Varastaminen
-
FlippinDouble
- Psykonautti
Re: Varastaminen
Yleensä kun lähden kauppaan,mukana on rahaa jolla maksaa ostokset.Tulen kaupasta ulos ja edelleen sama raha taskussa,repussa kaikki "ostokset".
"Olen ollut kauan poissa teidän luotanne, tästä ajasta, tästä kaupungista. Olen ilmaa kevyempi, hyvin vaikeasti havaittavissa." -Pekka Streng
-
Rastis
- Lepakko
- Location: I'm everywhere. I'm in the air you breath, and in the ground you walk on.
nykyään en ole ritsaillut mistään mitään, enemmin ollut vaikka nälissäni... aikoinaan ritsasin joka päivä yhden maxi askin savukkeita(n. 90askia yhteensä). Sitten tullut muutamat fillarit ja 5 tenoxia sukulaiselta. Ainiin ja pari- kolmekymmentä bisse ja energiajuomia 
"Kaikki tässä maailmassa on joko moraalitonta, laitonta tai lihottaa"
-
Kosmonautti
- Psykonautti
meinasin jäädä kiinni kaupas mut onneksi oli hupparin alla niin käski vaan näyttää takin.
Sanoin vaan et on vaan kauhee kaljamaha. Sisäfilettä hupparis.
Sanoin vaan et on vaan kauhee kaljamaha. Sisäfilettä hupparis.
Marsin kamaralle päästyä marsin sen ympäri. Marsin ympäri! monta kertaa...
en ole maanympäri matkaaja vaan marsin ympäri matkaaja
en ole maanympäri matkaaja vaan marsin ympäri matkaaja
-
Mandown
- Lepakko
Kerran 5-vuotiaana yhen irtokarkin maistoin ja tästä kiinni jäin isännälleni joka pisti antamaan 5 markan viikorahan kassatädille...... Hehee!!
D
"Lesson learned"
"Lesson learned"
"Oisko tota lisäannost"
"- Notkutat kokoajan.."
"Joo se on toi seroquel.."
"- Notkutat kokoajan.."
-
Aesma
- OD
Ei varastaminen ole pahasta ellei sitä sit tee pahalla...
Jos murtovaras menee taloon ei se sitä taloa saa vietyä, ei niillä uhreilla mikään hätä ole kuitenkaan..
Eikä voro mitenkään pahalla sitä...Ei voro satuta varkauden uhria.
Jos murtovaras menee taloon ei se sitä taloa saa vietyä, ei niillä uhreilla mikään hätä ole kuitenkaan..
-
Olio
- Kameleontti
Aesma wrote:Ei varastaminen ole pahasta ellei sitä sit tee pahalla...
tais olla läppä.
-
Kottonmouth
Niin taisi. Tai sitten itsensä kusettaminen on saanut täysin uudet lähtökohdat

-
Aesma
- OD
Kui? Tuli vaa mielee tollane seikka.. mut luottamuksestahan siinä on kyse..
Mut mun mielestä ei rosvous ole mitään murhan tai kidutuksen rinnalla.. ok ei varmaan monen muunkaan mut... tarkotan vaan et.. ei se ole hengenvaarallista =D Tosin eihän sitä sit voi luottaa oikee, mut tilanne on mikä on..
Ja kylhän eläimetkin varastelee toisiltaan ruokaa jne...
Mut mun mielestä ei rosvous ole mitään murhan tai kidutuksen rinnalla.. ok ei varmaan monen muunkaan mut... tarkotan vaan et.. ei se ole hengenvaarallista =D Tosin eihän sitä sit voi luottaa oikee, mut tilanne on mikä on..
Ja kylhän eläimetkin varastelee toisiltaan ruokaa jne...
-
Kottonmouth
Tuli vaan hauska mielikuva tuosta 
Kuvittelin tyypin murtautumaan jonkun lapsiperheen kotiin, hiipivän keittiöön ja vievän sieltä lippaan jossa on koko perheen kaikki rahat.
Samalla sanoen : "tää on kaikkien parhaaksi!"

Kuvittelin tyypin murtautumaan jonkun lapsiperheen kotiin, hiipivän keittiöön ja vievän sieltä lippaan jossa on koko perheen kaikki rahat.
Samalla sanoen : "tää on kaikkien parhaaksi!"
-
Mandown
- Lepakko
Kyl mä nään et jos jonku taloon tunkeudutaa ja viedää massit nii se on sillai henkist raiskaamist tavallaa ku sun omien ovien sisälle tullaa kutsumatta ja viedää parhaat päältä.
Eläimet toki varastaa toisiltaa ruokaa ku jotai pitää syödä ja sillai.
Suomessa kaikki jotka haluaa saa kyl syödäkseen.
Nykyää noit varkauksii harrastaa varmaa lähinnä teppo "texmex" tepponen kun pitäs 120e saada seuraavaa 8boltsii jostai hyvin äkkii ku alkaa olla jo aika kipee olo
+ tietysti baltianmiehet jotka tuli tienaa kuukaudes vuoden liksan.
Eläimet toki varastaa toisiltaa ruokaa ku jotai pitää syödä ja sillai.
Suomessa kaikki jotka haluaa saa kyl syödäkseen.
Nykyää noit varkauksii harrastaa varmaa lähinnä teppo "texmex" tepponen kun pitäs 120e saada seuraavaa 8boltsii jostai hyvin äkkii ku alkaa olla jo aika kipee olo
+ tietysti baltianmiehet jotka tuli tienaa kuukaudes vuoden liksan.
"Oisko tota lisäannost"
"- Notkutat kokoajan.."
"- Notkutat kokoajan.."
-
jaabajaaba
- Psykonautti
Vaikka se varas kuinka hyvällä mielellä varastelisi, niin kyllä se silti sitä varastetun tavaran omistajaa vituttaa.Aesma wrote:Ei varastaminen ole pahasta ellei sitä sit tee pahalla...
Nimim. tänään varastettu 1400 euron fillari
-
Kottonmouth
Tämä ei ole jaabajaaballe osoitettu, mutta tosiaan, jos itse varastelee yhtään, niin ei passaa paljon valittaa jos itseltä viedään jotakin.
Hävettäisi ihan vitusti mennä kertomaan poliisille, "multa varastettiin jotain, auttakaa.", jos itse olisi varas myös.
Hävettäisi ihan vitusti mennä kertomaan poliisille, "multa varastettiin jotain, auttakaa.", jos itse olisi varas myös.
Last edited by Kottonmouth on Mon 18 Apr 2011, 19:32, edited 1 time in total.
-
jaabajaaba
- Psykonautti
Joo ei kuulu itelläkään tapoihin varastella. Eipä tässä sen puoleen suurempaa vahinkoa tule kun menee kotivakuutuksen piikkiin mutta omavastuun joutuu kumminkin maksamaan, ja onhan sekin jo 150€.
Onhan noissa lurkeissa jotain hyvääki, pääsee ostaa uuden fillarin
.
Onhan noissa lurkeissa jotain hyvääki, pääsee ostaa uuden fillarin
-
Aesma
- OD
Tosiaan, ihminen itse tekee valintansa kuinka paljon rahaa/arvotavaroita kotonaan säilyttää.
Paras suojella omaisuuttaan jos ei sitä tahdo voroille menettää. Parhaalla tavalla.
Kun ostit pyöräsi tiesit että joku voi sen viedä.
Olisitko voinut suojella omaisuuttasi varovaisemmin?
Tehkööt kaikki mitä lystää, jos tykkää varastella ei se mielestäni ole pahasta...
Jumala sanoi raamatun mukaan seuraavaa:
Tuo ilmaisee aika hyvin näkemykseni eettisistä kysymyksistä.
Mielestäni ainut synti on toimia omaa tahtoaan vastaan...
Paras tehdä se mikä tekee sinut tyytyväiseksi.
Näin minä näen asianlaidan olevan.
Sen tähden en näe varkautta sinänsä pahana.
Paras suojella omaisuuttaan jos ei sitä tahdo voroille menettää. Parhaalla tavalla.
Tehkööt kaikki mitä lystää, jos tykkää varastella ei se mielestäni ole pahasta...
Jumala sanoi raamatun mukaan seuraavaa:
"Saat vapaasti syödä puutarhan kaikista puista. Vain siitä puusta, joka antaa tiedon hyvästä ja pahasta, älä syö, sillä sinä päivänä, jona siitä syöt, olet kuoleman oma."
Tuo ilmaisee aika hyvin näkemykseni eettisistä kysymyksistä.
Mielestäni ainut synti on toimia omaa tahtoaan vastaan...
Paras tehdä se mikä tekee sinut tyytyväiseksi.
Näin minä näen asianlaidan olevan.
Sen tähden en näe varkautta sinänsä pahana.
-
Kottonmouth
VITTU MITÄ PASKAA.Aesma wrote:Tosiaan, ihminen itse tekee valintansa kuinka paljon rahaa/arvotavaroita kotonaan säilyttää.
Eli toisinsanoen OMAA OMAISUUTTAAN täytyy kauhealla vaivalla suojella, vain sen takia ettei joku pelle kävisi sitä varastamassa?
On siis oma vikani jos joku käy minun kämpästä jotain nyysimässä? (ei käy, koira pitää huolen siitä silloin kun en ole kotona, ja .357 silloin kun olen kotona. Jos varas sisään erehtyy, tänne se myös jää.) Aivan uskomatonta shaibaa.
Jos jokin varastaminen pitää väkisin ymmärtää, niin juurikin kaupoista varastaminen. Mutta sitten kun mennään henkilökohtaisiin tavaroihin ja vielä perustellaan se jollain raamattupaskalla, niin menee kyllä yli niin että soi.
Eikö tuo paskalogiikka kuse itseään silmään jo jossain muussa kohdassa?
Tuo periaate rajoittaa ihmisen vapautta tehdä kotonaan mitä tahtoo.
Ja hauska sekin, että laki on näiden nilkkien puolella. Jos koira puree taloon murtautujaa = omistaja maksaa. Go suomi!!
-
Aesma
- OD
Lainasin vaan raamatun sanoja koska se ilmaisi hyvin näkemystäni kaikesta "Pahasta".Kottonmouth wrote: Jos jokin varastaminen pitää väkisin ymmärtää, niin juurikin kaupoista varastaminen. Mutta sitten kun mennään henkilökohtaisiin tavaroihin ja vielä perustellaan se jollain raamattupaskalla, niin menee kyllä yli niin että soi.
Ei sun tarvitse ymmärtää mitään väkisin
Sinulla on vapaus vihata varkautta. Varkailla vapaus varastaa.
Tai jotain sellasta
Sehän se tilanne on. Eikä se ole kenenkään syy.Kottonmouth wrote: Eli toisinsanoen OMAA OMAISUUTTAAN täytyy kauhealla vaivalla suojella, vain sen takia ettei joku pelle kävisi sitä varastamassa?
On siis oma vikani jos joku käy minun kämpästä jotain nyysimässä?
Kuinkas niin?Ei se vapaus katoa mihinkään, olet vapaa suojelemaan omaisuuttasi tai olla suojelematta.Kottonmouth wrote: Eikö tuo paskalogiikka kuse itseään silmään jo jossain muussa kohdassa?
Tuo periaate rajoittaa ihmisen vapautta tehdä kotonaan mitä tahtoo.
Kun varas astuu taloon on sinulla vapaus ampua häntä tai vapaus itkeä tai vapaus jatkaa tekemisiäsi.
Varmaa oisin kyl ite paskat housus jos joku varas tulis tänne ku oon tääl.
Mut sanoisin et vie mitä viet mut ethän satuta meidän eläimiä tai mua.
Ja jos jotain erityiserityis tärkeää on niin pyytäisin ne säästämään.
Ellei varas sitten jotenkin asettais mua siihen tilanteeseen et parempi pitää vaa pää kii.
No onha toi hassu juttu, mut etkö kuitenki mieluummin päästä koiran irti ja maksat ne sakot mitkä ei salee mitkää överit oo tollases tilantees ku et se vie sun taulutvn ja korut ja muut?Kottonmouth wrote: Ja hauska sekin, että laki on näiden nilkkien puolella. Jos koira puree taloon murtautujaa = omistaja maksaa. Go suomi!!
-
Kottonmouth
Jos minä olen kotona, ei koiran tarvitse tehdä yhtään mitään.
Se mikä tuossa vain ihmetyttää, on juuri se, että miksei omaansa saa suojella joutumatta siitä itse vastuuseen.
Se mikä tuossa vain ihmetyttää, on juuri se, että miksei omaansa saa suojella joutumatta siitä itse vastuuseen.
-
Aesma
- OD
Nii nii mut meinasin et mitä siit ku parempiha se just noin on..
Tarkotin et ellet mahda tolle laille mitään nii hyväksy se ja oo ttyytyväinen siihen mitä on.
Samallalailla hyväksy varastaminen jos et sillekkään mahda mitään.
Antaa fiksumpien päättää laista ja me muut tyydytää vaa paskaa ja kamppaillaan keskenämme arvotavarasta.
JA SIIS... MIKÄÄN EI OLE ILMASTA. JOUDUT AINA KANTAMAAN VASTUUN TEOISTASI JA VALINNOISTASI.
SÄÄNNÖT OVAT MITÄ OVAT. SINULLA ON KUITENKIN VAPAUS PELATA PELIKENTÄLLÄ NIITÄ NOUDATTAEN TAI NIITÄ NOUDATTAMATTA.
SINULLA ON VAPAUS TYYTYÄ SÄÄNTÖIHIN TAI OLLA TYYTYMÄTTÄ. HELPOMPI TYYTYÄ.
Joo Herra Caps Lock tuli käymään
Ja vielä varkaita puolustaen:
Luulenpa vaan et varkaat pyrkii automaattisesti mahdollisimman överirikkailta varastamaan.
He siis tuovat tai pyrkivät tuomaan sitä tiedostamatta tasapainoa myös kansalaisten vaurauteen xD
Tarkotin et ellet mahda tolle laille mitään nii hyväksy se ja oo ttyytyväinen siihen mitä on.
Samallalailla hyväksy varastaminen jos et sillekkään mahda mitään.
Antaa fiksumpien päättää laista ja me muut tyydytää vaa paskaa ja kamppaillaan keskenämme arvotavarasta.
JA SIIS... MIKÄÄN EI OLE ILMASTA. JOUDUT AINA KANTAMAAN VASTUUN TEOISTASI JA VALINNOISTASI.
SÄÄNNÖT OVAT MITÄ OVAT. SINULLA ON KUITENKIN VAPAUS PELATA PELIKENTÄLLÄ NIITÄ NOUDATTAEN TAI NIITÄ NOUDATTAMATTA.
SINULLA ON VAPAUS TYYTYÄ SÄÄNTÖIHIN TAI OLLA TYYTYMÄTTÄ. HELPOMPI TYYTYÄ.
Joo Herra Caps Lock tuli käymään
Ja vielä varkaita puolustaen:
Luulenpa vaan et varkaat pyrkii automaattisesti mahdollisimman överirikkailta varastamaan.
He siis tuovat tai pyrkivät tuomaan sitä tiedostamatta tasapainoa myös kansalaisten vaurauteen xD
-
jaabajaaba
- Psykonautti
Oletko ajatellut asiaa omalle kohdallesi ?, olet esim. tehnyt pitkää päivää duunissa ja elänyt pihisti, laittanut kaiken liikenevän rahan säästöön jotain haluamaasi tai tarvitsemaasi esinettä tai asiaa varten, ja sen jälkeen kun olet sen saanut hankittua työnteon ja pitkän säästämisen jälkeen, toinen tuleekin ja vie sen sinulta pois sormia napsauttamalla.Tehkööt kaikki mitä lystää, jos tykkää varastella ei se mielestäni ole pahasta...
Onko tämä sinusta oikein ja oikeudenmukaista ?, jos on ja pystyt vielä tämänkin jälkeen kirkkain silmin sanomaan ettei varastaminen ole pahasta, koet oikeuden toteutuneen ja asia ei sinua haittaa niin nostan sulle hattua, olet hieno ja toisten tarpeet huomioon ottava mies
Koskeeko yllä oleva teesi pelkästään omaisuusrikoksia vai ajatteletko raiskauksista, tapoista, pahoinpitelyistä ja pedofiliasta samoin ?.Mielestäni ainut synti on toimia omaa tahtoaan vastaan...
-
Kottonmouth
Ei varkaat ajattele asioita noin. Monella on vain jokin tarve perustella ja tehdä asiasta omassa päässään hyväksyttävämpää keksimällä mitä uskomattomimpia ja säälittävimpiä tekosyitä toiminnalleen. Kuten tässä nyt on nähty esimerkkejä. Jumalasta varallisuuksien tasaamiseen.jaabajaaba wrote: Oletko ajatellut asiaa omalle kohdallesi ?, olet esim. tehnyt pitkää päivää duunissa ja elänyt pihisti, laittanut kaiken liikenevän rahan säästöön jotain haluamaasi tai tarvitsemaasi esinettä tai asiaa varten, ja sen jälkeen kun olet sen saanut hankittua työnteon ja pitkän säästämisen jälkeen, toinen tuleekin ja vie sen sinulta pois sormia napsauttamalla.
Hyvähän sitä on tuollaista paskaa syytää niin kauan kun se ei napsahda omalle kohdalle.
Tuo viimeisin on ehkä suurin läppä kaikista. Teet vitusti duunia että olet varakas ja rikas. Sen takia jollain on oikeus tulla sulta nyysimään asioita ja viemään pois se jonka olet kovalla työllä saavuttanut? Hahhah.... Onko tässä jokin tarkoitus saada muut vajoamaan varkaiden säälittävälle tasolle? "ollaan kaikki yhdessä luusereita!!!"
Kaikki mukaan! päästetään nämä spedet kärsimyksistään.
-
Aesma
- OD
Just tuossa sanoin mitä tekisin jos varas tulis taloon.. Ei ole käytännössä muistaaksenii noin sattunut.jaabajaaba wrote:Oletko ajatellut asiaa omalle kohdallesi ?, olet esim. tehnyt pitkää päivää duunissa ja elänyt pihisti, laittanut kaiken liikenevän rahan säästöön jotain haluamaasi tai tarvitsemaasi esinettä tai asiaa varten, ja sen jälkeen kun olet sen saanut hankittua työnteon ja pitkän säästämisen jälkeen, toinen tuleekin ja vie sen sinulta pois sormia napsauttamalla.Tehkööt kaikki mitä lystää, jos tykkää varastella ei se mielestäni ole pahasta...
Onko tämä sinusta oikein ja oikeudenmukaista ?
Koskeeko yllä oleva teesi pelkästään omaisuusrikoksia vai ajatteletko raiskauksista, tapoista, pahoinpitelyistä ja pedofiliasta samoin ?.Mielestäni ainut synti on toimia omaa tahtoaan vastaan...
Eli juu oon ajatellut... Mulla on kyl tähä asti ollu kaikki iha ok elämäs ja sillee kattoo mitä tulevaisuus tuo..
Et sinänsä en oo kokenut noin, ajattelen vaan noin. Olen myös sitä mieltä että kokemus on tärkeämpi kuin ajatus.
Mut eihä siinä muuta mahtas ku jatkaa elämää.
En tiedä siitä onko se oikein, se on elämää, ja yhel kaveril oli tapana sanoa "Life is a bitch and then you die."
Mun mielestä valinnanvapaus on oikeudenmukasta. Ja jokasel on oikeus siihen. Oli tilanne mikä tahansa. Ja tilanne on nyt tää. Ja tää on nyt osa elämää.
Ja noista muista en oo ihan varma.. Ne konkreettisesti vahingoittaa ihmisen ruumista, sen todellista kotia, laivaa mitä se käyttää koko elämänsä.
Se on todellista mulle, keho siis. En oo noista iha varma.. Riippuu vähä tilanteest.
Tota.. Kute sanoin.. Nii tosiaa nää vaan mun mielipiteitä(Mielipiteitä mun todellisuudesta, asioita mun omasta päästäni jossa ne oon valmistanu) olet oikeassa. Ja joo tosiaan iha leikilläni lähen puolustelee varkautta vaikken sitä nyt kauhee tärkeeks koekkaa.. Et jep keksin tekosyitä tosiaan.Kottonmouth wrote: Ei varkaat ajattele asioita noin. Monella on vain jokin tarve perustella ja tehdä asiasta omassa päässään hyväksyttävämpää keksimällä mitä uskomattomimpia ja säälittävimpiä tekosyitä toiminnalleen. Kuten tässä nyt on nähty esimerkkejä. Jumalasta varallisuuksien tasaamiseen.
Hyvähän sitä on tuollaista paskaa syytää niin kauan kun se ei napsahda omalle kohdalle.
Tuo viimeisin on ehkä suurin läppä kaikista. Teet vitusti duunia että olet varakas ja rikas. Sen takia jollain on oikeus tulla sulta nyysimään asioita ja viemään pois se jonka olet kovalla työllä saavuttanut? Hahhah.... Onko tässä jokin tarkoitus saada muut vajoamaan varkaiden säälittävälle tasolle? "ollaan kaikki yhdessä luusereita!!!"
Kaikki mukaan! päästetään nämä spedet kärsimyksistään.
Ja tosiaa lainasin raamtusta jumalan sanoja koska ne kuvaa hyvin mun mielipiteitä moraalisista/eettisistä kysymyksistä kuten jo sanoin.
Ja jep. Nii on. Iha vitu hyvä. Mut mun mielestä kokemus on silti tärkeämpää kuin tieto.
Ja siinäki oot oikeessa, toi vika juttu oli tarkotuksellaki vähä koomisempi ku noi mun aiemmat argumentit tai mitä noi nyt onkaa.. heitot..
Ei se oikeus siitä tule.. VAAN SIITÄ VALINNANVAPAUDESTA.
Last edited by Aesma on Tue 19 Apr 2011, 00:40, edited 1 time in total.
-
Kottonmouth
Luojan kiitos. Luulin jo hetken että Aesma on tosissaan..
Uskoni ihmiskuntaan palasi taas.
-
Aesma
- OD
Siis mä näen tosissaan asioiden olevan noin kuin olen kertonut. Ne ovat siis mielipiteitäni. Mut en mä tosissaan todellakaan ole.Kottonmouth wrote:Luojan kiitos. Luulin jo hetken että Aesma on tosissaan..
Turhaudutko tosiaan yhden ihmisen tkaii niin paljon että menetät uskosi ihmiskuntaan?
Ja lisäyksenä ja tarkennuksena vielä:
jos omatunto kärsii siitä että varastaa ei varmaa kannata, jos ei nii mikä ettei.
Näin.
-
naponen
- OD
Tää on vähän monipiippuinen homma. Ei se oikein ole että toiselta viedään omaisuutta luvatta. Mutta jos joku nyt nälissään käy jonku leipäpussin ja jauhelihan kaupasta hakemas ni ei se musta niin iso synti ole.
-
Kongo
- Karvakuono
Kolmetoista vuotta täyttäneenä kaupasta tosiaan lähti varmaan satojen eurojen eestä siidereitä, kaljoja, tupakkaa... Koskaan ei jääty kiinni
Nyt varastan jos rahaa ei löydy.
Nyt varastan jos rahaa ei löydy.
"Us on hard drugs? That would be horrible. We'd probably end up sounding like Bryan Adams."
-
xxx-men
- Kameleontti
Näin. Ite pitäny viel semmosesta kii et pienyrittäjiltä en vie mitään vaan näistä megahelveteistä.palekastro wrote:jea kaupoist saa pöllii.. ei frendeitä!!!
-
Enfini
- Psykonautti
Jotakuin samoilla linjoilla mennään täällä päin
jonkun himaan tunkeutuminen on jo tosi törkeetä imo
-
Sambatsu
- Psykonautti
Joka meikälle on käynyt tollainen homeinvasion ikkunan kautta tultu ku olin yön poissa kaupungista, aamul takas junal himaa-> viety läpyt rahat ipod . kaapit levällää vege puskat lamppuinee päälläverhot lattialla kiviä lasinsirpaleita se oli jotai vitun shokeeraavaa en tiiä miks ny tosta jaksan tääl jauhaa mut se oli aika helvetin paskana sen takia.. melki alle tonni rahallisesti ja joutu sit siinä vitun tokkurassa yönvalvoneena kunno porelaskut pääl +laskuhumala joutu rupee piilotteleen puskia. mukava tapaus oli kivaa siinä kattoo ku takapihal poliisit tutkii et mitä o tapahtunu ja mun kämpil.. ansaitsee vain ja ainoastaa luotii se tekijä jos saan varmuuden joskus asialle jos ei rahaa tuu ja nopeaa si
-
Deception
- Tuppisuu
Itse en ole koskaan myymälästä mitään varastanut. Muistan tosin kuinka joskus ihan junnuna menin fiksuna poikana jonkun lelupaketin avaamaan kaupassa. Äiti kun huomasi niin tuli äkkilähtö eikä jääny äitikään sen kummemmin asiaa selvittelemään.
Mutta enemmän asiaan. Yksittäisiä arvottomia esineitä tai hyvin vähäarvoisia esineitä olen joskus näpistänyt tuntemattomilta ihmisiltä tai "tutuilta", mutta kavereilta ei kyllä kehtaa. Toiseksi "isoin" varkauteni oli kun kavalsin kaupasta 20,1 euroa töissä ollessani. Pullonpalautus kone oli ollut pari päivää epäkunnossa ja palautuspullot ja tölkit menevät silloin suoraan pullohuoneeseen ilman rusentamista. Piti sitten nuo ehjät pullot ja tölkit syöttää uudestaan koneeseen kun se oli korjattu, ja kuitti olisi pitänyt repiä sitten kun ne oli palautettu, mutta nätistihän tuo taskuun sujahti. Kävin sitten myöhemmin lunastamassa rahat työsuhteen päätyttyä. "Suuri" kärsimys siis osui S-Ryhmälle, joka kyllä kilpailua tappamalla ja hervottomia katteita pitämällä riistää kuluttajaa Keskon ohella, joten en tunne syyllisyyttä tuosta.
Isompi juttu sitten oli kun kaveri oli bonganut naapurikunnasta konkurssiin menneen raflan, joka sijaitsi otollisesti metsän keskellä. Joku hieno maisema/luonoravintola. Sieltä käytiin noutamassa muutamat keittiölaitteet pakettiauton kyytiin. Laitteiden arvo oli parin tonnin luokkaa. Kaveri heitti minulle 100 euroa kantoavusta. Kahden tunnin pyröhdys, josta tunti meni matkoihin, joten ihan kivahan tuo oli
Tällä kertaa tappiot menivät jollekkin pankille varmaankin, mikä ei taaskaan paljoa minun perskannikoita kutittele =)
Asuntomurtoja olen joskus miettinyt, mutta liian vakaana ja suunnittelevana henkilönä pitäisi varata yhteen kohteeseen hervottomia määriä aikaa, koska en koskaan halua jättää mitään sattuman varaan. Sopivan kohteen löytäminen (minulle mieluista/sopiva siis) olisi jo työ itsessään. Kyllähän noita varmasti hulluja määriä arvotavaraa sisältäviä omakotitaloja psytyisin osoittamaan tuhannen kappaletta, mutta "huonon" kaavoituksen takia monet näistä ovat huonoja kohteita :p
Mutta enemmän asiaan. Yksittäisiä arvottomia esineitä tai hyvin vähäarvoisia esineitä olen joskus näpistänyt tuntemattomilta ihmisiltä tai "tutuilta", mutta kavereilta ei kyllä kehtaa. Toiseksi "isoin" varkauteni oli kun kavalsin kaupasta 20,1 euroa töissä ollessani. Pullonpalautus kone oli ollut pari päivää epäkunnossa ja palautuspullot ja tölkit menevät silloin suoraan pullohuoneeseen ilman rusentamista. Piti sitten nuo ehjät pullot ja tölkit syöttää uudestaan koneeseen kun se oli korjattu, ja kuitti olisi pitänyt repiä sitten kun ne oli palautettu, mutta nätistihän tuo taskuun sujahti. Kävin sitten myöhemmin lunastamassa rahat työsuhteen päätyttyä. "Suuri" kärsimys siis osui S-Ryhmälle, joka kyllä kilpailua tappamalla ja hervottomia katteita pitämällä riistää kuluttajaa Keskon ohella, joten en tunne syyllisyyttä tuosta.
Isompi juttu sitten oli kun kaveri oli bonganut naapurikunnasta konkurssiin menneen raflan, joka sijaitsi otollisesti metsän keskellä. Joku hieno maisema/luonoravintola. Sieltä käytiin noutamassa muutamat keittiölaitteet pakettiauton kyytiin. Laitteiden arvo oli parin tonnin luokkaa. Kaveri heitti minulle 100 euroa kantoavusta. Kahden tunnin pyröhdys, josta tunti meni matkoihin, joten ihan kivahan tuo oli
Asuntomurtoja olen joskus miettinyt, mutta liian vakaana ja suunnittelevana henkilönä pitäisi varata yhteen kohteeseen hervottomia määriä aikaa, koska en koskaan halua jättää mitään sattuman varaan. Sopivan kohteen löytäminen (minulle mieluista/sopiva siis) olisi jo työ itsessään. Kyllähän noita varmasti hulluja määriä arvotavaraa sisältäviä omakotitaloja psytyisin osoittamaan tuhannen kappaletta, mutta "huonon" kaavoituksen takia monet näistä ovat huonoja kohteita :p