Tsolpideemi (mm. Stilnoct, Stella)

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
Anonyymi

Re: STILNOCT

Post by Anonyymi »

Eipä tässä muuta voi sanoa kuin että 40mg tsolpideemia ilman minkäänlaista tolea pistää aivan järkyttävän sekaisin. Muisti lähtee, sekoilet päättömästi ilman mitään kontrollia. Aika bentsomaista menoa IMO. Kivoja hallusinaatioita tulee kivana boonuksena (teksti tietokoneen näytöllä muuttaa muotoaan ja liikkuu itsekseen, katto "muljuaa" jne.).
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Näissä tuntuu olevan aika nopeasti nouseva ja pitkäkestoinen toleranssi.
Vaikka itse olen aika satunnaisesti käyttänyt (2-3krt/kk) silti huomaan selvästi että delerianttivaikutuksia ei enää tunnu esiintyvän kovin usein. "sekaisin" niistä kyllä menee...
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
tRip
Moderator

Post by tRip »

Melko euforisia..
Liian.
Joskus taas haiskahtaa kuolemalta tai joltain vastaavalta se olotila..
pelottava pseudobentso.

Eikä ees nukuta..
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Jeshu
OD

Re:

Post by Jeshu »

tRip wrote:Todella häiriintynyt lääke..
Double that. Menee ajatuksen kulku tosi muuntuneeksi, jonka huomaakin vasta usein kun selviää siitä. Psykebentso.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Maor
Kameleontti

Re: Re:

Post by Maor »

jesuiitta wrote:Psykebentso.
:mrgreen:

Minulla toimii siihen oikeaan tarkoitukseen hyvin.

Helposti suurilla annoksilla tulee yökköolo, jos viihdelinjalla on. (<- alko kombo)
-:- We're All Mad Here -:-
yappadappa
Tuppisuu

Post by yappadappa »

Ei varsinaisesti ihan viihdekäyttöön ollut kokemus, kun sain työterveyslääkäriltä näitä uniongelmiin.
Nooh.. pääsinpä kotiin ja nappasin pillerin, noin vartin päästä keskustelin kurkun kanssa että saanko syödä
kurkunpoikaset jotka olin leikannut emosta irti. Kävely kämpässä oli mahdotonta, koska koko lattia vääristyi siksakin muotoiseksi
liikkuvaksi esteradaksi ja joka kerta kun käänsi päätä seinät kaatui päälle. Tietokoneella yritin myös keskustella,
tietokoneen keskusteluikkunat oli jotain scifin näköistä biomassaa... jotka jotenkin oli yhteydessä aivokuoreen.
Ja tämä on tosi tarina, ensimmäinen pilleri ja näin kävi. Kuuluin ryhmään jotka saa hallusinaatioita.
peijakas
Karvakuono

Post by peijakas »

Minulla toimii nokitettuna aivan mainiosti. Joskus kaverin kanssa jauhettiin molemmille pari zolpparia ja sitten nenään. Kaveri tais saada menemään puolitoista ja minä sitten lopulta vedin sen kahden jälkeen vielä puolikkaan. Verethän siinä aluksi tuli nenästä ja kirveli niin helvetisti, mutta sen jälkeen alkoi tapahtumaan jotain todella omituista: Minä jumituin tuoliin kiinni ja katselin siinä reippaan tunnin verran kun kaveri alkaa palvomaan jumalia. Toi kynttilät ja suitsukkeet lattialle ja teki jollekkin jumalalle seremonian. Mä vaan räkätin kun se väsäs siinä...se tyyppi, joka sitä alttaria siinä pystytti, ei vaikuttanut olevan mun kaveri. Käyttäyty ihan omituisesti...ja minä vaan tuijottelin, kunnes jossain vaiheessa havahduin siihen, että kaverini meni keittiön pöydän viereen nukkumaan; jalat toisella tuolilla ja toinen puolisko toisella. Jätin sen siihen nukkumaan ja lähin vaan menemään kotiin :? Ei muista yhtään mitään koko illasta.
tRip
Moderator

Post by tRip »

peijakas wrote:Minä jumituin tuoliin kiinni ja katselin siinä reippaan tunnin verran kun kaveri alkaa palvomaan jumalia. Toi kynttilät ja suitsukkeet lattialle ja teki jollekkin jumalalle seremonian. Mä vaan räkätin kun se väsäs siinä...se tyyppi, joka sitä alttaria siinä pystytti, ei vaikuttanut olevan mun kaveri. Käyttäyty ihan omituisesti...ja minä vaan tuijottelin, kunnes jossain vaiheessa havahduin siihen, että kaverini meni keittiön pöydän viereen nukkumaan; jalat toisella tuolilla ja toinen puolisko toisella. Jätin sen siihen nukkumaan ja lähin vaan menemään kotiin :? Ei muista yhtään mitään koko illasta.
Sehän siinä juuri melkein pelottavaa onkin..
Kun näkee kaverin vajoavan niin tolkuttomaan tilaan, ettei hän enää ole ollenkaan oma itsensä.
Keep it unreal.

ketku
Tuppisuu

Post by ketku »

Mulla on noita stilkkareita 150kpl ihan respalla ylimääräsiä, pitäs varmaa nakkaa roskii (siis nämä ei auta ollenkaan / toimi minulla)... :roll: oisko mitää muita unilääkkeitä mitkä auttaisi kun lääkäri ei suostu kun noita imovaneja ja tenoxeja kirjottaa mutta noista ole mistää mitään hyötyä? ei ole varaa yksityiselle, ja oma lääkäri on täysi dorka kuten huomaatte. nim.- uniongelmia ja pahoja :foil:
ketku
Tuppisuu

Post by ketku »

No jos noita dormicumeja vinkuis siltä..tai sit halcionia tai insominia.. jos nyt auttavat .. :roll: ja nakkais nuo stilkkarit vaan kylmästi roskiin! mutta kiitoksia vastauksesta silti oli apua tai ei :)
niunau
Psykonautti

Post by niunau »

ekaa kertaa ku otti, ni riitti 10mg ja puhu verhojen kanssa ties kuinka monta tuntia politiikasta ja uskonnosta... :shock:
nykyään riitää 20mg ja saa kivan pöhnäsen olon ja näkee kaiken kahtena..
harvemmin jää muistikuvia illasta joina noita on ottanu.
"What a wicked thing to do
To make me dream of you"
tRip
Moderator

Post by tRip »

Olisi kiintoisaa tietää eroaako todellisuudessa tsolpideemi (Stilnoct) mitenkään tsolpideemista tartraatti-muodossa (stella, somnor..)..?

Tämä on kalvanut jo pitkään mieltäni.

Ainakin väittävät Stilnoctia viihteellisimmäksi..
Mutta onkohan kyse vain patenttisuojasta...
..toisaalta väkisinkin herää kysymys, josko tartraattimuoto olisi kehitetty jotenkin vähemmän viihteelliseksi tms.

Ihan vain mielenkiinnosta :foil:
Keep it unreal.

ketku
Tuppisuu

Post by ketku »

No tänään kävin sitte vaihtaan nuo stilcnotit dormicumeihin.. saa nähdä miten niistä nyt on apua toivoa sopii että olisi :foil:
niunau
Psykonautti

Post by niunau »

ketku wrote:No tänään kävin sitte vaihtaan nuo stilcnotit dormicumeihin.. saa nähdä miten niistä nyt on apua toivoa sopii että olisi :foil:
rohkenen epäillä, mutta toivotaan parasta. :)
"What a wicked thing to do
To make me dream of you"
tRip
Moderator

Post by tRip »

ketku wrote:No tänään kävin sitte vaihtaan nuo stilcnotit dormicumeihin.. saa nähdä miten niistä nyt on apua toivoa sopii että olisi :foil:
Dormicum taitaapi olla todella pirun koukuttava bentso :/
Mielestäni kannattaa todella miettiä haluaako sitä kaikkein helvetillisintä riippuvuutta itselleen..
Keep it unreal.

Mangusti

Post by Mangusti »

Mulle tulee hirvee mania noista... suunnittelen kaikkea ja olen ostamassa kaikkea.... muilla samaa?
Pinkkivi
Karvakuono

Post by Pinkkivi »

En kyllä stilkkareita suosittelisi kenellekään. Toi ruotsista tullut teksti kuulostaa mulle melkein tutulta :X Kait se on henkilokohtaista mutta itselläni on sen verran karuja kokemuksia takana et huh huijaa.

Toi muistin ja järjen lähteminen on karseeta. Luulet olevasi ihan selvä ja järkevä ja sitten keskustelet lippalakin kanssa ja kutsut sitä kenraaliksi ja tottelet sen käskyjä. Sit löydät ittes jostain helvetin jeerasta just hyväs lykys niin että oot telonut ittees niin et verta on joka paikas >_x
budha
Karvakuono

Post by budha »

tuo kyl toimii ihan hyvin nokitettuna alkoholin kans iel rankempi ja parit savut ku vetää :D aika oloihin pääsee jo niillä
bol
Kameleontti

Post by bol »

Kukaan ikinä ottanu samana iltana GBLn vaikutuksen loputtua 10-15mg stilnoctia? Onko kokemuksia tai varoituksen sanoja?
yoshimura
Psykonautti

Post by yoshimura »

otin joskus 3-4 kuukautta sitten 5 tai 6 niit tsolppari nappei aluksi lievää euforiaa ja tuntuu silt et ois laivassa ku keinuu kaikki sit alkaa kaikki näkyy kahtena varsinki ku menee ulos. muutaman kerran tuntu silt et vessan moppi lähesty mua :D mut sit meen kotii menin sanoo äitille hyvät yöt käännyn mennäkseni nukkumaan ja sit bang kaikki katkeaa eli menin tilaan et alitajunta ohjaa ja voi vastata jopa jotaan kun joku kysyy mut yleensä jotaa ihan päätöntä . no kuitenkin olin mennyt nukkumaan ja jättänyt valot päälle äiti oli tullut katsomaan ja nukuin ja laittoi valot pois sit olin kuulemma alkan puhua puhelimeen kaverille ja seki vaan sano mulle et ei siit saanu mitää selvää. sit olin lähten kävelee vessaan päin äiti oli ollu olohuoneessa katsomassa telkkua ja olin vaa ollu kamalassa kunnossa kontannu maassa ja yrittän seisoa ja kaatun sit heti sit se tajus et nyt joku on pielessä ja luuli et mul on tullu joku aivohalvaus tai jotaa se soitti ambulanssin ja kysy et oonko ottan mitää olin vaa kuulemma sanon et mitää en oo ottan ja kussu housuun :D sit yhtääkkiä alan näkemään tai tiedostamaan tai jotaa näin kuitenkin ambulanssin katon sit taas sammuu sen jälkee nään valoa ja paarit ja jotenkin ihmeen kaupalla tajusin et mun pitää vaihtaa paareja ja möyrin jotenki siihen paarille. se tuntui oudolta vähä unen kaltaiselta kaikki on sumuista näkee pienen alueen ja ei ole tuntoa tai kuuloa. näkee vain. Sit katkes taas ja sen jälkeen herään siitä sumusta tai ainakin osittain koska kuulin jo mitä vieressä puhuttiin ja pystyin vastaamaan järkevästi myös tunto palautui osittain. äiti oli kysynyt minulta että tunnistanko häntä nyt koska aiemmin en kuulemma ollut tiennyt kuka hän oli kuka itse olin tai missä olin. no tunnistin hänet ja lääkäri kysyi minulta mitä olin ottanut sanoin että stilnoct 5. sitten kävin nukkumaan. aamulla heräsin sairaalasta ja kysyin että missäköhän olen kun en tiennyt mikä sairaala sit ne kyseli vointia olohan oli ihan hyvä olin vaan ehkä vähän hämmentynyt muistin suunnilleen kaiken siihen mennessä kunnes menen nukkumaan. ja joitain välähdyksiä. sit soitin äitille et vois tulla hakee ja joku terapeutin tapanen kyseli multa yritinkö tappaa itseni selitin vain että en et ihan vaa viihdekäyttöä mikä meni överiksi sit se terapeutti vaa et öö viihdekäyttöä öö selvä en voi sua sit pistää suljetulle tästä ku et tahton itelles pahaa et voit lähteä kotiin.

Selittäisittekö onko kelleen käyny noin ? siis en tajua olin jossaa unenkaltaisessa tilassa mitkää benzot tai muut unilääkkeet ei oo tollasta aiheuttan. se oli vähän kuin unissakävelyä. Ja tälläin pien vinkki en suosittele ekalla kerralla todellakaan ottaamaan yli viittä ihan vaan sen takia et hengenlähtö oli lähellä verenpaineet oli ihan alhaalla ja olin koko ajan kaikenmaailman johdois kii mitkä seuras mun elintoimintoja. mut yksilökohtastahan toi vähä on. No ei ollu sellasta viihdettä mitä hain joten tuskin kokeilen toista kertaa. mut oisko toho voinu vaikuttaa se ku menin nukkumaan et menin sellaseen tilaan. ? onko muilla ollut tollasia kokemuksia ? arvailutkin on plussaa .
Mangusti

Post by Mangusti »

hyi yäk hyihyi.. ei paljoa enää noi kiinnosta kun tyhjään mahaan 7kpl ja bissee pälle... tuli aika railakkaasti ylös koko setti :?
budha
Karvakuono

Post by budha »

mitenköhän nuo stilkkarit vaikuttaa parhaimmin ku nenukissa ainakin kolisee paremmin varmasti ku syötynä mut miten on kielenalta?
tRip
Moderator

Post by tRip »

Luin wikipediasta, että tällä aineella oltaisiin herätetty ihmisiä koomasta :foil:
Aika kumma kemikaali..
Keep it unreal.

dredi
LD50

Post by dredi »

Tsolpideemitartraatti on ainoastaan tsolpideemi suolamuodossa. On varmaan vaikutuksissa jonkin verran eroa... tartraatti varmaan on vesiliukoisempaa. Tosin syömällä jos ottaa niin eipä siinä paljoa eroa ole.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

tRip wrote:Olisi kiintoisaa tietää eroaako todellisuudessa tsolpideemi (Stilnoct) mitenkään tsolpideemista tartraatti-muodossa (stella, somnor..)..?

Tämä on kalvanut jo pitkään mieltäni.

Ainakin väittävät Stilnoctia viihteellisimmäksi..
Mutta onkohan kyse vain patenttisuojasta...
..toisaalta väkisinkin herää kysymys, josko tartraattimuoto olisi kehitetty jotenkin vähemmän viihteelliseksi tms.

Ihan vain mielenkiinnosta :foil:
Vilkaisin lääkelaitoksen sivulta ja siellä kerrotaan Stilnoctin, Stellan sekä Somnorin kaikkien niiden sisältävän tsolpideemitartraattia. Olen myös monesti lukenut, että Stilnoct olis jytympää kamaa, mutta oman kokemukseni mukaan kaikki noi on ihan samaa. Pieniä eroja rinnakkaisvalmisteiden välillä saattaa olla johtuen apuaineista (näin yleisesti lääkkeistä puhuen), mutta, edelleen, kokemani mukaan ei rinnakkaisvalmisteiden välillä ole ratkaisevia eroja, ei.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
dredi
LD50

Post by dredi »

Ei kyllä nuo stilkkarit sisältää plasebomiiniä, joka saa ne toimimaan 10 kertaa paremmin.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
zrrl
Apteekki

Post by zrrl »

Mangusti wrote:Mulle tulee hirvee mania noista... suunnittelen kaikkea ja olen ostamassa kaikkea.... muilla samaa?
Mulla on Stella 10mg mutta käsittääkseni samaa tavaraa kuin stilkkarit. Itselleni tulee todella impulsiivinen ja rohkea olo näistä. Hallusinaatioita ei ole tullut edes 80mg annoksella, tosin muisti menee joten en voi olla 100% varma... Alkoholin kanssa tulee otettua nykyään aina Stella tai pari. Muutamalla ekalla kerralla ja myöhemmin vähän normaalia suuremmalla annoksella on tullut kahtena näkemistä, mikä on pikkuisen rasittavaa.

Niin joo, ja ihan unettomuuteen ja nukahtamisvaikeuksiin nämä määrättiin mutta yllämainituista syistä ei oikein skulannut. Nykyään Oxamin 15mg toimii tähän ongelmaan paremmin.
zrrl
Apteekki

Post by zrrl »

Stella muuten eliminoi itselläni kokonaan krapulan sekakäyttäessä. Joulupäivänä tuli pitkästä aikaa otettua alkoholin kanssa pelkkiä pameja ja aamulla oli pää kipeä ja huono olo. Stellan kanssa sen sijaan olen tässä parin viime kuukauden aikana juonut varmaan elämäni pahimpia kännejä mutta aamulla ei ole krapulasta tietoakaan. Mopo kyllä lähtee käsistä illalla jos erehtyy ottamaan enemmän kuin sen yhden pillerin. Erinomainen rohto.
zan
Apteekki

Post by zan »

stilnoct on priimaa, sadan paketti kesti mulla 1½ viikkoa, mulla oli kivaa sen paketin kanssa + muiden pkv juttujen kera. kaikista viisainta vetää per nas zolpideemi, vaikuttaa tehokkaammin ja 1-3min sisään limakalvoilta niin kun tiedämme. iv käytös humahtaa oikeen "päähän" tai "elimistöön", mut iv käyttö ei oo viisasta!!! en suosittele kenellekkään tätä. iv käytös oon vetäny 15-25mg annoksia eli aika tujua. yx tuttu halus koittaa iv:nä tota ja tein 25mg pommin, ku pistin suoneen ja laskin tavarat sisään (heh) kaveri nous pystyyn ja romahti suoraan olohuoneen pöydälle ja kaato sen, tasapaino meni totaalisesti, ja eikun auton rattiin...tosin se mälläs sen auton myöhemmin ojanpohjalle, vitun viisasta lähtä auton rattiin vaik kielsin ja eikun panda-autoon ja verikokeisiin...
...mielenkiintosinta oli se et ei zolppari näkyny verikokeissa vaikka huumeseula otettiin siltä, eix pitäs näkyä???
no se sai kivan olon ja sakon, heh.
mitä me opimme tästä?
zrrl
Apteekki

Post by zrrl »

Njahas, tuli eilen sitten otettua jostain syystä 3-4 kertainen annos + muutama oxamin päälle ja totaalinen blackouttiahan siitä, onneksi olen sentään kotona pysynyt. Yhtä leffaa olen ainakin katsonut, puhelutiedoista ei onneksi löytynyt mitään. Sen muistan että taas jossain vaiheessa tuli harha-aistimuksia siitä että täällä olis enemmänkin porukkaa läsnä, sitten kääntäessäni katseen aina totuus selviää. Hauskaakin on saattanut olla mutta vittumaista tosiaan että muistaa n. 1% tapahtumista. Aattelin ens kerralla virittää videokameran kuvaamaan touhujani tai vähintään kirjoittaa muistiinpanoja tms.