Kannabiksen hinnoista

Keskustelua kannabiskasvista ja -jalosteista sekä kannabiksen tavoin vaikuttavista aineista.
kuumottelija
Lepakko

Re: Kannabiksen hinnoista

Post by kuumottelija »

frapathea wrote:
LeFairylette wrote: Ei kannata olla niin herkkänahkanen, täällä foorumilla saattaa joskus joku pyytää selventämään.
Nii ja sen voi tehä useemmalla eri sävyllä. Pata kattilaa tässä kai soimaa, mutta voihan sitä omaa ilmaisuakin miettiä.

Saattaa olla tylysti todettu, mutta imho mikäli jollekulle 20e/g on "paha" ni kantsis tsekkaa elämän prioriteetit uusiks... Koska silloin luultavasti polttaa paljon ja usein, vaikka siihen ei olis varaa. Huono yhdistelmä. Ei sillä, etteikö olis nihkeetä vetää ihan kaameeta hintaa jos halvemmallakin vois myydä, mutta ei hatsin imho pitäis millään logiikalla kuulua peruselintarvikkeisiin, eli sinänsä jos hinta on liikaa omalle kukkarolle tai arvolle, niin pitäis kyetä olemaan sit ilman. :roll:
Kyllä hatsin nimenomaan pitäisi olla "peruselintarvike" kuten kaikkialla sivistyneissä markkinaliberaaleissa maissa. Täällä itäblokissa diilerit kuitenkin pääsevät vetämään aivan törkeetä 20 e/g (joka v 2010 vielä oli poikkeuksellisen paljon) hintaa viranomaisten avulla.
Hitler
Apteekki

Post by Hitler »

^Ei suinkaan, vaan hatsin ja muiden luonnonmyrkkyjen tulisi olla laittomia luksustuotteita. Synteettiset, luonnostaan puhtaat jutut puolestaan laillisia.

Itsehän poltan tyyliin enemmän (asetoni)karstaa kuin muita (omistamiani) kannabistuotteita yhteensä. Asetonia saa n. 5e litra tuosta lähimestasta.
pirun hyvä nuolla kuorena
frapathea

Post by frapathea »

kuumottelija wrote:
frapathea wrote:Saattaa olla tylysti todettu, mutta imho mikäli jollekulle 20e/g on "paha" ni kantsis tsekkaa elämän prioriteetit uusiks... Koska silloin luultavasti polttaa paljon ja usein, vaikka siihen ei olis varaa. Huono yhdistelmä. Ei sillä, etteikö olis nihkeetä vetää ihan kaameeta hintaa jos halvemmallakin vois myydä, mutta ei hatsin imho pitäis millään logiikalla kuulua peruselintarvikkeisiin, eli sinänsä jos hinta on liikaa omalle kukkarolle tai arvolle, niin pitäis kyetä olemaan sit ilman. :roll:
Kyllä hatsin nimenomaan pitäisi olla "peruselintarvike" kuten kaikkialla sivistyneissä markkinaliberaaleissa maissa. Täällä itäblokissa diilerit kuitenkin pääsevät vetämään aivan törkeetä 20 e/g (joka v 2010 vielä oli poikkeuksellisen paljon) hintaa viranomaisten avulla.
Kuten kuka tahansa viestini lukenut voi huomata, en puhunut päihdepoliittiselta kantilta, vaan yksilön näkökulmasta. Jos jokin päihde kuuluu "peruselintarvikkeisiin" jokapäiväisessä elämässä niin kantsis varmaan tsekata vähän itteään.