Bongi on luksusta
Bongi, Äly vai piippu?
-
tRip
- Moderator
- Posts: 6170
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 02:40
-
immuzu
-
tRip
- Moderator
- Posts: 6170
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 02:40
-
LD50
- Apteekki
- Posts: 459
- Joined: Wed 05 Jul 2006, 01:29
Pitäisi rekisteröityä ? Mistäköhän lähtien tuolla tuollainen systeemi on ollut..Ahab wrote:Waterfall bong
En muista olenko vastannut, mutta bongi rokkaa kovastikin juuri tällä hetkellä. Sekä aina.
-
leukapasi
Jointti
Sopii tilanteeseen kuin tilanteeseen
Erittäin rento ja leppoisa... Mutta kuten jo sanottu tavaraa menee jonkin verran hukkaan mikä on sekin joskus huomioitava.
Bongi
Tavaraa ei mene ainakaan hukkaan. Ei toimi niin hyvin matkalla/ulkoilmassa kuin jointti
Mutta kunnon hitti jääbongista on suosikkini sisätiloissa...
Äly
Liian "Pakko-päästä-vitun-sekasin"-laite makuuni. Joskus tulee käytettyä, yleensä kun tavaraa ei ole paljon.Noh... pienellä määrällä saa vaikutukset päälle ainakin. Ja aika riipaisevan hitin.
Aina löytyy joukosta joku kuka unohtaa mikä ero oli nostamisessa ja laskemissa
Joskus tuli hankittua sellanen "älyhaitari"... pidin vielä vähemmän kun alkuperäisestä...
Sopii tilanteeseen kuin tilanteeseen
Erittäin rento ja leppoisa... Mutta kuten jo sanottu tavaraa menee jonkin verran hukkaan mikä on sekin joskus huomioitava.
Bongi
Tavaraa ei mene ainakaan hukkaan. Ei toimi niin hyvin matkalla/ulkoilmassa kuin jointti
Mutta kunnon hitti jääbongista on suosikkini sisätiloissa...
Äly
Liian "Pakko-päästä-vitun-sekasin"-laite makuuni. Joskus tulee käytettyä, yleensä kun tavaraa ei ole paljon.Noh... pienellä määrällä saa vaikutukset päälle ainakin. Ja aika riipaisevan hitin.
Aina löytyy joukosta joku kuka unohtaa mikä ero oli nostamisessa ja laskemissa
Joskus tuli hankittua sellanen "älyhaitari"... pidin vielä vähemmän kun alkuperäisestä...
-
3846
- Karvakuono
- Posts: 45
- Joined: Tue 13 Feb 2007, 20:05
- Location: Lahti
-
Pakanasoturi
- Lepakko
- Posts: 220
- Joined: Wed 27 Sep 2006, 16:14
Jos et ole bongista kokeillut polttaa, niin kokeile ihmeessä, savu on oikeasti 100000 kertaa miellyttävämpää, paljon viileämpää ja siinä on vesihöyryä seassa niin se ei käy lähes ollenkaan kurkkuun. Itse en polta tupakkaa ja kohtuu harvoin mitään muutakaan, niin siis normaalista pahviroachi-jointista saan yhtään kovemmalla imaisulla aivan infernaalisen yskäkohtauksen joka tuntuu hyvin inhottavalta ja silmistä tulee vettä. Bongia pystyn imemään ihan posket lommolla eikä käy lähes yhtään kurkkuun <33846 wrote:Ite en oo vielä poltellu ku vaa jointist ja hyvin on kolissu. Kuulema bongi on aika hyvä vehje, että onko mielipiteit?
1.Bongi
Kuten sanoin niin savu on niin miellyttävää ja muutenkin on niin mukava imeskellä bongia vaikka ajankuluksi että vie voiton.
2.Jointti
Esim. jossain puistossa muutaman ihmisen kesken poltettuna todella tunnelmallinen polttelutapa, ja jos otan varovaisesti niin ei käy kurkkuunkaan pahemmin.
3.Äly
Ehkä mukava kun on vähän kännissä, järki jätetty narikkaan ja vaikka jonkun hyvän kaverin kanssa, mitään rentoa tuossa ei kylläkään ole mutta jos haluaa vähän extremempää kokeilla niin mikäs siinä
-
3846
- Karvakuono
- Posts: 45
- Joined: Tue 13 Feb 2007, 20:05
- Location: Lahti
Joo siks mäkää en oikee diggaa, jos jointis on tupakkaa, ku sit alkaa keuhkot vinkuu vastalauseita. Mut täytyy sit kai tot bongia kokeilla, jos kerta noi kehutaa.Pakanasoturi wrote:Jos et ole bongista kokeillut polttaa, niin kokeile ihmeessä, savu on oikeasti 100000 kertaa miellyttävämpää, paljon viileämpää ja siinä on vesihöyryä seassa niin se ei käy lähes ollenkaan kurkkuun. Itse en polta tupakkaa ja kohtuu harvoin mitään muutakaan, niin siis normaalista pahviroachi-jointista saan yhtään kovemmalla imaisulla aivan infernaalisen yskäkohtauksen joka tuntuu hyvin inhottavalta ja silmistä tulee vettä. Bongia pystyn imemään ihan posket lommolla eikä käy lähes yhtään kurkkuun <3
Ämpärist kuulemaa kolisee nii kovaa, ettei vasta-alkajan kannata ees kokeilla.
Can't stand it for another day
I ain't gonna live my life this way
Cold sweat, my fists are clenching
Stomp, stomp, stomp, the idiot convention
I ain't gonna live my life this way
Cold sweat, my fists are clenching
Stomp, stomp, stomp, the idiot convention
-
tRip
- Moderator
- Posts: 6170
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 02:40
-
skirtfeber
- Apteekki
- Posts: 499
- Joined: Fri 08 Sep 2006, 16:43
kyl jotku hartsiset lajikkeet käy nii hirveesti kurkkuu et helposti saattaa yskittää. siihen kyl oon huomannu et lämmin vesi poistaa sitä kurkkukutkutusta mut ei maistu vaa läheskää nii hyvälle ku viilees vedes.Pakanasoturi wrote: siinä on vesihöyryä seassa niin se ei käy lähes ollenkaan kurkkuun.
kylse bongi siltiki on mun mielestä paras.
-
Kyz
- Lepakko
- Posts: 170
- Joined: Wed 13 Sep 2006, 11:31
- Location: Vantaa
-
Kyz
- Lepakko
- Posts: 170
- Joined: Wed 13 Sep 2006, 11:31
- Location: Vantaa
-
Kyz
- Lepakko
- Posts: 170
- Joined: Wed 13 Sep 2006, 11:31
- Location: Vantaa
-
psyke
- Lepakko
- Posts: 190
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 18:37
- Location: pohojanmaa
Bongi on ehdoton ykkönen, sopii niin monenlaisiin tilanteisiin. Jointti tulee hyvänä kakkosena, yksinpoltettuna sopii yhtä hyvin kuin bongi. Piipusta en tykkää yhtään, tulee vaan vittumaisen kuumaa savua ja suussa alkaa maistua terva. Tietenkin jos investoisi johonkin kunnon piippuun voisi tulos olla eri. Kyykkä aka. äly on myös ihan jees vehje jota tosin ei yleensä jaksa alkaa kasaamaan.
-
3846
- Karvakuono
- Posts: 45
- Joined: Tue 13 Feb 2007, 20:05
- Location: Lahti
Äärimmäisen. Heräs kyl mielenkiinto... Nyt lasipurkkeja ettimään!spasm wrote:http://www.hamppu.net/forum/viewtopic.php?t=20479
Tämä vaikuttaa kokeilemisen arvoiselta.
Can't stand it for another day
I ain't gonna live my life this way
Cold sweat, my fists are clenching
Stomp, stomp, stomp, the idiot convention
I ain't gonna live my life this way
Cold sweat, my fists are clenching
Stomp, stomp, stomp, the idiot convention
-
shishamon
-
D.E.S
- Kameleontti
- Posts: 704
- Joined: Thu 26 Oct 2006, 01:06
En ymmärrä miten jotkut ovat täällä asenteella "äly on aivan hc yberturbovekotin" siis mitä ihmettä? sehän on vaan pullo mistä saa imastua pienet savut, ei siinä mitään HC:ta ole. Ainakaan omasta mielestäni. Kyllä kunnon bongi (Fatman IIc) on 100x hardcorempi kuin joku kuppanen äly. Totta kyllä on se että älyistä on hyvä polttaa ku on poltetavaa vain vähän, mutta silti se on aika nysvä vekotin IMO. Bongi on vain se niin ihanainen 
mutta joo suosikit kuitenkin top. 3 kun piti käyä vineen.
1. Bongi
2. äly
3. ?!?! ei tuu oikein poltettua edes muusta. varmaan piippu? joo se se on. Piippu kolmosena.
mutta joo suosikit kuitenkin top. 3 kun piti käyä vineen.
1. Bongi
2. äly
3. ?!?! ei tuu oikein poltettua edes muusta. varmaan piippu? joo se se on. Piippu kolmosena.
"Taste
-
skirtfeber
- Apteekki
- Posts: 499
- Joined: Fri 08 Sep 2006, 16:43
tehtiin joskus vähän vastaavan tapanen värkki joka osottautu toimimaan tosi hyvin.spasm wrote:http://www.hamppu.net/forum/viewtopic.php?t=20479
Tämä vaikuttaa kokeilemisen arvoiselta.
elikkä tässä nopea stepbystep:
Tarvitset hehkulampun (mieluiten läpinäkyvän) jonkan jenga osat ovat sen kokoset että saat sen pyöritettyä kiinni limupullon korkkiin, limupullon korkin, pillin (mielummin jotain kestävämpää/paksumpaa matskua kun normi juomapilli).
sahaa rautasahalla hehkulampusta Varovaisesti metalliosan pääty (ei koko osaa) pois, tämän jälkeen painat sormella hehkulampun ne systeemit sieltä sisältä pois (tässä vaiheessa voi todella helposti käydä että lasilamppu räjähtää käsillesi joten käytä suojahanskoja ja laseja!)
tämänjälkeen poraat/teet reijän limupullon korkkiin että saat pillin siihen tiiviisti kiinni. Laita polttomatskus hehkulampun sisään, ruuvaa korkki pillin kanssa hehkulamppuun kiinni, pidä sormella kiinni pillin päädystä ja aseta lasiosa esim. kynttilän tai sytkärin yläpuolelle, kun hehkulampussa on sopivasti höyryä, imaise ja nauti:>
when the going gets weird, the weird turn pro.
-
Kyz
- Lepakko
- Posts: 170
- Joined: Wed 13 Sep 2006, 11:31
- Location: Vantaa
yllä olevan lamppu vapon video ohje
http://www.waytoomany.com/vids/weed/homemadevap.php
http://www.waytoomany.com/vids/weed/homemadevap.php
"Kaksi Euroopan suurinta päihdettä ovat alkoholi ja kristinusko."
Friedrich Nietzsche
Friedrich Nietzsche
-
Ahab
-
Miasma
- OD
- Posts: 1486
- Joined: Wed 28 Jun 2006, 23:53
- Location: Kellari
-
3846
- Karvakuono
- Posts: 45
- Joined: Tue 13 Feb 2007, 20:05
- Location: Lahti
Haha. Vähä kovis. Jotku todella omistautunu asialle. Vitun pajapäät.Kyz wrote:yllä olevan lamppu vapon video ohje
http://www.waytoomany.com/vids/weed/homemadevap.php
(vois kokeilla)
Can't stand it for another day
I ain't gonna live my life this way
Cold sweat, my fists are clenching
Stomp, stomp, stomp, the idiot convention
I ain't gonna live my life this way
Cold sweat, my fists are clenching
Stomp, stomp, stomp, the idiot convention
-
Jussi
- Apteekki
- Posts: 463
- Joined: Sun 03 Sep 2006, 16:52
-
3846
- Karvakuono
- Posts: 45
- Joined: Tue 13 Feb 2007, 20:05
- Location: Lahti
-
panda
- Psykonautti
- Posts: 90
- Joined: Sat 24 Feb 2007, 14:42
syöminen/juominen on mun mielestä paras tapa nauttia mutta jostain syystä tulee harrastettua harvemmin ja laitteista oli puhe eli:
qq:
1. jopo
2. pieni martikainen
3. bogo
hasa/pl:
1. äly (1.5l-2l) / bogo
2. postikortti, neula ja lasi
älyplraivareissa on kyl tunnelmaa.
ja kyykätessä ei neiteillä.
putki pohjaan kerralla tai ei ollenkaan.
ja 0.5l "älyt" voi heivata vittuun jo kättelyssä.
äly älynä, perkele.
qq:
1. jopo
2. pieni martikainen
3. bogo
hasa/pl:
1. äly (1.5l-2l) / bogo
2. postikortti, neula ja lasi
älyplraivareissa on kyl tunnelmaa.
ja kyykätessä ei neiteillä.
putki pohjaan kerralla tai ei ollenkaan.
ja 0.5l "älyt" voi heivata vittuun jo kättelyssä.
äly älynä, perkele.
rikos ei kannata ja katkol on hauskaa.