Juu no kun en oikeastaan usko mihinkään niin tuo oli ehkä vähän turha tuollainen teksti mutta se oli paljon kivempi kuin "Maailmankatsomuksen laajeneminen" tai joku miksi sitä voisi kuvailla.Aukikco wrote:Siis onko tää joku todellinen, aktiivinen uskomuksesi?
"Hatsin" oikea olemus?
-
liukuri
- Karvakuono
Re: "Hatsin" oikea olemus?
As high as i am i cant never get enought
-
Pen
- OD
Toihan on aika yleinen uskomus. NWO, Illuminati jne.Aukikco wrote:Siis onko tää joku todellinen, aktiivinen uskomuksesi?
-
liukuri
- Karvakuono
Aika kaukana siitä.. Nuihin NWO, Illmuninati jne. juttuihin kuuluu paljon salaliittoteorioita joihin kyllä ns. UFO:t kuuluu, mutta niihin liittyy ymmärtääkseni juuri nämä area 51 jutut mis niit ufoja piilotellaan, ja tuossa omassa pähkäilyssä ainoat ufot mitä piilotellaan on johtajat itse. Niin kuin maailma olisi heille psykologinen strategia peli tavoitteena vallata maapallo ilman että he kertovat tämän olevan peli. Eli keksivät erillaisia psykologisia keinoja saada meidät sotimaan joka on aika turhaa. mut menee aiheen ulkopuoleele tää kertominen niin ei viitsi selittää hirmusesti. ja miksi edes selitän? :OPenttike wrote: Toihan on aika yleinen uskomus. NWO, Illuminati jne.
As high as i am i cant never get enought
-
kuumottelija
- Lepakko
Sairaalan näköisessä paskaisessa kämpässä istuminen älyämpärin äärellä hellepäivänä ei ole oikea meno.
Jointti vaikkapa muijan tai hyvien frendien kanssa tai yksinkin mettäkalliolla auringonpaisteesta nauttien on oikea meno.
Hatsinpoltto ei ole mitään viinanjuomista, vaikka sitä sillä tavoin käytetäänkin meilläpäin.
Rest my case.
Jointti vaikkapa muijan tai hyvien frendien kanssa tai yksinkin mettäkalliolla auringonpaisteesta nauttien on oikea meno.
Hatsinpoltto ei ole mitään viinanjuomista, vaikka sitä sillä tavoin käytetäänkin meilläpäin.
Rest my case.
-
frapathea
No eipä alkoholinkaan nauttiminen kaikissa kulttuureissa ole hellepäivänä paskasessa kämpässä älyttämiseen verrattavissa oleva aktiviteetti. Ihan yhtä lailla joku yläluokkainen patonginpurija odottaa vuosia voidakseen hyvässä seurassa korkata punaviinipullon just oikean tuntuisena hetkenä, sekä tilanteen että vuosikerran puolesta. Kuubalaisia sikareita ja satojen eurojen kuubalaista rommia. Kultanappitädit ja lasi sherryy. You name it.kuumottelija wrote: Hatsinpoltto ei ole mitään viinanjuomista, vaikka sitä sillä tavoin käytetäänkin meilläpäin.
Summa summarum: suomalainen – kuten varmasti moni muukin, mutta myös suomalainen – päitymiskulttuuri on suurilta osin vituillaan. Ei oo aineesta kiinni.
-
kuumottelija
- Lepakko
frapathea wrote:No eipä alkoholinkaan nauttiminen kaikissa kulttuureissa ole hellepäivänä paskasessa kämpässä älyttämiseen verrattavissa oleva aktiviteetti. Ihan yhtä lailla joku yläluokkainen patonginpurija odottaa vuosia voidakseen hyvässä seurassa korkata punaviinipullon just oikean tuntuisena hetkenä, sekä tilanteen että vuosikerran puolesta. Kuubalaisia sikareita ja satojen eurojen kuubalaista rommia. Kultanappitädit ja lasi sherryy. You name it.kuumottelija wrote: Hatsinpoltto ei ole mitään viinanjuomista, vaikka sitä sillä tavoin käytetäänkin meilläpäin.
Summa summarum: suomalainen – kuten varmasti moni muukin, mutta myös suomalainen – päitymiskulttuuri on suurilta osin vituillaan. Ei oo aineesta kiinni.
Meinasin eniten tolla "viinanjuomis"-vertailulla sitä, että jointti on kuin vaikkapa saunakalja tai lasi viiniä mut älyhitti on vodkashotti, eli nimenomaan, Suomen "vodkashotti"-meininki ulottuu myös hatsin alueelle. Usein ihmiset täälläpäin myös pitävät hatsia jonkinlaisena ala-arvoisena korvikkeena "kun ei muuta oo". Vääryys hatsia kohtaan
-
frapathea
Niin, ja mä meinasin sitä, että vääryys ihan mitä tahansa päihdeainetta kohtaan. Ei hatsi oo missään erityisasemassa sen kannalta, minkälaista sen käytön kannattais olla, jotta hommassa pysyis järki mukana.kuumottelija wrote: Meinasin eniten tolla "viinanjuomis"-vertailulla sitä, että jointti on kuin vaikkapa saunakalja tai lasi viiniä mut älyhitti on vodkashotti, eli nimenomaan, Suomen "vodkashotti"-meininki ulottuu myös hatsin alueelle. Usein ihmiset täälläpäin myös pitävät hatsia jonkinlaisena ala-arvoisena korvikkeena "kun ei muuta oo". Vääryys hatsia kohtaan
-
Breaker
- Karvakuono
Kukinto on kaikki mitä minä tarvitsen. Päivällä sativaa ja illalla indicaa tai molempia.
Hyödyt ovat monta kertaa paremmat kun haitat joista pahin taitaa olla hikoilu paripäivää kun
budi on loppunut ja uni ei oikein tule muutamiin päiviin polton loputtua.
Tulen pajauttamaan koko elämäni hamaan loppuun saakka se on varmaa.
Hyödyt ovat monta kertaa paremmat kun haitat joista pahin taitaa olla hikoilu paripäivää kun
-
Infitialis
- Apteekki
Krooninen pajarinpoltto tulee aiheuttaa yhtä sun toista vaivaa joista murheina pienimpinä ovat tosiaan noi sun mainitsemat lievät vierotusoireet.Breaker wrote:Kukinto on kaikki mitä minä tarvitsen. Päivällä sativaa ja illalla indicaa tai molempia.![]()
Parhaat karstat on pohjalla.
-
Breaker
- Karvakuono
Niinhän ne väittää, että siihen voi kuollakin.
Siihen tarvitaan vaan 5 kiloa hatsia joka pudotetaan päähän 5 kerroksen katolta.
Alat seuraavaksi varmaan saarnaamaan siitä, että kannabis syrjäyttää, passivoi ja laukaisee skitsofrenian ym.
Olen nähnyt kannapsykoosit ja monet muutkin asiat, mutta eivät ole mua vaivanneet koskaan.
Sanon kaiken olevan mutua siihen saakka kun mulle tulee pahemmat oireet kun hikoilu ja lievä unettomuus.
Ganja on parasta.
Siihen tarvitaan vaan 5 kiloa hatsia joka pudotetaan päähän 5 kerroksen katolta.
Alat seuraavaksi varmaan saarnaamaan siitä, että kannabis syrjäyttää, passivoi ja laukaisee skitsofrenian ym.
Olen nähnyt kannapsykoosit ja monet muutkin asiat, mutta eivät ole mua vaivanneet koskaan.
Sanon kaiken olevan mutua siihen saakka kun mulle tulee pahemmat oireet kun hikoilu ja lievä unettomuus.
Ganja on parasta.
-
frapathea
Kanna on sit muuten ihan eri yrtti kuin kannabis.Breaker wrote: Olen nähnyt kannapsykoosit
Itse aiheeseen sen verran, että oman kokemukseni mukaan kannabiksessa haitallisinta on just se, ettei sen kroonisen päivittäiskäytön haittoja huomaa ennenku pääsee sen lumouksesta irti. Ja just siks, ettei sillä voi öyskää, eikä siitä tule sairaalakuntoon vetäviä refloja...
-
Infitialis
- Apteekki
Kaunko sä olet polttanut? En mä ala saarnaa yhtään mistään, olen vain nähnyt kannabiksen negatiiviset puolet itsessäni ja ympärilläni.Breaker wrote:Niinhän ne väittää, että siihen voi kuollakin.
Ganja on parasta.
Parhaat karstat on pohjalla.
-
Breaker
- Karvakuono
frapathea anteeksi, että käytin kannalelyhennettä ganjasta ovat eriasia.
infitialis oon polttanut reippaat 15 vuotta.
anteeksi hyökkäävä kommenttini aiemmin alkoi vaan ottaa pannuun.
infitialis oon polttanut reippaat 15 vuotta.
anteeksi hyökkäävä kommenttini aiemmin alkoi vaan ottaa pannuun.
-
jumalatjalassa
- Lepakko
Ganja on pyhä. Se näytti minulle voimansa hyvin nopeasti sen jälkeen, kun pääsin siihen käsiksi. Jossain päin foorumia olenkin siitä selittänyt. Sillä hetkellä tajusin kolme asiaa, joiden sisällä on monia pienempiä seikkoja. Ganjan voima, ihmismielen heikkous ja maailmankaikkeuden monimutkaisuus.
Minun on myönnettävä, että en ole aina kohdellut yrttiä sen vaatimalla kunnioituksella, joten se on tousinaan rankaissut minua siitä muistuttaen, että se ei ole "vain päihde". Kovin moni muu asia tässä maailmassa ei ole antanut minulle yhtä paljon kuin yrtti. Se on auttanut minua käsittelemään pääni sisäisiä solmuja, avartamaan ja jäsentämään maailmankuvaani ja kasvamaan ihmisenä.
Ganja jaksaa edelleen toisinaan yllättää. Se on ehkä monimuotoisin päihde, johon olen törmännyt. Olen kovin surullinen siitä, miten yhteiskunta kohtelee tätä kasvia ja siitä pitäviä. Kävin tuossa jonkin aikaa sitten kahvilla erään yläasteaikaisen tuttavani kanssa. Menestyjätyyppiä. Rikkaasta perheestä jne. Opiskelee nykyään oikiksessa. Jossain vaiheessa yrtti tuli puheenaiheeksi. Hän solvasi sitä. Kerroin hänelle vähän yrtin historiasta ja muusta. Hän näytti suunnilleen valmiilta räjäyttämään puoli maapalloa, kun kerroin, kuinka sitä on käytetty lääkkeenä ja henkisen työskentelyn apuvälineenä tuhansia vuosia monissa maissa. Vain sen takia, että meille on pienestä pitäen kerrottu, kuinka vaarallinen huume kannabis on.
Oikeastaan, sitähän se on. Yhteiskunnalle. Jos Suomi vaihtaisi alkoholin yrttiin, moni asia muuttuisi. Rahavirta valtion kassaan pysähtyisi, kansa voisi ruveta ajattelemaan omilla aivoillaan ja kyseenalaistamaan monia asioita, kun huomaavat, kuinka tästäkin asiasta heille on valehdeltu vuosikymmeniä. Lääketeollisuuskaan ei arvostaisi.
Tästä kaikesta huolimatta en ikinä enää suosittelisi kannabista kenellekään. Voin toki kertoa hyvistä ja huonoista puolista ja tarjotakin ensimmäiset savut, jos aloite tulee vastapuolelta. Se on fakta, että yrtti ei sovi kaikille. Joillekin se voi aiheuttaa hyvin epämiellyttäviä asioita. Mistä voin tietää, onko jollakulla vaikkapa piilevä skitsofrenia? En halua ottaa omalle kontolleni noin suuria asioita. Jos tuttu, tarpeeksi fiksu, hyvän itsetuntemuksen omaava ja asioista tietävä tulee kysymään, voinko mä tarjota sille hatsit, niin totta kai. Iälläkään ei ole suurta merkitystä. 18 vuoden ikäraja on vähän turhan häilyvä. Jos joku 17-vuotias täyttää nuo kriteerit, niin mikäs siinä. Toisaalta, tiedän monia reilusti täysi-ikäisiä, jotka eivät todellakaan täytä niitä. Mieluummin minä tarjoan hyvälaatuista kukkaa niin, että ensikertalainen on minun valvonnassani kuin päästän hänet ostamaan jostain Igorin tai Muhammedin pussista jatkettua peeällää ja polttamaan sitä jonnekin sillan alle.
Nyt kyllä lähti vähän rönsyilemään...
Mutta mikäpä siinä. Jos joku sai tästä jotain irti, hyvä. Minä itse ainakin sain tätä kirjoittaessa.
Minun on myönnettävä, että en ole aina kohdellut yrttiä sen vaatimalla kunnioituksella, joten se on tousinaan rankaissut minua siitä muistuttaen, että se ei ole "vain päihde". Kovin moni muu asia tässä maailmassa ei ole antanut minulle yhtä paljon kuin yrtti. Se on auttanut minua käsittelemään pääni sisäisiä solmuja, avartamaan ja jäsentämään maailmankuvaani ja kasvamaan ihmisenä.
Ganja jaksaa edelleen toisinaan yllättää. Se on ehkä monimuotoisin päihde, johon olen törmännyt. Olen kovin surullinen siitä, miten yhteiskunta kohtelee tätä kasvia ja siitä pitäviä. Kävin tuossa jonkin aikaa sitten kahvilla erään yläasteaikaisen tuttavani kanssa. Menestyjätyyppiä. Rikkaasta perheestä jne. Opiskelee nykyään oikiksessa. Jossain vaiheessa yrtti tuli puheenaiheeksi. Hän solvasi sitä. Kerroin hänelle vähän yrtin historiasta ja muusta. Hän näytti suunnilleen valmiilta räjäyttämään puoli maapalloa, kun kerroin, kuinka sitä on käytetty lääkkeenä ja henkisen työskentelyn apuvälineenä tuhansia vuosia monissa maissa. Vain sen takia, että meille on pienestä pitäen kerrottu, kuinka vaarallinen huume kannabis on.
Oikeastaan, sitähän se on. Yhteiskunnalle. Jos Suomi vaihtaisi alkoholin yrttiin, moni asia muuttuisi. Rahavirta valtion kassaan pysähtyisi, kansa voisi ruveta ajattelemaan omilla aivoillaan ja kyseenalaistamaan monia asioita, kun huomaavat, kuinka tästäkin asiasta heille on valehdeltu vuosikymmeniä. Lääketeollisuuskaan ei arvostaisi.
Tästä kaikesta huolimatta en ikinä enää suosittelisi kannabista kenellekään. Voin toki kertoa hyvistä ja huonoista puolista ja tarjotakin ensimmäiset savut, jos aloite tulee vastapuolelta. Se on fakta, että yrtti ei sovi kaikille. Joillekin se voi aiheuttaa hyvin epämiellyttäviä asioita. Mistä voin tietää, onko jollakulla vaikkapa piilevä skitsofrenia? En halua ottaa omalle kontolleni noin suuria asioita. Jos tuttu, tarpeeksi fiksu, hyvän itsetuntemuksen omaava ja asioista tietävä tulee kysymään, voinko mä tarjota sille hatsit, niin totta kai. Iälläkään ei ole suurta merkitystä. 18 vuoden ikäraja on vähän turhan häilyvä. Jos joku 17-vuotias täyttää nuo kriteerit, niin mikäs siinä. Toisaalta, tiedän monia reilusti täysi-ikäisiä, jotka eivät todellakaan täytä niitä. Mieluummin minä tarjoan hyvälaatuista kukkaa niin, että ensikertalainen on minun valvonnassani kuin päästän hänet ostamaan jostain Igorin tai Muhammedin pussista jatkettua peeällää ja polttamaan sitä jonnekin sillan alle.
Nyt kyllä lähti vähän rönsyilemään...
-
Illuusio
jumalatjalassa wrote:Ganja on pyhä. Se näytti minulle voimansa hyvin nopeasti sen jälkeen, kun pääsin siihen käsiksi. Jossain päin foorumia olenkin siitä selittänyt. Sillä hetkellä tajusin kolme asiaa, joiden sisällä on monia pienempiä seikkoja. Ganjan voima, ihmismielen heikkous ja maailmankaikkeuden monimutkaisuus.
Nyt kyllä lähti vähän rönsyilemään...Mutta mikäpä siinä. Jos joku sai tästä jotain irti, hyvä. Minä itse ainakin sain tätä kirjoittaessa.
Ajattelin ilmoittaa että helvetin asiallinen postaus!
Ei mulla muuta
-
Peikko
- Karvakuono
Mä oon myös miettiny, eikö kaikki saa samanlaista ajatustenlentoa kuin ite. Oon ainakin huomannu, että kun osaa esim. psykologiaa, niin nekin luetut asiat oppii yhdistämään eri tilansteisiin, sisäistäen ne paremmin. Eli pilvessä oppii paremmin, jos on tieto valmiina ymmärrettäväksi.
Tässä aiemminkin mainittiin siitä tunteesta, että joku ohjailee ylhäältä. Mä huomasin sen eilen. Ajattelin, että kaikki ajatukset joista seuraa teot ja näin myös persoonallisuus ja sielu, on ylemmän tahon aikaansaamaa. Ulkona yksin pelkäsin, että ufot hakee mut, koska kaikki asiat ja ajatukset johtivat kokoajan siihen
.
Numerot muuten on kuin luuppi. Numero 1 on ensimmäinen taso, mut se on vain hyvin pieni osa, koska numerot jatkuu loputtomiin. Sitä ei vain tule ajatelleeksi kunnes pääsee "tasolle" 10, ja tajuaa kuinka pieni osa sekin on, kunnes se kymmenkertaistuu.
Toivottavasti joku tajusi jotain. Ite ainakin sisäistin kirjoittamisen jälkeen.
Tässä aiemminkin mainittiin siitä tunteesta, että joku ohjailee ylhäältä. Mä huomasin sen eilen. Ajattelin, että kaikki ajatukset joista seuraa teot ja näin myös persoonallisuus ja sielu, on ylemmän tahon aikaansaamaa. Ulkona yksin pelkäsin, että ufot hakee mut, koska kaikki asiat ja ajatukset johtivat kokoajan siihen
Numerot muuten on kuin luuppi. Numero 1 on ensimmäinen taso, mut se on vain hyvin pieni osa, koska numerot jatkuu loputtomiin. Sitä ei vain tule ajatelleeksi kunnes pääsee "tasolle" 10, ja tajuaa kuinka pieni osa sekin on, kunnes se kymmenkertaistuu.
Toivottavasti joku tajusi jotain. Ite ainakin sisäistin kirjoittamisen jälkeen.
-
magiclymagical
- Apteekki
jumalatjalassa kirjoitti hyvin.
vaikka luulen että pajari keskiverto suomalaisella ei aiheuttaisi sen kummempaa "heräämistä".
Voimallinen ja loistava työkalu tämä kyllä on mut vaatii tietynlaista harjoitusta, että tän parhaan potentiaalin itselleen löytää.
Kannabis käsittääkseni auttaa yhdistämään asioita päässä erilaisin ja uusin tavoin. Tän monet kyllä yleensä käsittää enemmänki luovuudeksi kuin oppimiseksi mut eikai ne toisiaan pois sulje kuitenkaan.Peikko wrote:Mä oon myös miettiny, eikö kaikki saa samanlaista ajatustenlentoa kuin ite. Oon ainakin huomannu, että kun osaa esim. psykologiaa, niin nekin luetut asiat oppii yhdistämään eri tilansteisiin, sisäistäen ne paremmin. Eli pilvessä oppii paremmin, jos on tieto valmiina ymmärrettäväksi.
Voimallinen ja loistava työkalu tämä kyllä on mut vaatii tietynlaista harjoitusta, että tän parhaan potentiaalin itselleen löytää.
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.
-
jumalatjalassa
- Lepakko
Joo, ilmaisin itseäni vähän heikosti tuossa. Tarkoitin pikemminkin tavallaan kykyä ajatella laatikon ulkopuolelta, joka ei ole tämänhetkisessä yhteiskunnassa kovinkaan suotavaa ulkoisista merkeistä päätellen.magiclymagical wrote:jumalatjalassa kirjoitti hyvin.vaikka luulen että pajari keskiverto suomalaisella ei aiheuttaisi sen kummempaa "heräämistä".
-
VXA
- Kameleontti
No kyllä ne ajatukset lentää aika överisti, lujaa, korkealla ja sotkuisesti.
Mä oon huomannu yhen tosi merkittävän jutun: hatsin olemus riippuu tosi tosi tosi paljon siitä missä kunnossa sä oot.
Sillon kun mä söin vielä huonosti ni loppupeleissä efektit oli kokonaisuutena aika perseestä, ja nää nyt eniten on varmaan vituttanu: pää- ja vatsakipua, jumitusta, kylmyyden tunnetta, sekavuutta (vaikea esim. kommunikoida), ei pysty elää hetkessä ja sit hitto tekee vaan mieli lisää kohta sen jälkeen ku on hiisannut, sillee et ei pysty olee ees tyytyväinen siihen pajariin mikä on jo päällä, joka on vaan niin absurdia.
nykyään vitusti bonarimpaa. Vähemmän näitä ihmeellisiä sivuvaikutuksia (sillon kun oon ollut parhaimmassa kunnossa ni vasta kolmien paukkujen illan aikana jälkeen on alkanu vaan tulee semmost tiettyy jumitusta). Toimii paremmin ADHD-lääkkeenäkin, ennen oireet on lähinnä pahentunut. Ja todellakin nykyään ei koe edes pajautuksien jälkeen missään vaiheessa kummempaa tarvetta hiisata lisää.
Mut siis joo, ohan se hatsi hyödyllistä, jokaselle omalla tavallaan ja joillekuille ei mitenkään. Viime aikoina mä oon ite pitäny siitä akuuttina lääkkeenä suolistovaivoihin ja raunioittavaan stressiin. Mut sit taas meinaa tulla sitä pääkipua joka voi sit olla aika pinnassa pari päivää sen jälkeenki joka on taas aika syvältä ni oon nyt hiisannu vaan kaks kertaa kolmen viikon sisään vai miten se meni? Tuntuu että harvemmin poltettuna paljon hyödyllisempää.
Ja joo, sitä hatsia totta kai opetellaan koko käyttöuran aikana hyödyntämään mahdollisimman hyvin. Niinku kaikkia muitakin päihteitä.
Mä oon huomannu yhen tosi merkittävän jutun: hatsin olemus riippuu tosi tosi tosi paljon siitä missä kunnossa sä oot.
Sillon kun mä söin vielä huonosti ni loppupeleissä efektit oli kokonaisuutena aika perseestä, ja nää nyt eniten on varmaan vituttanu: pää- ja vatsakipua, jumitusta, kylmyyden tunnetta, sekavuutta (vaikea esim. kommunikoida), ei pysty elää hetkessä ja sit hitto tekee vaan mieli lisää kohta sen jälkeen ku on hiisannut, sillee et ei pysty olee ees tyytyväinen siihen pajariin mikä on jo päällä, joka on vaan niin absurdia.
nykyään vitusti bonarimpaa. Vähemmän näitä ihmeellisiä sivuvaikutuksia (sillon kun oon ollut parhaimmassa kunnossa ni vasta kolmien paukkujen illan aikana jälkeen on alkanu vaan tulee semmost tiettyy jumitusta). Toimii paremmin ADHD-lääkkeenäkin, ennen oireet on lähinnä pahentunut. Ja todellakin nykyään ei koe edes pajautuksien jälkeen missään vaiheessa kummempaa tarvetta hiisata lisää.
Mut siis joo, ohan se hatsi hyödyllistä, jokaselle omalla tavallaan ja joillekuille ei mitenkään. Viime aikoina mä oon ite pitäny siitä akuuttina lääkkeenä suolistovaivoihin ja raunioittavaan stressiin. Mut sit taas meinaa tulla sitä pääkipua joka voi sit olla aika pinnassa pari päivää sen jälkeenki joka on taas aika syvältä ni oon nyt hiisannu vaan kaks kertaa kolmen viikon sisään vai miten se meni? Tuntuu että harvemmin poltettuna paljon hyödyllisempää.
Ja joo, sitä hatsia totta kai opetellaan koko käyttöuran aikana hyödyntämään mahdollisimman hyvin. Niinku kaikkia muitakin päihteitä.
Last edited by VXA on Sun 01 Dec 2013, 21:18, edited 1 time in total.
Jos metsään haluat mennä nyt,
niin takuulla pajautat.
Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.
Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.
niin takuulla pajautat.
Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.
-
jumalatjalassa
- Lepakko
VXA:n miltei jokaista sanaa komppaan. Tuohon pääkipuun näin hieman offina suosittelen vapottelua ihan ehdottomasti. Mulla on ollut vähän samaa ongelmaa, mutta vapottaessa sitä ei ilmene. Muutenkin höyryllä saa rutkasti mukavamman pilven! (:
-
Illuusio
Wähän vanha topic, mut oon pistänyt merkillä jännän jutun.
Tietty tää voi olla sattumaa, mut jotenkin tuntuu et jos hatsi on ihan pikkusen kosteaa(eimärkää) niin vaikutukset kestäisi pidempään ?
Joku 0.2 ja oon ollu 2h jo aika pilvessä. Budi ei hajonnut käsiin, muttei tarvinnut "nyppiä" grindatakseen, mulla kun ei sitä tähän hätään ole.
Voiko toi olla mahollista ? Yleensä täst määräst oisin max vähän yli 1h pilvessä. Mutta nyt tuntuu että vasta nyt vast yli 2h kohal alkais skidisti laskee.
Lajikekkin ja kasvatustaidot tietty vaikuttaa, mutta nyt niin monta kertaa huomannut tämän ilmiön, että pakko kysyä joltain viisaammalta.
Tietty tää voi olla sattumaa, mut jotenkin tuntuu et jos hatsi on ihan pikkusen kosteaa(eimärkää) niin vaikutukset kestäisi pidempään ?
Joku 0.2 ja oon ollu 2h jo aika pilvessä. Budi ei hajonnut käsiin, muttei tarvinnut "nyppiä" grindatakseen, mulla kun ei sitä tähän hätään ole.
Voiko toi olla mahollista ? Yleensä täst määräst oisin max vähän yli 1h pilvessä. Mutta nyt tuntuu että vasta nyt vast yli 2h kohal alkais skidisti laskee.
Lajikekkin ja kasvatustaidot tietty vaikuttaa, mutta nyt niin monta kertaa huomannut tämän ilmiön, että pakko kysyä joltain viisaammalta.
-
magiclymagical
- Apteekki
Miksi näin olisi? Kosteuden mukana tuskin tulee tehoja?Illuusio wrote:oon pistänyt merkillä jännän jutun.
jotenkin tuntuu et jos hatsi on ihan pikkusen kosteaa(eimärkää) niin vaikutukset kestäisi pidempään ?
Mun mielestä just päin vastoin että kosteena tuntuu ettei oikee toimi niin hyvin. Tietysti jos nii kosteeta ettei ees pala ni ei ihme
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.
-
VXA
- Kameleontti
Hatsilla on ambivalentti luonne.
Siinä on kaikki mahdolliset vaikutukset, jotka kiskovat tajuntaa joka suuntaan ja aivan ristiin rastiin. Poltellessa voi päätyä mihin tahansa tilaan ja samalla moneen eri tilaan. Sikäli vaikeaa, vaikeastiennustettavaa, tavaraa.
Siinä on kaikki mahdolliset vaikutukset, jotka kiskovat tajuntaa joka suuntaan ja aivan ristiin rastiin. Poltellessa voi päätyä mihin tahansa tilaan ja samalla moneen eri tilaan. Sikäli vaikeaa, vaikeastiennustettavaa, tavaraa.
Jos metsään haluat mennä nyt,
niin takuulla pajautat.
niin takuulla pajautat.
-
kuumottelija
- Lepakko
Mun mielestä Suomessa yritetään narkata hatsilla kuin olis viinaa. Oikea tapa kunnioittaa hatsin olemusta on mielestäni jointti ja hyvää seuraa, sohva, musaa ja ruokaa