Amfetamiini topic.
-
- Moderator
Tuli tuossa testailtua dextroamfetamiinia 10mg..
Olo oli hyvin miellyttävän stimuloitunut ja sosiaalinen, ei yhtään levoton.
Sosiaalinen siinäkin mielessä, että pystyi täydellisesti keskittymään keskusteluihin ja ajatukset tuntuivat hyvin selkeiltä.
Minkäännäköisiä laskujakaan ei tullut, vaikka varoiteltiin.
Täytyy sen verran viellä mainita, että vaikka pidin aineesta itseasiassa paljonkin, tuskin koskaan tulen kokeilemaan katupiriä.
Olo oli hyvin miellyttävän stimuloitunut ja sosiaalinen, ei yhtään levoton.
Sosiaalinen siinäkin mielessä, että pystyi täydellisesti keskittymään keskusteluihin ja ajatukset tuntuivat hyvin selkeiltä.
Minkäännäköisiä laskujakaan ei tullut, vaikka varoiteltiin.
Täytyy sen verran viellä mainita, että vaikka pidin aineesta itseasiassa paljonkin, tuskin koskaan tulen kokeilemaan katupiriä.
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
-
- Psykonautti
Sitä ei ehkä kannata mainostaa varsinkaan kun ikääkin on vasta 15v.Monkkats wrote:Amfetamiinit ovat oikeastaan tähän mennessä lempipäihteitäni.
Älä tee sitä! Oot viellä peruskoulussa ja noi 52h valvomiset millä tuolla kuvissas kehut ei voi tehdä hyvää sun päälles, kun ei tee aikuisenkaan ihmisen päälle hyvää. Ei ole mikään leikin asia.Monkkats wrote:Ikinä en ole rännännyt, mutta varmaan lähiaikoina sitäkin tulee testattua.
-
- Kameleontti
http://www.paihdelinkki.fi/keskustelu/v ... ht=#249361CharlieBigPpotato wrote:muistaakseni kirjoitin pirin sylkeä muuttavista ominaisuuksista päihdelinkkiin tällä nickillä. Ei nyt kykene etsimään kun kännykästä kirjoitanDima wrote:Onks vetän teiltä hampaita mihinkää jamaa? ja missä ajassa, itelläni heiluu(tai sitten vainoilen nii pahasti että tuntuu et heiluis), tosin saattaa johtua että tulee purtua hampaita yhtee aika rankasti jos vauhti päällä... ei vielä (onneks) tippun yhtää.. *koputtaa puuta*
If the falling tide can turn and then recover, all alone we must be part of one another
-
- Kameleontti
Poistin turhat viestit ja pyydän välttämään muiden anonymiteetin rikkomista ilman lupaa.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
Nyt puhut asiaa! Mulla kävi pirin kanssa just niin, että "vihastuin ensikoittamalla" toisin kun essoihin. Eka nami ja aivan pakko hankkia lisää. Mietin tossa vähän aikaa sitte, että näinkö sitä ajaudutaan esso koukkuunioni wrote:
Ainahan sitä voi maistaa, mutta turmion tien alku se on, siitä ei pääse mihinkään, ellei siihen sitten vihastu heti ensikoittamalla.

-
- Psykonautti
olen saanut liikanimen "pirikilari". ei sillä että se olisi mikään vakio mutta ainakin itse olen höpinöissä aika napsahdusaltis...
poreilu on ihan siistii mutta harvemmin tulee harrastettua. koitan vältellä ja kierrellä. mutta jos on niin on...
deelejä mieluummin.
poreilu on ihan siistii mutta harvemmin tulee harrastettua. koitan vältellä ja kierrellä. mutta jos on niin on...
deelejä mieluummin.
rikos ei kannata ja katkol on hauskaa.
-
- Kameleontti
-
- Kameleontti
5-20.Harold wrote:kertokaas ihmiset mulle montakos viivallista tälläinen ensikertalainen poreilija saisi grammasta hyvää spiidiä ??
edit. riippuu tietysti viivan koosta, mut sanotaan nyt kokemattomalle sopiva linja.
If the falling tide can turn and then recover, all alone we must be part of one another
-
- Kameleontti
-
- Kameleontti
-
- Apteekki
Hyi helvetti! Ennemmin jätän pirit vetämättä jos pitää nenään kiskoo. Pommilla oon aina ottanu(paitsi sen kerran nenään, enkä tee sitä virhettä enään) ja ihan yhtä hyvin toimii. Miks kaikki haluaa maistella sitä valuvaa kemikaalisotkua nielussa?
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.
-
- Kameleontti
-
- Kameleontti
-
- Kameleontti
pidän kyllä ! mutta ei ole sitä mitä hUUmehilta haen.
makukin on miellyttävä
35e/g maksoi ja luottokortin nurkallinen pörisi helvetisti!
tosin vaikutus oli aivan erilainen kun odotin. mulla oli mielikuva hyperaktiivisesta hampaiden narskuttelijasta. minä taas olen rauhallinen, erittäin keskittynyt mutta hyvin euforinen...
eikä hampaat kärsi ollenkaan. sosiaalisuus noussut huippuunsa. ei hikoiluta.
pitääkin sit seuraavaks niitä nameja kokeilla
jos jostain löytyy...
makukin on miellyttävä

35e/g maksoi ja luottokortin nurkallinen pörisi helvetisti!
tosin vaikutus oli aivan erilainen kun odotin. mulla oli mielikuva hyperaktiivisesta hampaiden narskuttelijasta. minä taas olen rauhallinen, erittäin keskittynyt mutta hyvin euforinen...
eikä hampaat kärsi ollenkaan. sosiaalisuus noussut huippuunsa. ei hikoiluta.
pitääkin sit seuraavaks niitä nameja kokeilla

hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
-
- Psykonautti
http://video.google.com/videoplay?docid ... 4821425610marika wrote:ainoa huumausaine jonka suhteen koen että mulla on jonkin asteen ongelma..tai no joo ei vaa jonkin asteen vaa aika isokin.
7vuotta oon käyttänyt kys. ainetta ja vieläkin muistan ensimmäiset vedot.ihan kun aine olisi täyttänyt jonkun tyhjiön mun sielussa.fiilis oli sellanen et joo täähän se tästä on puuttunut.tää 7 vuotta menny tosi nopeesti.tuntuu ettei niistä ekoista vedoista ees olis kauaa aikaa.olin vielä suht. nuori aloittaessani.sen hetkinen perheeni mutsin ja faijan tilanne mahdollisti mulle aineen saamisen jota kukaan tuskin ois 12 vuotiaalle myynnyt.
aluksi käyttö oli tietty harvempaa muttei siinnä kauaa mennyt kun mopo karkas käsistä.ensimmäiset vuodet käyttöhistoriassani oli aikamoista sekoilu.homma ei ollut ollenkaan hallinnassa.kaukana siitä.sillon kun alotin käytön en tuntenut ketää huumeporukkaa tai siis emmeen kans pelaavia.plossee jotku kavereista oli joskus satunnaisesti kokeillu joten mua ei ollu kukaan niin sanotusti "neuvomassa".Oon itse oppinutmutsi ja faija oli siihen aikaa nii sekiksissä ettei ne aluks huomannu mun käyttävän.vasta vuoden päästä ne rupes epäilee et käytän ku rupes ruiskuja löytyy mun huoneesta ja kamaa hävis jemmoista.
nykyään homma jotenkuten hallinassa tai silleen et on asunto ja ruokaakin aina välillä itellä.eläimiäkin löytyy ja niiden ruokinta on etusijalla mut kummiskin tää ongelma on vieläkin kuvioissa mukana.käyttö melkein päivittäistä.rahatilanteen mukaan.kaikki massit menee yleensä samantien kun ne tulee tilille.lopettamista en osaa ees ajatella.selvinpäin oon koittanu olla muutamaan otteeseen mutta pisin jakso ilman on jotain viikon luokkaa.siinnä vaiheessa huomaan yleensä olevani jonkun kaverin oven takana rahat kädessä.pakkohoidossa oon ollu joskus nuorempana mutta ei siitäkään oo oikeen apua ollut.
Joskus tulee käytyä keskustelemassa oman työntekijän kanssa.epäilevät että mulla ois adhd.se kuullemma selittäis mun erikoisen aineen himon.testeihin ne mua haluis ja varmaa sellasiin ois tarkotus mennäkkin.tiedä vaikka saisin lailliset pirit jos mulla on kyseinen juttuoon kyl asiaa miettinyt ja sillee.mulla on keskittymisvaikeuksia ja ei oikeen meinaa pystyä olee paikkallaan hetkeäkää selvinpäin ollessa.mulla toi emme ei sillee aiheuta mitään hirveetä energian puuskaa.riippuen tietty annostuksista.mut sellaset vedot mitää yleensä vedän eli pienet rauhottaa mukavasti.harvemmin jaksaa missää kaupungilla juosta vaa himassa istuskelen.joskus tietty ku mopedi karkaa käsistä ni sillon tietty tulee mentyä "lujaa" ku tulee useempia grammoja vedettyy päiväs ja jatkuvasti kyhää vetoja.
joo eipä siin kai muuta...sellasia kokemuksia mulla emmeestä.tai onhan niitä paljonkin ja erilaisia mut nyt ei sen syvemmin jaksa rupee kelailee.paljon sitä on tullu paskaakin niskaan mut koittaa säilyttää sellasen peruspositiivisen asenteen vaikka ongelmia onkin ´ja sen takia harvemmin jaksaa niistä ruveta kirjottelee.mut joo ehkä tulee viel jotai postailtuu jos tulee mieleen nyt rupee pää olee hieman jumis
Kyseisellä videolla eräsnainen kertoo kuinka pääsi irti jostain(mistä sit lienee, vissiin just joku synteettine shit) ayahuascan avulla

-
- Kameleontti
-
- Psykonautti
-
- Moderator
Re: Amfetamiini topic.
Tulipahan tätäkin kokeiltua.. PIRIÄ.
Ihan metka aine sinällään, paitsi että rupesi heti väsyttämään..
Mitään ikäviä laskujakaan en huomannut.
Ihan metka aine sinällään, paitsi että rupesi heti väsyttämään..

Mitään ikäviä laskujakaan en huomannut.
Keep it unreal.
-
- Kameleontti
Kerran on tullu otettua ja vauhteiltua.
Jäi ekaks ja vimpaks kerraks. Ei niin innostavaa/kiinnostavaa tavaraa ku aluks luulin..

Jäi ekaks ja vimpaks kerraks. Ei niin innostavaa/kiinnostavaa tavaraa ku aluks luulin..
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
- Kameleontti
Re:
Tämä monkkats ollut nyt 3kk pakkohoidossa, näin kuulin hänen ystävältään. SurullistaPot Head wrote:Sitä ei ehkä kannata mainostaa varsinkaan kun ikääkin on vasta 15v.Monkkats wrote:Amfetamiinit ovat oikeastaan tähän mennessä lempipäihteitäni.
Älä tee sitä! Oot viellä peruskoulussa ja noi 52h valvomiset millä tuolla kuvissas kehut ei voi tehdä hyvää sun päälles, kun ei tee aikuisenkaan ihmisen päälle hyvää. Ei ole mikään leikin asia.Monkkats wrote:Ikinä en ole rännännyt, mutta varmaan lähiaikoina sitäkin tulee testattua.

"Taste
-
- Apteekki
-
- OD
Re:
Ei pysty vastaamaan vähemmän laajasti, pirin laatu kun vaihtelee laidasta laitaan. Kannattaa aloittaa melko pienistä viivoista (jos piri on hyvää, niin tosi pienetkin viivat toimii) ja sitten vaan järkeä käyttäen siitä eteenpäin.Harold wrote:hmm en väitä mitenkään, että tuo oli hiukan turhan laaja vastaus, mutta olihan se kuitenkin
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
- Kameleontti
Re: Re:
Voi helvetti, kyllä joku tolkku pitäisi olla. 15-vuotiaana ei pitäisi IMO käyttää edes kannabista tai olutta kuin erittäin varovasti ja harkiten. Tällaiset pellet nakertavat käyttäjien uskottavuutta, oikein unelmatapauksia valistajille. Tällaisia valistajat haluaisivat kaikkien käyttäjien uskotella olevan. Onneksi näitä on häviävän pieni osuus, mutta valitettavasti tällaisista idiooteista suuri osa päätyy juuri ojaan.D.E.S wrote:Tämä monkkats ollut nyt 3kk pakkohoidossa, näin kuulin hänen ystävältään. SurullistaPot Head wrote:Sitä ei ehkä kannata mainostaa varsinkaan kun ikääkin on vasta 15v.Monkkats wrote:Amfetamiinit ovat oikeastaan tähän mennessä lempipäihteitäni.
AD_HD @ synirc
-
- Psykonautti
piriin on tosi helppo jäädä nalkkiin, etenkin jos ei tule kunnon laskuja..itse toissa kertana kun vedin suunnittelin että 1,5 kuukauden päästä seuraavan kerran mutta enkös lähtenykki messiin ku kaveri oli säätämässä..hitto, pitää vaan tietää omat rajansa ja pysyä lujana vaikka joku soittaiskin tai tarjoiskin ainetta, liian helposti lähtee käsistä
...
-
- Psykonautti
tein tosi tyhmästi nyt torstai iltana olin kaverilla ja se tarjos ja mähän menin ottaa parit viivat sain kyl kehuja kun olin sen verran taitava eka kertalaiseks ,,, mut jälkeenpäin oli ikävää ei saanu nukuttua ja aamul tuntu aika ikävältä silt et ei pysy enää järjissään pelästyin et se jää päälle
. no nyt on jo hyvä olo
ei vaan tollasia piristäviä kannattas vetää ku on kaksisuuntainen mielialahäiriö. ton aineen kaa kannattaa varoa ku sen jälkee normaaliolo tuntuu helvetiltä eli riippuvaiseks meinaa jäädä heti 

Voikohan tuota kokeilla jos on tuo kaksisuuntainen mielialahäiriö, ettei vaan rupeis maistumaan liikaa. Muuten kyllä kiinnostais ihan täysillä tuo amfetamiini.yoshimura wrote:tein tosi tyhmästi nyt torstai iltana olin kaverilla ja se tarjos ja mähän menin ottaa parit viivat sain kyl kehuja kun olin sen verran taitava eka kertalaiseks ,,, mut jälkeenpäin oli ikävää ei saanu nukuttua ja aamul tuntu aika ikävältä silt et ei pysy enää järjissään pelästyin et se jää päälle. no nyt on jo hyvä olo
ei vaan tollasia piristäviä kannattas vetää ku on kaksisuuntainen mielialahäiriö. ton aineen kaa kannattaa varoa ku sen jälkee normaaliolo tuntuu helvetiltä eli riippuvaiseks meinaa jäädä heti
Saanko kysyä miksi se kiinnostaa?
Tyytykää nyt pliis niihin herbeihin.

Tyytykää nyt pliis niihin herbeihin.