Konsertit, keikat, tapahtumat jne.
-
Lymykonna
- Kameleontti
Re: Konsertit, keikat, tapahtumat jne.
Miksiköhän Infected mushroom esiintyy psytrance tapahtumassa? 
-
immuzu
no missäs sitten? ei onneks missään nrj:n konsertissa... 
-
Ahab
Alamaailman Vasarat (MoonTV:stä tutun Kreivi Stakulan bändi joka on keikkaillut myös Tuomari Nurmion kanssa)
24.10.2007 Klubi, Tampere
02.11.2007 Kanneltalo, Helsinki
Alamaailman Vasarat - Astiatehdas
Videos & Samples 1
Videos & Samples 2
24.10.2007 Klubi, Tampere
02.11.2007 Kanneltalo, Helsinki
Alamaailman Vasarat - Astiatehdas
Videos & Samples 1
Videos & Samples 2
-
Lymykonna
- Kameleontti
Kunhan kettuilen. Mutta kuitenkin: http://www.youtube.com/watch?v=Z6hL6fkJ1_kimmuzu wrote:no missäs sitten? ei onneks missään nrj:n konsertissa...
Psykeä?
-
immuzu
Lymykonna wrote:Kunhan kettuilen. Mutta kuitenkin: http://www.youtube.com/watch?v=Z6hL6fkJ1_kimmuzu wrote:no missäs sitten? ei onneks missään nrj:n konsertissa...
Psykeä?
aika lailla : http://www.youtube.com/watch?v=xPjf4rSr ... ed&search=
-
Ahab
Profeetta & Uusi Maailmanuskonto 28.9 Kuudes Linja. Ja miten ois miitti tonne 
-
immuzu
ei paha
vois melkeen.. ei kyl tosin oo rahaa, joten ei välttämät. pitää tsiikailla. jos saan rahaa ja sieniä ni oon messis 
-
Knigu
- Psykonautti
Oli ehdottomasti Ilosaaren kohokohta ja muutenkin lukeutuu omiin suosikkibändeihin. Pakko mennä näkemään uusiksi.Brittiläinen progressiivisen rockin kärkiryhmä Porcupine Tree saapuu omien kotisivujensa mukaan joulukuussa Suomeen kahdelle keikalle. Yhtye esiintyy kuun 15. päivänä Helsingin Kulttuuritalolla ja seuraavana päivänä Tampereen Pakkahuoneella. Bändi nähtiin viimeksi Suomessa kesällä Ilosaarirockissa, mutta sitä ennen yhtye ei ole maassamme vieraillut. Yhtyeen tuorein huhtikuussa ilmestynyt Fear Of A Blank Planet -albumi nousi Suomen viralliselle listalle.
Liput jo onkin.
Lippuja alettiin myydä maanantaina vaiko tiistaina, ei mittään hajua liekö niitä enää, jos jotakuta vielä kiinnostaisi.
EDIT:
Lämmittelijänä tulevilla Suomen keikoilla toimii kotimainen progressiivista avaruus-rockia esittävä Hidria Spacefolk.
-
tRip
- Moderator
Ehdottomasti sinne..Ahab wrote:Profeetta & Uusi Maailmanuskonto 28.9 Kuudes Linja. Ja miten ois miitti tonne
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
-
D.E.S
- Kameleontti
Haha, tonne vois melkee eksyäki. Ei oo kallis ainakaan.tRip wrote:Ehdottomasti sinne..Ahab wrote:Profeetta & Uusi Maailmanuskonto 28.9 Kuudes Linja. Ja miten ois miitti tonne![]()
"Taste
-
Usoda
- LD50
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
sublime
- Rotta
Uii hemmetti, ois kyl hyväAhab wrote:Profeetta & Uusi Maailmanuskonto 28.9 Kuudes Linja. Ja miten ois miitti tonne
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.
-
Lymykonna
- Kameleontti
Mistä ton ikärajan keksit? Eihän se annettu ikäraja välttämättä mitään merkkaa, kannattaa kokeilla jos on muutenkin liikkeellä.sublime wrote: Uii hemmetti, ois kyl hyvä![]()
Harmi et on K20, jää mun osalta puoliväliin tällä kertaa.
Ainut vaan, että en muista juuri nyt omaa ikääni
No, olen melko varma, että yli 20
-
sublime
- Rotta
Kuudenteen linjaan on K20 sisäänLymykonna wrote:Mistä ton ikärajan keksit? Eihän se annettu ikäraja välttämättä mitään merkkaa, kannattaa kokeilla jos on muutenkin liikkeellä.sublime wrote: Uii hemmetti, ois kyl hyvä![]()
Harmi et on K20, jää mun osalta puoliväliin tällä kertaa.
Ainut vaan, että en muista juuri nyt omaa ikääni![]()
No, olen melko varma, että yli 20
Hyvä, hienoa, sit pääset hyvällä tuurilla kuulemaan psykoosibiisin livenä
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.
-
Lymykonna
- Kameleontti
Sit tietenkin pitää sanoa "Ai mitä? Mä tulin Rovaniemeltä asti tänne tätä varten, ei missään lukenut mistään ikärajasta"sublime wrote: Hyvä, hienoa, sit pääset hyvällä tuurilla kuulemaan psykoosibiisin livenä
-
sublime
- Rotta
Joo, vastaavanlaisia selityksiä ne ei oo ennen varmana kuulluLymykonna wrote:Sit tietenkin pitää sanoa "Ai mitä? Mä tulin Rovaniemeltä asti tänne tätä varten, ei missään lukenut mistään ikärajasta"sublime wrote: Hyvä, hienoa, sit pääset hyvällä tuurilla kuulemaan psykoosibiisin livenä
-
Lymykonna
- Kameleontti
Hehe. No oikeasti se on aika paljon kiinni siitä kuinka hyvältä tyypiltä vaikutat. Ei ne välttämättä pelkkää ikää katso. Tietysti jos ei pääse sisään niin sitten pitää ottaa käyttöön plan b... ainakin on sisäänpääsylipun verran ylimääräistä rahaa.sublime wrote: Joo, vastaavanlaisia selityksiä ne ei oo ennen varmana kuulluMut toisaalta, eihän yrittänyttä laiteta!
-
sublime
- Rotta
Usein ne kattoo käsittääkseni sitä kans et onks sen näkönen tyyppi et aikoo käyttää paljon rahaa siel illan aikanaLymykonna wrote:Hehe. No oikeasti se on aika paljon kiinni siitä kuinka hyvältä tyypiltä vaikutat. Ei ne välttämättä pelkkää ikää katso. Tietysti jos ei pääse sisään niin sitten pitää ottaa käyttöön plan b... ainakin on sisäänpääsylipun verran ylimääräistä rahaa.sublime wrote: Joo, vastaavanlaisia selityksiä ne ei oo ennen varmana kuulluMut toisaalta, eihän yrittänyttä laiteta!
Nomut hei, eiks toi oo Kalliossa, siellä jos missä kyl pääsee sisään vaikkei ikä riittäiskään
-
Ahab
No naisethan pääsee luonnollisesti helpommin sisään. Jos mestalla on maine et siellä on hyvän näkösiä naisia ni tottakai siellä riittää asiakkaita.
-
skirtfeber
- Apteekki
mä pääsin alaikäsenä baariin sisää ku portsari kyseli papereita ni aloin selittää et "oon graafine suunnittelija, mun o pakko näyttää tältä, enhän mä ois muuten yhtään katunörttiuskottava. kato näit ranteita, näähä o ohuemmat ku sun kikkeli"
hyvin pääs;)
hyvin pääs;)
when the going gets weird, the weird turn pro.
-
Asidyyli
- LD50
Profeetta on supporttina, se on hyvä mutta ennen kaikkea tuonne tulee Marissa Nadler.Ahab wrote:Profeetta & Uusi Maailmanuskonto 28.9 Kuudes Linja. Ja miten ois miitti tonne
-
Ahab
No voi shit mä luulin et se on ihan niiten oma keikka mut joo nyt kun katon kuudennen linjan sivuja niin noinhan se on.Asidyyli wrote:Profeetta on supporttina, se on hyvä mutta ennen kaikkea tuonne tulee Marissa Nadler.
En varmaan ollut ennen kuullutkaan Marissa Nadlerista mutta mitä nyt myspacesta kuuntelin niin eiköhän tuokin tule katsottua.
Kuudennella näköjään remonttikin ollut. Kiinnostava nähdä miltä näyttää.
-
Touchet
- Moderator
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
— Professori Louis Lewin, 1924
-
Jeshu
- OD
Uh Profeetta ja miitti! =) Pitää kyl katella ehdottomasti, tonne tulisin mieluummin kun mökille fiksailemaan ties mitä juttuja kuntoon, ikävä vaan et se olis vähän niin kuin sovittu juttu jo...
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
Lymykonna
- Kameleontti
Hmm. Pitänee yrittää löytää paikan päälle väsymyksen tasosta riippuen.
-
CharlieBigPpotato
- Kameleontti
Lauantaina 29.9.2007 kello 22-05 joogakoulu Nathan tiloissa psykedeeliset transsitanssit Kalin, ajan ja muutoksen kosmisen voiman kanssa!
Eco Trance -projektin tarkoitus on palauttaa tanssin ja transsin yhdistelmä niiden alkuperäisille juurille: elämän ja universumin salaperäisten voimien tietoiseen juhlistamiseen. Ekstaattinen transsin tila aikaansaadaan olemuksessamme musiikin, visuaalisten efektien, taianomaisen ympäristön ja tantristen yrttien avulla, ja sen kautta voimme avautua yhä korkeammille tietoisuudentiloille, ykseyden kokemukselle ja transformaatiolle.
Järjestyksessä toisissa Eco Trance -bileissä on luvassa loistavaa musiikkia, taikaa ja mystisyyttä, esityksiä ja miniluentoja. Kahvilamme tarjoilee tapahtuman ajan ruokaa, makeita herkkuja, kylmiä ja kuumia juomia sekä tantrisia yrttiteitä. Paikalla on myös jooginen basaari.
Pyrimme luomaan yhteyden kohottuneisiin, laajentuneisiin ja kauniisiin tietoisuuden tasoihin, ja teemme tämän ilman alkoholia tai muita päihteitä, joita ei myydä, säilytetä tai nautita tapahtumassa.
Lämpimästi tervetuloa!
29.9.07 kello 22-05
Fredrikinkatu 34 A, Hki
Liput 8e
http://www.natha.fi/ecotrance/
Eco Trance -projektin tarkoitus on palauttaa tanssin ja transsin yhdistelmä niiden alkuperäisille juurille: elämän ja universumin salaperäisten voimien tietoiseen juhlistamiseen. Ekstaattinen transsin tila aikaansaadaan olemuksessamme musiikin, visuaalisten efektien, taianomaisen ympäristön ja tantristen yrttien avulla, ja sen kautta voimme avautua yhä korkeammille tietoisuudentiloille, ykseyden kokemukselle ja transformaatiolle.
Järjestyksessä toisissa Eco Trance -bileissä on luvassa loistavaa musiikkia, taikaa ja mystisyyttä, esityksiä ja miniluentoja. Kahvilamme tarjoilee tapahtuman ajan ruokaa, makeita herkkuja, kylmiä ja kuumia juomia sekä tantrisia yrttiteitä. Paikalla on myös jooginen basaari.
Pyrimme luomaan yhteyden kohottuneisiin, laajentuneisiin ja kauniisiin tietoisuuden tasoihin, ja teemme tämän ilman alkoholia tai muita päihteitä, joita ei myydä, säilytetä tai nautita tapahtumassa.
Lämpimästi tervetuloa!
29.9.07 kello 22-05
Fredrikinkatu 34 A, Hki
Liput 8e
http://www.natha.fi/ecotrance/
If the falling tide can turn and then recover, all alone we must be part of one another
-
tRip
- Moderator
Uusi maailmanuskonto..
Mahtava keikka, joskin aivan liian lyhyt setti.. jäi pääesintyjän varjoon, joka sekin oli ihan oma kokemuksensa.
"..psykoosiin.. täytyy...
Sisäkkäisten maailmoiden äärettömyyksiin."
Mahtava keikka, joskin aivan liian lyhyt setti.. jäi pääesintyjän varjoon, joka sekin oli ihan oma kokemuksensa.
"..psykoosiin.. täytyy...
Sisäkkäisten maailmoiden äärettömyyksiin."
Keep it unreal.
-
Shro
- Apteekki
Tarkotus olis lähteä. LUuletteko että lippuja sais vielä silloin 5.10 portilta ?MetsänNeito wrote:Neo proudly presents the next level in the finest indoor psytrance events in Finland
INFECTED MUSHROOM LIVE @ NEW Studio (ent. Studio51), hki.
+ Supporting live act TBA
+ Tripteaser -live (Fi)
+ Local dj-talents including
-Miazu
-Poliisi
-Orkidea
-Paul Easy
-and others tba
Niin että kettää tulos täältä? Minä tiätty menos.
Vois törmäillä.
Jos porukkaa on tulossa niin olis kiva nähdä porukkaa.