Kannabiksen hinnoista

Keskustelua kannabiskasvista ja -jalosteista sekä kannabiksen tavoin vaikuttavista aineista.
SahkoinenVelho
Kameleontti
Posts: 770
Joined: Sun 27 Jun 2010, 21:17

Re: Kannabiksen hinnoista

Post by SahkoinenVelho »

Vaihtelee kyl tosi paljon noi. Yleensä hinnat ja laatu on mitä on, mut vasta vielä vähän aikaa sitten sain ostettua 12€ gramma hyvää budia milloin halusin. Nyt meni lähde alta, ja muut kaikki piirit on mitä on. Mielummin oon kokonaan polttamatta kun lähen joihinkin törkeisiin säätöihin mukaan ja ostan sitä peltsiä 15€/gramma. Kyllä tuota hyvää budiakin vielä kohtuullisen usein pääsee tutuilta polttelemaan jotka itse kasvattavat, onneksi.
Damned
Psykonautti
Posts: 52
Joined: Thu 18 Mar 2010, 21:39

Re: Kannabiksen hinnoista

Post by Damned »

Kyllä budista/hyväst peltsist 15-20e maksaisin jos joku myis...
Varjo

Re: Kannabiksen hinnoista

Post by Varjo »

Aika halvalla tuntuu lähtevän. Täällä päin saat pulittaa sen 20e ketolasta kukkaa fiktin päältä. Hyvälaatuistahan se aina on, ei siinä mitään, silti aikamoinen riistohinta. Parhaimmillaan olen yhdestä ketkusta saanut kymmenetkin kerrat (mitä nyt joskus jurrin päälle, mutta silti). Eli 0,1 on jo riittänyt. Ja kyllä siitä aina sen 4 kertaa saa, ellei halua joku päivä vetää vähän enemmän.
Aikamoista jos 8 eurolla joku saa gramman kukkaa :shock: Tai eipä se niin erikoista ole, jos joku hyväkin kaveri kotikasvattaa, mutta noin muuten... :roll:
User avatar
niksu
Psykonautti
Posts: 63
Joined: Mon 02 Aug 2010, 23:39

Re: Kannabiksen hinnoista

Post by niksu »

Huiko wrote: Lätkän laatu on kyllä huonontunu,kun kaikki haluaa poltella enempi tota kukkaa. :((
Mä kans mietin samaa, mut voisko vaikuttaa, kun kukan thc-prosentit on n. 3 kertaistunut, +10 v. aikana.
User avatar
Death
Apteekki
Posts: 451
Joined: Sat 21 Aug 2010, 11:48
Location: Helsinki/Tampere

Re: Kannabiksen hinnoista

Post by Death »

Kyllä täällä tampereella riistetään kannabis narkomaanien rahat.. noi myy sitä 20e/g melkeen joka paikassa. itellä onneks jotain ihan ok linkkejä ni joudun maksaa hyvästä budista max.15e. Viime kesänä se oli 10e.. mitäköhän se on ens kesänä...vittu varmaan 30e grammalta siinä vaiheessa mä muutan amsterdamiin siellä on asiat paremmin
You don´t need a Ph.D. to figure this out. I got high ´cause it was good to me...
SahkoinenVelho
Kameleontti
Posts: 770
Joined: Sun 27 Jun 2010, 21:17

Re: Kannabiksen hinnoista

Post by SahkoinenVelho »

Death wrote:Kyllä täällä tampereella riistetään kannabis narkomaanien rahat.. noi myy sitä 20e/g melkeen joka paikassa. itellä onneks jotain ihan ok linkkejä ni joudun maksaa hyvästä budista max.15e. Viime kesänä se oli 10e.. mitäköhän se on ens kesänä...vittu varmaan 30e grammalta siinä vaiheessa mä muutan amsterdamiin siellä on asiat paremmin
Onko? Ei sielläkään saa itse kasvattaa ja HYVÄSTÄ budista saattaa sielläkin joutua pulittamaan lähemmäs 20€ :confused:
Varjo

Re: Kannabiksen hinnoista

Post by Varjo »

SahkoinenVelho wrote:
Death wrote:Kyllä täällä tampereella riistetään kannabis narkomaanien rahat.. noi myy sitä 20e/g melkeen joka paikassa. itellä onneks jotain ihan ok linkkejä ni joudun maksaa hyvästä budista max.15e. Viime kesänä se oli 10e.. mitäköhän se on ens kesänä...vittu varmaan 30e grammalta siinä vaiheessa mä muutan amsterdamiin siellä on asiat paremmin
Onko? Ei sielläkään saa itse kasvattaa ja HYVÄSTÄ budista saattaa sielläkin joutua pulittamaan lähemmäs 20€ :confused:
Hmm, Coffee Shopeissa hinta on jotain 10-17e aina, yleensä jotain 12-15... Ja se setti onkin sitten hyvää...
pirinisti82
Karvakuono
Posts: 30
Joined: Wed 25 Aug 2010, 01:27

Re: Kannabiksen hinnoista

Post by pirinisti82 »

kukka 15-20€
lätkä 6-10€

lehtee varsii muuta paskaa ei kannata ees ostaa.

helsingin seudulla ite maksanu tollasii summii sillon joskus
User avatar
HenkkA_
Psykonautti
Posts: 80
Joined: Mon 15 Mar 2010, 13:45

Re: Kannabiksen hinnoista

Post by HenkkA_ »

Hinnat on noussu viimesen kolmen vuoden aikana, mitä ite oon poltellu. Nykysin ihan normi hinta budista 17-20e/g. Joskus saa 15e/g ja se on nykysin halpaa.
Tällä hetkellä ainakin yhellä kaverilla kasvit tulossa et jouluna saa olla savuissa ilmaseks.

Kun tossa joku päivä pyörin kaupungilla kaverin kanssa niin tavattiin sellanen vanhempi (n.50 v) hiisaaja ja se tarjos vitun hyvät savut ja myi toimivaa lehtee random määrän (joku 2g) 5 eurolla ja nipin sitä hyvää budia 2 eurolla, josta sain kolmet savut.
Tanz

Re: Kannabiksen hinnoista

Post by Tanz »

Itse joudun yleensä hyvästä kukasta maksamaan sen 10-20e rammalta ja toimiva mixi kustansi 8e/g. Lehteä nyt saa ylensä kaupan pääle ja korkeintaan pari euroa grammalta siitä voi kustantaa. Hyvä mikseri. :)
User avatar
hahaviv
Lepakko
Posts: 222
Joined: Fri 03 Sep 2010, 12:59
Location: dirty south

Re: Kannabiksen hinnoista

Post by hahaviv »

HenkkA_ wrote:Hinnat on noussu viimesen kolmen vuoden aikana, mitä ite oon poltellu. Nykysin ihan normi hinta budista 17-20e/g. Joskus saa 15e/g ja se on nykysin halpaa.
Tämä on todella harmillista, mutta totta.

Suuri osa nuorista polttaa juuri lakattua prässiä, kun ei oo muuta saatavilla. Hirveetä käyttää rahaa sellaseen, keuhkot siinä menee. Itsekin joskus tullut poistettua sitä, ja kaverin kanssa kateltiin, että noissa bägeissä on yleensä about 0.3-0.6g sitä kukintoa, mutta fikti kummasti näyttää aina sen 1-1.5g, riippuen mihin räsään se on tullut. Kyllä on rätissytkin sen verran, että puolet painosta on jotain ihan muuta kun kukkaa.
theres not enough love, you gotta make love, remake love, co create love, cremate love, reincarnate love, gotta make love,
just make love
User avatar
mentalhell
Kameleontti
Posts: 880
Joined: Sun 16 Dec 2007, 00:01

Re: Kannabiksen hinnoista

Post by mentalhell »

Tääl 014 budi hinnat noussu sinne 20e/g pahimmillaa, kerra olen nyt siihen hintaan poistanut. (Ite en polttele pahemmin mut säädän välil kavereille.)

Yleisesti kumminkin hinnat:

Budi: 12-18 euroa.
Läpy: 7 - 15 euroa.

Heinästä en muista maksaneeni mitään ikinä. Mut toi kahenkympin hinta alkaa olee ryöstöö ellei kyse oo jostai todella spessusta kamasta.. Kyl se pilven hinta pitäs olla yksnumeroinen luku melkee. Tyyppejä pitäs saaha kasvattaa vitusti ja poistamaan kymppiin per yksikkö budia ni loppuis markkinat noilta kusettajilta. Mutta onneks sentää täällä ei ole ollenkaa liikkeellä lakka/prässibudia, että setit on iha jonku suomen sisältä olevista puutarhoista tai sitte läpyskää.
User avatar
Feya
OD
Posts: 1239
Joined: Sun 26 Sep 2010, 14:52
Location: Turku

Re: Kannabiksen hinnoista

Post by Feya »

Ei hitto Suomessa on kallista. O.o

Washingtonissa hinta on yleensä $10/g (n. 7,4€) ja lääkekannabis "dispensary":ssa $15/g (n. 11€).
User avatar
XTCVelho
Lepakko
Posts: 179
Joined: Fri 10 Sep 2010, 12:51
Location: Velhovuori/Vantaa

Re: Kannabiksen hinnoista

Post by XTCVelho »

Yhteensä tuli kesän aikana maksaa 300 grammaa alta 100 euroa ilman eri huijausta. Näin täällä, käyttäkää niitä aivoja poijjaat!
Pannul ei muutaku kanaa, hyllys ei muutaku kamaa BITCH!
User avatar
Zeke
Lepakko
Posts: 233
Joined: Thu 09 Oct 2008, 22:33
Location: 02

Re: Kannabiksen hinnoista

Post by Zeke »

-Siidut/pistarit kavereilta 0e
-Aurinko 0e
-Sadevesi 0e
-Lähipiirin ruokinta ilmaisella kukinnolla.. priceless
Älä välitä sun välittäjäaineista, sanoi välittäjä aineista.
Jenkem

Re: Kannabiksen hinnoista

Post by Jenkem »

Budi on nykyään tosi usein lähemmäs sitä 20e.. Harvoin saa edes 15e, parissa vuodessa hinnat jotenkin noussu.
Ja välillä on tosiaan täälläkin tullut vastaan sitä jatkettua prässibudia joka ritisee ja rätisee niin että lähtee sukat jalasta.
Peltsiä ei usein pyöri enään, se on ollut 10-12e.
Loppujenlopuksi harmillisen kallis harrastus ://
User avatar
Farao
Psykonautti
Posts: 56
Joined: Thu 11 Sep 2008, 00:50

Re: Kannabiksen hinnoista

Post by Farao »

02-alueella hyvin usein 15-20 euroa kukinnosta, kuitenkin lähemmäs 20 euroa. Usein huonosti trimmattua ja/tai varsia joukossa, mutta välillä myös trimmatumpaakin. Läpyä ei ole tullut pitkään aikaan vastaan, enkä tosin ole edes kiinnostunut mitä tuolla kadulla liikkuu, kun hoidan itse omat nuppuni. Kavereille sitten jaetaan 10-15 euron hintaan, kaverista ja omasta taloudellisesta tilanteesta riippuen. Urpoille/tuntemattomille myydään kalliimmalla, kuitenkin tiedän tuotteeni olevan laadukasta. :twisted:

Varsinkin täälläpäin pyörii jotain ihmeellistä "neekeribudia", joka taitaa olla juuri tuota prässättyä ja lakattua. Kuulemma aina määrät liian pieniä, hinta tuo 20-25 e/g ja heikkolaatuista. :x Mutta aina saatavilla!

Suosittelen kasvattamista, maksaa itsensä takaisin moninkertaisesti jo ensimmäisen sadon jälkeen. :razz:
tolkuton tajunnanköyrijä
(lintuslangi) harrastajan tajunnan totaalisesti sekoittava suurharvinaisuus
User avatar
Oddment
Karvakuono
Posts: 30
Joined: Tue 27 Jul 2010, 17:14

Re: Kannabiksen hinnoista

Post by Oddment »

Yleensä joudun pulittamaan kukasta sen 15-20 euroa ketula riippuen laadusta. Joskus saa myös halvemmalla, mutta näitä tilanteita ei kovin usein ole.
Mutta mikä on ihmeellistä niin porukkalla on välillä tapana pyytää lätkästä täysin samaa hintaa kuin kukasta. Tätä en oikeesti voi ymmärtää enkä itse kyllä läpyä poistamaan ala ellei johonkin kympin pintaan saa ja silloinkin vain mikäli ei oo budia saatavilla.
Nää on näitä pikkukaupungin ihmeitä :D
Käsittämätöntä
Comadope

Re: Kannabiksen hinnoista

Post by Comadope »

1.2-1.5g/20e Huhhu alkaa vituttamaan nämä hinnat >:(
User avatar
XTCVelho
Lepakko
Posts: 179
Joined: Fri 10 Sep 2010, 12:51
Location: Velhovuori/Vantaa

Re: Kannabiksen hinnoista

Post by XTCVelho »

Philosophize wrote:1.2-1.5g/20e Huhhu alkaa vituttamaan nämä hinnat >:(
Nyt löyty just neljään eurooppaan yksi gramma ja on herkkua.

T. Itse Pilvi
Pannul ei muutaku kanaa, hyllys ei muutaku kamaa BITCH!
metman
Psykonautti
Posts: 128
Joined: Fri 01 Oct 2010, 20:35
Location: HÄME

Re: Kannabiksen hinnoista

Post by metman »

niksu wrote:Mä kans mietin samaa, mut voisko vaikuttaa, kun kukan thc-prosentit on n. 3 kertaistunut, +10 v. aikana.
Höpö höpö.
I love you Mary Jane
naponen
OD
Posts: 1389
Joined: Tue 22 Jun 2010, 01:46

Re: Kannabiksen hinnoista

Post by naponen »

Aikalailla 10-15e/g on kavereilta, ja sit jostain muualta ku säätää niin kukasta saa maksaa sen 20e/g. Ryöstöhinta, etenkin ku tiedän että noilla säädöillä on vitusti välikäsiä ja kaikki tahtoo omat senttinsä potista. Mutta jos kukka on oikeesti tosi hyvää, niin kyllä mä siitä sen 20e/g maksan. Laatu maksaa :) Vaikka mun mielestä budii pitäis olla kaikilla ja kaikkien kellä sitä on pitäis jakaa sitä ympäriinsä. Heh.

Happoa saanu johonkin 10euroon/sokeri.

Lätkääki tuli vastaan, maksoi 14e/g ja nitkuissa ostettiin. Mutta ihan hyvää tää on, pärtsää kivasti joten mitäpä tässä valittamaan ku ei tartte ilman olla.
User avatar
Death
Apteekki
Posts: 451
Joined: Sat 21 Aug 2010, 11:48
Location: Helsinki/Tampere

Re: Kannabiksen hinnoista

Post by Death »

Sain tos paripäivää sit ilmatteeks 10g ni eipä tarvii vähään aikaa maksella ku kuitenkaan en mikään himohiisaaja ole niin tolla pärjää pitkään ja hyvää onki. Kuulin, että sais nopeesti 10e/g jotain vitun tykkiä budia. Muuten ne hinnat on ollu kyl yleensä siinä 15-20e paikkeilla.. Onneks on kavereita, jotka kasvattaa.
You don´t need a Ph.D. to figure this out. I got high ´cause it was good to me...
User avatar
Zoidberg
Psykonautti
Posts: 87
Joined: Thu 26 Aug 2010, 20:04

Re: Kannabiksen hinnoista

Post by Zoidberg »

Sääli että hiisut on nyt tällä hetkellä ainakin meillä päin ihan kiven alla ku poliisi sedät ratsaa vaarallisia kannabishuumelabroja. Joskus jopa maksanut 20€/g :mad: Nooh, onneks kesällä pääsee sitten nauttimaan omista tuotoksista ;)
Minulle annetaan valtaa mutta minä käytän valtaani tullakseni alistetuksi.
User avatar
Harold
Kameleontti
Posts: 751
Joined: Fri 02 Feb 2007, 13:35
Location: kehä III ulkopuolella

Re: Kannabiksen hinnoista

Post by Harold »

eioo ostellu hetkeen, mikä sinänsä sääli. vaik akuutit iltaset aina jostai irtoo :D mut jos vastaan tulee niin 10-15. saataispa ruuvattua jätkät ja mimmit oikeesti takasin siihen 10-12 meininkiin !!! PLEASE
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
User avatar
Huiko
LD50
Posts: 2480
Joined: Mon 18 Jan 2010, 16:13
Location: Pääkaupunkiseutu

Re: Kannabiksen hinnoista

Post by Huiko »

^Mulla sama. en periaatteestakaan osta nykyhinnoilla, kun halvemmalla saa parempiakin mömmöjä. Polttelen tietenkin jos/kun tarjotaan mutta saa olla varsin erikoinen tilanne että rahani pistän tähän. Ihme ryöstöö. :confused:
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.


-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
User avatar
King Ink
LD50
Posts: 3910
Joined: Fri 10 Jul 2009, 11:38

Re: Kannabiksen hinnoista

Post by King Ink »

Nyt on 14-15€ guugelia Joensuussapäin,
Blue Cheese, ja on muuten hyvää kukkaa.

Ehkä vahvinta mitä on tullu poltettua ja miellyttävä maku ja vaikutus.

Kyllä sitä 15€ maksaa hyvästä kukasta ihan mielellään. Sen verran vähän tulee kuitenkin poltettua et riittää pitkään yksii gramma.
metman
Psykonautti
Posts: 128
Joined: Fri 01 Oct 2010, 20:35
Location: HÄME

Re: Kannabiksen hinnoista

Post by metman »

Huiko wrote:^Mulla sama. en periaatteestakaan osta nykyhinnoilla, kun halvemmalla saa parempiakin mömmöjä. Polttelen tietenkin jos/kun tarjotaan mutta saa olla varsin erikoinen tilanne että rahani pistän tähän. Ihme ryöstöö. :confused:
Itse oon kyllä sitä mieltä että kannabista ei voi korvata muilla mömmöillä
I love you Mary Jane
User avatar
Huiko
LD50
Posts: 2480
Joined: Mon 18 Jan 2010, 16:13
Location: Pääkaupunkiseutu

Re: Kannabiksen hinnoista

Post by Huiko »

metman wrote:
Huiko wrote:^Mulla sama. en periaatteestakaan osta nykyhinnoilla, kun halvemmalla saa parempiakin mömmöjä. Polttelen tietenkin jos/kun tarjotaan mutta saa olla varsin erikoinen tilanne että rahani pistän tähän. Ihme ryöstöö. :confused:
Itse oon kyllä sitä mieltä että kannabista ei voi korvata muilla mömmöillä
Puritanisti perkele! No, yksi tykkää äidistä, toinen isästä, ja rasputin niistä molemmista. :)
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.


-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
anaganja
Psykonautti
Posts: 132
Joined: Thu 05 Aug 2010, 16:50
Location: Tampere

Re: Kannabiksen hinnoista

Post by anaganja »

Oikeastaan 20e/g joutunu aina maksamaan tampereella päin :( nyt on kyllä ollu kuivaa enkä muista millon viimeks poltellu jotai hyvää.