Rankin päihtymystila minkä olet kokenut?
-
Jeshu
- OD
-
frontti
- Psykonautti
-
D.E.S
- Kameleontti
-
Hupu
- Psykonautti
Kovin kuosi missä olet ollut ???
Kyl pirilaskut ja siihen päälle vahvaa kukkaa sai aikaan melkoisen sekavuustilan... En muista kyl niin kuosissa ennen olleeni... Jossain mielessä se oli ihan mukavakin kuositus. Mutta ehken enää siltikään tuota kokeile 
-
Inovix
- Apteekki
Varmaan viinalla lähteny paskimmat ja pahimmat kuosit.
Jostain syystä 200mg seroquel ja 40mg tenox ja muutama viina paukku pisti kanssa aika hyvin tutkalle. Olen varovainen ja pelokas päihteitä kohtaa. Suunittelen enkä sotke viinaa mihinkään mihinkään muuhun kun kahviin ja tupakkaan. Näin säästyy säätämiseltä.
Inovix
Jostain syystä 200mg seroquel ja 40mg tenox ja muutama viina paukku pisti kanssa aika hyvin tutkalle. Olen varovainen ja pelokas päihteitä kohtaa. Suunittelen enkä sotke viinaa mihinkään mihinkään muuhun kun kahviin ja tupakkaan. Näin säästyy säätämiseltä.
Inovix
-
Kalavale
- Apteekki
kaameet kuosit oli kyllä nyt ti-ke. Pahimmat luultavasti mitä ikinä ollutkaan, ja aloin tosissaan nyt pohtimaan omaa mielenterveyttä. Tai siis lähinnä sitä mikä mua ajaa tollaseen itsetuhoiseen kurjaa käyttäytymiseen.
Settinä toimi 8olutta, jonka laskettua siirryin kaverin A luokse nauttimaan oxycontinia(onneksi viimiset mitä kaveripiirissä oli enää). Sitten aikanaan kun tuo setti alkoi hälvetä, minä vannoutuneena idioottina menin nauttimaan 600mg DXM nimistä substanssia, joka veti kyllä miehen veteläksi, ja aivot niin perkeleen solmulle. Ke päivällä selkeys alkoi palata ja huomasi että ei olekkaan vaipunut psykoosiin tai konsanaan kuollut.
Ei ollenkaan opettavainen kokemus. Mitään en tuosta saanut irti muuta kuin paskan olon. Tai ehkä nyt opin sen läksyn että tuollanen teini sekoilu ei ole mistään kotoisin. Epäilen tosin sillä sain kuulla että kaverilla on syöpä ja se delaa 1v sisään. Ahistaa ehkä jopa vitusti.
Settinä toimi 8olutta, jonka laskettua siirryin kaverin A luokse nauttimaan oxycontinia(onneksi viimiset mitä kaveripiirissä oli enää). Sitten aikanaan kun tuo setti alkoi hälvetä, minä vannoutuneena idioottina menin nauttimaan 600mg DXM nimistä substanssia, joka veti kyllä miehen veteläksi, ja aivot niin perkeleen solmulle. Ke päivällä selkeys alkoi palata ja huomasi että ei olekkaan vaipunut psykoosiin tai konsanaan kuollut.
Ei ollenkaan opettavainen kokemus. Mitään en tuosta saanut irti muuta kuin paskan olon. Tai ehkä nyt opin sen läksyn että tuollanen teini sekoilu ei ole mistään kotoisin. Epäilen tosin sillä sain kuulla että kaverilla on syöpä ja se delaa 1v sisään. Ahistaa ehkä jopa vitusti.
All things are equal, there are no special things.
-
Harold
- Kameleontti
kyllä täytyy myöntää kans, et viinalla on käyty niin alhaalla ku vaa mahollista. se tekee ihmisestä tyhmän.
kerran olin kyl myös pahoissa ku en ollu savutellu n. vuoteen ja vedin sit niin sairaan tuhtia kukkasta pari pesää sellatteesta 1m korkeesta bongista. olin niin ahdistunut ja paineissa 6tuntia, että istuin vaan kaverin kämpillä nojatuolissa ja pelkäsin henkeni edestä
kerran olin kyl myös pahoissa ku en ollu savutellu n. vuoteen ja vedin sit niin sairaan tuhtia kukkasta pari pesää sellatteesta 1m korkeesta bongista. olin niin ahdistunut ja paineissa 6tuntia, että istuin vaan kaverin kämpillä nojatuolissa ja pelkäsin henkeni edestä
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
-
Señor Escobar
- Psykonautti
omalla kohdalla nuo viinareissut varmaan pahimpia, ryynien kera.. join vuosikaudet päivittäin ja kyl sit semmosta 2l kossua iltaan ja siihe oluset ja kouralla xanoreita tauluu sekä budiii.. tervemenoo. mut ei tommone mitenkää hauskaa ole ku jälkeenpäin miettii, sitä sekavuustilojen hakemista. nyt oppinut vähän fiksummin suhtautumaan kaikkiin päihteisiin kun pääsin irti alkoholista (3kk raittiina) joka omalla kohdallani on ollut pahin huume ja oli lähellä viedä henkeni. tulee tosin mielee jotai lsa trippei, 12hbwr+budii+xanorii+viinaa ja oli kyl semmosta hallutykitystä ja sekavuutta yli 12h että huhuh.. muistan kun yhdes vaihees makasin lattias äksänä ja pidin kiinni ku koko mökkiä pyöritti niin, ei pystynyt kuin konttamaa ku semmone humina kävi. että onpa tuota melkosissa tullut oltua vuosien varrella kyl. mutta ei enää, toivotaan näin =)
-
growy
- Kameleontti
kovimmat kuosit hmmm..
Tais olla vuosi sitte itsenäisyyspäivänä..
ensin bisseä,viinaa ja kotiviinä.Tarpeeks kännis olin aika kauan,iltapäivällä sitte lähti laskeen(aamulla alottelin)joten päätettiin hankkia jotain vahvempaa,kaveri sitte päätti hommata ison satsin tenoxeja,tais olla 20mg,otettii siin vissii 3-4 ja häröiltii,savuja,lisää viinaa ja huh
aamulla oli sitten mukava kelailla mitä on illalla tehny,ku oli puhelin täynnä ihme viestejä ym

Tais olla vuosi sitte itsenäisyyspäivänä..
ensin bisseä,viinaa ja kotiviinä.Tarpeeks kännis olin aika kauan,iltapäivällä sitte lähti laskeen(aamulla alottelin)joten päätettiin hankkia jotain vahvempaa,kaveri sitte päätti hommata ison satsin tenoxeja,tais olla 20mg,otettii siin vissii 3-4 ja häröiltii,savuja,lisää viinaa ja huh
aamulla oli sitten mukava kelailla mitä on illalla tehny,ku oli puhelin täynnä ihme viestejä ym
-
420TheyKilledKennedy
- Tuppisuu
-
skirtfeber
- Apteekki
hoho. harmi ettei nähty ku ohimennen uutenvuoten, itelläki meni raksu, vajaa pari vinkkupulloo, mäyris, 1-1.5g sienii, nestemäistä happoo, hirveesti savuu.420TheyKilledKennedy wrote:-mäyräkoira karhua
-n. 1/2pulloa captain morgania
-hirveä läjä hassista
-nippeli
-2gemii tatteja
-päälle vielä mauwi wowia jointti
näin meni uusvuosi
sekavat kuosit kyl, mut tosi nättii oli.
varsinki kompastuu omiin lahkeisiinsa ja vierii tattinousuis raksun kanssa 70m pitkä ja jyrkkä mäki alas, kesti ainaki vuoden:D
when the going gets weird, the weird turn pro.
-
immuzu
-
geek
- Tuppisuu
Joku semmoinen komboilu kun on vetänyt paskinta päihdettä mitä tiedän eli lakkaa! Silloin on tosissaa ollu kovin kuosi siit ei pääse yli eikä ympäri.
Ja kun mun kohdalla jos on tosi kuoseis nii luultavasti ei oo niin kauheen hyvä fiilis vaan sit ollaan menty jo sinne överipuolelle.
Aine kerrallaan nii kivaa on=)
Ja kun mun kohdalla jos on tosi kuoseis nii luultavasti ei oo niin kauheen hyvä fiilis vaan sit ollaan menty jo sinne överipuolelle.
Aine kerrallaan nii kivaa on=)
-
Happohuppu
- Apteekki
Paljonhan noita "kovia kuoseja" on ollut, mutta pistetään tähän nyt viimeisin. Päivällä ja illalla olin pitänyt rintaan kiinnitettynä kahta 100ug/h-fentanyylilaastaria (ovat siis niitä isoimpia), ja kun olin saanut varsin miellyttävän euforian, otin ne pois. Lipittelin sidukkaa ja olutta ja otin sitten yöllä pari tooodella hyvää nipsua. Nipsujen kanssa alkoi tavalliseen tapaan mennä kannabista ja stilkkareita, ja jossain vaiheessa päätin lyödä ne laastarit takaisin rintaan. Seuraavat 24 tuntia ovatkin hämärän peitossa, mutta hurjasti niiden aikana pilveä kului ja stilkkareitakin liki paketillinen.
Olin kuulemma ollut täysin pihalla ja kyvytön tekemään mitään. Jos istuin pöydän ääressä, saatoin vain tippua pää edellä lattialle. Ruokaa en pystynyt syömään, koska en tajunnut mistään mitään eikä mikään pysynyt käsissäni jne. Minulla ei ole aavistustakaan missä vaiheessa otin laastarit pois. Oli se kaikki kivaa, kai, olisi vain mukava muistaakin jotain.
Olin kuulemma ollut täysin pihalla ja kyvytön tekemään mitään. Jos istuin pöydän ääressä, saatoin vain tippua pää edellä lattialle. Ruokaa en pystynyt syömään, koska en tajunnut mistään mitään eikä mikään pysynyt käsissäni jne. Minulla ei ole aavistustakaan missä vaiheessa otin laastarit pois. Oli se kaikki kivaa, kai, olisi vain mukava muistaakin jotain.
Looking for planet Gong...
-
mr.codeine
- Karvakuono
tähänki ois juttu, mut täälä on eräitä jokka alkaa heti vetään omia johtopäätöksiä sillä perusteella ku en oo kirjotellu tänne paljon mitään tällä nimellä. oon kuitenki seurannu tätä ja kirjotellu tuntemattomana ja toisella nimellä jo vault 2:sen ajoista. onko tämä reilua? siirtäkää tää minne haluutte oon valvonu liikaa ja tipahdan kohta.
-
joviaali
- Psykonautti
Lopeta se vainoilu. Kirjoita pois vaan. Avaa pääsi.mr.codeine wrote:tähänki ois juttu, mut täälä on eräitä jokka alkaa heti vetään omia johtopäätöksiä sillä perusteella ku en oo kirjotellu tänne paljon mitään tällä nimellä. oon kuitenki seurannu tätä ja kirjotellu tuntemattomana ja toisella nimellä jo vault 2:sen ajoista. onko tämä reilua? siirtäkää tää minne haluutte oon valvonu liikaa ja tipahdan kohta.
Kovin kuosi on elämä, päihteet on kyl hyvä buusteri.
felix qui potuit rerum cognoscere causas.
-
psyhippi
- Karvakuono
Onhan noita vaikka mimmosia.
Äkkiseltään muistan seuraavat:
- paljon kaljaa, 10x 20mg Tenox 15x 5mg Diapam, paljon savua, n. 4g hyviä sieniä (heräsin pari päivää myöhemmin metsästä kun olin nuo ottanut enkä pahemmin muuta muista)
- n. 350-400mikroa happoa, hyvää lätkää, kaljaa ja budia siitäkin sain pääni todella sekaisin..
Äkkiseltään muistan seuraavat:
- paljon kaljaa, 10x 20mg Tenox 15x 5mg Diapam, paljon savua, n. 4g hyviä sieniä (heräsin pari päivää myöhemmin metsästä kun olin nuo ottanut enkä pahemmin muuta muista)
- n. 350-400mikroa happoa, hyvää lätkää, kaljaa ja budia siitäkin sain pääni todella sekaisin..
Luonnontuotteet<3
-
Mangusti
Re: Kovin kuosi missä olet ollut ???
edit:(siis joka viivan kohalla on eri kuosi)
- 20mg oxycontin (IV) ja 1g psilocybe semilanceataa
- Sellasta piriä pari vk. että pikkunokat saa hikoilemaan ja puuskuttamaan ku läski sika (ja 0.25 vedot sai erään hlö.n oksentamaan)
- 11essoa
edit: ehkä noloin kuosi
-erehdyin juomaan kun lääkityksenä 1mg risperdal ja 0.5 mg cipralex... Ryyppäsin häissä, ryttäsin kai auton, sammuin autolle, laskin alleni ja ÄITI kantoi minut nukkumaan. (ne oli vielä sen siskon häät
)
- 20mg oxycontin (IV) ja 1g psilocybe semilanceataa
- Sellasta piriä pari vk. että pikkunokat saa hikoilemaan ja puuskuttamaan ku läski sika (ja 0.25 vedot sai erään hlö.n oksentamaan)
- 11essoa
edit: ehkä noloin kuosi
-erehdyin juomaan kun lääkityksenä 1mg risperdal ja 0.5 mg cipralex... Ryyppäsin häissä, ryttäsin kai auton, sammuin autolle, laskin alleni ja ÄITI kantoi minut nukkumaan. (ne oli vielä sen siskon häät
Last edited by Mangusti on Wed 16 Apr 2008, 00:08, edited 1 time in total.
-
growy
- Kameleontti
Kovin kuosi tähän mennessä :
2kpl Telareita
3kpl 15mg Tenox
12Pack kolmos olutta
Viinaa,viskiä ynnä muuta mukavaa baarissa
Hyvää lätkää
Huh huh mikä ilta,joskus pari kuukautta sitte. Seuraavat 2päivää oli yhtä tuskaa,kauhee morkkis,rosis odottamas,pannu paikkoja paskaks,sotkenu välejä..
Toi oli sellanen stop-merkki ylenpalttiselle ryyni/alkoholikuosaamiselle. Sen jälkeen ryynejä ei pahemmin,harvoin alkoholia..
2kpl Telareita
3kpl 15mg Tenox
12Pack kolmos olutta
Viinaa,viskiä ynnä muuta mukavaa baarissa
Hyvää lätkää
Huh huh mikä ilta,joskus pari kuukautta sitte. Seuraavat 2päivää oli yhtä tuskaa,kauhee morkkis,rosis odottamas,pannu paikkoja paskaks,sotkenu välejä..
Toi oli sellanen stop-merkki ylenpalttiselle ryyni/alkoholikuosaamiselle. Sen jälkeen ryynejä ei pahemmin,harvoin alkoholia..
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
Aukikco
- OD
Olinkohan 16, vuosi ekoista känneistäni. Erittäin huonolle alkoholipäälleni 11 kaljaa joista jokainen yhdellä huikalla.
Havahduttuani seuraavana iltapäivänä suihkun lattialla oksentaessani siihen että frendin mutsi oli astunut sisään auki jättämästäni ovesta ja seisoi suihkun ovella kysyen olenko kunnossa, päätin alkaa keräilemään kokoon paloja siitä, miksi kehooni sattuu, miksi kännykkäni akku on halki ja mitä vittua oikeastaan tapahtui edellisenä iltana. Ja se olikin sitten tarina.
Selvisin kuitenkin hengissä. Jotenkin kalja alkoi ton jälkeen maistumaan vähemmän ja vähemmän.
Havahduttuani seuraavana iltapäivänä suihkun lattialla oksentaessani siihen että frendin mutsi oli astunut sisään auki jättämästäni ovesta ja seisoi suihkun ovella kysyen olenko kunnossa, päätin alkaa keräilemään kokoon paloja siitä, miksi kehooni sattuu, miksi kännykkäni akku on halki ja mitä vittua oikeastaan tapahtui edellisenä iltana. Ja se olikin sitten tarina.
Selvisin kuitenkin hengissä. Jotenkin kalja alkoi ton jälkeen maistumaan vähemmän ja vähemmän.
-
lanttu
- Apteekki
Re:
LD50 wrote:Joo-o. Sivuilla on Robinin oma tarina pelkästään parin stilkkarin vaikutuksista efexor-kuurilla.
itte tota efexoria syön kans ja olen 10-20kpl stillkkaria syöni pelkiltää että, myös kombottaen mm. kodukkaa+tramalii, bentsoo aina mukana tietty ,kannabis ja piri enkä halluan hallua koskaan oo saanu
Mutta kovin kombo hmmm. paljo ollu hengen vaarallisia sekä mukavia no ku hitaista tykkään 150mg oksikodonii 500mg tramadolia tuntematon määrä xanoria ja muita bentsoja plus marijuana.
Tai no 2vk pilleri kuuri (päihtymis tarkoitus) rauhottavia sekä opiaatteja/opioideja jolloin jouduin sairaalaan 6vk useita leikkauksia ja paljon voimakkaita kipulääkkeitä mm. oksikodonia ja fentanyylia + plus rauhottavat ei vituttanu makaa seljältee 4vk ilman mtn tekemistä + että, olin tietonen siitä että, saatan menettää henkeni lääkäri sanoi "hius karvan varassa" ja jonku pilleri rallin takia ja en ole itse tuhoinen ollut koskaan enkä silläkään hetkellä.
wtf
-
Jeshu
- OD
Re: Re:
Ei kaikki tsolpideemista halluja saakaan. Jotkut saa.supress wrote:LD50 wrote:Joo-o. Sivuilla on Robinin oma tarina pelkästään parin stilkkarin vaikutuksista efexor-kuurilla.
itte tota efexoria syön kans ja olen 10-20kpl stillkkaria syöni pelkiltää että, myös kombottaen mm. kodukkaa+tramalii, bentsoo aina mukana tietty ,kannabis ja piri enkä halluan hallua koskaan oo saanu
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
Swampthing
- Apteekki
Tarinoidaanpas nyt vähän pitempi pätkä elämäni ehdottomasti kovimmasta kuosituksesta. Joskus aikoinani nuorena ihmisenä päätin, että nyt kun on koulustressiä, niin pitää tyhjentää pää turhista ajatuksista ja juoda 1,5 litraa 20% etanolia. Jes jes.
Alkuiltahan oli perkeleellistä ahdistumista ja "mitä vittua täällä teen" -ajatusjumailua (ulkona dokaamassa syksyllä keskellä pelottavaa ja inhottavaa VANTAATA, sinne päätyminen onkin toinen tarina), joten loogisesti pääteltynä päätin että järkevintä on vain kitata tätä viinaa suhteelliseen huonosti etanolia kestävään päähäni mahdollisimman nopealla tahdilla. Tästä seurasi paljon siirtyilyä paikasta A paikkaan B, kunnes paikassa L olin jo rehellisesti huonolla tavalla sekaisin. Tarkoituksemme oli kai lähteä kaverilleni "jatkamaan". Tästä kävelymatkasta en enää muista mitään, filmi katkesi oudolla urheilukentällä muutaman kilometrin päässä hänen kämpiltään.
Heräsin kaverin saunan suihkuhuoneesta. Ongelma oli se, että en ollut koskaan tajunnut tällaisen olemassaoloa tai käynyt siellä enne, joten ehdin olla puoli minuuttia täydellisessä paniikissa siitä, missä vitussa oikein olin. Paniikkia ei vähentänyt se että olin aika pitkälti oman oksennukseni peitossa ja pelkissä boksereissani, polveni olivat totaalisen verillä ja käveleminen oli tuskallista.
Kaverini mukaan olin kävelymatkan aikana heittäytynyt säännöllisin väliajoin polvilleni keskelle autotietä. Kämpille saapuessani olin purkanut koulustressini omalla tavallani ilmeisesti yrittämällä sanella ylös kaikkia kirjoittamattomia vieraitten kielien esseitä. Melko nopeasti siirryin saksasta norjaan. Kaverini oli koittanut tarjota tuopillista vettä, jotta en olisi hirveässä darrassa seuraavana aamuna. Olin todennut "joojookohtabargh" ja laatannut ensin hänen sängylleen ja sitten päälleni, useasti. Kaverit olivat yhteistuumin heittäneet minut vaatteet päällä ja koittaneet rauhoitella minua. Tässä vaiheessa siis simahdin lopullisesti.
Pienen selvittelyn, anteeksipyyntelyn ja siivoamisen jälkeen viskoin laattaiset bokserit ja kauluspaidan reppuuni ja lähdin hoipertelemaan kotia kohti kello neljä aamuystä äärimmäisen heikossa olotilassa. Tämän jälkeen oli tosiaan melkoinen tauko ja rauhoittuminen alkoholinkäytössä, en enää oikein arvosta.
Alkuiltahan oli perkeleellistä ahdistumista ja "mitä vittua täällä teen" -ajatusjumailua (ulkona dokaamassa syksyllä keskellä pelottavaa ja inhottavaa VANTAATA, sinne päätyminen onkin toinen tarina), joten loogisesti pääteltynä päätin että järkevintä on vain kitata tätä viinaa suhteelliseen huonosti etanolia kestävään päähäni mahdollisimman nopealla tahdilla. Tästä seurasi paljon siirtyilyä paikasta A paikkaan B, kunnes paikassa L olin jo rehellisesti huonolla tavalla sekaisin. Tarkoituksemme oli kai lähteä kaverilleni "jatkamaan". Tästä kävelymatkasta en enää muista mitään, filmi katkesi oudolla urheilukentällä muutaman kilometrin päässä hänen kämpiltään.
Heräsin kaverin saunan suihkuhuoneesta. Ongelma oli se, että en ollut koskaan tajunnut tällaisen olemassaoloa tai käynyt siellä enne, joten ehdin olla puoli minuuttia täydellisessä paniikissa siitä, missä vitussa oikein olin. Paniikkia ei vähentänyt se että olin aika pitkälti oman oksennukseni peitossa ja pelkissä boksereissani, polveni olivat totaalisen verillä ja käveleminen oli tuskallista.
Kaverini mukaan olin kävelymatkan aikana heittäytynyt säännöllisin väliajoin polvilleni keskelle autotietä. Kämpille saapuessani olin purkanut koulustressini omalla tavallani ilmeisesti yrittämällä sanella ylös kaikkia kirjoittamattomia vieraitten kielien esseitä. Melko nopeasti siirryin saksasta norjaan. Kaverini oli koittanut tarjota tuopillista vettä, jotta en olisi hirveässä darrassa seuraavana aamuna. Olin todennut "joojookohtabargh" ja laatannut ensin hänen sängylleen ja sitten päälleni, useasti. Kaverit olivat yhteistuumin heittäneet minut vaatteet päällä ja koittaneet rauhoitella minua. Tässä vaiheessa siis simahdin lopullisesti.
Pienen selvittelyn, anteeksipyyntelyn ja siivoamisen jälkeen viskoin laattaiset bokserit ja kauluspaidan reppuuni ja lähdin hoipertelemaan kotia kohti kello neljä aamuystä äärimmäisen heikossa olotilassa. Tämän jälkeen oli tosiaan melkoinen tauko ja rauhoittuminen alkoholinkäytössä, en enää oikein arvosta.
Mieli on mukava paikka asua.
-
Aukikco
- OD
Hahaa Swampthing, kuulostaa mahtavalta kokemukselta. Tuollaisia jokainen ihminen tarvitsee, ainakin kerran elämässään.
Jostain syystä voin samaistua :D
Jostain syystä voin samaistua :D
-
Mangusti
nyt kun selväilly aika paljon ni sai kunnon idioottoörmykännit eri juomista, 3 mutterista ja paukuista. housut rymysin rikki ja outoja mustelmia on enemmän kun muistikuvia 
-
tRip
- Moderator
Olen huomannut että omalla kohdalla se ei ole enää niin itsestäänselvyys..aivoruoska wrote:kaikissa noissa myös tietenkin kannabis mukana. mut sehän on itsestäänselvyys.
Joskus ei vain enää halua sitä ghanjan tuomaa ajatuksenvirtaa tai -kulkua
Kovin kuosi..hmm..
Psykoosissa vitusti huumeita ja myös psykedeelejä.. ja pilvee
Ei siinä tilassa enää tajunnu kuin sekasin sitä loppuujenlopuks olikaan
Nykyään kiinnostaa enempi vain maanis-depiksinen taspaino kaiken suhteen.
Kovimmat kuosit on jo kokeiltu
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
Mangusti
Viimesin:
6mg Xanor, bissee, valkkaria, viinaa, pajaa...
Takuuvarma nelivetokuosi :?
6mg Xanor, bissee, valkkaria, viinaa, pajaa...
Takuuvarma nelivetokuosi :?
-
frontti
- Psykonautti
-
Mangusti
parasta oli että aamul humas housujen revenneen ja valtavia mustelmia joka puolella
huhhuh never more... vai miten se oli
huhhuh never more... vai miten se oli