No mä nyt vaan sain sellasen vaikutelman sun viestistä.
Yleensäkään huascan suhteen ei edes kannattaisi puhua "vahvuudesta".
ayahuasca on ystävä rakas.
-
dredi
- LD50
Re: ayahuasca on ystävä rakas.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
mauseri
- LD50
ei tosiaankaan. huasca on pyhä.dredi wrote:No mä nyt vaan sain sellasen vaikutelman sun viestistä.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
dredi
- LD50
ja tämä

eiks huumeita saa verrata toisiinsa?
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
mauseri
- LD50
joo.. ei vittu..dredi wrote:ja tämä
eiks huumeita saa verrata toisiinsa?
-
lahke
olisko "psyykkinen vaativuus" parempi sana.mauser1911 wrote:ei tosiaankaan. huasca on pyhä.dredi wrote:No mä nyt vaan sain sellasen vaikutelman sun viestistä.
mutta mun pointti tais jäädä vähän epäselväksi... hienon stoorin aukiko kirjoittanut, mutta vähän hämmentävää kun noi samat asiat saa kyllä selville ilman huascaakin.. jos jaksaa vähän paneutua.
edit: tarpeeton avautuminen on joskus ihan tarpeellista
-
Dexma
- Moderator
Itseni mielestä psykedeelinen huumausaine, tekee ajattelulle tilan jossa se pystyy tekemään erilailla työtään, tämä auttaa joitain ihmisiä saavuttamaan haluamia tuloksia. Kyse on siitä miten suhtautuu. Monelle psykedeelit on vain värejä ja muotoja, rentoutumista, mulle se on puhdistumista, parantumista, virkistävää, luovaa, kehittävää jne.
Aina se henkistä on oma "päihdekäyttö", suhtautuminen siihen tekee sen meille itsellemme tärkeäksi. Jotkut jopa repii deeleistä jotain niin VITUN LOISTAVAA, että se päräyttää meitä muitakin... Jotkut ei.
Kukaan ei osaa käyttää deelejä, silti samalla me voimme opettaa toisillemme tapoja.
Aina se henkistä on oma "päihdekäyttö", suhtautuminen siihen tekee sen meille itsellemme tärkeäksi. Jotkut jopa repii deeleistä jotain niin VITUN LOISTAVAA, että se päräyttää meitä muitakin... Jotkut ei.
Kukaan ei osaa käyttää deelejä, silti samalla me voimme opettaa toisillemme tapoja.
-
lahke
nyt tulin vähän katumapäälle. ihan turhaa dissausta/trollausta 
-
mauseri
- LD50
aivan, kannattaa ottaa vastaan kaikki vähän typerältikin kuuluvat ehdotukset.Dexma wrote:Itseni mielestä psykedeelinen huumausaine, tekee ajattelulle tilan jossa se pystyy tekemään erilailla työtään, tämä auttaa joitain ihmisiä saavuttamaan haluamia tuloksia. Kyse on siitä miten suhtautuu. Monelle psykedeelit on vain värejä ja muotoja, rentoutumista, mulle se on puhdistumista, parantumista, virkistävää, luovaa, kehittävää jne.
-
King Ink
- LD50
Aukikcon kirjoitukset ovat kyllä todella hienoja lukukokemuksia. Kiitos siitä että laitat tänne noin hienoa tekstiä meuiden luettavaksi.
-
lahke
samaa mieltä, aukikco. kiitos kun korjasit mun sanomisen parempaan suuntaanwrote:Toki - kaiken paitsi sen, miltä ayahuasca tuntuu, voi varmaankin saada selville ilman ayahuascaa. Kaiken voi varmaankin saada selville myös ilman hyvää ruokaa, kirjoja, ystäviä, kulttuuria ja Joanna Newsomia, mutta silti mielelläni vastaanotan näitä kaikkia. Onko susta jokin ongelma ottaa ayahuascaa?lahke wrote:mutta mun pointti tais jäädä vähän epäselväksi... hienon stoorin aukiko kirjoittanut, mutta vähän hämmentävää kun noi samat asiat saa kyllä selville ilman huascaakin.. jos jaksaa vähän paneutua.
Kyse ei musta myöskään niinkään oo selvittämisestä kuin kokemuksesta. Kaikki kokemus on ainutlaatuinen.
Viime aikoina on tuntunut siltä, etten enää ikinä tuu tarvitsemaan yhtään teoriaa mihinkään. Mulla on kaikki mitä ikinä voisin kuvitella välttämättömäksi. Olennainen on käsittämättömän yksinkertaista, ja kaiken vaativaa. Monimutkainen on ylimääräistä kivaa, osa tätä ihanaa teatteria jonka osanottajana olen, enkä sitä mitenkään vieroksu. Mutta tärkein tuntuu olevan tässä:
Kiitos King Ink.
-
Hampputukka
- Lepakko
mulla on rivien välistä luettuna ihan sama tunne kun Aukikcolla. Nykytilanne on subjektiivisesti kaiken aikaa tyydyttävä tietyn tason ylittävässä ympäristössä, kaikki muu on ylimääräistä itsensä toteuttamista. Aukikco, ollaan oikealla polulla <3 voisin kuvitella että tästä kun vielä kehittyy, voisi mahdollistaa tietyn tasoisen telepaattisen yhteyden kasvotusten tietyllä etäisyydellä, jolloin sanat olisivat tarpeellisia vain synergian korjaamiseen. Täytyy maksimistabilisoita aura mahdollisimman vakaaksi, istua niin että keskustelijoiden aurojen reunat koskettavat toisiaan, ja yhdistyy -> toista häiritsemätön connection. Tämä vaatisi kyllä sitten perinpohjaista avoimuutta, toiseen ihmiseen tutustumista, toisen subjektiivisen kokemuksen ymmärtämistä, rakkautta koko keskustelutilaan, agressiottomuutta, yms. Mutta käytännössä aivan mahdollista ja varmaan tosi palitsevaa kyllä?
Enkä nyt tarkoita tällä vaan meitsiä ja Aukikcoa, vaan kaikkien kesken ketkä ovat saavuttaneet avoimen otsachakran, osaavat kontrolloida sitä ja osaavat käyttää "fraktaalimallia" työkaluna.
Tuleepas tekstiä helposti nykyään
Enkä nyt tarkoita tällä vaan meitsiä ja Aukikcoa, vaan kaikkien kesken ketkä ovat saavuttaneet avoimen otsachakran, osaavat kontrolloida sitä ja osaavat käyttää "fraktaalimallia" työkaluna.
Tuleepas tekstiä helposti nykyään
back to basics rootbwoy
-
meduusa
- Tuppisuu
Luin tän kokemuksen + topicin jo aikaisemmin ennen ku sain nämä foorumin tunnukset, ja haluan nyt replytä nyt kun voin, kertoakseni miten hyvältä tuntui lukea tämä, Aukikco. Tuli mukavan lämmin olo -- "En olekaan yksin". Kiitos.
Delve how deep you may, discover if you do
-
Aukikco
- OD
Kiitos meduusa. Aalto kulki minunkin lävitseni postaustasi fiilistellessäni.
Vaikka kukaan ei ymmärräkään ketään täysin eikä kukaan voi jakaa kenenkään kokemusta totaalisesti, silti voimme ymmärtää ja myötätuntea riittävästi. Tuetaan toisiamme, sillä elämä on kummallista.
Vaikka kukaan ei ymmärräkään ketään täysin eikä kukaan voi jakaa kenenkään kokemusta totaalisesti, silti voimme ymmärtää ja myötätuntea riittävästi. Tuetaan toisiamme, sillä elämä on kummallista.