AM-2201

Keskustelua kannabiskasvista ja -jalosteista sekä kannabiksen tavoin vaikuttavista aineista.
Touchet
Moderator

Re: Synteettiset kannabinoidit

Post by Touchet »

tsundere wrote:lafkasta, josta tuon ostin väitettiin, että am olisi ollut 99% puhdasta, mutta vähän jäi epäilyttämään että olis ollut vähän enemmänkin jotain jatkeaineita.
No ei kai ne lafkat itse niitä analyysejä tee. :D

Useimmat RC-kaupat = joku ponnaripäinen huumenörtti läppärin kanssa pimeässä toimistossa punnitsemassa timanttivaa'alla Kiinassa kustomisynteesinä tuotettua tavaraa, stimupäisenä punomassa entistä parempia konnankoukkuja joilla rahoittaa oma käyttö.

Ellei GC/MS:t ole kolmannen osapuolen tuottamia, niin ne nyt voi olla vaikka miten päin tekaistuja.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
Neste
OD

Post by Neste »

Touchet wrote:Ellei GC/MS:t ole kolmannen osapuolen tuottamia, niin ne nyt voi olla vaikka miten päin tekaistuja.
Word.

Tai vaikka olisivatkin niin ei tietenkään ole mitään takeita että tällä hetkellä myynnissä olevaa erää olisi analysoitu. Muistaakseni tuon tapainen kämmi kävi n. vuosi sitten eräälle melko arvostetulle keski-eurooppalaiselle vendorille joka ei toimita tällä hetkellä Suomeen.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
Chronic123
Lepakko

Post by Chronic123 »

Tänää tuli am-2201 2g ja se oli sellasta kellertävää, kiiltävää ja kitkerän hajusta.

Kokeilin TODELLA pienen murusen bongista tupakan päältä. Poltettuani kesti n.2-3minuuttia kun aloin tuntea kun ajatus alkoi juosta kovaa, lievää euforiaa, värit kirkastui ja muutenkin kaikki näytti todella ihmeelliselle. Tätä kesti se n 1h 30min olen todella tyytyväinen tuohon aineeseen. :D (varovaisuutta oikeasti tämän kanssa koska itellekkin tuli todella yllätyksenä että niinkin pieni murunen toimii noin hyvin)

Kokemusta ei ole muista synteettisitä cannabioideista!
Kosmonautti
Psykonautti

Post by Kosmonautti »

tsundere wrote:
Madmike wrote:Miksi ei enää toimi kunnolla? Ei mene dissioituneeseen tilaan, vaan ensin iskee väsymys ja sitte piristyy
toleranssi?

sekoittelin tuossa joku aika sitten am-2201 - asetoni - litkun, ja imeytin sen sitten tupakkaan. tein sekoituksen pienessä lasipurkissa, ja huomasin että sinne jäi pyörimään jotain valkoisia kiteitä, jotka ei liuenneet ollenkaan asetoniin.
Tuo vaikka onki joku täysagonisti tj. niin kyllä tuohon toleranssi kasvaa eikä annostuksen nostaminen auta. Pari päivää ilman niin toimii taas jotenkuten.

Munki am-2201 jauhe ei täysin sekoittunut asetooniin. Liekkö epäpuhtauksia tai eikö am-2201 kokonaan imeydy sit asetooniin.

Ps. Minä ja kaveri poltimme am miksiä älystä. Ei kyllä övereitä tullu.
Marsin kamaralle päästyä marsin sen ympäri. Marsin ympäri! monta kertaa...
en ole maanympäri matkaaja vaan marsin ympäri matkaaja
Madmike
Lepakko

Post by Madmike »

Kosmonautti wrote:
tsundere wrote:
Madmike wrote:Miksi ei enää toimi kunnolla? Ei mene dissioituneeseen tilaan, vaan ensin iskee väsymys ja sitte piristyy
toleranssi?

sekoittelin tuossa joku aika sitten am-2201 - asetoni - litkun, ja imeytin sen sitten tupakkaan. tein sekoituksen pienessä lasipurkissa, ja huomasin että sinne jäi pyörimään jotain valkoisia kiteitä, jotka ei liuenneet ollenkaan asetoniin.
Tuo vaikka onki joku täysagonisti tj. niin kyllä tuohon toleranssi kasvaa eikä annostuksen nostaminen auta. Pari päivää ilman niin toimii taas jotenkuten.

Munki am-2201 jauhe ei täysin sekoittunut asetooniin. Liekkö epäpuhtauksia tai eikö am-2201 kokonaan imeydy sit asetooniin.

Ps. Minä ja kaveri poltimme am miksiä älystä. Ei kyllä övereitä tullu.
Joo se on harmi että nämä synteettiset kannabinoidit aiheuttavat vaikeampaa riippuvuutta myös. Lyhyt vaikutusaika myös miinus. hmm olisi mielenkiintoista testata puhdasta THC:tä joskus. Haluaisin tietää miltä tuntuu osittainen agonisti.
Madmike on fiktiivinen hahmo, jonka kirjoitukset ovat syntyneet tyhjästä, eikä niitä voi liittää todelliseen henkilöön.
Hippisaukko
Apteekki

Post by Hippisaukko »

Chronic123 wrote:Tänää tuli am-2201 2g ja se oli sellasta kellertävää, kiiltävää ja kitkerän hajusta.

Kokeilin TODELLA pienen murusen bongista tupakan päältä. Poltettuani kesti n.2-3minuuttia kun aloin tuntea kun ajatus alkoi juosta kovaa, lievää euforiaa, värit kirkastui ja muutenkin kaikki näytti todella ihmeelliselle. Tätä kesti se n 1h 30min olen todella tyytyväinen tuohon aineeseen. :D (varovaisuutta oikeasti tämän kanssa koska itellekkin tuli todella yllätyksenä että niinkin pieni murunen toimii noin hyvin)

Kokemusta ei ole muista synteettisitä cannabioideista!
Mä en oo aivan varma, mutta mun mielestä sen am-2201 -jauheen ei pitäisi olla kellertävää ja haistakkaa millekkää.. :roll: Tai ainakaa toi jauhe ei haise eikä oo keltasta mitä mulla on ollu :p
[12:51] AlbertFish sä oot vaan nuori know-it-all tyttönen
[12:51] AlbertFish vaikka kissa luuleeki saaneensa tiikerin raidat ni kaukana oot
Kosmonautti
Psykonautti

Post by Kosmonautti »

^vaaleankeltaista on ollu. Siis ei ihan puhtaan valkoista ainakaan. Shampanjan väristä puhuttu. Ja kyllä se oli kitkerän makusta ku nuolin muistaakseni puhtaaksi ns. lusikan jolla annostelin am-2201 mixiä varten. sellasta tunkkasen hajusta vähän.
Marsin kamaralle päästyä marsin sen ympäri. Marsin ympäri! monta kertaa...
en ole maanympäri matkaaja vaan marsin ympäri matkaaja
damazca
Lepakko

Post by damazca »

Mä oon nähny kahdenlaista satsia tuota - vaikutukset on ihan samat kummallaki. Toinen on juurikin tuota kuvailtua hieman kellertävää/samppanjan väristä, ikään kuin jotain tooosi pientä kristallia. Toinen ikäänkuin hiutalemaista, pikkasen harmahtavaa. Kumpiki hais iha samalle.
Methylenedioxypyrovalerone. Not for human consumption.
Juuan kokista ja nussitaan.
Neste
OD

Post by Neste »

Väri ei kerro aineen puhtaudesta juuri mitään.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
damazca
Lepakko

Post by damazca »

No senhän nyt pitäisi olla kaikille selvää ettei väristä pysty mitää puhtaudesta päättelee - jotkut epäpuhtaudet kun värjäävät koko satsin vaikka niitä olisi vain 0,001%, joitakin taas voi olla seassa vaikka kymmenen ropsenttia ilma että ulkonäöstä huomaa mitää.
Touchet
Moderator

Re: AM-2201

Post by Touchet »

Splittailin nyt jollain lailla tuosta synteettisiä kannabinoideja käsittelevästä topicista AM-2201:stä koskevan aineiston, koska kyseinen aines tuntuu olevan nyt eniten ihmisten huulilla.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
damazca
Lepakko

Post by damazca »

:down: Nyt on reilu 2kk takana tän päivittäiskäyttöä ja paussia pitäisi pitää, koska tavara on loppu (ainakin siihen asti että jo pari viikkoa sitten tilattu satsi saapuu, mikäli saapuu, tai sitten parin viikon päästä tilipäivänä tilata lisää jos vielä mieli tekee). Tolet on ihan katossa. Annokset ovat nousseet 6-7x siitä mitä ne olivat vielä kuukausi sitten, arvioin siis edelleenkin annokset vapoon muodostuvan höyryn perusteella ja joudun tuosta ottamaan 6-7 hittiä että olen vastaavanlaisessa pilvessä kuin mitä kuukausi sitten olin yhdestä hitistä.

Todella "moreish" kuten selkeellä englanninkielellä sanotaan. Tunnin-parin välein tuli aina vapoteltua lisää, mikäli ei ollut mitään menoa joka vaati autoilua. Ihme kyllä ei vielä haitannut työntekoakaan (vaikka kerran vahingossa pilvessä töissä olinkin, olin jo lähdössä kotiin ja juuri ennen työpaikalta poistumista kävin vessassa ja samalla otin hitit jonka jälkeen pyydettiin vielä pariksi tunniksi töihin jäämään enkä kehdannut kieltäytyä ja en edes siinä vaiheessa tajunnut vielä että olin puoli minuuttia sitten polttanut hitit, jotka eivät vielä vaikuttaneet).

Nyt on tödennäköisesti sitten tiedossa viikko lähes ilman unta, kiitos nukahtamisvaikeuksien ja muutenkin väsyneenä koska ei ole ruokahaluakaan... Masentaakkin meinaa. En itsekkään ymmärrä että miksi aloitin tuon päivittäiskäytön ja nimenomaan niin että heti töistä päästyäni otan hitin, koska aiempien JWH-putkien perusteella tiesin että millaista tämä tulee olemaan siinä vaiheessa kun on vaan pakko olla ilman...
Madmike
Lepakko

Post by Madmike »

akazaa, jostain muistan lukeneeni että mahdolliset vieroitusoireet ovat sitä voimakkaammat mitä enemmän niitä pelkää. En ole itse huomannut kovin vaikeita vieroitusoireita kannabinoideista, mutta jonkin verran kuvailemasia oireita.
Madmike on fiktiivinen hahmo, jonka kirjoitukset ovat syntyneet tyhjästä, eikä niitä voi liittää todelliseen henkilöön.
damazca
Lepakko

Post by damazca »

Ei minua pelota vieroitusoireet - vituttavat vaan. Viimeyönä sain unta vasta joskus viiden aikaan, vaikka sitä edellinen yö oli menty 4h unilla - ja minulla on tosiaan ongelmana vain unensaanti. Ilmeisesti tuo melkein viikon pussin tyhjenemisestä jatkunut nitkuttelu kuitenkin oli ihan hyvä idea, sai ikäänkuin huomaamatta ajettua alas päivittäin käytettyä aineen määrää. Unenlaatu ei tosiaan tunnu juurikaan kärsivän, nukuin aamulla niin sikeästi etten herännyt vaikka oli kello soimassa ja myöhästyin töistä - olivat sieltäkin yrittäneet ennen heräämistä soitella ja kysellä että missä olen, mutten ollut herännyt myöskään kolmeen tulleeseen puheluun.

Mutta kyllä tämä tästä, ei tämä pitkään jatku ja kohta on viikonloppukin tulossa, niin saa kuitattua univelkoja ja toivottavasti ensi viikolla sitten jo saa unta ihan normaalisti.
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Jah, kaveri sai epilepsiakohtauksen/jonkilaisen kramppikohtauksen poltettuaan am-2201 sätkässä vai piipussa...
Mielenkiintoista tässä on se kun kyseisellä henkilöllä ei oo minkääsortin epilepsiaa ennen esiintynyt...
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
doof
Kameleontti

Post by doof »

testeri420 wrote:Jah, kaveri sai epilepsiakohtauksen/jonkilaisen kramppikohtauksen poltettuaan am-2201 sätkässä vai piipussa...
Mielenkiintoista tässä on se kun kyseisellä henkilöllä ei oo minkääsortin epilepsiaa ennen esiintynyt...
Varmaanki öyskyt

Täsä joku kirjottanu että kavereille antanu 12mg (per hlö :D) hitit ja yks niistä sai epilepsian kaltase kohtaukse
http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=89294
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

testeri420 wrote:Jah, kaveri sai epilepsiakohtauksen/jonkilaisen kramppikohtauksen poltettuaan am-2201 sätkässä vai piipussa...
Epileptisiä kohtauksia esiintyy, kun jengi kiskoo ylettömiä määriä CB1/2-täysagonisteja. Kohtausten jälkioireet voivat joissain tapauksissa säilyä päiväkausia. Tämän vuoksi olen painottanut silmämääräisen annostelun olevan pään tunkemista perseeseen.

JWH-250:ttä (joka on selektiivisempi CB1-osittaisagonisti ja antaa siten melko sativaisen pilven) pystyi kiskomaan 4-6 kertaa tavanomaista käyttöannosta suurempia dousseja ilman että kehossa tapahtui kummempaa. Mieli kyllä irtaantui kehonkuvasta, ajasta ja paikasta täysin, mutta käytännössä istuin risti-istunnassa sohvalla ja hengitin tasaiseen tahtiin. Vähän hikeä pukkasi ja katsetta oli mahdoton kohdistaa (silmät seilasivat eri suuntiin ja syvyysnäkö sykki edestakaisin). Kannabiksella en ole ikinä päässyt niin diippiin tilaan, vaikka olen toisinaan polttanut 3-5 grammaa budia yhdellä istumalla.
Hippisaukko
Apteekki

Post by Hippisaukko »

Saimpas tässä tiedon että suomessa on nyt sit kuollu ihminen AM-2201 yliannostukseen.
[12:51] AlbertFish vaikka kissa luuleeki saaneensa tiikerin raidat ni kaukana oot
sadsad
Karvakuono

Post by sadsad »

Wildzared wrote:Saimpas tässä tiedon että suomessa on nyt sit kuollu ihminen AM-2201 yliannostukseen.
Hienoa, tätä mulla onkin tilauksessa. :left:

Onko mitään tarkempaa tietoa? Yhden vajarit voi hyvinkin olla toisen överit.
Inside every cynical person, there is a disappointed idealist. - George Carlin
Hippisaukko
Apteekki

Post by Hippisaukko »

nimenomaan. Älkää iha oikeesti silmäpalloilko. Toi tyyppi kuoli just liian isoon kerta-annokseen.
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

Wildzared wrote:Saimpas tässä tiedon että suomessa on nyt sit kuollu ihminen AM-2201 yliannostukseen.
En nyt löydä googlettamalla mitään virallisia lausuntoja keissistä. Kuinka varma tieto on kyseessä ja mistä tiedetään, että kyseessä on juuri AM-2201-överit?
Madmike
Lepakko

Post by Madmike »

Touchet wrote:
En nyt löydä googlettamalla mitään virallisia lausuntoja keissistä. Kuinka varma tieto on kyseessä ja mistä tiedetään, että kyseessä on juuri AM-2201-överit?
Kuulopuheisiin onkin syytä suhtautua varauksella. Joka tapauksessa jokainen on itse vastuussa jos jotain sattuu, eikä syytetä ainetta siitä!
Hippisaukko
Apteekki

Post by Hippisaukko »

Madmike wrote:
Touchet wrote:
Kuulopuheisiin onkin syytä suhtautua varauksella. Joka tapauksessa jokainen on itse vastuussa jos jotain sattuu, eikä syytetä ainetta siitä!
Jokainen kyllä vastaa omista teoistaan, mutta koen että on ihan fiksua kertoa tälläsistä tilanteista. Ja kyllä, kyseessä oli varmasti AM-2201-överit.
Infitialis
Apteekki

Post by Infitialis »

Wildzared wrote:
Madmike wrote:
Touchet wrote: En nyt löydä googlettamalla mitään virallisia lausuntoja keissistä. Kuinka varma tieto on kyseessä ja mistä tiedetään, että kyseessä on juuri AM-2201-överit?
Jokainen kyllä vastaa omista teoistaan, mutta koen että on ihan fiksua kertoa tälläsistä tilanteista. Ja kyllä, kyseessä oli varmasti AM-2201-överit.
Se että henkilö saa sydänkohtauksen substanssin nauttimishetkellä ei ole vielä varsinainen todiste mutta onhan se todennäköistä. Mahdotonta sanoa ilman ruumiinavauspöytäkirjoja. Kyllä näistä ehdottomasti ilmoittaa kannattaa.
Parhaat karstat on pohjalla.
testeri420
OD

Post by testeri420 »

"Mahdotonta sanoa ilman ruumiinavauspöytäkirjoja. Kyllä näistä ehdottomasti ilmoittaa kannattaa."

Eikä voi sanoa ruumiinavauspöytäkirjankaa kanssa ku niistä ei tiiä mitenkä tarkkaa nää tutkii täällä. Tapauskohtasesti.
Kaverille laitettii kuolinsyy subutex. Sillä oli toleranssi toho aineesee nii että se 8mg nappikaa rännättynä yhtäsoittoo paljoo ois heiluttanu.
Kuolinsyy raportissa ei sanottu mitää siitä tai niistä muista mitä oltii sinä iltana vai kaks päivää jo keretty kiskomaan yhtäsoittoo.
Ne muut oliki tramalit,nipsut,efexorit,rivatrilit,lyricat,dormicumit,depot xanorit, pilvi ja siidero. Ja nuo o vaa mitä nyt äkkiseltää muistan.

Ei siinä muuta ku että tää kaveri veti ne hänen "kuoleman" aiheuttaneet suput aamu ysiltä noin. Ja kuolla kupsahti seuraavana yönä.
Arvion mukaa noin 2mg korkeintaan. Koska sitä oli ainaki puol nappii jälellä vielä ku päästii kopista pois.
Mikä lie sit todellinen kuolinsyy.

Mutta asiaan, itte tuota synteettistä juttua imeny nii en ihmettelis yhtään vaik pelkkään siihe kuolis.
Itte ku polttelin tupla annosta ja tajusin puolittaa nii huomasin ettei ollu nii tajuttomana koko aikaa.
Kun ekat 5-10min oli iha järkky olo ja sit alko vähä tasottuun. Puolitin sen polttomäärän nii olo parani huomattavasti.
Ja tässä ei ollu ku varmaa tuo 2-3mg liikaa.
Oisko tollasta 5mg tyhmänä polttanu.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
Madmike
Lepakko

Post by Madmike »

testeri420 wrote: Mikä lie sit todellinen kuolinsyy.

Mutta asiaan, itte tuota synteettistä juttua imeny nii en ihmettelis yhtään vaik pelkkään siihe kuolis.
Voiko pelkoon ja paniikkiin kuolla? Ilmeisesti, jos sydän on heikoilla aliravitsemuksen tai jonkin muun syyn takia.

Mutta toki jos joku on kouristellut, niin varovainen saa olla.

Mutta se pelko on ihan tyhmää, sillä ei saa kuin olonsa pahemmaksi. Ei käytä jos ei kestä riskejä.
damazca
Lepakko

Post by damazca »

Itse olen viime aikoina huomannut AM-2201:n aiheuttavan ainakin isoilla annoksilla, siis sellaisilla että näkökentässä näkyy hämärästi väripilkkuja ja toleakin on ihan reilusti, aiheuttavan bruxismia. Muita jotka ovat huomanneet bruxismia?
Hippisaukko
Apteekki

Post by Hippisaukko »

pakko kyllä sanoa että aivan paskaa tavaraa. Eilinen ilta meni aika tuhdisti poltellessa pitemmän tauon jälkeen. Ja nyt sattuu JOKAISEEN mahdolliseen ja mahdottomaan lihakseen ja on vähä krapulankaltainen olo. Vittu. Töihin ->
anaganja
Psykonautti

Post by anaganja »

Enpä ole huomannut mitään pahoja sivuvaikutuksia paitsi tolejen hurjan kasvun. :foil:
Vähän jotain unensaantivaikeuksia on ollu mutta niitä on muutenkin.
xPetu
Psykonautti

Post by xPetu »

Mieli tekisi tätä tilata kun lueskellut juttuja, onko tätä tavaraa hyvä sekoittaa esim knasteriin tai perus tupakkaan vesibongi kelpoiseksi tavaraksi? :roll: Kun ei tuo vapottaminen nappaa vaan...

E: Tai oikeastaa mihin olisi paras sekoittaa ja miten se sekoittaminen käytännössä tapahtuu? Kaataa vaan pikku hiljaa jauhetta ja sekoittelee? Ajattelin ettei tulisi tilannetta jossai olivi voinu lipsahtaa vähän ja sitten oltaisiin jossai epämiellyttävässä olotilan vallassa :D