Bongi, Äly vai piippu?

Keskustelua kannabiskasvista ja -jalosteista sekä kannabiksen tavoin vaikuttavista aineista.
User avatar
tRip
Moderator
Posts: 6170
Joined: Thu 22 Sep 2005, 02:40

Post by tRip »

Piippu himassa, sätkä muualla maailmalla..
Bongi on luksusta 8)
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
immuzu

Post by immuzu »

jointti se yleensä on.. piippu menee yhtä hyvin.. Jos nyt yleisesti otetaan niin vesari on tosi luksus tavaraa.. en tosin ikinä oo pilveä siitä poltellut. kai seki toimis.. :shock:
User avatar
tRip
Moderator
Posts: 6170
Joined: Thu 22 Sep 2005, 02:40

Post by tRip »

Bongi oli tällä kertaa ja kyllähän se kolahti!
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Ahab

Post by Ahab »

User avatar
LD50
Apteekki
Posts: 459
Joined: Wed 05 Jul 2006, 01:29

Post by LD50 »

Ahab wrote:Waterfall bong
Pitäisi rekisteröityä ? Mistäköhän lähtien tuolla tuollainen systeemi on ollut..

En muista olenko vastannut, mutta bongi rokkaa kovastikin juuri tällä hetkellä. Sekä aina.
Ahab

Post by Ahab »

LD50 wrote:...Pitäisi rekisteröityä ?
http://www.bugmenot.com/view/www.youtube.com
leukapasi

Post by leukapasi »

Jointti

Sopii tilanteeseen kuin tilanteeseen :)
Erittäin rento ja leppoisa... Mutta kuten jo sanottu tavaraa menee jonkin verran hukkaan mikä on sekin joskus huomioitava.

Bongi

Tavaraa ei mene ainakaan hukkaan. Ei toimi niin hyvin matkalla/ulkoilmassa kuin jointti :)
Mutta kunnon hitti jääbongista on suosikkini sisätiloissa...

Äly

Liian "Pakko-päästä-vitun-sekasin"-laite makuuni. Joskus tulee käytettyä, yleensä kun tavaraa ei ole paljon.Noh... pienellä määrällä saa vaikutukset päälle ainakin. Ja aika riipaisevan hitin.
Aina löytyy joukosta joku kuka unohtaa mikä ero oli nostamisessa ja laskemissa :D
Joskus tuli hankittua sellanen "älyhaitari"... pidin vielä vähemmän kun alkuperäisestä...
vauhtihuora
Psykonautti
Posts: 102
Joined: Thu 09 Mar 2006, 23:51

Post by vauhtihuora »

jointti
3846
Karvakuono
Posts: 45
Joined: Tue 13 Feb 2007, 20:05
Location: Lahti

Post by 3846 »

Ite en oo vielä poltellu ku vaa jointist ja hyvin on kolissu. Kuulema bongi on aika hyvä vehje, että onko mielipiteit?
Pakanasoturi
Lepakko
Posts: 220
Joined: Wed 27 Sep 2006, 16:14

Post by Pakanasoturi »

3846 wrote:Ite en oo vielä poltellu ku vaa jointist ja hyvin on kolissu. Kuulema bongi on aika hyvä vehje, että onko mielipiteit?
Jos et ole bongista kokeillut polttaa, niin kokeile ihmeessä, savu on oikeasti 100000 kertaa miellyttävämpää, paljon viileämpää ja siinä on vesihöyryä seassa niin se ei käy lähes ollenkaan kurkkuun. Itse en polta tupakkaa ja kohtuu harvoin mitään muutakaan, niin siis normaalista pahviroachi-jointista saan yhtään kovemmalla imaisulla aivan infernaalisen yskäkohtauksen joka tuntuu hyvin inhottavalta ja silmistä tulee vettä. Bongia pystyn imemään ihan posket lommolla eikä käy lähes yhtään kurkkuun <3

1.Bongi
Kuten sanoin niin savu on niin miellyttävää ja muutenkin on niin mukava imeskellä bongia vaikka ajankuluksi että vie voiton.

2.Jointti
Esim. jossain puistossa muutaman ihmisen kesken poltettuna todella tunnelmallinen polttelutapa, ja jos otan varovaisesti niin ei käy kurkkuunkaan pahemmin.

3.Äly
Ehkä mukava kun on vähän kännissä, järki jätetty narikkaan ja vaikka jonkun hyvän kaverin kanssa, mitään rentoa tuossa ei kylläkään ole mutta jos haluaa vähän extremempää kokeilla niin mikäs siinä :roll:
3846
Karvakuono
Posts: 45
Joined: Tue 13 Feb 2007, 20:05
Location: Lahti

Post by 3846 »

Pakanasoturi wrote:Jos et ole bongista kokeillut polttaa, niin kokeile ihmeessä, savu on oikeasti 100000 kertaa miellyttävämpää, paljon viileämpää ja siinä on vesihöyryä seassa niin se ei käy lähes ollenkaan kurkkuun. Itse en polta tupakkaa ja kohtuu harvoin mitään muutakaan, niin siis normaalista pahviroachi-jointista saan yhtään kovemmalla imaisulla aivan infernaalisen yskäkohtauksen joka tuntuu hyvin inhottavalta ja silmistä tulee vettä. Bongia pystyn imemään ihan posket lommolla eikä käy lähes yhtään kurkkuun <3
Joo siks mäkää en oikee diggaa, jos jointis on tupakkaa, ku sit alkaa keuhkot vinkuu vastalauseita. Mut täytyy sit kai tot bongia kokeilla, jos kerta noi kehutaa.

Ämpärist kuulemaa kolisee nii kovaa, ettei vasta-alkajan kannata ees kokeilla.
Can't stand it for another day
I ain't gonna live my life this way
Cold sweat, my fists are clenching
Stomp, stomp, stomp, the idiot convention
User avatar
tRip
Moderator
Posts: 6170
Joined: Thu 22 Sep 2005, 02:40

Post by tRip »

Äly on kyl järjen jättiläinen, en oo kyl kokeillu..
Ei maistu mulle..

Mä poltan sniffaamalla :o
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
User avatar
skirtfeber
Apteekki
Posts: 499
Joined: Fri 08 Sep 2006, 16:43

Post by skirtfeber »

Pakanasoturi wrote: siinä on vesihöyryä seassa niin se ei käy lähes ollenkaan kurkkuun.
kyl jotku hartsiset lajikkeet käy nii hirveesti kurkkuu et helposti saattaa yskittää. siihen kyl oon huomannu et lämmin vesi poistaa sitä kurkkukutkutusta mut ei maistu vaa läheskää nii hyvälle ku viilees vedes.
kylse bongi siltiki on mun mielestä paras.
User avatar
Kyz
Lepakko
Posts: 170
Joined: Wed 13 Sep 2006, 11:31
Location: Vantaa

Post by Kyz »

ainakun yskii ringissä niin voi olla varma että kolisee :lol:
"Kaksi Euroopan suurinta päihdettä ovat alkoholi ja kristinusko."

Friedrich Nietzsche
User avatar
spasm
OD
Posts: 1510
Joined: Tue 29 Aug 2006, 23:44
Location: Rubycon

Post by spasm »

http://www.hamppu.net/forum/viewtopic.php?t=20479

Tämä vaikuttaa kokeilemisen arvoiselta.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
User avatar
Kyz
Lepakko
Posts: 170
Joined: Wed 13 Sep 2006, 11:31
Location: Vantaa

Post by Kyz »

miks en pääse hamppufoorumille aina menee googleen vaikka painan hyväksy??
"Kaksi Euroopan suurinta päihdettä ovat alkoholi ja kristinusko."

Friedrich Nietzsche
frapathea

Post by frapathea »

Jospa lukisit ne käyttöehdot :roll:
User avatar
Kyz
Lepakko
Posts: 170
Joined: Wed 13 Sep 2006, 11:31
Location: Vantaa

Post by Kyz »

JES!! kiitos en ikinä oo jaksanu lukee noita siks onkin velkoja turhan paljon :?
"Kaksi Euroopan suurinta päihdettä ovat alkoholi ja kristinusko."

Friedrich Nietzsche
User avatar
psyke
Lepakko
Posts: 190
Joined: Thu 22 Sep 2005, 18:37
Location: pohojanmaa

Post by psyke »

Bongi on ehdoton ykkönen, sopii niin monenlaisiin tilanteisiin. Jointti tulee hyvänä kakkosena, yksinpoltettuna sopii yhtä hyvin kuin bongi. Piipusta en tykkää yhtään, tulee vaan vittumaisen kuumaa savua ja suussa alkaa maistua terva. Tietenkin jos investoisi johonkin kunnon piippuun voisi tulos olla eri. Kyykkä aka. äly on myös ihan jees vehje jota tosin ei yleensä jaksa alkaa kasaamaan.
3846
Karvakuono
Posts: 45
Joined: Tue 13 Feb 2007, 20:05
Location: Lahti

Post by 3846 »

spasm wrote:http://www.hamppu.net/forum/viewtopic.php?t=20479

Tämä vaikuttaa kokeilemisen arvoiselta.
Äärimmäisen. Heräs kyl mielenkiinto... Nyt lasipurkkeja ettimään! :D
Can't stand it for another day
I ain't gonna live my life this way
Cold sweat, my fists are clenching
Stomp, stomp, stomp, the idiot convention
shishamon

Post by shishamon »

Bongi. Kätevä, helppokäyttöinen ja hitit on lepposii. Jointti on sopiva fiilistelyyn, piippu samoin. Kyykkää käytän kun nitkuttaa. Kaikki toimii ja kaikkia käytän mielelläni. :wink:
User avatar
D.E.S
Kameleontti
Posts: 704
Joined: Thu 26 Oct 2006, 01:06

Post by D.E.S »

En ymmärrä miten jotkut ovat täällä asenteella "äly on aivan hc yberturbovekotin" siis mitä ihmettä? sehän on vaan pullo mistä saa imastua pienet savut, ei siinä mitään HC:ta ole. Ainakaan omasta mielestäni. Kyllä kunnon bongi (Fatman IIc) on 100x hardcorempi kuin joku kuppanen äly. Totta kyllä on se että älyistä on hyvä polttaa ku on poltetavaa vain vähän, mutta silti se on aika nysvä vekotin IMO. Bongi on vain se niin ihanainen :P

mutta joo suosikit kuitenkin top. 3 kun piti käyä vineen. :lol:

1. Bongi
2. äly
3. ?!?! ei tuu oikein poltettua edes muusta. varmaan piippu? joo se se on. Piippu kolmosena.
"Taste
User avatar
skirtfeber
Apteekki
Posts: 499
Joined: Fri 08 Sep 2006, 16:43

Post by skirtfeber »

spasm wrote:http://www.hamppu.net/forum/viewtopic.php?t=20479

Tämä vaikuttaa kokeilemisen arvoiselta.
tehtiin joskus vähän vastaavan tapanen värkki joka osottautu toimimaan tosi hyvin.
elikkä tässä nopea stepbystep:

Tarvitset hehkulampun (mieluiten läpinäkyvän) jonkan jenga osat ovat sen kokoset että saat sen pyöritettyä kiinni limupullon korkkiin, limupullon korkin, pillin (mielummin jotain kestävämpää/paksumpaa matskua kun normi juomapilli).

sahaa rautasahalla hehkulampusta Varovaisesti metalliosan pääty (ei koko osaa) pois, tämän jälkeen painat sormella hehkulampun ne systeemit sieltä sisältä pois (tässä vaiheessa voi todella helposti käydä että lasilamppu räjähtää käsillesi joten käytä suojahanskoja ja laseja!)

tämänjälkeen poraat/teet reijän limupullon korkkiin että saat pillin siihen tiiviisti kiinni. Laita polttomatskus hehkulampun sisään, ruuvaa korkki pillin kanssa hehkulamppuun kiinni, pidä sormella kiinni pillin päädystä ja aseta lasiosa esim. kynttilän tai sytkärin yläpuolelle, kun hehkulampussa on sopivasti höyryä, imaise ja nauti:>
when the going gets weird, the weird turn pro.
User avatar
Kyz
Lepakko
Posts: 170
Joined: Wed 13 Sep 2006, 11:31
Location: Vantaa

Post by Kyz »

yllä olevan lamppu vapon video ohje
http://www.waytoomany.com/vids/weed/homemadevap.php
"Kaksi Euroopan suurinta päihdettä ovat alkoholi ja kristinusko."

Friedrich Nietzsche
Ahab

Post by Ahab »

Mulla oli tollanen vapo, ei ite tehty vaan jostain polttelukaupasta ostettu ja mun mielestä oli kyllä aika paska värkki.
User avatar
Miasma
OD
Posts: 1486
Joined: Wed 28 Jun 2006, 23:53
Location: Kellari

Post by Miasma »

Noista valitsen piipun, en tiedä miksi, mutta piipussa on sitä jotain. Jos polttaisin tupakkia, niin se olisi varmaan piipputupakkia ja kunnon piipusta.
"Jesus! Did I say that? Or just think it? Was I talking? Did they hear me?"
"Life is a joke and death is the punchline."
3846
Karvakuono
Posts: 45
Joined: Tue 13 Feb 2007, 20:05
Location: Lahti

Post by 3846 »

Kyz wrote:yllä olevan lamppu vapon video ohje
http://www.waytoomany.com/vids/weed/homemadevap.php
Haha. Vähä kovis. Jotku todella omistautunu asialle. Vitun pajapäät. :D

(vois kokeilla)
Can't stand it for another day
I ain't gonna live my life this way
Cold sweat, my fists are clenching
Stomp, stomp, stomp, the idiot convention
User avatar
Jussi
Apteekki
Posts: 463
Joined: Sun 03 Sep 2006, 16:52

Post by Jussi »

Mä meinasin bongista kokeilla.
Olen tehnyt 1.5l limupullosta bongin...mutta hyvin toimi kun testasin röökillä. :D
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
3846
Karvakuono
Posts: 45
Joined: Tue 13 Feb 2007, 20:05
Location: Lahti

Post by 3846 »

Tuli kerran väsättyy fysiikan tunnil ajankuluks Pringles-purkist jonkilai bongi, mut ei kuulema toiminu. :D
Can't stand it for another day
I ain't gonna live my life this way
Cold sweat, my fists are clenching
Stomp, stomp, stomp, the idiot convention
panda
Psykonautti
Posts: 90
Joined: Sat 24 Feb 2007, 14:42

Post by panda »

syöminen/juominen on mun mielestä paras tapa nauttia mutta jostain syystä tulee harrastettua harvemmin ja laitteista oli puhe eli:

qq:
1. jopo
2. pieni martikainen
3. bogo

hasa/pl:
1. äly (1.5l-2l) / bogo
2. postikortti, neula ja lasi

älyplraivareissa on kyl tunnelmaa.
ja kyykätessä ei neiteillä.
putki pohjaan kerralla tai ei ollenkaan.
ja 0.5l "älyt" voi heivata vittuun jo kättelyssä.
äly älynä, perkele.
rikos ei kannata ja katkol on hauskaa.