Keskustelua silmistä
-
erina
- Karvakuono
Re: Keskustelua silmistä
Mun silmistä huomaa heti samantien, jos oon ottanu jotain (eetä, aata). Pupillit ihan lautasina ja sit silmät on apposen auki niin, et kaikki varmasti näkee ne isot pupillit. Poikakaverilla ja sen kaverilla ei ikinä huomaa silmistä mitään. Mulle on tultu pari kertaa kuittailee jotain niistä silmistä, samanhenkiset on huomannu et jotain on otettu. Siks kuumottaakin aina tosi paljon baarissa, et jos ne työntekijät huomaa jotain tai sit jos siellä joukossa on jotain kyttiä. Mut ite en ainakaan ikinä ollu nähny huumeidenkäyttäjiä ennen ku ite kokeilin. Eli siis toisin sanoen en vaan ollu huomannu niitä.
Eli eikös se mene niin, et vaan samanhenkiset huomaa? Vähän aiheen vierestä, mut onko kukaan joutunu ikinä vaikeuksiin, kun joku on huomannu jotain vaikka just silmistä? Huomaako yleensä poket tai välittääkö, pääseekö aina helposti baariin sisään? Ite oon yleensä vältelly silmiinkatsomista eikä tähän mennessä oo tullu mitään ongelmia.
-
Comadope
Jos silmät ihan nappeina niin kyllä luulis "tyhmemmänkin" tajuavan. Ja frendi ei päässyt tigeriin sisään kun oli tulossa tamppaasta, poke käännytti ovelta..
-
frapathea
Värilliset piilarit, joiden värillisestä osasta ei näy läpi hoitavat tuon ongelman. Tai vaikka suorin tein blackout-linssit. Dollarit silmiin ja menoks.

-
erina
- Karvakuono
Joskus kokeilin sellasia peittäviä värillisiä, mutta ei sopineet omiin silmiin, oli tosi epämukavat ja piti ottaa samantien pois. Crazy-linsseissä ei oo tarpeeks vahvuuksia mulle. Viimeksi baarissa pyöri tyyppi, jolla oli aurinkolasit ja vielä lippis vedettynä syvälle päähän, pitäisköhän testata sitä. 
-
frapathea
Aurinkolasit illalla klubillahan juuri herättää epäilykset. Saman tien voisi kirjoittaa otsaansa "OLEN HUUMEISSA". Voihan noita linssejä käyttää vaikka silmälasien kanssa?
Meikkaamista harrastavat voivat myös tehdä silmämeikistä niin voimakkaan, ettei pupilleihin kiinnitä niin paljon huomiota.
Kannattaa myös piilareiden kanssa varmistaa, että ne ovat oikein säilytetyt ja ehjät sun muuta. Mulla oli kerran rikkinäinen väripiilari enkä huomannut sitä ja ei helvetti että se sattui. Ehjät ja hyvälaatuiset eivät kuitenkaan ole tehneet kipeää.
Kannattaa myös piilareiden kanssa varmistaa, että ne ovat oikein säilytetyt ja ehjät sun muuta. Mulla oli kerran rikkinäinen väripiilari enkä huomannut sitä ja ei helvetti että se sattui. Ehjät ja hyvälaatuiset eivät kuitenkaan ole tehneet kipeää.
-
Olento
- Apteekki
Jännä homma et ei ikinä mistään deeleistä, mämmistä, amfetamiinista tai mistään muustakaan oo menny pupillit erikokoseks o_O
Mutta sitten jostain syystä kaikista testaamistani fluoro-amfeista, jos on pari vuorokautta kukkunut, niin on loppuvaiheessa käynyt näin..
4-FMP:tä tuli kyllä vedettyä useampiakin grammoja ilman tota hommaa, mut sit joskus niin kävi ja käyny aina sen jälkeenkin jos valvonut.
Muutamista muista fluoro-ryhmään kuuluvista on sit käyny jo ekalla kerralla, mut vaan sillon jos pari yötä mennyt samoilla silmillä.
Ei niissä mitenkään niin kovin suurta eroa oo ollu, mut kuitenki sen verran että on heti huomannu jos vessassa vilkassu itteensä peilistä.
Pari kertaa oon huomannu viel seuraavanakin päivänä, nukkumisen jälkeenkin snadia kokoeroa, mut kuitenki aina palautunu sit normiks.
Jännä homma et miks just noist fluoroista eikä ainakaan tietääkseni ikinä mistään muusta..
Mutta sitten jostain syystä kaikista testaamistani fluoro-amfeista, jos on pari vuorokautta kukkunut, niin on loppuvaiheessa käynyt näin..
4-FMP:tä tuli kyllä vedettyä useampiakin grammoja ilman tota hommaa, mut sit joskus niin kävi ja käyny aina sen jälkeenkin jos valvonut.
Muutamista muista fluoro-ryhmään kuuluvista on sit käyny jo ekalla kerralla, mut vaan sillon jos pari yötä mennyt samoilla silmillä.
Ei niissä mitenkään niin kovin suurta eroa oo ollu, mut kuitenki sen verran että on heti huomannu jos vessassa vilkassu itteensä peilistä.
Pari kertaa oon huomannu viel seuraavanakin päivänä, nukkumisen jälkeenkin snadia kokoeroa, mut kuitenki aina palautunu sit normiks.
Jännä homma et miks just noist fluoroista eikä ainakaan tietääkseni ikinä mistään muusta..
-
wRRa
- Moderator
Jossain dokkarissa väitettiin erikokoisten pupillien tarkoittavan, että on tapahtumassa jonkinlaista neurologista vauriota
En tiedä miten totta on.
Käsittääkseni jotkut x-fluoro-amffet on ainakin on neurotoksisia.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
-
magiclymagical
- Apteekki
Dexmi vetää silmät joskus eri kokosiksi. Hyyyyvin häijyn näköistä. Kuvastaa kyllä mielentilaa jotenkin omasta mielestä. 
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.
-
Scarlett
- Lepakko
Itse hiihdän aurinkolasit päässä kesät talvet kun sillain on helpompi tuijotella ihmisiä sekä välttyy turhalta silmiinkatselulta, oon oikeesti kai vähän pelokas. Ne on mun suojani.
Mulla on niin tummanruskeet silmät että niistä on vaikea ollut määrittää läheltäkään pupillien kokoa vaikka ne olisi olleet neulanpäät tai kunnon levyt. Se on jeesannut kanssa, oon päässyt tuhannen sekasin esim baariin vaikka poke on selkeesti tuijotellut porukan pupilleja.
Tykkään mun silmistä, isot ja tummat sekä pitkät ripset.
Tykkään muutenkin silmistä, bongailen jännän värisiä silmiä.
Mulla on niin tummanruskeet silmät että niistä on vaikea ollut määrittää läheltäkään pupillien kokoa vaikka ne olisi olleet neulanpäät tai kunnon levyt. Se on jeesannut kanssa, oon päässyt tuhannen sekasin esim baariin vaikka poke on selkeesti tuijotellut porukan pupilleja.
Tykkään mun silmistä, isot ja tummat sekä pitkät ripset.
Tykkään muutenkin silmistä, bongailen jännän värisiä silmiä.
In my world everyone is a pony and they all eat rainbows and poop butterflys
-
Desse
Itselläkki onneks tummanruskeet öögät, ei hirveen helposti erota pupillien kokoa, mutta kyllä se silti kuumottelee.. 
-
magiclymagical
- Apteekki
Tummat/ruskeet silmät suojaa tosi hyvin uteliailta katseilta. Tykkään silti omasta originaalista väristä. 
-
miryam
Mulla on kans ruskeet silmät, eikä oo koskaan tarvinnu jännätä pupillien takia. Ei kukaan huomaa vaikka ois kuinka lautasena. Muutenkin tykkään omista simmuista tosi paljon, omasta mielestä ne on kauneinta mun pärstässä. Kaveri joskus sanoi, että mua on mukava katella silmiin eikä oo koskaan katellu kenenkään silmiä yhtä paljon. Se oli niin kauniisti sanottu, että meinasin ihan liikuttua <3
Kiinnittäpääkä huomiota omiin tai kumppanin pupilleihin orgasmin aikana, sillon ne vasta lautasena onkin
Kiinnittäpääkä huomiota omiin tai kumppanin pupilleihin orgasmin aikana, sillon ne vasta lautasena onkin
-
psychiCNoob
- Kameleontti
Simmut
Aina, kun ihmisen tapaan tykkään häntä katsoa silmiin. Ja vaivaudun ehkä vähän jos hän käyttää aurinkolaseja, joista ei nää läpi. Ne silmät pitää nähä !
En tiiä mitä porukka ajattelee, mut tykkään katsoa ihmisiä silmiin ihan vaan muuten vaan, vaikkei mitää sanottavaa olisikaan. Mut rajansa siinäkin, oishan se vähän weird töllätä vaan eikä sanoo mitää..
Kauneimmillaan silmät taitaa olla aamulla, sellaset, tiiätte kyl. Tietyst laajat pupillit on kans aika upeet, esim. joillain sienimatkoilla. Niin pyyteettömät ja valoa hohkaavat mollukat.
Minkälaisia "välivärejä" porukalta löytyy silmistä, siis siitä pupillin ja iiriksen välistä? Itellä on siinä pupillin ympärillä sellasta kellertävää/kultasta väriä. Joskus luulin, et se on joku vika, mut ku katoin vanhoja kuvia niin on se mulla aina ollut. Jännä.
Laitetaaks kuvia meiän silmistä?
Aina, kun ihmisen tapaan tykkään häntä katsoa silmiin. Ja vaivaudun ehkä vähän jos hän käyttää aurinkolaseja, joista ei nää läpi. Ne silmät pitää nähä !
En tiiä mitä porukka ajattelee, mut tykkään katsoa ihmisiä silmiin ihan vaan muuten vaan, vaikkei mitää sanottavaa olisikaan. Mut rajansa siinäkin, oishan se vähän weird töllätä vaan eikä sanoo mitää..
Kauneimmillaan silmät taitaa olla aamulla, sellaset, tiiätte kyl. Tietyst laajat pupillit on kans aika upeet, esim. joillain sienimatkoilla. Niin pyyteettömät ja valoa hohkaavat mollukat.
Minkälaisia "välivärejä" porukalta löytyy silmistä, siis siitä pupillin ja iiriksen välistä? Itellä on siinä pupillin ympärillä sellasta kellertävää/kultasta väriä. Joskus luulin, et se on joku vika, mut ku katoin vanhoja kuvia niin on se mulla aina ollut. Jännä.
Laitetaaks kuvia meiän silmistä?
Life = The Trip
-
Pristine
- Psykonautti
On silmät aika mielenkiintosii katselemisen kohteita, tulee siis kateltua vähän väliä muiden silmiä. Päihteisiin tutustumisen jälkeen sitä enemmän haraa ihmisistä sitä, että onko esim. laajat pupillit vai ei, jokseenkin melkeen pakkomielteistä välillä

Joo! Täs ois kuvaa mun silmästäni just näin aamusesta:psychiCNoob wrote:Laitetaaks kuvia meiän silmistä?

En tee juuri mitään, paitsi vähän kaikkea
-
psychiCNoob
- Kameleontti
Oooh ! Onpas sulla silmät..
Tollaset sähkösen siniset, energiaa puhkuvat hyvin nukutun yön jälkeen varmaan?
Yritin ottaa omista kuvaa mut ei tolla mun pikkukameralla saanu mitään tarkkaa otosta. Pitää joltain kaverilta kysyy jol on järkkäri et josko jaksais ottaa mun simmuist picin. Sitä odotellessa.
Tollaset sähkösen siniset, energiaa puhkuvat hyvin nukutun yön jälkeen varmaan?
Yritin ottaa omista kuvaa mut ei tolla mun pikkukameralla saanu mitään tarkkaa otosta. Pitää joltain kaverilta kysyy jol on järkkäri et josko jaksais ottaa mun simmuist picin. Sitä odotellessa.
Life = The Trip
-
Pristine
- Psykonautti
Noo en tiedä, verisuonista päätellen ei vaikuttais niin kovin freesiltäpsychiCNoob wrote:Tollaset sähkösen siniset, energiaa puhkuvat hyvin nukutun yön jälkeen varmaan?![]()
Onko täällä kellään ilmennyt värimuutoksia silmissä? Itellä tuppaa iiris muuttumaan normaalia paljon vihreemmäksi aina rankan itkun jälkeen. Tai sit kuvittelen vaan
En tee juuri mitään, paitsi vähän kaikkea
-
Patterson
- Lepakko
On kyllä kaunis ööga, vois melkein lotus-kuvioinniksi kutsua.Pristine wrote:On silmät aika mielenkiintosii katselemisen kohteita, tulee siis kateltua vähän väliä muiden silmiä. Päihteisiin tutustumisen jälkeen sitä enemmän haraa ihmisistä sitä, että onko esim. laajat pupillit vai ei, jokseenkin melkeen pakkomielteistä välillä![]()
Joo! Täs ois kuvaa mun silmästäni just näin aamusesta:psychiCNoob wrote:Laitetaaks kuvia meiän silmistä?
Mulla heräs kovinkin mielenkiinto silmiin ja mitä ne ihmisestä kertoo kun paikallinen iridologiaan perehtynyt puskatohtori näki mun silmästä tapaturman aiheuttaman vamman oikeassa jalassa ja ennen tätä keissiä en ollut itse hänelle avautunut ja vamma ei ole ulkoisesti nähtävissä.
Hapoissa peiliä tuijotellessani olin ihan satavarma että pupillit jatkuvasti zoomailivat isosta pieneen, näytti aika villiltä.
Saatana elää ja voi hyvin.
-
viixi
- Karvakuono
Redoxaa jo ne phenetyyliamiinit. 2C-x, DOx ja 25x-nBOMe on ainakin antioksidantteja, joskin muuten haitallisia. Smart drugs yeah! Ei kannata käyttää turhaan..wRRa wrote:Jossain dokkarissa väitettiin erikokoisten pupillien tarkoittavan, että on tapahtumassa jonkinlaista neurologista vauriotaEn tiedä miten totta on.
Ei deaminaatiolla voi tuottaa enempää energiaa kuin demetylaatiolla, plz. Tuleen vaan kaikki.
-
frapathea
Postatkaa silmänne! Mun:

Muita sentraalia heterokromiaa kantavia?

Muita sentraalia heterokromiaa kantavia?
-
psychiCNoob
- Kameleontti
Mun piti näköjään joskus postata mun öögöneista kuvaa, mut mun kamera olikin toista mieltä.
Jos jollain frendillä sattuis olee järkkäri niin sit vois yrittää.
Ja mulla muuten on tollanen samanlainen rengas pupillin ympärillä.
Ja mulla muuten on tollanen samanlainen rengas pupillin ympärillä.
Life = The Trip
-
frapathea
Eli sentraali heterokromiapsychiCNoob wrote: Ja mulla muuten on tollanen samanlainen rengas pupillin ympärillä.
-
magiclymagical
- Apteekki
Liian huono kamera mutta joo samanlaine rengas löytyy 
-
frapathea
Valaistuksella on suurempi merkitys. Toi meikän on ainakin ihan vaan puhelimen kameralla otettumagiclymagical wrote:Liian huono kamera mutta joo samanlaine rengas löytyy
-
magiclymagical
- Apteekki
http://imgur.com/OXiqSDP
Ehkä sen renkaan just ja just erottaa, mut muuten on kyl yhtä suttua tohon frapan otoksee verrattuna.
Edit: otin uuden otoksen ja oho sehä toimi
linkki vaihdettu
Ehkä sen renkaan just ja just erottaa, mut muuten on kyl yhtä suttua tohon frapan otoksee verrattuna.
Edit: otin uuden otoksen ja oho sehä toimi
Last edited by magiclymagical on Fri 06 Mar 2015, 15:50, edited 1 time in total.
-
frapathea
Pitää tuijottaa auringonvaloon tai kirkasvalolamppuun kun ottaa sen kuvan niin että meinaa sokaistua : D tosi homma. Kuten sanottu, valaistus ratkaisee, ei niinkään kameran laatu esim. nykyisten puhelinkameroiden kohdalla.magiclymagical wrote:http://imgur.com/kLdd5AS
-
Metku
- Kameleontti
Sini/harmaat löytyy, vois kuvaa laittaa joku päivä ku saan järkkärin lainaan.
Ekoja kertoja kun veti subbanaa niin normaalisti sini/harmaista silmistä "hälveni" tuo harmaa väri ja sai ne näyttämään kirkkaan sinisiltä pupillit neulanpään kokoisina
Aika rankan näköistä oli ois pitäny ottaa kuva silloin. Kyl ne nykyäänkin jos pitkän taon jälkeen latasee 1,5 mg buprenorfiinia niin on jälleen viileen näköiset öögät 
Ekoja kertoja kun veti subbanaa niin normaalisti sini/harmaista silmistä "hälveni" tuo harmaa väri ja sai ne näyttämään kirkkaan sinisiltä pupillit neulanpään kokoisina
In the land of the blind, one-eyed man is the king
-
SataG
- Karvakuono
Silmien väristä puhutaan paljon, mut meikän mielestä myös silmien muodot, tarkotan: lupsakat, skarpit, ystävälliset; jotenki kertoo paljon ihmisestä ensivaikutelmaa ainaki tehtäessä.
Oon miettiny myös, kun itellä on tälläset laiskat/lupsakat/"mongoli"/saamelaismalliset silmät(siniset tosin), miten nyt ikinä haluaakaan kuvailla, korostuu vahvasti, kun savut polttaa. Niin tosiaan oon miettiny, et onkohan savun säännöllinen poltto korostanut silmien mallia tähän suuntaan vuosien varrela.
Mimmikaverikin monesti kysyy, kun katsellaan jotain sarjaa, että nukunko mie, ku silmätlikeachines:inä vahtaan ja omasta mielestä täysin aukinaisena ovat ja hyvin näkkyy : D
Ei täsä ollu taas päätä eikä häntää, mut tälläisia mietteitä jos joku ymmärsi kelat : D
Oon miettiny myös, kun itellä on tälläset laiskat/lupsakat/"mongoli"/saamelaismalliset silmät(siniset tosin), miten nyt ikinä haluaakaan kuvailla, korostuu vahvasti, kun savut polttaa. Niin tosiaan oon miettiny, et onkohan savun säännöllinen poltto korostanut silmien mallia tähän suuntaan vuosien varrela.
Mimmikaverikin monesti kysyy, kun katsellaan jotain sarjaa, että nukunko mie, ku silmätlikeachines:inä vahtaan ja omasta mielestä täysin aukinaisena ovat ja hyvin näkkyy : D
Ei täsä ollu taas päätä eikä häntää, mut tälläisia mietteitä jos joku ymmärsi kelat : D
Monkey see, monkey do
-
frapathea
SataG wrote: Oon miettiny myös, kun itellä on tälläset laiskat/lupsakat/"mongoli"/saamelaismalliset silmät(siniset tosin), miten nyt ikinä haluaakaan kuvailla, korostuu vahvasti, kun savut polttaa. Niin tosiaan oon miettiny, et onkohan savun säännöllinen poltto korostanut silmien mallia tähän suuntaan vuosien varrela.
Mulla muutama kaveri kuittailee aina että mulla on silmät killissä ku olisin hatseissa.. Mul on tosin melko isot ja mantelinmuotoiset ja ulkonevat silmät, että ehkä se johtuu sit siitä et mul on muuten vaan niin hauskaa koko ajan ja ilme sen mukainen!
-
Dexma
- Moderator
Joo kun sut näkee livenä niin sun ilmeestä tulee ihan erilainen fiilis, kuin mitä saa täältä foorumin kautta. Oot sillain hullulla tuulella ja kokoajan sopivasti sfääreissä.frapathea wrote:mul on muuten vaan niin hauskaa koko ajan ja ilme sen mukainen!
Mut siis joo. Musta silmissä on siistiä just se katse minkä monesti ihminen antaa. Muutenkin ihmisen katseesta ja ilmeestä monesti kyllä tajuaa ihmisen luonteesta tosi paljon heti alussa. Tai ite ainakin oon aina tehnyt paljon ensivaikutelman perusteella meneviä päätöksiä minkälainen ihminen on jne.
-
Huiko
- LD50
Dissoissa mulla lähtee molemmat tai toinen silmä aina karsastamaan. Ei ole helppoa koittaa seurata samalla jotain esim. tolloboxista.
Ilmeisesti silmälihakset rentoutuu ja se aiheuttaa tuon hivenen friikihkön ilmiön/ilmeen? Samalla nuo muuttuu kovin sameiksi nuo mun silmät. (Kuvittele tähän kalikalla kopautettu kala.
)
Ilmeisesti silmälihakset rentoutuu ja se aiheuttaa tuon hivenen friikihkön ilmiön/ilmeen? Samalla nuo muuttuu kovin sameiksi nuo mun silmät. (Kuvittele tähän kalikalla kopautettu kala.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.