AM-2201
-
hörhö
- Psykonautti
Re: AM-2201
Oraalisesti tämä on mukavampaa toimii ehkä enemmän budimaisesti vaikutuskin on jotain n.3h paikkeilla polttamalla puol tuntia sitten laskut.Psykedeelien kanssa oraalisesti kun ottaa reilusti tulee iha ku joku imppaus känni ns aivot o narikassa höröttää vaa.Ite oon yleensä rasvaan liuottanu tehny siitä kaakaota ruokaa tms.Mut toleranssi nousee yllättävän nopeasti tähän
Pitää olla välillä sekaisin jotta saisi ajatukset selkeäksi tai sitten olen enemmän sekaisin selvinpäin.
-
Timp3
- Kameleontti
Minkäkokosia oraalisia annoksia oot ottanu?hörhö wrote:Oraalisesti tämä on mukavampaa toimii ehkä enemmän budimaisesti vaikutuskin on jotain n.3h paikkeilla polttamalla puol tuntia sitten laskut.Psykedeelien kanssa oraalisesti kun ottaa reilusti tulee iha ku joku imppaus känni ns aivot o narikassa höröttää vaa.Ite oon yleensä rasvaan liuottanu tehny siitä kaakaota ruokaa tms.Mut toleranssi nousee yllättävän nopeasti tähän
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx
— Nikki Sixx
-
hörhö
- Psykonautti
Annoksesta en osaa varmaks sanoa ku ei ole nii tarkkaa fiktiä mutta sellasta 5mg-10mg menny parhaillaan(tyhmää on eyeballata joo).Oman kokemuksen mukaan vähä enemmän menee kuin polttamalla jos siis polttamalla pari milliä.
Pitää olla välillä sekaisin jotta saisi ajatukset selkeäksi tai sitten olen enemmän sekaisin selvinpäin.
-
gerotimo
- Kameleontti
Itse miniatyyriveitsen kärjeltä hieman laittanut suuhun, eilen mentiin aika veltoks 6 tunniks ja kelasin, että joo ei tässä oo ku pari milliä
No opetuspa oli sekin.
Ei kyl mitään järkee polttaa tätä, yhtä pahaa kräkkiä ku JWH-018. Nyt erittäin mukava mellow high ku ihan pikkasen lipasee veittestä. Kaikille kukkahatuille tiedoksi, että fiktasin kyllä määrän aluksi. Ei noita parin millin satseja vaan jaksa minkään vaa'an kautta kierrättää.
Ei kyl mitään järkee polttaa tätä, yhtä pahaa kräkkiä ku JWH-018. Nyt erittäin mukava mellow high ku ihan pikkasen lipasee veittestä. Kaikille kukkahatuille tiedoksi, että fiktasin kyllä määrän aluksi. Ei noita parin millin satseja vaan jaksa minkään vaa'an kautta kierrättää.
as far back as i can remember all my heroes had trouble in their eyes
well it might have been drugs or it might have been love but thei all knew it was time to die
well it might have been drugs or it might have been love but thei all knew it was time to die
-
SadPanda
- LD50
Mites näkyykö tää nykysin jo laajoissa labra virtsanäyte seuloissa? Jwh018 ne voi sielt testata ja saada esille.. Vitsi ku olis kiva pitkästäaikaa harrastaa näit synteettisii kräkkei
mut luin et jos nää näkyy ni näkyy kauan ja seiole kiva
viime kesä meni mam-2201 parissa. Sama pössis tulee ku tästä mutta dose on 5-10x pienempi 
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma