Kannabiksen hinnoista
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
- Posts: 770
- Joined: Sun 27 Jun 2010, 21:17
Re: Kannabiksen hinnoista
Vaihtelee kyl tosi paljon noi. Yleensä hinnat ja laatu on mitä on, mut vasta vielä vähän aikaa sitten sain ostettua 12€ gramma hyvää budia milloin halusin. Nyt meni lähde alta, ja muut kaikki piirit on mitä on. Mielummin oon kokonaan polttamatta kun lähen joihinkin törkeisiin säätöihin mukaan ja ostan sitä peltsiä 15€/gramma. Kyllä tuota hyvää budiakin vielä kohtuullisen usein pääsee tutuilta polttelemaan jotka itse kasvattavat, onneksi.
-
Damned
- Psykonautti
- Posts: 52
- Joined: Thu 18 Mar 2010, 21:39
Re: Kannabiksen hinnoista
Kyllä budista/hyväst peltsist 15-20e maksaisin jos joku myis...
-
Varjo
Re: Kannabiksen hinnoista
Aika halvalla tuntuu lähtevän. Täällä päin saat pulittaa sen 20e ketolasta kukkaa fiktin päältä. Hyvälaatuistahan se aina on, ei siinä mitään, silti aikamoinen riistohinta. Parhaimmillaan olen yhdestä ketkusta saanut kymmenetkin kerrat (mitä nyt joskus jurrin päälle, mutta silti). Eli 0,1 on jo riittänyt. Ja kyllä siitä aina sen 4 kertaa saa, ellei halua joku päivä vetää vähän enemmän.
Aikamoista jos 8 eurolla joku saa gramman kukkaa
Tai eipä se niin erikoista ole, jos joku hyväkin kaveri kotikasvattaa, mutta noin muuten... 
Aikamoista jos 8 eurolla joku saa gramman kukkaa
-
niksu
- Psykonautti
- Posts: 63
- Joined: Mon 02 Aug 2010, 23:39
Re: Kannabiksen hinnoista
Mä kans mietin samaa, mut voisko vaikuttaa, kun kukan thc-prosentit on n. 3 kertaistunut, +10 v. aikana.Huiko wrote: Lätkän laatu on kyllä huonontunu,kun kaikki haluaa poltella enempi tota kukkaa.(
-
Death
- Apteekki
- Posts: 451
- Joined: Sat 21 Aug 2010, 11:48
- Location: Helsinki/Tampere
Re: Kannabiksen hinnoista
Kyllä täällä tampereella riistetään kannabis narkomaanien rahat.. noi myy sitä 20e/g melkeen joka paikassa. itellä onneks jotain ihan ok linkkejä ni joudun maksaa hyvästä budista max.15e. Viime kesänä se oli 10e.. mitäköhän se on ens kesänä...vittu varmaan 30e grammalta siinä vaiheessa mä muutan amsterdamiin siellä on asiat paremmin
You don´t need a Ph.D. to figure this out. I got high ´cause it was good to me...
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
- Posts: 770
- Joined: Sun 27 Jun 2010, 21:17
Re: Kannabiksen hinnoista
Onko? Ei sielläkään saa itse kasvattaa ja HYVÄSTÄ budista saattaa sielläkin joutua pulittamaan lähemmäs 20€Death wrote:Kyllä täällä tampereella riistetään kannabis narkomaanien rahat.. noi myy sitä 20e/g melkeen joka paikassa. itellä onneks jotain ihan ok linkkejä ni joudun maksaa hyvästä budista max.15e. Viime kesänä se oli 10e.. mitäköhän se on ens kesänä...vittu varmaan 30e grammalta siinä vaiheessa mä muutan amsterdamiin siellä on asiat paremmin
-
Varjo
Re: Kannabiksen hinnoista
Hmm, Coffee Shopeissa hinta on jotain 10-17e aina, yleensä jotain 12-15... Ja se setti onkin sitten hyvää...SahkoinenVelho wrote:Onko? Ei sielläkään saa itse kasvattaa ja HYVÄSTÄ budista saattaa sielläkin joutua pulittamaan lähemmäs 20€Death wrote:Kyllä täällä tampereella riistetään kannabis narkomaanien rahat.. noi myy sitä 20e/g melkeen joka paikassa. itellä onneks jotain ihan ok linkkejä ni joudun maksaa hyvästä budista max.15e. Viime kesänä se oli 10e.. mitäköhän se on ens kesänä...vittu varmaan 30e grammalta siinä vaiheessa mä muutan amsterdamiin siellä on asiat paremmin
-
pirinisti82
- Karvakuono
- Posts: 30
- Joined: Wed 25 Aug 2010, 01:27
Re: Kannabiksen hinnoista
kukka 15-20€
lätkä 6-10€
lehtee varsii muuta paskaa ei kannata ees ostaa.
helsingin seudulla ite maksanu tollasii summii sillon joskus
lätkä 6-10€
lehtee varsii muuta paskaa ei kannata ees ostaa.
helsingin seudulla ite maksanu tollasii summii sillon joskus
-
HenkkA_
- Psykonautti
- Posts: 80
- Joined: Mon 15 Mar 2010, 13:45
Re: Kannabiksen hinnoista
Hinnat on noussu viimesen kolmen vuoden aikana, mitä ite oon poltellu. Nykysin ihan normi hinta budista 17-20e/g. Joskus saa 15e/g ja se on nykysin halpaa.
Tällä hetkellä ainakin yhellä kaverilla kasvit tulossa et jouluna saa olla savuissa ilmaseks.
Kun tossa joku päivä pyörin kaupungilla kaverin kanssa niin tavattiin sellanen vanhempi (n.50 v) hiisaaja ja se tarjos vitun hyvät savut ja myi toimivaa lehtee random määrän (joku 2g) 5 eurolla ja nipin sitä hyvää budia 2 eurolla, josta sain kolmet savut.
Tällä hetkellä ainakin yhellä kaverilla kasvit tulossa et jouluna saa olla savuissa ilmaseks.
Kun tossa joku päivä pyörin kaupungilla kaverin kanssa niin tavattiin sellanen vanhempi (n.50 v) hiisaaja ja se tarjos vitun hyvät savut ja myi toimivaa lehtee random määrän (joku 2g) 5 eurolla ja nipin sitä hyvää budia 2 eurolla, josta sain kolmet savut.
-
Tanz
Re: Kannabiksen hinnoista
Itse joudun yleensä hyvästä kukasta maksamaan sen 10-20e rammalta ja toimiva mixi kustansi 8e/g. Lehteä nyt saa ylensä kaupan pääle ja korkeintaan pari euroa grammalta siitä voi kustantaa. Hyvä mikseri. 
-
hahaviv
- Lepakko
- Posts: 222
- Joined: Fri 03 Sep 2010, 12:59
- Location: dirty south
Re: Kannabiksen hinnoista
Tämä on todella harmillista, mutta totta.HenkkA_ wrote:Hinnat on noussu viimesen kolmen vuoden aikana, mitä ite oon poltellu. Nykysin ihan normi hinta budista 17-20e/g. Joskus saa 15e/g ja se on nykysin halpaa.
Suuri osa nuorista polttaa juuri lakattua prässiä, kun ei oo muuta saatavilla. Hirveetä käyttää rahaa sellaseen, keuhkot siinä menee. Itsekin joskus tullut poistettua sitä, ja kaverin kanssa kateltiin, että noissa bägeissä on yleensä about 0.3-0.6g sitä kukintoa, mutta fikti kummasti näyttää aina sen 1-1.5g, riippuen mihin räsään se on tullut. Kyllä on rätissytkin sen verran, että puolet painosta on jotain ihan muuta kun kukkaa.
theres not enough love, you gotta make love, remake love, co create love, cremate love, reincarnate love, gotta make love,
just make love
just make love
-
mentalhell
- Kameleontti
- Posts: 880
- Joined: Sun 16 Dec 2007, 00:01
Re: Kannabiksen hinnoista
Tääl 014 budi hinnat noussu sinne 20e/g pahimmillaa, kerra olen nyt siihen hintaan poistanut. (Ite en polttele pahemmin mut säädän välil kavereille.)
Yleisesti kumminkin hinnat:
Budi: 12-18 euroa.
Läpy: 7 - 15 euroa.
Heinästä en muista maksaneeni mitään ikinä. Mut toi kahenkympin hinta alkaa olee ryöstöö ellei kyse oo jostai todella spessusta kamasta.. Kyl se pilven hinta pitäs olla yksnumeroinen luku melkee. Tyyppejä pitäs saaha kasvattaa vitusti ja poistamaan kymppiin per yksikkö budia ni loppuis markkinat noilta kusettajilta. Mutta onneks sentää täällä ei ole ollenkaa liikkeellä lakka/prässibudia, että setit on iha jonku suomen sisältä olevista puutarhoista tai sitte läpyskää.
Yleisesti kumminkin hinnat:
Budi: 12-18 euroa.
Läpy: 7 - 15 euroa.
Heinästä en muista maksaneeni mitään ikinä. Mut toi kahenkympin hinta alkaa olee ryöstöö ellei kyse oo jostai todella spessusta kamasta.. Kyl se pilven hinta pitäs olla yksnumeroinen luku melkee. Tyyppejä pitäs saaha kasvattaa vitusti ja poistamaan kymppiin per yksikkö budia ni loppuis markkinat noilta kusettajilta. Mutta onneks sentää täällä ei ole ollenkaa liikkeellä lakka/prässibudia, että setit on iha jonku suomen sisältä olevista puutarhoista tai sitte läpyskää.
-
Feya
- OD
- Posts: 1239
- Joined: Sun 26 Sep 2010, 14:52
- Location: Turku
Re: Kannabiksen hinnoista
Ei hitto Suomessa on kallista. O.o
Washingtonissa hinta on yleensä $10/g (n. 7,4€) ja lääkekannabis "dispensary":ssa $15/g (n. 11€).
Washingtonissa hinta on yleensä $10/g (n. 7,4€) ja lääkekannabis "dispensary":ssa $15/g (n. 11€).
-
XTCVelho
- Lepakko
- Posts: 179
- Joined: Fri 10 Sep 2010, 12:51
- Location: Velhovuori/Vantaa
Re: Kannabiksen hinnoista
Yhteensä tuli kesän aikana maksaa 300 grammaa alta 100 euroa ilman eri huijausta. Näin täällä, käyttäkää niitä aivoja poijjaat!
Pannul ei muutaku kanaa, hyllys ei muutaku kamaa BITCH!
-
Zeke
- Lepakko
- Posts: 233
- Joined: Thu 09 Oct 2008, 22:33
- Location: 02
Re: Kannabiksen hinnoista
-Siidut/pistarit kavereilta 0e
-Aurinko 0e
-Sadevesi 0e
-Lähipiirin ruokinta ilmaisella kukinnolla.. priceless
-Aurinko 0e
-Sadevesi 0e
-Lähipiirin ruokinta ilmaisella kukinnolla.. priceless
Älä välitä sun välittäjäaineista, sanoi välittäjä aineista.
-
Jenkem
Re: Kannabiksen hinnoista
Budi on nykyään tosi usein lähemmäs sitä 20e.. Harvoin saa edes 15e, parissa vuodessa hinnat jotenkin noussu.
Ja välillä on tosiaan täälläkin tullut vastaan sitä jatkettua prässibudia joka ritisee ja rätisee niin että lähtee sukat jalasta.
Peltsiä ei usein pyöri enään, se on ollut 10-12e.
Loppujenlopuksi harmillisen kallis harrastus
/
Ja välillä on tosiaan täälläkin tullut vastaan sitä jatkettua prässibudia joka ritisee ja rätisee niin että lähtee sukat jalasta.
Peltsiä ei usein pyöri enään, se on ollut 10-12e.
Loppujenlopuksi harmillisen kallis harrastus
-
Farao
- Psykonautti
- Posts: 56
- Joined: Thu 11 Sep 2008, 00:50
Re: Kannabiksen hinnoista
02-alueella hyvin usein 15-20 euroa kukinnosta, kuitenkin lähemmäs 20 euroa. Usein huonosti trimmattua ja/tai varsia joukossa, mutta välillä myös trimmatumpaakin. Läpyä ei ole tullut pitkään aikaan vastaan, enkä tosin ole edes kiinnostunut mitä tuolla kadulla liikkuu, kun hoidan itse omat nuppuni. Kavereille sitten jaetaan 10-15 euron hintaan, kaverista ja omasta taloudellisesta tilanteesta riippuen. Urpoille/tuntemattomille myydään kalliimmalla, kuitenkin tiedän tuotteeni olevan laadukasta.
Varsinkin täälläpäin pyörii jotain ihmeellistä "neekeribudia", joka taitaa olla juuri tuota prässättyä ja lakattua. Kuulemma aina määrät liian pieniä, hinta tuo 20-25 e/g ja heikkolaatuista.
Mutta aina saatavilla!
Suosittelen kasvattamista, maksaa itsensä takaisin moninkertaisesti jo ensimmäisen sadon jälkeen.
Varsinkin täälläpäin pyörii jotain ihmeellistä "neekeribudia", joka taitaa olla juuri tuota prässättyä ja lakattua. Kuulemma aina määrät liian pieniä, hinta tuo 20-25 e/g ja heikkolaatuista.
Suosittelen kasvattamista, maksaa itsensä takaisin moninkertaisesti jo ensimmäisen sadon jälkeen.
tolkuton tajunnanköyrijä
(lintuslangi) harrastajan tajunnan totaalisesti sekoittava suurharvinaisuus
(lintuslangi) harrastajan tajunnan totaalisesti sekoittava suurharvinaisuus
-
Oddment
- Karvakuono
- Posts: 30
- Joined: Tue 27 Jul 2010, 17:14
Re: Kannabiksen hinnoista
Yleensä joudun pulittamaan kukasta sen 15-20 euroa ketula riippuen laadusta. Joskus saa myös halvemmalla, mutta näitä tilanteita ei kovin usein ole.
Mutta mikä on ihmeellistä niin porukkalla on välillä tapana pyytää lätkästä täysin samaa hintaa kuin kukasta. Tätä en oikeesti voi ymmärtää enkä itse kyllä läpyä poistamaan ala ellei johonkin kympin pintaan saa ja silloinkin vain mikäli ei oo budia saatavilla.
Nää on näitä pikkukaupungin ihmeitä
Mutta mikä on ihmeellistä niin porukkalla on välillä tapana pyytää lätkästä täysin samaa hintaa kuin kukasta. Tätä en oikeesti voi ymmärtää enkä itse kyllä läpyä poistamaan ala ellei johonkin kympin pintaan saa ja silloinkin vain mikäli ei oo budia saatavilla.
Nää on näitä pikkukaupungin ihmeitä
Käsittämätöntä
-
XTCVelho
- Lepakko
- Posts: 179
- Joined: Fri 10 Sep 2010, 12:51
- Location: Velhovuori/Vantaa
Re: Kannabiksen hinnoista
Nyt löyty just neljään eurooppaan yksi gramma ja on herkkua.Philosophize wrote:1.2-1.5g/20e Huhhu alkaa vituttamaan nämä hinnat >:(
T. Itse Pilvi
Pannul ei muutaku kanaa, hyllys ei muutaku kamaa BITCH!
-
metman
- Psykonautti
- Posts: 128
- Joined: Fri 01 Oct 2010, 20:35
- Location: HÄME
Re: Kannabiksen hinnoista
Höpö höpö.niksu wrote:Mä kans mietin samaa, mut voisko vaikuttaa, kun kukan thc-prosentit on n. 3 kertaistunut, +10 v. aikana.
I love you Mary Jane
-
naponen
- OD
- Posts: 1389
- Joined: Tue 22 Jun 2010, 01:46
Re: Kannabiksen hinnoista
Aikalailla 10-15e/g on kavereilta, ja sit jostain muualta ku säätää niin kukasta saa maksaa sen 20e/g. Ryöstöhinta, etenkin ku tiedän että noilla säädöillä on vitusti välikäsiä ja kaikki tahtoo omat senttinsä potista. Mutta jos kukka on oikeesti tosi hyvää, niin kyllä mä siitä sen 20e/g maksan. Laatu maksaa
Vaikka mun mielestä budii pitäis olla kaikilla ja kaikkien kellä sitä on pitäis jakaa sitä ympäriinsä. Heh.
Happoa saanu johonkin 10euroon/sokeri.
Lätkääki tuli vastaan, maksoi 14e/g ja nitkuissa ostettiin. Mutta ihan hyvää tää on, pärtsää kivasti joten mitäpä tässä valittamaan ku ei tartte ilman olla.
Happoa saanu johonkin 10euroon/sokeri.
Lätkääki tuli vastaan, maksoi 14e/g ja nitkuissa ostettiin. Mutta ihan hyvää tää on, pärtsää kivasti joten mitäpä tässä valittamaan ku ei tartte ilman olla.
-
Death
- Apteekki
- Posts: 451
- Joined: Sat 21 Aug 2010, 11:48
- Location: Helsinki/Tampere
Re: Kannabiksen hinnoista
Sain tos paripäivää sit ilmatteeks 10g ni eipä tarvii vähään aikaa maksella ku kuitenkaan en mikään himohiisaaja ole niin tolla pärjää pitkään ja hyvää onki. Kuulin, että sais nopeesti 10e/g jotain vitun tykkiä budia. Muuten ne hinnat on ollu kyl yleensä siinä 15-20e paikkeilla.. Onneks on kavereita, jotka kasvattaa.
You don´t need a Ph.D. to figure this out. I got high ´cause it was good to me...
-
Zoidberg
- Psykonautti
- Posts: 87
- Joined: Thu 26 Aug 2010, 20:04
Re: Kannabiksen hinnoista
Sääli että hiisut on nyt tällä hetkellä ainakin meillä päin ihan kiven alla ku poliisi sedät ratsaa vaarallisia kannabishuumelabroja. Joskus jopa maksanut 20€/g
Nooh, onneks kesällä pääsee sitten nauttimaan omista tuotoksista 
Minulle annetaan valtaa mutta minä käytän valtaani tullakseni alistetuksi.
-
Harold
- Kameleontti
- Posts: 751
- Joined: Fri 02 Feb 2007, 13:35
- Location: kehä III ulkopuolella
Re: Kannabiksen hinnoista
eioo ostellu hetkeen, mikä sinänsä sääli. vaik akuutit iltaset aina jostai irtoo
mut jos vastaan tulee niin 10-15. saataispa ruuvattua jätkät ja mimmit oikeesti takasin siihen 10-12 meininkiin !!! PLEASE
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
-
Huiko
- LD50
- Posts: 2480
- Joined: Mon 18 Jan 2010, 16:13
- Location: Pääkaupunkiseutu
Re: Kannabiksen hinnoista
^Mulla sama. en periaatteestakaan osta nykyhinnoilla, kun halvemmalla saa parempiakin mömmöjä. Polttelen tietenkin jos/kun tarjotaan mutta saa olla varsin erikoinen tilanne että rahani pistän tähän. Ihme ryöstöö. 
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
-
King Ink
- LD50
- Posts: 3910
- Joined: Fri 10 Jul 2009, 11:38
Re: Kannabiksen hinnoista
Nyt on 14-15€ guugelia Joensuussapäin,
Blue Cheese, ja on muuten hyvää kukkaa.
Ehkä vahvinta mitä on tullu poltettua ja miellyttävä maku ja vaikutus.
Kyllä sitä 15€ maksaa hyvästä kukasta ihan mielellään. Sen verran vähän tulee kuitenkin poltettua et riittää pitkään yksii gramma.
Blue Cheese, ja on muuten hyvää kukkaa.
Ehkä vahvinta mitä on tullu poltettua ja miellyttävä maku ja vaikutus.
Kyllä sitä 15€ maksaa hyvästä kukasta ihan mielellään. Sen verran vähän tulee kuitenkin poltettua et riittää pitkään yksii gramma.
-
metman
- Psykonautti
- Posts: 128
- Joined: Fri 01 Oct 2010, 20:35
- Location: HÄME
Re: Kannabiksen hinnoista
Itse oon kyllä sitä mieltä että kannabista ei voi korvata muilla mömmöilläHuiko wrote:^Mulla sama. en periaatteestakaan osta nykyhinnoilla, kun halvemmalla saa parempiakin mömmöjä. Polttelen tietenkin jos/kun tarjotaan mutta saa olla varsin erikoinen tilanne että rahani pistän tähän. Ihme ryöstöö.
I love you Mary Jane
-
Huiko
- LD50
- Posts: 2480
- Joined: Mon 18 Jan 2010, 16:13
- Location: Pääkaupunkiseutu
Re: Kannabiksen hinnoista
Puritanisti perkele! No, yksi tykkää äidistä, toinen isästä, ja rasputin niistä molemmista.metman wrote:Itse oon kyllä sitä mieltä että kannabista ei voi korvata muilla mömmöilläHuiko wrote:^Mulla sama. en periaatteestakaan osta nykyhinnoilla, kun halvemmalla saa parempiakin mömmöjä. Polttelen tietenkin jos/kun tarjotaan mutta saa olla varsin erikoinen tilanne että rahani pistän tähän. Ihme ryöstöö.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
-
anaganja
- Psykonautti
- Posts: 132
- Joined: Thu 05 Aug 2010, 16:50
- Location: Tampere
Re: Kannabiksen hinnoista
Oikeastaan 20e/g joutunu aina maksamaan tampereella päin
nyt on kyllä ollu kuivaa enkä muista millon viimeks poltellu jotai hyvää.