ayahuasca on ystävä rakas.

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
User avatar
dredi
LD50
Posts: 2160
Joined: Fri 07 Nov 2008, 01:33
Location: hyperspace

Re: ayahuasca on ystävä rakas.

Post by dredi »

No mä nyt vaan sain sellasen vaikutelman sun viestistä.

Yleensäkään huascan suhteen ei edes kannattaisi puhua "vahvuudesta".
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
User avatar
mauseri
LD50
Posts: 3674
Joined: Sat 18 Nov 2006, 18:16

Re: ayahuasca on ystävä rakas.

Post by mauseri »

dredi wrote:No mä nyt vaan sain sellasen vaikutelman sun viestistä.

Yleensäkään huascan suhteen ei edes kannattaisi puhua "vahvuudesta".
ei tosiaankaan. huasca on pyhä.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
User avatar
dredi
LD50
Posts: 2160
Joined: Fri 07 Nov 2008, 01:33
Location: hyperspace

Re: ayahuasca on ystävä rakas.

Post by dredi »

ja tämä
eiks huumeita saa verrata toisiinsa?

:x
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
User avatar
mauseri
LD50
Posts: 3674
Joined: Sat 18 Nov 2006, 18:16

Re: ayahuasca on ystävä rakas.

Post by mauseri »

dredi wrote:ja tämä
eiks huumeita saa verrata toisiinsa?

:x
joo.. ei vittu..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
lahke

Re: ayahuasca on ystävä rakas.

Post by lahke »

mauser1911 wrote:
dredi wrote:No mä nyt vaan sain sellasen vaikutelman sun viestistä.

Yleensäkään huascan suhteen ei edes kannattaisi puhua "vahvuudesta".
ei tosiaankaan. huasca on pyhä.
olisko "psyykkinen vaativuus" parempi sana.

mutta mun pointti tais jäädä vähän epäselväksi... hienon stoorin aukiko kirjoittanut, mutta vähän hämmentävää kun noi samat asiat saa kyllä selville ilman huascaakin.. jos jaksaa vähän paneutua.

edit: tarpeeton avautuminen on joskus ihan tarpeellista :)
User avatar
Dexma
Moderator
Posts: 8762
Joined: Sat 01 Mar 2008, 19:42
Location: Manse <3

Re: ayahuasca on ystävä rakas.

Post by Dexma »

Itseni mielestä psykedeelinen huumausaine, tekee ajattelulle tilan jossa se pystyy tekemään erilailla työtään, tämä auttaa joitain ihmisiä saavuttamaan haluamia tuloksia. Kyse on siitä miten suhtautuu. Monelle psykedeelit on vain värejä ja muotoja, rentoutumista, mulle se on puhdistumista, parantumista, virkistävää, luovaa, kehittävää jne.

Aina se henkistä on oma "päihdekäyttö", suhtautuminen siihen tekee sen meille itsellemme tärkeäksi. Jotkut jopa repii deeleistä jotain niin VITUN LOISTAVAA, että se päräyttää meitä muitakin... Jotkut ei.

Kukaan ei osaa käyttää deelejä, silti samalla me voimme opettaa toisillemme tapoja.
lahke

Re: ayahuasca on ystävä rakas.

Post by lahke »

nyt tulin vähän katumapäälle. ihan turhaa dissausta/trollausta :roll:
User avatar
mauseri
LD50
Posts: 3674
Joined: Sat 18 Nov 2006, 18:16

Re: ayahuasca on ystävä rakas.

Post by mauseri »

Dexma wrote:Itseni mielestä psykedeelinen huumausaine, tekee ajattelulle tilan jossa se pystyy tekemään erilailla työtään, tämä auttaa joitain ihmisiä saavuttamaan haluamia tuloksia. Kyse on siitä miten suhtautuu. Monelle psykedeelit on vain värejä ja muotoja, rentoutumista, mulle se on puhdistumista, parantumista, virkistävää, luovaa, kehittävää jne.

Aina se henkistä on oma "päihdekäyttö", suhtautuminen siihen tekee sen meille itsellemme tärkeäksi. Jotkut jopa repii deeleistä jotain niin VITUN LOISTAVAA, että se päräyttää meitä muitakin... Jotkut ei.

Kukaan ei osaa käyttää deelejä, silti samalla me voimme opettaa toisillemme tapoja.
aivan, kannattaa ottaa vastaan kaikki vähän typerältikin kuuluvat ehdotukset.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
User avatar
King Ink
LD50
Posts: 3910
Joined: Fri 10 Jul 2009, 11:38

Re: ayahuasca on ystävä rakas.

Post by King Ink »

Aukikcon kirjoitukset ovat kyllä todella hienoja lukukokemuksia. Kiitos siitä että laitat tänne noin hienoa tekstiä meuiden luettavaksi.
User avatar
Aukikco
OD
Posts: 1492
Joined: Wed 29 Aug 2007, 01:42

Re: ayahuasca on ystävä rakas.

Post by Aukikco »

~~~
lahke

Re: ayahuasca on ystävä rakas.

Post by lahke »

wrote:
lahke wrote:mutta mun pointti tais jäädä vähän epäselväksi... hienon stoorin aukiko kirjoittanut, mutta vähän hämmentävää kun noi samat asiat saa kyllä selville ilman huascaakin.. jos jaksaa vähän paneutua.
Toki - kaiken paitsi sen, miltä ayahuasca tuntuu, voi varmaankin saada selville ilman ayahuascaa. Kaiken voi varmaankin saada selville myös ilman hyvää ruokaa, kirjoja, ystäviä, kulttuuria ja Joanna Newsomia, mutta silti mielelläni vastaanotan näitä kaikkia. Onko susta jokin ongelma ottaa ayahuascaa?

Kyse ei musta myöskään niinkään oo selvittämisestä kuin kokemuksesta. Kaikki kokemus on ainutlaatuinen.

Viime aikoina on tuntunut siltä, etten enää ikinä tuu tarvitsemaan yhtään teoriaa mihinkään. Mulla on kaikki mitä ikinä voisin kuvitella välttämättömäksi. Olennainen on käsittämättömän yksinkertaista, ja kaiken vaativaa. Monimutkainen on ylimääräistä kivaa, osa tätä ihanaa teatteria jonka osanottajana olen, enkä sitä mitenkään vieroksu. Mutta tärkein tuntuu olevan tässä:


Kiitos King Ink.
samaa mieltä, aukikco. kiitos kun korjasit mun sanomisen parempaan suuntaan :P voiko olla että 2012 vaikuttaa huascaan? ,,ei oo mun mielestä edes kovin tyhmä kysymys.. :foil:
User avatar
Hampputukka
Lepakko
Posts: 255
Joined: Thu 21 Dec 2006, 15:16

Re: ayahuasca on ystävä rakas.

Post by Hampputukka »

mulla on rivien välistä luettuna ihan sama tunne kun Aukikcolla. Nykytilanne on subjektiivisesti kaiken aikaa tyydyttävä tietyn tason ylittävässä ympäristössä, kaikki muu on ylimääräistä itsensä toteuttamista. Aukikco, ollaan oikealla polulla <3 voisin kuvitella että tästä kun vielä kehittyy, voisi mahdollistaa tietyn tasoisen telepaattisen yhteyden kasvotusten tietyllä etäisyydellä, jolloin sanat olisivat tarpeellisia vain synergian korjaamiseen. Täytyy maksimistabilisoita aura mahdollisimman vakaaksi, istua niin että keskustelijoiden aurojen reunat koskettavat toisiaan, ja yhdistyy -> toista häiritsemätön connection. Tämä vaatisi kyllä sitten perinpohjaista avoimuutta, toiseen ihmiseen tutustumista, toisen subjektiivisen kokemuksen ymmärtämistä, rakkautta koko keskustelutilaan, agressiottomuutta, yms. Mutta käytännössä aivan mahdollista ja varmaan tosi palitsevaa kyllä?

Enkä nyt tarkoita tällä vaan meitsiä ja Aukikcoa, vaan kaikkien kesken ketkä ovat saavuttaneet avoimen otsachakran, osaavat kontrolloida sitä ja osaavat käyttää "fraktaalimallia" työkaluna.

Tuleepas tekstiä helposti nykyään 8)
back to basics rootbwoy
User avatar
meduusa
Tuppisuu
Posts: 5
Joined: Sun 01 Nov 2009, 21:05

Re: ayahuasca on ystävä rakas.

Post by meduusa »

Luin tän kokemuksen + topicin jo aikaisemmin ennen ku sain nämä foorumin tunnukset, ja haluan nyt replytä nyt kun voin, kertoakseni miten hyvältä tuntui lukea tämä, Aukikco. Tuli mukavan lämmin olo -- "En olekaan yksin". Kiitos.
Delve how deep you may, discover if you do
User avatar
Aukikco
OD
Posts: 1492
Joined: Wed 29 Aug 2007, 01:42

Re: ayahuasca on ystävä rakas.

Post by Aukikco »

Kiitos meduusa. Aalto kulki minunkin lävitseni postaustasi fiilistellessäni.

Vaikka kukaan ei ymmärräkään ketään täysin eikä kukaan voi jakaa kenenkään kokemusta totaalisesti, silti voimme ymmärtää ja myötätuntea riittävästi. Tuetaan toisiamme, sillä elämä on kummallista.