kannabis ei ole toiminut ekoilla kerroilla?
-
Enfini
- Psykonautti
Re: kannabis ei ole toiminut ekoilla kerroilla?
Joo meitsillä toimi vasta joskus kolmannella kerralla kunnolla. Jäi ne ekat vähä laimeeks mut kyl se sit siitä kun vaan jaksaa polttaa 
-
ordo
- Karvakuono
Mä oon aina ihmetelly tätä ku niin monella ei toimi ekoilla kerroilla. Mulla taas ekat savut oli ne elämän parhaat, ikinä sen jälkeen ei oo niin diipiks menny. Poltettii sillon ihan täyteen ahdattu yhen rizlan kukkajointti kaverin kanssa puoliks, silläkää ei oikee toiminu mut ei se oikee osannu polttaakkaan ku ei ollu ikinä röökiäkään polttanut.
Oli kyl varmaa yks elämän parhaista kokemuksista, melko psykedeelistä menoa jopa.. saispa ne ajat takas. :>
Oli kyl varmaa yks elämän parhaista kokemuksista, melko psykedeelistä menoa jopa.. saispa ne ajat takas. :>
-
Varjo
Joo, mullaki ekoilla kerroilla toimi parhaiten, vaikken ollu röökiäkää polttanu sitä ennenordo wrote:Mä oon aina ihmetelly tätä ku niin monella ei toimi ekoilla kerroilla. Mulla taas ekat savut oli ne elämän parhaat, ikinä sen jälkeen ei oo niin diipiks menny. Poltettii sillon ihan täyteen ahdattu yhen rizlan kukkajointti kaverin kanssa puoliks, silläkää ei oikee toiminu mut ei se oikee osannu polttaakkaan ku ei ollu ikinä röökiäkään polttanut.
-
muhennos
- Lepakko
Itellä budi ei kahdella ekalla kerralla kunnolla toiminut vaikka kaveri hommaski iha laatu dullaa
. Sitten alkoi vähän saamaan siitä olosta kii ja hyvinhän se on siitä lähtien toiminut
. Alku kerrat oli kyllä kaikkein parhaita, sillo budi toimi todella intensiivisesti ja muutenkin todella miellyttävä olotila. Nykyisin se menee vaa siihen että polttaa ja miettii " jaaha nyt sit ollaa pilves, jeeees" nykyisin saan kyllä vähän liikaa ahdistuskohtauksii ja hullut vainot iskee päälle. Sempä takii on pieni tauko paikallaan.
diagnoosi: kroonisesti kuoseissa
-
Feya
- OD
Itsellänikin se ensimmäinen kerta oli kaikkein intensiivisin. Muutama hitti ja pian silmissä tummeni, aika hidastui ja tuntui kuin mieleni ja kehoni olisivat erkaantuneet toisistaan. Olin useamman tunnin täysin jumissa ja tunsin olevani avaruusolento ihmisten keskellä.ordo wrote:Mä oon aina ihmetelly tätä ku niin monella ei toimi ekoilla kerroilla. Mulla taas ekat savut oli ne elämän parhaat, ikinä sen jälkeen ei oo niin diipiks menny. Poltettii sillon ihan täyteen ahdattu yhen rizlan kukkajointti kaverin kanssa puoliks, silläkää ei oikee toiminu mut ei se oikee osannu polttaakkaan ku ei ollu ikinä röökiäkään polttanut.
Mutta kyllä se kukka edelleenkiin potkii lujaa. En ole koskaan tarvinnut isoa dosea saadakseni psykedeelisen high:n.
-
Tanz
OFF:Feya wrote:Itsellänikin se ensimmäinen kerta oli kaikkein intensiivisin. Muutama hitti ja pian silmissä tummeni, aika hidastui ja tuntui kuin mieleni ja kehoni olisivat erkaantuneet toisistaan. Olin useamman tunnin täysin jumissa ja tunsin olevani avaruusolento ihmisten keskellä.ordo wrote:Mä oon aina ihmetelly tätä ku niin monella ei toimi ekoilla kerroilla. Mulla taas ekat savut oli ne elämän parhaat, ikinä sen jälkeen ei oo niin diipiks menny. Poltettii sillon ihan täyteen ahdattu yhen rizlan kukkajointti kaverin kanssa puoliks, silläkää ei oikee toiminu mut ei se oikee osannu polttaakkaan ku ei ollu ikinä röökiäkään polttanut.
Mutta kyllä se kukka edelleenkiin potkii lujaa. En ole koskaan tarvinnut isoa dosea saadakseni psykedeelisen high:n.
Morrjens, offtopikkina vaan, että itse olen huomannut samaa psykedeelien käytön aloittamisen jälkeen. Pienetkin määrät, indicat jan sativat ovat muuttuneet trippaavammiksi.
-
Kottonmouth
Itse en ole koskaan saanut poltetusta budista MINKÄÄNLAISTA olotilaa. En sitten minkäänlaista. Olen kokeillut polttaa 2 grammaa 15 min sisään, ja olotila ei juuri poikennut normaalista. Olen luovuttanut jo tuon suhteen, ei väkisin 
Mutta siitä samaisesta budista olen tehnyt kaakaota, ja sellaiset 20-30h tripit tulleet kerta toisensa jälkeen. Gramman verran olen budikaakaoon joka kerran laittanut itse tavaraa, ja 20 min kupin tyhjennyttyä olot alkaneet. Olot ovat olleet aika mielettömiä.
Sängyssä makaillessa kehon läpi kulkee aaltoja, musiikki aiheuttaa kehossa erilaisia liikkeitä (hallitsemattomia), suuta kuivaa mielettömästi ja äänet kuuluvat todella kovaa. Ainoa huono puoli tuossa on se järkyttävä maku. Siis voi taivas miten pahalle voi jokin maistua. Olen kyllä hyväksynyt sen ,että hyvien olojen eteen täytyy juoda vaikka kusta, mutta tuo maistuu vielä pahemmalle
Mutta siitä samaisesta budista olen tehnyt kaakaota, ja sellaiset 20-30h tripit tulleet kerta toisensa jälkeen. Gramman verran olen budikaakaoon joka kerran laittanut itse tavaraa, ja 20 min kupin tyhjennyttyä olot alkaneet. Olot ovat olleet aika mielettömiä.
Sängyssä makaillessa kehon läpi kulkee aaltoja, musiikki aiheuttaa kehossa erilaisia liikkeitä (hallitsemattomia), suuta kuivaa mielettömästi ja äänet kuuluvat todella kovaa. Ainoa huono puoli tuossa on se järkyttävä maku. Siis voi taivas miten pahalle voi jokin maistua. Olen kyllä hyväksynyt sen ,että hyvien olojen eteen täytyy juoda vaikka kusta, mutta tuo maistuu vielä pahemmalle
-
Varjo
Onks tässä virhe vai ootko tosissas...Kottonmouth wrote:20-30h
Ei setti mun mielestä pahalle maistu. Ihan jees, jos siitä väsää jotain leivoksia, mun mielestä.Kottonmouth wrote:Ainoa huono puoli tuossa on se järkyttävä maku. Siis voi taivas miten pahalle voi jokin maistua. Olen kyllä hyväksynyt sen ,että hyvien olojen eteen täytyy juoda vaikka kusta, mutta tuo maistuu vielä pahemmalle
Paljon pahemmankin makuisia olen vetänyt kurkustani alas...
-
Kottonmouth
Ei ole virhettä. Ekat 12-15h on sellainen pöhnä päällä ettei kykene juuri liikkumaankaan. Siitä alkaa sitten hellittää niin että pääsee jo sängystä ylös. Suunnilleen sen 20-30h kestää ennenkuin olo alkaa olla jotakuinkin normaali.Varjo wrote:Onks tässä virhe vai ootko tosissas...Kottonmouth wrote:20-30h
Ei setti mun mielestä pahalle maistu. Ihan jees, jos siitä väsää jotain leivoksia, mun mielestä.Kottonmouth wrote:Ainoa huono puoli tuossa on se järkyttävä maku. Siis voi taivas miten pahalle voi jokin maistua. Olen kyllä hyväksynyt sen ,että hyvien olojen eteen täytyy juoda vaikka kusta, mutta tuo maistuu vielä pahemmalle
Paljon pahemmankin makuisia olen vetänyt kurkustani alas...
-
Kottonmouth
Tänään saatana ainakin sadas ja myös mahdollisesti viimeinen kerta kun annan budille mahdollisuuden TOIMIA poltettuna.
2g päivittäishiisailijoidenkin mielestä hyvää budia ja bongi. Ei ainakaan voi syyttää polttotekniikkaa siitä jos ei toimi
E: Kuten odotettua. Ei mitään vaikutusta. Noh, kaakaot vaan tulille sitten
2g päivittäishiisailijoidenkin mielestä hyvää budia ja bongi. Ei ainakaan voi syyttää polttotekniikkaa siitä jos ei toimi
E: Kuten odotettua. Ei mitään vaikutusta. Noh, kaakaot vaan tulille sitten
-
Varjo
Suosittelen ton syömisen lisäks sulle älyä.
Mulla on meinaan yks tuttu jolla ei kannabis muuten toimi paitsi syömällä tai älyttämällä.
Mulla on meinaan yks tuttu jolla ei kannabis muuten toimi paitsi syömällä tai älyttämällä.
-
Kottonmouth
Kiitti vinkistä, testiin menee. Vaikka epäilen epäilen....
Kaakaot taas tulille, ahh!!
Kaakaot taas tulille, ahh!!
-
Neste
- OD
Jos kaakaot kuitenkin toimii niin eikös kyse ole siitä että et osaa vetää henkeen? Älä ota vittuiluna.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
-
Kottonmouth
Muut poltetut substanssit kyllä toimii poltettuna, mutta thc ei vaan pelitä.
En usko ,että tekniikasta kiinni on
Nyt on testattu älyä ja vapoa lukuunottamatta kaikki polttotyylit ja kyllä se on uskottava että ei pelitä. syötynä/juotuna taas pelaa tosi hyvin, niin en suotta polta noita taivaille.
E: Kaveri kehitti hauskan teorian :
"Sulla on varmasti astman takia keuhkot niin täynnä räkää, ettei se sen takia vaikuta poltettuna ollenkaan"
Maybe, maybe...
En usko ,että tekniikasta kiinni on
Nyt on testattu älyä ja vapoa lukuunottamatta kaikki polttotyylit ja kyllä se on uskottava että ei pelitä. syötynä/juotuna taas pelaa tosi hyvin, niin en suotta polta noita taivaille.
E: Kaveri kehitti hauskan teorian :
"Sulla on varmasti astman takia keuhkot niin täynnä räkää, ettei se sen takia vaikuta poltettuna ollenkaan"
Maybe, maybe...
-
Ongelma
- Lepakko
Ensimmäisellä kerralla ei mullakaan toiminut, piippua poltettiin pakkasessa mettän pimeydessä. Ei oikeen osannu suhtautua siihe mitä tapahtu, jotain, mut tajunnu et mitä, iha lapsi silloin kyllä oli, mut mun seuraavat 50 markkaa mitä kukkaan tuhlasin oli elämäni siihen mennessä paras sijoitus 
-
Dreamer
- Psykonautti
Itsellä alkoi vasta toimia viidennen tai kuudennen kerran jälkeen. Noilla kerroilla ihmettelin, miksi
ihmiset polttavat kun siitä ei mitään fiilsitä tule.
-
Hanky
- Apteekki
aika jännä, mul on pärissy alusta alkaen hyvin.Dreamer wrote:Itsellä alkoi vasta toimia viidennen tai kuudennen kerran jälkeen. Noilla kerroilla ihmettelin, miksi
mutnojoo ihmiset on yksilöllisiä, mut hyvä et alko toimia kuitenkin.
-
Hemmo
- Karvakuono
Mulla toimi ihan ekallakin kerralla, mutta oon kyl kuullu tota settii ettei toimis ekoilla kerroilla.
"There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
-
Sekavajätkä
Ekalla kertaa ei toiminut, mutta johtui varmaan siittä, että poltettava oli kivenkovaa lättyä. Tästä meninikin 2 vuotta kunnes seuraavan kerran poltin kukintoa jointin muodossa ja kyllä toimi 
-
testeri420
- OD
Kyllä toimi ekalla kerralla kun poltin .. Poltettiinkohan piipusta vai poltettiinkohan jointti kaverin kanssa puokkiin.
Voi jestas että tuli naurettua paljon sen jälkeen.. Noin kaks tuntia nauroin kaikille ja kaikelle.
Sen jälkee ei oo savut naurattanu nii kovasti.. Mikähä lie syynä siihen että sillo ekakerran se nauratti nii paljon.
Voi jestas että tuli naurettua paljon sen jälkeen.. Noin kaks tuntia nauroin kaikille ja kaikelle.
Sen jälkee ei oo savut naurattanu nii kovasti.. Mikähä lie syynä siihen että sillo ekakerran se nauratti nii paljon.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
-
porter
Silloin ekoilla kerroiilla ei vaan osannut suhtautua siihen oloon, ajatteli et menee jotain tosi sekasin yms. Nykyään kun tulee mässyt niin aattelee ees jesh se toimii
sillon ennen aatteli vaan et höh tulivaa joku nälkä
.
-
tweek
- Psykonautti
Mullakaan ei toiminu parilla ekalla kerralla. Sit päätin et nyt repästään ja poltin peltii joku 1.5g johonki tuntiin. Veti valkoseks ja laatta lens, toimi! Nykyään toimii yks putki ja on ihan hyvissä. Eipä kyllä tuu hirveesti hiisattuukaan. Mässyjä on ikävä.
You never get to heaven if you're scared of getting high.
-
Hz0
- Apteekki
Savun hengittäminen "tehokkaasti" ei luultavasti aloittelevalla hampuusilla onnistu, varsinkaan jos ei ole koskaan esimerkiksi tupakoinut (mitä en suosittele kenellekään). Bongia käyttäessä ensimmäinen kerta oli melkoinen shokki, kun savut pölähtävät paineella keuhkoihin ja uloshengittäessä tuntuu että taju lähtee... ensimmäisillä kerroilla sitä otti muutamat henkoset jointista ja tuloksena oli vain semisti pöhnäinen olotila.
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
-
jumalatjalassa
- Lepakko
Itselläni hamppu ei sanonut mitään ehkä neljällä ensimmäisellä kerralla. Jokaisella kerralla paloi jointista ihan-oikeasti-hyvää (Tämä vuosikymmenet hiisauttaneen hampuusin suusta) kukkaa, mutta ei mitään. Ei yhtään mitään, vaikka kuinka paljon imin. Uskoin jo, että ei se ikinä vaikuttaisi muhun millään tavalla ja unohdinkin kannabiksen joksikin aikaa. KUNNES. Istuttiin kavereiden kanssa puistossa, kokeneita hiisailijoita olivat suurin osa. Sitten eräs tokaisi, että "No niin, *jumalatjalassa* sä pysyt siinä viisi minuuttia, mä haen savut ja raahaan sut paukuille vaikka väkisin." Eipä siinä, pieni jännitys päällä ja vartin päästä ihmettelin jo, että miten ihmeessä kaboom toimii. Ja siitä viisi minuuttia eteenpäin mä makasin nurmikolla ja kikatin vatsalihakseni kipeiksi. 
-
veke
- Psykonautti
ei joo toiminu ekal kerral heissi..mut tokal kerral jymy hoiti homman kotiin
...
-
Breaker
- Karvakuono
ei toiminut eka kerralla mullakaan tosin tavara oli epämääräitä lätkää jota enää en ottaisi ilmaiseksi edes.veke wrote:ei joo toiminu ekal kerral heissi..mut tokal kerral jymy hoiti homman kotiin
seuraava kerta kukkalehti mixerit ja se pärähti niin, että soi.
-
rapsuttaja
- Tuppisuu
No kaverini kerran päättivät poltella kukkaa, säälittävät 0.14g mixit kahteen pekkaan alla heillä kun minä päätin rollata oman joponi. Vahvaa kukkaa sisään, ja itse otin 2 hatsia alusta->pilveen, ja kaverit hiisasivat loput puoliksi. Kummallakaan ei mitään vaikutuksia, sanoin että: venatkaapa 10 min ni pitäs kolista. No itse pilvessä kelasin että mikä mahtaa olla vikana, pelotti ensikertalaisille lissä tarjota, ku oli kuitenki aika tuhdit niillä alla. Päätettiin kuitenkin että jos pikku satsit vetävät vielä. Kyhäsinki muovipullosta, sähköteipistä ja tupla-patukan sisällä olevasta pahvista suhteellisen härskin poltteluvälineen. molemmat polttivat vielä yhden nupullisen. Kummallakaan ei tullut mitää vaikutuksia koko aikana. itse olin pilvessä koko illan, kahdet hatsit alla
Mutta nuo kaksi sankaria, yli 10 hatsia molemmat ottaneena, ei minkäänlaisia vaikutuksia. Jännää sinänsä koska itselläni toimi alusta asti... 
-
wRRa
- Moderator
Siis täähän on ihan yleinen juttu, että kannabis ei toimi ekoilla kerroilla. Toisilla myöskään esim. LSD ei toimi ekoilla kerroilla.
Veikkaan että se johtuu lähinnä siitä, että sitä oloa ei "tunnista", kun ei tiedä mitä odottaa. Kenties hakee jotain alkoholin kaltaisia vaikutuksia, eikä sitten löydäkään niitä.
Tää on vähä niiku et... ei osaa kattoo oikeeseen kohtaan mielessänsä. Siks ei nää niitä vaikutuksia.
Mullakaan ei ekalla kerralla toiminut kannabis. Eikä tainnut tokallakaan hirveästi toimia. Meni aikaa, että opin tunnistamaan sen olotilan, miltä tuntuu olla pilvessä. Ensimmäinen asia jonka huomasin oli suun kuivuminen. Siitä pikkuhiljaa lähti kartoittamaan enemmän niitä vaikutuksia ja nykyään tuntuu että pilvi pärisee vähän liiankin kovaa
D
Veikkaan että se johtuu lähinnä siitä, että sitä oloa ei "tunnista", kun ei tiedä mitä odottaa. Kenties hakee jotain alkoholin kaltaisia vaikutuksia, eikä sitten löydäkään niitä.
Tää on vähä niiku et... ei osaa kattoo oikeeseen kohtaan mielessänsä. Siks ei nää niitä vaikutuksia.
Mullakaan ei ekalla kerralla toiminut kannabis. Eikä tainnut tokallakaan hirveästi toimia. Meni aikaa, että opin tunnistamaan sen olotilan, miltä tuntuu olla pilvessä. Ensimmäinen asia jonka huomasin oli suun kuivuminen. Siitä pikkuhiljaa lähti kartoittamaan enemmän niitä vaikutuksia ja nykyään tuntuu että pilvi pärisee vähän liiankin kovaa
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
-
Velho
- LD50
Itellää joskus ko poltin kukkaa ekoja kertoja niin ei sanonut oikei mitään en tiiä tai sit se oli jotai iha paskaa mikä ei sisältäny thc:ta mutta sitemmin kun bongista imaisin samaa niin toimi ettei mitää rajaa muistan sen hetken viellä elävästi vaikka aikaa siitä on jo varmaa 7vuotta 
Lie väsätty se huonosti ite polttokuntoon varmaan
Lie väsätty se huonosti ite polttokuntoon varmaan
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
-
empej
- Psykonautti
Toimi ja toisaalta ei. Ei oikeen tienny mitä hakee siitä olotilasta. Nykyään saa enemmän pilvestä irti, kun on tottunu siihen oloon ja tunnistaa heti ku alkaa vaikuttaan
. Ei oo enään sellast olojen etiskelyy ja tunnusteluu niinku ensimmäiset kerrat.