kannabis ei ole toiminut ekoilla kerroilla?

Keskustelua kannabiskasvista ja -jalosteista sekä kannabiksen tavoin vaikuttavista aineista.
5-meo-EMT
Psykonautti

Re: kannabis ei ole toiminut ekoilla kerroilla?

Post by 5-meo-EMT »

Itselläni ekat pari jointtia/agenttia toimi hyvin miedosti vaikka oli oikeasti hyvää kukkaa ja piti savut keuhkoissa ylipitkään. Seuraavana päivänä se kolahtikin ihan eri tavalla ja olin tuhannenpilvessä :D. Muutamat kaverit raportoivat samaa ja ihmettelin tarjotessa että miten ihmeessä noilla ei toimi ja itse olen kuutamolla, vaikka se ei mullakaan sanonut aluksi mitään.

Tuntuu kun olis nykysin myös herkistynyt vaikutuksille eli 0,05g hyvää budii toimii nollatoleilla jopa liikaa kun taas pari kolmevuotta sitten oli vakio vetää tauonkin jälkeen 0,2-0,3 gramman bongihittejä kun kuivakauden jälkeen sitä sattui taas löytämään.
You know the mind has a thousand eyes..
Kukkajumala
Tuppisuu

Post by Kukkajumala »

empej wrote:Toimi ja toisaalta ei. Ei oikeen tienny mitä hakee siitä olotilasta. Nykyään saa enemmän pilvestä irti, kun on tottunu siihen oloon ja tunnistaa heti ku alkaa vaikuttaan :D. Ei oo enään sellast olojen etiskelyy ja tunnusteluu niinku ensimmäiset kerrat.
Ehkä jotain tälläistä itsellänikin. Muistelen, että taisi mennä jopa melkein kymmenkunta ensimmäistä kertaa aikalailla hukkaan. Suurimman osan ajasta keskittyi liikaa etsimään sitä oloa, eikä rentoutunu. Tosin kun niitä oloja ei juuri ollut, niin eipä niitä olisi etsimällä löytänytkään.. Joitain pieniä muistinhäiveniä on yhdestä kerrasta kun teininä poltin kaverin älystä älyttömiä (pun intended) määriä kukkaa, niin silloin hetken tunsin musiikin selkeästi erilailla kuin selvinpäin.

Sitten aikaa meni pari vuotta niin etten kauheasti poltellutkaan. Ne satunnaiset kerrat kun jossain pääsi polttamaan niin koitin toki, mutta varoitin kaikkia jo etukäteen että ei tää mulla toimi. Varmaan johtu jonkun verran kans tosta asenteesta, vaikee sanoa.

Eka kerta sitten kun se ganja pölähtikin päähän, se tuli kyllä niin puun takaa että ei siinä oikein voinut mitään sanoa. Nauroin kyllä paljon. Enkä löytänyt kaiuttimien volumenappia, koska en nähnyt mitään.
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Saman homman oon itse huomannut myös psykedeeleillä. Siis että todella minimaalisetkin määrät toimivat sit kun on muutaman kerran tripannut kunnolla.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."