ripottelen tätä laastarin oikeaa värkkäystapaa ja varsinkin alkoholin täydellistä haihtuttamista hetkessä uusiin ja vanhoihin viesteihin, semmosella yli tuhannen lapun kokemuksella. nyt tarkkana! tarvitset 100ml ruskean lasipullon apteekin isopropanolia, koska putsilappujen tehot eivät irrota kaikkea. pirtukin ajanee saman asian. yksi 10 "metrin" ruisku. tupeksi ruiskuun leikkaa neulan suojustupesta sopiva tiivis pätkä. repäise lapun lääkepinta kynsillä kulmasta irti, koska muuten isopropanooli sulattaa sen laastarin. leikkaa haluamasi pala lääkepinnasta. sitten silppuat sen palan pieniin osiin joista pyörittelet palloja jotka tiputat siihen isoon ruuttaan. sitten kaadat propanoolipullon korkkiin alkoholia painat sen ison ruutan männän sillai et ne lappupallot litistyy ja imet siitä korkista noin 2 "metriä" alkoholia siihen pumpuun ja työnnät sieltä kaiken ilman pois. sitten kuivaat sen kärjen ja laitat korkin tiiviisti kiinni.renttuni wrote:Mä oon luopunut iv-käytöstä toistaiseksi. Kokeneetkaan käyttäjät eivät meinaa saada mulle pistettyä. Kyynärtaipeet on paskassa jamassa ja mustelmilla. Nyt on kummatkin kädet todella kipeät, ihokin ihan kosketusarka, taipeiden yläpuolinen osa on ihan kova ja toisessa kädessä punoittava. Olen öisinkin herännyt kipuun. Panadol 1g auttaa jonkin aikaa ja Trombosolia ostin tänään. Mitään selviä patteja ei siis ole. Tuo toinen käsi joka punoittaa, on kipeämpi ja kipu säteilee ranteeseen saakka. Siihen kaveri yritti tuupata lauantaina (nyt tiistai) ja meni ohi. Seassa oli neo amiseptiä kun Norspan-laastarista oli töötit väsätty. Luulen että kipu johtuu nimenomaan tuosta amiseptistä, sehän kirvelee helvetisti suoneenkin mennessä. Paranemaan päin tuo jo on niin en ole lääkäriin menossa.
Mutta saa nyt tökkimiset jäädä ainakin hetkeksi ja tungen kamat persuksiin.
SITTEN NÄMÄ PARI TARKKAA VAIHETTA. laitat sen ruutan mikroon täydellä teholla ja odotat että alkoholi alkaa kiehua, ja työntää männän ylös(huom varo ettei mäntä poksahda irti!) pitelet ruuttaa pystyssä niin kauan kuin se porisee ja mäntä laskee alas. toista tämä vaihe niin monesti, että palaset ruiskun sisällä eivät enää kupli. sitten korkki pois ja tavara lasiseen klikkiin. keitä mikrossa pieni kipollinen vettä ja lisää määrä jonka haluat tykittää haihduttamisen jälkeen. ESIM. NELJÄNNES KASIKYMPPISESTÄ LAPUSTA JA 5 "METRIÄ" VETTÄ. siitä saa kolmet toimivat vedot. sitten kuorit vanupuikolla pintaan nousseen liiman pois. ALKOHOLIN HAIHDUTTAMINEN. tämä on tarkka vaihe! väännä mikroon muutama minsa aikaa ja lämmitä luukku muutaman sekunnin välein avaten siten että alkoholi alkaa juuri kiehua. sitten annat seoksen jäähtyä hetken ja toistat saman vielä kerran tai kaksi. ole tosi tarkkana, koska sekunti liikaa mikroa räjäyttää seoksen pitkin uunia!
tärkeintä olisi omista mikro jonka sisään näkee kunnolla... tämän jälkeen vedät seoksen (ehdottomasti pumpulipallon) läpi ja nautit kunnon vedoista joissa ei ole pisaraakaan alkoholia! takaan että kolahtaa, eikä pala suonet! tässä nyt sitten oli paljon asiaa, mutta muutaman satsin jälkeen menee rutiinilla