi pakko lopettaa täysin kaikkien päihteiden käyttö. Enää ei ole myöskään ole tarvetta paeta pahaa olo tai todellisuutta päihteiden taakse sillä osaan nyt käsitellä vaikeita asioita paremmin ja muutenkin elämä on paremmalla mallilla. Olen onneksi saanut päihteistä melkeimpä enemmän hyvää kuin pahaa vaikka sitä pahaakin on piisannut aika perkeleesti, mutta nuo hyvät asiat mitä on tullut niin ovat olleet niin suuria positiivisia muutoksia elämässä että melkeimpä ne voittaa kaiken sen paskan mitä päihteistä on seurannut.
Hyhhy kun tuli taas kauhia romaani ja välillä meinaa aiheestakin eksyä
Last edited by rebirth on Tue 23 Apr 2013, 23:18, edited 1 time in total.
-
jumalatjalassa
- Lepakko
Riippuu siitä, mikä lasketaan äärimmäiseksi.frapathea wrote:Muttei äärimmäisissä määrin?jumalatjalassa wrote:Totta. Moistakin joissain määrin on tullut tehtyä.
-
frapathea
Äärimmäiseks asketismiks? Varmaan pitkäjänteinen ja määrätietoinen pidättäytyminen aistinautinnoista. Ääriesimerkkinä varmaan erittäin riisuttuihin oloihin vetäytyminen ilman muita kuin täysin välttämättömiä sosiaalisia kontakteja, ja ravinnon rajoittaminen ainoastaan välttämättömään (yhdistettynä ehkä paastoamiseen). Minkä sä laskisit äärimmäiseksi?jumalatjalassa wrote:Riippuu siitä, mikä lasketaan äärimmäiseksi.frapathea wrote:Muttei äärimmäisissä määrin?jumalatjalassa wrote:Totta. Moistakin joissain määrin on tullut tehtyä.
-
p420
- Psykonautti
Eikse niin oo, et viikot tehää töitä ja viikonloput vedetää romuu niin paljon, kun kroppa kestää?
..Noei varmaankin olojen vuoksi ja pääsee hetkeksi irtautumaan tästä stressaavasta perusolosta..
-
RGHJK
- Karvakuono
Huvikseni. Ehkä myös hyödyn takia sillä kyllähän vietetty laatuaika on vähän kuin laittais rahaa pankkiin yleisfiiliksen kannalta. Hyvin vietetty (kuosattu) viikonloppu niin arkena ihan eri syke. On niitä muitakin harrastuksia hyvä olla ja päihteet muutenkin olleet itelleni aina vaan sellainen lisämauste elämään. Välillä ollut kausia kun ollut vuodenkin selvinpäin ja sit taas parikin vuotta mennyt, että käyttänyt vain pari kertaa vuodessa jotain.
Nyt tietty taas outo kiinnostus iski erilaisiiin aineisiin ja parin vuoden bentsotauonkin laitoin sit rikki. Samalla tietty voi kokeilla paljon muutakin hyvää kun vauhtiin on taas päästy. Ei aineet käyttämällä lopu vai loppuuko sittenkin?
Nyt tietty taas outo kiinnostus iski erilaisiiin aineisiin ja parin vuoden bentsotauonkin laitoin sit rikki. Samalla tietty voi kokeilla paljon muutakin hyvää kun vauhtiin on taas päästy. Ei aineet käyttämällä lopu vai loppuuko sittenkin?
-
Scarlett
- Lepakko
Oppareita käytän koska addikttio pistää tekemään niin. Muuten käytän huumeita juhliakseni, nollatakseni, rentoutuakseni, nukkuakseni, rauhoittuakseni... You name it. Lähinnä viihdekäyttöön menee stimulantit, blosse ja pillerit.
In my world everyone is a pony and they all eat rainbows and poop butterflys
-
damazca
- Lepakko
Koska en tykkää (enää) alkoholistakaan olla kovin sekaisin, ja en kuitenkaan aina halua olla selvinpäin. Niin kauan kaikki menee hyvin kun mies vetää douppia eikä toisinpäin, subu piti lopettaa kun ei pysynyt hanskassa.
Methylenedioxypyrovalerone. Not for human consumption.
Juuan kokista ja nussitaan.
Juuan kokista ja nussitaan.
-
Mindy
- Karvakuono
Käytän, koska eihän minulla ole muutakaan. Ilman päihteitä ystävinäni on päälle katuvat seinät, pohjaton yksinäisyys ja tyhjyys. Päihteiden kanssa se kaikki muuttuu siedettävämmäksi. On huomattavasti psyykettä säästävämpää hyppiä ympäri kämppää euforioissaan kuin itkea lattialla ja pelätä (vai toivoa?) tekevänsä itsemurhan. Lisäksi selvinpäin ja yksin oleminen tahtoo minulla päätyä aina viiltelyyn, bulimialla leikkimiseen tai itsemurhayritykseen ääritapauksessa. Ehkä päissään oleminen on siis turvallisin vaihtoehto.
Lisäksi pakenen asioita päihteiden avulla. Olen tehnyt lukemattomia huonoja päätöksiä ja sellaisia valintoja joiden ansioista heräilen yöllä painajaisiin ja saan turhan usein paniikkikohtauksia. Kadun niin montaa asiaa, että selvinpäin haluan tappaa itseni ihan niidenkin takia. En halua ajatella asioita, enkä kohdata niitä. Jatkuvasti pitää juosta karkuun ja päihteet tarjoavat oivan lepopaikan silloin kun ei jaksa hetkeen juosta.
Syy on varmasti sekin, etten enää välitä itsestäni. Haluan satuttaa itseäni keinolla millä hyvänsä. Viiltelen, sekoilen syömisen kanssa, nostan uunipeltejä uunista paljain käsin, hankkiudun tahallani kipeäksi, hakkaan päätä seinään ja niitä päihteitä menee liikaa ja liian isoilla haitoilla. Mutta toisaalta haluan niitä haittoja, koska haluan tuhota itseni täysin.
Lisäksi pakenen asioita päihteiden avulla. Olen tehnyt lukemattomia huonoja päätöksiä ja sellaisia valintoja joiden ansioista heräilen yöllä painajaisiin ja saan turhan usein paniikkikohtauksia. Kadun niin montaa asiaa, että selvinpäin haluan tappaa itseni ihan niidenkin takia. En halua ajatella asioita, enkä kohdata niitä. Jatkuvasti pitää juosta karkuun ja päihteet tarjoavat oivan lepopaikan silloin kun ei jaksa hetkeen juosta.
Syy on varmasti sekin, etten enää välitä itsestäni. Haluan satuttaa itseäni keinolla millä hyvänsä. Viiltelen, sekoilen syömisen kanssa, nostan uunipeltejä uunista paljain käsin, hankkiudun tahallani kipeäksi, hakkaan päätä seinään ja niitä päihteitä menee liikaa ja liian isoilla haitoilla. Mutta toisaalta haluan niitä haittoja, koska haluan tuhota itseni täysin.
-
wRRa
- Moderator
Mindy, miksi rankaiset itseäsi niin kovasti menneisyytesi virheistä? Jos kadut, niin eikö se jo osoita, että olet ottanut opiksesi? Vaikutat siltä että olet hirvittävän ankara itsellesi.
En tiedä auttaako tämä ajatusleikki sinua, mutta minua se on joskus auttanut: kuvittele olevasi ihan pieni lapsi, joka tekee välillä virheitä ja yritä ottaa itseesi sellainen myötätuntoinen ja rakastava asenne, joka hyvällä äidillä on lapsensa suhteen. Äiti voi torua lasta kun tämä tekee väärin, mutta senkin äiti tekee rakkaudesta. Äiti ei vihaa lastansa, vaikka tämä välillä tekisi kuinka typeriä asioita.
Mua tää ajatusleikki tosiaan on auttanut antamaan itselleni jotain asioita anteeksi. Välillä sitä ihmettelee miks itselleen tulee oltua niin paljon ankarampi kuin muita kohtaan.
En tiedä auttaako tämä ajatusleikki sinua, mutta minua se on joskus auttanut: kuvittele olevasi ihan pieni lapsi, joka tekee välillä virheitä ja yritä ottaa itseesi sellainen myötätuntoinen ja rakastava asenne, joka hyvällä äidillä on lapsensa suhteen. Äiti voi torua lasta kun tämä tekee väärin, mutta senkin äiti tekee rakkaudesta. Äiti ei vihaa lastansa, vaikka tämä välillä tekisi kuinka typeriä asioita.
Mua tää ajatusleikki tosiaan on auttanut antamaan itselleni jotain asioita anteeksi. Välillä sitä ihmettelee miks itselleen tulee oltua niin paljon ankarampi kuin muita kohtaan.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
-
frapathea
Mindy, taidat tekstistä päätellen tietää itsekin, että toi on suora polku pahan päihderiippuvuuden helvettiin. Jos sitä tietä jatkaa, niin jossain vaiheessa halunnee kuolla päihtyneenäkin, ja siitä suosta ylöspääsy onkin sitten monesti vielä paljon vaikeampaa kuin ongelmien hoitaminen ilman kaupanpäällisiksi tullutta riippuvuutta.
Ite omat päätökses teet, mutta mä ainakin omasta kokemuksestani kehottaisin hoitamaan ne psyykkiset solmut pois mahdollisimman aikaisessa vaiheessa koska niillä on tapana vaan pahentua mitä enemmän niitä välttelee.
No mut, jaksamista, teit mitä teitkään.
Ite omat päätökses teet, mutta mä ainakin omasta kokemuksestani kehottaisin hoitamaan ne psyykkiset solmut pois mahdollisimman aikaisessa vaiheessa koska niillä on tapana vaan pahentua mitä enemmän niitä välttelee.
-
Mindy
- Karvakuono
wRRa ja Frapathea, kiitos lohduttavista ja auttavista sanoista! En ole huomannutkaan viestejä, kun aika mennyt ihan kaikkeen muuhun.
Aika huonoon suuntaanhan tää on menossa, ainearsenaali vaan kasvaa ja käyttömäärät lisääntyy, joskin nyt on tullut oltua aikalailla nätisti ja ihan alkoholin voimin menty. Suunnitelmana on vaihdella päihteitä parhaan mukaan ja niin yrittää välttää riippuvuus, kun ei säännöllisesti vain yhdellä aineella kuosaa.
Myötätuntoa myös itseä kohtaa on yritetty opetella, mutta sitä ei aina vain riitä. Aina voisi olla niin paljon parempi, fiksumpi, järkevämpi ja olla niin mahdottoman hyvä ihminen. Mikä kummallisinta, muut riittävät minulle aivan hyvin enkä koe mitään tarvetta arvostella tai pitää ketään "vähempänä" vaikkeivat he edes erityisesti yrittäisi. Pitää yrittää nyt ottaa tuo ajatusleikki käyttöön ja yrittää hitaasti muuttaa kieroutunutta mieltä.
Nyt vain jatkan päihdelinjalla (itseni hengissäpitämistä) ja odottelen tammikuuta jolloin avunhaku (kunnollisen avun) on helpompaa.
Aika huonoon suuntaanhan tää on menossa, ainearsenaali vaan kasvaa ja käyttömäärät lisääntyy, joskin nyt on tullut oltua aikalailla nätisti ja ihan alkoholin voimin menty. Suunnitelmana on vaihdella päihteitä parhaan mukaan ja niin yrittää välttää riippuvuus, kun ei säännöllisesti vain yhdellä aineella kuosaa.
Myötätuntoa myös itseä kohtaa on yritetty opetella, mutta sitä ei aina vain riitä. Aina voisi olla niin paljon parempi, fiksumpi, järkevämpi ja olla niin mahdottoman hyvä ihminen. Mikä kummallisinta, muut riittävät minulle aivan hyvin enkä koe mitään tarvetta arvostella tai pitää ketään "vähempänä" vaikkeivat he edes erityisesti yrittäisi. Pitää yrittää nyt ottaa tuo ajatusleikki käyttöön ja yrittää hitaasti muuttaa kieroutunutta mieltä.
Nyt vain jatkan päihdelinjalla (itseni hengissäpitämistä) ja odottelen tammikuuta jolloin avunhaku (kunnollisen avun) on helpompaa.
-
Infitialis
- Apteekki
Alkoholilla on todella ikävät puolet myös niinkuin muillakin päihteillä. Ei ole mikään ns. turvallinen ratkaisu.Mindy wrote:joskin nyt on tullut oltua aikalailla nätisti ja ihan alkoholin voimin menty.
Tästä on hyötyä mutta yleinen päihderiippuvuus on myös todellinen asia. Ylipäätään ongelmia on tiedossa jos täytyy erityisesti "vältellä riippuvuutta" usein se on alkanut jo kehittyä tässä vaiheessa.Mindy wrote: Suunnitelmana on vaihdella päihteitä parhaan mukaan ja niin yrittää välttää riippuvuus, kun ei säännöllisesti vain yhdellä aineella kuosaa.
Parhaat karstat on pohjalla.
-
Mindy
- Karvakuono
Infitalis, joo eihän tää enää hallinnassa ole (kai?), sen myönnän itsekin (ehkä). Alkoholi on mulle nätisti, koska sitä menee sen verran vähän ja siihen ei ole minkäänlaista riippuvuutta muodostumassa. Reissussa oon tällä hetkellä, eli aika mahdoton saada mitään muuta käsiinsä. Mut säännöllisesti en alkoholia joisi.
Yleinen päihderiippuvuus tosin on ehkä vähän helpompi hallita, kun ei ole spesifisti mihinkään koukussa, välttyy suuremmilta vieroitusoireilta ja ehkä noin fyysiseltä kantilta selviää vähemmältä. Jotenkin ei vaan osaa ajatella itseään päihderiippuvaisena, vaikka päivittäin pitää jotain saada.
Yleinen päihderiippuvuus tosin on ehkä vähän helpompi hallita, kun ei ole spesifisti mihinkään koukussa, välttyy suuremmilta vieroitusoireilta ja ehkä noin fyysiseltä kantilta selviää vähemmältä. Jotenkin ei vaan osaa ajatella itseään päihderiippuvaisena, vaikka päivittäin pitää jotain saada.
-
wRRa
- Moderator
Mä sanoisin, että mitään päihderiippuvuutta on mahdotonta hallita tai siitä on mahdotonta päästä eroon niin kauan, kun oma suhtautuminen on tosi epämääräistä. Eli ei halua myöntää olevansa päihderiippuvainen, vaikka jossain sisimmässään sen tietääkin. Tai vähättelee omaa päihderiippuvuutta ajattelemalla, että "ainakaan en vedä samaa ainetta koko ajan" tai "ainakaan en pistä hihaan" tai mitä nyt ikinä. Kannabista päivittäin pössyttelevä ajattelee että "ainakaan en juo" ja alkoholisti ajattelee että "ainakaan en vedä huumeita"Mindy wrote:Yleinen päihderiippuvuus tosin on ehkä vähän helpompi hallita, kun ei ole spesifisti mihinkään koukussa, välttyy suuremmilta vieroitusoireilta ja ehkä noin fyysiseltä kantilta selviää vähemmältä. Jotenkin ei vaan osaa ajatella itseään päihderiippuvaisena, vaikka päivittäin pitää jotain saada.
Musta tuntui että mun päihdekierteestä vapautuminen lähti siitä, että myönsin, et mulla on huumeongelma. Vaikka en oo koskaan pistäny hihaan ja vaikka en vetäny mitään yhtä tiettyä douppia...
Sori jos kuulostaa kamalalta saarnaamiselta
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
-
levylaatikko
- Psykonautti
Tulipa vaikea kysymys.. Kai mä käytän siks että sais elämän jotenkin parempaan 'järjestykseen'. Sitä varmaan ikinä tule saamaan. Kai mä odotan jotain suurta.. Ja siinä odotellessa kiskon kamaa.. No, jos tarkemmin ajatellaan niin stimulanteilla saa asioita aikaan silloin kun tarvii ja psykedeelit auttavat minua löytämään itseäni hieman, tosin niin tekevät myös stimulantit.. Että 'löytää' tavallaan uusia näkökulmia elämään ja pääsee hieman syvemmälle omaan ajatteluun. Siinä kaippa ne syyt oikeastaan. Realistisesti ajatellen siis käyän hyvinkin turhaan päihteitä.. Mutta lopettaminenkaan ei onnistu niin kauan kuin douppia maan päältä löytyy, ja sen jälkeen olisin varmaan haudassa.
The mind is everything. What you think, you become. -Buddha 
-
Olento
- Apteekki
Helppo vastata. Hakeakseni erilaisia tajunnantiloja.
Tsekataan historiaa tuhansia vuosia taaksepäin, niin aina ihmisellä on ollut halu päihtyä.
About joka kulttuurissa jollain tavalla tai jotenkin on haettu sitä toista tietoisuuden tilaa..
Kuuluu ihmisyyteen..
Tsekataan historiaa tuhansia vuosia taaksepäin, niin aina ihmisellä on ollut halu päihtyä.
About joka kulttuurissa jollain tavalla tai jotenkin on haettu sitä toista tietoisuuden tilaa..
Kuuluu ihmisyyteen..
-
kekeanneli
- Tuppisuu
koska selvinpäin olo on perseestä
Yksinkertaisesti... 
-
VXA
- Kameleontti
no yks syy ja tapa käyttää erilaisia nootrooppeja, huumeita ja lääkkeitä jumalten ruuasta violetteihin pillereihin on
laajastikäsitettävä toimimisen ja tekemisen pyrkimys
Käytän lääkitsemään joitain fyysisiä ja psyykkisiä oireita, jotka saavat olon tuntumaan huonoksi. saa tuntumaan olon toisinaan mielekkäämmältä näin, tai sitten tapahtuu päinvastainen reaktio. Tuntuu että "toimin", tämä "toimimisen tunne" on se keskeinen juttu. Pyrin kehitykseen myös ja ennen kaikkea niinsanotusti "selvinpäin", mitä se sitten liekään, hyvällä menestyksellä.
laajastikäsitettävä toimimisen ja tekemisen pyrkimys
Käytän lääkitsemään joitain fyysisiä ja psyykkisiä oireita, jotka saavat olon tuntumaan huonoksi. saa tuntumaan olon toisinaan mielekkäämmältä näin, tai sitten tapahtuu päinvastainen reaktio. Tuntuu että "toimin", tämä "toimimisen tunne" on se keskeinen juttu. Pyrin kehitykseen myös ja ennen kaikkea niinsanotusti "selvinpäin", mitä se sitten liekään, hyvällä menestyksellä.
Jos metsään haluat mennä nyt,
niin takuulla pajautat.
Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.
Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.
niin takuulla pajautat.
Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.
Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.
-
porter
[quote="wRRa"][quote="Mindy"]Yleinen päihderiippuvuus tosin on ehkä vähän helpompi hallita, kun ei ole spesifisti mihinkään koukussa/quote]
ittekin joskus noin ajateltiin kunnes huomas olevasti pahasti oppari koukussa ja kaupankylkeen stimuja ( metaa, amfea) meni enemmän kun laki sallii, nyt saanu sellaset kesto tolet piriin että tarvii aika isoja dousseja että kolisee sillain kun enne. Kyl se kaikkeen koukutuminen onnaa.
ittekin joskus noin ajateltiin kunnes huomas olevasti pahasti oppari koukussa ja kaupankylkeen stimuja ( metaa, amfea) meni enemmän kun laki sallii, nyt saanu sellaset kesto tolet piriin että tarvii aika isoja dousseja että kolisee sillain kun enne. Kyl se kaikkeen koukutuminen onnaa.
-
doof
- Kameleontti
Viikonloppusin menee sen takia kun ei ole muuta tekemistä, ja ehkä se on kivaakin
. Mutta jos olis vähänki jotai miellyttävää tekemistä ni jäis doussit ottamatta. Kaverit vähän kun jääny mun saikun aikana eli omissa oloissa tulee oltu paljo
-
Bongivedelläkuuhun
- Karvakuono
Varmaankin sen takia, että tuli silloin joskus ensimmäisen kerran pilveä kokeiltua ja olohan oli huikee ja suorastaan hyvän olon tunne rupesi koukuttamaan. Sitä kun tuommoseen rakastuu niin silloinhan sitä pitää imeskellä ja välillä tekee tietysti mieli vähän vahvempia ja erilaisia aineita iha kokeilun halusta. Mut muunmuassa tylsyyden tappamiseen ja mielenkiintoon. 
Tsiigaan lentokoneita, ne lentää bongivedellä kuuhun.
-
Travel
- Psykonautti
Aluksi käytin vaan ihan päihtymystarkoitukseen, kaikkea. En ymmärtänyt niiden tarkoitusta ja kuinka niistä voi hyötyä.
Vajaan vuojen jälkeen kun oon rajoittanut mitään vain 1/vkl, se on mulle aika helvetillinen luku :S Vaa kyllä se mennee ku tsemppaa itteesä!
Toisaalta oon iloinen muutoksesta.
Vajaan vuojen jälkeen kun oon rajoittanut mitään vain 1/vkl, se on mulle aika helvetillinen luku :S Vaa kyllä se mennee ku tsemppaa itteesä!
Toisaalta oon iloinen muutoksesta.
Kaikki mitä kirjoitan, on vain oman pääni sisäistä fiktiota, jossa todellisuus on kaukaa haettua.
-
vauhtihirmu
- Karvakuono
Miksi käytän?
Siksi koska olen kokeilunhaluinen ja huumeet ja erilaiset päihtymystilat kiinnostavat!
Eihän tää kyllä sille kokeilu-asteikolle ole jäänyt, mille alunperin piti mut..
Enkä myöskään tykkää alkoholin vaikutuksista niin valitsen doupit.
Siksi koska olen kokeilunhaluinen ja huumeet ja erilaiset päihtymystilat kiinnostavat!
Enkä myöskään tykkää alkoholin vaikutuksista niin valitsen doupit.
Never get a second chance to make a first impression
-
Pen
- OD
Käytän koska on kivvaa. Tuo kivasti elämään intoa kuosi sillon tällön, ihan kuin esim. hyvä uusi peli.
Taisin aikasemmin tarkemminkin kirjottaa, mutta toi on nykyään mielipide.
Taisin aikasemmin tarkemminkin kirjottaa, mutta toi on nykyään mielipide.
-
fastnbulbous
- Karvakuono
Alussa oli uteliaisuus. Sitten erilaisten tajunnantilojen kokemisen kautta syntyi haluja pakenemisesta kohtaamiseen. Nautinnon lisäämistä, elämän vääjäämättömän epämiellyttävyyden kaventamista. Yksinäiselle pohdiskelijalle raikas tuulahdus ummehtuneisiin ajatuskeloihin. Opin itsestäni koko ajan uutta, niin hyvässä kuin pahassa. Tärkeintä on ollut myöntää, ettei aina ole mennyt putkeen. Siksi käytän yhä harkitummin ja tietoisemmin. Käytän edelleen myös karmaisevan väärin, mutta tietoisuuden avulla otan opiksi kokemuksistani enkä unohda sitä kaikkea hyvää, mitä olen aiemmin kokenut tai mahdollisesti tulen kokemaan.
Kaiken niputtaminen termin "huumeiden käyttäminen" alle tuntuu raivottuttavan aliarvioivalta. Muutan vain omaa peruskokemustani maailmasta, that's all. Kukaan meistä ei koe maailmaa samalla lailla kuin toinen ihminen. Miksi minun pitäisi tyytyä vain siihen omaan kapeaan sektoriini?
Kaiken niputtaminen termin "huumeiden käyttäminen" alle tuntuu raivottuttavan aliarvioivalta. Muutan vain omaa peruskokemustani maailmasta, that's all. Kukaan meistä ei koe maailmaa samalla lailla kuin toinen ihminen. Miksi minun pitäisi tyytyä vain siihen omaan kapeaan sektoriini?
-
veke
- Psykonautti