Lyrica (pregabaliini)
-
- Tuppisuu
Re: Lyrica (pregabaliini)
N 10 annosta
-
- Kameleontti
Todellakin jättäisin lyricat syömättä noina päivinä. Tiedän tyyppejä joilla tollanen kombo on päivittäin perus setti, mut silloin on niin tottunut siihen tilaan ja toleranssi tietysti noussut, että ne pärjää ihan melko normaalisti.
Sulla lupaan, että meet niin tuhannen sekaisin, että yllätät itteskin. Tähän riittää helposti 150mg lyricaa ja se 10 annosta alkoo. 300mg lyricaa saman Alkon kulutuksen kanssa aiheuttaa jo huolestuttavan tilan johon ketään ei sais jättää yksin. Jos kukaan läsnäolija ei oo riittävän kondiksessa, nii sit vaa rohkeasti soittaa 112 ja kertoo ihan rehellisesti mitä tyyppi on nauttinut illan aikana, sillon osaavat hoitaa. Poliisia ei tarvitse kuumottaa, siinä pelastetaan henkiä, ei bustata käyttäjiä.
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää![]()
![]()
-
- Tuppisuu
Eli enköhän jätä ottamatta saunakalja tai viininruuan kanssa lienee ok. Ei hätä kun ei tosissaan nykyään alko kulu isoissa määrin. Opioideja kyllä ja ovatkin tuttuja lyrica kanssa muutamia kertoja kokeiltu ja tosiaan opioidejakin menee aika Mikki hiiri annoksilla
-
- Kameleontti
Jumalauta kun 20pv. Tauko teki ihmeitä! Ottin illalla klo 21:00 300mg lyrican hammaskivun takia. Ei vittu olin aamulla ihan vitun kuosissa. Lääkkeellä jengi nauroi että en varmasti saa metkuu kun oon nii pihalla. Jotenkin sain silti, en tajuu miten olin nii vitun kuosit vaan 300mg.
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää![]()
![]()