Mullekkin matkat on alusta asti ollu itsensä ja maailman syväluotausta enemmän kuin huvia, mutta tuolloin olin varsin kiinnostunut kokemaan myös sen huvipuolen, ymmärtänette varmaan että usean lähes kuusituntisen paniikkikohtauksen jälkeen välillä kaipaili vain puhdasta euforiaa ja fraktaaleille kikattelua :-D
Ymmärsin kuitenkin jo aluksi, että tietysti vaikeammat matkat on opettavampia ja laisinkin nyt kun viime matkasta on reilusti yli vuosi aikaa olen todennut, että kasvan ja kehityn vieläkin niistä siemenistä, jotka nuo vaikeat matkat minuun tuolloin istutti.
Kiinnostukseni kallistuu kyllä erityisesti luonnontuotteisiin, sillä olen muitten kertomusten perusteella mieltänyt ne aina jokseenkin lempeämmiksi, niinkuin sanoit taikapoika. Sieniin yhä olisi kiinnostusta, mutta itsesuojeluvaisto estelee kun olen pitkän prosessin jälkeen onnistunut ns. "kokoamaan" itseni. Olo on todella kuin uudelleensyntynyt kärsittyäni paniikkihäiriön, masennuksen, ym. vaikka ahdistusta vielä toisinaan onkin. Jotenkin taas on tullut siihen pisteeseen, että "nyt on ihan hyvä" ja tuntuu siltä ettei voimia ole taas ruveta kokoamaan itseä jos niin käy. Kiinnostus trippailuun on hälvennyt merkittävästi, mutta sienet ne vaan kiehtoo.. ehkäpä vielä joku päivä.
Paluulippu kuulostaa mielenkiintoiselta, täytynee miettiä sellainenkin jos vielä joskus matkailemaan lähden, kiitos vinkistä siis!

Hymyssä suin haaveilen kuinka itsekkin pääsisi noista peloista irti, perkeleitä kun riittää pään täydeltä yhä vaikka monesta irti onkin päästy. On se vaan mahtavaa kelailla miten paljon on muuttunut kaiken sen jälkeen. Välillä säikähtelee, että mitäs nyt kun on tavallaan "astunut kaiken sen entisen ulkopuolelle", että voiko elää enää normaalisti jne. mutta tässähän ne päivät valuu hämmästellen kuinka ongelmat on selätetty pitkälti ja löytää kauneutta yhä vaan useammasta asiasta.
kiitos itsellesi, että boostasit jo valmiiksi hyvää mielialaa! Kuin myös!