Kuinka lehdet potkii?
-
growy
- Kameleontti
Re: Kuinka lehdet potkii?
saatiin tuossa frendin kanssa muutama viikko sit pehupussillinen (n.35g) lehteä.
Vitutti kyllä ku piti tulla kugua ja mökille piti lähteä,noh pakko oli tyytyy. Mökil sit pari pesällist tota, eip oikee mitää sanonu. Väsättiin äly ja hops. Kyllä oli hyvää lehteä.. varmaa pesälliset poltettii ja buustailtii siin illan mittaa jopoilla. Huh tota pitäs saada lisää.. Lajiketta kun kysyin niin ei kuulemma tienny.. Ois aik jees tietää sen lajikkeen nimi.. :?
Vitutti kyllä ku piti tulla kugua ja mökille piti lähteä,noh pakko oli tyytyy. Mökil sit pari pesällist tota, eip oikee mitää sanonu. Väsättiin äly ja hops. Kyllä oli hyvää lehteä.. varmaa pesälliset poltettii ja buustailtii siin illan mittaa jopoilla. Huh tota pitäs saada lisää.. Lajiketta kun kysyin niin ei kuulemma tienny.. Ois aik jees tietää sen lajikkeen nimi.. :?
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
yoshimura
- Psykonautti
nyt ois reilu pari grammaa tota lehteä kattoo nyt miten toimii
jointeista tulee yleensä mul niin kämäsiä et niien kaa ei pääse ees pilveen ja mut sitku ottaa älystä tai bongista niin kyllä kolisee 
-
Rauzi
- Psykonautti
sitä tässä itsekkin mietin, ostin jonku verran lehtee ja poltin yhden jointin. Potki päähän ku hevonen, jos ei ois myyjä sanonu että on lehtee niin luulisin varmasti tälläki hetkellä että on jotaan kukkaa 
-
Ahab
Nyt on tullu poltettu tollasta ei niin kivaa lehteä. Menee vaan pöhnään mutta ei mitään pärähdystä.
-
Usoda
- LD50
Northern Lightsin lehdet kyllä toimii hyvin (sekä tosi jumittavasti), vaikka ukkolehteä olikin. Lähiaikoina ei tosin ole kovin kauheasti tullut polteltua joten sekin vaikuttaa asiaan.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
D.E.S
- Kameleontti
Kyllähän se yleensä tuppaa toimimaan... En vai pidä lehden polttamisesta koska se yskittää ja maistuu helvetin pahalta.Mutta kyllä hyvää lehteä mielummin polttaa kuin huonoa pl.
"Taste
-
Jussi
- Apteekki
Mä poltin 3 jointtia kerralla lehteä.
Sen jälkeen ei voinut seisoa 20 min.
Johtukohan hapenpuutteesta?
-
möff
- Tuppisuu
Saattaa olla, savussahan on vissiin häkää sun muita myrkkyjä niin se saattoi olla myös jonkinlaine myrkytystila, koska samoja lehtiä polttaneena sanoisin ettei ne nyt ihan niin potentteja.Jussi wrote:Mä poltin 3 jointtia kerralla lehteä.
-
Pajar
Loistavastihan nuo ovat toimineet minun kohdallani.
Välillä lievää jumitusta, mutta hyvästä lehdestä saa kyllä iltaan aivan mahtavaa potkua.
-
bUkkA
Mulla ei ole oma kasvatetut lehdet toiminut muuten kuin ehkä placebo & hapenpuute mielessä. 
-
kansteri
- Tuppisuu
Seitsemän pikku älypesällistä lehtee! Sai siinä parvekkeella melkeen 10minuuttia olla polvillaan! Myöhemmin koneelle ja Tucin paprikakeksejä naamariin ja juustosiivuja päälle... oli hyviä!! 
-
Maor
- Kameleontti
Hyi Saatana!kansteri wrote:Seitsemän pikku älypesällistä lehtee!
-:- We're All Mad Here -:-
-
Jeshu
- OD
Jeps, jotkut lehdet ovat tuollaisia, enemmän psykedeelisiä hieman kukan tavoin. Jotkut ovat yllätävän potentteja myös ja joissakin on myös hyvä maku.Rauzi wrote:sitä tässä itsekkin mietin, ostin jonku verran lehtee ja poltin yhden jointin. Potki päähän ku hevonen, jos ei ois myyjä sanonu että on lehtee niin luulisin varmasti tälläki hetkellä että on jotaan kukkaa
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
Maor
- Kameleontti
-
PSYCONAUT
- Psykonautti
trimmilehti<3
-
Jussi
- Apteekki
Hyvi toimii, koht polttanu 60 g. 
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
-
growy
- Kameleontti
Jussi wrote:Hyvi toimii, koht polttanu 60 g.
60 g... no huh..
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
Jussi
- Apteekki
Häh mitähäh. tarkotin että koko elämäni aikana. 
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
-
miymau
- Lepakko
Eilen oli tosi hartsista ja pumpulimaista lehteä, ei kuitenkaan tuntunu oikeen missään, voi kyl johtuu siitäki että join ja vedin poppersii samal nii ei oikee huomannu mitään. mut lehtiä onki kivaa vaan makustella. 
Kaikki on paskaa paitsi kusi.
-
frapathea
Ootko sä pitäny kirjaa?Jussi wrote:Häh mitähäh. tarkotin että koko elämäni aikana.
En edelleenkään tykkään lehdestä, inhottavii kokemuksii.
-
korolli
- Apteekki
Erittäin hyvin potkii vajaa 2kk vanha multakasvin lehti. Tästä puskee vielä joku päivä erittäin potenttia kukkaa.
-
skirtfeber
- Apteekki
vaikea uskoa että jos lehti on tosi hartsista ei se toimisi? eikös hartsi oo aika pitkälti se itse juttu?miymau wrote:Eilen oli tosi hartsista ja pumpulimaista lehteä, ei kuitenkaan tuntunu oikeen missään
when the going gets weird, the weird turn pro.
-
growy
- Kameleontti
Tossa sain kaverilta n.10g lehteä. Itse sanoi että luultavammin on paskaa ( ei ollut testannut) no otin asiasta selvää ja woooh taas hyvää lehteä
potkii se potkii,nostaa se nostaa.
-
Zubs
- Lepakko
Itselläni on nyt ollut TODELLA hyvää kukituslehteä. Ihmeellistä ku toimii melkein ku budi!!
Huhhuh...
tuossa poltin aamusavut ja kyllä kolisee!!!
Huhhuh...
-
Kosmonautti
- Psykonautti
pitempiaikaisella lehden poltolla ei saa kuin kurkkunsa kipeeksi ja pitää olla koko ajan polttamassa.
Mut kyllähän tuo toimii, ja polttaahan tuolla itsensä sekaisin jos on valmiiksi känniryyneis
Mut kyllähän tuo toimii, ja polttaahan tuolla itsensä sekaisin jos on valmiiksi känniryyneis
Marsin kamaralle päästyä marsin sen ympäri. Marsin ympäri! monta kertaa...
en ole maanympäri matkaaja vaan marsin ympäri matkaaja
en ole maanympäri matkaaja vaan marsin ympäri matkaaja
-
FlyingH
Toimiihan hartsinen lehti ihan ok, mutta en ole polttanut vaikka on tarjottu. Tullu joskus outoja oloja just lehdestä.