Tsolpideemi (mm. Stilnoct, Stella)

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
mentalhell
Kameleontti

Re: STILNOCT

Post by mentalhell »

hippitatti wrote:Vieläkö näitäkin hulluuksia määrätään :foil: 8)
Sairain nukahtamislääke mitä tiedän. Siis ihan oikein käytettynä 'juuri ennen nukkumaanmenoa'
ja sen jälkeen alkaakin vasta meno ja meininki josta aamul voi vaa ihmetellä.

aika sic
Ittelle lääkäri kirjoitti tennareitten tilalle näitä oikein mielellään ja aina on saanut kun on pyytänyt, ihme kyllä. Kaikki muut on vaikeampia saada melkeen.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Joo, no riippuuhan se unettomuuden laadusta tietty..
joskus heränny refloihin ku ottanu tsolpideemii. Se on helvetin ahdistavaa.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
peltsi
OD

Post by peltsi »

Mulla vaihto zopinoxin sonataan ja sit pyysin ite stilkkareita ni vaihto niihin, nyt oon kelaillu et josko noi suostuis vaihtaa tenoxii ton ku toi on ihan turha unettomuuteen muutaman käyttökerran jälkeen. Mun mielestä noi kaikki kolme lääkettä voitais suoraan poistaa markkinoilta ku ei niil oo muuta virkaa ku sekottaa päätä.

Tsopikloni autto hyvin uneen ainaki sen aikaa ku sitä käytin (aika vähän aikaa tuli syötyä) mut oli pakko vaihtaa ku se maku mikä siit jää on nii vitun kauhee. Myös noilla menee pää huolella sekasi vaik luulee et olis tyylii selvänä IMO.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

peltsi wrote:Mulla vaihto zopinoxin sonataan ja sit pyysin ite stilkkareita ni vaihto niihin, nyt oon kelaillu et josko noi suostuis vaihtaa tenoxii ton ku toi on ihan turha unettomuuteen muutaman käyttökerran jälkeen. Mun mielestä noi kaikki kolme lääkettä voitais suoraan poistaa markkinoilta ku ei niil oo muuta virkaa ku sekottaa päätä.

Tsopikloni autto hyvin uneen ainaki sen aikaa ku sitä käytin (aika vähän aikaa tuli syötyä) mut oli pakko vaihtaa ku se maku mikä siit jää on nii vitun kauhee. Myös noilla menee pää huolella sekasi vaik luulee et olis tyylii selvänä IMO.
Mul on stilnoct ollut ehdottomasti paras nukahtamislääke ennenkuin tolet kasvoivat liikaa kuosauksen takia, mutta semmosia parin kolmen kuukauden kuureja olen ottanut pariinkin otteeseen ja joka ilta nukahtanut lähes välittömästi. Toisetha ei näillä nukaha edes vaan alkaa sekoilemaan, mutta itse pyrin tabletin ottamisen jälkeen pakottamaan itseni pysymään vain ja ainoastaan sängyssä ainakin sen 2 tuntia ja yleensä nukahdankin siinä 20 minuutissa.

Tämä lääke on siltä kantilta niin pätevä että minkäänlaisia refloja en ole saanut ja käyttöä aika paljon takana.
peltsi
OD

Post by peltsi »

Joo no mulla ei auta sängyssä löhööminen. Ja sanomattakin selvä et ku mennään nukkumaan niin mennään sänkyyn makaamaan ja yritetään nukkuu. :D
Mut muutamat kerrat autto uneen mut ei enää, joten paskaa IMO.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

peltsi wrote:Joo no mulla ei auta sängyssä löhööminen. Ja sanomattakin selvä et ku mennään nukkumaan niin mennään sänkyyn makaamaan ja yritetään nukkuu. :D
Joo osa ei saa näist mitään irti.. mut itel tekee mieli lähtee haahuilee aina ku o ottanu stilkkarin (ei pääty hyvin, tai päättyy siihen kun kaikki lääkkeen näkösetkin on syöty), niin siks tuo et "pakottaa" ittesä pysyy sängys. :p
zan
Apteekki

Post by zan »

mentalhell wrote:
peltsi wrote:Joo no mulla ei auta sängyssä löhööminen. Ja sanomattakin selvä et ku mennään nukkumaan niin mennään sänkyyn makaamaan ja yritetään nukkuu. :D
Joo osa ei saa näist mitään irti.. mut itel tekee mieli lähtee haahuilee aina ku o ottanu stilkkarin (ei pääty hyvin, tai päättyy siihen kun kaikki lääkkeen näkösetkin on syöty), niin siks tuo et "pakottaa" ittesä pysyy sängys. :p
pitää kato pysyy neljänseinän sisällä. mulla tauko stilkkareissa (niitä kyllä on ei siinä) mut tolet noussu mukavasti. ei refloja, tosin johtuu siitä et vain ja ainoastaan iltakäyttöä. mieli-aineeni, tulee sellanen härö-olo ja hypnoottinen tila.
vaarallinen lääke oikeesti jos ei tiedä mitä tuo tekee...
tRip
Moderator

Post by tRip »

zan wrote:vaarallinen lääke oikeesti jos ei tiedä mitä tuo tekee...
Nähny joo ku jengi haahuilee ihan tiedottomassa tilassa, tekevän ihan päättömiä, ymmärtämättä mistään mitään, eikä vaa tajuu et pitäis mennä nukkumaa..

njoo.. oomäki joskus esittäytyny faijalle olevani kreivi..

Pelottavii Zbzentsoi
Keep it unreal.

zan
Apteekki

Post by zan »

tribh wrote:
zan wrote:vaarallinen lääke oikeesti jos ei tiedä mitä tuo tekee...
Nähny joo ku jengi haahuilee ihan tiedottomassa tilassa, tekevän ihan päättömiä, ymmärtämättä mistään mitään, eikä vaa tajuu et pitäis mennä nukkumaa..

njoo.. oomäki joskus esittäytyny faijalle olevani kreivi..

Pelottavii Zbzentsoi
ootko se sinä trip? ku logot ja kaikki vaihtunu? no offia.
joo on todella varovaisesti otettava aine jos ei oo ikinä ottanu. mull avaan on tolet tähän niin hyvin noussu et 100mg i.v ei sano mitään. tottakai se humahtaa päässä ku 30mg shotteja ottaa. paras musta oraalisesti nukahtaa hyvin. iiveenä humahtaa oikeen kunnoll a päässä ja thats it, mut se on euforista. tolettomat keitä tiedän jotka on ottanu 20mg i.v on menny ihan sekasin, tasapainot ym. ja luulee et huoneessa on kauheena jengiä jne. dangerous
kirkas
Lepakko

Post by kirkas »

Ite tykkään harvoin 1-4x vuodessa vedellä paketin parissa päivässä, ennen suunkautta ja silloin visuaalitkin tuli, mutta nykyään i.v:na aika usein kun humahtaa nollatolella 20mg jo pirusti, ainoo vaan et tulee boostailtua ja lähtee käsistä homma tod. helpolla. Mut se on mukavaaa musta jos sopiva settingi ni ku tuntuu et jengii paikal vaikka yksin, makoilee sängyl ja tuntuu et jotai palvelijoita pyörii ja huiskii palmunlehdil :D.

Just äsken hain ihan itseään itse määrätyl respal 20kpl Stilkkareita, pitkään aikaan näit ottanut, stelloja viimeks ja kyl ne hyvin i.v:na ainaki päris ja humahti. Saatanpa kohta vetästä 20mg i.v:na mut ensin subutönäsyt. :roll:
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

Hei, kertokaas vähä neuvoja et saako näistä väsättyä kirkkaita vetoja mitenkää? (Ilman sterifilttejä) Muistan pari vuotta sitten väsänneeni ihan kirkkaat vedot stella valmisteesta, ja kohta pitäs somnor valmisteesta väsätä vedot niin onko tohon jotain kikkoja, se maidon rännääminen ei houkuttelis.
zan
Apteekki

Post by zan »

mentalhell wrote:Hei, kertokaas vähä neuvoja et saako näistä väsättyä kirkkaita vetoja mitenkää? (Ilman sterifilttejä) Muistan pari vuotta sitten väsänneeni ihan kirkkaat vedot stella valmisteesta, ja kohta pitäs somnor valmisteesta väsätä vedot niin onko tohon jotain kikkoja, se maidon rännääminen ei houkuttelis.
somnorista kirkkaimmat.
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

Huomenna ois taas paketti stilnocteja apteekissa odottamas. Mitähä siitä taas seuraa, mietin et vois käyttää niit oikein kerranki. En tee varsinaisesti enää niillä mitään useimmiten kun saan nukuttua muutenkin. Tulee vaan kuosattua. Tulee ihanan typerä olo kun rännää, en kyllä tiedä yhtään toista ainetta joka tekis samanlaise olon hihaa tuupattuna. Olo on aina semmonen TÄH kun on mäntä pohjassa.

Mistähän muuten voisi johtua että mun avovaimol ei toimi ollenkaan nää, ei hihaan, ei syötynä, ihan sama monta ottaa. Ei tapahu mitään. Käyttäytyy aivan normaalisti eikä kuulemma toimi, siinä samalla kun itse konttaan suurinpiirtein. Itel ei toimi niin hyvin jos syön normibentsoja ennen ku otan näitä, vaikutus vaimenee paljon mutta toimii silti kumminkin. Voiko näille olla jotenkin immuuni, koska en ole ketään ennen nähnyt joka ei olisi mennyt hirveään tuubaan näistä?
zan
Apteekki

Post by zan »

mentalhell wrote:Huomenna ois taas paketti stilnocteja apteekissa odottamas. Mitähä siitä taas seuraa, mietin et vois käyttää niit oikein kerranki. En tee varsinaisesti enää niillä mitään useimmiten kun saan nukuttua muutenkin. Tulee vaan kuosattua. Tulee ihanan typerä olo kun rännää, en kyllä tiedä yhtään toista ainetta joka tekis samanlaise olon hihaa tuupattuna. Olo on aina semmonen TÄH kun on mäntä pohjassa.

Mistähän muuten voisi johtua että mun avovaimol ei toimi ollenkaan nää, ei hihaan, ei syötynä, ihan sama monta ottaa. Ei tapahu mitään. Käyttäytyy aivan normaalisti eikä kuulemma toimi, siinä samalla kun itse konttaan suurinpiirtein. Itel ei toimi niin hyvin jos syön normibentsoja ennen ku otan näitä, vaikutus vaimenee paljon mutta toimii silti kumminkin. Voiko näille olla jotenkin immuuni, koska en ole ketään ennen nähnyt joka ei olisi mennyt hirveään tuubaan näistä?
itse oon huomannu et kätevintä on ottaa 20kpl rasioissa, ku se satanen menee.........
20kpl ei tarvii oottaa niin kauaa et saa lisää :D
Huiko
LD50

Post by Huiko »

imbesil wrote:Paljos näitten hinta ois kadul / kpl ?
Aika harvahan näistä mitään maksaa,kun yleensä saa helposti lääkäriltä tai kaupanpäälle kun ostaa pussin kulman.Jos on pakko ostaa ,niin 50c-1e/kpl.Enempää ois ainakin allekirjottaneelta turha yrittää nyhtää.Tämä siis 09-alueella minun tietojeni mukaan.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Death
Apteekki

Post by Death »

Nää on kyl aika hulluja lääkkeitä.. Varsinkin viinan kanssa homma ryöstäytyy käsist, en suosittele. Aika paljo tulee näitä ja stelloja syötyä ku lääkäri määrää. Kyl ihan hyvin auttaa unettomuteen, mut pitää ottaa lyhyitä kuureja ku tolet kasvaa nopeesti.. IV:nä toimii hyvin. Tarjosin eilen kaverille vedot 2 stilnoct, se ei ollu ikinä ennen vetäny ja meni ihan sekasin. Se hoki jonku puol tuntii vaan "mitä vittuu, mitä vittuu.." ja puheli muutenki ihan omiaan. Mut ei sille viel tost mitään visuaaleja ym. tullu. Ite en ikinä oo ottanu siinä tarkotuksessa, että sais jotain visuaaleja. Otan vaan nukahtamiseen ja jos viihdekäytän ni käytän rauhottavana tai buustaan jotain näillä..
You don´t need a Ph.D. to figure this out. I got high ´cause it was good to me...
kokasmurffi
Psykonautti

Post by kokasmurffi »

juu hulluja lääkkeitä ovat, ei monilla lääkeillä pysty sekoilemaan yhtä kovasti..
joskus kun pelailin yhtä peliä eka pleikalla ja kun noita vedin sirryin sinne pelimaailmaan ja se tuntui jotenkin aivan normaalilta ammuin niitä vihollisia. enkä edelleenkään huomannut missään mitään epänormaalia..
jossain vaiheessa äitini ääni alkoi kuulumaan sieltä pelimaailman seasta niikuin siinä se joka antaa niitä tehtäviä niin sen ääni kuulu sieltä. niin jotain äiti oli yrittänyt tulla puhumaan mulle.. ja se olikin oikeasti käynyt siinä..
joskus käärinyt sätkän ihmiselle ketä sielä ei oikeasti ole ollut kun se pyysi heittä yhen röökin.. kun tulin röökiltä mietin et miks vitussa tos on valmiiksi kääritty sätkä ja muistin et käärin sen mun frendille mut minnekähän se oikeen katosi..ja muutenkin se on kummaa kun noita yksikseen vetää kotona niin huoneeseen alkaa vaan tulemaan porukkaa ja ne katoaa yhtä nopeasti kun tulevat muutaman sanan kerkeää yleensä vaihtaa. ja se on hulluinta kun sitä ei pidä mitenkään ihmeellisenä kun ne ihmiset siitä ympäriltä katoilevat.

joksus käynyt ajamalla kaupassa mistä en kyllä itse muista mitään ja mut oltiin sieltä kaupasta viety lekuriin kun myyjät ei päästäny mua takas rattiin.. mitäkähän tullut sielä tehtyä.. olin kuulemma sanonut mun 7v pikkusiskolle et mä haen meille juomat..
jos sulla muutama paketti noita on ja sul on tarkoitus ottaa noit muutama niin aamulla mietit mihinkän noi kaikki napit on kadonnu.. ne vaan menee mopo karkaa täysin käsistä..
kun olin sairaalassa ja olin vetänyt noita parisen kymmentä.. niin lähin ajelemaan sillä sängyllä niitä sairaalan käytäviä.
ja se tuntui todella aidolta että se sänky oikeasti liikkuu.. välillä olinkin jossain soramontulla ajamassa sillä mun sängyllä se oli melko outoa..
ja dexmin kans söin noita 10kpl ja meno oli aika huimaa sairaala reissu siitäkin tuli..
kokasmurffi
Psykonautti

Post by kokasmurffi »

niin unohdin mainita et itse syön tai söin zolpidemejä.
ja se et tämän aineen saisi melkee siirtää deliriantteihin..
aika kirkkaaksi saa jos jaksaa sen muutaman kertaa filsata vaikka pumpuli pallon läpi..
rööki filtterillä en ole koskaan kirkasta saanut.. korvatopsit on ihan jees..
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

zan wrote:
mentalhell wrote:Huomenna ois taas paketti stilnocteja apteekissa odottamas. Mitähä siitä taas seuraa, mietin et vois käyttää niit oikein kerranki. En tee varsinaisesti enää niillä mitään useimmiten kun saan nukuttua muutenkin. Tulee vaan kuosattua. Tulee ihanan typerä olo kun rännää, en kyllä tiedä yhtään toista ainetta joka tekis samanlaise olon hihaa tuupattuna. Olo on aina semmonen TÄH kun on mäntä pohjassa.

itse oon huomannu et kätevintä on ottaa 20kpl rasioissa, ku se satanen menee.........
20kpl ei tarvii oottaa niin kauaa et saa lisää :D
Hehe, mul on kolmisen vuotta ollu toi 20 päivä välei 20 nappia (lukuunottamatta jotai 8kk jolloin oli Tenox käytössä), nykysin on 7 päivän välein. Viikko lähtee hyvin käyntiin aina..
King Ink
LD50

Re: Tsolpideemi (mm. Stilnoct, Stella)

Post by King Ink »

Runkkailin topicin nimen vastaamaan myös muita tsolpideemiä sisältäviä lääkkeitä kuin stilnoctia. Jepjep.
-king ink
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Tässä ois vielä pari valmistetta samalla vaikuttavalla: Somnor, Zolpidem-Ratiopharm, Zolpidem Winthrop. Kaikki näyttäs olevan nykyään saman hintasiakin. :) Mukavaa kun voi valita väriä, ja muotoa. :P
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
b8s
Karvakuono

Post by b8s »

Saattaisikohan tämä tapaus soittaa jotain kelloja jollakulla... Vedin joskus Stilnocteja unettomuuteen, ja toimivat siihen tarkoitukseen hyvin (10 mg). Uni tuli, mutta aivan ensimmäistä kertaa lukuun ottamatta ei oikeastaan mitään muita tuntemuksia. Joskus kuitenkin kun olin flunssassa, join perinteistä flunssarohtoa, johon tulee inkivääriä, sitruunaa, korianteria ja neilikkaa. Tämä kombo yhdessä sitten kolahti hiukan enemmän. Muistan miten en oikein pystynyt kirjoittamaan koneella mitään, kirjoitusvirheitä tuli koko ajan, kirjaimista rakentui jotain ihme junavaunuja, ja mun tehtävä oli rakentaa niistä kokonaisia. Tai jotain sinne päin, aika epätodellisen tuntuista joka tapauksessa. Ja en tosiaan ottanut enempää kuin sen normaalin 10 mg.

Greippimehusta ainakin oon kuullut joidenkin aineiden buustauksessa, mutta osaakohan joku lonkalta heittää mistä tässä voi olla kyse? Toisaalta varmaan myös mahdollista, että flunssan takia sitä vaan on ollut sen verran heikko olo ja elimistö alttiina, että pelkkä tsolpideemi on potkinut tavallista kovempaa.
lonecell

Post by lonecell »

b8s wrote:Greippimehusta ainakin oon kuullut joidenkin aineiden buustauksessa, mutta osaakohan joku lonkalta heittää mistä tässä voi olla kyse? Toisaalta varmaan myös mahdollista, että flunssan takia sitä vaan on ollut sen verran heikko olo ja elimistö alttiina, että pelkkä tsolpideemi on potkinut tavallista kovempaa.
Tsolpideemi metaboloituu CYP3A4-entsyymin avulla, joka on juurikin se, jonka toimintaa greippimehu estää. Greippimehussa kyseisen vaikutuksen saa aikaan bergamottiini, jota on myös sitruunassa. Ja varmaan myös flunssa on vaikuttanut asiaan.
another dimension
Psykonautti

Post by another dimension »

Tänään ois Stilnoctia saatavilla. Ajattelin koemielessä ottaa ainakin yhden. Toimiva lääke paitsi unettomuuteen myös ahdistukseen. Hallusinaatiot tuosta lääkkeestä on vain mukava sivuvaikutus :D .
tRip
Moderator

Post by tRip »

tää lääke pitäis kieltää lailla :/ :P
Keep it unreal.

Petri6
OD

Post by Petri6 »

Itselläni helvetin hyvä lääke juuri siihen mihin on tarkoitettu, jo 5mg sublinguaalisesti saan unen nopeasti ja nukun myös sen 6-7h heräämättä, kunhan en liian usein ota.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
Tiberius
Lepakko

Post by Tiberius »

käytätte niin hienoja sanoja et tällanenperus kadun jätkä menee ihan hämilleen,nasaalisesti,intravenus,sublinguaalisesti herranjestas,oottekos te jotaki perkeleen porvareita?HÄ?

asiaan.todella kiva viihteilylääke,itse kokenut tämän substanssin vaikutuksen alaisena todella paljon sellasia juttuja jota ei ees jurrissa ois pokkaa tehdä(mm 2m1n 2n1m jne seksijuttuja)itsellätähän ollu respat niin kauan kuin muistan(6-8v)IV:nä en tietysti töki mutta kyllä sen 40mg kun nielasee ni WUPWUPWUP

anteeks antti otti diapameja 5 aamupalaks.
-=€ukataforia eis pathoS=-
tRip
Moderator

Post by tRip »

Tiberius wrote:käytätte niin hienoja sanoja et tällanenperus kadun jätkä menee ihan hämilleen,nasaalisesti,intravenus,sublinguaalisesti herranjestas,oottekos te jotaki perkeleen porvareita?HÄ?
novittujOoo.. hyvänperheen, hyväntalon lapsii, joist kasvo nistei, narkkei ja säätäjii.. .
ja ei , en puhu kenenkään puolesta, en edes itseni.

b t w.. eiköhän pakkausselosteessa lue miten lääke tulisi nauttia.
Keep it unreal.

Oddment
Karvakuono

Post by Oddment »

Päätimpä tässä viime viikolla testata stilkkareita ja siinä savuissa ynnä muutaman bissen nauttineena sitten nappasin 80mg:n annoksen.
Noin puoli tuntia vaikutuksia oottelin ja sitten yhtäkkiä heräsinkin aamulla sängystäni. Oli aika eksoottista tutkia kämppää sillä se oli AIVAN sekaisin. Tavarat pitkin poikin lattioita ym hauskaa. Pikkuhiljaa alkoi tulla muistikuvia kaikesta mitä illalla oli tapahtunut: Olin ollut chillaamassa jossain isossa kartanossa joka oli täynnä ihmisiä jotka olivat kaikki tosi ystävällisiä.

Ja oikeestaan muuta en muistakaan... Taisi mennä annostus pikkasen överiks, jos vielä näitä otan nii täytyy kyllä annostella vähän varovaisemmin :D
Käsittämätöntä
NatiHero
Kameleontti

Post by NatiHero »

Tsolpideemi on yks niistä aineista, et ihmettlene miks joku haluaa kuosata sillä? Tai mun on vaikee tajuta niin kovaa päihtymistarvetta että viihtyy NIIIIIIN kuutamolla.

Kukin tietty tyylillään...
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää :doh: :foil: