Psychotexicated : Pohdintaa

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Jeshu
OD

Re: Psychetoxicated: Pohdintaa päihteilystä..

Post by Jeshu »

Usoda wrote:Kolaa menee täälläkin päivittäin. Miksihän energiajuomia ei myydä 1,5l pulloissa? :?
Kai katsotaan että max 0,5 litraa energiajuomaa on varmasti riittävä annos, ja näinhän se vähän on. Toisaalta voisihan juomaa annostella kätevästi isostakin pullosta, ehkä vähän liikaakin helposti... Ehkä tätä koitetaan myös kontrolloida pull o k oilla, vaan onko moinen kontrollointi nyt sitten tarpeen oikeasti...
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Ahab

Post by Ahab »

jesuiitta wrote:
Usoda wrote:Kolaa menee täälläkin päivittäin. Miksihän energiajuomia ei myydä 1,5l pulloissa? :?
Kai katsotaan että max 0,5 litraa energiajuomaa on varmasti riittävä annos, ja näinhän se vähän on. Toisaalta voisihan juomaa annostella kätevästi isostakin pullosta, ehkä vähän liikaakin helposti... Ehkä tätä koitetaan myös kontrolloida pull o k oilla, vaan onko moinen kontrollointi nyt sitten tarpeen oikeasti...
Toivoin itsekkin yhdessä vaiheessa että EDiä saisi 1.5l pullossa. Sitten jossain vaiheessa huomasin ettei tule enää juotua edes sitä 0.5l pulloa yhdellä kertaa ja että siinähän lukeekin että siinä on kaksi annosta. 0.5l tölkit on tyhmin idea. Sixpack pieniä tölkkejä voisi toimia.
Nykyään tykkään eniten lidlin energia juomista. Niitä saattaa joskus mennä kaksikin tölkkiä. Mutta kivempihan se on aina avata uusi, tuore, kylmä tölkki kuin että olisi joku päiviä sitten avattu 1.5l pullo jääkaapissa josta on jo tuoreus hävinnyt. Eri asia sitten jos pystyy vetämään sen kerralla. Marlin Red Energy Juissi on siinä mielessä erilainen että siinä ei ole hiilihappoja niin ei haittaa vaikka se olisi ollut jääkaapissa vähän pitempäänkin.
Mutta joo jonkin asteisen riippuvuuden olen tainnut näihin kehittää. Kaipaa sitä pientä päräytystä. Toisaalta joisin mielelläni juomaa joka vain maistuisi kirpeälle energiajuomalle mutta siinä ei olisi mitään stimulantteja. Battery Placebo. Jonkinlainen synkronia on myös pilven polton kanssa. Jos polttaa pilveä niin alkaa kaipaamaan suuhun sitä kirpeää päräytystä ja jos taas selvinpäin juo energiajuomaa alkaa tekemään mieli pilveä koska ne niin hyvin täydentävät toisiaan minulle. Joskus on ollut jopa kukkaa joka tuoksuu hieman samalle, kirpeälle, hedelmäiselle päräytykselle.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Mä en enää muista mitä on tullu millonki vedettyä.. Päihdepsykoosissa varmaan:/
Kaikki menee päin helvettiä.
bentsot reflattaa.. Dexet loppu..
Kaikki on kaoottisen psykoottista.

Pitäs pikasesti alkaa harkitsemaan sienten nauttimista.
Menkööt sitten täydelliseen kaaokseen tai harmoniaan :?

Hartaasti toivon kipinää lopettaa kaiken päihteilyn..
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

tRip wrote:Mä en enää muista mitä on tullu millonki vedettyä.. Päihdepsykoosissa varmaan:/
Kaikki menee päin helvettiä.
bentsot reflattaa.. Dexet loppu..
Kaikki on kaoottisen psykoottista.
Ootko kuitenkaan psykoosissa?
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
bdxm

Post by bdxm »

Hedonismi(1), eskapismi(2), nihilismi(3) päivästä riippuen.
Eli (1)miksi en tekisi jotain mistä tulee hyvä olo? Toisaalta, (2)haluun pois täältä, vielä pitäisi selvittää mistä, minne ja millä tasolla.. Mutta, (3)mitä väliä??
tRip
Moderator

Post by tRip »

jesuiitta wrote:Ootko kuitenkaan psykoosissa?
En varmaan..
Se on vain liian yleispätevä ilmaus kaikkeen epätodellisuudentunteeseen.
Keep it unreal.

RL
Psykonautti

Post by RL »

Mun päihteily on aika rajattua ja todella satunnaista (esim. pilveä poltin viimeksi lokakuussa, sitä ennen kesällä Psyvault-miitissä), ja haluaisinkin pitää sen niin ettei joka viikonloppu tai edes joka kuukausi ottaisi mitään. Pilveä kyllä haluaisin enemmän, mutta ei sitäkään ehkä edes viikottain. Ainoa mitä otan useammin on kofeiini teen muodossa silloin tällöin, vaihtelee päivittäisestä teenjuonnista yli viikon ja joskus jopa kuukauden mittaiseen taukoon, sekä tupakka, joka kanssa vaihtelee myös hyvin paljon. Nykyään sitä menee noin 1-5 päivittäin, muutama kuukausi sitten ehkä kerran viikossa. En ole omasta mielestäni koukussa tupakkaan, en nykyään edes henkisesti.

Lopetin alkoholin juomisen vuodenvaihteessa kokonaan. Olen niin yliherkkä, ujo ja pelokas, ja kun juon alkoholia niin luonteeni muuttuu päinvastaiseksi, joka on hyvin luonnotonta minulle. Olen puhelias, yli-innokas, joskus jopa röyhkeä. Sitten onkin niin armoton morkkis seuraavan kuukauden ajan tai vaikka monta vuottakin, aina kun päähän pälkähtää joku känniääliöys mitä on tehnyt vaikka vuosiakin sitten niin nolottaa ihan vietävästi. Vaikka muiden silmissä olisin ollut mukavaa tai vaikka fiksuakin seuraa, niin se nolostuminen on todella suurta. Enkä osaa kontrolloida juomistani niin, että se jäisi siihen kohtuuteen enkä höpöttäisi kaikille elämäntarinaani, joten oli parempi että lopetin kokonaan. Teki niin pahaa vaan olla jatkuvasti nolostunut ja masentunut. Ja muutenkaan alkoholin vaikutus ei ole minulle hyvä, tulee vaan paha olo. Nykyään olen tosi herkkä joillekkin asioille, alkoholia ei voi juoda edes pientä tölkkiä kun jo tulee paha olo, limpparistakin alle lasillisesta tulee semmonen ällötysolo.

Ei ole tehnyt vaikeeta lopettaa, vaikka olenkin käynyt lopettamisen jälkeen muutaman kerran baareissa. Tänään menen taas, keikkaa katsomaan.
ommmm
tRip
Moderator

Post by tRip »

tRip wrote:
jesuiitta wrote:Ootko kuitenkaan psykoosissa?
En varmaan..
Se on vain liian yleispätevä ilmaus kaikkeen epätodellisuudentunteeseen.
..jota aiheuttaa ilmeisestikin omalla kohdallani suurimmaksi osaksi amfetamiini :?
Keep it unreal.

growy
Kameleontti

Post by growy »

tRip wrote: Se takia päihteet vissiin viekin niin helposti mukanaan, koska se on sitä mielihyvää helpoimmillaan.
Mä en saa enään sitä tiettyä mielihyvää kuosittelusta,tavallaan.
Tietenkään en tarkoita sitä että olo ei olisi hyvä esim.Nousuissa mutta seuraavana päivänä vituttaa ja masentaa se,että miksi taas. Ei mitään syytä,vaikka mielummin otan jotain syystä. En siis tarkoita sillä että "otanpa nyt viivat koska kaverin kissa kuoli"vaan lähinnä siihen että esimerkiksi että "olisiko nyt hyvä ottaa?tarvitsenko rentoutumista?"jne.. Oon alkanu kelailemaan tota kuosittelua ihan terveydenki&mielenterveyden kannalta. Aina vaan enemmän skitsottaa ja masentaa. Masennus ei ole mitään vakavaa vaan lähinnä sisäistä pimeyttä,jonka vain itse pystyn ymmärtämään. Onneksi saapuva kevät tuo valoa tähän paskaan.
Toivottavasti tästä sai jotain selkoa,pieni LSA-pöhnä vielä päällä..
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Olen tässä lähiaikoina huomannut että on tullut vaikeammaksi pitää taukoja päihteilystä.
Henkistä addiktiota on tullut jonkun verran, helposti tekee aina mieli ottaa jotain.
Onneksi kuitenkin järki yleensä tuon nujertaa ja pystyn pitämään välillä silti muutaman päivän taukoja. Mutta joskus silti käy niin että tulee otettua päivän tai kaksi etuajassa jotain esim. kun suunnittelin että ottaisin vasta lauantaina niin tuleekin otettua jo perjantaina.
Ehkä jossain vaiheessa olisi parempi pitää pidempikin tauko...

Mä olen alusta asti aina ollut aika niuhottaja sen kanssa etten tahdo jäädä mihinkään aineeseen fyysisesti koukkuun, sen verran kuullut tarinaa ja nähnyt kaikenlaista tuohon liittyen että itse en samaan jamaan tahdo joutua.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
spasm
OD

Post by spasm »

Päihteily.. Juuret on kasvanut syvään.. Kolme kuukautta olen nyt ollut lähestulkoon päihteittä (muutama kerta savua/alkoa/dexmiä) ja olen selvinnyt, ilman vaikeita vaikeita).. Psyykkinen yleisvointini on parantunut huomattavasti. Tämän myötä on helpompaa kokea tavallisiakin asioita. Edessä vielä toiset kolme kuukautta päihteilemättä. Kirjoihin on kirjoitettu, että kun psykoottisen kaaoksen keskeltä pelastava harmonian lähettiläs konsertoi Hartwall Areenalla, on aika siirtyä takaisin kiertoradalle, päihteiden moniulotteiseen maailmaan. Kolme kuukautta lienee siis vielä edessä, ennen kuin on aika lähteä. Kestän sen. Ehkä. Haluanko edes lähteä? Taidan haluta. juuret on kasvanut syvään..

Savutkin niin paljon paremmat kunnon tauon jälkeen. Paljon on savua palanut turhaan, kun päivästä toiseen polttanut saamatta sitä syvempää kokemuksen tasoa savun vaikutuksesta.

EDIT: Nyt psyykkinen yleisvointini on taas nollilla. Mut se ei kai muistaakseni ollut huumeiden syy.. it was the other guy....
Last edited by spasm on Sat 05 Apr 2008, 23:21, edited 1 time in total.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Tauot välillä tekee terää, toleranssit laskee ja pystyy taas nauttimaan päihteistä enemmän sen jälkeen. :)
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
tRip
Moderator

Post by tRip »

spasm wrote:Päihteily.. Juuret on kasvanut syvään..
Kun sen kerran saa niitetyksi, sitä ei pitäisi päästää enää versoamaan uudestaan.

Päihteettömyys tuntuu itseasiassa todella hyvältä.

Pitkästä aikaa pilvessä olokin tuntuu psykedeeliseltä ja hienolta.
Keep it unreal.

Thoxium

Post by Thoxium »

tRip wrote:
spasm wrote:Päihteily.. Juuret on kasvanut syvään..
Kun sen kerran saa niitetyksi, sitä ei pitäisi päästää enää versoamaan uudestaan.

Päihteettömyys tuntuu itseasiassa todella hyvältä.

Pitkästä aikaa pilvessä olokin tuntuu psykedeeliseltä ja hienolta.
Mulla tuntuu aina sen kuukauden tauon jälkeen pilvessä psykedeeliseltä.
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

spasm wrote:Kirjoihin on kirjoitettu, että kun psykoottisen kaaoksen keskeltä pelastava harmonian lähettiläs konsertoi Hartwall Areenalla, on aika siirtyä takaisin kiertoradalle
Tämä kiinnosti, kuka on lähettiläänne?
Mut se ei kai muistaakseni ollut huumeiden syy.. it was the other guy....
On jotenkin hämmentävää kuinka ihmiset kaiken keskustelun jälkeen kykenevät vieläkin syyttämään päihteitä ongelmista, jotka ovat heidän oman päänsä sisällä, käsiteltävissä. Tietenkin se johtuu siitä, ettei meillä ole kulttuuria joka näkee mielen vyyhdit mahdollisuutena. Sen sijaan meillä on kulttuuri joka näkee mielen vyyhdit työntekoa vaikeuttavana ongelmana joka on työnnettävä pois. Kulttuurimme saattaa kuvitella tekevänsä tehokkaampia työntekijöitä, mutta todellisuudessa tämäkin tehokkuus on täysin näennäistä. Todellisuudessa tekemisestä nauttivat ihmiset ovat tehokkuutensa huipulla. Käytännössä tämän oivalluksen yleistyminen tulee johtamaan siihen, että tehokkuus epämielekkäiksi koetuissa töissä laskee jatkuvasti, ei joskus tulevaisuudessa vaan juuri nyt.

Yhä useampi on oivaltamassa, että elämän voi käyttää kiinnostaviin asioihin.

Mielenterveydelliset ongelmat ovat todella usein mielen keino huutaa: "Jarruta! Täällä on asioita jotka sinun on käsiteltävä nyt, muuten meidän on pakko pysäyttää sinut." Jos ihminen ottaa itselleen aikaa ja tilaa, niin "mielenterveydelliset ongelmat" osoittautuvatkin oikeastaan vain mielen haasteiksi, joita käsitellessä on mahdollista kasvaa, ymmärtää paremmin sekä itseään että muita, ja mielensä hallintaa sekä oman potentiaalinsa kanavoimista juuri sinne missä se sopii. Jos ihminen ei ota itselleen aikaa ja tilaa vaan uhraa hyvinvointinsa työnteon alttarille, niin todennäköisesti jotain särkyy.

Kuinka moni muuten käyttää voiveistä vasaroimiseen?

Valtaosa ihmisistä tuntuu kuvittelevan että on psyykkisesti terveitä ja psyykkisesti sairaita ihmisiä. Todellisuudessa tämä on jo määritelmällisesti väärä lähtökohta - jokaisen ihmisen mieli on täynnä haasteita, ja mielisairaiksi tai mielenterveysongelmaisiksi leimaamamme ihmiset ovat itse asiassa niitä jotka ovat tulleet tietoisiksi ongelmista joita jokaisella on. Tietenkin on ihmisiä jotka ovat erilaisissa tilanteissa, ja joidenkin haasteet ovat subjektiivisesti raskaampia kuin toisten. Tämä ei kuitenkaan poista sitä, että solmuja on kaikilla.

Lopulta suurin potentiaali selkeyteen ja mielekkääseen elämään on niillä, jotka rohkeasti käyvät pelkojensa ja muiden mielen mörköjen kimppuun. Jos lääketieteemme psyykkisesti terveinä pitävät ihmiset joilla ei ole ollenkaan mielenterveydellisiä haasteita, miksi niin monet heistä silti pelkäävät heittäytymistä ja valittavat elämänlaadustansa? Jos olet terve, miksi et ole onnellinen tässä ja nyt?
HiisaajaHiisi
Lepakko

Post by HiisaajaHiisi »

Omalla kohdalla päihteiden käyttöni on pysynyt melkoisen kohdallaan. Budia palaa yleensä muutaman kerran viikossa, välillä päivittäin. Alkoholia kerran kuukaudessa tai parissa. Deelejä silloin kun niitä on saatavilla ja kun raha riittää, piriä kerran-pari vuodessa kuten myös nipsuja, yleensä kun joku sattuu tarjoamaan. Opiaatteja tulis varmaan otettua jos olis kontakteja, viimeksi vuosia sitten.

Mutta eipä siihen kait muuta syytä oo kun se, että päihteiden kanssa on kiva elää! Tarvitsenko siihen sitten parempaa syytä? En mielestäni. Kaikkea kohtuudella, siinä vaiheessa kun tuntuu ettei tavarasta mitään saa irti, lopeta sen käyttö (joo ok, voi olla välillä vaikeempaa kun miltä kuulostaa)

Ja kyllä päihteettömänäkin on kiva olla välillä. Tulee pidettyä yleensä vuodessa sellainen ainakin 2-4vkon aikainen tauko jossa en ota mitään, ja myöskään en tosiaan edes pajauttele joka päivä. Antaa ihan hyvää perspektiiviä siihen omaan käyttöön toi.

Tupakoinnin lopetin koska siitä ei saanut mitään irti, kylmiltään vaan kaikki röökit pöntöstä alas, siinä olikin sit hermot kireällä pari viikkoa, puhumattakaan vitun huonoista yöunista kun ei saanut iltaröökiä :( Sama homma kofeiinin kanssa kun lopetti kahvinjuonnin, ei vaan jaksanut tehdä mitään ilman sitä. Voin kuvitella tilanteen sit opiaattejen ja stimujen kohdalla, onneks käytän niin harvoin ettei ole tullut ongelmia.
Hiljempaa hyvät ihmiset... hiljempaa! :)
tRip
Moderator

Post by tRip »

Havahduin taas päihdepsykoosista, bentsotokkurasta.. Vitun kemiallista lobotomiaa.
Elämä kulkee vuoristorataa.. maanisdepressiivistä joku sanoisi. Ehkä.. ehkei.

Pakko ottaa päihteitä, kun ei muuten kestä ihmisiä, eikä normaalia elämää.. Haluaisin vain linnottautua syvälle mielen maailmaani.
Mutta aina on joku joka pakottaa palaamaan tähän armottomaan todellisuuteen.
Ympäristö pakottaa vetää huumeit. Perkele.

Haluan taas kokea psykedelian.. Olen liian vieraantunut siitä kaikesta. Turtunut kaikkeen.
Elämä on julmaa, mutta kaunista..
Keep it unreal.

spasm
OD

Post by spasm »

Aukikco wrote:
spasm wrote:Kirjoihin on kirjoitettu, että kun psykoottisen kaaoksen keskeltä pelastava harmonian lähettiläs konsertoi Hartwall Areenalla, on aika siirtyä takaisin kiertoradalle
Tämä kiinnosti, kuka on lähettiläänne?
Tällä kertaa hän ilmestyy Bob Dylanin kehossa.
[Olen tainnut ottaa varaslähdön. Suuntakin on vaihtunut.]
Aukikco wrote:
Mut se ei kai muistaakseni ollut huumeiden syy.. it was the other guy....
On jotenkin hämmentävää kuinka ihmiset kaiken keskustelun jälkeen kykenevät vieläkin syyttämään päihteitä ongelmista, jotka ovat heidän oman päänsä sisällä, käsiteltävissä. Tietenkin se johtuu siitä, ettei meillä ole kulttuuria joka näkee mielen vyyhdit mahdollisuutena. Sen sijaan meillä on kulttuuri joka näkee mielen vyyhdit työntekoa vaikeuttavana ongelmana joka on työnnettävä pois. Kulttuurimme saattaa kuvitella tekevänsä tehokkaampia työntekijöitä, mutta todellisuudessa tämäkin tehokkuus on täysin näennäistä. Todellisuudessa tekemisestä nauttivat ihmiset ovat tehokkuutensa huipulla. Käytännössä tämän oivalluksen yleistyminen tulee johtamaan siihen, että tehokkuus epämielekkäiksi koetuissa töissä laskee jatkuvasti, ei joskus tulevaisuudessa vaan juuri nyt.
Tarkennus: En tarkoita tokikaan huumeita itsessään syynä, vaan mitä ne tuovat eteeni sisältäni. Huumeet on se työkalu.
Last edited by spasm on Sun 11 May 2008, 01:13, edited 1 time in total.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Kaikkein vaikeinta siinä juuri on se motivaation löytäminen..
Pitää melkein luoda inho ainetta kohtaan ennenkuin siitä voisi päästä kokonaan eroon.[/quote]

sinä sen sanoit!olen 30v ja 15 vuotta sekoittanut päätäni lähes kaikella mahdollisella,elämäni "pahin"jakso oli 8v piriä päivittäin-3,5vlinnassa siitä ajasta.nyt 2.5v ilman piriä.siis vihaan sitä ainetta,se pilasi mun elämää niin paljon.ihmiset jotka rakastavat minua eniten itkivät lukemattomat itkut vuokseni.siskon kaksi ensimmäistä tytärtä näin poliisivankilassa pleksin takaa..on varmaan moni asukas suorastaan ihastunut tullessaan kotiin kun ollaan piripäissään viety kaikki rahan arvoinen ja kaadettu kaikki laatikot lattioille etsiessämmä jotain arvokasta.kyllä on monesta ihmisestä tuntunut hyvältä kun on aamulla kovalla kiireellä lähdössä töihin niin auto on hävinnyt,koska tahdoimme ajella jollain muulla kuin omalla.joku perhe on lähdössä kalastamaan kauniina kesäpäivänä niin mitä?veneestä on hävinnyt moottori.ja saatanan sika poliisit ovat hyökkineet kimppuun aseet esillä liian monesti.päihdevammainen olen kai koko ikäni,nykyään on alkoholi alkanut maistua liian useasti helpon saatavuuden takia,välillä tramadoolia,unikoita,sieniä,pilveä,ressua ynm.mut kyllä nyt menee paremmin kuin aikoihin,pystyn olemaan jopa välillä selvinpäin,ilman hirveää kuumotusta päihteisiin.silloin en kyllä jaksa tehdä yhtään mitään.olen nähnyt hieman vaivaa ja pääsen tod.näk kohta työkyvyttömyys eläkkeelle,mikä on mielestäni aika hyvä saavutus kun ei oo mitään fyysistä estettä työnteolle,henkisistäkin on vain asenne esteenä.mut puhuttamalla saa aika paljon aikaan,eläkkeestä päättävät luulevat mun olleen 2,5v täysin ilman päihteitä :shock:
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
Thoxium

Post by Thoxium »

Tupakoinnin tässä lopetin, kun nikotiinin lyhyt vaikutus pistää vituttamaan, eikä vaikutusta edes huomaa jos polttaa parin tunnin välein. Eli parempi siis ilman. Eipä ole edes himottanut, vaikka neljäs päivä menossa.

Kahvi on ruvennut maistumaan enemmän, vaikka toisen kupin jälkeen onkin oikein epämiellyttävä olotila, yhdestä kupista tulee miellyttävä olo.

Päihteiteiden käyttöä en ole näillä näkymin lopettamassa, sillä ne ovat tuoneet enemmän hyvää kuin pahaa. Sitäpaitsi "lopettamismentaliteetti" kuulosta säälittävältä ja heikon ihmisen puheelta. Only pussies go to rehab

Itseään kunnioittava ihminen ei "lopeta" vaan käyttö vähenee tai loppuu itsestään kun mielenkiinto häviää asiaan/aineeseen/aiheeseen. Juuri kuten käy nyt tupakalle, en tunne enää himoa siihen, vaan koko nikotiini on yksinkertaisesti vain alkanut kyllästyttämään minua. Pirikään ei ole enää kiinnostanut, kun se vaikutus ei enää vain tunnu mielenkiintoiselta että sitä menisi vartavasten vetämään. Palaillaan nikotiiniin ja amfetamiinin silloin kun ne rupevat taas kiinnostamaan minua, en pistä pahakseni jos niin käy.

Tällä hetkellä kiinnostus on noussut mm. dissosiatiiveihin ja psykedeeleihin, niillä tuntuu olevan annettavaa minulle.
spasm
OD

Post by spasm »

Päihteidenkäyttöni on kasvanut aika reilusti, aivan huomaamattani. Havahduin jälkikäteen. Siitäkö tämä kaikki johtuu?
Auttanut jaksamaan. Luulin, että se oli viihdekäyttöä..
Lsa ja savu ovat vieneet mut johkin ihan muualle? sinäkin, deksmi. Missä oikeastaan olen?
Tuntuu järjettömältä vastustaa sitä.
Tie vie? :>
growy
Kameleontti

Post by growy »

spasm wrote:Missä oikeastaan olen?
Tuntuu järjettömältä vastustaa sitä.
Tuossapa kysymys. Missä me ollaan? Miksi.. Aivan outo paikka, verrattuna siihen mestaan missä oltiin n.vuosi sitten..
Tuntuu järjettömältä elää tässä tilassa,tässä paikassa..
Jaa-a....
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Tää threadi takaisin ja ylös.

Ei mutta tänään otin kaljaa, vaikka keho kielsi, mutta olen päättänyt jo kuosata koko viikon ihan vitusti.. JA MULLA EI OLLUT ASIALLINEN VITUN VASTAUS, MUTTA NOSTIN TÄMÄN THREADIN YLÖÖÖÖÖS!

Rakastaen teitä. t. Dexma
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Dexma wrote:Tää threadi takaisin ja ylös.

Ei mutta tänään otin kaljaa, vaikka keho kielsi, mutta olen päättänyt jo kuosata koko viikon ihan vitusti.. JA MULLA EI OLLUT ASIALLINEN VITUN VASTAUS, MUTTA NOSTIN TÄMÄN THREADIN YLÖÖÖÖÖS!

Rakastaen teitä. t. Dexma
sama täällä, nyt päissään, huomenna oppareissa, ylihuomenna oppareita ja pilvee jne. kuosaan niin VITUSTI kaikkee muuta ku alkoholia.
spasm
OD

Post by spasm »

tää on hyvä threadi.

Poltin juuri viimeiset savut. Ehkä hyvä niin. On tullut poltettua päivittäin itselleni jo aika pitkän aikaa, tolee on tullut ja olo alkaa pikkuhiljaa olla samanlainen savuissa ja selvinpäin. Mielekkäämpi kyllä. Mutta lopulta jatkuvasti savuissa oleminen ei ole niin mielekästä, ei siitä saa enää niin hyviä, intensiivisiä kokemuksia. Sitä perussumua. Ajattelin vähän vähentää savun nauttimista..
mauseri
LD50

Post by mauseri »

spasm wrote:tää on hyvä threadi.
aamen! täällä voitas pohtia enemmän kaikkee ku tuol missä vaan kerrotaan mitä ollaan vedetty..
mut, loppupelissä mulle on ihan sama mihin jengi kirjottaa ku kattelen aina active topicks kautta.
mut mut, oishan se parempi ku asiat pysys ees jonkunlaisessa järjästyksessä.. vaikka hörhöjä ollaankin :D mut asiaan: mä oon ihan vitun kyllästynyt tähän jatkuvaan kaljan juontiin. tripeillä tajuun et tää on tyhmää, mut sit ku on selvä niin himo voittaa järjen.. ei kai tässä auta muu ku vaan yrittää ja yrittää päästä kaljasta eroon, mieluusti kokonaan. ku kelaa sitä rahamäärää mikä menee kaljaan kuussa, ni sillä sais niin paljon muuta kivaa, enkä puhu nyt pelkästään päihteistä. en tajuu miten voin pelkillä korvauksilla olla joka vitun päivä sekasin..
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Kännäämiseen menee mulla ihan vitusti rahaa, toisaalta olen vasta 18 vuotta ja ostan sen takia pelkkää kaljaa... Olen todennut että alkoholi toimii hyvin, ja sitä juon... Aina välillä tulee se sellainen tunne, että vois vetää jotain muutakin, mutta vetämiseen on pakko...

Eli tämän päivän kysymykseen. Vedin kännit koska mulla on siihen riippuvaisuus ja mää kännään aina... Jatkuvasti. Olen vitun alkohlisti, mutta rakastan teitä.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Sais mullakin jo loppua ghanja.. alkaa pikkesen kyllästyyn siihen jumitteluun, mut silti se olotila on kait sit vaan niin mukava..

Mä en jaksais enää ottaa mitään päihteitä.. mut..
reflat on ehkä se suurin mörkö :foil:
mauser wrote:mä oon ihan vitun kyllästynyt tähän jatkuvaan kaljan juontiin. tripeillä tajuun et tää on tyhmää, mut sit ku on selvä niin himo voittaa järjen.. ei kai tässä auta muu ku vaan yrittää ja yrittää päästä kaljasta eroon, mieluusti kokonaan.
Liiankin tuttua.. :/ tosin mulla päihde vaan vaihtelee kausittain

Kaikesta huolimatta tänään, nyt, on sellanen fiilis et pitäisköhän vähän PÄIHTYÄ..... 8)
Keep it unreal.

mauseri
LD50

Post by mauseri »

tRip wrote:Sais mullakin jo loppua ghanja.. alkaa pikkesen kyllästyyn siihen jumitteluun, mut silti se olotila on kait sit vaan niin mukava..

Mä en jaksais enää ottaa mitään päihteitä.. mut..
reflat on ehkä se suurin mörkö :foil:
mauser wrote:mä oon ihan vitun kyllästynyt tähän jatkuvaan kaljan juontiin. tripeillä tajuun et tää on tyhmää, mut sit ku on selvä niin himo voittaa järjen.. ei kai tässä auta muu ku vaan yrittää ja yrittää päästä kaljasta eroon, mieluusti kokonaan.
Liiankin tuttua.. :/ tosin mulla päihde vaan vaihtelee kausittain

Kaikesta huolimatta tänään, nyt, on sellanen fiilis et pitäisköhän vähän PÄIHTYÄ..... 8)
niinhän se on kyllä mullakin vaihdellut jo toista vuosikymmentä.. mut, LOISTO IDEA, PÄIHDYTÄÄN VAAN!
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

tRip wrote:Sais mullakin jo loppua ghanja.. alkaa pikkesen kyllästyyn siihen jumitteluun, mut silti se olotila on kait sit vaan niin mukava..
Tossa olikin mun syy pilven lopetukseen..

Asiaan. Dexmasin tänään koska minun kaverikin kävi dexmittelemässä mun kanssa... Kivaa on. Tais mennä alle 1200 mg,,,ehkä 900 mg?